افشاگری زاکانی؛ علی لاریجانی چگونه کار خود را در مجلس پیش می‌برد؟


آقای لاریجانی چندتا نماینده داره تو مجلس و ازشون استفاده می کنن


+ 
28

- 
0
ارسال در 1397/7/15 ساعت 11:22 2018-10-7 11:22:12
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دیدید که شورای نکهبان زاکانی را رد صلاحیت کرد و در عوض حضرت روحانی و جهانگیری و حتی هاشمی طبا را تایید کزد!

  • امثال زاکانی رای نیاوردند اون وقت رای دادندبه هر چی دله دزد نجومی بگیر مثل محمود صادقی . مردم ایران خر شدند. امنیت و رفاه و آسایش بی حد و اندازه خیلی ها را هار کرده است که هر خائنی به مجلس می فرستند . شورای نگهبان هم خیلی کوتاهی کرد .

  • مردم قم اگر سال بعد به این لاریجانی رای دهند شرف ندارند.

  • لاریجانی همان افطار حسن روحانی خورد چوب حراج زده به شرفش .ای کاش لاریجانی اون افطار نمی رفتی و نمی خوردی.

  • مردم قم اگر سال بعد به این لاریجانی رای دهند شرف ندارند.

  • درسا 97/3/23 ساعت 13:04

    از رضاخان تا محمدرضا پهلوی تا علی لاریجانی بلاخره دیکتاتور شاخ و دُم که نداره یه آدمه با هزارتا آرزوی کوچیک و بزرگ........

  • مقایسه تون خیلی اشتباه و زشت است... بالأخره بقیه نماینده ها از خودشون اراده دارند... اینقدر هم چند تا نماینده نمی توانند تأثیر گذار باشند... بعد دیکتاتوری رضاخان کجا حالا رابطه بازی چند تا نماینده کجا... إن شا الله همه مون مسلمان واقعی بشویم دست از رابطه بازی برداریم ولی تکلیف از سایر نماینده ها ساقط نمی شود بالاخره هر کی یک رای دارد... مردم ، اساتید، مرتبطین هسته ای، روزنامه نگاران... بالاخره قشرهای تاثیرگذار جامعه هم بی تقصیر نبوده اند... آن کسانی که وقتی برجا امضا شد ریختند در خیابان ها رقصیدند الان کجا هستند؟ بالاخره یک جور حمایت کردند دیگر... همه مقصریم... هر کس به هر طریق و شکلی که حرف رهبر و جلودار جامعه را گوش نمی دهد و میزند جاده خاکی مقصر است و دودش به چشم همه مون میره... بالاخره به همین نماینده هایی که شما انگ دیکتاتوری میزنی کی رإی داده؟ مردم... مردم باید با شناخت رای دهند تا افراد متعهد و متخصص بروند کسی که دینش را به بازی نگیرد پی حرف حزبی که عاشق ارتباط با آمریکاست را نگیرد... همه چی روشنه..