توهین وقیحانه شبکه من و تو به مدافعین حرم و شهیدحججی


میگن داعش چه حیوونیه که راحت آدم میکشه؟ باید گفت دیگه ببنید این آدمای داخل فیلم چه حیوون هایی هستند که از کار داعشی ها حمایتم میکنن

پیشاپیش از پخش این سخنان پوزش میطلبیم

#خودتان_قضاوت_کنید


+ 
14

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بی شرف یعنی کسانی که با پول دزدی این مملکت رفتن انگلیس و به شهداء توهین می کنن...

  • در طول تاریخ در همه جا اشخاصی بودند که اهمیتی برای هیچ چیز و هیچ کسی قائل نیستند و همچون حیوانات لذت جو در دنیا در حال چریدن هستند . متأسفانه تعدادی از هموطنان فارسی زبان داریم که نمی فهمند و فقط مشغول لذایذند و دوست ندارند که بفهمند روزگارشان با مشروبات و گوشت خوک و خوش گذرانی ها می گذرد . این ها حتی نمی توانند تهدید دشمن و دفاع از کیان مملکت را درک کنند و خودشان را به خواب زده اند و از این امنیت مجانی بهره مندند و اظهار نظر هم می نمایند؟ فساد می کنند رفتار غیر انسانی خودشان را آخر کلاس و روشنفکری می دانند ، غافل از اینکه جاهل هستند و سر در آخور دارند.

  • خدایا چی بگم که حالا لاییکهایی که مثلشون تو قرآن کریم آمده که مثلشون مثل اونهایی که آخرت رو فروختن و دنیا رو خریدند واسه ما نظر دار شدن. جالبه که همه ادعای آزادی می کنن اونوقت به عقیده دیگران این طور می تازن. اگر تو انقد آزادی می خوای که اسیر غریزه و حیات مادیت باشی باید به دیگران هم آزادی قائل باشی که در راه رسیدن به اهداف معنویش تلاش کنه. تازه بیچاره های ابله (فحش نیستا، بیچاره اند چون نمی دونن اسیر نفسشونن، ابله ان چون بازیچه دشمنان کشورشون شدن و احتمالا خبر هم ندارن چون دشمن این چرت و پرتها رو نماد روشنفکری کرده و اینطوری فریبشون داده) اگه این بزرگ مردان و زنان نبودند که فدا کاری کنن امثال تو الان یا سرت رو بریده بودن، یا اسیرت کرده بودن و برده جنسی بودی، یام آواره کشورهای دیگه بودی و اونام همه عقده های داشته و نداشتشون رو سرت خالی می کردن. می دونی اگه مدافعان حرم نبودن الان ایرانی در کار نبود. داعشیها از همون اول جنگ برا ایرانیها رجز خوانی می کردن. ابله ها اونا از اول اعلام کرده بودن که هدفشون ایرانه. فقط حیف که صدا سیما برای اینکه آرامش ایرانیها بهم نخوره و دچار ترس و وحشت نشن ویدئوهای اون ارازل پست فطرت رو پخش نکرد. تو یکیشون خودم شنیدم که خطاب به ایرانیها می گفت سناکلکم. شما رو خواهیم خورد. البته رجز خوانی مفصل بود ولی این تیکش یادم مونده چون خیلی حرصم رو در آورد. حالا اونا آرزو بدل موندن شما اجنبی پرستهای خد باخته ناراحتین. کاش یکم عقل داشتین یکم هم وطن پرست بودین. اما حیف و صد حیف. البته که شما ها که به آخرت ایمان ندارید شهدا و رفتگان از بزرگان دین اسلام رو نمی شناسید. برید همون با نفس تون سرگرم باشید بذارید ما کارمون رو بکنیم. خدارو شکر به تخصصهای عمومی ایرانی ها جدیدا تخصص نظامی گری هم اضافه شده و همه ژنرال جنگ شدن و جالبه که استراتژی همشون هم اینه که وایستین بیان هروقت سفرشون رو تو ایران بازکردن و خواستن بخورنتون اونوقت برین خودتون رو فدا کنین. چه استراتژی نخ نما و مزخرفی. به شما چه که اونها بچه دار شدن و بعد رفتن و شهید شدن. دایه دل سوز تر از مادر لاییک دیگه نوبره. جمع کنید خودتون رو که فقط رو اعصابید.