خامنه ای فقط فیلم بازی میکنه !!!


یه پادشاه دیگه پیدا بکنید......


+ 
69

- 
14

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • راه حل رهبری برگزاری انتخابات تک قطبی بود. برای همین از حضور احمدی نژاد جلوگیری کرد.
    اگر انتخابات 96 تک قطبی می شد و روحانی به عنوان تک کاندیدا می آمد قطعا رای می آورد. اما با رای زیر 10 میلیون و در یک انتخابات فاقد اهمیت.
    یک رییس جمهور با رای کم هم یک رییس جمهور ضعیف بود که رهبری می تواند خواسته های خود را به او تحمیل کند.
    و یا حداقل اینکه دیگر تصمیات او جنبه ملی نداشته باشد.

    ( نگوییذ حضور پرشور در انتخابات خواست رهبری بود. لطفا دقت کنید که کدام قسمت حرف رهبری کلیشه ای بود و کدامش معنی دار. دعوت رهبری به شرکت پرشور در انتخابات یک دعوت کلیشه ای است و در واقع رهبری نمی تواند این دعوت را انجام ندهد و هر بار باید به طور اتوماتیک آن را تکرار کند. اما برای اولین بار گفت که انتخابات باید تک قطبی شود و این یک سیگنال واضخ وقوی بود که برای اولین بار داده می شد. انتخابات تک قطبی هم بعنی انتخابات با مشارکت پایین. اصولگرایان فقط کلییشه را دیدتد اما سیکنال را نشنیدند. غافل از اینکه الان بی بی سی هم دارد مردم را به شرکت پرشور انتخابات فرا می خواند!)

    اما اصولگرایان نخواستند بفهمند. ریییسی بدون کسب نظر رهبری وارد انتخابات شد.
    دو قطبی تشکیل شد.
    اما بسیار بدتر از حدالت دو قطبی روحانی - احمدی نژاد. چرا که اگر حداقل این دو قطبی با احمدی نژاد نژاد می شد نامبرده توان به چالش کشیدن روحانی را داشت.
    در حالی که رییسی یک قطب ایده آل و حریف تمرینی برای روحانی بود.
    نتیجه هم واضح بود.
    انتخاباتی دو قطبی، پرشور و البته بدون زحمت برای روحانی!

  • این حرف های زشت و تعابیر سخیف چیست به کار می برید؟!! حضرت آقا جانشین امام زمان (عج) می باشند اگر کسی به لحاظ اعتقادی این مطلب را درک نکند و ایمان نداشته باشد همه چیز می تواند راجع به ایشان و حتی معصومین (ع) هم بگوید کما این که می گفتند. چرا به ایشان توهین می کنید و ایشان را با پادشاه و...مقایسه می کنید؟!! انسان به یاد حماقت مردم در زمان حضرت امیر (ع) می افتد که ایشان را با معاویه مقایسه می کردند!

  • خوش به حال مردم تهران که نماز عید فطر را به امامت مقام معظم رهبری اقامه می کنند. واقعا آدم وقتی صحنه های این حضور امام و امت را می بیند به وجد می آید و اشک شوق از دیدگاننش جاری می شود. الحمد لله الذی هدانا لهذا وماکنا لنهتدی لولا ان هدان الله

  • banoo 97/4/22 ساعت 17:52

    واقعا درسته من خیلی دوست دارم از نزدیک امام خامنه ای رو ببینم آرزوم اینه خییییییلی دوس دارم همش از تلوزیون میبینمش چی میشه یهو از نزدیک ببینمش وای انگاری دنیا رو بهم دادن...واقعا خوشا به حال کسانیکه پشت سر آقا اقتدا میکنن ونماز میخونن.

  • وقتی حضرت آیت الله خامنه ای در سالگرد رحلت حضرت امام ره صحبت فرمودند و گفتند این حامی مظلوم بودن و ضد ظالم بودن مردم ایران نقطه قوت مردم ایران اسلامی است یاد برنامه نرگس کلباسی افتادم و اینکه آقا بهش یک حج هدیه دادند... الحمدالله که چقدر رهبر عزیزمان پاک و نکته سنج هستند.. واقعا مردم دنیا حسودی شون میشه... بیچاره گرفتار مشروب خورها و همجنس بازها و متجاوزان به عنفی مثل ترامپ و سارکوزی و.. یا مفت خورهای وهابی ها و.. هستند... یک ذره مسولان خجالت بکشند حداقل به اندازه این خانم کلباسی تحمل داشته باشند و این اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند و بی عرضگی های خدشون را به رهبر ربط ندهند ایشان تمام وظایف مندج در قانون اساسی را به بهترین شکل اجرا کردند تا کور بشه چشم دشمنان اسلام و انقلاب و ایران