عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این که دیدار دوستانه نیست دروغگو!
    این تقطیع 2 سخنرانی از دو نفر در موضوع مشترکه!!!

  • هرکسی یه چیزی میگه آدم گیج میشه،آقای دکترروازاده هم درباره مسواک سنخنرانی کرده گفته مسواک نزنید چون حیووناکه مسواک نمیزنن سالمترن آقای قاضی زاده هم جوابش رو داده بود البته من خودم شک کردم به پزشکی شیمیایی یه مقاله خوندم درباره خمیردندان حاوی فلوراید اینکه فلورایدنه تنهافایده نداره مضرهم هست ودرمورد دستور اسلام مبنی برمسواک زدن هم اگه میدونین توضیح بدین

  • در اسلام توصیه فراوانی به (سواک) زدن شده است که یک نوع چوبی خاص است و در بعضی از عطاری ها موجود است.
    حدیث معروفی از پیامبر هم داریم که می فرمایند: اگر بر امتم سخت نبود، سواک زدن رو بر آنان در هر روز واجب می کردم (با همین مضمون)
    بعضی از افراد گیج، سواک رو در اینجا مسواک ترجمه کردند! غافل از اینکه زمان پیامبر که مسواک نبوده!!!

  • مهمان 97/10/22 ساعت 22:28

    بچه ها بپایید یه مدت تو اسرائیل کلاسهای آموزش زبان فارسی گذاشتن
    و یه سازمان هم مأمور کردن برای نظر دادن و حرف زدن راجع به هر موضوعی که بخاین فقط با این شرط که فضا رو مغشوش کنن
    نصف بیشتر کامنتا یه خط رو جلو میره پس احتمالا از یک مرکز ساپورت میشه.
    حواسها جمع افسران جنگ نرم.

  • استاد دکتر رائفی پور و دکتر آیت الله تبریزیان خخخخخخخخخخخخخخ
    خدایا تحجر و تعصب و جهل رو از این کشور دور بفرما

  • مخالفان استاد رائفی عزیز سعی کنن پرحرفی نکنن

  • از رهگذر موقت به کاربران فهیم روشنگری؛ اول سلام.

    دوم؛ رهگذر موقت به اعضای روشنگری و خاصه حدیث ثقلین یک توصیه مهم و اساسی دارد و آن این که استفاده از بسیاری از شاخص‌ها برای معرفی یک فرد جز آنکه باعث شود افراد زیادی نسبت به این نوع عملکرد دید منفی پیدا کنند، قطعاً هیچ منفعتی ندارد. مثلاً نوشته می‌شود آیت‌الله دکتر فلانی پدر طب اسلامی جهان! . آیت‌الله​ که یعنی نشانه‌ای از خدا. بر این اساس آنچه که بر روی کره‌ی​ زمین اعم از موجودات و نباتات و امثالهم دیده می‌شود، همگی نشانه‌ای از وجود خدا هستند و قطعاً آیت‌الله. دیگر اینکه دکتر معمولاً شاخصی است که به افرادی که دارای مدرک ph.D هستند اطلاق می‌شود و انتساب این واژه به اشخاصی که مدرک ذکر شده را ندارند و یا از داشتن یا نداشتن آن، اطلاعی در دست نیست، به لحاظ قانونی جرم است و به لحاظ عقلی هم منطقی نیست. دیگر اینکه وقتی گفته می‌شود فلانی پدر فلان علم در دنیاست باید بر اساس یک سند و مدرکی چنین ادعایی مطرح شود. در این مورد مثلاً گفته می‌شود پدر طب اسلامی جهان. سؤال قابل طرح این است که یعنی در دنیا، هیچ فردی قبل از ایشان در زمینه طب اسلامی فعالیت نکرده است؟ اگر پاسخ منفی است، اسناد و مدارکی که این ادعا را تأیید کنند، کجایند؟؟ بر این اساس رهگذر موقت توصیه می‌کند از اطلاق بیهوده یکسری شاخص به افراد دست برداریم و بی تکلف و ساده به این بزرگوار بگوییم حجةالاسلام تبریزیان، همین. دکتر، آیت‌الله​، و پدر طب اسلامی جهان را حذف کنیم. افراد هستند که باید به واژه‌ها و شاخص‌ها معنا و قدرت بدهند. با استفاده‌ی بیهوده از واژه‌ها نمی‌توان به اشخاص قدرت بخشید.

    سوم؛ مهمان ۹۷/۳/۲۴ ساعت ۱۰:۵۰ کاربری است که با نام‌های کاربری مختلف و گاه بدون ذکر نام کاربری هر از چندی ذیل کلیپ‌های مختلف روشنگری اظهار فضل می‌کند، اما هر بار اگر چنانچه با سؤالات منطقی مواجه شود، هیچگاه پاسخ نخواهد داد چرا که او را یارای بحث منطقی نیست. هدف او هم از طرح مناظره همان مناظره‌ای است که صادق زیباکلام انجام می‌دهد. اگر به مناظره‌های ایشان نگاهی بیندازید خواهید دید که یکسری حرف‌های تکراری را در همه‌ی مناظرات تکرار می‌کند. به هیچ سؤالی جواب نمی‌دهد و همواره حرف‌های خودش را تکرار می‌کند، آیا می‌توان چنین مباحثاتی را مناظره نامید؟

    آخر؛ رهگذر موقت به مهمان نامبرده توصیه می‌کند از پیروی از جهل و تعصب دست بردارد، افراط و احساسات را کنار بگذارد و به سؤالاتی که پیش‌تر رهگذر موقت از او پرسیده در صورت توان پاسخ دهد و اگر هم جوابی ندارد، صادقانه بگوید. خودزنی مشکلی را حل نمی‌کند.

  • علوم طبیعی راه بشر به خدا شناسی اند
    ---
    علوم طبی در زمینه های بهداشت و شناخت عوامل بیماری و جلوگیری از انواع بیماریها و همچنان بیماری شناسی و و درمان و دارو شناسی و... و .. همگی جزو علوم طبیعی در باره ی کل جهان طبیعت هستند که برای شناخت آفریدگار دانای مطلق ، بشر به کشف رازها و نهانهای آنها و رسیدن به حقیقت وجود و شناخت نظم و سازماندهی و قانونمندی و ضابطه مندی پیوسته به هم موجود در اجزای وجود فراخوانده شده و در زمینه اثبات وحدت وهمبستگی وجود به چالش کشیده شده و از راه های هدایت گر به خدا شناسی است.
    خداوند بنا به داده های وحی الهی بویژه در قرآن کریم تصرف در جهان طبیعت و کشف این جهان را در دست رس بشر قرار داده است.
    با توجه به محدودیتهای دانش و توان ذهن بشر ، و امکان ناپذیر بودن رسیدن بشر به کمال حقایق کلیات و جزئیات این علوم نسبت دادن این علوم یا هر یک از آنها به دین بعلت نقصهای فراوان بی شماری که در آنها وجود دارد نسبت نا روا است.
    فرستادگان الهی بشر را در زمینه ی علوم طبیعی ، فقط به کشف نهانهای جهان طبیعت فراخوانده و هرگز در این زمینه خود را در کشف این رازها جایگزین بشر نکرده است که بتوان به این علوم بشری محض نام دین یا اسلام را داد.
    اقدام به نامیدن علوم طبیعی بنام دین ، با تکیه به منقولات غیر قرآنی غیر علمی و غیر قابل اثبات ، بعلت نقصهای آشکاری که در آنها نمایان است ظلم در حق دین خدا و بدنامی برای دین است.
    این اقدام ناروا متاسفانه دین را بنفع بشر قربانی می کند.

  • شما هم از مظاهر شیطان در زمین هستی.

  • دو الهه ی خرافه و تحجر و دین زدگی...
    یکیشون با هندونه ی ابوجهل دندون پر میکنه یکیشونم با اجنه ی خوب! در ارتباطه و فراماسون یاب روش نصبه .. آب جورابم , نمکِ غذاشه!!!
    اصلا نیازی نیست به این قوم و تفکر و آیینشون توهین کرد ... چون خودشون هزاران ابَر توهین به باورهای خودشان کرده و میکنند و خواهند کرد!!!!

  • مهمان 97/3/23 ساعت 08:05 . 97/3/23 ساعت 06:25 . 97/3/23 ساعت 08:09 .به جای گفتن الهه خرافه و تحجر یا توهینِ کورکانِ بی هویتِ طرقدارِ رائفی پور یا دو مجسمه ی بلاهت ... شما انقدر میفهمید چرا در یکی از سخنرانی های رائفی پور نمیروید و با او بحث نمیکنید یا توانش را دارید یا در حد رائفی پور نیستید هر چند امثال علیخانی فردوسی پور یا یک لیبریتی ها در مورد همه چیز اظهار نظر کنند میشوند فهمیده ولی کسی که حداقل در مورد موضوع خاصی تحقیق کرده باشد میشود کلماتی که استفاده کرده اید بهتر نیست دوغ تون رو بنوشید...

  • من بشخصه آرزومه این اتفاق بیافته!
    آرزومه نه مناظره بلکه یک سوالِ درست وحسابی از این بابا بپرسم...
    اگر این حضرت آقا یک مناظره در کارنامه ی خود میداشت , میشد به این آرزو هم امید وار بود!!!
    اما متاسفانه جناب رائفی پور همیشه خودشون بریدن و دوختن !
    یا یکی مثل اون عباسی !
    همیشه ادعا کردن که مناظره داشتند .. اما کجا و کی ...معلوم نیست.
    صوت و تصویرش مشخص نیست!! ( اگر شما مناظره ای از اینا دارید , آدرسش رو بدید ماهم مستفیض بشیم! گرچه که گشتیم و نبود و نگرد که نیست)
    و یک عمر خودشان با خودشان مناظره کرده اند ... تو شبکه ی افق هم که حرف زدن , دیدید که رسوایی به بار اومد...مخصوصا سر ساده زیستیه رهبری!!!
    که گفتن رهبری وقتی خانمشون نیست یه حلوا تو یخچال میزارن و سه روز ازش میخورن!!!!
    یا رهبری حقوق از جایی نمیگیرن!!!!!!!!!!! و ...
    طرف ولیه مطلقه ی فقیه!!! بعد از فیش حقوقیش حرف میزنه جناب رائفی پور!!!
    انقدر سخیف!!!!!
    خب چرا این اتفاق افتاد؟!
    رائفی پور که همون رائفی پوره!!! عوض که نشده!
    چیزی که تغییر کرده تعداد نفراته !!
    که وقتی دونفر میشه , این رسوایی ها به بار میاد!!
    حتی اگر نفرِ دوم اون پسرک یامین پور باشه که همفکره ایشونه!
    وای به حالِ اون روزی که یک فردِ بالغِ غیر یا مخالف بشینه کنارِ این بابا!!

    من هم از خودم دفاع میکنم! اما اینجا ندیدم که کسی حرف از فردوسی پور و علیخانی و لیبریتی! ها بزنه!!!!
    خلط مبحث نکنید!!!!!!!!

  • من رائفی پور را لزوما تایید نمی کنم. اما دو چیز قطعی است"
    1- رهبری تنها هیچ نقطه سیاه و حتی خاکستری در زندگیش ندارد ( که حتی دشمنانش مانند مهاجرانی هم اعتراف کردند) که واقعا حقوق هم نمی گیرد چون شغلی به نام رهبر بودن در چارت کارمندان و حقوق بگیران کشور تعریف نشده است . حهت اطلاع شما اساسا هیچ یک از اعضای خبرگان رهبری هم حقوق نمی گیرذند چون اساسا این کار به عنوان یک شغل تعریف نشده است.

    2- حرف تبریزیان درست است. از زمانی که این داروهای دید آمده ظاهرا بعضی بیکاریهای قدیمی که در مدت کوتاه آدم را می کشت- مثل آبله و وبا و حصبه و..- از بین رفت. اما در عوض صدها بیماری جدید اضافه شد که سالها انسانها را زجر کش می کند و جیب پزشکان را پر می کند. انواع سرطانها و بیماریهای قلبی و ایدز و ...

  • کسی از شاه و شاهنشاهی دفاع نکرده..کسی از عربستان حرفی نزده...من هم که مدافعِ فردِ خاصی نیستم!
    مخصوصا امثالِ مخملباف یا اون مهاجرانی که جزو بی پرنسیب ترین و چاپلوس ترین موجودات در برابرِ قدرته !!!
    چرا خلط مبحث میکنید؟! چرا جایی که جوابی ندارید , بی ربط میبافید؟! و تازه اون بی ربط ها رو هم غلط میبافید!


    یکی مثلِ روح الله زم آن روی دیگرِ رائفی پور در سکه س!
    وقتی این علی اکبر خان اون حرف ها رو در مورد 11 سپتامبر و اوریگامیِ دلار میزنه یکی دیگه مثلِ روح الله پسرِ آخوند زم هم پیدا میشه و همون حرف ها رو در مورد پلاسکو میزنه!!!
    وقتی از دید امثالِ رائفی پور بیان میشه که کل دنیا کار و زندگیشون رو ول کردن و دارن نقشه میکشن با هر وسیله ای , از دارو های شیمیایی تا ساخت بیماری های جدید , نسل شیعیان رو منقرض کنن! یکی مثل اون زم هم پیدا میشه و حتی زلزله! رو میگه کارِ نظام بوده برا سرکوبِ کردها!!!!!!!!
    برف!!
    دیگه ما طبیعی تر از برف که نداریم تو طبیعت.....بارش شدید برف رو به نظام نسبت میده!!!
    یه عده هم مثل شما ( البته از اون روی دیگرِ سکه ) باور میکنن!!!!

    ابزارِ توهم و خرافه و تئوری های محیرالعقولِ دایی جان ناپلئونی صرفا منحصر و مصادره به نفع یک جریان و جناح که نمیشه!!!
    اتفاقا روح الله پسرِ آخوند زم هم مثل این علی اکبر خان بسیار به جن و جنگیری و این داستان ها علاقه داره!
    این زم در حمایت از رحیم مشایی و درویش های گنابادی و محمد علی طاهری , و رابطه شون با اجنه خوب و درگیری هاشون با بد ها , داستان ها سروده!
    اینا دو روی یک سکه اند....سکه ی توهم و خرافه.
    قالبشون یکیه...یکیشون باور های مذهبیِ افراد رو تحریک میکنه و دیگری سوار بر اعتراضات به حق و احساساتِ مردم میشه!!!!
    این روز ها هم که باهم شدید درگیرن...آدم یادِ درگیریه افول گرایانِ انقلابی با استمرار طلبانِ بی عزت میوفته!! دو روی سکه ی انقلاب!
    جنگ , جنگِ گرگ هاست!
    خلاصه که آمد نیوز و رائفی پور دو لبه ی یک قیچی اند ... باهم حقیقت رو تکه تکه میکنن!!!


    و اما..
    دیدم در جایی از دیکتاتوری و انتقاد ناپذیریه دولت گله کردید..
    خب این انتقاد ِ شما درجایی درسته که از بی پاسخگوتر حمایت نکنید!!!!!!!!!!!
    جنابعالی نمی توانید از دیکتاتوریه دولت شکایت کنید و هم زمان از جایی حمایت کنید که به هیچ کسی پاسخگو نیست!
    خبرگانی که در همین قوانینِ نیم بند وظیفه نظارت بر رهبری را داشت رسما از طرف مهدوی کنی وظیفه اش صیانت از رهبری معرفی شد!!!!!!!
    در این نظام قدرتی برابر با یک خدا برای ولیه فقیه تعریف شده!!!!
    حلوا کیلو چنده !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
    بلیط هواپیما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    فیش حقوقی سیخی چنده ؟؟؟؟؟؟؟

    البته این رو هم بگم که در این نظام محالِ ممکنه رهبری و ریاست جمهور با هم به مشکل نخورن!!!
    اگر دوره ی کوتاه شهید رجایی و باهنر را قلم بگیریم , در باقی همیشه این دو در مقابل هم قرار داشته اند!
    مشکلِ سیستماتیک است... عیب از سخت افزار است!
    از بنی صدر بگیرید تا خود همین آیت لله خامنه ای سرِ موضوعِ نخست وزیریِ مهندس میرحسین موسوی , که در مقابل آیت لله خمینی قرار گرفت تا هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد و روحانی!
    و طبیعتا همیشه زور رهبری بیشتره و رییس جمهور به حاشیه رونده میشه!
    پس دوست عزیزِ ولایت مدار!!!
    در این فضا حمله ی کور به رییس جمهور , شق القمر کردن نیست!!نشونه ی شجاعت نیست!!!
    این کار تون مثل اینه که یه اداره ای یا مدرسه ای نتیجه ی کلِ عمرش فساد و جنایت و پلیدی شده بعد شما بری یقه ی آبدارچیش یا دفتر دارش رو بگیری....
    نمی گم دفتر داره مقصر نیستا.. اونم به اندازه ی خودش مقصره ... اما اون مدیرِ کله که مقصره اصلیه!

    دوست گرامی...
    ساده زیستیِ راس یک کشور اصلا مهم نیست..
    این راس و رهبر ( چه موافقش باشیم و چه مخالف ) باید بهترین غذا رو بخوره ... بهترین استراحت رو بکنه ... تیم حفاظتیش بهترین ها باشن ... بهترین اسلحه ها رو داشته باشت ... بهترین و امن ترین اتومبیل ها رو در اخیار داشته باشن ( باید bmw داشته باشن اون تیم) و ...........
    نا بدونی کوچکترین دغدغه کشور رو اداره کنه..
    میخواد شاه باشه ... رییس جمهور باشه ... نخست وزیر باشه ... ملکه باشه یا ....
    اینا زیاد مهم نیست..
    نتیجه ی!! این رهبریه که مهمه!!!!! حالا هر وقت نتیجه خوب شد , ایشونم مثل امام علی چراق بیت المال رو خاموش کنن.
    اما نتیجه اینه که همه مون میبینیم ... اما به دلایلی مختلف نمیخوایم قبولش کنیم... ( البته اگر کر و کور و غافل نباشیم )
    یا از سرِ دوست داشتنِ زیاده ( اونم از جنل خرس خاله )
    یا از سرِ ترسه... ترس از بی هویتی ...ترس از خود شکنی ... منافع شخصی ... و ...
    یا تعصبه ..
    یا به خاطری بالغ نشدنه..هم سنی و هم عقلی.....که خب اون موقع مقصر اصلی منم که نبایس با دوستانِ کم سن و سالم بحث کنم...
    از من دلگیر نشید...خیلی جاها واقعیت اینه.

  • شما ظاهرا از شاه پهلوی و سعودی حمایت نکرده اید!
    اما دقیقا از تفکر و مکتب فکری آنها بشدت حمایت کرده اید!

    رهبری که به قول شما :"
    باید بهترین غذا رو بخوره ... بهترین استراحت رو بکنه ... تیم حفاظتیش بهترین ها باشن ... بهترین اسلحه ها رو داشته باشت ... بهترین و امن ترین اتومبیل ها رو در اخیار داشته باشن ( باید bmw داشته باشن اون تیم) و ...........
    نا بدونی کوچکترین دغدغه کشور رو اداره کنه.."

    این رهبر مورد علاقه شما دقیقا همان معاویه بن ابی سفیان است.
    اتفاقا برای همین اهل کوفه معاویه را فردی بد اما کارآمد و در عوض علی علیه السلام را فردی خوب اما الیعاذ بالله بی کفایت می نامیدند.
    او همه بزرگان و نخبگان و سران قبایل را راضی کرده بود! همه رسانه ها مدیریت بی نظیر او را تحسین می کردند.
    توسعه اقتصادی او واقعا کم نظیر بود! تجارت در در دوره به اوج رونق رسید و ثروت از هر طرف به خزانه سرازیر شد!
    و البته فقط به جیب اقلیت 4 درصدی رفت.

    کسی که غذای خوب خورد و کیف دنیا را کرد هرگز درد محرومان را درک نمی کند
    و کسی که درد محرومان را درک نکند هرگز کاری به نفع محرومان نخواهد کرد.

    آن آدم شکم سیر مورد علاقه شما البته اقشار مرفه و ثروتمند بالا شهری را راضی می کند.
    و وقتی مرفهان فاسد راضی شدند البته رسانه هایشان هم از شما راضی می شوند
    رسانه ها که از شما راضی شوند همه جا شما را کارآمد و موفق معرفی می کنند.

    اما وای به وقتی که عدالت اجرا شود.
    عدالت است که سبب عصبایت مرفهان و اهالی ونک به بالا می شود.
    عدالت است که سبب کینه رسانه ها از رهبر می شود.
    و البته صدای محرومان به جایی نمی رسد.
    پس کسی که وقت و عمر خود را صرف خدمت به محرومان کند قافیه سیاسی را باخته است.
    و علی برای همین از شدت عدالتش شهید می شود.

    نکند خیال کرده ای امام علی علیه السلام اول توسعه اقتصادی ایجاد کرد بعد چراغ را خاموش کرد؟
    آنچه توسعه اقتصادی نامیده ای همان راهی است که معاویه رفت. اقلیتی ثروتمند شود و از رفاه بترکند.
    ماشینهای لوکس و ساختمانهای شیکشان چشمها را خیره کند.
    حالا به درک که مثل آمریکا سی میلیون انسان نان شبشان را از خیریه ها دریافت کنند.

    لیاقت شما هم حاکمان کارآمد و موفقی مانند آل خلیفه و آل سعود و اردوغان هستند.
    شما به هیچ استحقاق زندگی در حاکمیت انسان فرشته صفتی مانند خامنه ای را ندارید.

    شما حتی اینقدر شعور ندارید که بدانید رهبری مطابق قانون اساسی مسوولیت اجرایی ندارد.
    آنهایی که برایتان اقتصاد را به این روز درآوردند اتفاقا همان پیروان مکتب معاویه بوده و هستند.
    که خودتان به دستور بی بی سی به آنها رای می دهید.

  • عزیزِ برادر!
    فحاشی که چیزِ سختی نیست...
    شما الان برو دستِ یه بچه 7 , 8 ساله رو بگیر( اگه خودت کوچیکتر نیستی) , یه خروس قندی هم بده دستش و بگو برات فحش بده..
    اونم از الان تا شب برات یه نفس فحش چیزدار میده بدونی اینکه یه فحشو دوبار تکرار کنه!!
    پس توهین کردن و فحاشی دلیلی بر حقانیت نیست ... سطح ادب و تربیت خانوادگییه افراد رو میرسونه..حالا هر فردی.. میخواد من باشم یا شما یا دیگری.

    بعدشم...
    منکه حرف عجیب و غریبی نزدم که شما انقدر برآشفتید و پای معاویه و امام علی و 4 درصدِ قالیباف!! (که خودش یکی از راس هاشه) و آل خلیفه و آلِ سعود و اردوغان و بی بی سی و ... رو وسط میکشید!
    خیلی جالبه .. بی بی سی ای که یه دونگش به نام اون مهاجرانیه که بالا گفتم..که میاد و بارها و بارها , اونجوری!!! مجیز رهبری رو میگه!
    شما دیگه از bbc گله نفرمایید که خدمتی که bbc! به این انقلاب کرده صدا و سیما نکرده!
    آره !
    تو انتخابات از رییسی و قالیباف حمایت نکرده!! بیشتر از روحانی حمایت کرده!!
    اما دعوای من و امثالِ شما که سر روحانی و قالیباف و رییسی و ... نیست!
    سر چیزه دیگه ایه!!!!!!!!!!!
    هرچی امنیتی چی و بریده و مفسد در نظامه وقتی میرن خارج سر از bbc در میارن!!!

    بالا گفتم...وقتی جوابی ندارید , بی ربط میبافید...همون بی ربط رو هم اشتباه میبافید...آدم رو مجبور میکنید با ترکه ی کلمات اصلاحتون کنه...بعد که جوابی نداشتید فرافکنی میکنید! .. فکر میکنید اگه عیبِ خودتون رو زودتر به طرفِ مقابلتون نسبت بدید , خودتون در برابرش مصون میشید!!!...بعد که جوابِ فرافکنی های غافلانه ی غلط اندر غلط تون رو ندادم , دچار عقده میشد...چرا جوابِ منو برا نمیدی!
    ( :

    من یه جمله نوشتم...
    گفتم : یه رهبر ( با هر عنوانی) حالا میخواد من یا شما مخالفش باشیم یا موافق , منتقدش باشیم و یا مجیزگو , بایس خودش بی دغدغه زندگی کنه و نتیجه ی این رهبریه که مهمه!
    همین!!!!
    همین و همین!!!!!
    این نتیجه که فقط اقتصاد نیست!!
    بگذریم که در این شرایط اولویت داره و با رشد و توسعه اش , روی مردم محروم بیشتر اثر گذار است!!
    و بگذریم که در اسلام اصلا چیزی به اسم اقتصاد نداریم!! و اگر داشته باشیم تئوریه اقتصاد اسلامیه همین نظامه که ثمره ش شده لگد مال شدنه اقتصاد و هم ربا!

    نتایجه دیگر همون در عدالت و قضاوته ... در انتقاد پذیریه ... در امنیته به معنای گسترده اونه ... و هزار و یک خط کشِ دیگه..

    من از قصد تیم حفاظتیه ایشون رو مثال زدم...
    چون اخیرا تصویری منتشر شد که رهبری داشتن از یک bmw مدل بالا پیاده میشدن..
    الانم باز میگم که این اصلا مهم نیست...همه جای دنیا اینجوریه..
    اصلا باید ایجوری باشه..باید بهترین وسایل و اسلحه ها و... رو داشته باشن...این نتیجه س که مهمه !
    نتیجه!!!
    ما حتی اگر بتونیم امام علی که در 1400 سال قبل زندگی میکرده رو با یک غیرِ معصومِ فعلی مقایسه کنیم , باز به همون , نتیجه! ی رهبری میرسیم..
    ده ها روایت از ایشون هست که در حال کمک به مردمی بودن که ایشان رو نمی شناختن و جلوی خودشون به ایشون نفرین می کردن..
    این نتیجه رهبری در انتقاد پذیریه!
    عدالت!!!!قضاوت!!!
    اگر امروز ما بنا رو بر عدالتِ واقعی بگذاریم , بایس رسما کفن پوش بریزیم تو خیابون!
    بخاطر این همه زندانیه سیاسی!
    فسادِ قوه ی قضاییه در بالا ترین سطحِ خودش...قوه ای که رهبری رییسش رو انتخاب میکنه و هر دفعه از دفعه ی قبل فاسد تر جانی تر و بی عقل تره...احتمالا رییس بعدی هم اژه ایه (((( :
    مردم بایس از دزد شب به دزد روز پناه ببرن!


    یه لطفی هم بفرمایید و حرف های صد من یه غازه صدا و سیما و امامان جمعه و شبکه ی افق و امثال رائفی پور و... رو برای من تکرار نکنید...
    : "فرشته صفتی مثل رهبری مسوولیت اجرایی ندارد...در آمریکا سی میلیون انسان نان شبشان را از خیریه ها دریافت کنندو.."
    خیلی جالبه...وقتی میگم حمله ی امثالِ شما به رییس جمهور , یا همون آبدارچی , شق القمر کردن نیست , بخاطره همینه!
    تا وقتی میخوایید رییس جمهور رو بخاطر منافع کوته فکرانه ی جناحی بکوبید , مردم ایران فقیر ترین مردمه دنیا شدن و 4 درصد مرفع دارن کنترلشون میکنن و ..
    اما تا اسم از اصلِ کاری میاد , آمریکا سی میلیون گرسنه داره!!!
    اتفاقا این چرخش نشون میده خودِ شما هم میدونی تو این کشور فقط رهبر بوده و رهبر .

    ماهی از سر گنده گردد، نی ز دُم / فتنه از عمامه خیزد، نی زخم

  • بیخود آبعوره نگیر. در همین صفحه هر چه دلت خواسته به رهبری و نظام و انقلاب فحاشی کرده ای و حالا که آینه جلویت گذاشته اند یاد ادب و تربیت افتاده ای؟

    کم نبوده اند امثال تو که در طول تاریخ مقدسات را گذاشتند خال آسمان و غیر قابل دسترسی کردند تا مبادا مردم از آنها الگو بگیرند.
    تا یکبار از سیره و سنت اهل بیت می گوییم فوری می گویید خفه شویم و با آنها مقایسه نکنیم!
    تا مبادا کسی از آنها الگو بگیرد!

    اتفاقا امثال شما زمان خود علی هم بودند و وقتی ایشان از سیره رسول الله مثال می زند فریاد می زدند که نه تو پیغمبری و نه ما آن مردم هستیم!
    فرمود مادرهایتان به عزایتان بنشینند. مثالی زدم بلکه به آنها تاسی کنید.

    ما می گوییم الگوی فکری تو معاویه است. این شد فحش؟

    معاویه معلم یک تفکر است که می گوید ", بایس خودش بی دغدغه زندگی کنه و نتیجه ی این رهبریه که مهمه"

    اتفاقا کاملا هم بی دغده در کاخ سبز زندگی کرد و همه نتایج مورد نظر شما اعم از امنیت و توسعه اقتصادی و تجاری و فتوحات خارجی و.. را هم کسب کرد!
    نتیجه مگر از نظر شما چیز دیگری است؟
    غیر گنده تر شدن شما و له شدن محرومان؟

    پس چرا اینقدر بدت آمد؟ نکند خیال کرده ای معاویه شاخ و دم داشته؟
    یا از دهنش آتش بیرون می داده؟
    یکی بوده عین خود شما. با همین تفکر شما.
    معاویه الان زنده بود بی برو برگرد در انتخابات ریاست جمهوری بالای سی میلیون رای داشت.
    دقیقا همین تز روشنفکرانه شما را داشت.

    اما تو که اصلا حتی تحقیق نمی کنی که ماشینها حفاظت مال شخص رهبری نیست و مال بیت المال است و فقط هم برای امور حکومتی و نه شخصی استفاده می شود و رهبری و خانواده اش سوار آن برای تفریح به سد کرج نمی روند و جت اسکی هم نمی کنند را به رهبری نسبت می دهی، ادای مطلع بودن از از همه چیز و همه جا را داری!
    اینکه رهبری خودش سایت و اینستاگرام دارد و هر چه دلتان بخواهید علنا به او فحاشی می کنید و تازه درج هم می شود و یک نفرتان هم تحت تعقیب و پیگری قرار نمی گیرد یعنی چه؟
    اینکه یک دختر بی حیا و دریده می آید آنچه لایق خودش و اربابهایش است علنی به رهبری می گوید یعنی چه؟
    همان که دختری مدعی شفافیت است و از دولت تماما محرمانه روحانی هم دفاع می کند!

    واقعا این همه رو را از کجا آورده اید؟
    واقعا لیاقت شما همان آل سعود کارآمد هستند که گفتم.

    می گویی حرف رائفی پور را تکرار نکن!
    چرا؟
    چون حرف حق زده؟
    چون تحمل حرفهایش را ندارید؟
    چون به مذاق روشنفکری حرف نمی زند؟
    چون حقیقت را گفته که رهبری مسئولیت اجرایی ندارد؟
    چون از چهل سال بعد از انقلاب اقلا 32 سالش کنترات امور اجرایی دست لیبرالهایی مانند بازرگان و بنی صدر و موسوی و هاشمی و خاتمی و روحانی بوده؟
    حالا مقصر رهبری است؟
    نکند باید همه دولت ها را خودش منصوب می کرده تا بگویید دیکتاتوری است؟


    اتفاقا تو شنیدی که رهبری گفت مدیریتی بر قوه قضاییه ندارد اما باز هم حرف خود را تکرار می کنی.
    اتفاقا خوب می دانی چون بدنه قضات ما همین هستند و آدم باتقوا و خداترس به خاطر آنهمه روایات و آیه در خطرات قضاوت قاضی نمی شود و آنکه می پذیرد قاضی بشود عموما فردی بی تقوا است و قضات ناسالم هم رییس سالم مثل هاشمی شاهرودی که بیاید سفر استانی برود و در کار قضات دخالت کند و جلوی ظلمهایشان را بگیرد تحمل نمی کنند.
    همان هاشمی شاهرودی که با همه ضعفهایش سگش به آملی می ارزید جقدر هر روزه مورد فحاشی اصلاح طلبان بود؟


    واقعا اگر رییس جمهور فقط آبدارچی است پس برای چی خودتان دارید برایش جر می دهید؟
    برای چه به جای آنکه بپذیرید روحانی چه بلایی سر ایران آورده رهبری را متهم می کنید؟
    خوب بود روحانی را رد صلاحیت می کردند یا تنفیدش نمی کرد؟
    همین تو خودت نمی گفتی رهبری نگذاشت کشور را روحانی درست کند؟
    روحانی الان مجلس و قوه قضاییه فقط در حد نوکرهایش هستند؟
    و باز هم دو قورت و نیمش باقیست؟


    ما از شما مطلقا انتظار ادب و انصاف و شعور نداریم.
    چون تنها هدف شما کوبیدن رهبری است.
    رهبری را هم نمی کوبید که مثلا نقاط ضعفی از او بگیرید.

    اتفاقا دارید نقاط قوتش را می کوبید.
    ایستادگیش بر مواضع انقلابی و اصرار بر عدالتخواهی را می کوبید.
    همیشه دشمن با توپخانه اش برج و بارو را می کوبد.
    با خرابه اگر هم باشد که کسی کاری ندارد.

    اما هر فکری کرده ای و از هر جایی ماموریت داری یادت باشد،
    ما را احمق فرض نکن.
    ما اگر قرار بود تحت تاثیر فحاشی های شما میدان را خالی کنیم که تا حالا دوام نیاورده بودیم.

  • ( :

  • عزیز...هیشکی از دست تو ناراحت نیست...لااقل من ناراحت نشدم...این حرف هام که می زنی از سر عدالت خواهیته..ولی من هم خلط کلام نکردم...چیزهایی که گفتی در مورد دلار و اوریگامی و از این حرف ها که نمی شه گفت دروغه...عکس و سند و همش وجود داره...نمی شه هم گفت اتفاقی بودن...این رو انصافا نمی شه تکذیب کرد... داروهای شمیمایی و از این حرف ها رو هم واقعا نمی دونم چیز بدی یا اشتباهی گفته باشه...اینکه علی اکبر رائفی پور داره درباره ی امنیت غذایی کار می کنه خودت می تونی سرچ کنی و دوباره به حرفاش گوش بدی...من در این مورد چیزی نمی گم ولی خودت واقعا بررسی کن...اما خداییش قضیه ی "برف" رو من نشنیدم چی گفته....در مورد جن و پری هم ببین کی و کجا صحبت کرده یا چی گفته...1. شیطان پرستی کابالایی که تمام نمادها و اعتقاداتی که نام برده همه با سند و مدرک هست...از دین بودایی اش گرفته تا انحرافات یهودیت...2. در مورد جن و پری و خرافه هم..انصافا خودت ببیین کی حرف زد...بعد از عرفان حلقه و امثالهم که اگه روشنگری نمی کرد خیلی ها دنبال همین جادو جنبلا می رفتن...کی رائفی تجویز کرده که به سمت جن و پری برن مردم...وجود جن هم قابل کتمان نیست...نه تنها در قرآن بهش اشاره شده...بلکه همین فرقه ها مؤید همین حرف هست...علم هم وجود جن رو رد نکرده...اینم که داری می گید رائفی و زم دو لبه ی یه قیچی هستن...نمی دونم با چه استدلالی گفتید...نمی گم حرف های شما از سر گرایش به کس یا حزب خاصی هست...اما همه رو سیاه دونستن...و اینکه هیشکی حق نیست کاملا غیر منطقانست...نمیشه همه رو سیاه دونست...کشیدن حق از باطل در این دوره و زمانه کار سختی هست...اما همه سیاه نیستند...لااقل چند تا خاکستری هم پیدا می شه وسطشون....بحث ولایت فقیه که فرمودید بازم شما رو ارجاع می دم به قانون اساسی و کتاب ولایت فقیه جوادی آملی...در پایان حرفام یه حدیث از امام علی (ع) می گم (قریب به مضمون می گم): نبین چه کسی حرف می زنه...ببین حرفی که می زنه چیه

  • در ضمن ..اوضاع اطرافت رو ببین...کشورهای همجوارت رو نگاه بکن...چطور عربستان این همه موشک و تسلیهات نظامی می خره (من یا شبکه خبر نمیگه..بی بی سی داره نشون میده) کسی نباید باهاش پای میز مذاکره بشینه...بعد ما تحریم شدیم و باید مذاکره ی نظامی کنیم...فکر نکن از بحث اصلی خارج شدم...منظورم اینکه بفهمی با این شاخه و شونه های عربستان و اوضاعی که عراق و سوریه و افغانستان هست...زدن بر طبل دوقطبی و اختلاف افکنی به صلاح ملتمون نیست...اگه رهبری جاهایی سکوت کرده...دلیلش همینه که یکپارچگی کشور حفظ بشه...نه امثال اصلاخات و احمدی نژاد و هاشمی ها...رائفی پور حرفش غیر از این نیست...منطقی نیست...تو یار کشی کن

  • ولایت مطلقه ی فقیه اون چیزی که تو ذهن من و شماست نیست...کتاب ولایت فقیه علامه جوادی آملی رو بخونید...می فهمید که منظور از مطلقه یعنی چی؟؟؟جالب اینجاست که همین کسایی که رهبر رو دیکتاتور می شناسن، رضا شاه و پسرش رو که به قول خودشون حکومت شاهنشاهه ی 2500 ساله را عین دموکراسی می دونن...عزیز...ما قانون اساسی داریم...چارچوب قانون کشور معلومه...اختیارات رهبر هم توی این قانون مشخصه...اگه رهبری کاری خلاف قانون کشور انجام دادن، بگو...عزیزم..رهبری کسیه که تو چارچوب قانون و اختیاراتش گام برداشته...اونی که بی قانونی می کنه وزیر محترمه و هیئت وزیرانش که دم از دموکراسی می زنن ولی از خودشون بی قانون تر و دیکتاتورتر کسی نیست...یکبار تا حالا کسی نتونسته تو مجلس از رئیس جمهور سوال بپرسه...رئیس جمهور که سهله...آخوندی هم نماینده های مجلس رو کم بی جواب نذاشته...یا ظریف و عراقچی که بدون نظارت مجلس می رن قراداد می نویسن و امضا می کنن (پشت درهای بسته)...اون وقت در جواب نماینده ها (البته خیلی از نماینده هام دستشون تو کاسه ی همین هاست) میگن محرمانه بوده و اگه استیضاحم بشم چیزی نمی گم....اون وقت شدن مدافع آزادی بیان و غیره...رهبری اگه دیکتاتور بود زود اینا رو کنارزده بود...نه اینکه انقدر وقیحانه تو روش وایسن و دم از کارهایی که نکردن بزنن...اگه رهبر مسئول همه ی کارهاست، پس کار وزیر و مجلس و قوه قضائیه چیه؟؟؟ساده زیستی رهبره بر همه حتی اون طرفی ها مبرمه...اگه نبود مطمئن باش زود علم کرده بودن...حرف های زم و مخملباف و امثالهم بدون سنده و دروغ محض...روح الله زم که دروغگو تر از خودش خودشه///اونی که اشرافی زندگی کرده همونیه که زمانی رهبری تکیه به پشتی می دادن، ایشون رو تخت سلطنتی می نشست...عکس های سال قبل از 76 رو سرچ بزن و بعد از اون رو...اما عکس دیدار رهبر با پوتین بعد از 8 سال رو نگه کن...قضاوت با خودت...می گی چرا پس عوض نمی کنه یا چرا حکم حکومتی نمی زنه...تا امثال من و شما جیغ بنفش می کشیم...تا وقتی وقیحانه ائتلاف سه قوا رو تشکیل میدن...تا زمانی که انقدر فرافکنی می کنن...ببین امام اگه بنی صدر رو پس زد...اول مجلس بود بعد خود مردم نخواستن...الان حتی نماینده ها جرات پرسیدن سوال رو هم ازش ندارن....وقتی امثال ما پشت رهبر رو خالی کردیم...قضیه همینه دروغ و دفنگ هاست

  • سلام جناب
    کلاه تو رو داری یه طرفه به قاضی می بری...انقدر تند برخورد کردن و کسی رو هیچ دونستن اونم بدون بررسی واقعیت خیلی بی انصافیه....من کاری آیت الله تبریزیان ندارم...چون اصلا ایشون رو نمی شناسم و در موردشون چیزی نخوندم...اما در مورد رائفی پور، داری بی انصافی می کنی...ببین عزیز...نمیگم رائفی پور وحی منزله...ولی خداییش سخنرانی هاش رو گوش دادی؟؟سخنرانی شفافیفتش رو گوش دادی؟؟سخنرانی فرق ضاله رو چی؟؟نقد وهابیت رو چی؟؟نظرش در مورد چپ و راست مملکت رو چی؟؟؟می گی بی خود می گه دم از جن و پری می زنه، سخنرانی جنود عقل و جهلش رو چی؟؟؟زمان پیامبر (ص)، مشرکین پنبه تو گوش می کردن حرف پیامبر رو نشنون...و بی خود و بی جهت به پیامبر حرف می زدن بدون اینکه حرفش رو ببینن چیه....من خودم اول مثل تو بودم...یکی اومد از بدی رائفی پور خیلی گفت...گفت ببینم حرفش چیه راست می گه یا دروغ؟؟؟گوش دادم دیدم تو این دور و زمونه کسی مثل رائفی پور پیدا نمی شه...عزیزم، تنها کسی که دم از امام زمان (عج) می زنه و همیشه ورد زبونش، رائفی پوره...کسی که راه رو با منطق نشون میده...اصلا بحث مناظره نیست...انصاف...انصاف به خدا خوب چیزیه...یکی از سخنرانی هاش رو کامل گوش بده...بد بود هر چی تو گفتی...پیشنهاد می کنم اول شخنرانی شفافیتش رو گوش کنی...بزن تو اینترنت "رائفی پور شفافیت"...بعد هر چی تو گفتی...انصاف داشته باش

  • دو مجسمه ی بلاهت

  • موظب باش مصداق آیه ختم الله علی قلوبهم-لایفقهون-لایشعرون وخیلی آیات دیگه نشی تافرصت عمرداری سعی کن بفهمی ازخدابخواه قدرت فهم بهت بده-بهمون بده-

  • مطمئن باش ابله و بیشعور خودت هستی

  • و باز توهینِ کورکانِ بی هویتِ طرقدارِ رائفی پور
    (((((( :

  • یعنی اینقدر شبیه تو شدند !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • این فایل صوتی چه ارتباطی با عنوانش داشت؟؟؟؟