افشاگری احمدی نژاد از افتضاح روحانی!!


افشاگری احمدی نژاد از افتضاح روحانی در موضوع هسته ای درمناظره با میرحسین موسوی
هسته_ای


+ 
99

- 
14
ارسال در 1395/12/2 ساعت 10:47 2017-2-20 10:47:13
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درود خداوند بر دکتر احمدی نژاد و یاران باوفایش.هستیم بر آن عهدی که بستیم

  • عحب بازی عجیبی دار ه این سیاست الان از هر دو نفر این افراد یکی میرحسین موسوی در حصر خانگی به سر میبره و دیگری احمدی نژاد مورد غضب و در انتظار دادگاه و غیره ...یکی هم در استخر میمیره .....
    به نظر میرسه همه این مهره ها ی شطرنج دارن به نفع مهره سیاه رنگ شاه از صحنه حذف می شوند تا اون بالا در راس قدرت باقی بمانه غافل از اینکه عاقبت هر انسان معلومه و دیر یا زود مرگ و کیش و مات شدن هم فرا میرسه .
    وای به حال مردم وای بر این ملت

  • مهمان 97/10/12 ساعت 07:55

    خیلی بیش از حد ساده ای. در مورو میریزید اگر حصصر شده لطفا من را هم همانطوری حصر کنید! حصری با بهترین امکانات رفاهی و درمانی و تفریحی که هر روز از آن انواع اعلامیه و بیانیه و نامه تبریک و تسلیت در می آید! موسیوی حصر نیست. در حصار است. حصاری برای آنکه توسط مردم 9 دی کشته نشود.

    در مورد احمدی نژاد همان بدان که تنها عامل بقای حیات او شخص رهبری است. والا همه بزرگ و کوچک نظام به خون او تشنه است. روزی که خامنه ای سرش را زمین بگذارد فردایش احمدی نژاد یا اعدام می شود یا به طریق دیگری حذف خواهد شد.

    آن کسی هم که در استخر مرد اگر کشته شده بود خانواده اش در نشان دادن صورت او بعد از مرگ درنگ نمی کردند. ( تفاوت زیادی بین آدم سکته ای و خفه شده است). اما مسشاله این بود که صورت هاشمی در لحظه دیدار با عزارییل به گونه ای درآمد که وقتی صناعی قبل از دفن سر جنازه را باز کرد و صورت آن دشمن خدا را دید از وحشت غش کرد.

    و در نهایت اینکه فعلا این خامنه ای است که صحنه حذف شده است و صرفا یک مقام تنشریفاتی است. اما هنوز برای جانشینی او جنگ سختی بین روحانی و آملی در جریان است. خامنه ای می داند که بقای حیات او - نه حیات سیاسی بلکه همین یات ظاهری- به ادامه عدام توافق این دو نفر است. روزی که برای رهبرز آینده توافق کنند خامنه ای ناگهان به ملکوت اعلی خواهد پیوست. برای همین رهبری به آملی پست گنده تری مانند ریاست مجمع مصلحت را می دهد. فقط برای آنکه آملی جلوی روحانی کم نیاورد.
    همین.

  • مهمان 97/10/12 ساعت 07:56

    منظور از صناعی همان صانعی است. اشتباه تایپی بود.

  • درود بردکترمحبوب احمدی نژاد یارو غمخوار بلوچستان ومستعضفین

  • طرفداری از روحانی چند معنی دارد یا از او می ترسید یا توسط او تطمیع شده اید یا واقعا بی اطلاع هستید یا نفوذی دشمن هستید یا غربگرا هستید یا ...

  • روحانی که فقط تا به حال دروغ گفته است و دروغهای شاخداری را هم بیان کرده است که همه ملت ایران اعتراف می کنند اما با زیرکی تمام با تخریب شخصیت احمدی نژاد سعی در انحراف افکار عمومی دارد

  • اگر 5 تا آدم باشرف در ایران باشد یکیش همین آقای احمدی نژاد است هر چی میگه راست است . دولت ایشان خار چشم اسراییل بود . او کسی است که رفت جنوب لبنان در مرز اسراییل و سخنرانی کرد . بهترین ریس جمهور ایران بعد رجایی همین احمدی نژاد پاک سرشت است . همین که مثل روحانی آمریکایی - انگلیسی نیست به همه چی می ارزد . احمدی نژاد هیچ وقت اجازه نمی داد آمانو جاسوس بره در مراکز سری و یا در تیم مذاکره کننده و سایر ارکان دولت جاسوس و دوتابعیتی باشد چون ایرانی است مثل روحانی برادر دزد انگلیسی زاده و جاسوس نیست .
    مرگ بر حسن وحانی و ظریف(داعش داخلی ) .

  • لعنت بر روحانی و جهانگیری اشرافی

  • مرگ بر خائنین به کشورمان ایران

  • خداییش دلم برای محمود احمدی نژاد تنگ شده
    خسته شدم از سخنرانی های توخالی پر غرور حسن روحانی بی اخلاق و دروغگو

  • خدایی یه سر به دکتر بزن.
    دلت برا چی تنگ شده؟
    سعید مرتضوی ؟ خاوری ؟ بابک زنجانی ؟ اقتصادش ؟ سخنرانی تو پرش مثلا ؟ که تحریممون میکرد ؟ قطعنامه ؟ بی برنامه گی ؟ رحیم مشایی ؟ ماجرای متکی ؟
    چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    احمدی نژاد اصلا در حدی نیست که با رییس جمهور دیگه ای مقایسه ش کنیم!

  • حرفات که درست نیست ولی بالفرض که تا حدودی صحیح بگیریم الان داری از چی دفاع میکنی ؟؟؟
    چه نقطه مثبتی در دوران این کذابان مستقر در دولت میبینید که اونوقتی را که مردم چهارتا کار برای خودشان را به چشم دیدند، تخطئه میکنید؟؟؟؟؟
    کبک نباشید.....
    پادشاه لخته ... الکی داستان برای لباسی که تن این رییس جمهور نیست نبافید....

  • حرفات که درست نیست ولی بالفرض که تا حدودی صحیح بگیریم الان داری از چی دفاع میکنی ؟؟؟
    چه نقطه مثبتی در دوران این کذابان مستقر در دولت میبینید که اونوقتی را که مردم چهارتا کار برای خودشان را به چشم دیدند، تخطئه میکنید؟؟؟؟؟
    کبک نباشید.....
    پادشاه لخته ... الکی داستان برای لباسی که تن این رییس جمهور نیست نبافید....

  • نه پس دلمون برای حسن روحانی تنگ میشه!!!!
    فروختن اقتدار کشور
    فروختن انرژی هسته ای کشور
    برادر بیت المال خورش
    مدیرانش با حقوق های میلیاردی
    وزرای پولدارش
    رکود بی سابقه اش
    گورخواب ها
    و ...
    خاوری کسی بود ک احمدی نژاد نخواست باشه ولی مجلس به زور نگهش داشت ... کمک های بابک زنجانی به دولت طبق اسناد قوه قضاییه . ..
    شما همان کسی هستین که بعد از 88 پیام پسغام برای اوباما میفرستادین ک ایرانو تحریم کنین چون یکی رییس جمهور شده ک نذاشته ما بخوریم

  • اول اینکه شما که طبق گفته ی خودتون ؛ کلا با کل حکومت مشکل اساسی داشتی عزیز برادر !!!
    « مراجعه شود به قسمت نظرات لینک زیر :
    http://roshangari.ir/video/36873
    »
    پس نباید برات فرقی بکنه احمدی نژاد و روحانی
    ( ;

    و اما بعد ؛ با اینکه میدونم این مقایسه ها شاید باعث بشه ، حال رو فراموش کنیم ، اما
    فروختن هایی که نام بردید ، نظرات شخصی شماست!
    برای خودتون محترم.
    اتفاقا بنظر من کاملا برعکسه!
    من نظر شخصی دیگه ای دارم ، که اون رو هم به کسی تحمیل نمیکنم «دلیل میارم،دلیل بیارید» :
    نتنها فروختنی صورت نگرفته ، بلکه کارنامه دولت فعلی رو میشه خوب هم دونست.
    قبولاندن هسته ای به تمام دنیا « البته زیر سایه دانشمندان هسته ای مون ».
    و اقتدار بین المللیمون = کارنامه محمد جواد ظریف.

    اما حسین فریدون ..
    بر فرض که اصلا بد ... خراب ... مفسد..
    که دیگه بهانه ای نداشته باشی.
    باز هم یک سر و گردن از دولت فخیمه احمدی نژاد بالاتره روحانی.
    احمدی نژاد : معاون اولش !!! رحیمی !
    ماجرای رحیم مشایی « کسی که از طرف رهبری ، شایستگی معاونت ریاست جمهوری رو نداشت و احمدی نژاد در انتخابات 92 حامی اول و اصلیش بود.»
    البته مهدی و داوود احمدی نژاد « پسر و برادر احمدی نژاد » هم همچنین خوش نام نیستند ها
    ( ;
    برید گند کاریشون رو از تو کاراکاس جمع کنید.
    حقوق های نجومی هم که باز زاییده ی دولت فخیمه احمدی نژاده!
    اصلا ارثیه احمدی نژاده!
    رکود بی سابقه هم که ............. ( ;
    '' تحریم چی هست اصلاً ؟! تحریم اصلاً نمنه ؟! ''
    گور خواب ها رو قبول دارم .. بااینکه در این موضوع غم انگیز و تاسف بار فقط دولت رو مقصر نمیدونم ولی اتفاق چنین موردی در دروه روحانی جزو کارنامه اش قرار میگیرد.
    در زمان احمدی نژاد هم کم از این موارد نداشتیم :
    ماجرای فقر و فحشا ، ماجرای صاف کردن میخ های کج کیلویی 500 تا تک تومن و ..... !
    بابک زنجانی و خاوری هم که .. دور زدن تحریم ها ........ قرار گیری در کارنامه.
    آنچیز که عیان است چه حاجت به بیان است اصلا.

    بند آخرتان هم که حکم تف سر بالای شماس.
    خیلی جالبه ....
    عزیزان کاربر..
    من « 88!! ؟ _ مدرک ندی ، جا داره ازت اعاده حیثیت بکنم. » دلیل تحریم های فلج کننده ی احمدی نژاد بودم ...من !.. خودش که تقصیری نداشته ..
    (((((( :
    !
    من اگر زمانی مجبور بشوم از بین احمدی نژاد و روحانی یکی رو انتخاب کنم ، حتما روحانی رو انتخاب میکنم.

    باشه
    اصلا کابینه ی روحانی پولدار و نجومی و پیر و داخل ستیز خارج نگر.
    اما
    شما بجز دکتر صالحی « که رییس سازمان انرژی اتمی روحانی شد » و چند انگشت شمار دیگر ، یک آدم سالم و درست در کابینه احمدی نژاد پیدا نخواهید کرد..
    اون افراد یا دزد و مفسدند مثل رحیمی
    یا جانی اند مثل سعید مرتضوی
    یا غیر متخصص و نابلدند مثل وزیر نفت و اقتصاد.
    یا بی دین اند مثل مشایی
    یا .....

    کابینه دولت فخیمه احمدی نژاد = تیم ملی اختلاس.
    وسلام.

  • Mmmmmmm 97/10/12 ساعت 06:01

    خیلی خری پدر سوخته مرگ بر منافقان امثال تو مرگ بر خائنانی امثال تو تو مردم روستا ها رو ندیدی که این قدر راحت ذر می زنی خدا خانوادهات خودت رو لعنت کنه

  • چقدر دری وری گفته... خودت اصلا فهمیدی چی گفتی؟... ما که تشنج های سیاسی و وضع خراب زمان خاتی یادمان نرفته اصلا نمی توانستیم در دانشگاه درس بخوانیم... آقای احمدی نژاد سفرهای استانی را باب کرد... فضا را فضای خدمت کرد که هر رئیس جمهوری که بعد از اون هم آمده ناچار بوده این کار را انجام دهد... سر هسته ای بسیار ایستادگی کرد و رشد علمی در این زمینه داشتیم... به خاطر آرامشی که در دانشگاه ها بود رشد علمی بسیار بالا رفت... شما برو ببین جناب مرتضوی چه خط فکری دارد... از تبار اصلاح طلبان است اگر نمی دانی بدان... انحراف فکری مشایی در مدیریت نفوذی نکرد و رهبر اجازه ندادند ... حداقل بدتر از سند 2030 امضا شده در این دولت که نیست
    و بدان تحریم های اقتصادی شدیدتری که از دور دوم ریاست جمهوری ایشان از طرف غرب صورت گرفت به خاطر فتنه 88 بود و چراغ سبزی که اصلاح طلبان و فتنه گران به دشمنان بیرونی نشان دادند و صریحا بعضی هم تماس تلفنی داشتند... و ادعای دروغ وجود تقلب... ننگ به فتنه گران و هر کی فتنه گران را حمایت می کند... فتنه 88 هم از لحاظ امنیتی و هم از لحاظ اقتصادی ضربه های بزرگی به کشور ما زد... پاکدست ترین وزرا هم در دولت آقای احمدی نژاد بودند... بعد از ریاست جمهوری خطاهای شخصی کرد به خودش ربط دارد حداقل کشورش را در زمان ریاست جمهوری نفروخت... پس اصلا ایشان را با روحانی مقایسه نکن چون اصلا شباهتی به هم ندارند... روحانی که خانواده امام را کرده ابزار سیاسی و بازیچه رأی آوردن خودش... آقای روحانی حداقل بذار خانواده امام برای مردم بمانند

  • درود بر دکتر محمود احمدی نژاد مرد انقلابی ومکتبی ودلسوز ومدیرومدبر وباسواد ومردی ازجنس مردم . مردی که با درد مردم آشنابود ازجنس مرفهین بی درد نبود. مردی که دشمنان ازاو واهمه وترس داشتند ودوستان ومستضعفان به او دلگرم بودند. مردی که چرخش نخبگان را مطرح کرد. ومدیرانی که سالها برصندلی قدرت وثروت تکیه کرده بودند را بیرون انداخت وکابینه جوان را روی کار آورد. مردی که با لیبرالهای هرهری مذهب مبارزه کرد و سکولارها وغرب زده ها واراذل واوباش را به زباله دان تاریخ فرستاد. احمدی نژاد محبوب القلوب مستضعفان وپا برهنه ها و خارچشم مستکبران وکاخ نشینان ومرفهین بی درد بود. چقدر مردم ایران اورا دوست دارند وچرا لیبرالها وسکولارها وغرب زده ها و رانت خواران و مفسدان سیاسی واقتصادی ازشنیدن نام این ابرمرد واهمه وترس دارند. وهروقت نام مبارکشان می آید لرزه بر اندام ضد انقلاب می افتد. چرا آمریکا و مزدورانش ای قدر از احمدی نژاد عصبانی هستند؟ خوب چون احمدی نژاد مردی ازجنس ملت بود برای ملت بود وقف ملت بود. خدماتش افتخاربود. واگر جرآت دارید وراست می گویید بیایید با ایشان مناظره کنید. قلوب ملت ایران صندوق آرای ایشان است. احمدی نژاد در دنیا مردم ایران را زنده وعزیز کرد . انرژی هسته ای را رونق بخشید لرزه بر اندام دشمنان انداخت. احمدی نژاد یک اسطوره بود. شما سکولارها هرچه می خواهید علیه ایشان تبلیغ کنید بالاخره چون ایشان کارخانه ها را ازانحصار رانت خواران درآورد وبا ایجاد سهام عدالت کارخانه ها را سهم عمومی کرد وبین ملت تقسیم کرد می خواست دانشگاه آزاد را هم وقف عموم کند. ایشان مردی بسیار پرکار خستگی ناپذیر پرتلاش و ساده زیست بود خانه میلیاردی نداشت. خودروی میلیاردی نداشت. زندگی ایشان درسطح مردم عادی بود دغدغه ایشان رفاه ملت ومستضعفان بود.

  • اینا که گفتی همش حرف مفت هست به دلایلی:
    1.برای هیچکدام سند یا اسنادی رو نشده فقط صرفا ادعاهای امثال شماست
    2.اقای روحانی چه گلی به سر ممکلت زده؟ جز رکود گرانی افزایش مالیات و بیکاری جوانان و ماجرای خودروها
    3.در همین انتخابات 96 خواهیم دید ادعاهاتون چقدر در مورد تیم ملی اختلاس بقول خودتون درست بود
    4.بله بنده کلا نظام را قبول ندارم ولی احمدی نژاد را صد در صد قبول دارم
    5.به درک ک به روحانی رای میدی
    6.اگر تونستی از مواهب برجام 5 مورد بشمری که تاثیری در وعده های اقتصادی و بهتر شدن معیشت مردم داشته بگو وگرنه هیس!!!!!!!!!!!

  • ((((( :
    خدا یا شکر بابت این همه خود زنی orginal.
    این همه چرت و پرت و خزعبلات ، یکجا ندیده بودم.
    60 درصد فحش و توهین بود « لایق خودت و خونوادته»
    20 در صد دادن حرف های خودم به خودم بود.
    20 درصد هم عقده گشایی .
    و جمعا ، صد در صدش تناقض و حکم دم خروس رو داشت..«بالاخره از طرفدارای احمدی نژادی دیگه».«هرجی نیست بهت»

    یحتمل سن و سالت دلیل اصلیه..
    12-13 سالته پر پرش...اما مغزت تو 5 سالگی مونده.

    وسلام..

  • Mmmmmmm 97/10/12 ساعت 06:12

    من نمی خوام از احمدی نژاد طرفداری کنم یا از روحانی ام خودت مردانه بگو کدوم موقع مردم راحت تر زندگی می کردن خدایا ظهور امام زمانمند را نزدیک بگردان تا تمام منافقین و طرفدارانشان مشخص شود خدایا کمک کن

  • البته اینم بذار بگم
    دولت احمدی نژاد اختلاصش:5هزار میلیارد
    روحانی: 8هزار میلیارد فقط بابک‌زنجانی...!!!

  • اونی که داره خرعبلات بهم میبافه تویی چون اون همه دلیل اورد واست بازم برگشتی توهین میکنی
    البته حقم داری! از رییس جمهورتون یاد گرفتین که جواب سوالا رو با سفسته بدین٬ تو مناظره ها هم دیدیم کی چن مرده حلاجه! روحانی مدیون شهدای هسته‌ایه...