چرا نظام اسلامی؟


با سلام در این کلیپ درباره ی دلیل شمنی ,دشمنان می پردازیم.(در صورت نشر بخش توضیحات را نیز پیوست کنید.با تشکر)
خاطرات یک ماسون:
http://media.rasekhoon.net//003/18/Mostanad/mostanadezohur/28-%20The%20Arrivals%20(ZOHOUR)%20-%20Rahbarane%20SheitanParsti%202%20%5Bwww.RASEKHOON.net%5D.flv


+ 
13

- 
1
ارسال در 1397/3/5 ساعت 15:22 2018-5-26 15:22:15
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دوستان محترم hossein99 و آقایان.
    واضحه که شما مطالعات وسیعی دارید و واقعا پی حق و حقیقتید که جواب به نظرات شما واقعا وقت زیادی می طلبه چون علاوه بر مطالب درست، مطالب غیرمنصفانه و اشتباه داخل نظرات شما کم نیست.
    اما یک خواهش دارم ازتون؛
    اینکه علاوه بر سخنرانی امثال آقایان رائفی پور و..هر طور شده برنامه های سیاسی همون voa و bbc رو ببینید.من هم معتقدم اونها فقط به دنبال منافع خودشونن نه ما ایرانیا.
    ولی اگه بیطرف باشید با دیدن برنامه هاشون سوالای بزرگی واستون پیش میاد که دنبالش برید.ببینید اصلا دروغ میگن یا راست.ترو بخدا تعصب رو کنار بگذارید..
    بنده شخصا هم به سایت روشنگری و تسنیم و و این قبیل سایتها سر میزنم هم رسانه های بیگانه و بعد تحقیق میکنم و وجدانم رو قاضی میکنم.
    بازم ازتون خواهش میکنم اینکارو انجام بدید.
    خاک پاتونم هموطنا.

  • سلام علیکم؛
    از توصیه شما ممنونم ؛
    بنده حقیرهم به شماتوصیه می نمایم کتاب فرزندان استر را بخوانید.
    ممنون شما هستم وبیشترممنون می شوم اگرکتاب مذکور را بخوانید.
    چراکه بااینکه یک یهودی ایرانی نویسنده آن است،ولی بسیاری مسائل از زبان و مستندات خودشان روشن میشود.
    ومن الله التوفیق

  • با اینکه حدس میزنم درباره ی خیانت های قوم یهود و برنامه های شیطانی آنها برای آینده ی دنیاست ولی بروی چشم.
    بحث فقط یهودیها نیستند و نمیتوان اتلاف منابع کشور با هر برداشت سلیقه ای از دین را با امیال شیطانی یهود توجیه کرد.
    اگربرنامه های رسانه های بیگانه دسترسی ندارید حداقل به سایتهای آنها مراجعه کنید.مثلا در وبسایت رادیو فردا مطلبی درباره وجوب شراب خواری و جاسوسی از همسایه ها برای مصالح مسلمین! را بخوانید و ببینید که آیا با منطق این فقیه موافقید یانه.اگر هستید که پیشنهاد میکنم کماکان همان فرزندان استر را بخوانید.
    با خواندن همین مطلب متوجه میشوید چرا استفاده از ماهواره و عدم اعتماد به رسانه های داخلی زیاد شده یا اینکه چرا مردم در برابر کوچ از تلگرام به شبکه های اجتماعی داخلی مقاومت میکنند.
    باور بفرمایید وقت اجازه نمی دهد وگرنه حرف برای گفتن کم نیست

  • سلام علیکم اولا" درباره ی برداشت سلیقه ای از دین که باید بررسی بشه که فرد چطور آدمیه اما در مورد اون شراب خواری و جاسوسی بررسی شد ولی شراب خواری درونش نداشت و نوشته بود اینگونه نبود و تحت عنوان وجوب دروغ گویی و جاسوسی برای حفظ نظام بود" و در پاسخ به این شبهه بی زحمت به لینک:
    http://www.imam-khomeini.ir/fa/c76_15158/پرسش_و_پاسخ/فقه_و_حقوق/سلام_درصحیفه_امام_س_ج_15_آمده_است_که_برای_حفظ_اسلام_اگر_لازم_باشد_دروغ_هم_باید_گفت_و_در_مورد_این_موضوع_توضیحاتی_بف%20...

    مراجعه فرمائید اما در زمینه جاسوسی برای مثال(مثال فقط جهت مطلب و منظور را بهتر رساندن) یک گروه قاچاقچی مواد مخدر در یک محله ای وجود دارند و مردم هم از اقدامات آنها مطلع هستند به نظر شما آیا مردم نباید جلوی آنها را با اطلاع به دستگاه های امنیتی بگیرند یا دستگاه های امنیتی نباید برای از بین بردن آنها که نیاز به جمع آوری اطلاعات است هیچ اقدامی بکنند و در این باره نیز میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمائید http://marefateakhlagi.nashriyat.ir/node/88.ممنون

  • 1 اینکه اون فرد چطور آدمیه اون آدم هر کسی که باشه حق نداره سرخود به صرف اینکه تعدادی طرفدار داره و تشخیص خودش و بدون نظر خواستن از مردم،ثروت مردم رو جایی خرج کنه که اسراییل به اونصورت نابودش کنه (البته بعید میدونم بدونید چون رسانه های شما در کتمان حقیقت ماشاالله سر آمدند)
    این حملات وقتی رخ داد که بعضی ها هنوز تو توهم جنگ 22 روزه هستن.
    در ضمن ولی نعمت خود مردمند و هر کسی با هر مقامی بالاترین افتخارش خدمت به منافع ملی هست.
    2 درباره جاسوسی حکومت قیاس مع الفارق نفرمایید.محموله مواد مخدر با یه فعال مدنی که دنبال مقابله با ظلم حکومت هست فرق داره.حکومتی که به زعم صاحبانش عدالت رو نتونسته برقرار کنه.

  • سلام علیکم اولا" جنابعالی که می فرمائید به سلیقه ی خود اگر منظورتان سوریه است بهتر است نگاهی به کلیپی که در این باره ساخته ایم تحت عنوان مدافعان حرم بهتر است نگاهی بیندازید اگر منظورتان t4 است که جواب محکمی به اسرائیل داده شد هر چند که رسانه های آن طرف خیلی کم رنگ به آن پرداختند و یا آن را تخریب کردند دوما" جنابعالی که می گوئید فعال مدنی یکی از آنها خانوم سحر محرابی بودند که بهتر است این لینکی که گذاشته شده است نیز نگاهی بکنید خالی از لطف نیست:http://s8.picofile.com/file/8327821792/1527597566264.jpeg
    و یا در قضیه ی اسرائیل فقط این را گفته اند که میخواهیم به نیت آزادی قدس با آنان مقابله کنیم اما کسی به نفرت بسیاری از مردم دنیا حتی در خود آمریکا نمی پردازند یا این را نمی گویند که پایگاه هسته ای دیمونا خطر بزرگی به شمار می آید یا این را نمی گویند اسرائیلی ها آنقدر نژاد پرستند که اگر فقط درباره ی خودمان مثال بزنیم جشن پوریم که هر ساله می گیرند و کتاب استر نیز در این باره است.ممنون از همراهیتان

  • حاجی کم بشین پای اراجیف این رائفی پور.بد جوری مختو کار گرفته.
    ببین مالزی و اندونزی که اکثرا مسلمون هم هستن به جای جن و این مسخره بازیا کار کردن و پیشرفت کردن.اما اینجا پشت پرده دارن کشور رو غارت میکنن و مخ مردم رو کار گرفتن.البته مخ امثال شما نه مردم عادی که جونشون به لب رسیده.
    خلاصه اینکه یا تقصیر جن هاست یا لیبرالها!

  • ضمنا؛
    فقط از این جهت که شما یک بشرفارسی زبان هستید ،شما را به کتاب فرزندان اِستر ارجاع میدهم؛
    مجموعه مقالاتی درباره تاریخ حضور و زندگی یهودیان در ایران از زمان هخامنشیان تا دوران معاصر است.
    محتوای این کتاب بر سه آگاهی ایرانیان خواهد افزود؛
    1- نخست این‌که یهودیان از 2700 سال پیش، یعنی 200 سال قبل از حمله هخامنشیان و پس از نخستین موج تبعید ناشی از حمله آشوریان به اورشلیم، در این سرزمین به‌طور پراکتده زیسته‌اند و به شیوه‌های خود بر بنیان‌ها و باورهای بومی،قومی و سپس ملی ما اثرگذار بوده‌اند.
    2- دوم این‌که از بخش دیگری از کتاب به دست می‌آید مصالح و مقاصدی به اسلام پیوسته‌اند و در خفا تا پایان عمر به دین اجدادی خود می‌مانده‌اند:
    «به توصیه #مردخای، استر یهودی بودن خود را از همه پنهان کرده بود».
    3- و بالاخره فصل آخر کتاب از نام‌داران یهود در عرصه‌های سیاست و فرهنگ و اقتصاد ایران، پیش و پس از اسلام، یاد می‌کند که در میان‌شان از استر و مردخای تا رشید‌الدین فضل‌الله مورخ و رحیم نامور عضو مشاور کمیته‌ی مرکزی حزب توده یافت می‌شود.
    چه میزان از این اسامی که به مسلمانی تظاهر کرده‌اند در واقع آنوسی بوده‌اند و این یهودیان صاحب‌مقام تا چه اندازه در بدفهمی اسلام و ایجاد شقاق و تفرقه در میان مسلمین کوشیده‌اند؟!
    مولف کتاب هومن سرشار درمقدمه آورده است؛
    ایده تالیف کتاب فرزندان استرنخستین بار درسال1996 میلادی زمانیکه ازدانشگاه کلمبیا فارغ التحصیل شدم به ذهنم رسید.
    یک سال ازتاسیس مرکزتاریخ شفاهی یهودیان ایران گذشته بود ودرصدد برگذاری دومین کنفرانس سالانه آن درلوس آنجلس بودیم ......
    (برای دانلود کتاب مذکور به لینک زیر مراجعه نمائید)
    http://s7.picofile.com/d/8265458376/013dc252-66f0-4b93-a14b-d8a67b73ee0e/%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1.pdf

  • کسی که خواب است میشود بیدار کرد ،ولی کسی که تحت تاثیر شیفتگی بت غرب خود رابخواب زده بیدارکردنش بسیار مشکل است.
    شرحی خلاصه ازبت غرب؛
    حقیقتی ست که، غربی ها چندین قرن است که با انواع شگردها وپیچیده ترین روش ها ،خود را به جای معبود وخدای انسان ها جازده وجا انداخته اند.
    کم نیستند از ملل واقوام با ادیان به ظاهر مختلف ومناسک متفاوت ،که در واقع خدای آنها غرب است.
    جالب این است که بسیاری از آنها خود از این موضوع بی خبرند.
    کم نیستند در میان مسلمانان وایرانیان که هر روز 5بار نماز می خوانند وبه حج می روند وحتی جهاد می کنند،اما خدای آنها غرب است؛
    نه خدای واحد حقیقی،حقیقتاً که درک این موضوع بصیرتی مثال زدنی می خواهد.
    هیچ شهر ومکانی نیست که این فرهنگ درآن حضور نداشته باشد، زیرا قلوب انسان ها را اشغال کرده است.
    این خدا به نژاد وجنس وسن وابسته نیست زیرا ابزار نفوذ آن (تولی)تولا وتبری است ؛
    همان موضوعی که ما از آن غافل شدیم ،وآنها به معجزه این سنت پی برده وبه نحو احسن ازآن استفاده کردند.
    این سخن معصوم کلامی حق وپر معنی است که؛
    دین چیزی جز تولی وتبری نیست؛
    دین چیزی جز آنچه ما دوست داریم و آنچه دوست نداریم نیست؛
    واین یعنی سبک زندگی....؛
    وقتی اشتباه تولی و تبری انجام شود؛!
    یعنی پذیرفتن ولایت چیزی یاکسی یافرهنگی که بت است؛
    یعنی سبک زندگی خبیثه؛
    یعنی پذیرفتن هرولی و هرولایتی بجز الله!!!!
    الله که خالق ماست،ولی حقیقی ماست؛
    واین ولی ،سبک زندگی طیبه رادرکتاب هائیکه درقرآن کریم بصراحت ،با نبی مربوطه اش نام برده شده ،ترسیم گردیده وتوسط وامام معصوم(ع)تبیین شده ،که درحال حاضر یک امام معصوم آن (عج)حی است ؛
    یعنی هیچگاه و هیچ زمانی،درطول تاریخ، خالق ما، مارا رها نکرده وهمیشه نماینده و راهنما و رهبری برای ما بوده است.
    کافی است مطلبی هر چند بی اساس وبی منطق از این پیامبران غرب اعلام شود تا اکثر قریب به اتفاق ما آن مطلب را چون وحی الهی در نظر گرفته وحتی فکر کردن در مورد صحت وسقم آن را گناه نابخشودنی بدانیم.در رگ وپوست ما جا زده اند که هر چه زیبا است وهر چه منطقی است یا از غرب است یا ریشه در آن دارد. وهر آنچه غیر از آن مصدر صادر شود، پوچ وبی ارزش وجای شبهه واما واگر دارد.
    لذا با این تصور ما ،هرآنچه آنها به انواع زبان ها به ما بگویند، حتی اگر صد ها دلیل بر ابتذال وپستی آن باشد، بسیاری از ما سریعا می پذیریم و وقتی از آنها می پرسیم چرا این کار واین منطق را پذیرفته اید با حالتی که نگاه عاقل اندر سفیه را تداعی می کند با بادی در گلو میگویند: امل،عقب افتاده این مد جدید است که در غرب همه از آن پیروی می کنند.صدها عادت زشت وقبیح چون بد حجابی وبی بند باری تامصرف الکل وهم جنس بازی وصد ها مد لباس احمقانه از این جمله هستند. شاید بعضی بگویند این عارضه خاص عوام وافراد بی سواد است ،اما حقیقت این است که دانشگاه ها به گونه ای دیگر در مقابل این معبود رکوع وسجده می کنند، این مرض یا در واقع این خدا به دانشمند وسیاست مدار وجوان وپیر رحم نمی کند زیرا در ذات خود بسیار مستبد می باشد،کم نیستند سیاست مدارانی که اوج حکومت اسلامی را رسیدن به مرحله ای می دانند که ژاپن یا فلان کشور،ویا .... به آن مرحله رسیده است .
    از طرفی این فرهنگ جوی درست کرده است که مردم موضوعات ومفاهیم جدید را بجزاز غربیان ،از کس دیگری نپذیرند ولو صدها دلیل وجود داشته باشد ، ولی اگر همان مطلب را یک دانشمند غربی اظهار کند ،حتی بدون دلیل سریعا پذیرفته می شود. درهمه حوزه ها، در تاریخ وتمدن،ودرکل علوم .
    غربی ها تاریخ را به گونه ای نوشته اند، که هر چه خوبی وشکوه وعظمت می باشد متعلق به آنهاست ودیگران هر چه دارند از این 300سال تاریخ غرب و صدسالی است که یونانیان به ادعای دروغین آنهاپرچمدار علم بوده اند و صدها تمدن دیگردر طول صد ها قرن غیر از توحش وعقب افتادگی چیزی نداشته اند. حال کسی نیست بپرسد این یونان محل جغرافیایی آن کجا بوده، این علوم را از کجا آورده است وصدها سوال دیگر. آن ها خوب می دانند که اگر بخواهند ملتی را به زیر بکشند ابتدا بایدفرهنگ آن قوم را بزیر بکشند وبرای اینکه فرهنگ قومی را زیر بکشند تاریخ آن قوم را تحریف می کنند آیا تحریف دین چیزی جز تحریف تاریخ می باشد؟

    آنها در این راه اقدام به اسطوره سازی می کنند. هر قوم وتاریخی بر دوش اسطورهایش بنا می شود وبا مرگ آن اسطوره ها، مرگ آن تاریخ فرا می رسد .آنها برای تغییروتحریف تاریخ اقدام به اسطوره سازی می کنند. وکسانی که حتی سواد خواندن ونوشتن نداشته وتنها هنر آنها ددخویی وجنایت می باشد را بعنوان یک قهرمان وکاشف بزرگ جا می زنند.
    از طرفی گروهی مغرض یا نادان در ایران وجود دارند که هر آنچه در مورد ایران وتاریخ باشکوهش گفته شود را با ادبیاتی ظاهراً علمی وچند کلمه قلمبه وسلمبه رد می کنند ونویسنده را به تهمت ناسیونالیسم کهنه ایرانی می آزارند و تا آنجا پیش می روند که اشخاصی چون جابربن حیان یا سپهبد سورنا را زائیده ذهن توهم زده ایرانی عقده ای می دانند که چون در قبال تمدن غرب کم آورده است، دست به دامن اینها شده اند.اما همین افراد در برابر غربیان تا کمر خم میشوند ودر تعریف وتمجید از غرب کار را به حد افراط می کشانند.

  • سلام علیکم اولا" معیار شما برای پیشرفت چی میباشد دوما" وقتی می گوئیم صهیونیسم و فراماسونری این ها همان گروهی هستند که سرمایه داران آنها میخواهند بر اقتصاد دنیا حاک شوند برای مثال خاکستر کردن اقتصاد مالزی:https://www.mashreghnews.ir/news/470912/سرمایه-داران-آمریکایی-و-صهیونیست-چگونه-مالزی-را-یک-شبه-به-خاک
    سوما" اگر منظور شما از پیشرفت این است که فقط به اقتصاد یک کشور نگاه کنیم پس چطور این همه فقیر در اندونزی است:http://www.irna.ir/fa/News/82443167
    چهارما" آیا شما در این معیار پیشرفتتون وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور ها رو هم آیا در نظر گرفتید که مالزی مرکز فحشا است:https://www.yjc.ir/fa/news/5658368/مالزی-بزرگ‌ترین-مرکز-فحشا-در-جهان-شد-شکوفایی-تجارت-جنسی-در-کشوری-مسلمان پنجما" آیا تو این معیارهاتون ضریب جینی رو هم در نظر گرفتید:https://fa.wikipedia.org/wiki/فهرست_توزیع_ثروت_کشورها ششما" درباره ی اینکه تقصیر جن هاست(شیاطین) و لیبرالها است در این باره باید گفت:همان گروهی که گفته میشود فراماسون اتاق فکر همین هاست که استراتژی های مثل میهمانی لک لک و آنفولانزای نیویورکی و... علیه ایران به کار میگیرند برای نظم نوین جهانی شان اما در قضیه لیبرالها وقتی می گوئیم لیبرال کی به قول همین اساتید می شود کدخدا باوران به گونه ای هستند که حتی برای آب خوردن هم برنامه دیگری نداشتند و فقط تنها امیدشان
    و برنامه اصلی شان برجام بود!!(صرفا" فقط جهت اطلاع) و در آخر اینکه مشکل اصلی امثال این گروه ها اسلام ناب است همانگونه که با دلایل در ویدیو گفته شد حال خودتان قضاوت کنید

  • دلیل شمنی ,دشمنان ریشه شان در تفکرمصرباستان فرعونی ست؛
    وَفِرْعَوْنَ ذِي الْأَوْتَادِ -فرعون صاحب میخ ها-فرعون صاحب ابلیسک ها؛
    همانهائیکه با جن ها ارتباط برقرار می کردند و اخبار دزدیده شده از ملکوت را دریافت می کردند؛
    که بعد از بعثت حضرت محمد(ص)،خاتم پیامبران الهی ،دیگرجن ها دسترسی دزدکی به آینده را ازملکوت ،ازدست دادند؛
    دیگر نمی توانستند دزدکی کاری انجام دهند.