احمدی نژاد خواستار کناره گیری حسن روحانی شد !


یک کلام با آقای احمدی نژاد!
سال ۸۸ آن جماعت علیه رای مردم #قیام کردند و ما مقابل فتنه گران ایستادیم. تا به آرای مردم #احترام گذاشته شود تا #دمکراسی زنده بماند تا به #دیکتاتوری ختم نشود و النهایه شما رئیس جمهور ماندید. امروز شما خودتان علیه رای مردم #قیام کرده اید و رئیس جمهور قانونی را به #استعفا دعوت میکنید‌چون ملت او را نمیخواهد!!
این بار هم برای احترام به رای مردم و بقای دمکراسی مقابل #فتنه شما می ایستیم. مملکت قانون و ساختار قانونی دارد، اینطور نیست که هر کس خوشش نیامد فراتر از #قانون عمل کند!


+ 
82

- 
68

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • احمدی نژاد لایک.

  • دمت گرم احمدی نژاد

  • احمدی نژاد مرد میدان عمل مرد ی از جنس مردم محروم حامی محرومان

  • اصلی ترین دلیلی که باعث شد سال 92 روحانی رای بیاورد کارها و سیاست های اشتباه احمدی نژاد بود  به ویژه در زمینه اقتصاد . اگر احمدی نژاد دوره دوم را همانند 4 سال اول ریاست جمهوریش عمل کرده بود قطعا سال 92 روحانی رای نمی آورد.

  • خیلی ها مهره های بازی هماهنگ هاشمی خاتمی و بوش و شیمون پرز شدن....
    مگه رئیس جمهوری که 6 سال به بهترین شکل کار کرده !.دیوانه اس که 2 سال آخر ریاستش رو خراب کنه...؟!
    این ائتلاف، 2 سال آخر رو کاری کردند که این مرد عدالت به اسطوره تبدیل نشه و نتونه حتی با معرفی کردن یک نماینده در انتخابات ،رای بیاره...
    و هچنان بعد از 6 سال همچنان بیشترین دشمن رو داره...
    دوست عزیز !!! همچنان مهره های بازیه این قدرت طلبان انگلیسی و آمریکایی باش،..!

  • یک سوال ساده:
    اگر مشایی در انتخابات 92 تایید صلاحیت شده بود باز هم روحانی رای می آورد؟

  • 99.9 درصد بازم روحانی بود.

  • پس شورای نکهبان خیلی خر بود. باید می گذاشت او بیاید و رای نیاورد.
    شورای نگهبان اگر انحراف کسی برایش مهم بود امثال روحانی و جهانگیری و مدعیان اسلام رحمانی را تایید نمی کرد.

  • در چهار سال اولش چه کار کرد؟ جز دادن امتیازات کلفت به پدرخوانده های اصولگرا برای راضی کردن آنها؟ و البته با وود همین مساله حق حق تغییر ساعت را نداشت یا بحران بزرگ مسکن 87 رخ داد؟ اتفاقا احمدی نژاد بیشتر اقدامات مثبتش مال دوره دوم است. بیشتر موفقیتهای هسته ای و فضایی و مسکن مهر و راهسازی و.... اما شما نمی دانید دارید چه اعتراف وحشتناکی می کنید. معنای حرف شما این است که وقتی راستگرایان از دولت احمدی نژاد کنار گذاشته شدند دست به دست اصلاح طلبان دادند و فتنه 88 و فتنه اقتصادی 90 را رقم زدند. البته از حق نگذریم حقیقت هم همین است.
    اما شما واقعا انتظار داشتید احمدی نژاد با این افراد مفتخور و همیشه مدعی همکاری کند و کابینه اش را تبدیل به شرکت سهامی کند ( کاری که روحانی کرد) و کسانی را که لایق و با کفایت می دانست ( ولو به خطا) طرد کند و به گنده لاتهای سیاسی و رسانه ای امتیاز بدهد؟
    اگر حضرت علی علیه السلام هم امتیازات مورد نظر را به طلجه و زبیر داده بود شاید چند دهه به راحتی خلافت می کرد و جنگی هم رخ نمی داد!
    اما آن وقت دیگر علی علی نبود.

  • خطاب به 6 و 56
    تو بینهایت نادان هستی که فکر میکنی تمام کسانی که به احمدی نژاد رای دادند افکارشون مثل شماست. اگر سری به ارشیو رسانه های اصولگرا بزنی میفهی که در انتخابات 84 و 88 برای احمدی نژاد تبلیغ میکردند.

    هرکسی که فکر میکند تمام اون 25 میلیون نفری که به احمدی نژاد رای دادند احمدی نژادی هستند بی عقل ترین و نادان ترین انسان هاست . البته به نظر میرسد خود محمود هم همین فکر را کند.
    حداقل 16 میلیون نفرشون اصولگرا هستند .
    چون مجموع رای کاندیدای  اصول گرا ها در سال نود و دو شانزده میلیون نفر میشد. در سال 96 هم با اینکه احمدی نژاد رد صلاحیت شد 16 میلیون رای اوردند.
    5 یا 6 میلیون نفر از اون 25 میلیون قشر بیطرف هستند یعنی نه اصولگرا و نه اصلاح طلب و نه احمدی نژادی (با توجه به شرایط رای میدهند)
    میمونه 3 یا 4 میلیون 
    این افراد هم اکثرشون زیاد کشته و مرده احمدی نیستند.

  • در غلط بودن حرفهای شما اینکه جائی که گوشت نیست چغندر سالار است. وقتی اسب مسابقه در کار نیست باید روی قاطر شرط بندی کرد. آن 16 میلیون اگر احمدی نژاد بود باز هم به رییسی رای می دادند؟ واضح است که نه. شورای نگهبان هم اگر ذره ای احتمال می داد که احمدی نژاد رای نمی آورد تایید صلاحیتش می کرد. والا این شورا نشان داد که ابایی از تایید صلاحیت دزدها و لاییکها و جاسوسها ندارد. دزدهایی که در مناظره اسناد دزدیهای همدیگر را رو کردند!
    اما فرضا همه حرفهای شما قبول.
    مگر رای مردم و نظر آنها حقیقت را تغییر می دهد؟
    اگر اتمام دنیا بت پرست شده یعنی ابراهیم اشتباه می کند؟
    لعنت بر کسانی حقانیت دموکراسی را از خدا هم بیشتر قبول دارند.

  • در سال 96 احمدی نژاد نه تنها از رئیسی حمایت نکرد بکله در یک پیام ویدیویی خطاب به طرفداراش اعلام کرد به رئیسی رای ندهید .البته به این واضحی نگفت اما منظورش همین بود.
    در سال 92 هم از هیچ کس حمایت نکرد.
    پس نتیجه میگیریم که رای اصولگرایان خالص است.
    درضمن در چهار سال دوم احمدی نژاد رسانه های اصولگرا تقریبا از 70 درصد کارهای احمدی نژاد حمایت کردند و تقریبا از 30 درصد سیاست هایش حمایت کردند.
    البته از سر دلسوزی بود . الان هم اگر ما از روحانی انتقاد میکنیم از سر دلسوزی است .
    وگر نه ما قصد نداریم کسی را زمین بزنیم.
    یا اگر ما از قوه قضاییه انتقاد میکنیم از سر دلسوزی است .
    اما احمدی نژاد و یارانش دولت و قوه قضاییه را تخریب میکنند و نیتشان خیر نیست و قصد اصلاح را ندارند .چون تشنه قدرتند ، همانند اصلاح طلبان

  • احمدی نژاد از رییسی حمایت نکرد. کار درستی هم کرد. چون فردا که رییسی رای نمی آورد همین شما می گفتید به خاطر حمایت احمدی نژاد رای نیاورد!
    اما به مردم نگفت رای ندهید!
    آن وقت طرفدارانش چه کردند؟ به روحانی رای دادند؟
    خیر. اکثرشان یا به رییسی از سر ناچاری رای دادند یا کلا رای ندادند.
    شبیه ماجرای بیعت مختار با عبدالله زبیر.

    در بی اطلاعی شما هم همین بس که در چهار سال دوم آنقدر رسانه های اصولگرا اجمدی نژاد را صد درصد کوبیدند که حتی وقتی احمدی نژاد متهم شد سهم 50 درصدی ایران از خزر را داده به روسیه احدی از او دفاع نکرد. یعنی حاضر بودند ولو به قیمت زیر سوال رفتن تماتمیت ارضی ایران و شبهه برای مردم احمدی نژاد را بکوبند.

    اما حالا که چنین اتهامی به روحانی زده می شود یادشان آمده که از اساس این سهم 50 درصدی وجود خارجی نداشته است و دارند قاطعانه از روحانی حمایت می کنند.

    ضمنا نیت خوانی ممنوع.
    احمدی نژاد هر نیتی هم داشته باشد حمایت از قوه قضاییه حرام شرعی است و اگر با هر بهانه ای از خاندان مفسد لاریجانی حمایت کنید با آنان محشور خواهید شد.
    اگر قوه قضاییه سالم بود صدای طلبه سیرجانی و سید میثم صفاییان به جایی رسیده بود و الان بحران اعتصاب کامیونداران رخ نمی داد. اگر قوه قضاییه وجود داشت با دیدن آنهمه اسنادی که دزدها در مناظره انتخابات 96 از هم رو کردند ساکت نمی ماند. اگر وجود داشت افتضاح استضاح ربیعی با آن همه افشاگری رخ نمی داد.

    حالا تو یقه احمدی نژاد را گرفته ای که چرا چشمش را نبسته و فریاد زده؟
    رهبری بعدها به اشتباه بودن حمایتهایش از آملی لاریجانی و روحانی هم اعتراف خواهد کرد.

  • کسانی که دروغ میگویند نه دغدغه اسلام را دارند و نه دغدغه عدالت
    بنده خودم رسانه های اصولگرا را دنبال میکردم همانطور که گفتم در چهار سال دوم از اکثر کارهای احمدی نژاد حمایت کردند. ثابت کردنش هم سخت نیست آرشیوشون موجوده.
    فقط از یک مزدور و حقوق بگیر احمدی نژاد چنین دروغی به این واضحی بر می اید.
    خدمت سرورت که رسیدی بگو داره اون پولایی که از بیت المال غارت کرده رو هدر میده.
    مقام معظم رهبری: وقتی با مفسدان و غارتگران برخورد میشود جیغ و دادهایی بلند میشود.(مضمون)
    چرا احمدی نژاد قبل از این که نوبت به باند خودش برسد فریادش بر علیه قوه قضاییه بلند نشد.
    برای این که متوجه بشی این کلیپ رو ببین

    http://www.mobarezclip.com/?p=17325#more-17325

  • دروغگویی هم حدی دارد.
    پس چه کسی 24 ساعته دنبال انحراف یابی بود؟ چه کسی احمدی نژاد را بزرگترین خطر برای اسلام نامید؟
    چه کسی مدعی شد دزدی سه هزار میلیاردی کار مشایی است؟ و حتی بعدا که معلوم شد نیست یک عذرخواهی نکرد؟
    چه کسی جز کیهان و مشرق و فارس ؟

    چه کسی گفت بزرگترین موفقیت مال در سال 90 جلوگیری از حضور جریان انحرافی در مجلس بود؟ جز سردار عزیز جعفری؟
    چه کسی گفت این یهودی را بکشید خودم پول خونش را می دهم؟ چه کسی گفت احمدی نژاد ... است؟
    جز همین اصولگراها و رسانه هایشان و بزرگانشان؟
    چه کسی حتی خبر سخنرانی ها و سفرهای احمدی نژاد را هم سانسور و بایکوت کرد؟
    چه کسی وسط مصاحبه خبری زنده احمدی نژاد سریال صدر اعظم پخش کرد؟
    جز همین صا و سیمای ضرغامی اصولگرا؟
    چقدر یعنی مردم ایران باید کم حافظه باشند که اراجیف کثافتی مثل تو را باور کنند؟

    آره بگو داشتی فقط بی بی سی می دیدی. ندیدی که احمدی نژاد را از هر دو طرف چطور دارند می کوبند.
    من هم قبول دارم احمدی نژاد دارد تاوان سوتش را می دهد. سکوتش در مقابل ظلمهایی که به امثال کردان شد. یا به امثال آریا و خسروی.
    یا به بابک زنجانی.

    و اختلاس هم ربطی به احمدی نژاد نداشت. بلکه او بود که خاوری را عزل کرد اما 170 نماینده مجلس هفتم با نوشتن طوماری نگذاشتند خاوری عزل شود. جهرمی هم که دارد هنوز آزاد می گردد و حتی به دادگاه هم نیامد! از همه مهمتر ایتکه آریا و خسروی از سر ناچاری و نیاز فوری به نقدینگی بود که مجبور به دادن باج به بانکها شدند و تازه پول را از ایران بیرون نبردند و لفت و لیس نکردند بلکه تماما صرف کار و ایجاد اشتغال سالم کردند. و دقیقا برای همین بود که به ا باید اعدام می شدند و اموالشان مصادره می شد. در حالی که حداکثر مجازات رشوه دادن بیش از زندان نیست! و جالب اینکه همین قوه قضاییه وقتی 18 هزارمیلیارد تومان ذخیره فرهنگیان را بالا کشیدند صدایش در نیامد! و هیچ اسمی را هم اعلام نکرد!

    زنجانی هم به دستور آمریکا و با سناریوی مشترک زنگنه و ق ق اعدام خواهد شد. جرم او هم فقط دور زدن تحریمها است. و البته قاضی مقیسه انتظار داشته زنجانی با روشهای شفاف و بدون جعل هویت و ایجاد شرکتهای پوشالی تحریمها را دور بزند و 17.5 میلیارد یورو به ایران برساند. و هر چه زنحانی التماس کرد اقلا از یک حسابدار مستقل کمک بگیرید اما قاضی فقط حسابداران مورد تایید وزارت نفت و یانک مرکزی ( یعنی شاکیان!) را به رسمیت شناخت! و از آن دردناکتر اینکه قاضی رسما می گوید من حامی کیفرخواست هستم تو اگر می توانی از خودت دفاع کن! در حالی که هر دانشجوی سال اول حقوق هم می دانست که دادستان حامی کیفرخواست است و قاضی باید بیطرفانه بین دادستان و متهم قضاوت کند! و باز هم بدتر اینکه بدانیم آقایان باورشان شده که آمریکا دزد مال ایران را تحریم کرده!! و نمی فهمد که زنجانی را از داخل لو دادند و اموالش در خارج بلوکه شد و الان اصرار می کند وزارت نفت در یک بانک خاص حساب باز کند که زنجانی بتواند پول را به آن حساب منتقل کند اما وزارت نفت عمدا می گوید من در بانکهای دیگر حساب باز می کنم تو پول راببر به آنجا!! چرا؟ چون هم می خواهند او را اعدام کنند و اموالش را بزخری کنند و هم آخرین تکنیکهای زنجانی در مورد دور زدن تحریمها را کشف کرده و به آمریکاییها خودشان تقدیم کنند.

    احمدی نژاد هم لیستهای سیصد و ششصد نفره به قوه قضاییه داد که اژه ای علیه ما علیه آن ها بدهکاران ساده نامید و هم در مناطره و فیلم تاریخی افشاگری کرد که دیدیم چه شد.
    اکنون نظام به دست یک مافیای هوشمند فساد افتاده است.
    هرگس جرات کند با این مافیا در بیفتد خودش متهم به فساد و یا ضدیت با ولایت فقیه خواهد شد.

    رهبری هم ظاهرا همه چیز را فدای حفظ آرامش و رضایت بزرگان کرده است.
    حق دارد. در ماجرای 88 کاملا ترسید.


    ماجرای خامنه ای و احمدی نژاد ماجرای قباد و مزدک است.
    قباد پادشاه ساسانی در ابتدا به امید کاستن ازقدرت اشراف و موبدان از مزدک بشت حمایت کرد. اما وقتی متوجه عواقب خشم شدید اشراف شد و و دید اشراف تصمیم گرفته اند او را ازحکومت برکنار کرده و برادرش جاماسب یا پسرش انوشیروان را به جای او بگذارند راه خود را تغییر داد. حمایت از مزدک را قطع کرد و اجازه داد انوشیروان که آن زمان ولیعهد بود مزدک و پیروانش را قطع عام کنند. در اینحا مطلقا قصد ندارم از مزدک و عقایدش دفاع کنم. اما واضح است که رهبری هم بعد از سفر به قم و اینکه دید آقایان قم بحدی از احمدی نژاد متنفرند که از فتنه گران حمایت تلویحی و ازرییس آنها هاشمی حمایت علنی می کنند فهمید که حمایت از احمدی نژاد دارد خیلی برایش گران تمام می شود و ممکن است به قیمت رویارویی مستقبم بین تهران و قم ختم شود. اینجا بود که ورق برگشت. .
    لبته باید افزود احمدی نژاد باز هم تا سال 90 حمایت پوتین و روسیه را داشت. اما در این سال با معاهده تهران با برزیل و ترکیه که به معای دور زدن 5+1 بود نه تنها خشم آمریکا که خشم روسیه و چین را هم بر انگیخت و نتیجه این شد که روسیه چین هم به همراه آمریکا و متحدانش در کمتر از 24 ساعت به شدید اللحن ترین قطعنامه علیه ایران و معاهده تهران رای مثبت دادند. وقتی نظام متوجه شد که احمدی نژاد خشم روسیه را هم برانگیخته دیگر در حذف او تردید نکرد. کسی که می خواهد در قدرت ایران
    حضور داشته باشد حداقل به حمایت یک قدرت خارجی مانند روسیه یا آمریکا محتاج است و از زمان فتحعلیشاه تاکنون رویه به همین صورت بوده و هست و خواهد بود. احمدی نژاد ساده دلی بود که شعار نه شرقی نه غربی را باور کرده بود.

    چه زیبا گفت سعید حجاریان منافق
    احمدی نژاد کشتی گیری بود که خوب فن می زد اما دیگر کسی او را به تشک کشتی راه نخواهد داد.

  • اگر کلیپ رو ندیدی توصیه میکنم حتما ببینی
    بعدشم ما اصلا ماهواره نداریم که بخواهیم بی بی بی سی نگاه کنیم. بعدشم گفتم 70 درصد نه 100 درصد- اثباتش که کاری نداره هم صدا وسیما ارشیو داره هم بقیشون.
    این چیزیایی که در مورد پرونده های قضایی نوشتی تخصصی است . من که مثل تو حقوق بگیر کسی نیستم که بخوام در جریان این پرونده ها باشم تا بگم چی درسته و چی دروغ
    من خبر های مهم رسانه ها رو میخونم. یا نگاه میکنم.
    احمدی نژاد قبل از این که رئیس جمهور شود نه پول داشت رسانه درست کند و نه پول داشت مزدور استخدام کند.
    پس اون پولایی که میگیری حرام است. و متعلق به بیت المال است.

  • ببخشید اینجاش اشتباه شد.
    و تقریبا از 30 درصد سیاست هایش حمایت نکردند و انتقاد کردند.

  • احمدی نژآد مایه افتخار وعزت وسربلندی ایران بود وروحانی مایه ننگ وخواری وذلت
    چون احمدی نژاد ازجنس ملت بود . از قشر ضعیف بود زجر کشیده بود
    وروحانی از جنس کاخ نشینان و حقوق نجومی بگیران هست

  • همه ملت می گویند یاد احمدی نژاد بخیر چون خوب بود
    همه هم می گویند یاد روحانی نه بخیر

  • آفرین بر احمدی نژاد عزیز ومحبوب و مخلص وحامی ملت و مدیر ومدبر

  • آی کیو ایشون داره روحانی رو دعوت به استعفا می کنه ، مردم رو دعوت به قیام و کودتای رنگی نمیکنه..... حتی اعتراض ایشون هم در چارچوب انقلابه و فقط از انقلاب و آرمان ها میگه ... همون حرفهایی که بزرگان شما باصطلاح اصولگرا دارن می زنن !!!!!... اما چون احمدی نژاد میگه بده ولی شما بگید خوبه و درست و انقلابی

  • دولت احمدی نژاد یادش بخیر . ایران خیلی عزت داشت.

  • وای احمدی نژاد عاشقتم دوست دارم . به خدا هر چی میگه راست میگه . درود بر احمدی نژاد

  • روحانی پیش احمدی نژاد هیچ است از همه لحاظ نه سواد او را دارد و نه کار بلدی احمدی نژاد . روحانی به احمدی نژاد حسودی می کند .

  • دولت احمدی نژاد خار چشم اسراییل و اون شیمون پرز ملعون بود . در تلویزیون پخش کرد که شیمون پرز گفت من نمی دانم برنامه هسته ای ایران زود نابود می شود یا دولت دکتر ؟ احمدی نژاد رجایی دوم است و حسن روحانی که خاک زیر کفش احمدی نژاد هم نمی شود عمر دوم است .

  • درود خدا بر محمود احمدی نژاد . دکتر همچین بهت رای بدهیم ؟ خدا احمدی نژاد آفریده فقط برای ریاست جمهوری ایران .

  • درود بر احمدی نژاد . اگر پنج آدم باشرف در ایران باشند یکی همین دکتر احمدی نژاد است . احمدی نژاد هر چی باشه همین که آمریکایی - اسراییلی نیست و گردنش را پیش سران غرب خم نمی کند به همه چیز می ارزد . او کسی که رفت جنوب لبنان یادتان رفته ؟ هواپیما های اسراییلی بلند شدند بزنند ولی نتوانستند ؟ دکتر ایران فروش و وطن فروش نیست ؟ اگر او بود هیچ اجازه نمی داد آمانو جاسوس به مراکز سری برود و روی شرافت 80 میلیون ایرانی پا بگذارد . هسته ای فروش نیست ؟

  • سلام به همه. در بد بودن اقای کلید که هیچ شکی نیست .ولی احمدی نژاد هم یک سوپر انقلابی مثل همت و باکری ومتوسلیان نبوده و نیست ونخواهد بود .
    مردم عزیز اقای کلید نتیجه رای اون 23 میلیون هست.
    اما یه سیخ به خود بزنیم . چه کسی به فرمایشات رهبری گوش کرد و رفت کالای داخلی خرید .ایا شمایی که این پست رو میخونی گوشیت ایرانیه یا خارجی.50 درصد اقتصاد یا شایدم کمتر دست مردمه .
    کسانی که فکر میکنن با علم اقتصاد غربی میشه همه چی رو درست کرد . ایا تو این 40 ساله چیزی بهتره شده با اجرای این علوم ضد دین .باید نگاه و طرز تفکر رو درست کرد.
    آقای احمدی نژاد هم نه پیغمبره و نه امام زاده که بخواییم براش رگ گردن کلفت کنیم .احمدی نژاد کارهای خوبی کرده سرجاش محفوظه ولی این احمدی نژاد دیگه احمدی نژاد سال 85 نیست.
    خدا رو شکر تو مملکت قحطی ادم نیست.
    اقای کلید هم رفتنی نیست .منم جاش باشم نمیرم .در راس قدرت و ثروت کی ول میکنه بره .قربونش برم قیامت هم که وجود خارجی نداره برای دوستان.
    از ماست که برماست .
    تا وقتی ابزار دشمن رو داری استفاده میکنی و اون داره به ما خط میده وضع همینه.
    چشم ها رو باید شست .

  • احمدی نژاد انحرافات فکری دارد و مخصوصا در امور فرهنگی یک لیبرال است.
    اما اینکه او را با روحانی مقایسه کنند و اقدامات انقلابی و عدالتخواهانه او را نادیده بگیرند نشانه شدت حسادت و جفاپیشگی نسبت به این مرد است.

  • ف.ن 97/5/20 ساعت 22:09

    به نظر من هم استعفابدهد حسن روحانی بی لیاقت لیبرال لعنتی

  • درود براحمدی نژآد مرد مدیر ومدبر وبا لیاقت وشجاع وتوانا

  • اون وقتی که خودش رئیس جمهور بود چه گلی به سر این ملت زد که حالا دایه دلسوز تر از مادر شده مردم اشتباه کردن که به این ملعون رای دادن مردم گول سلبریتی های کثیف و بعضا هرزه رو خوردن مردم گول غرب پرست ها و غرب گرا ها رو خوردن مردم دست از آرمان های انقلاب برداشتن و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر مردم ایران روزی دست از آرمان های این انقلاب بردارند سیلی سختی خواهند خورد و الان زمان خوردن همان سیلی است مردم باید بفهمند که مشکلشان کجا بود تا نفهمند همین آش هست و همین کاسه

  • چرت نگو چه گلی بر سر مملکت زد شما چه گندی بر سر این مملکت زدین که تا ابد ملت نباید فراموش کنن اون اون همه خدمت کرد تو تمام زمینه ها تو نشستی خونه از خونت بیرون نمیای توهمات خویش را اینجا ول میدی برو شیرکاکاعوتو بخور کوچولو

  • این نظام و رهبری بودند که برای حفظ آرامش ناگزیر آرمانهای انقلاب اسلامی را فدای حفظ آرامش کردند چون از شورزش مجدد الیگارشی و تکرار ماجراهای 88 می ترسیدند. البته حق داشتند. در این مورد نمی توانم آنها را سرزنش کنم. اما
    اما احمدی نژاد چه گلی به سر این ملت زد؟
    گلهایی مانند رسیدن ایران به قله سرعت رشد علمی جهان، به دستاوردهای بی سابقه هسته ای و فضایی، ایجاد پی در پی اقمار سیاسی برای ایران، دادن عزت و شرف، زنده کردن همه شعارهای انقلاب اسلامی، به افشای ماهیت خاندانهای فاسد مسلط شده بر کشور، به شجاعت شکستن بت اکبر شاه مهرمانی و...

  • مرگ بر احمدی نژاد!
    الان فوری نگویید په نه پ حسن روحانی خوبه.
    احمدی نژاد هم اقتصادش لیبرالیستی بود. فرزین تو دولتش چیکار می کرد؟ مشایی فاسد العقیده و بقایی مختلس و رحیمی دزد چه می کردند.
    ای شما احمدی نژادی های تجدیدنظر طلب که امروز طوری سینه تان را برای رای و نظر مردم چاک می دهید که انگار از لحظه ی انعقاد نطفه یک لیبرال دموکرات به تمام معنا بوده و پایبند به اصول دموکراسی به معنای غربی غلط آن که اکنون آقای احمدی نژاد بدان گرایش پیدا کرده اند، بوده اید! همین مردم برای ترس و اضطراب بازگشت به دولت احمدی نژآد رای دادند به روحانی کمااینکه در سقیفه هم مردم آرای اشتباهی دادند پس انقدر مردم مردم نکنید...

    ثانیا دستاورد های دولت اول احمدی نژاد که واقعا هم خوب بود محصول بردباری های پشت پرده ی رهبر انقلاب و سازش حداکثری نیروهای انقلابی با این عنصر تکرو خود بین مغرور بود .

    رهبری بود که آرمان ها و شاخصه های بلند و رفیع انقلاب و قله های منیع انسانیت در مسیر جمهوری اسلامی را تبیین کرد و در این مسیر با همه سازش کرد و در مقابل اقدامات خودسرانه ی احمدی نژاد در موارد متعدد از جمله فتنه 88 که طرف مقابل را برای تصفیه حساب های شخصی تحریک و آب به آسیاب دشمن ریخت صبر و بردباری کرد و چه خون دلها خورد به مانند جدش علی از دست نیرو های خودسر و ولایی تر از ولی!!!!!
    شرف و عزت را رهبری داد با خط نشان کشیدن های قاطع مبرهن در مقابل امریکا و فصل الخطاب هایش در مقابل نفوذی ها و حکومت براندازان داخلی .

    به راستی چه کسی از آرمان های اصیل انقلاب در اواخر ریاست جمهوری اش عدول کرد و درباره ی مذاکره با امریکا هم سخن گفت ؟چه کسی چند وقت پیش دوباره این موضوع را تکرار کرد؟ احمدی نژآدی که داعیه قانون مداری و طی طرق قانونی را دارد، به چه حقی برای ولی جامعه تعیین تکلیف میکند و می گوید سران سه قوه باید برکنار شوند و...؟

    شما ها مرا یاد کمونیست ها می اندازید که در عین سخن از مردم سالاری و حکومت مردم بر مردم خود کلان استعمارگرانی هستید که از دوش مردم بالا می رونذ تا به مسند قدرت برسند.
    اما مردم سالاری را رهبر عزیز انقلاب ( نصره الله و ایده الله و ادام الله توفیقاته) اجرا کرده و می کنند که می گذارند مردم طعم رای دادنشان و مشارکت درون مجمعی خودشان و دستگاه حاکمه ی برآمده ی از خودشان را چشیده و پله پله رشد کنند چرا که ولی از جامعه جلو نمیزند مانند مولا علی که در حکومتشان مطابق نظر مردم عمل مینمودند.
    اکنون رهبری بار همه را بر دوش میکشند خود عمار انقلاب شده اند و تقریر مبانی میکنند و خود بهشتی وار در برابر ظلم ها و مفاسد انقلاب تذکر داده و ورود جزئی و جزئی تر دارند و خود سپر انقلاب شده و سینه ستبر در برابر زخم زبان احمدی نژآد و احمدی نژادی ها و حسن روحانی ها و bbc چی ها و ماهواره چی ها و... می ایستند و به مردم امید می دهند.

    دوست عزیز مثل احمدی نژاد و سرسپردگان و حجره دارانش مثل خوارج است. چرا؟ چون اولا سخنشان لاف در گزاف و کف روی آب است و مقاصد و اباطیل گفتارشان نابود شدنی است چرا که مشکلات عارضه بر ما به نصرت الهی نابود شدنی است. پس آنه هرگز به آرزویشان که فروپاشی سیستماتیک نظام است نخواهند رسید.
    ثانیا به فرموده رهبر انقلاب خود در پازل مشکلات کنونی کشور ذی سهم بوده و این کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند. اینها باید پاسخگو باشند. این افراد تقوا ندارند.... این‌ها دینشان سیاسی است؛ به‌جای آنکه سیاستشان دینی باشد.

    خب خوارج هم مشکل را ایجاد کردند بعد به امیرالمومنین ( سلام الله علیه) گفتند توبه کن!


    بنابراین برادر عزیز احمدی نژاد خدمت نمی کند خیانت می کند. خدمت کرد تا زمانی که متقید و در رکاب امر ولی بود.

  • اتفاقا این خصوصیت اصلی خوارج بود که هم مرگ بر علی می گفتند و هم مرگ بر معاویه. از نظر خودشان ته ایمان بودند.

    شما افرادی که نه اقتصاد را می شناسید و نه لیبرالیسم را و فقط دو تا حرف قلمبه سلمبه از بیسواد و منافق خطرناکی مانند حسن عباسی شنیده اید کورکورانه احمدی نژاد و فرزین را لیبرال می خوانید! طبل توخالی با سواد صفر نه فریدمن را می شماسند و نه کینز را اما با وقاحت هر چه تمامتر احمدی نژاد را لیبرال فدیدمنی و روحانی را کینزی می خواند انگار نه انگار که فریدمن هیج چا قیمتها را آزاد نمی کند و کینز هیج جا اجازه افزایش هزینه های جاری دولت را نمی کند! و آن وقت سخنان عالمانه دکتر رزاقی در اثبات حقانیت فرزین و احمدی نژاد هرگز شنیده نمی شود:
    http://www.598.ir/fa/news/444378

    اگر مردم از اصطراب بازگشت احمدی نژاد به روحانی رای دادند چه نیازی به رد صلاحیت احمدی نژاد داشتید؟ خوب می آمد رای هم نمی آورد و تمام!
    اگر مردم از اصطراب بازگشت احمدی نژاد به روحانی رای دادند چه نیازی بود ریسی خواستار حضور احمدی نژاد در مناظرات شود؟ مگر می خواست رای خودش را کم کند؟
    مساله خیلی واضح است و آنکه حسد دارد شما را له می کند.
    برباری نیروهای انقلابی در برابر احمدی نژاد حمایتهای خاص وویژه رهبری از او؟ کر بودید یا کور؟
    تازه اگر با بردباری صبر کاری درست شده که اتفاقا معنایش این است که اگر در دوره دوم او مشکلی پیش آمده حاصب نابردباری همین نیروهای انقلاب با نیروی تکرویی است که هر وقت خفه شوید و سکوت کنید کشور را آباد می کند! اتفاقا امیرکبیر هم متهم به تکروی و دیکتاتوری و حذف غلامان خانه زاد درگاه بود.

    در رذالت شما همین بس که وتی احمدی نژاد در پاسخ دانشجوی آمریکایی گفت ما آماده مذاکره با آمریکا هستیم اما در شسرایط برابر و چماق را کنار ببرید تا خودم مذاکره کنم، به همراه بی بی سی و همه رسانه ها تیتر زدید احمدی نژاد گفت برای مذاکره با آمریکا آماده است!
    جالب و رذیلانه اینکه دیدید و شنید که هم صالحی و هم کمالوندی تاکید کردند احمدی نژاد با مذاکره مخالف بود اما آنها با موافقت بزرگان نظام (!) و شخص رهبری مذاکره کردند! آنهم در شرایطی که احمدی نژاد عملا خلع ید شده بود.
    مضحک اینک همین روشنگری وقتی حسن عباسی فریاد می زند آقای روحانی برو کنار می شوود برایتان ته ولایتمداری!
    اما وقتی احمدی نژاد همین حرف را بزند می شود کفر!
    تو نمی فهمی هرکس به هر بهانه ای خواستار بقای ستمگر باشد با او محشور می شود؟ ماجرای شتر کرایه دادن صفوان جمال به هارون الرشید را نخوانده ای؟
    یکبار به بهانه دموکراسی و بار دیگر به بهانه ولایتمداری خواستار بقای روحانی می شود که هم با تقلب رای آورد و هم منصوب روح الله زم!
    و رهبری هم حالا حالا ها باید به زنجیره اشتباهات خود اعتراف کند و سپس دفترش دستور بدهد این بخش از سخنانش را سانسور کنید!

    ما شما را یاد کمونیستها می اندازیم؟ البته که باید هم همین باشد. امام خمینی خوب شما را شناخته بود:

    از خدا بی‌خبرها عدالت‌خواهان را کمونیست و التقاطی می‌نامند «مسئولین ایران انقلابی باید بدانند که عده ای از خدا بی خبر برای از بین بردن انقلاب، هر کس را که بخواهد برای فقرا و مستمندان کار کند و راه اسلام و انقلاب را بپیماید فورا او را کمونیست و التقاطی می خوانند. از این اتهامات نباید ترسید، باید خدا را در نظر داشت و تمام هم و تلاش خودرا در جهت رضایت خدا و کمک به فقرا به کار گرفت و از هیچ تهمتی نترسید.»
    صحیفه امام، ج۲۱، ص۸۷

    ما دوست عزیز شما نیستیم.
    شما کاری جز وارونه کردن خطر و تهمت زدن به حق برای حمایت از باطل ندارید.
    آری. ولایتمداران قلابی سال 59 و 60 هم بهشتی را ضد ولایت می نامیدند!
    برو بچه. بگو بزرگترت بیاید...

  • شما هیچ می دانید اگر جز شخص عادل کسی دیگر ار به رهبری گیرید پیرو طاغوت هستید؟
    پس مشکل جنابعالی این جاست که از اول رهبرتان را احمدی نژاد کردید و تخطی ها و سرپیچی های او را در مقابل رهبری بی ولایتی قلمداد نمی کنید؟
    شما امام خمینی را کرده اید علم! امام نفرمود مخالفت با ولایت فقیه تکذیب ائمه است، تکذیب اسلام است؟؟
    و هم او نفرمود:
    «قضیه ولایت فقیه یک چیزى نیست که مجلس خبرگان ایجاد کرده باشد. ولایت فقیه یک چیزى است که خداى تبارک و تعالى درست کرده است. همان ولایت رسول اللَّه هست.»
    «چشم‏هایتان را باز کنید! اهل خبره چشمشان را باز کنند. کسانى که با ولایت فقیه مخالفت مى‏کنند بر خلاف این چیزى که ملت آنها را تعیین کرده است عمل مى‏کنند، وکالت ندارند در این امر. من اولى که مجلس بنا بود تأسیس بشود، و پیش‏بینى این امور را مى‏کردم. اعلام کردم که مردم جمهورى اسلامى مى‏خواهند، جمهورى غربى را [نمى‏خواهند] جمهورى کمونیستى نمى‏خواهند مردم. مردم، جمهورى اسلامى مى‏خواهند. مردم شما را وکیل کردند که جمهورى اسلامى درست کنید. کسى که مخالفت کند با احکام اسلام، مخالف با جمهورى اسلامى است؛ مخالف با رأى موکّلین هست، آنها شما را وکیل نکردند براى این امر. همه‏تان هم اگر چنانچه یک چیزى بگویید که بر خلاف مصالح اسلام باشد، وکیل نیستید؛ حرفتان قبول نیست، مقبول نیست. ما به دیوار مى‏زنیم آن حرفى را که بر خلاف مصالح اسلام باشد. آن قدرى که شما اختیار دارید در این مجلس، این است که جمهورى اسلامى را بر طبق موازین اسلامى پیاده کنید. البته راجع به امور ادارى‏اش و اینها نظر دادن هیچ مانعى ندارد. نظر دادن مانعى ندارد؛ اما اشکالتراشى و این حرفها را به مردم القا کردن که اگر چنانچه فقاهت در کار بیاید و فقیه باشد، اگر چنانچه ولایت فقیه باشد، یک بساطى لازم مى‏آید و یک بساط دیگرى.»

    بنده به شما میکم دوست عزیز!! خوارج تابع نظر خودشان بودند چشمشان به ولی نبود و خودمحوری را پیشه ی خود ساخته بودند. اگر شما و احمدی نژاد ها هم همینگونه باشید سرگدشت آنهارا خدای ناکرده خواهید داشت. معیار و ملاک و میزان و مناط تبعیت از ولی فقیه است چرا که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.




    البته احمدی نژاد به سخنان آقا گوش نکرد و از مشایی و قهر 11 روزه ضربه خورد و اکنون تشنه قدرت دست به گریبان مردم شده است!!!

    احمدی نژاد از پایه گذاران مسکن مهری بود که به دلیل بی کفایتی اش به اوضاع وخیمی گرفتار شد و اختلاس های نجومی محصول و خروجی اقتصاد نئولیبرال دولتش بود.
    چرا تا قبل از این ها درباره ی مفاسد سکوت کرده بود؟

  • شما نمی دانید اگر کورکورانه از هر انسانی اطاعت کنید پیرو طاغوت هستید؟ یک نکته انحرافی به شما گفته اند به نام ماجرای شیعه تنوری اما نگفته اند آن شیعه از روی یقین اطاعت کرد . رفتنش به تنور هم زیاد مهم نبود. کما اینکه سنکا هم به دستور نرون خود کشی کرد. مهم این بود که هارون مکی زنده از تنور درآمد. چون اطاعتش کورکورانه نبود. بلکه از روی یقین بود و همین یقین آتش جهنم را هم سرد می کند چه رسد به آتش دنیا. و برای همین ابراهیم علیه السلام هم در آتش نسوخت.

    اما ولایتی که شما تعریف کرده اید چیزی جز بت برستی نیست که فقط مشتی توجیهات قشنگ برایش درست کرده اید.
    اصولا بتها را کسانی می تراشند که قصد فروختنشان را دارند.
    مثل کسانی که وقتی رهبری خودش اعتراف می کند اشتباهع کردم این اعتراف او را سانسور می کنند.
    چون همانها هستند که از اشتباهات رهبری حداکثر سود را می برند.
    آن ها راهبری را فریب می دهند. رهبری اشتباهی می کند. شما هم اطاعت می کند و دنیا به کام آن بت تراش ها می شود.

    ولایت فقیه را هم نفهمیده اید.
    فقیه از خودش هیچ ولایتی ندارد. بلکه رسول الله هم از خودش هیچ ولایتی نداشت.
    ولایت خاص خدا است و بیعت فقط برای او است.
    اگر پیغمبر هم ولایت دارد برای آن است که از خودش حرفی ندارد و هر چه می گوید عینا دستور خدا است که "و ماینطق عن الهوی ان هو الا وحی یوحی".
    اصلا برای همین امام باید معصوم باشد و اهل سنت که از فرد غیر معصوم اطاعت کردند دچار شرک شده اند.
    فقیه هم اگر ولایتی دارد فقط تا وقتی است که دارد دستور خدا را انتقال می دهد و اجتهادی مطابق کتاب و سنت انجام می دهد.
    اتفاقا ولایت مطلق هم دارد یعنی تا هر جا که با یقین دستور خدا را استخراج و ابلاغ می کند ولایت دارد. حتی در مساله جنگ و صلح.
    بلکه آمر به معروف و ناهی از منکر هم بر گناهکار ولایت دارد چون حکم خدا را ابلاغ می کند.
    حتی پدر هم اگر بر فرزندش ولایت دارد فقط به خاطر انتقال ربوبیت خدا است ولی همین پدر اگر دستوری خلاف دستور خدا بدهد او هم ولایتی ندارد. و ان جاهداک لتشرک مابی لیس به علم فلا تطعهما
    اما همین فقیه اگر ذره ای از هوای نفس پیروی کرد و یا جایی حکمی بر خلاف حکم خدا داد
    دیگر در آن دستور کمترین ولایتی ندارد.

    متاسفانه این شمایید که شخص محور شذه اید با اطاعت کورکورانه از فردی که معصوم نیست و اتفاقا به اشتباهاتش هم اعتراف می کند در حال کمک به کسان و جریاناتی
    هستید که رهبری را فریب دادند یا تصمیماتی را بر وی تحمیل کردند. امثال انواری را به جرم مخالفت با رهبری در قضیه مجوز تحدید نسل طرد کردید و چاپلوسان متملق مانند ناطق نوری را که شعار ذوب درولایت دادند سر دست بردید! خوب این هم نتیجه اش.

    احمدی نژاد حرف رهبری را گوش نکرد؟ کار خیلی خوبی کرد. چون رهبری تحت تاثیر امثال ابوترابی ها نامه ای نوشت که همان ها آن را لو دادند. جالب اینکه رهبری صرفا نگران سرخوردگی همین حضرات بود. اما چه بهتر که سرخورده شوند کسانی همه آنها خود را در ماجرای برجام لو دادند و فهمیدید که چه کاره اند. امثال ابوترابی و لاریجانی و توکلی و..
    11 روز خانه نشینی کرد؟ آنهم کار خوبی بود.
    چون اگر او بعد از شهادت احمدی روشن این کار را نکرده بود هرگز رهبری زیر فشار قرار نمی گرفت که با دخالت اطلاعات سپاه در امور وزارت اطلاعات موافقت کند ( تا جایی که مصلحی علنا گفت نهادهای امنیتی به تیپ هم نزنند) و در نتیجه دستیار مصلحی که جاسوس موساد بود به همراه عده ای دیگر در اردیبهشت 92 اعدام شدند.


    آری. احمدی نژاد معصوم نیست و اشتباهات بیشماری دارد. اما اشتباهاتش اینها نیست. او اساسا در اعتقاد به تشیع مشکل دارد و فرق حق و اختیار را نمی داند و تعیین حاکم را حق مردم می داند. اقتصاد را مهمتر از فرهنگ می داند و در قضیه فرهنگ کاملا لیبرال است و دو تا تار مو را - که چه عرض کنم به تن نمایی کشید- بلا اشکال می داند! و.. جالب ایتکه در تمام این خطاها مخصوصا در قضیه حجاب مورد حمایت رهبری قرار گرفت و رهبری هم متاسفانه برای حمایت از احمدی نژاد در سخنانی نسنجیده ناهیان از منکر را شیوخ گناهکار نامید و به بهانه اینکه همه گناهان مخفی دارند و کسی معصوم نیست مجوز گناه علنی را صادر کرد و آن را نقص ظاهر دانست که بلافاصله نتیجه اش در موج ساپورت و لباس پاره پوشی دیده شد. در حالی که اتفاقا در همانجا باید احمدی نژاد بشدت توبیخ می شد نه در ماجرای افشای فیلم فاضل لاریجانی!

    من بیش از شما به احمدی نژاد انتقاد دارم. اما می دانم که ایرادت شما و امثال شما به او تماما تحت تاثیر رسانه ها و از سر نامردی محض است.
    برای همین جایی که او مظلوم واقع شود از او حمایت کرده و خواهم کرد.

  • ضمنا مسکن مهر از بهترین اقدامات احمدی نژاد بود و فقط کافیست به جای گوش کردن به اراجیف رسانه های خبیث دلالها به صحبتهای دکتر رزاقی از معدود اقتصاددانان متعهد و مسلمان ایرانی توجه کنید. اساسا مسکن سازی و یا هر نوع خدمت اجتماعی توسط دولت در نئولیبرالیسم جایی ندارد
    http://www.598.ir/fa/news/444378
    و اختلاس هم ربطی به احمدی نژاد نداشت. بلکه او بود که خاوری را عزل کرد اما 170 نماینده مجلس هفتم با نوشتن طوماری نگذاشتند خاوری عزل شود. جهرمی هم که دارد هنوز آزاد می گردد و حتی به دادگاه هم نیامد! از همه مهمتر ایتکه آریا و خسروی از سر ناچاری و نیاز فوری به نقدینگی بود که مجبور به دادن باج به بانکها شدند و تازه پول را از ایران بیرون نبردند و لفت و لیس نکردند بلکه تماما صرف کار و ایجاد اشتغال سالم کردند. و دقیقا برای همین بود که به ا باید اعدام می شدند و اموالشان مصادره می شد. در حالی که حداکثر مجازات رشوه دادن بیش از زندان نیست! و جالب اینکه همین قوه قضاییه وقتی 18 هزارمیلیارد تومان ذخیره فرهنگیان را بالا کشیدند صدایش در نیامد! و هیچ اسمی را هم اعلام نکرد!

    زنجانی هم به دستور آمریکا و با سناریوی مشترک زنگنه و ق ق اعدام خواهد شد. جرم او هم فقط دور زدن تحریمها است. و البته قاضی مقیسه انتظار داشته زنجانی با روشهای شفاف و بدون جعل هویت و ایجاد شرکتهای پوشالی تحریمها را دور بزند و 17.5 میلیارد یورو به ایران برساند. و هر چه زنحانی التماس کرد اقلا از یک حسابدار مستقل کمک بگیرید اما قاضی فقط حسابداران مورد تایید وزارت نفت و یانک مرکزی ( یعنی شاکیان!) را به رسمیت شناخت! و از آن دردناکتر اینکه قاضی رسما می گوید من حامی کیفرخواست هستم تو اگر می توانی از خودت دفاع کن! در حالی که هر دانشجوی سال اول حقوق هم می دانست که دادستان حامی کیفرخواست است و قاضی باید بیطرفانه بین دادستان و متهم قضاوت کند! و باز هم بدتر اینکه بدانیم آقایان باورشان شده که آمریکا دزد مال ایران را تحریم کرده!! و نمی فهمد که زنجانی را از داخل لو دادند و اموالش در خارج بلوکه شد و الان اصرار می کند وزارت نفت در یک بانک خاص حساب باز کند که زنجانی بتواند پول را به آن حساب منتقل کند اما وزارت نفت عمدا می گوید من در بانکهای دیگر حساب باز می کنم تو پول راببر به آنجا!! چرا؟ چون هم می خواهند او را اعدام کنند و اموالش را بزخری کنند و هم آخرین تکنیکهای زنجانی در مورد دور زدن تحریمها را کشف کرده و به آمریکاییها خودشان تقدیم کنند.

    احمدی نژاد هم لیستهای سیصد و ششصد نفره به قوه قضاییه داد که اژه ای علیه ما علیه آن ها بدهکاران ساده نامید و هم در مناطره و فیلم تاریخی افشاگری کرد که دیدیم چه شد.
    اکنون نظام بخ دست یک مافیای هوشمند فساد افتاده است.
    هرگس جرات کند با این مافیا در بیفتد خودش متهم به فساد و یا ضدیت با ولایت فقیه خواهد شد.

  • احمد نژاد مرد به تمام معنا ست

  • من طرفدار احمدی نژاد نیستم
    ولی خدایی حرفش درسته

  • زاکانی نجس است.

  • اگر زاکانی پاک بود چرا با وجود آنهمه پیوندهای کلفتی که با سپاه و شورای نگهبان دارد رد صلاحیت شد؟
    العاقل یکفیه الاشاره
    این فرد کذاب و نیرنگ باز اشعث بن قیس زمان است. جهان نیوز او کانون دروغ پردازی های شاخدار علیه احمدی نژاد بود

  • اینکه گفته زاکانی نجس است نظرمن راجه به اوست

  • بی فرهنگ درست حرف بزن راجع به افراد پاک

  • باور کن نجس خودتی

  • کسی که کلیپ را ساخته قطعا مسلمان نبوده است.
    والا مسلمان می داند هر کس به هر بهانه و هر توجیهی ولو یک لحظه به حاکمیت و اقتدار طاغوت رضایت بدهد خدا را کافر شده و از دین خارج است.
    توجیهاتی مانند رای مردم و دموکراسی هم برای حفاظت از یک رییس جمهوری که با تقلب گسترده در سال 96 و توسط روح الله زم به این پست حساس منصوب شد و لحظه ای جز خیانت و جاسوسی و تضعیف نظام و انقلاب انجام نداد نشانه کفر به خدا است.

    صفوان بن مهران شترهایش را به هارون الرشید کرایه داده بود.
    امام زمانش موسی بن جعفر علیه السلام از او پرسید چرا شترهایت را به هارون کرایه دادی؟
    صفوان گفت هارون به حج می رود و من برای کار حرام شتر کرایه نداده ام.
    امام فرمود آیا راضی نیستی که هارون لااقل اینقدر زنده بماند که بهای کرایه شترانت را به تو بدهد؟
    صفوان گفت آری.
    امام فرمود هر کس به هر دلیل به باقی ماندن ستمگران راضی شود یکی از آنها است و با آنها محشور خواهد شد.

  • چرا مزخرف میگی مگه نمی بینی وضع مملکتو نه تورو خدا بماند !!! مگه این گفت تو برو کنار من بیام !

  • ‏قضیه اینه که اگه احمدی‌نژاد کلیپ میداد که باید به دولت روحانی کمک کرد و دولت باید حفظ بشه و... واکنش اصولگراها و فحاشی هاشون هیچ فرقی با الان نداشت

  • احمدی نژاد لطفا خفه شو
    ما شما و اصلاحات را دو روی یک سکه میدانیم.
    مردک قدرت طلب 8 سال رئیس جمهور بودی ، ایا کافی نیست ؟
    اگر قرار است روحانی کنار رود باید جایگزین روحانی کسی باشد که قبلا فرصت ریاست را نداشته .
    افتاد الان

  • خودت خفه شو.
    خوارج نهروان هم ثل شما فرق دوغ و دوشاب را نمی فهمیدند و علی و معاویه را پشت و روی یک سکه می دانستند و قرار گذاشتند در یک شب هم علی را بکشند و هم معاویه را!
    چه قدر پست و فرومایه است کسی که احمدی نژاد که تجلی و علمدار عدالتخواهی و انقلابی گری و زنده کننده همه شعارهای امام خمینی بود را با اصلاح طلبان و فداییان آمریکا یکی می داند.
    نظام استحاله شده جمهوری اسلامی لیاقت داشتن رییس جمهوری مثل احمدی نژاد را نداشت.
    لیاقت آنها همان دزدهای انتخابات 96 بودند که اسناد دزدی های یکدیگر را رو می کردند!

  • خودت خفه شو مگه مملکت قانون نداره خودش چرا استعفا نداد؟

  • خودت خفه شو احمدی نژاد یک دهم اشتباهات روحانی را هم نداشت مردم توهم زدن

  • به کوری هر دو چشم تو، مومن تا لحظه ای که می تواند کاری به نفع مردم انجام دهد خود را کنار نمی کشد. می ارزید احمدی نژاد بماند که فقط یک محروم بیشتر را دستگیری کند و یا مسکن بیشتر را بسازد و هر چه بیشتر دلالها و بالاشهریها و اشراف و نخبگان خبیث را عصبانی کند.
    وقتی تو کسی مثل احمدی نژاد را که جرمش ایستادن در مقابل سازمان مافیایی شکل گرفته در بدنه جمهوری اسلامی بود با روحانی کخ محصول و فرزند این مافیا است یکی می کنی یعنی آنکه خودت هم یکی از پادوهای مافیا هستی.

  • م.ل 97/5/20 ساعت 14:02

    تشکر خدا اجر دهد

  • م.ل 97/5/20 ساعت 14:02

    تشکر خدا اجر دهد

  • خدا سازنده کلیپ را با روح الله زم و حسن روحانی محشور فرماید. اجرش با سنان بن انس.