پشت پرده خاموشی های اخیر


توضیحات تامل‌برانگیز #سیدیاسر_جبرائیلی درباره علت خاموشی‌های اخیر


+ 
30

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پس مجلس و نخبه ها در این مملکت چه کاره هستند که اجازه می دهند جانور دو پایی به اسم حسن فریدون هر غلطی دلش می خواهد در مملکت انجام دهد... وقتی نخبه ها و مجلس صحبتی نمی کنند مردم هم که از پنهانی های این دولت و قراردادهای محرمانه اش خبری ندارند ... همه نشستیم کنار فقط غر می زنیم... پس کی باید از مسئولان سوال کنند نظارت کنند... مجلس برای چی حقوق می گیره... مگه مجلس، نباید بازوی رهبر باشد در نظارت بر قوه اجرایی که بازوی دیگر رهبر است... مگه وظایف در قانون اساسی تعیین نشده

  • آره باید گیر داد به مجلس همه مردم به خصوص جوانان طلب کارانه برن سمت مجلس
    مجلس الان داره یک دوره فطرت تاریخی رو طی می کنه و نماینده های الان اغلب یا همسو با دولت و جریان انحرافی هستند که حرفی نمی زنند یا آنها که همسو نیستند ترسو هستندو به بهانه های مسخره و بی عرضه هایی به دور از ارزشهای انقلابی نشستند نگاه می کنند.

  • سلام
    تحلیل خوبی بود. دقیقا همسو با فشار روانی دشمن به فرموده رهبرم از لحظه ای که وزیر سابق آقای چیتچیان کرسی وزارت نیرو رو به این وزیر مزدور جدید داد این اتفاقات افتاد.
    دقت کنید این دروغ ها فقط برای فشار بیشتر به مردم هست. 80% هدر رفت آب در بخش کشاورزی و سیاست های اشتباه و غربی در حوزه مدیریت آب هست. همچنین سیاست های باطل وزیر مسکن در مورد تمرکز جمعیتی داره به این قضیه دامن می زنه که نیرو و آب مردم تامین نشه و بهانه ای مسخره دست وزیر نیروی جدید بده.
    اما اینها به حول و قوه الهی می گذرت و ملت پاک و انقلابی ایران از اینها عبور می کند. سنت خدا بر پیروزی حق بر باطل است. ما تحد فی سنت الله تبدیلا و ما تجد فی سنت الله تحویلا.

  • یا صاحب الزمان به فریاد مسلمین برس

  • لعنت خدا بر خاتمی و روحانی و دار و دستشون

  • فتنه همینه پناه برخدا