سخنرانی کامل حسن عباسی در مورد مسائل اقتصادی


راه حل مشکل اقتصادکشور چیست⁉️

#حذف_ربا_از_اقتصاد
#حذف_دلار
#حذف_لیبرالیسم


+ 
37

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • در مورد نظر رضا عظیم یه نظر داشتم
    اول اینکه جناب آقا رضا شما فرق بین حفاظت اطلاعات و اطلاعات رو برو یاد بگیر
    و همین طور وظائف آنها رو چون سپاهی که شما در موردش نظرات تخیلی میدی یک نیروی نظامی منظم هستش که این نیروی نظامی منظم خودش تعاریف و اصطلاحاتی دارد که نه شما و نه اطرافیان شما از آن سر در نمیاورد
    نظری که شما به ثبت رساندی بسیار خام و ناپخته از لحاظ محتوایی است
    و از نظر من فقط از شبکه های ماهواره ای برداشت شده
    به نظر من کمتر پای ماهواره بشینید سعی کنید از فکر و حس پژوهشی خود استفاده کنید
    نه مثل طوطی سخنان شبکه های ماهواره ای رو جمع اوری کنید و انان را تکرار کنید

  • ضرورت اثبات سازمان یافته ی مسئولیت شناسی دولتها
    ---
    دولتها در هر کشوری با کل بدنه ی تشکیل دهنده ی خود بلحاظ قانون و شرع و عرف مطابق با مفاد سوگند عرفی یا قانونی منطوق یا غیر منطوق خویش در محضر ملت پیش از در اختیار گرفتن مدیریت کشور و در اقرار و احترام متعارف به عقل ملی و برای اثبات ایفای درست و سازمان یافته ی مسئولیت شناسی خویش ملزم اند برای هر یک از سئوالهای زیر پاسخ واحد و منسجمی داشته باشند :
    - تعریف پذیرفته شده ی دولت از کشور چیست و با چه دلایل علمی این تعریف را پذیرفته و به اثبات می رساند؟
    - جایگاه ، حق ، مسئولیت ، نقش و اختیارات ملت در این تعریف نسبت به کشور چیست؟
    - ثروتها و داراییهای کشور از آن کیستند و چگونه باید توزیع شوند؟
    - آیا ملت سهمی برای نیازهای یک زندگی سالم در این ثروتها و داراییها دارد؟
    - در صورت سهیم بودن ملت در ثروتها و داراییهای کشور آیا این سهم حق است یا هبه و یا کمک و و پایبندی و اجرای این سهم توسط دولت در چه درجه ای از اولویت قرار دارد؟
    - آیا تعیین مقدار این سهم و چگونگی توزیع آن در بودجه ی کشور برای شرایط زمانی و مکانی و محیطی و اقشاری مختلف برای دولت الزامی است و چرا الزامی است؟
    - شرایط زمانی و مکانی و محیطی و اقشاری تعیین و توزیع مقدار سهم ملی در ثروتها و داراییهای کشور چیستند و چگونه و با چه ملاک و معیارهای قانونی و شرعی و عرفی باید تشخیص داده شوند؟
    - مرجع حل اختلاف و داوری میان دولت و ملت در باره ی تعیین مقدار و توزیع سهم مذکور کدام نهاد قانونی است؟
    - آیا نظر و تشخیص و داوری این نهاد در زمینه ی موارد حل اختلاف برای دولت و ملت الزام آور است و ضرب العجل محدودی برای اجرا دارد؟
    - آیا دولت که بیشترین سهم را در تعیین سرنوشت کشور و امور ملی در اختیار دارد ملزم هست به نهادهای قانونی ذی ربط و ملت ، در باره ی سطح تعهد خود به سوگند خویش و پایبندی به الزامات سئوالهای فوق با ارقام و آمار قابل اثبات بصورت ادواری سازمان یافته برای ایجاد اطمینان ملی نسبت به عملکرد خویش در مدیریت کشور، پاسخگو باشد و با این نهادها در چگونگی مدیریت کشور مشورت کند و صلاح دید بخواهد و خود را به مشورت و صلاح دید خرد گرای علمی پایبند و مقید سازد؟
    در نتیجه ی بی جواب ماندن این سئوالها و عدم اجرای دقیق مفاد تعریفها ، دولت و ملت به منازعات و درگیریهای گوناگون زیان بار کشانده می شوند و پایان حتمی این منازعات و درگیریها حاکم و چیره شدن آشوب و پیامدهای ناگوار آن بر کشور است.

  • نقش سپاه پاسداران در کشور:
    سپاه پاسداران از حفاظت اطلاعات بسیار پرقدرتی برخوردار است. بر تمامی امورات کشور ناظر است، در تمامی خیابان ها دوربین دارد، هر تروریستی که وارد کشور می شود را فورا شناسایی می کند و...
    همچنین حفاظت اطلاعات سپاه بر جاهایی که سرمایه های بزرگی جمع می شوند نظارت کامل دارد و جریان سرمایه ها را پایش می کند.
    اطلاعات سپاه می داند که چه کسانی و چگونه می توانند اختلاس کنند. این یعنی اینکه تمامی دزدی های کشور توسط سپاه پاسداران انجام می شود و اگر کسی خارج از برنامه سپاه اختلاس بکند بلافاصله دستگیر شده و دمار از روزگارش در می آورند.
    همچنین در نقاط حساس وزارت خانه ها افرادی از حفاظت اطلاعات سپاه گماشته شده اند که بودجه وزارتخانه ها را دزدیده و به سپاه پاسداران منتقل می کنند.
    از طرفی دیگر تقریبا تمامی پالایشگاه ها، ذوب آهن ها، معادن، مخابرات و کارخانجات دولتی به سپاه داده شده اند و سپاه تولیداتش را با قیمت جهانی و قیمت دلار محاسبه و به مردم می فروشد. مثلا قیمت میلگرد را از 1500 تومان به 6000 تومان افزایش داد.
    هرچه دلار گرانتر شود به سود سپاه است و محصولاتش را گرانتر می فروشد.
    به یکباره 20 میلیون دلار از صرافی ها می خرد و قیمت دلار را 2 برابر می کند. غیر از سپاه کس دیگری در این کشور آنقدر سرمایه ندارد که بتواند آنقدر دلار یخرد.
    وقتی که دکل نفتی گم می شود یا در زمان احمدی تژاد 800 میلیارد دلار ناپدید می شود، امکان ندارد که اطلاعات سپاه از محل آن ها بی خبر باشد.
    اگر عامل گرانی دلار کسی جز سپاه پاسداران بود، تا حالا شناسایی، خلع ید و اعدام شده بود.
    هر آنچه که از معادن کشور استخراج می شود به اسکله های مخفی سپاه منتقل شده و آنجا به کسانی که دنیا را اداره می کنند ارسال می شود.
    شاید باورتان نشود که داعش را هم سپاه تولید کرده تا بشار اسد به بهانه داعش، توسط بمب ها و هواپیما های روسی، قسمت عمده ای از سوریه را با خاک یکسان کند چون مردم می خواستند انقلاب کنند و بشار اسد سرنگون شود.

  • خوبی؟؟؟!!!

  • قسم به الله جل جلاله اگه دولت به حرف استادگوش بده مشکلاتمون خیلیش حل میشه-خداوند به هرکسی درک وفهم یاهمون بصیرت همه جانبه نمیده بایدقدراساتیدی مثل ایشان دانسته بشه