نماهنگ خون خدا با صدای حاج امیر عباسی


نماهنگ زیبا با صدای حاج امیر عباسی


+ 
45

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کم نظیر

  • به پایگاه جامعه خبری الف در باره ی خبر:/اقامه نماز ظهر عاشورای حسینی در سراسر کشور/ جمعه 30/06/1397
    ---
    فریضه ی پذیرش نماز چیست؟
    ---
    نماز یکی از فرایض عبادی شرعی است و پاس داری از دین خدا و مصون نگه داشتن این دین از من در آوردیهای دین زدا فریضه ی پذیرش نماز است و اگر به آن عمل نشود نه تنها نماز بلکه همه ی عبادتها و اعمال نیک انسان دین دار تباه و نابود می شوند و این انسان در قیامت بنا به تاکید قرآن به مجازات ابدی نابخشودنی گرفتار می گردد.
    انسان با افزودن من در آوردیهای ذهن ناتوان خود به دین و مذهب جسارت و جرئت می کند خود را با جهل و غفلت جانشین خداوند یکتای جهان آفرینش کند و این جانشینی را قرآن کریم بزرگ ترین ظلم در حق خداوند و گناه کبیره ی نابخشودنی معرفی کرده است: « وَإِذْ قَالَ لُقْمَانُ لِابْنِهِ وَهُوَ يَعِظُهُ يَا بُنَيَّ لَا تُشْرِكْ بِاللَّهِ إِنَّ الشِّرْكَ لَظُلْمٌ عَظِيمٌ » ﴿ آیه ۱۳ سوره لقمان ﴾ « إِنَّ اللَّهَ لَا يَغْفِرُ أَنْ يُشْرَكَ بِهِ وَيَغْفِرُ مَا دُونَ ذَلِكَ لِمَنْ يَشَاءُ وَمَنْ يُشْرِكْ بِاللَّهِ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالًا بَعِيدًا » و « إِنَّ اللَّهَ لَا يَغْفِرُ أَنْ يُشْرَكَ بِهِ وَيَغْفِرُ مَا دُونَ ذَلِكَ لِمَنْ يَشَاءُ وَمَنْ يُشْرِكْ بِاللَّهِ فَقَدِ افْتَرَى إِثْمًا عَظِيما ً﴿ آیات ۱۱۶ و 48 سوره نساء).
    تعیین مراسم و مناسک و شعایر برای دین و مذهب منحصر به خداوند دانای مطلق است و هیچ آفریده ای با دانش ناچیز خود در مقایسه با علم بی کران خداوند بنا به آیات قرآنی فوق حق شکستن این انحصار را ندارد.
    هر دین داری که می خواهد عبادات و دین داری او نزد خداوند پذیرفته شوند می باید ، با پرهیز از گرایش به من در آوردیهای منسوب به دین و مذهب ، خود را به آیات فوق مقید سازد و از این آیات و سایر هشدارهای قرآنی در پایبندی به دین و مذهب ذره ای عدول و دوری نکند.

  • نصرت سید الشهدا را همیشه حسین وار پیگیر باشیم
    ---
    نصرت حسین و یاری رساندن به نهضت عاشورای سید الشهدا و لبیک گفتن به فریاد هل من ناصر سبط پیامبر را حسین وار با دفاع عالمانه ی خداپسندانه از دین خدا و مذهب حق اهل بیت ، که قرنها است دستخوش دسیسه های تحریف گر طاغوتان و دین فروشان و جاهلان قرار گرفته ، رسم و سنت همیشگی خود قرار دهیم و محض رضای خدا همیشه پیگیر این رسم و سنت حسینی باشیم.
    آلوده کردن نهضت عظیم عاشورای حسینی با من در آوردیهای مخالف دین و قرآن وعقل ، پیروی از همان راه یزیدیان پلید و دشمنی با دین خدا و دهن کجی به این نهضت الهی و شاد کردن دشمنان در کمین نشسته ی مذهب تشیع و اصرار بر بدنام کردن اهل بیت پیامبر وبر گزیدن راه جهنم است.
    زنهار در حالی که همگی از نعمتهای الهی روشنگر قرآن و عقل برخورداریم با دامن زدن به من در آوردیهای خرد ستیز تحریف گر دین و قرآن و مذهب حق ، خود را با غفلت از این نعمتها جهنمی کنیم و در جهنم هم نشین ابدی یزیدیان دنیا پرست دشمن خدا سازیم.
    جاویدان شدن یاد شهادت سبط پیامبر سید الشهدا حسین (ع) درس الهی عبرت آموزی است که همیشه یاد آور چگونگی دفاع راستین خدا پسندانه از دین خرد گرای خدا و فدا کردن جان و عزیز ترینها در این راه است و می باید محض رضای خدا همیشه این مسیر الهی حسین را از من در آوردیهای تحریف گر بشر پاک و مصون نگه داریم.

  • آقایی طاهایی ممنون

  • شگفتا که دین شناسان علی رغم دریافت هزینه های هنگفت برای تبلیغ دین بهنگام رو به رو شدن با انتقادهای منطقی انکار ناپذیر بنا به علل مرموزی جاهلان غافل ناآگاه به دین را سپر بلای خود قرار می دهند وبه فحاشی و ناسزا گویی وا می دارند؟؟؟!!!

  • شگفتا ، شگفتا ، شگفتا!!! چگونه بشر فانی جایز الخطا که دانش ناچیز او حتی از اندازه یک ذره از علم جهان شمول خداوند یکتای ابدی و ازلی جهان آفرینش کمتر است به خود اجازه می دهد بی این که به پیامدهای شوم بیاندیشد بنام دین و مذهب و پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) برای خود و دیگران اعتقادها و مراسم و مناسک و شعایر من در آوردی ابتکار کند و به ابتکارهای خود تقدس ببخشد و مردم غافل را با خود با پیوستن به این من در آوردیها به گناهان کبیره و عذاب پایان ناپذیر جهنم گرفتار کند؟؟؟!!!

  • سلام .
    عزاداری ابتکار نیست شیعه و سنی از عصر پیامبر و قبل از آن در زمان پیامبران پیشین وجود داشته است .سطح مطالعه خود را بالا ببرید آیا تهمت زدن شما باعث جهنمی شدنتان نمی شود؟؟
    حال بر فرض محال اگر وهابی هستید بروید در کتب ببینید که ابن تیمیه که پایه گزار این نوع تفکر است کجا فوت کرد ؟ در زندان
    توسط چه کسانی؟ علماء مذاهب چهار گانه اهل سنت
    چرا ؟
    به علت این که شوون انبیا و اولیا خدا را پایین آورد.
    حال عزاداری خود در آوردی هست یا تفکر ابن تیمیه ای ؟؟؟
    پس خواهشا بی مطالعه تهمت نزنید که تهمت گناه کبیره هست.
    وحال اگر بر فرض از برادران اهل تسنن هستید بدانید که گول تفکری که از عربستان سعودی به شما تزریق می شود را نخورید .
    راه جلوگیری از ایجاد بدعت این است که فرموده پیامبر صلی الله علیه و آله گوش کنید :
    انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی اهل بیتی.
    مثل اهل بیتی فیکم کمثل سفینه نوح من رکبها نجی و من تخلف عنها غرق
    این دو حدیث در منابع حدیثی شعیه و سنی موجود است.
    در تفکر ابن تیمیه ای خشم و کنیه نسبت به اهل بیت به وفور دیده می شود در حدی که از خود علما اهل سنت عباراتی در رد او داریم :
    ابن حجرهیتمی میفرماید:ایاک ان تصغی الی ما فی کتب ابن تیمیه و تلمیذه ابن القیم الجوزیه و غیرها ممن اتخذ الهه هواه:مبادا به آنچه که ابن تیمیه و شاگردش ابن قیم جوزی و غیر این دو نوشته اند گوش فرادهی آنان کسانی هستند که هوا و هوس را اله خود قرار داده اند.
    حرف زیاد است من خواهشم را دوباره تکرار میکنم تفکر شیعه را از کتب خود شیعه بگیرید نه شبکه های ماهواریی وهابی .
    با تشکر

  • دین و مذهب را با خرد گریزی قربانی من در آوردیها نکنید
    ---
    شما که مطالعه دارید و آسمان را به ریسمان برای جا انداختن مطالعات خود با تهمت و افترا به دیگران به هم می بافید با استدلال به قرآن و بهره گیری از اصول استدلال عقلی موارد اعتراض خود را به نقد من در آوردیهای منسوب به دین و مذهب با تمسک به اخلاق قرآنی :«ادْعُ إِلَى سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِيلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ»(آیه 125 سوره نحل) بیان نمایید و فواید علمی مثبت و سازنده ی من در آوردیهای بشری را برای دین و مذهب و اهل بیت و جامعه ی مسلمانان با دلایل انکار ناپذیر قرآنی و عقلی مشخص سازید.
    شگفتا که نظام اسلامی ما پس از چهل سال از پیروزی انقلاب مبارک اسلامی هنوز نتوانسته به مردم بیاموزد چگونه مرز میان دین و ضد دین و مذهب و ضد مذهب را تشخیص دهند و سره را از ناسره در دین و مذهب با تکیه به قرآن و عقل تفکیک نمایند؟؟؟!!!
    این وفا داری به اهل بیت مظلوم پیامبر و مذهب تشیع نیست که هر فردی بنا به دلبخواه خود هر حدیث و روایتی را با نادیده گرفتن شناختهای قرآن و اصول استدلال عقلی و ناهمگن و ناهماهنگ با این شناختها و اصول ؛ تفسیر و تاویل نماید و با این روش خرد گریز قرآن ستیز غیر علمی دین و مذهب و معصومان را بدنام کند.

  • سلام .دوست عزیز از جواب دوباره شما چیزی حاصل نشد .شما اگر به قرآن شناخت کامل داری وبر فرض استدلال عقلی را قبول دارید من در این جا قصد مناظره با شما را ندارم میخواهی مناظره کنی الی ماشاءالله ما محققان زیادی داریم شبکه ولایت یکی از اونجا شما می تونید سوالات خود را بپرسید .

    خودتان اگر آگاه باشید می دانید حرفتان از سر تعصب است وگرنه برای کسی که اندک آشنایی با کتب روای داشته باشد می داند که روایتی که بنده نقل کردم متواتر است این هم که گفتید با اصول قرآنی عقلی منافات دارد حرفی است که مادر جوان از دست داده بر این حرف می خندد.
    زمانی میتوانی حرفی گروهی را نقد کنید که اول حرف آن گروه رافهمیده باشید نه این که شبه از دور ببینید و آن را رد کنید.
    بار دیگر ای دوست عزیز شما را به مطالعه از کتب شیعه دعوت میکنم و با مراجعه به سایت معتبر شبکه های معتبر شعیه همچون ولایت شبهات خود را حل کنید که اگر جهل علمی دارید
    بر طرف شود ولی اگر شهوت عملی دارید که دعا میکنیم خدا شما را هدایت کند ادامه بحث توسط شما مخاطبین سایت روشنگری را می فهماند که شما دومین مشکل را دارید و حال اگر مشکل اول دارید این جا جاش نیست به آدرس های گفته شده است مراجعه کنید.
    با تشکر

  • این بنده ی گنهکار به اندازه ی دانشی که خداوند به بنده ی خود عنایت فرموده از متن و محتوای ظاهر روایت مورد استشهاد شما ایراد نگرفتم بلکه ایرادم از این بود که چرا از احادیث و روایات بدون ارزیابی علمی و قرآنی و عقلی برای جا انداختن من در آوردیها بگونه ای متضاد با قرآن و عقل سوء استفاده می شود؟؟؟!!!
    در ضمن علما ی دین شناس که با وجوهات شرعی مردم امرار معاش می کنند و مدارس و حوزه های خویش را اداره می نمایند وظیفه دارند خود و شاگردان ورزیده ای که تربیت می کنند، برای روشن گری با ادله ی قرآنی و عقلی قاطع انکار ناپذیر ، با به کار گیری منابر و سایر رسانه های عمومی به میان مردم بیایند و اقشار مردم را برای آگاه سازی به طرز دین داری خدا پسندانه هر قشر را با زبانی رسا و گویا در سطح دانشی که دارد به حد و مرزهای دین و ضد و دین و حد و مرزهای مذهب و ضد مذهب آگاه سازند و منابر را از حالت داستان سرایی که هیچ بازده مثبت و سازنده برای جامعه مسلمانان ندارد به مراکز بحث عالمانه ی آموزش سرشت نشین قرآنی و عقلی دین مبدل سازند.
    افرادی که دانش قرآنی ندارند و دین شناس نیستند و منابع اصیل دین و اصول استدلال عقلی را نمی شناسند بهتر است با تلاشهای جاهلانه ی قرآن ستیز منطق گریز ، خود را مشغول ذمه ی دین و مذهب و اهل بیت مظلوم پیامبر نکنند که سر انجام این مشغول ذمه گی بی تردید هلاکت و سکونت ابدی در جهنم است.
    شما چرا و برای ارضای چه طرفهایی می خواهید پایگاه روشنگری را به یک سایت جهل پرور و بیهوده گستر مبدل سازید و با چه مجوزی می خواهید این پایگاه بی چون و چرا به سایتی مبدل شود و دین و مذهب را تک بعدی و بی هیچ گونه دلیل قرآنی و عقلی و علمی آلوده با من در آوردیهای قرآن ستیز و خرد گریز تبلیغ نماید و مردام را در سر در گمی نسبت به تکالیف دینی خود غرق کند؟؟؟!!!

  • سلام .الحمد لله که هویت خود را مشخص کردید

  • « خُذِ الْعَفْوَ وَأْمُرْ بِالْعُرْفِ وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَ ﴿آیه۱۹۹ سوره أعراف﴾ و « وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا » ﴿آیه ۶۳ سوره فرقان﴾ و « وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنْزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا أَلْفَيْنَا عَلَيْهِ آبَاءَنَا أَوَلَوْ كَانَ آبَاؤُهُمْ لَا يَعْقِلُونَ شَيْئًا وَلَا يَهْتَدُونَ ﴿آیه۱۷۰ سوره بقره﴾ و «أَمْ آتَيْنَاهُمْ كِتَابًا مِنْ قَبْلِهِ فَهُمْ بِهِ مُسْتَمْسِكُونَ» ﴿۲۱﴾ « بَلْ قَالُوا إِنَّا وَجَدْنَا آبَاءَنَا عَلَى أُمَّةٍ وَإِنَّا عَلَى آثَارِهِمْ مُهْتَدُونَ» ﴿۲۲ سوره زخرف﴾.

  • وهابی کثیف. برو بمیر. ما خودمان می دانیم عزاداری منحرف همان است که پولش از خود راضی و لندن عزیزت می رسد. درد تو چیز دیگری است. اهل بیت تو هم کسبی جز عایشه و حفصه و پدرانشان نیستند.

  • بضاعت چنته ی دین فروشی و دین داری خرافه آلود تو و امثال تو ، همین فحش و بهتان و ناسزا گویی شیطان پسندانه است و گر نه به تک تک موارد نوشته ی مورد اعتراض خود پاسخ مستند و مستدل علمی از قرآن و عقل می دادی.
    شگفتا که سایت روشنگری که می باید به احکام شرع مبین اسلام مقید باشد به تو برای فحاشی که شیطان شاد کن است غافل از بازخواست و مجازات خداوند میدان می دهد؟؟؟!!!

  • مهم ترین وظیفه ی دین شناسان نسبت به نهضت عظیم عاشورا چیست؟
    ---
    باید در سایه نظام مقدس اسلامی ج.ا.ا بعنوان مهم ترین وظیفه و بزرگ ترین مسئولیت دینی و مذهبی تلاش بی وقفه ی دین شناسان و فادار به اسلام و نظام ، محض رضای خداوند یکتای جهان آفرینش ، در رها ساختن نهضت الهی عظیم انسان ساز و حیات بخش عاشورای حسینی از تحریف ننگ زای من در آوردیهای نهضت ستیز تحمیل شده ی طاغوتان ستم پیشه و دین فروشان از خدا بی خبر از این نهضت والای الهی برای همیشه باشد.
    این تلاش صداقت و وفا داری دین شناسا ن را در دفاع از دین خدا و مکتب قرآنی پیامبر (ص) و مذهب اهل بیت مظلوم آن حضرت (ع) در مبارزه ی بی امان علیه من در آوردیهای تحریف گر بد نام کننده به اثبات می رساند.
    با در نظر داشتن هشدارهای سخت و هراسناک قرآن کریم نسبت به تحریف دین الهی ، بیم آن می رود که نظام اسلامی ج.ا.ا ایران و شیعیان وفا دار به این مذهب حق ، وظیفه ی اساسی خود را که مبارزه با تحریف دین و مذهب است ، و نخستین وظیفه پیامبران بوده ، ادا نکرده باشند.

  • شفاف ترحرف بزن نامعلوم بی معرفت

  • ترویج فحاشیهای منطق ستیز در این پایگاه
    ---
    حیف که در این آشفته بازار رواج دین داری و مذهب داری من در آوردی ، دین شناسان منطق گرا ورود به عرصه گفتگوی منطقی خدا پسندانه ی آزاد را به فحاشان بی منطق از خدا بی خبر سپرده اند؟؟؟!!!
    واقعا برای مردم علاقمند به دین مذهب که تشنه ی شنیدن حقایق دین و مذهب اند باید خون گریست که بجای یافتن فرصت شنیدن حقایق قرآنی و عقلی مجبور اند با افتراهای شیطانی پیروان امروز من در آوردیهای جاهلیت پیش از اسلام رو به رو شوند.
    حیف که یک پایگاه رسانه ی عمومی بنام روشنگری در سایه ی نظام مقدس اسلامی بجای داشتن رویکرد قرآنی و عقلی خود را میدان تاخت و تاز فحاشان بی منطق کرده است؟؟؟!!!

  • منظورت مثل تو فحاش عام ستیز باشم تا حرفم را خوب بفهمی؟؟؟!!!

  • بازم نکفتی بی وجود

  • ظاهرا ناشران فحاشیهای شیظان پسندانه بویی از دین داری خدا پسدانه نبرده اند لذا بین روشنگری در دفاع منطقی علمی و قرآنی از دین و مذهب و فحاشی رکیک بی توجه به پیامدهای گناه بار و هلاکت بار پیروی از روش فحاشی با پوشش نام روشنگری برای پایگاه خود بنام تشیع اهل بیت مظلوم پیامبر تفاوتی نمی بینند و بد تر از این گناه ، با ترویج این روش چاله میدونی نظام مقدس اسلامی و رهبری مظلوم این نظام را در ملأ عام بد نام می کنند.

  • پشت کلمات قائم نشو-فحاشی نیست چون واقعابی وجودی چون مهمانی