فیلم تکان دهنده شفا گرفتن پسر بچه چهار ساله نابینا در شب میلاد امام رضا (علیه السلام)


فیلم تکان دهنده شفا گرفتن پسر بچه چهار ساله نابینا در شب میلاد امام رضا (علیه السلام)


+ 
36

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کسی که دین خدا را بازیچه کرده تو و امثال تو هستند.
    این شمایید که دین خدا را با آمیختن من در آوردیهای بی پایه ی غیر قابل اثبات بازیچه ی تصورات و تخیلات ذهن ناقص خود قرار داده اید که در این صورت بنا به حکم قرآن فردای قیامت بجز تباهی دین داری خود و رو به رو شدن با عذاب تحمل ناپذیر و ابدی الهی سر نوشت دیگری نخواهید داشت(آیات 102- 106 سوره کهف).


    موجوداتی که عینا سخنان وهابیون را تکرار می کنند و وقیجانه می گویند وهابی نیستند.
    کسانی که خیال گرده اند خدا یک موجودیتی جدا از مخلوقات است و اگر کاری به دست مخلوق انجام شود به معنای دخالت در کار خدا است!

    با این حساب خدایی که شما دارید بدجور شکست خورده است.
    الان انسانها درکارخدا دخالت می کنند. ژنها را جا به جا می کنند. موجودات بدون پدر ایجاد می کنند. ترا ریخته و شبیه سازی می کنند و.. با این حساب
    خدای تو دیگر اعتباری ندارد!

    در حالی که خدای من که همان خدای راستین اسلام است اراده اش عین اراده انسان است. که و ماتشاوون الا ان یشاء الله رب العالمین. تکویر 29
    خدایی که جز او موثر در وجود نیست که لا موثر فی الوجود الا الله.

    هر آنچه در عالم می گذرد معجزه است. از خلقت نوزادی از نطفه تا ایجاد درختی از دانه و یا حتی عقل و تفکر انسان با کمک توده ای چربی و نوشتن همین کلمات.
    همه باذن الله است.

    منتهی ما به بعضی از معجزات عادت داریم و به بعضی عادت نداریم! و اگر به دست بشر صورت گیرد آن را دخالت در کار خدا می دانیم.
    با منطق شما حتی کمک خواستن از پزشک و آتش نشان هم شرک است!
    گویی که آنها کاری خلاف خواست خدا را انجام می دهند!


    صریحا اعلام می کنم که امثال تو که خدایی محدود و جسمانی دارند کافر هستند.
    و اگر من شما بیابم دست خیس به شما نخواهم گذاشت.

  • خداوند یکتای جهان آفرینش قرآن غیر قابل تحریفی را در اختیار بشر قرار داده و صفات و ویژیگیهای توان خود را از یک سو و از سوی دیگر صفات و حد و مرز توان بشر را بویژه بندگان مقرب را بگونه ای شفاف در این قرآن بیان کرده که ترهات پوچ و باطل شخص نا سزا گو و مفتری همچون شما تا قیامت توان تغییر آنها را نخواهند داشت.

  • شما نیک می دانید که دهان و زبان هیچ قفل و کلیدی ندارند و گمرک و مالیات هم ندارند و هر بد و بی راه اگر پرهیز و تقوا و بیم از حساب و کتاب خداوند نباشد می توانند به آسانی از دهان و زبان سیل آسا سرازیر شوند.
    ولی در زمینه ی سخن از دین و مذهب و اهل بیت و جهان غیب و تصرف خارق العاده ی که فراتر از قوانین جهان مادیات اند بر خلاف سخن از موجودات مادیات حاضرمی باید از خیال پردازیهای خویش برون بیایید و من در آوردیهای ذهن ناقص خود و دیگران را رها کنید و اگر می خواهید متدینان خرد گرا سخن شما را بپذیرند می باید با پرهیز از فحش و ناسزا وبهتان بادلایل عقلی علمی همگن و هماهنگ باشناختهای فرهنگ دین داری قرآنی با پرهیز از قیاسها و تعریفها و استدلالهای باطل و ناقص ، با اصول علمی منطق استدلالی سخن بگویید و در غیر این صورت سخن شما نزد اهل علم ومنطق پشیزی ارزش نخواهد داشت.
    لطفا با دلایل علمی محسوس اثبات کنید مسائل مادی که بعنوان دلیل از کار انسانهای موجود یاد کرده اید با جهان غیب و معجزات فرا طبیعی قرآنی که علم مادی هنوز تفسیر علمی برای آنها نیافته اند چه ربطی دارند؟؟؟!!!
    چگونه و با چه دلیل می شود پرت و پلای ضد و نقیض را که در نیمه ی دوم نوشته خود با منطق گریزی آورده اید علم نامید و روی هیچ و پوچ به آن بالید؟؟؟!!!

  • و ما نیک فهمیدیم که شما کمترین پاسخ ندارید جز همانکه همه کفار و ملحدان تاریخ گفته اند.
    انکار محض.

    و البته استحقاق شما بیش از آن است که نوشتم. استحقاق شما همان نسبتهایی است که خود خدا به همه کافران اعصار مختلف در جای جای قرآن داده است و مطلقا رعایت آنچه ادب می نامند را در مقابل این افراد پست تر از حیوانات نکرده است.
    من هم چنین چیزی را رعایت نخواهم کرد.

    شما لطفا با دلایل علمی محسوس اثبات کنید که اصلا چرا معجزات مادی قرآنی را قبول کردید و به خدا نسبت دادید؟ مانند شکافتن دریا و تبدیل گل به پرنده و زنده شدن مردگان و بازگشت تابوت سکینه را؟
    فکر کرده اید تفاوت منطق شما با آنها که معجرات انبیا را نپذیرفتند چیست؟ جز آنکه آنها هم آنچه را جزو عادات و محسوسات آنها نبود نمی پذیرفتند؟
    جز آنکه آنها هم پیامبر زمان خود را جز انسانی معمولی که غذا می خورد و می خوابد و زن و فرزند دارد می دیدند و باور نمی کردند؟
    آنها هم آنچه را به چشم خود دیدند انکار کردند!

    البته آنها پست تر از شما نبودند که آنچه را هزاران سال قبل رخ داد و صرفا مرکب روی کاغذ است را باور کردید اما آنچه را جلوی پیش چشم آنها رخ داد را وقیحانه انکار کردند!

    شیطان مگر که بود؟ یک موحد مانند شما که هم به یگانگی خدا اعتقاد داشت و هم به روز رستاخیز!
    و از بس موحد بود فرمان خدا را شرک آمیز نامید!
    و اطاعت نکرد!

  • دوستانی که دراین صفحه نظرداده اند را به مرکزاشاعه ایمان و ترویج متعلقات ایمان ،ارجاع می دهم؛
    یاعلی مدد

  • ملاک پذیرفتن درستی هر سخنی از دین و مذهب ضرورت همگن و هماهنگ بودن این سخن با شناختهای فرهنگ الهی اصیل و بی آلایش قرآنی و اصول استدلال عقلی است.

  • ببخشید آدرس فراموشم شد؛
    imancenter.ir/

  • ج.م 97/5/7 ساعت 18:19

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم
    اولا مسلمانان شیعه بر این باورند که ائمه و شهدا زنده اند
    دوما اگر ما به آنها توسل می جوییم فرمان خود خدا را اطاعت کرده ایم
    سوما شیعه بر این باور است که اگر پیامبر صلوات اله علیه و ائمه و معصومین علیهم السلام کراماتی دارند با اذن خدا و به واسطه ی خداست نه از خودشان

    آقا یا خانم مهمان بنده نمیگویم حرف شما حرف وهابی هاست ولی بهتره روایت زیر را بخوانید و کمی تفکر کنید و در عقایدتان تجدید نظر کنیید چرا که عقایدتان درست نیست گرچه لفظ قلم صحبت کنید

    امام صادق علیه السلام:
    هنگامی که قائم عجل الله فرجه الشریف قیام کند،از مردم جاهل بیش از آنچه پیامبرصلوات الله علیه و آله از جاهلان دوران جاهلیت ناراحتی دید،رنج و ناراحتی خواهد دید
    پرسیده شد چگونه وچرا؟
    فرمودند پیامبر صلوات الله عیه و آله در روزگاری مبعوث شد که مردم سنگ وچوب و بت تراشیده شده را می پرستیدند،ولی قائم در روزگاری قیام میکند که با قرآن علیه حضرت خصومت می کنند وآیات را برعلیه آن حضرت توجیه می نمایند
    بحارالانوارج53ص362
    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
    الللهم اهدنا الصراط المستقیم

  • هر بشری با هر بهانه ای دین خدا را با آمیختن با تخیلات من در آوردی بی پایه ی قرآن ستیز و خرد گریز بشر آلوده کند و به بازیچه تبدل نماید با خداوند قهار انتقام گیر طرف است و در قیامت از عذاب الهی پایان ناپذیر گریزی نخواهد داشت.
    مهدی باوری و مهدی یاوری را با پایبندی به اصول شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی می توان به اثبات رساند.
    آمیختن من در آوردیهای بی پایه ی متضاد باقرآن و عقل به دین و مذهب که صحت نسبت آنها به معصوم بعلت همین تضاد مخدوش به جعل و دروغ است ، مهدی ستیزی و دشمنی با خداوند و دین و مذهب و دخالت حرام در دین و مذهب و هتک حرمت معصوم است.

  • هر بشری با هر بهانه ای دین خدا را با آمیختن با تخیلات من در آوردی بی پایه ی قرآن ستیز و خرد گریز بشر آلوده کند و به بازیچه تبدل نماید با خداوند قهار انتقام گیر طرف است و در قیامت از عذاب الهی پایان ناپذیر گریزی نخواهد داشت.
    مهدی باوری و مهدی یاوری را با پایبندی به اصول شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی می توان به اثبات رساند.
    آمیختن من در آوردیهای بی پایه ی متضاد باقرآن و عقل به دین و مذهب که صحت نسبت آنها به معصوم بعلت همین تضاد مخدوش به جعل و دروغ است ، مهدی ستیزی و دشمنی با خداوند و دین و مذهب و دخالت حرام در دین و مذهب و هتک حرمت معصوم است.

  • آقای محترم ج.م!!! لطفا برای حفظ عاقبت به خیری تعصب خرد گریز مذهبی را که جنایت در حق مذهب است با بی پروایی پیشه نکنید.
    خداوند منان امام عصر (عج) را در آخر الزمان برای دفاع از قرآن بعنوان آخرین اتمام حجت به بشر خواهد فرستاد و سایر گفته های اثبات ناپذیر در باره آن حضرت بعلت ناهمگنی و ناهماهنگی با اصول قرآنی و عقلی مخدوش به جعل و دروغ اند.

  • اگر در نقل حدیث و روایت بنام معصوم ضرورت همگنی و هماهنگی با شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی و اصول استدلال عقلی را با دقت و پرهیز رعایت نکنیم به نسبت جعل و دروغ به معصوم و مرتکب گناه کبیره ی نابخشودنی و مجازات تحمل ناپذیر ابدی در قیامت دچار خواهیم شد.
    دین خدا که ده ها هزار پیامبر الهی برای مصون نگه داشتن آن از تحریف بشر جان نثاری کردند بازیچه نیست که بی دقت و بی پرهیز با هر حدیث و روایت نسنجیده آن را آلوده و بغرنج و غیر قابل درک و اثبات ناپذیر سازیم.

  • ملاک و معیار درستی نسبت هر حدیث و روایتی به معصوم همگنی و هماهنگی آن با شناختهای فرهنگ سرشت نشین دین داری قرآنی است ؛ واگر چنین همگنی و هماهنگی را نتوان به اثبات رساند ، بنا به تاکید خود معصوم ، چنین نسبتی جعل و دروغ است.

  • دین خداوند بازیچه نیست
    ---
    برادر دینی عزیز!!! شهدا بنا به تاکید خداوند در قرآن کریم زنده اند ولی با چه دلیلی از قرآن و عقل شما ویژگیهای منحصر به خداوند : مانند همه جا بودن وهمه چیز دیدن و همه چیز شنیدن و داشتن توان انجام همه ی کارهای خارق العاده را به آنان نسبت می دهید؟؟؟!!!
    چگونه در حالی که قرآن علم غیب و انجام کارهای خارق العاده را توسط پیامبر شدیدا نفی می کند شما با عدم آگاهی به اصول مکتب توحیدی قرآنی و عقلی مذهب اهل بیت (ع) این نسبت را بعنوان اعتقاد مذهبی نسبت به ائمه اهل بیت (ع) و صالحان و سایر بندگان مقرب خدا پذیرفته اید وبرای آنان با اصرار ، در رقابت با خدا ، مراسم و شعایر و مناسک تعیین می کنید و این بندگان را با خداوند جهان آفرینش در این زمینه سهیم می سازید؟؟؟!!!
    اگر اعتقاد سازی بنام دین و مذهب توسط بشر اعم از مقربان درگاه الهی و سایرین مجاز بود با این حال چه دلیلی اقتضا نمود که خداوند دانای مطلق ده ها هزار پیامبر را با تحمل هزار نوع رنج و مشقت و شکنجه برای تصحیح دین داری تحریف شده به اقوام مختلف بشر ارسال کند.
    تعیین اعتقاد بنام دین و مذهب به خداوند یکتا که به تمام حقایق جهان آفرینش آگاه است منحصر می باشد و بشر اعم از مقرب و غیر مقرب که این آگاهی را ندارد وبه وحی متصل نیست چگونه می تواند در این زمینه برای هم نوعان خود بنام دین و مذهب اعتقاد سازی کند؟؟؟!!!
    وقتی قرآن بارها تاکید می کند پیامبر تنها به تبلیغ وحی الهی مکلف است و نمی تواند چیزی را که خداوند نگفته بنام دین و مذهب تعیین کند (آیات 44- 47 سوره حاقه و 109 سوره یونس) چگونه می شود اعتقاد داشت که بندگان غیر متصل به وحی می توانند یا جرئت می کنند بنام دین و مذهب برای بشر اعتقاد سازی نمایند.
    دین خداوند یکتای جهان افرینش بازیچه نیست که بشر محدود به همه ی ناتوانیها و نیازها برای آن از تصورات و تخیلات ذهن ناقص خود پیوسته احکام و اعتقادات بسازد.
    متاسفانه نوشته شما از اشتباهات متضاد با صریح قرآن و اصول استدلال عقلی آکنده است که تصحیح آن وظیفه ی دین شناسان قرآن شناس است و می باید با روشنگریهای خود سره از ناسره های منسوب به دین و مذهب را با تکیه به قرآن و عقل از هم جدا سازند و با دلایل قرآنی و عقلی جوانان دین دار پاک دل را در این زمینه آگاه سازند و از سوق یافتن آنان به راه های شیطانی گمراه کننده بنام دین و مذهب جلو گیری کنند.
    زنهار دین خدا را با آمیختن من در آوردیهای بی پایه ی غیر قابل اثبات بازیچه ی تصورات و تخیلات ذهن ناقص خود قرار دهیم که در این صورت بنا به حکم قرآن فردای قیامت بجز تباهی دین داری خود و رو به رو شدن با عذاب تحمل ناپذیر و ابدی الهی سر نوشت دیگری نخواهیم داشت(آیات 102- 106 سوره کهف).
    خداوند منان وعده مؤکد داده قرآن کریم ؛ این آخرین کتاب هدایت آسمانی را از هرگونه تحریف و دست برد تا ابد مصون نگه دارد أما در در باره ی منقولات غیر قرآنی از احادیث و روایات منسوب به پیامبر (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) چنین وعده ای وجود ندارد.
    جاعلان و دروغ گویان از خدا بی خبر ده ها هزار حدیث و روایت جعلی و دروغ را بنا به اقتضای منافع گوناگون دنیایی خویش به این مقربان درگاه الهی نسبت داده اند.
    معصوم برای شناخت صحت و سقم و درستی و نادرستی این منقولات غیر قرآنی تاکید کرده که آنها به اصول شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی از جمله:( خدا شناسی ، پیامبر شناسی ، قرآن شناسی ، دین شناسی ، انسان شناسی رفتار شناسی یعنی باید و نبایدهای رفتاری و جهان شناسی و ... که در قرآن ذکر گردیده اند) و به اصول استدلال عقلی عرضه شوند و پذیرفتن درستی و صحت نسبت آنها به پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) مشروط به همگن و هم سنخ و هماهنگ بودن با این اصول است.

  • م.ش 97/5/11 ساعت 16:09

    با سلام و عرض ارادت به شما
    این دنیا و هر انسان که در ان زندگی می کند به نظرم مرده و موت هست جایی که هر موجود در ان زنده و شکل واقعی خود است ان همان پایان زندگی در دنیا و عالم بعد از پایان زندگی در دنیا است بر هر حال سخنی از امام بزرگوارمان حضرت جعفر بن محمد دیدم که می فرماید خداوند 12000 هزار عالم دارد که هر عالمی بزرگ تر از هفت اسمان و زمین است که من امام صادق حجت تمامی عوالم هستم و من به دیدار همه این عوالم رفته ام.
    بلکه اگر امام در این دنیا شهید شود بلکه فقط از قالب دنیوی و از عالم دنیا بیرون و از موجودیت رفته بلکه این دنیا فقط جهت امتحان و ازمایش است و زندگانی اصلی عالم و دوران پس از مرگ در این دنیا می باشد.
    سلام و رحمت و برکات از سوی پروردگار عالم بر شما باد
    به امید هر چه سریع قیام حضرت بقیه الله اعظم حضرت مهدی سلام الله علیها

  • جرئت دخالت در ویژگیهای منحصر به خداوند تا کجا؟؟؟!!!
    ---
    «وَلَا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولَئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا» صدق الله العلی العظیم.
    افرادی که به نظر اول اعتراض کرده اند متاسفانه دانش بحث علمی را ندارند چنانکه اصول بحث منطقی را هم نمی دانند.
    بحث علمی اقتضا می کند موارد خطا در هر نظری را با به کار گیری اصول استدلال عقلی - منطقی و با ادله ی علمی انکار ناپذیر مشخص ساخت و با همین اصول و ادله خطا را تصحیح نمود.
    معترضان که نویسنده ی نظر اول را به وهابیگری متهم ساخته اند حتما خدا را که وجود علم غیب و توان رساندن خیر و دفع شر را نزد پیامبر در قرآن نفی کرده است وهابی می دانند.
    این عده مشخص نیست اذن مطلق خداوند برای دانستن غیب و انجام کارهای خارق العاده نزد پیامبران را از چه مرجع و منبعی استنباط کرده اند.
    متاسفانه وقتی دین با روشهایی بیگانه با استدلال عقلی آموزش داده می شود زمینه برای افزودن من در آوردیهای بشر به دین و مذهب و فریب دین داران ساده ی پاک دل غافل با دخالت شیطان همیشه فراخ باز می ماند.
    بحث در باره برخی از معجزات موردی که خداوند برای چند پیامبر انجام داده بر عمومیت وجود توان معجزه آوری نزد سایر پیامبران یا حتی بر مطلق و همیشگی بودن امکان آوردن معجزه توسط پیامبر صاحب معجزه ، هیچ دلیلی از قرآن و عقل ندارد و سرایت دادن چنین توانی توسط بشر که به همه ی ناتوانیها محدود است به همه ی پیامبران و اولیای دیگر بجز خود خدا پنداری خرد گریز بشر و دخالت بیجا در غیب گویی بجای خداوند عالم غیب چیز دیگری نمی تواند باشد.
    این چه دانش و از چه عقلی بر خاسته است و چه دلیل انکار ناپذیر خداپسندانه ای دارد که اصرار می ورزد با نسبت دادن کارهای اثبات ناپذیر به بزرگان دین ، بزعم خود ، آنان را در تضاد با قرآن و عقل بیش از منزلتی که خداوند در قرآن به مؤمنان داده ، با سهیم ساختن در ویژگیهای منحصر به خداوند ، خدا گونه جلوه دهد؟؟؟!!!
    بندگان مقرب خدا که وظیفه تبلیغ دین الهی را پذیرفته اند حجتهای سرشت نشین و انکار ناپذیر آشکار احکام و اعتقادات قرآنی این دین را دلیل درستی این دین و سلاح دفاع از آن دانسته اند و یقینا نزد آنان این سلاح هرگز نمی تواند ادعاهای بی پایه ی بی اثر و نا محسوس و غیر قابل اثبات در باره ی اشخاص و اشیا باشد.
    متهم کردن مخالفان نظر خود به وهابیگری و تکفیر بی دلیل محکم از قرآن و عقل پای گذاشتن در راه فریبنده ی شیطان است که بشر را با دعوت به گرایش به دین نماهای جعلی تخیلی به سوی جهنم می کشاند.
    زنهار که قرآن ستیزی و خرد گریزی با اصرار بر پیروی از من در آوردیهای آبا و اجدادی و پیروی از یافته های منقولات غیر قرآنی نسنجیده ی متضاد با قرآن و عقل ، ما را از مصادیق این آیات قرآنی قرار دهد:« أَفَحَسِبَ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنْ يَتَّخِذُوا عِبَادِي مِنْ دُونِي أَوْلِيَاءَ إِنَّا أَعْتَدْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ نُزُلًا ﴿۱۰۲﴾ قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا ﴿۱۰۳﴾ الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا ﴿۱۰۴﴾ أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا ﴿۱۰۵﴾ ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا ﴿۱۰۶﴾» (سوره ی کهف).
    زنهار که دین خدا را بازیچه بپنداریم و دلبخواه و هوی و هوسهای نفسانی و تخیلات ذهن ناتوان خویش را بنام دین و مذهب با این ارزشهای الهی درهم آمیزیم و این ارزشها را آلوده و لوث نماییم و خود و دیگران را در منجلاب گمراهی غرق کنیم و به نفرین ابدی خداوند گرفتار سازیم.

  • چراشک می کنی امام زنده است .شفا همه به اذن خداوند است .امام واسطه است آیا توبه عنوان شیعه امامان را اینگونه شناخته ای چگو نه فرآن خوانده ای که زنده بودن امام را انکار می کنی وای برما ...

  • عیوضی!!! تو هم از اون طرف بشکلی مولویهای افراطی تکفیری عوضی منحرف چه بدانی چه ندانی با صحابه پرستی گمراهت کرده اند و از رهنمودهای حیات بخش قرآن تو و امثال تو را بگونه ای دیگر محروم ساخته اند .
    حالا نیازی نیست از آب گلالود ماهی بگیری؟؟؟!!!

  • شیفتگان تدین من در در آوردی دین زدا در باره این همه تحریف در دین و مذهب که مذهب مظلوم اهل بیت (ع) را وارونه و ضد قرآن و عقل جلوه می دهد و تنها شیادان دین فروش و دشمنان این مذهب سود آن را می برند فردای قیامت برای رهایی خود چه پاسخی در محضر خداوند خواهند داشت و با چه رویی با پیامبر اکرم (ص) و آهل بیت اطهر آن حضرت (ع) رو به رو خواهند شد ؟؟؟!!!

  • خدایا!!! بشر در رقیب سازی برای تو چه جرئت وصف ناپذیری ی دارد
    ---
    در این که تنها شفا دهنده خدا است که آفریننده همه جهان است و این که تنها دارنده ی قدرت تصرف در تمامی اجزاء جهان خدا است و این که تنها خدا است که در همه جا حاضر و بر همه چیز ناظر است قرآن آن را در آیاتی بسیار و بر زبان حضرت ابراهیم ابو الانبیا یکسره و قطعی کرده است.
    اما در اینکه بنده ی محدود به زمان و مکان و به همه ی ناتوانیها و نیازها بتواند کاری از کارهای خدا را انجام دهد هیچ دلیل علمی از قرآن و عقل تا قیامت یافت نمی شود که بتواند این ادعا را بگونه ای محسوس به اثبات برساند تا بتوان چنین اعتقادی را جزو اعتقادات دینی و مذهبی غیر قابل انکار به شمار آورد.
    چرا مذاهب اسلامی بجای اثبات امکان پذیر خدمات محسوس و اثبات پذیر پیشوایان خود به نسبت دادن ادعاها و کارهای غیبی اثبات ناپذیر به آنان روی می آورند سئوالی است که تا قیامت پاسخ قطعی انکار ناپذیر آن را از بشر هرگز نخواهیم شنید؟؟؟!!!
    خدایا تو میدانی که پیامبران ات ، علی رغم تاکیدات تو که چون تنها آفرینند ه تویی همه کارها در اختیار تو هستند ، چه مصیبتهای و جه فجایعی را از اصرار و لجاجت بشر به انحراف به سوی نسبت کارهای تو به بندگان که تحمل نکردند و بشر با اسیر شدن در ترفندهای زیرکانه ی شیطان بنام دین ومذهب این انحرافها را با اصراری وصف ناپذیر هنوز ترویج می کند؟؟؟!!!
    خداوندا!!با ده ها هزار پیامبر دین به بشر فرستادی که بگونه ای سرشت نشین و قابل اثبات و درک ثابت کنی که قبله ی همه حاجتها تنها تو ای و بس ؛ و این که بشر فانی هیچ سهمی در این قبله ندارد ولی می بینی بشر با چه بهانه های واهی و با هیچ دلیل قابل اثبات چگونه با لجاجت به تحریف دین تو بی پروا اصرار می ورزد؟؟؟!!!
    اصرار ورزان بگویند در کجای قرآن و با چه دلیل عقلی خداوند بندگان را وکیل و نماینده ی انجام کارهای منحصر به خود کرده و در کجا برای خود در مراسم و مناسک و شعایری دینی و مذهبی رقیب پذیرفته است؟؟؟!!!
    خداوند که از ادامه ی فرستادن معجزه برای اثبات دین خود در زمان پیامبران زنده امتناع می ورزد «وَمَا مَنَعَنَا أَنْ نُرْسِلَ بِالْآيَاتِ إِلَّا أَنْ كَذَّبَ بِهَا الْأَوَّلُونَ وَآتَيْنَا ثَمُودَ النَّاقَةَ مُبْصِرَةً فَظَلَمُوا بِهَا وَمَا نُرْسِلُ بِالْآيَاتِ إِلَّا تَخْوِيفًا »(آیه 59 صوره اسراء)با چه بهانه و توجیه و دلیل عقلی دین پسند مثبت و سازنده ای که جایگزین ندارد باید برای بندگان وفات یافته معجزه و کرامت بسازد ؛ آن هم بگونه ای که هر شیادی می تواند آن را به خود نسبت دهد؟؟؟!!!

  • حالا می شود فهمید جرا کفار هر قدر هم معجزه می دیدند باز هم باور نمی کردند!
    این وهابی خبال کرده اولا هر کس از دنیا رفت دیگر روش خاصیش ندارد و فرضا هم خاصیتی داشته باشد نمی تواند دعا کند و فرضا دعا هم بکند خدا می گوید دعایت را مستجاب نمی کنم!!
    و به این ترتیب یک توسل ساده به روح یک مومن و دعای او که سبب شفای یک مریض شده را بر نمی تابد و دحالت در کار خدا می داند!!

  • خدا هم از نظر شما خودش مشرک است. خدایی که حتی دستور به سجده به بشر داد. خدایی که گفت پشت جای پای ابراهیم سجده کنید. اتخذوا من مقام ابراهیم مصلی.

    آنجا که به عیسی علیه السلام می گوید :"«و اذ تخلق من الطین کهیئه الطیر باذنی فــــتنفخ فیها فتکون طیرا باذنی و تبری الأکمه و الأ برص باذنی و اذ تخرج الموتی باذنی...» (سوره مائده/ آیه 110)، «و هنگامی که به اذن من، از گل چیزی همانند پرنده می ساختی و در آن می دمیدی و به اذن من پرنده ای می شد، و کور مادرزاد و مبتلای به پیسی را به اذن من شفا می دادی، و مردگان را به اذن من زنده می کردی..»

    همه چیز به اذن خدا است حتی نفس کشیدن من و شما و تایپ کردن این کلمات. منتهی کفاری مثل وهابیت خدا را چیزی جدای از انسان و مخلوقات فرض کرده اند و خیال می کنند اراده انسان مساوی نفی اراده خدا است!
    آری. خدا است که شفا می دهد و ابرهاهیم علیه السلام می فرماید وإذا مرضت فهو يشفين (الشعراء ٨٠)
    اما همین خدا می گوید "عسل شفا می دهد. و به زنبور عسل وحی می کند که ثمّ کلی من کلّ الثّمرات فاسلکی سبل ربّک ذللا یخرج من بطونها شراب مختلف الوانه فیه شفاء للنّاس (سوره نحل آیه 69)
    آیا شفا دادن عسل غیر از شفا دادن خدا است؟

    خدا است که آرامش و سکینه نازل می کند هُوَ الَّذى اَنزَلَ السَّکینَةَ فى قُلوبِ المُؤمِنینَ (سوره فتح آیه 4)
    اما همین خدا است که به بنی اسراییل می گوید تابوت سکینه که حاوی ماترک موسی و هارون - که قرنها قبل مرده اند- است مایه آرامش شما است!
    وَ قالَ لَهُمْ نَبِيُّهُمْ إِنَّ آيَةَ مُلْکِهِ أَنْ يَأْتِيَکُمُ التَّابُوتُ فيهِ سَکينَةٌ مِنْ رَبِّکُمْ وَ بَقِيَّةٌ مِمَّا تَرَکَ آلُ مُوسي‏ وَ آلُ هارُونَ تَحْمِلُهُ الْمَلائِکَةُ إِنَّ في‏ ذلِکَ لَآيَةً لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنينَ248
    (سوره بقره آیه 248)

    خلاصه اینکه درد شما چیز دیگری است. اینکه خدا را یک جسمی فرض کرده اید که اگر به او اراده ای منسوب شود از مخلوقاتش سلب اراده شده و برعکس!

  • شما با چه حق با دست آویز قرار دادن برخی از آیات معجزات الهی در قرآن خود را به جای خدا می نشانید و برای خود و مردم از تخیلات خود ، اذن نشنیده خدا را با نادیده گرفتن آیات:(59 و 90 - 93 سوره أسراء) حتی نزد غیر از پیامبران که بر ناتوانی خود از آوردن معجزه تاکید کرده اند با کمال جرئت و جسارت با ادعای اذن مطلق و همیشگی معجزه های جدید می سازید؟؟؟!!!

  • کافی است که در پاسخ به شما این حقیقت بازگو شود: شما نه از بحث علمی و اصول منطقی بحث چیزی می شناسید و نه به شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی آگاهید و ظاهرا تعصب افراطی شما را به بی نیازی به علم فریب داده است و همه چیز را بجز تفکرات بی اساس خویش که با شنختهای قرآن در تضاد اند سیاه و جهل می دانید و به چند دلیل بی منطق جاهلانه خود را دلگرم گرم کرده و خوشحال و بی خیال از حساب فردا سر به بالش می گذارید.

  • بابی انت و امی