داغِ داغ | افشاگری جنجالی سعید قاسمی از وزرای میلیاری دولت روحانی در شهرستان بابل _ 11 مرداد 1397


شب گذشته حاج سعید قاسمی با موضوع نفوذ و فتنه پیشرو در شهرستان بابل به ایراد سخن پرداختند...

صوت سخنرانی به زودی به صورت کامل قرار خواهد گرفت ...


+ 
269

- 
20

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام بر مرد حق مرد میدان عمل رزمنده دلیر جنگ تحمیلی سردار رشید اسلام مغز متفکر جهان اسلام واندیشمند مکتبی ودلسوز و مخلص وانقلابی حاج سعید قاسمی

  • آن کسانی که ذره بین بدست زمان احمدی نژاد خودشان را جر می دادند کجان؟

  • . تشکر از شما . خدا اجر دهد

  • خدایا خودت بدادمون برس خدا لعنت کنه فقط لعنت ...

  • کاش مسولین ما از ترامپ یاد بگیرند. یک قمار باز در تبلیغات خود چند نکته گفت که دونه دونه رو انجام داد ولی مسولین محترم شیعه چی؟ در انتخابات هزاران وعده و قول میدهند و بعد حتی یکی را عملی نمی کنند و عمل نشدن وعده ها بر گردن سپاه و رهبری می اندازند. نمی کذارند ...نمی گذارند؟ آقای کلید ساز از پشت کوه اومدی نمی دونستی؟ دروغه همه اش دروغه. رهبر هیچ دخالتی در مجریه ندارد مگر اینکه وعده ای داده ای که در ید اختیارات رهبر بوده که بازهم کلید ساز چرا وعده بیخود دادی؟
    چند بار شنیدیم که خود ریاست حمهورگفت برای همه سناریوها آماده هستیم. همه گزینه ها این بود که آمریکا خارج نمی شود.

  • البته حاجی دقت کن که واقعا از نظر محیط زیستی این آدمها هستند که جای زندگی حیوانات را اشغال کرده اند و الان واقعا نسل گرگها و خخرسهای ایرانی در خطر است. پس انتقاد شما به ابتکار وارد نیست.

  • آری. والله حرف روحانی و وزیر اطلاعات اهانتی آشکار به مقام حضرت زهرا علیها السلام بود. اما انحراف یابان دوره احمدی نژاد همه خفقان گرفتند.

  • رییس جمهوز سگوت می کند تا در این فرصت رسانه های داخلی و خارجی او را تطهیر کرده و مشکلات را به گردن رهبری نظام بیندازند. سپس در مجلس یا گفتگوی تلویزیونی حاضر خواهد شد و خواهد گفت "" مردم درک می کنند که دولت هر آنچه در توان داشت را انجام داد. ما بدون تعامل بین المللی و پذیرش قوانین جهانی نمی توانیم در دنیای جدید زندگی کنیم. اما برخی افراد که کاسبان تحریمها هستند اجازه ندادند مسیر تعامل با جهان ادامه یابد. مانع یوستن به FATF شدند و با پرتاب موشک برجام را به شکست کشاندند!" و البته مطلقا هم اشاره نخواهد کرد که برجام چرا فاقد هر نوع ضمانت اجرایی و امکان شکایت از نقض پیمان بود و هرگز هم نخواهد گفت که معنای کنار گذاشتن موشکها و حمایت حزب الله معنایی جز دعوت دشمن به حمله نظامی به ایران ندارد. مردم بیشعور هم طبق معمول باور خواهند کرد. حسرت می خورم به حال ترکها که رییس جمهوری مثل اردوغان دارند که جطور از مردمش می خواهد دلارها را آتش بزنند.