سید مجید بنی فاطمه | علی اکبر لیلا


مولودی/علی اکبر لیلا/بنی فاطمه-هلالی-مقدم


+ 
17

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دین داری خود را از هواهای نفسانی دین زدا مصون نگه داریم
    ---
    در پذیرش و عمل به اعتقادات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب هیج نوع تقلید جایز نیست.
    می باید با آگاهی به شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی و آگاهی به هشدارهای قرآن و آگاهی به اصول استدلال عقلی درستی و نا درستی این اعتقادات را بشناسیم.
    باید بدانیم برای دانستن درستی و نادرستی همه ی اعتقادات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب و برای مصون نگه داشتن دین داری خویش از هر گونه انحراف و کجروی ، وظیفه ی هر مسلمان است که کلیات این شناختها و هشدارهای قرآنی را بداند و ندانستن آنها هلاکت بار است .
    باید با عرضه کردن اعتقادهای غیر قرآنی منسوب به دین مذهب به محک شناختها و هشدارهای رسا و قابل درک و سرشت نشین فرهنگ دین داری اصیل قرآنی ، این اعتقاد ها را در صورت تطابق با شناختهای مذکور بپذیریم و در حال محرز شدن تضاد چنین اعتقاداتی با این شناختها آنهار رد کنیم و در اطاعت از تاکید معصوم در حدیث مشهور « کثرت علي الکذابة » اعتقاداتی را که با قرآن در تضاد اند به دور بیاندزیم.
    اگر در انجام چنین تحقیقی بی تفاوتی کنیم به کچ روی و گمراهی دچار می شویم و مطابق با هشدارهای صریح قرآن خشم خداوند بی تردید ما را فرا می گیرد و به مجازات و عذاب بی پایان و بخشش ناپذیر الهی در قیامت گرفتار خواهیم شد.
    اگر مراسم سوک و خوشحالیهایی که بنام اهل بیت مظلوم پیامبر صلوات الله علیهم اجمعین با اصرار انجام می دهیم با روشنگرها و هشدارهای خداوند در قرآن کریم تطبیق نیابند باید یقین کنیم که بجای پرستش خداوند هوا و هوسهای نفسانی خود را پرستش کرده و خود را در قیامت که هیچ فرصتی برای جبران نیست به هلاکت ابدی دچار ساخته ایم.
    دین خداوند دین عقل و عمل به باید و نبادهای محکم مفصل قرآن است و بازیچه نیست که آن را با من درآوردیهای ساخته و پرداخته های ذهن ناقص و قاصر خود و دیگران آلوده و بغرنج و غیر قابل درک سازیم.
    احادیث و روایاتی که در تضاد و تعارض آشکار با داده های محکم و مفصل قرآن اند ، نسبت آنها به معصوم مخدوش به جعل و تزویر و دروغ است و امکان ندارد از معصوم چیزی در تضاد و تعارض با قرآن صادر شده باشد.
    یادمان نرود پیش از پذیرفتن هر اعتقاد غیر قرآنی بنام دین و مذهب هر مسلمان موظف است این اعتقاد را با تحقیق و تفحص برای شناخت درستی ونادرستی آن به شناختهای و هشدارهای قرآن و به اصول استدلال عقلی عرضه کند و اگر به این ملاک و معیارهای الهی عرضه نکند بنا به هشدارهای صریح قرآن بجرم وگناه کبیره ی تحریف دین و مذهب به هلاکت ابدی محکوم خواهد شد.

  • عالییییییی