لحظه تصویب لایحه خائنانه #CFT در مجلس


نمایندگانی که از رای علنی ترسیدند!!
نمایندگانی که به کشور خود خیانت کردند!!


+ 
28

- 
6
ارسال در 1397/7/15 ساعت 11:28 2018-10-7 11:28:54
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اولا شما خود عمار پندارها متوهم در حدی نیستند که هرکس را با نظراتتان کمی زاویه داشت خائن بدانید .
    ثانیا نمایندگان مجلس چرا نباید از رای علنی و شفاف خود نترسند وقتی که شما دلواپسان اقدامی را نبود که بر علیه آنها انجام نداده باشید . از توهین و تهمت خیانت گرفته تا ارسال پیامک های تهدید آمیز . رای نمایندگان علنی باشد تا شما با شناخت نمایندگان موافق CFT بعدا برای آنها مزاحمت ایجاد کنید و شورای نگهبانتان مثل رد صلاحیت اکثر نمایندگان امضا کننده نامه معروف جام زهر به رهبری این بار هم آنها را به این بهانه رد صلاحیت کند .
    ثالثاً همه اکثر موافقان تصویب کننده و مخالفان تصویب کننده این لایحه به زعم شما خیانت بار را می دانیم کیستند. مخالفان عمدتا همان اصول گرایان مجلس دهم به غیر از معدودی هم چون بهروز نعمتی و خود لاریجانی بودند . موافقان هم اصلاح طلبان و اعتدال گرایان لیست امید بودند که همان طور یکی از تحلیل گران اصلاح طلب اشاره کرد اگر کمک آنها نبود این لایحه تصویب نمی شد و لاریجانی اگر چه به عنوان رییس مجلس الحق در تصویبش سنگ تمام را گذاشت اما به هر حال او فقط یک رای داشت . اما از آن جا که هیچ کدام از دو جریان اصلاح طلب و اصول گرا اکثریت مطلق بالای پنجاه در صد را نداشتند این جاست که رای مستقل ها مثل انتخاب هیئت رئیس مجلس سرنوشت ساز می شود که خوشبختانه اکثریت مستقل ها هم در این مورد با اصلاح طلبان مجلس هم گام شده و در نتیجه این لایحه به زعم شما خیانت بار با رای نه چندان بالا تصویب شد . پس بیشتر مخالفان و موافقان این لایحه مشخص می باشند و شما دلواپسان اگر در دور بعدی شورای نگهبان آنها را رد صلاحیت نکرد خودتان و دیگر مردم را تشویق کنید به آنها رای ندهند . والسلام

  • اولا که تو در این حد نیستی که بخواهی خائن را تعطیر کنی. طلا طلا است ولو همه مردم آن را لحن بدانند و خائن هم خائن است ولو همه دنیا او را خادم بدانند.
    اما آیا براستی استقلال و شرف یک ملت صرفا نظر شخصی است؟ که عده ای بگویند ما نظرمان این است که ایراد ندارد برای یک مشت دلار هر چه بیکانه دستور دهد را اطاعت کنیم؟
    آری. ارزشی خارج از پول و دلار برای شما معنی ندارد و اساسا جیزی فراتر از شکم و شهوت را برای خود متصور نیستید.

    ثانیا: مگر شما همیشه ادعا نمی کنید که در اکثریت هستید و ما عددی نیستیم؟ خوب بگویید رایتان چیست! تا مردم بیشتر به شما رای بدهند!!
    تازه کسی که خود را حق می داند چرا باید از کشته شدن در راه حق و حقیقت بترسد؟ مگر اینکه کافر باشد و معتقد به زندگی بعد از مرگ نباشد!
    و از همه مهمتر اینکه آیا شورای نگهبانی که احمدی نژادها و زاکانی ها را رد می کند و امثال روحانی جهانگیری را تایید می کند هم مگر دیگر ترس دارد؟
    تازه شما که حمایت بی بی سی را دارید و اگر در لیستتان اسم یک سگ را هم بنویسید مردم به او رای می دهند! پس چرا نگرانید؟ فوقش اگر اینها احیانا رد صلاحیت شدند یکی دیگر را معرفی می کنید که مردم به او رای دهند!

    اما الخائن خائف. خائن همیشه ترسو است و اینان می دانند که نام ننگینشان در تمام تاریخ ثبت خواهد شد.


    ثالثا: مگر اصولگرایی به برچسب و اسم است؟ که هر کس اسم خودش را گذاشت اصولگرا بشود اصولگرا؟
    اگر اینطوری است که عارف که رییس فراکسیون امید است خودش در انتخبات سال 76 عضو ستاد مرکزی ناطق نوری بود!!
    آن تقسیم بندی ها امروز مرده است.
    امروز یا مسلمان هستید یا کافر. مسلمان کسی است که زیر سلطه کفار نمی رود و مافر هم کسی است که است ولو ریش بگذارید و انگشتر عقیق و عطر تی روس و تسبیح استفاده کند اما کاری جز اجرای برنامه و دستورات کفار ندارد. لاریجانی و نعمتی و سایر اصولگرانمایان قلابی و البته همه اصلاح طلبان کافر هستند ولو نماز اول وقتشان ترک نشود. کسی که ولایت الله را رها کرد و زیر ولایت آمریکا و غیر خدا رفت کافر است.


    رابعا: اینکه مردم رای بدهند یا ندهند هیچ اهمیتی ندارد. ما مامور به عمل به تکلیف هستیم و خواهیم بود. این مردم کسانی هستند که روزگاری همه کافر شدند اما خدا یک ابراهیم را فرستاد و بتهایشان را بر سرشان آوار کرد. این مردم همانها هستند مه ده هزار سال گفتند خورشید به ذدور زمین می چرخد و برای همین ژوردانو را زنده زنده سوزاندند.
    پس بیخود نگران مردم نباش. مردم تا جایی ارزش دارند که در مسیر حق حرکت کنند. وقتی به راه باطل رفتند از حیوانات هم پست تر هستند که اولئک کالانعام بل هم اضل (اعرف،179).

  • خیلی گنده تر از دهنت حرف می زنی .کسی از کشته شدن نمی ترسد . اما کشته شدن تا کشته شدن داریم. کشتن پنهان و سر دیگران را زیر آب کردن مثل مرحوم هاشمی که خود شما تندروها به آن اشاره کردید با کشتن و کشته شدن علنی زمین تا آسمان فرق می کند .ضمنا بله نمایندگان باید ازشورای نگهبان بترسند . در مورد گذاشتن نام دیگر در لیست اصلاح طلبان باید بگویم اکثریت نامزدهای اصلاح طلب به خصوص چهره های درجه اول توسط شورای نگهبان رد صلاحیت می شوند و در انتخابات مجلس دهم هم رد صلاحیت شدند . این نمایندگان اصلاح طلب مجلس دهم به قول سعید حجاريان چهره های درجه 2 و 3 اصلاح طلب محسوب نمی شوند . در بعضی از حوزه های انتخابی اصلاح طلبان همان چهره های درجه 3 را نیز نداشتند و مجبور شدند که چهره های اعتدال گرا و حتی اصول گرایان میانه رو چون همین لاریجانی و نعمتی را در لیست خود بگذارند . شورای نگهبان یک بار غلطی انجام داد و در انتخابات مجلس ششم برای اولین بار از بعد ار اعمال نظارت استصوابي تعداد کمی از نامزدها را رد صلاحیت کرد و مجلس ششم شکل گرفت . شورای نگهبان دیگر توبه کرد که بگذارد آن مجلس بی نظیر که در تاریخ جمهوری اسلامی لرزه بر تن اقتدارگرايان می انداخت شکل بگیرد و این نمایندگان اصلاح طلب فعلی مجلس به هیچ وجه قابل قیاس و از جنس نمایندگان اصلاح طلب واقعی و اصیل مجلس ششم نیستند .
    نوشته ای که شورای نگهبانی که صلاحیت روحانی و جهان گیری را رد میکند ترس دارد ؟ نکند توقعت می شود که همین چهره های درجه چندم اصلاح طلبان که به قول آقای حجاريان اینها را باید اصلاحات چی نامید را شورای نگهبان حذف کند؟ در این صورت گفته رهبری که هر دو جریان اصلاح طلب و اصول گرا را برای نظام وجودشان ضروری می داند چه می شود ؟ اصلا در این صورت برگزاری انتخابات پرشور و تا حدی انتخاباتی چه می شود و اصلا در این صورت برگزاری انتخابات چه معنی می دهد ؟
    بهتر نیست که شما انحصار طلبان و خود عمار پندارهای متوهم اصلا بساط جمهوریت نظام و انتخابات را برچینید و در همین موارد مجلس و ریاست جمهوری رو به انتصابات بیاورید تا به قول شیخ ضد مردم سالاری تان مصباح یزدی شخص اصلح منصوب شوند و روی کار آیند .
    گفتی که همه اصلاح طلبان از دم کافر اند . کافرهایی که زبان منطق داشته و عقلانی برخورد کنند صد رحمت دارند به مومنین جاهلی که خودشان را حق مطلق دانسته و با خشونت رفتار کرده و منطقشان تکفیر و تهمت و ارعاب و زورگویی و خشونت طلبی است . امام علی سه هزار نفر از همفکران تو و امثال تو را که اکثرا حافظ قرآن بودندو به دلیل عبادت زیاد پینه بر پیشانی شان بسته بود در عرض چند ساعت کشت و خون کثیف این متعصبان جاهل را که اتفاقا از دیگران به مراتب مومن تر بودند بر زمین ریخت .

  • اگر از کشته شدن ترسی نداشتید با صدای اولین گلوله فرار نمی کردید! چه در جنگ و چه در خیابان! کسی که هدفش رفاه و زندگی دنیا است را چه به استقبال از مرگ؟
    هاشمی هم اگر کشته شده دست قاتش هر که بوده درد نکند. هر جند فکر نمی کنم این قاتل سید احمد خمینی کشته شده باشد.
    در مورد لیست گذاشتن یا نگذاشتن چه فرقی دارد وقتی لیست شما کورکورانه از بیرون مجلس و همان حجاریان ها تصمیم می گیرد؟ و با یک تلفن خاتمی به آخوندی مجددا رای اعتنماد می دهد؟ مگر چه چیز بیشتری را می خواسته اید؟
    اصولگرایی هم مثال اصلاح طلبی سیک مارک بی ارزش است. لاریحانی در خباثت با حجاریان هیچ فرقی ندارد.
    انتخابات پرشور هم هیچ ارزشی ندارد اگر نتیجه اش را بی بی سی تعیین کند. انتخاباتی ه از هفته قبل آن وزیر کشور می گوید قطعا دو مرحله ای نخواهد شد و بلافاصله بعد از پایان رای گیری اصلاح طلبان می گویند 23 به 16 برده اند! انتخاباتی که شرکت کنندگان شورای شهر آن 5 میلیون بیش از ریاست جمهوری می شوند! و شورای نکهبان جرات اعتراض ندارد. اتفاقا خود رهبری خواستار انتخابات تک قطبی بود. یعنی انتخاباتی با حداقل شرکت کننده. منتهی امثال رییسی نفهمیدند.

    انما برچین نظام انتخاباتی هم خواسته امثال مهاجرانی و حسن روحانی بود وقتی می خواستند هاشمی لعنت الله علبیه را رییس جمهور مادام العمر کنند. و البته اگر از روز اول انتخابات نبود همان بازرگکان ها و بنی صدر ها بدون انتخابات هم رییس جمهور و نخست وزیر می شدند. چرا که همهخ آنها نفوذی بودند و در سال 60 اکثریت نیروهای واقعی انقلاب را پاکسازی کرده و حذف کردند.

    اما اصلاح طلب کافر است و با آب کوثر و زمزم هم پاک نخواهد شد. هر کس ربوبیت خدا را نپذیرد و مدعی شود خدا حق قانونگذاری بر بشر را ندارد و باید به دموکراسی مراجعه گکرد نجس است. آنچه هم ماد دیدیم این است هیچ دفاع و استدلالی برای دفاع از عقاید باطل خود ندارید الا تکرار نظرات فالان و بهمان جامعه شناس غربی.
    اما خوارج هم همان حرامزاده هایی بودند که برجام را مثل حکمیت به امامشان تحمیل کردند و بعد که گندش درآمد گفتند کار خود امام و رهبر بود! و با همه اینها ادعای مسلمانی هم داشتند! به قرآن معاویه احترام می گذاشتند و با حکومت علی سر سازش نداشتند! و خواستار تعامل و تفاهم بودند!!
    خون شما آقای لیبرال بر ما مباح است. ان شاء الله خودم افتخار به درک واصل کردن شما را بیه دست خواهم آورد.

  • این جمله "ما مامور به عمل به تکلیف هستیم " یعنی چه؟

    از اول کودکی همه "مکلف" میشوند یعنی بدون هیچ سوالی کاری که "علما" می گویند انجام بده، نتیجه مهم نیست!
    در این شرایط همگی تکلیف گرا شدیم، نقطه مقابل آن "نتیجه گراست" یا "قانون گرا".

    اصلا این تکلیف گرا بودن در دین در سیاست در رای گیری همه جا حضور دارد، پس "قانون گرا" بودن، "نتیجه گرا" بودن و در دین "اخلاق گرا" بودن کجاست؟؟؟

  • نتیجه گرا بودن در قیامت است. جایی در دنیای یک مومن ندارد.
    قانون گرا بودن هم زمانی ارزش دارد که قانون بر گرفته از شرع و دستور خدا باشد/
    اخلاق هم چیزی جز عمل به شریع نیست. آن اخلاقی که اجازه می دهد مبارزه با خدا و شرع آزاد باشد و آخلاقی که برای لواط کننده دل می سوزاند اخلاق شیطانی است.

  • سلام فقط یه چیزی میگم و بس ....
    کشور ما چقدر بدبخته که دولتش دسته طایفه ای همچون لاریجانی هست ...

  • از اینجا به بعدش را همه حفظیم!
    خامنه ای جمهوری اسلامی ۳۰ خرداد گفت ضرورتی ندارد ایران به کنوانسیون‌هایی چون کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم بپیوندد که «از عمق اهداف آنها آگاه نیست یا می‌داند که مشکلاتی دارند». در نتیجه، بررسی این کنوانسیون در مجلس معلق شد.

    فارغ از اینکه نتیجه نهایی در شورای نگهبان یا مجمع تشخیص چه بشود، از اینجا به بعدش را همه حفظند: اگر کار پیش رفت و حاصلش مثبت بود، می شود نتیجه «سیاست رهبر». اگر بی‌فایده از آب درآمد، می‌شود حاصل «بی‌توجهی به هشدار رهبر»؛ یعنی همان سناریویی که در مورد برجام هم اجرا شد.

  • بابا تو دیگه خیلی بی شرفی. یادت رفته اولای برجام چقدر روحانی منم منم میکرد. برجامتون که خر زایید، گفتید همه ی جزئیات با رهبر هماهنگ شده و الخ.......

  • جناب ولایت معاش مفت خور؛
    حداقل روحانی موضع خودش رو شجاعانه بیان میکرد.نه اگر برجام بد بود چرا رهبر موافقت کرد؟ اگر برجام به نتیجه نرسید خود ایشون از همه بیشتر مسئول هست.
    ضمنا همه میدانن که اگر جناب رهبر نمیخواست نه برجامی برجامی درکار بود نه نررررررمش قهرمانانه ای!
    همین چاپلوسی های امثال شماست که مسئولین به تبعیت از جناب رهبرتان در مقابل این وضعیت بغرنج اقتصادی پاسخگو نیستند.

  • خدا مرگتان بدهد
    #نماینده_های_خائن

  • سلام
    کاش می شد بالا آورد تمام مسمومیت مملکت را
    مسمومیتی که گلبولهای سفید بدن را ذره ذره می بلعد
    ای کاش شما را هرگز نمی دیدم و هرگز نمی شناختم
    لعنت بر #منافق #نفوذی
    واقعً خانه ملت نیست #دار_المنافقین است
    #مصدق_روحت_شاد


  • قهرمان سازی از مصدق کار غلطی است چون اساسا قهرمان نیست. در واقع اگر
    ماجرای ملی شدن نفت نبود فقط همان کشتار دلیران تنگستان کافی بود تا نام
    مصدق السطنه قجری را در لیست خائنان بزرگ تاریخ ایران ثبت کند. در دوره
    نخست وزیری هم مصدق با اعتماد بیجا به عناصر خائن و مخصوصا به قاتلان
    مردم در قیام سی تیر از یکسو و دخیل بستن به امید کمک آمریکا از سوی دیگر
    نشان داد که فاقد بصیرت یک رهبرانقلابی و کفایت نخست وزیری است. میدان
    دادن به بهاییان و شرابسازان و سرکوب فداییان اسلام - که با ترور رزم آرا
    عامل به قدرت رسیدن او بودند - هم دلیل دیگری بر سوء رفتار و مدیریت او
    است. او در پایان عمر با سکوت مطلق در خصوص قیام 15 خرداد و حتی لایحه
    کاپیتولاسیون نشان داد که دیگر وجهه انقلابی ندارد. البته عده ای سعی
    دارند وانمود کنند که مصدق به دلیل سکونت در احمد آباد امکان دخالت سیاسی
    نداشته که این یک دروغ است. چرا که در همان زمان اعضای نهضت آزادی به
    حضورش رسیدند و از او امضا گرفتند و او تا سال 44 با آنها آزادانه مکاتبه
    داشت اما کلمه ای در خصوص لزوم مبارزه با کاپیتولاسیون حرفی نزد. همه
    ارزش مصدق فقط به ماجرای ملی شدن نفت است. وقتی که مصدق با تغییر مواضعش
    در مجلس از حامی قرارداد کس گلشاییان به مهمترین فعال سیاسی برای ملی شدن
    نفت تبدیل شد. اتفاقی که دقیقا بعد از سخنرانی تاریخی کاشانی پس از آزادی
    رخ داد.

    اما به هر حال ما به جای قهرمان سازی و یا تقبیح یکطرفه مصدق می توانیم
    از او استفاده بهینه بکنیم. مصدق مصدق نشد مگر با ایستادگی بر حق ملت
    ایران و در نتیجه رفتن زیر بار سنگین ترین تحریمها و انزوای بین المللی و
    فروش نرفتن نفت و تورم بالای صد درصد و تحمل همه این فشارها فقط برای حفظ
    استقلال ایران. در حالی که امروز افرادی که مدعی دوست داشتن مصدق هستند
    نه تنها بویی از استقلال طلبی نبرده اند که وادادن و تسلیم شدن به
    استعمار را به عنوان نسخه ای برای رفع مشکلات اقتصادی تجویز می کنند و
    کار وقاحت و پستی آنها به جایی رسیده که مصدق را که قهرمان استقلال طلبی
    و مبارزه منفی است با ظریف که سمبل سازشکاری و امتیاز دادن است یکی می
    کنند.
    پس از شخصیت مصدق استفاده کنید و او را به عنوان آینه دق جلوی ظریف
    پرستان بگذارید.

  • امریکایی ها و غربگرایان می خواهند مصدق در برابر اسلام قهرمان باشد در حالی که خیانت کرد. اتفاقا اگر بخو اهند این جوانها بفهمند مصدق هم چه جور شخصیتی بود به همین افراد دنبال غرب و این پیمان نامه ها و...نگاه کنند فقط فرقشان این است که اینها بدروغ یک ریشی هم دارند ولی باطن همان است.

  • ای کاش داعش که به مجلس حمله کرده بودند وارد مجلس می شدند و تمام این نجس ها را به رگبار می بستند . آخه خدا بگم اون نگهبان سپاهی چیکار کنه که مانع شد بیا ؟ اینم نتیجه اش جانش را به خاطر نمایندگان داد همان نمایندگان با تصویب cft سپاه تروریست می خوانند.

  • داعشی اگر هم به مجلس می آمدند فقط نماینده های معدود انقلابی را می کشتند و کاری با لاریجانی نداشتند. بیشترین تلفات را دفتر حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر داد! که از مهمترین مخالفان لاریجانی است.

  • لاریجانی ای کاش اون افطاری حسن روحانی نمی رفتی و نمی خوردی خودت رابدبخت کردی. چوب حراج زدی به آبرو و شرفت . تمام این بدبختی های کشور تقصیر شورای نگهبان است که احمدی نژاد رد صلاحیت کرد . مجلس امروز نجاست تصویب کردند . یک عده نجس و حرام زاده به چیز نجس و حرام رای دادند. آمریکا در د مجلس و دولت است . مجلس و دولت داعش داخلی است .

  • به لحاظ سیاسی اتفاقا همین احمدی نژاد بود که کاری کرد تا جناب حداد عادل را کنار بگذارند و لاریجانی بشود رییس. ریاست مجلس لاریجانی دقیقا کار احمدی نژاد بود.

  • بله. احمدی نژاد حماقت بزرگی کرد. اما بعدا متوجه شد چه اشتباهی کرده است و تلاش کرد اشتباهش را با افشای ماهیت خاندان خبیث لاریجانی جبران کند. اما بعضیها هنوز متوجه اشتباه خود نشده اند! یا خود را به آن راه زده اند.

  • حالا فرض کنیم ایشان فهمید اشتباه کرده چه فایده ای دارد! الان جناب احمدی نژاد در تمام انحراف هایی که توسط لاریجانی انجام می شود شریک است. اگر شمای نوعی با اسلحه بزنی چشم یک نفر را کور کنی و بعد متوجه شوی اشتباه کرده ای آیا آن چشم درست می شود؟ بعضی مسائل هست که آثارش هرگز از بین نمی روند. آثار کار احمدی نژاد تا آخر وجود خواهد داشت، کار خوبش و کار غلطش.

  • عحب کینه ای از احمدی نژاد دارید! بسیار خوب آن یک دور مجلس هشتم را لاریجانی به خاطر احمدی نژاد رای آورد و رییس مجلس شد و اصلا همه تقصیرهای آن دوره بر گردن احمدی نژاد! ادوار بعد را جه؟ مجلس نهم و دهم چه ربطی به احمدی نژاد داشت که لاریجانی رییس شد؟ مگر احمدی نژاد گفته بود به لاریجانی باز هم رای بدهید یا اینکه اتفاقا بشدت با او مخالف شده بود؟ آیا باز هم انحرافات لاریجانی که اتفاقا بیشتر در مجلس نهم و دهم معلوم شد تقصیر احمدی نژاد بود؟ در این دو دوره که اصلا حامیان احمدی نژاد همه رد صلاحیت شدند و در مجلس نبودند که بخواهند به ریاست لاریجانی رای بدهند!!
    یک حساب ساده است. شما چون می خواهید حمایت رهبری از لاریجانی را توجیه کنید ناگزیر باید کاسه کوزه ها را سر دیگری بشکنید. به جای اینکار به همان کامنت قبلی که گذاشتم مراجعه کنید و راحت تر است که توجیه کنید رهبری خضر است و کارهای به ظاهر غلطش دستور ویژه خدا است که ما از آن سر در نمی آوریم.

  • فقط می خواهم تا دیر نشده خداوند به شما بصیرت بدهد. امیدوارم با همان معیار و نگاه و استدلالهایی که در مورد حاکم و امام شرعی مسلمانان دارید در مورد امام خودتان یعنی آقای احمدی نژاد هم همین گونه باشید.

  • امام من احمدی نژاد نیست. او فرد ای است که برخی کارهای خوب و صحیح انجام داده و البته مظلوم هم واقع شده. اما بسیاری از عقاید او هم مخصوصا در باب ولایت و آزادی و حجاب و.. مشتی اراجیف و تکرار نظرات لیبرالها است. اما این دلیل نمی شود از کارهای صحیح او نظیر مبارزاتش با خاندان لاریجانی حمایت نکنم.
    این شمایید که باید فکری جدی به حال خود بکنید.

  • ggg 97/7/15 ساعت 23:44

    ولمون کنین بابا یک عده جاسوس دو تابعیتی رو گزاشتین راس مملکت انتظارم دارین کشور پیشرفت کنه اینا فقط سرمایه های مللی رو هدر میدن.

  • شخص حجازی در دفتر رهبری راس همه این خیانتها در این کشور است. صد رحمت به توسلی و انصاری و دفتر امام خمینی.

  • مکار حیله گر چرا ادرس غلط میدهی
    چرا میخوای خیانت جریان لیبرال و نفاق را گردن دیگران بیندازی.
    رهبری خودش مستقیم و علنا درباره fatf نظر دادند و نیازی به وکیل (حجازی) ندارند.

  • چرا نمی فهمی؟ حجازی به اسم رهبری و با مهر دفتر رهبری هر چه بخواهد پیام و اعلامیه می دهد. رهبری علنا می گوید FATF نه. اما حجازی امروز نامه می نویسد و از قول رهبری می گوید بحث در مورد FATF مانعی ندارد! همین شخص در جلسه سه نفره با لاریجانی و شمخانی دستور تصویب فوری برجام را صادر کرد.

    همین شخص دستور داد تا سخنان رهبری در مورد اعتراف به اشتباه بودن مذاکرات برجام کاملا سانسور شود حتی فیلمهایش.
    الان رهبر واقعی ایران حجازی است نه خامنه ای.

  • شما مطمئنی چیزی نخورده ای!!!

  • دیدن دست و پا زدن انقلابی هایی که سعی می کنند از حقیقت فرار کنند خیلی دردناک است.
    اما با فرار مشکلی حل نمی شود. حجازی هم کماکان برنامه ننگین خود را ادامه خواهد داد.

  • با این ادعای جدیدت ثابت کردی یکی از احمق ترین افراد هستی که بحث کردن با تو حرام است.
    البته تقریبا تمام انقلابی هایی که در این سایت هستند با تو اشنا هستند و میدانند که بحث کردن با تو حرام است . و فقط برای روشنگری دیگران با تو بحث میکنند.
    اگر کسی مزخرفات تو را نمیخواند هیچ کس حتی یک ثانیه از وقتش را حرام تو نمیکرد.

  • آری. شنیدن حق و حقیقت بر شما حرام است.
    چون دوست دارید در باطل و جهالت خود تا ابد باقی بمانید.

  • ازدست لاریجانی به خدا وند پناه می بریم

  • خدا شرار امت را بر شما مسلط کرد. چون نهی از منکر را ترک کردید.

  • یکسری منافق وسط گفتگوی مردم وارد میشن یک کلمه میگن که ذهنها را منحرف کنن مواظب منافقین باشید

  • مدیر سایت روشنگری امروز ظریف در مجلس گفت با تصویب fatf دلار ارزون نمیشه اما حساب دانشجویان خارج از کشور آزاد (اقازاده هاشون) ازاد میشه.
    این حرف اقای ظریف را به صورت یک کلیپ دربیاور و بگو چرا اصلاح طلبان اینقدر بر تصویب این کنوانسیون اصرار دارند و در سرتاسر فضای مجازی پخش کن

  • شهدا شرمنده ایم شرمنده

  • با سلام
    این مجلس و این دولت نتیجه رای همین مردم و این افراد نتیجه دادن صلاحیت شورای نگهبان همین کشور هستند.
    تا زمانی که رودر بایستی و پروژه ژنوم (ژن برتر و پشتوانه نظام ...) اجرا میشه تو این کشور ما به جایی نمی رسیم.
    جز بی دینی ملت نصف شدن جمعیت جهان همجنس بازی و در واقع همان اهدافی که برای جهان تعیین کرده اند.
    که ابتدا باید باید ارزش های ملت ها رو ازشون بگیرن و بعد در جامعه جهانی حل کنند و اصلاحات مجری این طرح در کشور ما هستند .
    من به شخصه دیگر در شرکت در هر انتخابی تردید دارم چرا که نادانسته همچین ادمی به مجلس بفرستم تا دین و دنیای ما را به تباهی بکشانند .
    چرا که بعید نیست همجنس بازی هم رای بیارد در این چنان مجالسی چرا که از دید انها اشکالی ندارد این چنین اعمالی
    وصلام.

  • رهبری بزرگوار!
    یادت هست چطور پاس گل طلایی احمدی نژاد را هدر دادی؟
    یادت هست چطور فرصت تاریخی که با نمایش آن فیلم فراهم شده بود را از دست دادی؟
    اگر همان روز لاریجانی ها حذف شده بودند الان نه برامی در کار بود و نه FATF.

  • چقدر جالبه! آدم یاد صدر اسلام و زمان امیرالمومنین (ع) می افتد که عده ای متعرض امام می شدند و به امام به نظر خودشان درس می دادند! باید همه امتحان شوند و معلوم شود که کسانی که هی علی علی می کنند با علی زمانشان چه می کنند. ضمن آن که اینها که توی مجلس بودند عده ای خیانت کردند تا برای نسل های بعد کاملا رسوا شوند و ان شا الله در آینده خط امام مدیریت کشور را به عهده بگیرد. مطلب دیگر هم آن که شورای نگهبان هست و ردش خواهد کرد. حتی اگر کار به شورای مصلحت نظام هم برسد رد خواهد شد ولی همه باید خودشان را نشان دهند این فلسفه تاریخ است. احسب الذین آمنوا ان یقولوا آمنا و هم لا یفتنون، آیا مردم چنین پنداشتند که به صرف اینکه گفتند ما ایمان (به خدا) آورده‌ایم رهاشان کنند و هیچ امتحانشان نکنند؟

  • شما هرگردی را گردو فرض کرده اید. با منطق شما امام حسین علیه السلام هم یک خارجی و مهدور الدم بود که بر خلیفه و امام زمان خودش شورید!
    اتفاقا وهابی ها هم همین عقیده را دارند!

  • باعث تاسف است که اطلاعات شما از معارف اسلامی و تاریخ اسلام در این حد است. بنده مطلب را در چارچوب اعتقادات شیعی می گویم شما اگر اعتقاد ندارید یا شیعه نیستید مطالبی که گفتید طبیعیست. در اعتقاد شیعی ولی فقیه حاکم و حجت شرعی و جانشین امام معصوم در هنگام غیبت است. شما با مطلبی که نوشتید ظاهرا خودتان را در حد معصوم می دانید که یک نفر وهابی به شما گفته بر امام جامعه شوریده اید!! ببینید بنده می دانم که آن قدر بی بند و باری فکری زیاد شده که الان به خدا هم توهین می کنند و ولی فقیه هم جای خود دارد و می دانم بسیاری با مبانی اعتقادی اسلام شیعی بیگانه اند و آگاهی عمیق ندارند و می دانم فضای مجازی به باتلاقی تبدیل شده است تا افراد به سطحی ترین حالت در مورد احکام و معارف الهی اظهار نظر کنند ولی این مطالب شوخی بردار نیست لذا به جای چنین پاسخ هایی و احیانا لجبازی و...بنده خواهش می کنم تشریف ببرید دقیق از منابع معتبر نطر معصومین را بخوانید تا اگر شیعه اید بدانید برای چه شیعه اید و اگر هم نیستید اعتقادات اصیل شیعه را بدانید. شما فکر می کنید افرادی که جلوی امیر المومنین ایستادند شاخ و دم داشتند خیر اگر تصاویرشان موجود بود شاید می گفتید عجب این که فلانیست یا این که خودمم یا برادرم یا همسایه مان یا... است!

  • برای تو که فرقی ندارد. دینی که شما تعریف کرده اید رسما یک فرقه جدید است که ولایت فقیه را در عرض ولایت الله تعریف کرده نه در طول آن! و العیاذ بالله عینا مثل اهل سنت که می گویند اطاعت از اولی الامر واجب است حتی اگر فاسق و ظالم باشد! می گویند همینکه خبرگان کسی را به رهبری انتخاب کرد رسما معصوم می شود و هر چه بگوید عینا حکم خدا است!
    اما عزیزمن! حتی رسول الله هم از خودش ولایت نداشت. ولایت مخصوص خدا است. اگر پیغمبر و امام هم ولایت دارند به این دلیل است که از خودشان هیچ نمی گویند و هر چه می گویند عین انتقال دستور خدا است که و ما ینطق عن الهوی ان هو الا وحی یوحی. برای همین شیعه معتقد است که امام باید معصوم باشد و اهل سنت هم به دلیل آنکه از غیر معصوم اطاعت کردند دچار شرک شده اند. ولی فقیه هم فقط تا جایی ولایت دارد که دستوراتش را از فقه و مطابق قرآن و عترت بگیرد و خارج از آن هیچ ولایتی ندارد. پدر هم که بر فرزندش ولایت دارد اگر دستوری خلاف شریعت به فرزندش بدهد در آن مورد هیچ ولایتی ندارد و بر فرزند اطاعت از پدر در این مورد حرام می شود.

    پس آنچه شما به عنوان دفاع از ولایت فقیه می گویید جز شرک به خدا نیست.
    اما بگذار یک راه جلوی پایت بگذارم که شرعی است. حداقل از این استدلال استفاده کن که دچار شرک نشوی. و آن اینکه بگو اگر چه من صادقانه اعتراف می کنم دستورات و تصمیمات رهبری در بسیاری از موارد با ظاهر عقل و حتی شرع مغایرت دارد اما فرض را بر این می گذارم که شرایط ثانویه ای وجود دارد که رهبر از آن خبر دارد و ما خبر نداریم. مثل اینکه کسی نماز ظهر را دو رکعت بخواند و ما این را خلاف شرع بدانیم چون خبر نداریم او مسافر است. و یا بگوییم رهبری مانند خضر علیه السلام است که هر چند اقداماتی که می کرد به ظاهر خلاف عقل و شرع بود اما دستور خدا بود. و چه بسا رهبری هم به طویژه از طرف امام عصر علیه السلام مامور به این اقدامات باشد که ما از سر آن خبر نداریم. این تنها راهی است که می توان با آن هم عملکرد رهبری را توجیه کرد و هم آن را در قالب ولایت الله تفسیر نمود.

  • عرضم به حضورتان که برای مقدمه مطلبتان شما را ارجاع می دهم به دو کتاب زیر:
    ولایت فقیه حضرت امام خمینی سلام الله علیه که ظاهرا در اینترنت هست http://www.farhangnews.ir/content/21686
    نگاهى گذرا به نظريه ولايت فقيه، چاپ سي‌ويکم 1396. تالیف علامه مصباح یزدیhttp://mesbahyazdi.ir/node/2022
    قطعا شما و بنده در این زمینه تخصص نداریم و بنده هم مطالبم را از مراجع و مطالعاتم از منابع را گفتم و چیز جدیدی هم نیست و این مطالب هم شرک نیست و ولایت فقیه که همان ولایت رسول الله است در طول ولایت الهیست و..... مطالبتان متاسفانه ای محترم با مغلطه و اشتباه همراه است و اصلا بحث فاسق و ظالم و...نیست. بنده نمی توانم تمام مطالب حول این موضوع که یک کتاب می شود را اینجا برای شما عرض کنم. به مراجعی که معرفی کردم اگر دنبال حق مطلبید مراجعه فرمایید. کسی هم نمی گوید ولی فقیه معصوم است و عصمت ائمه معصومین سلام الله علیهم را دارد. دقت کنید ولی فقیه حجت شرعیست. تکرار می کنم حجت شرعی.یعنی یک شیعه برای حداقل اعمال اجتماعی خودش احتیاج به حجت شرعی دارد وگرنه آن چه انجام می دهد زیر سوال است و در قیامت پاسخی ندارد چون بدون حجت شرعی که خدا و معصوم فرموده سرخود یا بر اساس درک خود و نظر خود (بر اساس خودکفا بودن خود چون قوه ای به نام عقل دارد بدون در نظر گرفتن وجوه دیگری مثل مصلحت و...) انجام داده است. مساله مهم این است: حجت شرعی. ولی فقیه دقیقا بر مبنایی که امام عصر (عج) در حدیث فرموده اند کشف یا انتخاب می شود و می شود حجت شرعی برای اهل تشیع و اسلام (حداقل در مسائل اجتماعی). اینجا بحث نیست که ولی فقیه دارای مراتب کامل معنوی معصوم است که در وصف ناید ولی دارای تمام اختیارات معصوم برای اداره جامعه هست چون موضوعات کلی و نیاز های اجتماعی مردم (امنیت و اقتصاد و صلح و جنگ و...)که فرقی نمی کند (موضوع فرق نمی کند بحثم کمیت و کیفیتش نیست). حالا اگر هر کسی بنا بر نظر خودش بگوید بنده این را قبول ندارم و دیگری بگوید آن را قبول ندارم و...که این چه امامتیست و این چه مامومی و امتی! حتی بدون تشیع و اعتقاد به امامت هم آیا منطقا می شود جامعه ای را این گونه رهبری کرد؟ در مورد مطالب آخرتان خیلی خوب است که الحمدلله به این وجه توجه دارید و این را قبول دارید. قطعا کسی که در قله است محدوده بیش تری را می بیند تا مثل بنده که دامنه دیدم جلوی پایم یا مقداری بسیار محدود است و ان شا الله همین موجب هدایت می شود اگر همین مطلب را مدعیان تشیع و امامت قبول داشته باشند مسائل جامعه ما همه حل می شود و کسی به ولی امر طعنه و کنایه نمی زند و در مرحله بعد کف خیابان نمی آید تا آب به آسیاب دشمن بریزد. ان شا الله جناب عای و دیگران هم نظر با شما حتما به دو منبع زکر شده مراجعه کنند و موفق باشند . الان ما ها داریم امتحان بسیار بزرگی می شویم. هر کسی ادعای تبعیت داشته و می گفته اگر در صفین بودم یا در کربلا بودم من هم امام را یاری می کردم الان امتحانش می کنند که با امام حاضر جامعه چکار می کند.موفق باشید و باشیم.

  • اتفاقا ما در این زمینه مجتهد هستیم! می دانی چرا؟ چون ولایت ( یعنی نبوت و امامت و ولایت فقیه هم امتداد امامت است) از اصول دین است نه از فروع آن! بر هر مسلمانی واجب است در اصول دین خودش به اجتهاد برسد و خود را اقناع کند! آری. شرایط ولایت فقیه و نسبی یا مطلق بودن آن تقلیدی و جزو فروع دین است اما اصل اینکه ولایت خاص خدا است و حتی پیامبر هم از خودش ولایت ندارد و انتقال دهنده ولایت الله است جزو اصول دین است. اگر این مساله برایتان قطعی نشده است باید خودتان بروید و تحقیق کنید. نمی توانید ادعا کنید که من از امام خمینی یا مصباح تقلید کردم و به معنای ولایت ایمان آوردم! ( البته سنی ها اصول دین را هم تقلیدی می دانند!)

    اما آیا خودتان جزواتی که اسم بردید را خوانده اید؟
    اما جهت اطلاع شما جزو ولایت فقیه امام خمینی جزوه کوجکی است در مورد بحث مطلق بودن ولایت فقیه و نه اصل آن و توجیه اینکه چرا فقیه جامع شرایط حق و بلکه وظیفه دارد حکومت تشکیل دهد و همه اختیارات امام معصوم حتی اعلام جهاد ابتدایی را هم را دارد. بعضی از فقها نظیر صاحب جواهر ومحقق کرکی و میرازی شیرازی و.. با این نظر موافق هستند. اما برخی دیگر از فقها معتقدند در زمان غیبت فقیه حداکثر در امور حسبیه مانند خمس و زکات گرفتن و قضاوت بین مردم ولایت دارد و حق تشکیل حکومت و جنگ و نظایر آن را ندارد. برخی فقها مانند شیخ انصاری و آقای خویی و آقای سیستانی به این نظر اعتقاد دارند و اصلاحا ولایت فقیه را نسبی می دانند. اما امام خمینی به خوبی نشان می دهد که افراد در اشتباه هستند چون معنای حرف آنها این است که بسیاری از احکام قرآن که لازمه اش تشکیل حکومت است در زمان غیبت باید تعطیل شود! و ضمنا اگر قدرت در دست فقها نباشد چه بسا حاکمیتها حتی حق قضاوت و امور حسبیه را هم از فقیه سلب کنند! که در دوره رضاخان و پسرش کردند!
    پس این جزوه ولایت فقیه امام ربطی به بحث ندارد و موضوعش چیز دیگری است.

    اما آنچه شیخ مصباح یزدی مطرح کرده است پر از مطالب غلط و درست توام است. او به درستی می فهمد که حکومت از آن خدا است و مردم حقی ندارند که در حاکمیت دخالت کنند ( که حرف کاملا درستی است) اما وقتی به این مساله می رسد که آیا فقیه غیر معصوم باز هم هر چه بگوید مفترض الطاعه است ، عملا در می ماند. و توجیهاتی می تراشد فقیه باید دور از هوا و هوس باشد و باید فلان و بهمان باشد که حرفهای درستی است اما از این نظر که حالا در عمل که ما کسی که به دور از اشتباه باشد و یا صد درصد معصوم باشد نداریم ناگزیر باید به نظریه کشف ولی فقیه متوسل شود و بگوید هر کس را خبرگان انتخاب کردن قطعا خواست خدا و با رضایت امام زمان علیه السلام است و لذا هر چه بگوید باید گوش کنیم اما باز هم رندانه وارد این نکته نمی شود که اگر احیانا دیدیم رهبری دارد اشتباه می کند تا کجا باید از او اطاعت کنیم.

    اما به هر حال شما از هر کس تقلید کنید و اینکه چه ولایت فقیه را مطلق بدانید و چه نسبی یک نکته قطعی است و آن اینکه ولایت فقیه در طول ولایت الله است و نه در عرض آن و اگر احیانا فقیه دستوری داد که مطمئن هستید مخالف شرع است- مثل ماجرای تحدید نسل- اطاعت از او در آن مورد روا نیست.
    و تنها چاره همان است که گفتم. اینکه فرض کنید ماجرای خضر اتفاق افتاده است و این مخالفت ظاهری با شرع دلیل مهمتری دارد که ما بی خبریم.

    اما اینکه نوشته اید :" حالا اگر هر کسی بنا بر نظر خودش بگوید بنده این را قبول ندارم و دیگری بگوید آن را قبول ندارم و...که این چه امامتیست و این چه مامومی و امتی! حتی بدون تشیع و اعتقاد به امامت هم آیا منطقا می شود جامعه ای را این گونه رهبری کرد؟" دقیقا نکته همین است.
    باید همه مدلهای حکومتی تا قبل از ظهور امتحان شود و شکست بخورد تا مردم بفهمند راهی جز ظهور نیست. والا بعد از ظهور هم ممکن بود عده ای بهانه بیاورند که اگر همان فقهای زمان غیبت هم حکومت می کردند می توانستند اینکار را انجام دهند! اما لازم بود این تئوری آزمایش شود تا معلوم شود در عمل نمی توان هم رای مردم را اطاعت کرد و دستور خدا را.
    اینکه شما اجازه داده اید مردم رای بدهند دقیقا روش ابلیس است. چرا که اکثریت مردم همیشه باطل هستند. خدا می گوید

    وإن تطع أكثر من في الأرض يضلوك عن سبيل الله إن يتبعون إلا الظن وإن هم إلا يخرصون- سوره انعام آیه 116

    یعنی رسما خدا می گویند نتیجه مردم سالاری و رای اکثریت گمراهی است. اما شما به تئوری های غربیها بیشتر اعتماد دارید تا به خدا! خدا خودش انسان را آفریده و می داند چه خلق کرده و می داند مردم و حتی مومنان وقتی رای بدهند از سر احساسات و خطا رای می دهند.

    جالب اینکه شیخ مصباح یزدی همه این حرفها را قبول دارد اما ناگزبر و از روی رو دربایستی با رهبری ناگزیر باید از این حرف کوتاه بیاید. چنانچه ابتدا مخالف شدید مردم سالاری بود اما بعد که رهبری از مردم سالاری دینی سخن گفت مصباح ناچار سعی کرد توجیهاتی برایش بتراشد که مطمئنا خودش را هم راضی نکرده است!


    اما مطلب آخر اینکه من مثال خضر را به عنوان راه حل جلوی پای شما گذاشتم تا به شرک دچار نشوید و اقلا با این توجیه خود را از شرک دور کنید.

  • عرض به حضورتان که شما دنبال جدل هستید و نه حق. بنده تا کنون متوجه نشده بودم با فردی علامه و صاحب نظر در معارف الهیه و اعتقادیه روبرو هستم که حضرت امام و علامه مصباح و علامه طباطبایی و...باید خدمت ایشان تلمذ کنند لذا چون سطح علمی بنده به اوج مطالب شما نمی رسد به قول معروف لنگ انداخته و میدان را خالی می کنم و از طرف دیگر هم سن و سال بنده هم اجازه نمی دهد وارد این مطالب تکراری و ملال آور و تاسف بار شما بشوم. اگر دنبال حقید راه را نشان دهم.خداوند عاقبت همه را ختم بخیر کند و ما را از هوای نفس و تکبر حفظ نماید.

  • واقعا برای شما عنوان و مدرک و سالهای تحصبلات ملاک است؟ و به جای ما قال دنبال من قال می روید؟ با این حساب امثال شریعتمداری و منتظری باید حرفشان سند باشد!
    اما اگر این مطالب را تکراری و ملال آور و تاسف بار می دانید حتما فکری به حال خود بکنید چون در قیامت از من و شما سوال خواهد شد. کسی که تحمل چند استدلال از مخلوقی مانند خودش را ندارد قطعا در مقابل خالق جوابی نخواهد داشت.

  • خیانت های اصلاح طلبان را پای لاریجانی نزن چون اگر اکثر نماینده های مجلس انقلابی بودند همانند ان 120 نفر ( فراکسیون ولایت) لاریجانی خودش را هم میکشت fatf تصویب نمیشد. حتی اگر به پای نماینده ها می افتاد.
    این حرف من به معنی دفاع از لاریجانی نیست.

  • واقعا نمی فهمی بیشتر نمایندگان مجلس موضع خود را با لاریجانی تنظیم می کنند؟ همان لاریجانی که برجام را 20 دقیقه ای تصویباند؟ این خانواده نجس هستند.

  • احمق چه ربطی به این واون داره احمق احمدی نژاد کیه لاریجانی کیه روحانی وخاتمی کیه ابله کشورت را دارن میقروشند تومیگی این و اون گور با بای اصلاح طلب و اصو لگرا و چپ وراست ملی گرا کشورت داره میره زیر سلطه اجانب خاک بر سر- تو موندی تو دارو دسته بازی

  • شما احمدی نژادی ها به خاطر کینه ای که به لاریجانی ها دارید ، اشکارا دروغ میگویید و حتی حاظرید خیانت اصلاح طلبان و لیبرال ها را پاک کنید تا با این کار احمدی نژاد را تطهیر کنید.
    این کار شما منحرف بودن شما را بیشتر ثابت میکند.
    در انتخاب ریاست مجلس امسال 130 نفر به عارف رای دادند ،تعداد رای دهندگان به این لایحه از اف ای تی اف 143 نفر بود. تو خیانت دولت و اون 130 نفر را نادیده میگیری تا به هدفت یعنی تطهیر احمدی نژاد برسی .
    اگر مردم به جای اون 13 نفر کسانی را انتخاب میکردند که انقلابی بودند و حرف هیچ کس اهمیتی برایشان نداشت این لایحه تصویب نمیشد.

  • مگر اگر عارف رای می آورد چه کاری بیشتر و بدتر اینکه لاریجانی کرد را انجام می داد؟
    مگر خود لاریجانی کسی غیر از عضو لیست امید و سر لیست اصلاح طلبان در قم بود؟
    پس از چی دارید دفاع می کنید؟
    سر لیست اصلاح طلبان تهران با سر لیست اصلا طلبان قم رقابت کرده!
    گرگ و کفتار با هم رقابت کردند کفتاره رای آورده. چه نفعی برای گوسفندها دارد؟


    البته یک فرق مهم بین لاریجانی و عارف هست که عارف مرد ناتوانی است که هرگز مثل لاریجانی توانایی دست زدن به این اقدامات خطرناک و لابی بازی و رای خریدن و کثافتکاری های در این سطح را ندارد! و برای همین جهت اطلاع شما خیلی از آنها که به عارف رای دادند از لیست امید نبودند و خیلی از لیست امیدیها هم به لاریجانی رای دادند!

    جالب اینکه حتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که اکثرش با همین حضرات اصولگرا است و همیشه زاهدی رییس آن می شد امسال چند نفر از همان اصولگرایان دکان دونبشتان که با زاهدی شده بد بودند به عارف رای دادند! و عارف رییس کمیسیون شد!

    و نهایت اینکه شما ها از شدت بغض کینه به احمدی نژاد کارتان به جایی رسیده که لاریجانی را می خواهید تبرئه کنید!
    در حالی که همه می دیدیم که این پس و پیش کردن لوایح و طرحهها برای کشاندن FATF به مجلس و اقدامات خلاف آیین نامه و اینکه حتی پیش از اعلام رای گیری دیروز بگوید »: مجلس و دولت موافقند!" از جرثومه ای مانند لاریجانی بر می آید و بس.

    لاریجانی ها برنامه ای طولانی مدت برای استحاله نظام دارند. به خوبی هم تا حالا موفق عمل کرده اند.

  • بیش از این خودت را رسوا نکن
    رای ها مخفی است تو از کجا فهمیدی که چه کسی به لاریجانی رای داده و چه کسی به عارف
    اکثر اون 130 نفر اصلاح طلب دو آتیشه هستند و از حزب خود خط میگیرند و هیچ حرف شنوی از لاریجانی ندارند . حتی بارها در صحن علنی مجلس به لاریجانی توهین کرده اند .
    حتی اگر لاریجانی هم به دنیا نیامده بود انها رایشان مثبت بود . در واقع نه ان 120 نفر از لاریجانی خط میگیرند و نه ان 130 نفر
    با این تفاسیر ایا باید این گناه را گردن اصلاح طلبان انداخت یا گردن لاریجانی و ان 13 نفر؟
    این را هم بدان که وقتی شما منحرفین و فتنه گران اصلاح طلب و منافقین همگی با هم از ایت الله املی لاریجانی نفرت دارید ایمان ما به او بیشتر میشود.
    پس ساکت شو

  • اولا رسوا خودتی همانها که از آنها حمایت می کنی.
    چی لاریجانی بهتر از عارف است که داری خودت را برایش اینطور جر می دهی؟ کوری ببینی خود لاریجانی سر لیست امید در قم است؟

    ثانیا از آنجا که این بار اول نیست. سالهای قبل هم بسیاری از اعضای لیست امید به لاریحانی رای دادند که همین سبب اعتراض شدید حضرات گنده های اصلاح طلب شد. امسال خواستند مثلا به طور بخشنامه ای مشکل را حل کنند اما نشد. چون باز هم لاریجانی و لابی هایش چربید. در جریان رای اعتمادها هم دیدیم که همینطور شد. در واقعی حزبی اصلاح طلبان حداکثر 120 نفر است. یعنی همانها که به آذری جهرمی رای منفی دادند که مطابق دستور از بالا قرار بود رای نیاورد.

    ثالثا: این هم از کوری دیگر شما است که نمی بینید خود لاریجانی بزرگترین مانع بر سر شفافیت آرا در مجلس است و با لابی ایشان بود که از 160 امضا برای شفافیت آرا تنها 59 نفر به آن رای مثبت دادند!

    آیت الشیطان آملی لعنه آلله علیه و آله اگر ریگی به کفشش نبود فقط همان اسنادی که کاندیداهای انتخابات 96 در مناظرات علنی جلوی چشم 80 میلیون نفر از یکدیر رو کردند را بررسی می کردند اگر دروغ بود دروغگو را مجازات می کرد و اگر راست بود هم فاسد را.
    منحرف واقعی هم خود تویی که از این مجموعه سراسر فساد و تباهی حمایت می کند و فکر می کنی مثلا یک آفتابه دزد مثل درمنی یا مظلومین را گرفتند یعنی عدالت!!

  • منظورم از تنفر نسبت به ایت الله املی لاریجانی حامیان این جریان ها نیست بلکه منظورم احمدی نژاد و یارانش ، سران و تئوریسین های فتنه، سران منافقین و سران ضدانقلاب است. و گرنه من و تو کاره ای نیستیم.