رائفی پور : الان مجلس حال کرده با روحانی کاری نداشته باشه


لاریجانی با روحانی بسته و الان باهاش کاری نداره.......


+ 
41

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اگه سکوت می کنند برای این که خودشون باهم بده بستون دارن تو مجلس وقتی نائب رییسش علی مطهری که میگه موشک هوا کردن سپاه باعث شکست برجام شد یعنی دشمنی تمام عیار از مجلس و ریاست جمهوری با نظام وقتی وزیر اطلاعات دولت تنها شاخصه ی انتخابش سید بودنشِ باید فاتحه ی اون مجلسو خوند و چرا مجلس این همه ایراد داره!؟به ولله مقصر خود ماییم که موقع انتخابات نمایندگان مجلس به کسی رای میدیم که پول بیشتری خرج میکنه و غذای چربتری میده ولی از خودمون نمیپرسیم این برای چه چیزی دار و ندارشو گذاشته وسط آیا برای خدمت به مردمه!؟یا برای گرفتن حق السکوت ها و خیانت های بزرگ پشت پرده!!!؟؟؟ برادرم از خواب بیدارشو خواهرم از خواب یدار شو عامل اصلی بی قانونی خود ماییم که به احمق ها و خائنین رای دادیم و گفتیم فلانی نوه ی امامِ!اون یکی پسرِ مطهریه!و...تا تو انتخابت دقت نکنی همین آشِ و همین کاسه اونوقت این نمایندگانت میرن بجای این که وزرای ظالمو به مجلس بکشونن و پوستشونو بکنن یه طرح سوال میدن و در ازای چند بشکه غیر اونو پس میگیرن،من خبر از خود مجلس دارم که کفِ مجلس به شدت عاملانِ دولت و لاریجانی به نماینده های مخالف فشار می آورند تا کارشونو پیش ببرن

  • مرد فقط رائفی پور که خداییش همش حرف حق میزنه
    دوست داریم بزرگوار

  • نه. اظهارات او مخصوصا در مورد فتوحات اسلامی از بیخ و بن غلط است. اصل نابود کردن حکومتهای طاغوت و غیر اسلامی مورد تایید اهل بیت علیهم السلام بوده و هست و اصلا از زمان خود رسول الله با تصرف دومه الجندل از روم و تصرف بدون خون ریزی یمن و بحرین از ایران شروع شد. شیعیان خاص و خالص حضرت علی علی السلام مانند سلمان فارسی و عمار یاسر و حذیفه بن یمان و... در آن جنکها مشارکت فعال داشتند و حکومت شهرها را هم پذیرفتند. اصلا مالک اشتر در جنگ با رومیان بود که پلک چشمش پاره شد و لقب اشتر گرفت ( کسی که پلک چشمش پاره شو را عرب اشتر می نامد یعنی پلک پاره) . البته روایاتی در خصوص حضور خود امام حسین و امام حسین علیهما السلام هم هست که حالا فرض کنید جعلی است. اما دلیل عدم حضور شخص حضرت امیر علیه السلام در جنگها اطلاع ایشان از برنامه ترور بود. سعد بن عباده رقیب ابوبکر در سقیفه بعد از خروج از مدینه در حوران به دست خالد بن ولید ترور شد و گفتند اجنه او را کشتند! اما خود ایشان بارها در امر جنگ با عمر رایزنی و او را راهنمایی فرمود. علاوه بر همه اینها امام سجاد علیه السلام حتی برای مرزداران بنی امیه و پیروزی آنها بر اقوام کافر مانند ترک و روم و دیلم - که تا آن زمان کافر بودند- دعا می کند. دعایی که الان صحیفه سجادیه موجود است. اهمیت اصل لزوم حفظ حکومتی که پرچم اسلام دارد تا به حدی است که امام رضا علیه السلام به مامون مشورت می داد علیه فضل بن سهل. صدراعظم خطرناک مامون که قصد براندازی خلافت اسلامی را داشت. البته ما می خواهیم که حکومت در دست اهل بیت علیهم السلام باشد و حکومت خلفا را غصبی می دانیم. اما اگر در زمان 1918 بودیم از سلطان محمد ششم عثمانی در مقابل آتاتورک باید دفاع می کردیم. یا حتی از محمد رضا پهلوی در مقابل کمونیستها. کاری که آیت الله بروجردی انجام داد.

  • خضری 97/5/14 ساعت 15:05

    قران کریم کفر به طاغوت را قرین ایمان به خدا قرار داده است: «فمن یکفر بالطاغوت و یومن بالله فقد استمسک بالعروه الوثقی»
    بنابراین اظهار نظر شما مبنی بر وجوب حمایت از شاه عثمانی در برابر آتاتورک و دفاع از محمدرضا پهلوی در برابر کمونیستها با نص قران در تعارض است.

    البته اولویت بندی در برخورد با دشمنان اسلام بحث دیگری است و برخورد با دشمن اهم نباید به معنای حمایت و دفاع از دیگری تلقی شود.

  • همانطور که در کامنت پارادوکسیکال خودتان در جمله دوم نوشته ای الاهم فالاهم. حمایت از محمدرضا پهلوی در مقابل پیشه وری واجب شرعی است. اما در مقابل خمینی حرام.
    چون کفر هم مراتب دارد.

  • عدل 97/5/13 ساعت 23:37

    انصافا , حرف حساب بود.
    حرف حسابم جواب نداره
    ....

  • رییس جمهوز سگوت می کند تا در این فرصت رسانه های داخلی و خارجی او را تطهیر کرده و مشکلات را به گردن رهبری نظام بیندازند. سپس در مجلس یا گفتگوی تلویزیونی حاضر خواهد شد و خواهد گفت "" مردم درک می کنند که دولت هر آنچه در توان داشت را انجام داد. ما بدون تعامل بین المللی و پذیرش قوانین جهانی نمی توانیم در دنیای جدید زندگی کنیم. اما برخی افراد که کاسبان تحریمها هستند اجازه ندادند مسیر تعامل با جهان ادامه یابد. مانع یوستن به FATF شدند و با پرتاب موشک برجام را به شکست کشاندند!" و البته مطلقا هم اشاره نخواهد کرد که برجام چرا فاقد هر نوع ضمانت اجرایی و امکان شکایت از نقض پیمان بود و هرگز هم نخواهد گفت که معنای کنار گذاشتن موشکها و حمایت حزب الله معنایی جز دعوت دشمن به حمله نظامی به ایران ندارد. مردم بیشعور هم طبق معمول باور خواهند کرد. حسرت می خورم به حال ترکها که رییس جمهوری مثل اردوغان دارند که جطور از مردمش می خواهد دلارها را آتش بزنند.