مستند جنجالی فروشنده ٢


عرضه رایگان نسخه موبایلی مستند جنجالی فروشنده٢
در آستانه اتفاقات مهم برجامی، مستند فروشنده٢ را از دست ندهید!

سینما مارکت: yon.ir/jR55Y
اکرانت: ekranet.ir/4j2


+ 
338

- 
26

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هردو مستند بی نظیر بود.
    توروخدا فروشنده 3 هم بسازین مردم حق دونستن دارن خداییش دیگه 24میلیون خائن تو ایران نداریم که خیلی ها بخاطر پیشرفت برجام و سفره هایی گشادتر و اقتصاد ب روحانی رای دادن و دیدین تو مجلس یازدهم جوابشونم دادن.مردم اگه بدونن تو کشور چ خبره محاله در این حجم باهاشون همکاری کنن.
    فقط خواهشا مثل فروشنده 1 نذارین دقیقا دم انتخابات ک برچسب انتخاباتی بودن بخوره بهتون و نذارن پخش بشه و بعدش ک انتخابات تموم شد ببینن و اونموقع پشیمونی فایده ای نداره.حداقل 2.1 هفته ای قبل انتخابات پخشش کنین ک هم همه ببینن هم اینکه یادشون نره.مخصوصا دانشگاها!
    منتظر فروشنده 3 هستیم.

  • فروشنده یک بینظیر و بسیار روشنگربود . برای تلاش پر سود شما عزیزان ، هر چه دعای پر فیض است را نثار شما سروران میکنم و از خداوند منان توفیقات روزافزونتان را خواستارم .

  • sasan2 97/2/22 ساعت 22:43

    http://opizo.me/kWkD2Z لینک مستند

  • سلام , ضمن تشکر از تهیه کننده و عوامل تولید مستند فروشنده , دو نکته را مطرح میکنم:
    1_ چرا در مورد جاسوس هائی که در تیم مذاکره کننده هسته ای و برجام , حضور داشتند , اطلاعتی در فروشنده 2 وجود نداشت؟
    2_فروشنده 2 از نظر تنوع و حجم ارائه مطالب , نمایش اسناد و همچنین استناد به صحبت های مسئولین غربی سطح پایین تری نسبت به فروشنده 1 داشت.
    ان شاء الله این روشنگری ادامه پیدا کند...

  • بیژن 97/2/21 ساعت 18:05

    واقعا اینها قرار نیست از ملت با عظمت ایران معذرت بخواهند

  • بیژن محترم سلام علیکم
    اگر ادعای اسلام و ایمانشان حقیقی باشد و شجاعت آزادمردان را داشته باشند؛
    بایستی از ملت با عظمت ایران معذرت بخواهند و حتی استعفا از سمت خود بدلیل کاری که نبایستی می شد می کردند.

  • خواهشا دوستان انقدر نگن تقصیر عراقچی و روحانی و دولت بوده.
    جناب رهبر خوب میدونن چی رو امضا کردن و اگر موافق نبودن امضاش نمیکردن.
    در ضمن اگه یکبار قبول کنید که ایشون اشتباهاتی هم داشتن نعوذبالله کفر نکردین.


  • نامه رو خوب بخون.تا بفهمی رهبر چی چفتن اینا چیکار کردن!!!!!! اونوقت کلاتو قاضی کن وجدانتم بیار وسط ببین طبق حرف رهبری بوده یا خیر!

  • به متن نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کافی و وافی نمائید؛

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

    جناب آقای روحانی
    رئیس‌جمهور اسلامی ایران و رئیس شورای عالی امنیّت ملّی (دامت توفیقاته)

    با سلام و تحیّت؛
    اکنون که موافقت‌نامه‌ی موسوم به «برجام» پس از بررسی‌های دقیق و مسئولانه در مجلس شورای اسلامی، کمیسیون ویژه و دیگر کمیسیون‌ها و نیز در شورای عالی امنیّت ملّی، سرانجام از مجاری قانونی عبور کرده و در انتظار اعلام نظر اینجانب است، لازم میدانم نکاتی را یادآور شوم تا جنابعالی و دیگر دست‌اندرکارانِ مستقیم و غیرمستقیم آن، فرصتهای کافی برای رعایت و حفظ منافع ملّی و مصالح عالیه‌ی کشور در اختیار داشته باشید.

    ۱) پیش از هر چیز لازم میدانم از همه‌ی دست‌اندرکاران این فرایند پرچالش، در همه‌ی دوره‌ها از جمله هیئت مذاکره‌کننده‌ی اخیر که در توضیح نقاط مثبت و در اصلِ تثبیت آن نقاط همه‌ی سعی ممکن خود را به کار بردند، و نیز از منتقدانی که با ریزبینیِ قابل تحسین، نقاط ضعف آن را به همه‌ی ما یادآور شدند و مخصوصاً از رئیس و اعضای کمیسیون ویژه‌ی مجلس و نیز از اعضای عالی‌مقام شورای عالی امنیّت ملّی که با درج ملاحظات مهمّ خود، برخی از نقاط خلأ را پوشش دادند، و سرانجام از رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با تصویب طرحی محتاطانه، راه درست اجرا را به دولت ارائه کردند، و نیز از رسانه‌ی ملی و نویسندگان مطبوعات کشور که با همه‌ی اختلاف‌نظرها، در مجموع تصویر کاملی از این موافقت‌نامه در برابر افکار عمومی نهادند، قدردانی خود را اعلام دارم. این مجموعه‌ی پر حجم کار و تلاش و فکر در مسئله‌ای که گمان میرود از جمله‌ی مسائل به یاد ماندنی و عبرت‌آموز جمهوری اسلامی باشد، در خور تقدیر و مایه‌ی خرسندی است. به همین دلیل با اطمینان میتوان گفت که پاداش الهی برای این نقش آفرینی‌های مسئولانه، مشتمل بر نصرت و رحمت و هدایت ذات حضرت حق خواهد بود، ان‌شاءالله؛ زیرا وعده‌ی نصرت الهی در برابر نصرت دین او، تخلّف‌ناپذیر است.

    ۲) جنابعالی با سابقه‌ی چند دهه حضور در متن مسائل جمهوری اسلامی، طبعاً دانسته‌اید که دولت ایالات آمریکا، در قضیّه‌ی هسته‌ای و نه در هیچ مسئله‌ی دیگری، در برابر ایران رویکردی جز خصومت و اخلال در پیش نگرفته است و در آینده هم بعید است جز این روش عمل کند. اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در دو نامه به اینجانب مبنی بر اینکه قصد براندازیِ جمهوری اسلامی را ندارد، خیلی زود با طرف‌داری‌اش از فتنه‌های داخلی و کمک مالی به معارضان جمهوری اسلامی، خلاف واقع از آب درآمد و تهدیدهای صریح وی به حمله‌ی نظامی و حتّی هسته‌ای –که میتواند به کیفرخواست مبسوطی علیه وی در دادگاه‌های بین‌المللی منتهی شود– پرده از نیّت واقعی سران آمریکا برداشت. صاحب‌نظران سیاسی عالَم و افکار عمومی بسیاری از ملّتها، بوضوح تشخیص میدهند که عامل این خصومت تمام‌نشدنی، ماهیّت و هویّت جمهوری اسلامی ایران است که برخاسته از انقلاب اسلامی است. ایستادگی بر مواضع بر حقّ اسلامی در مخالفت با نظام سلطه و استکبار، ایستادگی در برابر زیاده‌طلبی و دست‌اندازی به ملّتهای ضعیف، افشای حمایت آمریکا از دیکتاتوری‌های قرون وسطائی و سرکوب ملّتهای مستقل، دفاع بی‌وقفه از ملّت فلسطین و گروه‌های مقاومت میهنی، فریاد منطقی و دنیاپسند بر سر رژیم غاصب صهیونیست، قلمهای عمده‌ای را تشکیل میدهند که دشمنی رژیم ایالات متّحده‌ی آمریکا را بر ضدّ جمهوری اسلامی، برای آنان اجتناب‌ناپذیر کرده است؛ و این دشمنی تا هنگامی که جمهوری اسلامی با قدرت درونی و پایدار خود، آنان را مأیوس کند ادامه خواهد داشت.

    چگونگی رفتار و گفتار دولت آمریکا در مسئله‌ی هسته‌ای و مذاکرات طولانی و ملال‌آور آن، نشان داد که این نیز یکی از حلقه‌های زنجیره‌ی دشمنی عنادآمیز آنان با جمهوری اسلامی است. فریب‌کاری آنان در دوگانگی میان اظهارات اوّلیّه‌ی آنان که با نیّت قبول مذاکره‌ی مستقیم از سوی ایران انجام میشد، با نقض عهدهای مکرّر آنان در طول مذاکرات دوساله و همراهی آنان با خواسته‌های رژیم صهیونیستی و دیپلماسی زورگویانه‌ی آنان در رابطه با دولتها و مؤسّسات اروپاییِ دخیل در مذاکرات، همه نشان‌دهنده‌ی آن است که ورود فریب‌کارانه‌ی آمریکا در مذاکرات هسته‌ای، نه با نیّت حل‌وفصل عادلانه، که با غرض پیشبرد هدفهای خصمانه‌ی خود درباره‌ی جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

    بی‌شک حفظ هوشیاری نسبت به نیّات خصمانه‌ی دولت آمریکا و ایستادگی‌هایی که بر اثر آن در طول مسیر مذاکرات از سوی مسئولان جمهوری اسلامی به کار رفت، توانست در موارد متعدّدی، از ورود زیانهای سنگین جلوگیری کند. با این حال، محصول مذاکرات که در قالب برجام شکل گرفته است، دچار نقاط ابهام و ضعفهای ساختاری و موارد متعدّدی است که در صورت فقدان مراقبت دقیق و لحظه‌به‌لحظه،‌ میتواند به خسارتهای بزرگی برای حال و آینده‌ی کشور منتهی شود.

    ۳) بندهای نه‌گانه‌ی قانون اخیر مجلس و ملاحظات ده‌گانه‌ی ذیل مصوّبه‌ی شورای عالی امنیّت ملّی، حاوی نکات مفید و مؤثّر است که باید رعایت شود، با این حال برخی نکات لازم دیگر نیز هست که همراه با تأکید بر تعدادی از آنچه در آن دو سند آمده است،‌ اعلام میگردد.

    اوّلاً: از آنجا که پذیرش مذاکرات از سوی ایران اساساً با هدف لغو تحریمهای ظالمانه‌ی اقتصادی و مالی صورت گرفته است و اجرائی شدن آن در برجام به بعد از اقدامهای ایران موکول گردیده، لازم است تضمین‌های قوی و کافی برای جلوگیری از تخلّف طرفهای مقابل، تدارک شود، که از جمله‌ی آن اعلام کتبی رئیس‌جمهور آمریکا و اتّحادیه‌ی اروپا مبنی بر لغو تحریمها است. در اعلام اتّحادیه‌ی اروپا و رئیس‌جمهور آمریکا، باید تصریح شود که این تحریمها بکلّی برداشته شده است. هرگونه اظهاری مبنی بر این‌که ساختار تحریمها باقی خواهد ماند، به‌منزله‌ی نقض برجام است.

    ثانیاً: در سراسر دوره‌ی هشت‌ساله، وضع هرگونه تحریم در هر سطح و به هر بهانه‌ای (از جمله بهانه‌های تکراری و خودساخته‌ی تروریسم و حقوق بشر) توسّط هر یک از کشورهای طرف مذاکرات، نقض برجام محسوب خواهد شد و دولت موظّف است طبق بند ۳ مصوّبه‌ی مجلس، اقدامهای لازم را انجام دهد و فعّالیّتهای برجام را متوقّف کند.

    ثالثاً: اقدامات مربوط به آنچه در دو بند بعدی آمده است، تنها هنگامی آغاز خواهد شد که آژانس، پایان پرونده‌ی موضوعات حال و گذشته (PMD) را اعلام نماید.

    رابعاً: اقدام در مورد نوسازی کارخانه‌ی اراک با حفظ هویّت سنگین آن، تنها در صورتی آغاز خواهد شد که قرارداد قطعی و مطمئن درباره‌ی طرح جایگزین و تضمین کافی برای اجرای آن منعقد شده باشد.

    خامساً: معامله‌ی اورانیوم غنی‌‌شده‌ی موجود در برابر کیک زرد با دولت خارجی در صورتی آغاز خواهد شد که قرارداد مطمئن دراین‌‌باره همراه با تضمین کافی منعقد شده باشد. معامله و تبادل مزبور، باید بتدریج و در دفعات متعدّد باشد.

    سادساً: مطابق مصوّبه‌ی مجلس،‌ طرح و تمهیدات لازم برای توسعه‌ی میان‌مدّت صنعت انرژی اتمی که شامل روش پیشرفت در مقاطع مختلف از هم‌اکنون تا پانزده سال و منتهی به ۱۹۰ هزار سو است،‌ تهیّه و با دقّت در شورای عالی امنیّت ملّی بررسی شود. این طرح باید هرگونه نگرانی ناشی از برخی مطالب در ضمائم برجام را برطرف کند.

    سابعاً: سازمان انرژی اتمی، ‌تحقیق و توسعه در ابعاد مختلف را در مقام اجرا به‌گونه‌ای سامان‌دهی کند که در پایان دوره‌ی هشت‌ساله هیچ کمبود فنّاوری برای ایجاد غنی‌سازیِ مورد قبول در برجام وجود نداشته باشد.

    ثامناً: توجّه شود که در موارد ابهام سند برجام، ‌تفسیر طرف مقابل مورد قبول نیست و مرجع، متن مذاکرات است.

    تاسعاً: وجود پیچیدگی‌ها و ابهامها در متن برجام و نیز گمان نقض عهد و تخلّفات و فریب‌کاری در طرف مقابل بویژه آمریکا، ایجاب میکند که یک هیئت قوی و آگاه و هوشمند، برای رصد پیشرفت کارها و انجام تعهّدات طرف مقابل و تحقق آنچه در بالا بدان تصریح شده است،‌ تشکیل شود. ترکیب و وظایف این هیئت باید در شورای عالی امنیّت ملّی تعیین و تصویب شود.

    با توجّه به آنچه ذکر شد، مصوبه‌ی جلسه‌ی ۶۳۴ مورخ ۹۴/۵/۱۹ شورای عالی امنیّت ملّی با رعایت موارد یاد شده تأیید میشود.

    در خاتمه همان‌طور که در جلسات متعدّد به آن‌جناب و دیگر مسئولان دولتی یادآور شده و در جلسات عمومی به مردم عزیزمان گوشزد کرده‌ام، رفع تحریمها هر چند از باب رفع ظلم و احقاق حقوق ملّت ایران کار لازمی است، لیکن گشایش اقتصادی و بهبود معیشت و رفع معضلات کنونی جز با جدّی گرفتن و پیگیری همه‌‌جانبه‌ی اقتصاد مقاومتی میسّر نخواهد شـد. امید است که مراقبت شود که این مقصود با جدّیّت تمام دنبال شود و بخصوص به تقویت تولید ملّی توجّه ویژه صورت گیرد و نیز مراقبت فرمایید که وضعیّت پس از برداشته شدن تحریمها، به واردات بی‌رویّه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود.

    توفیقات جنابعالی و دیگر دست‌اندرکاران را از خداوند متعال مسئلت مینمایم.

    سیّدعلی خامنه‌ای
    ۲۹ مهرماه ۹۴

  • صد البته که امام جامعه میدونستن دارن چی رو امضا میکنن. شما دیگرانی ک همچین حرفایی میزنید یادتون رفته ک آقا فرمودن من ب این مذکرات خوشبین نیستم؟ امضا کردن ک افراد کوته بین و بی بصیرت متوجه بشن اعتماد ب دشمن و خوش بینی ب امریکا جز ضرر چیزی نداره. اما بعضی ها مثل سپاهیان کوفی ک گوشهاشون رو میگرفتن تا موعظه های امام جامعه رو نشنون، چشم شون رو روی حقیقت بستن و نمیخان اگاه بشن. خداوند انسان های ناآگاه رو بصرت و آگاهی ببخشه و شر کسانی ک نمیخان حق رو بپذیرن از اسلام دور کنه. آمین

  • به یک نکته توجه نمائیم ؛
    حضرت آقا بعداز تصویب مجلس امضا نمودند.

  • از رهگذر موقت به آقایان؛ اول سلام.

    دوم؛ رهگذر موقت بارها و بارها نسبت به اظهارات تکراری و سرشار از جهل سیدمهدی واکنش نشان داده و سؤالاتی بر مبنای منطق عقلی از ایشان پرسیده است؛ لیکن سیدمهدی را یارای پاسخگویی نبوده ولذا از پاسخگویی امتناع ورزیده است. اگر هم در مواردی معدود به نظرات پاسخ داده است، غیر از توهین کردن و تهمت زدن و وارد کردن افترا کار دیگری نکرده است.

    سوم؛ رهگذر موقت معتقد است امثال سیدمهدی از روی جهالت و تعصب، از یکسری دیکتاتور پیروی کرده و می‌کنند و متأسفانه تفکر دیکتاتوری بر ایشان نیز سایه افکنده و سبب شده در مقابل واقعیت‌ها و حقایق، کر و کور شوند.

    آخر؛ بر این اساس رهگذر موقت به آقایان توصیه می‌کند، از مباحثه با افرادی نظیر سیدمهدی که قائل به منطق و عقلانیت (که ارکان لازم جهت ایجاد مباحثه هستند) نیستند، خودداری کند چرا که آب در هاون کوفتن کاری است لغو و حق تعالی فرموده است:« قَدْ أَفْلَحَ الْمُؤْمِنُونَ ﴿۱﴾ به راستى كه مؤمنان رستگار شدند (۱) الَّذِينَ هُمْ فِي صَلَاتِهِمْ خَاشِعُونَ ﴿۲﴾ همانان كه در نمازشان فروتنند (۲) وَالَّذِينَ هُمْ عَنِ اللَّغْوِ مُعْرِضُونَ ﴿۳﴾ و آنان كه از بيهوده رويگردانند (۳)»

  • جناب سید مهدی
    سلام علیکم
    چه اسم و کنیه زیبائی دارید.!
    شما اگر طعم شیرین اسلام را چشیده بودید،اینگونه نظرنمی دادید.
    فرق دکترین اسلام و دکترین غربی بت لیبرالیسم همین است که،
    می گذارند اعوام مردم خودشان متوجه اشتاباهشان شوند، تادیگر تحت تاثیر پروپا گاندا تصمیم نگیرند؛
    وهرگز دکترین اسلام به زور مطلبی را حقنه نمی کند
    بخوبی یادم هست ،که جریان سیاسی لیبرال داخل کشور با همکاری رسانه های داخل و خارج و درسخنرانی ها چگونه با پروپاگاندا همه مشکلات و معضلات کشور را برای عوام به مذاکرات با امریکا گره زدند.
    بخوبی یادم هست در روشنگری سخنرانان متعهد انقلابی ؛
    چگونه یک یا چند نفر،در وسط حرفهای سخنران ،باصدای بلند امام جامعه رهبر معظم را شاهنشاه خطاب می کردند و می گفتند ؛
    ما جنگ نمی خواهیم و کاملا نظم جلسه را بهم می زدند.
    جمله را اینگونه ادا می کردند؛
    رهبرعظیم الشان انقلاب ایران،شاه شاهان،شاهنشاها، ای امام خامنه ای و....... ماجنگ نمی خواهیم..........)
    بخوبی یادم هست ،که چگونه افکار عمومی را مهندسی می کردند،و ندا ی دیکتاتوری سر می دادند.
    و...................................
    ازطرفی دیگر، راهبردهای امام جامعه در اداره کشور را،اجرائی نمیکردند و ............................

  • aliam 97/2/21 ساعت 12:42

    این که ورور عراقچیه

  • دقیقا کجاش رایگانه؟؟؟؟

  • مهدی 97/2/21 ساعت 00:11

    اولا خدارو شکر که به شخص دیگری رای دادم،ثانیا خداییش عجب صبری خدا دارد!!!
    مردم عزیزم دوستان خوبم منم یکی هستم مثل شما،بخدا ماباهم مشکلی نداریم مگر در انتخابمون،خودمون باهم سر اینکه اون چپی ه و من راستیم جنگ نکنیم،نذاریم هرکسی از،راه رسید بفهمه باهم مشکل داریم سو استفاده کنه،منم از این دولت ضربه زیادی خوردم ،باتحصیلات و ی بچه شهرستان خونه پدرخانومم هستم،ولی رهبرم و دوسدارم و نمیخوام مملکتم دست پدرسوخته هایی بیافته از خدا بیخبرترین ادمها هستن،
    من مردم مملکتمو دوسدارم و از خدا و امام زمان میخوام واس هممون دعا کنه..

  • سلام
    تو رسانه های مجازی و غیر مجازی همه دوستان همچون آقایان یامین پور ، جلیلی ، عباسی ، سردار قاسمی و بسیاری از نمایندگان ولایت مدار و جانبازان و خانواده شهدا و ... از کج رفتاری ها و تصمیمات بد دولت و نمایندگان گله و شکایت دارند . ولی همه فقط حرف میزنیم . من به نوبه خودم خیلی دوست دارم به تشکل هایی در مشهد بپیوندم تا بفهمم واقعا در پشت صحنه داریم کاری انجام میدیم یا فقط باید بشینیم و 3 سال نابودی این مملکت رو ببینیم .
    آخه تا کی باید ساکت بود . به قول دوستان دولت در سایه الان دقیقا داره چیکار میکنه . برجام تصویب شد ، FATF تصویب شد . سند 2030 داره انجام میشه و ما همچنان مشغول صحبتیم.

    به نظر من باید تمام احزاب را بریزیم دور و بشیم حزب الله . بشیم سرباز آقا ،

    اگه آقا پشتوانه داشته باشه تو دهن این دولت هم میزنن . مگه باید حتما دولت دولت کفر باشه که تو دهنش زد . هر فرزند ناخلفی که گام بر راه کج بذاره باید با سیلی به هوشش آورد تا خود و دنباله رو های خود رو به دردسر نندازه .


    آی مردان انقلاب ، آی فرزندان روح الله ، آی فرزندان شهدا ، آی مردان آزاده بیدار شوید ، هم پیمان شوید که ولی امر مان تنهاست .

    با صحبت کاری درست نمیشه . پاشیم کاری بکنیم

  • من هم با نظر شما موافقم . انگار با چسب گروههای انقلابی رو چسبوندن به زمین . فایده نداره باید از زمین کندشون و به جریان انداخت و مبارزه علنی بشه وگرنه کشور با بی غیرتان کنسرت نشین رقاصه ها به باد میره بقیه هم بصیرت که ندارن دوباره راه میفتن دنبالشون

  • مهین 97/2/20 ساعت 17:48

    این قدر دروغ به مردم نگویید.شما هر کاری میکنید و پشت رهبری قایم می شوید.رهبری که زبانش مو در آورد به شما غرب زده ها بگه که بابا اینها خود شیطان هستند.تاریخ اسلام شما را نخواهد بخشید.و لعنت ابدی ما برای شماست .شمایی که بهحرف ولی فقیه خود گوش نکردید و منافع ملت ایران و اسلام مبارزه با شیطان را نادیده گرفتید.

  • باسلام
    از اول معلوم بود كه با اين دولت بي غيرت ما "همه هزينه برجام نه شرجام رو ايران اسلامى عزيزمان خواهد داد.

  • وقتی گناه زیاد بشه بصیرت هم نابود میشه ،،، مردم به علت بی بصیرتی به افرادی دروغگو و نالایق رای دادند

  • مردم یا رحمانی فضلی؟

  • واقعا که چقدر جور کردن یه دروغ دیگه برات سخته آقای عراقچی.
    مارو خر فرض نکن. طرفداراتو که خر کردی رفت.

  • بعد از ديدن فروشنده دو نظر ميدم

  • بدبخت عراقچی نمیدونه چه دروغی درست کنه بگه. بابا مردم فهمیدن هیچی تو چنته ندارید. هزینه های امریکا تو منطقه غرب اسیا است؟ واقعا لیاقت معاون وزیر حق توست؟ بهتر بود قبلش با بقیه معاونین هماهنگ میکردی. یه چیزی برای گفتن داشته باشی.

  • مهر 97/2/19 ساعت 20:54

    یکی ب این بگه چرت نگه باع
    فاتحه مملکتو خوندین با این دروغگوییاتون

  • عالی