رائفی پور | سانسور عجیب اهل بیت در کتاب ها !


سانسور عجیب اهل بیت در کتاب های اهل سنت


+ 
27

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خدای اهل تسنن عُمَری متاسفانه آن خداوند حقیقی نیست که معبودِ محمّد رسول الله و عترت اهل البیتش(علیهم السلام)است که آنها به درستی طبق قرآن به مردم معرّفی اش کردند
    علمای اهل تسنن عُمَر با پیروی از یهودیان نفوذی چون کعب الاحبار و ابوهریره و سوء استفاده از آیات متشابه و کج فهمی نسبت به آیات قرآن، خدای باطلی را به مردم عوامشان معرفی کردند که محدود و جسمانی و متحرک و متغییر و قابل رویت و مانند انسان است که بنابراین فقط مخلوقی ذهنی غیرواقعی و یا اینکه شیطانی از شیاطین جن را دانسته یا ندانسته عبادت میکنند و بدتر آنکه به آن موجود ناقص پُرعیب و نیازمند که اِله حقیقی نیست الله هم میگویند!
    چنانچه در کتاب صحیح بخاریشان که همه اهل تسنن به آنچه در آن نوشتند معتقدند چنین آمده:
    1- خداوند در آسمان است وهر شب پایین میاید
    صحيح البخاري- الجمعة - الدعاء في الصلاة .. - رقم الحديث : ( 1077 )
    2- خدا انگشت دارد .
    صحيح البخاري- تفسير القرآن - قوله: وما قدروا الله حق قدره - رقم الحديث :( 4437)
    3-خدا در قیامت پایش را روی جهنم میگذارد(هشت روایت)
    صحيح البخاري- تفسير القرآن - قوله: وتقول هل من مزيد- رقم الحديث : ( 4470 )
    5- خدا در روز قیامت رویت میشود .
    صحيح البخاري- التوحيد - قول الله تعالى: وجوه يومئذ ناضرة إلىربها ناظرة -رقم الحديث : ( 6882 )
    6-خدا می خندد
    صحيح البخاري- الأذان - فضل السجود-رقم الحديث : ( 764 )
    7-خدا می خندد و شهید و قاتلش را در بهشت داخل میکند.
    صحيح البخاري- الجهاد والسير - الكافر يقتل مسلم.... -رقم الحديث : ( 2614 )
    8- خدا هر شب به اسمان دنیا پایین میآید
    صحيح البخاري- الجمعة - الدعاء في الصلاة .. - رقم الحديث : ( 1077 )
    9-خدا شلوار دارد و مخلوقاتش به بند شلوارش آویزان میشوند
    10-خدا چشم دارد ولوچ نیست.
    صحيح البخاري- الجهاد والسير - كيف يعرض الإسلام...- رقم الحديث : ( 2829 )
    11-خدا خانه دارد ودر آن ساکن میشود.
    صحيح البخاري - التوحيد - قول الله تعالى : وجوه يومئذ ناضرة إلي ربها ناظرة -رقم الحديث : ( 6886
    ------------
    این در حالی است که
    الله که محمّد رسول الله و اهل البیتش ائمه هدی(علیهم السلام)به ما معرّفی کردند و الحمدللّه ما شیعیان مسلمان به او ایمان و اعتقاد داریم چنین است:
    بن ابی نجران گوید: از امام جواد(علیه السلام) راجع به توحید سؤال كردم و گفتم: میتوانم خدا را شئ تصور كنم؟ فرمود: آری ولی شئ ای كه حقیقتش درك نمی‏شود و حدّی ندارد زیرا هر چیز كه در خاطرت در آید خدا غیر او باشد، چیزی مانند او نیست و خاطره‏ ها او را درك نكنند، چگونه خاطره‏ ها دركش نكنند، در صورتیكه او بر خلاف آنچه تعقل شود و در خاطر نقش بندد می‏باشد، درباره خدا تنها همین اندازه بخاطر گذرد: ((( شئ ای هست كه حقیقتش درك نشود و حدّی ندارد))).
    اصول کافی جلد 1 باب جواز تعبیر خدا به شی روایت 1 .
    *************
    از امام باقر علیه السلام سؤال شد: رواست كه بخدا گویند چیزیست؟ فرمود: آری چیزی كه او را از حدّ تعطیل (خدائی نیست) و حدّ تشبیه (مانند ساختن او را بمخلوق) خارج كند (یعنی چون گوئی خدا چیزیست اعتراف بوجودش كرده‏ ای پس كافر و طبیعی نیستی اما باید بدانی كه او چیزیست بی مانند).
    اصول کافی جلد 1 باب جواز تعبیر خدا به شی روایت 2
    *****************
    امام صادق علیه السلام فرمودند: إنّ الله تبارک و تعالی خلو من خلقه و خلقه خلو منه، و کل ما وقع علیه اسم شیء ما خلا الله عز و جل فهو مخلوق، ‌و الله خالق کل شیء، ‌تبارک الذی لیس کمثله شیء
    همانا خداوند تبارک و تعالی تهی از خلقش، ‌و خلقش تهی از او می‌باشند، و هر چیزی که نام شیء بر آن توان نهاد مخلوق است مگر خداوند عزوجل. و خداوند خالق همه چیز است، ‌بس والاست آن که هیچ چیز مانند او نیست.
    بحارالانوار، ‌4/149؛ التوحید، ‌105؛ کافی، ‌1/83.‌
    ****************
    امام رضا(علیه السلام) فرمودند: کلّ ما فی الخلق لایوجد فی خالقه، ‌و کلّ ما یمکن فیه یمتنع فی صانعه ... إذا لتفاوتت ذاته و لتجزأ کنهه. (امام رضاعلیه السلام).
    هر چه در مخلوق باشد در خالقش پیدا نمی‌شود، و هرچه در خلق ممکن باشد در خالقش ممتنع است ...، ‌وگرنه وجود او دارای اجزای متفاوت می‌شد.
    بحارالانوار، ‌4/230، ‌التوحید، 40

  • در دفاع از دین و مذهب انتقادهای سالم را پیشه کنیم
    ---
    جناب آقای رائفی پور!!! انتقاد علمی سالم خدا پسندانه در زمینه ی دین و مذهب آن است که با روش علمی تحلیلی و به دور از هرگونه تعصب مذهبی منطق گریز به احکام و اعتقادهای غیر قرآنی باشد که ناهمگنی و ناهماهنگی یا تضاد و تعارض در آنها با اعتقادها و داده های شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی آشکار و اظهر من الشمس است و با هیچ دلیل علمی سالم نمی توان آن را انکار کرد.
    پرداختن به انتقاد از سوای این احکام و اعتقادات با پرداختن به مناقب و مثالب اشخاص و برجسته کردن این مناقب و مثالب که جزو ضرورتها و اصول مکتب توحیدی قرآن نیستند روش منطق گریزی است که زمینه ی تفرقه افکنی و فتنه انگیزی میان مذاهب بنفع دشمنان را فراهم می سازد.
    خداوند دانای مطلق در قرآن کریم با هشدار به مسلمانان چنین روشی را بعنوان طایفه گری تفرقه افکنانه شدیدا نکوهش وتقبیح کرده است (آیات و سوره های: 159 أنعام و 31 و 32 روم و همچنان 65 أنعام).
    آی کاش همه ی ما با پیروی صادقانه از رهنمودهای وحدت گرای حکیمانه ی رهبر معظم انقلاب از انتقادهای غیر علمی ناسالم در دفاع از دین و مذهب پرهیز نماییم و برای دخالتهای شیطنت آمیز دشمنان تفرقه افکن در جهان اسلام ناخواسته و ندانسته زمینه سازی نکنیم.

  • عزیز دل نه دارین مسخره میکنن نه دارن وحدت پراکنی... دارن نقد میکنن شیعه هم حاضره برادران عزیز اهل سنت از شیعه انتقاد کنه ...

  • میگم برای جلوگیری از تفرقه و وحدت چطور همه بریم اهل سنت بشیم که دیگه دشمن هم سو استفاده نکنند مطالب روشنی بود مثلا

  • خداوند دین و مذهب را از کج روی جاهلان و غافلان نجات دهد
    ---
    این نهایت حماقت و کودنی است اگر تصور شود برای ایجاد الفت و هم دلی میان انسانهای حاضر خرد گرای پاک سرشت پیرو یک کیش در هر دوران آنان را در تضاد باقرآن و عقل بجای دعوت به ترک سخن تفرقه افکنانه در باره ی اختلافات مجهول الدیل پیشینیان ، که هیچ تاثیری در سرنوشت آنان ندارد (آیه 134 سوره ی بقره) باید به ذوب شدن در یک مذهب ، که هر یک دلایل منطقی خود برای مخالفت با آن را دارد ، دعوت نمود.
    قرآن و عقل حکم می کنند حاضران پیرو یک کیش که دارای مشرب مذهبی تاریخی خرد گرای متفاوت باهم هستند اگر مشترکات دینی - منطقی آنان بیش از عوامل اختلاف فکری آنان است برای تقویت زمینه های اتحاد میان هم در مقابل دشمنان در کمین نشسته باید محض رضای خدای واحدی که می پرستند به ترک دامن زدن به اختلاف مذهبی تن بدهند.
    ظاهرا شما صاحب کامنت فوق که پیروان یک کیش را به ذوب شدن در یک مذهب فرا می خوانید با اصول اجتماعی حیات بخش و وحدت آفرین قرآن و عوامل عقلی جذب خدا پسندانه مخاطب هم کیش به هم دلی و هم بستگی بیگانه اید و لذا با غفلت و جهل همه ی این اصول را در این زمینه دانسته یا ندانسته در راستای ارضای شیطان هم صدا با دشمنان دین به تمسخر می گیرید.
    این چه تصوری و چه منطقی است و با چه دلیل قاطع آشکار انکار ناپذیر ، پیروان جایز الخطای هر کیش با دوری از اصول وحدت بخش قرآن و با نادیده گرفتن اصول استدلال عقلی ، طایفه ی مذهبی خود را با اندیشه ناچیز ذهن ناتوان خود ، تزکیه می کند و فرقه ی ناجیه معرفی می نماید و با این ذهن دیگران از هم کیشان خود را بر خلاف دستور قرآن به باد تهمت و افترا و بهتان می گیرد؟؟؟!!!

  • حاجي خداييش خودت فهميدي چي گفتي؟

    روزي دوتا بخور خوب ميشي

  • من هم تا حدودی با دوست مهمان اول موافقم- یعنی میگم شاید بهتر بود این طور بحث ها را در جلسات خصوصی تر بیان شود نه جاهایی که داره فیلم برداری میشه و میتونه حساسیت زا باشه.
    هرچند واقعا آقای رایفی پور توهینی نمیکنه و بحث درست و منطقی را هم دارند انجام میدهند و حداقل برای خود من که خیلی جالب بود ولی مطمینا بیان نکات مشترک و وحدت بخش خیلی مفید تر میتونه باشه تا بیان موارد اختلافی.