پاسخ حسن عباسی به ادعای پوچ شمخانی


پاسخ حسن عباسی به ادعای پوچ شمخانی که گفته است امثال عباسی ها در جبهه حضور نداشتن بعد از این ادعای توخالی دکتر حسن عباسی عکس های خودش را که از رزمندگان تیپ امام حسن به عنوان تکاور و نبرد چریک در جبهه ها داشته است منتشر کرد و وحید یامین پور نیز در انتقاد به شمخانی از دکتر حسن عباسی حمایت کرده است.قابل ذکر است دکتر عباسی از 15 سالگی در جبهه ها حضور داشته


+ 
59

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آقای شمخانی احتمالاً یک بار هم یک نظریه سخیف درمورد سرلشکر رشید اسلام حاج احمد متوسلیان جاوید الاثر دلیر اسلام وانقلاب داده بود که یکی از بزرگان از قول ایشان نقل کرده بود درباره حاج احمد متوسلیان که بنده قول سخیف اورا اینجا نمی گویم. ودرباره حسن عباسی هم که گفته واینها نشانه بدگویی از انقلابیون است. واینکه سعی دارند نیروهای مکتبی وانقلابی ومدیر ومدبری چون حاج احمد متوسلیان روحی فداه و حسن عباسی را از صحنه به در کنند که انشا الله نخواهند توانست.

  • مانگاه آقامیکنیم آروم میشیم والا بایدیکی ازمابچه انقلابی ها شمخانی لاریجانی مجلس روحانی زیباکلام وهمینطوربرو بادستماون خفشون میردیم

  • شمخانی هم با دار و دسته خاتمی و روحانی است اگر آدم بود روحانی اتخابش نمی کرد . وقتی حرف می زند زبانش نمی گیرد. روحانی یک مشت آدم بدتر از خودش را دورش جمع کرده است .

  • mhemmati 97/2/18 ساعت 11:47

    یکی ازدلائل پایان جنگ اطلاعات غلطی بود که به امام خمینی (ره) داده بودن.

  • با سلام خدمت شما سروران عزیز و گرامی
    وباتشکر از سایت کم نظیر روشنگری
    با مطلب فوق موافق هستم ولی متوجه نشدم چرا این مطلب باید امروز که زمان بسیاری گذشته در سایت شما و در صفحه اول آن باشد.
    و من الله توفیق.

  • امان لیبرالیسم و لیبرال ها؛
    لیبرالیسم زندگی ما را آلوده کرده است.
    لیبرالیسم به گونه ای در تار و پود معرفت‌ها و علم‌ها پیچیده است که قوه فرقان را حتی از مؤمنین گرفته و بسیاری را می بینیم که چطور ساده اندیشانه در چاه ویل لیبرالیسم افتاده‌اند و دست و پا می زنند.
    لیبرالیسم بافت و نسوج ساختار ها را شکل داده، و هر ساختاری درصدی از آلودگی به این ویروس را دارد.