ازدواج موقت, داخل تهران!!!


نظر مردم تهران درباره ی ازدواج موقت! زنان وقتی بفهمند همسرشان قبلا ازدواج موقت داشته چه میکنند!


+ 
69

- 
20
ارسال در 1396/7/11 ساعت 09:31 2017-10-3 09:31:04
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • http://binazirgraphic.lineblog.ir/

  • http://binazirgraphic.ir/domain

  • به عنوان یک پسر جوان کاملاً با امر ازدواج موقت موافقم، البته با توجه به نکات زیر:
    1- یک شخص باید طوری رفتار کند که معتاد به این کار نشود و زیاده روی در هیچ اموری خوب نیست حتی عبادت!
    2- این ازدواج ما را از ازدواج دائم نباید غافل کند.
    3- سعی شود تا جایی که امکان دارد این ازدواج با افراد محروم صورت بگیرد. به عنوان مثال جوانانی هستند که معلولیت دارند و امکان ازدواج ندارد و ازدواج موقت میتواند امید به زندگی را در ایشان زیاد کند. فرقی نمیکند که این جوان مذکر باشد یا مونث. باید به افراد اینچنینی نگاه ویژه شود. تمام نیازها مادی نیست و این افراد هم به همدم نیاز دارند.
    4- خانواده ها نباید جبهه بگیرند و امری که میتواند کمکی به دیگری باشد را به جنگ و آشوب بکشند. حقیقتاً کسانی هستند که به قصد سرپرستی کسی را به ازدواج موقت خود در می آورند و اگر غیر از این بود همین افراد میتوانستند در داخل خیابان به دنبال شریک جنسی بگردند!
    5- اگر ادعا میکنیم مسلمانیم باید این حکم خدا را هم بپذیریم. نیاز جنسی را تا مدت زمانی میتوان با تقوا کنترل کرد ولی باید پذیرفت که اگر برطرف نشود شخص به گناه میفتد و شاهد صحنه های بد در سطح جامعه خواهیم بود. این را فراموش نکنیم که اگر حلال برود جایش با حرام پر خواهد شد. این یک اصل مهم است.
    6- اگر مردی توانایی دارد و از نظر اخلاقی پخته است بهتر است که همسر ایشان پیشنهاد دهد و این امر با همکاری خانم ایشان صورت پذیرد. متاسفانه در جامعه ما اینطور جا افتاده است که اگر کسی ازدواج مجدد کند این به معنی پایان رابطه با زن اول است، در صورتی که این موضوع درست نیست و یکسری رفتارهایی که از روی هیجان شکل میگیرد باعث آشوب میشود و این مشکل پدید می آید.
    7- کسانی که موفق به ازدواج شده اند بد نیست که پشت سرشان را هم ببینند و به فکر دیگران هم باشند. باید همیشه در نظر داشته باشیم که ما هم میتوانستیم شرایطی مشابه محرومان داشته باشیم!
    8- ایتام بسیاری هستند که نیاز به پدر دارند. بیوه های زیادی هستند که نیاز به همدم دارند. پس نباید خودخواه باشیم و مشکلات جامعه را نادیده بگیریم. کسی که انفاق میکند خدا برایش جبران میکند. ازدواج مجدد میتواند اجر اخروی هم به همراه داشته باشد.

  • هر مکان بسته ای یک توالت نیاز داره
    هر کشوری هم برای مصونیت از رجس و نجاست افعال حرام و فاسد جنسی که صرفاً جنبۀ راحت کردن عناصر ذکور خود را دارد (نظیر همان مستراح) نیازمند اماکنی است که زنان مستعد و مشتاق به این دست امور (یا به نوعی فاقد امکان بازگشت به سلامت کافی جهت پایبندی به یک مرد) تحت نظارت های پزشکی جسمانی و روان درمانی های ضرور در پاسخ به عوارض بارز شونده در طول زمان به طور فعال و متمرکز اقامت و رجوع داشته و از حیث آماری ذیل توجه ویژه و مستمر باشند.
    آن زمان که مرحوم آیت اللّه طالقانی با زدودن چنین اماکنی از ایران مخالفت کردند، نگاهی کاملاً اگاهانه و از سر عقل و شرع جهت پیشگیری از این معضل داشتند که با کمال تأسف هم آنان که با دستورالعمل بسترسازی مملکت جهت کشت تخم فحشا و فساد در نظام پسا انقلاب 57 به آن رخنه کرده بودند امام را از پذیرش این نکته از طالقانی منصرف کردند.
    فی الحال نوش جان نظام و ملت! فواحش در دل خانه ها جای گرفته اند! آن هم با ادعاهای مطبق! همین نزدیکی در سمت فک و فامیل یا همسایه یا هم کلاسی یا همکار!

    پسران و مردان تعریف دیگری از خوب بودن یک زن دارند! ؛)
    چشم ناپاک در رخسار هر مردی با هر سمتی و هر سن و سالی در نشو و نمای هرزگی است!
    زنان و دختران با هر شکل تظاهری (چادری و بدحجاب) راه های نرفتۀ دام افکنی را نو به نو تست می کنند!

    جامعۀ آرمانی.. راستی تخم ترکۀ شجرۀ طیبه (سپاه زادگان) و واجدان ژن خوب(لیبرال های امپریال) که در امور ازدواج نیز به واسطۀ اتیکت های واصله شان توهم برتری دارند راقم کدام جامعه اند؟ D:

    حالا جدی جدی، هدفتون از انتشار این تفکر و این تابوشکنی چیه؟
    نمیشه تصور کرد که وقتی می خواهی ازدواج دائم کنی، مدام ای دغدغه تو ذهنت روحت رو بجوه که این خانم تا حالا چندبار صیغه بوده یا بدون حکم شرع رابطه داشته!
    اگه یارو فقط توالته که باس ببخشید نگاه اسلام چه فرقی کرد با شیطانیسم غرب؟ با حفظ این نکته که هیچکس وسط خونه اش راه نمیره مدفوع و ادرار کنه!
    اگر هم قرار بر اینه که همین خانم ها هم بتونن ازدواج دائم داشته باشن که بخش کثیری از اخلاقیات و مفاد روانی و سِلم روح و نفس و جسم جهت ازدواج زیر سؤال می ره!

    پناه می برم به همون غرب کذا که لااقل ادعایی بر اصول عُلوی نداره...
    آقا زن غربی بگیرید لا اقل به این دلیل که تو مملکتشون خانۀ فحشا دارند، یه چیزایی سرجاشه هنوز. زنها به یک مرد پایبند می مونن. چی کار داره به ینجا که حتی زیر چادرسیاه، هزار جور تزویر و ریا جهت تور زدن مردها به نام نجابت دارن و هزار تا خونواده رو به کام طلاق یا صبر بر هوو می کشونن! (بماند که از فرط کفر زیر چادرشون دست نخورده های مردم رو به حکم بی چادر بودن به همین گناهان خودشون متهم هم می کنن)

    نکنه این نظام قصد داره تمام زنان جامعه رو به کام فساد ببره تا فقط چادرسیاه بشه حَکَم! اونوقت راحت تر انگ بی ناموسی به ناموس مردم بزنه و در مقابل گند زیر چادر شجرۀ خودش رو لعاب قداست بزنه؟ (بماند که تا حالا هم همین بوده) دیگه علنی تر..!

    خاک بر سرتون.

  • راستی اشاره به مکان مصاحبه نه چندان باب و نه چندان اخلاقی است!
    حالا اگه از هر شهرستان دیگری هم بود می گفتید نظر مردم فلانجا؟

  • http://binazirgraphic.ir/
    طراحی رایگان عکس نوشته اسم

  • سلام میخواستم بدونم علتی داره که سرعت سرور هاتون پایین آوردید ؟

  • سید2 96/7/11 ساعت 17:43

    چرا اینقدر سرعت بالا امدن سایت تون پایین اومده ؟