حرفهای مفت روحانی== پاسخ زیبای استاد پناهیان


حرفهای مفت روحانی== سخنان زیبای استاد پناهیان


+ 
104

- 
9
ارسال در 1396/11/3 ساعت 07:23 2018-1-23 07:23:20
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • لعنت الله الی القوم الظالمین ،
    شیخ احمق روحانی

  • حالا روحاني دري وري كفت اما نكاه كنيد انهمه كوسفند انجا نشتند از ترس بست و مقام يكيشون بع بع هم نكرد

  • بسم الله الرحمن الرحیم؛منتظرباشید که ماازمنتظرانیم... .صدق الله العلی العظیم.انشاء الله بحق چهارده معصوم علیهم السلام ،خبرمرگ روحانی روهم بزودی میشنویم.الهی آمین.اللهم عجل لولیک الفرج.

  • مرگ حق است خیلی عجله نکن
    این شتریه که جلوی در همه میخابه به دعای من و تو هم نیست بیخودی گلوتو پاره نکن

  • به لطف خدا و تدابیر امام خامنه ای روحانی که هیچ کل تفکر اصلاح طلب و اعتدال و منافقین رو به مرگ هستن،انشاالله بزودی.

  • ععع 96/11/6 ساعت 11:58

    خیلی زور نزن مرگ برای همه هست هم برای شما هم برای من هم برای رهبری

  • بله....
    ولی بعضی ها داخل توالت استخر فرح مرگشون میرسه و یک عکس هم ازشون بیرون نمیاد ...
    بعضی ها هم میشند شهداء که همیشه تودل مردم جاشون هست و میماند.
    حالا تفکر شهدا چی بود؟؟؟؟
    و تفکر اعتدالیون و اصلاحات چیه؟؟؟؟؟؟؟

  • ععع 96/11/4 ساعت 18:00

    تیترتون خیلی بی ادبانه است
    ادم هر چقدر هم که از کسی بدش بیاد و ازش کینه داشته باشه نباید شخصیت و اخلاقشو زیر پا بزاره این روش و سیره امامان در برخورد با کفار بود یه کم بد نیست تو این فضای مجازی یا حقیقی جامعه اخلاق رو سر لوحه کارمون قرار بدیم

  • از من به همگی ...
    خاک توسر اون بچه شیعه ایی کنم که به خاطر نگاه سیاسی از آخوندی طرفداری کنه که به خاطر ایمان ضعیفش اصلا اومیدی به ظهور امام زمان(عج) نداره.(حالا - اگه- یه روزی امام زمان ظهور کنه..)
    بعدا اول معصوم را تعریف کنید بعد ببینید اصلا نیازی هست معصوم را نقد کنید؟؟؟
    معصوم یعنی هیچ کناه و اشتباهی انجام نمیده.
    متاسفانه این رئیس جمهور منتخب بزگترین کشور شیعه است که مردم را با یک جنگ روانی فریب داد و حالا از دست دادن با شیطان بزرگ آمریکا ، کار را تا امام زمان و معصوم کشیده.
    آیا با این شرایط ظهور محقق میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ببخشید شما علم غیب دارین اگه میدونین ایشان چه زمانی ظهور میکنن به ما هم بگین
    در زمان ائمه هم امامان معصوم بودن همه هم معنای معصوم را میدانستند اما چرا گمراه شدن؟
    جواب این سوال جواب شما در این زمان است

  • حسين 96/11/4 ساعت 08:04

    سلام شما فكرش را بكنيد كسي كه جلوي امام زمان ( عج ) كه جانم به فداش ايستادگي ميكنه و با امام بحث و جدال ميكنه چطور انساني ميتواند باشد . امام زمان ( عج ) كسي هست كه تمام پيامبران و امامان وعده آمدنش را داده اند . بعد ما با اين علم اندك وچهار كلاس سواد ناقص و سرتا پا گناه و با نداشتن بصيرت كافي بشيم منتقد امام زمان ( ع ) ، مواظب باشيم كه
    اين علم اندك باعث گمراهي ما نشود ،انتخاب درست كنيم نه انتخاب غلط

  • حسين 96/11/4 ساعت 07:41

    سلام عالي

  • در سخنان پناهیان گفته شده که دو تا طلبه فوت کردند بعد اقای حق شناس گفتند من هرکاری کردند که این اتفاق نیفته
    ببخشید اقای پناهیان مرگ و زندگی دست خداست یا اقای حق شناس؟
    بهتر نیست قبل تز نقل هر موضوعی اول مطالعه کنید بعد بگید شما خودتون در گفتارتون مشکل دارین حالا از این و اون ایراد میگیرید نکنه اعتقاد داری رهبری معصومه و نباید نقد بشن؟
    نه هیچ کس معصوم نیست و همه قابل نقد هستند اینکه اقای روحانی گفتند حتی پیامبر و امامان هم قابل نقد هستند درسته
    اما نه در کلام ایشان بلکه در حکومت داری انها مردم حق نقد داشتند امامان هم راه درست را نشان میدادند حالا مردم میخان قبول کنن یا نه

  • منظور از این مثال این بود که بی ادبی نسبت به اولیا خدا همچین تاوانی میتونه داشته باشه چه برسه به امام معصوم و پیامبر
    روحانی اگر سواد داشت میفهمید امام و پیامبری که قابل نقد باشه کارشون دیگه امام معصوم نیست...امام معصوم و پیامبر از خودش حرفی نمیزنه یا کاری نمیکنه که کسی بتونه نقد کنه چون همه اعمال و رفتارش وحی هست داداش جون
    امام و پیامبر از خودشون اختیاری ندارند که به اختیار خودشون رای بدهند.
    کسی هم که به امام و پیامبر ایراد میگرفته یا میگیره از بی سوادیش هست که مقام امام رو نشناخته .

  • مگه مرگو زندگی دست حضرت مسیح بود یا خدا؟!

    «وَ رَسُولاً إِلىَ‏ بَنىِ إِسْرَ ءِیلَ أَنىّ‏ِ قَدْ جِئْتُکُم بِایَةٍ مِّن رَّبِّکُمْ أَنىّ‏ِ أَخْلُقُ لَکُم مِّنَ الطِّینِ کَهَیْئةِ الطَّیرْ فَأَنفُخُ فِیهِ فَیَکُونُ طَیرْا بِإِذْنِ اللَّهِ وَ أُبْرِئُ الْأَکْمَهَ وَ الْأَبْرَصَ وَ أُحْىِ الْمَوْتىَ‏ بِإِذْنِ اللَّهِ وَ أُنَبِّئُکُم بِمَا تَأْکلُونَ وَ مَا تَدَّخِرُونَ فىِ بُیُوتِکُمْ إِنَّ فىِ ذَالِکَ لاَیَةً لَّکُمْ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ»؛[5] و فرستاده‌اى به سوى بنى اسرائیل [قرار می‌دهد که به آنان می‌گوید] که من نشانه‌اى براى شما از جانب پروردگارتان آورده‌ام، من از گل براى شما چیزى به صورت پرنده می‌سازم، پس در آن می‌دمم که به اراده خداوند پرنده‌اى می‌گردد، و کور مادرزاد و پیس را بهبود می‌بخشم و مردگان را به اراده خداوند زنده می‌کنم، و شما را از آنچه می‌خورید و آنچه در خانه‌هایتان ذخیره می‌کنید خبر می‌دهم. حقاً که در این نشانه‌اى [از توحید و علم و قدرت خدا و نبوت من] است براى شما اگر مؤمن باشید.


    باید بنده ی خدا باشی تا خداوند فهم این مطالبو بهت بده والا اگر بنده خدا نباشیم...

    «لَهُمْ قُلُوبٌ لا يَفْقَهُونَ بِها وَ لَهُمْ أَعْيُنٌ لا يُبْصِرُونَ بِها وَ لَهُمْ آذانٌ لا يَسْمَعُونَ بِها أُولئِكَ كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولئِكَ هُمُ الْغافِلُونَ[اعراف/۱۷۹] آنها دلها [عقلها] يى دارند كه با آن (انديشه نمى‏ كنند، و) نمى ‏فهمند و چشمانى كه با آن نمى‏ بينند و گوشهايى كه با آن نمى‏ شنوند آنها همچون چهارپايانند بلكه گمراهتر! اينان همان غافلانند (چرا كه با داشتن همه‏ گونه امكانات هدايت، باز هم گمراهند.)»

  • عزیز سلام خسته نمی شید با کلمات بازی می کنید امام زمان عج که تشکیل حکومت نداره اما جناب روحانی این را هم می خواهد نقد کند

  • دقت کن دوست عزیز گفتند هر وقت ظهور کرد
    من بلد نیستم با کلمات بازی کنم اما سعی میکنم جملات را در حد اعتدال و ساده بیان کنم

  • از رهگذر موقت به انتخاب؛ اول سلام.

    دوم؛ رهگذر موقت از اظهارات اخیر رئیس جمهور کشورمان مبنی بر امکان نقد معصوم چنین برداشت می‌کند که به عقیده‌ی ایشان، همه چیز را می‌توان نقد کرد. اما چگونه می‌شود در جامعه‌ای امکان نقد معصوم وجود داشته باشد اما نتوان از یک موضوع ملی به نام برجام انتقاد کرد؟

    سوم؛ اخیراً وزارت امور خارجه نسبت به انتقادات صورت گرفته توسط آقای جبرائیلی که با ارائه‌ی مستنداتی هم از سوی ایشان همراه بود، واکنش غیرمنطقی و غیرمعقولی نشان داد و به جای آنکه بیاید و در مقابل اسناد و مدارک ارائه شده، استدلال کند و اسناد و مدارک دیگری رو کند، فرد منتقد و رسانه ی موسوم به ملی را مورد هجمه قرار داد.

    چهارم؛ اقدام قابل تأمل وزارت امور خارجه نشان داد اظهارات آقای رئیس جمهور مبنی بر نقد معصوم صرفاً یک بازی سیاسی در جهت منحرف کردن اذهان عمومی از مسائل و مشکلات واقعی جامعه و سیاست زدایی از آن بوده است.

    آخر؛ رهگذر موقت از همه‌ی دوستان بزرگوار خواهشمند است خود را درگیر چنین بازی‌های سیاسی بیهوده‌ای​ نکنند و تحت هر شرایطی وحدت خود را با یکدیگر حفظ کنند تا بدین ترتیب بتوان زمینه را برای تحقق آرمان‌های اساسی انقلاب اسلامی فراهم کرد.

  • به اندازه ی کافی و با هروسیله ای از جمله صدا و سیما برجام رو نقد کردین ...
    خسته نشدین؟

  • از رهگذر موقت به انتخاب؛ اول سلام.

    دوم؛ رهگذر موقت که برجام را نقد نکرده است، منتقدین آن را نقد کرده‌اند و متأسفانه گوش شنوایی هم برای انتقادات وجود نداشت که اگر به انتقادات توجه می‌شد، امکان داشت توافقی کامل و بی‌عیب و نقص انجام شود که کسی نتواند آن را زیر پا بگذارد.

    سوم؛ سیاسی‌کاری سمی است مهلک که داشته‌ها را بر باد می‌دهد. چرا باید مسائل ملی مملکت توسط یک عده تبدیل به بازی‌های سیاسی بیهوده بین دو جریان فاقد اعتبار شوند؟

    چهارم؛ احیاناً انتخاب برای سؤالات رهگذر موقت جوابی نداشته است که از طبع ظریف خویش برای به حاشیه راندن بحث و احتمالاً به سخره گرفتن آن، یاری جسته است؟

    آخر؛ سخن حق را باید گفت. حتی اگر نیاز باشد باید آن را هزاران بار تکرار کرد. تکرار کرد تا شاید اثرگذار باشد. تا در تاریخ بماند که چه کسانی منافع شخصی خود را بر منافع ملی ترجیح دادند. تا در تاریخ بماند که چه کسانی میهن‌پرستان واقعی بودند. تا در تاریخ بماند که کدام جریان همواره به مردم دروغ گفته و آنان را فریب داده است. آری، برای ثبت وقایع در تاریخ نباید خسته شد.

  • حسين 96/11/3 ساعت 17:43

    سلام تو و امسال تو كه تفكر ليبراليسم داريد هيچ وقت آدم نميشيد چون شكمها تون از مال حرام پر شده وكور و كر شديد همين امسال تو جلوي امام حسين عليه السلام ايستادن و اون واقعه اتفاق افتاد متاسفم براي شما كه اينقدر تندرو هستيد كه در مقابل امام زمان ( عج ) ايستاديد ، مگر اونهايي كه جلوي امامان معصوم ما ايستادن شاخ داشتن يا گوشهايشان بلند
    بود ، نه يك مشت مفت خور و هميشه طلبكار بودن اينو يا دت باشه

  • بی شعوری چقدر آخه.هر دستمال بدستی رو بهش میگید استاد.بعد به رییس جمهور توهین میکنید.ظاهرا از تو دهنی که از مردم خوردید بدجور میسوزید.
    روحانی بد یا خوب نماینده ی اکثریته.
    ولی پناهیان همونیه که قبل از دیدار دانشجویان با رهبر٬ بهشون گفته بود جوری حرف بزنید که آقا خوشش بیاید!! (بجای بیان حرف دلشون)
    همین کارا رو میکنید که بین مردم پایگاه اجتماعی ندارید.

  • راي احمدي نزاد بيشتر از اين اقابود جي شد

  • جوا 96/11/9 ساعت 19:09

    رئیس جمهور؟!

    ایشان خیلی وقت هست مشروعیت و مقبولت خودش رو از دست داده اصلا از اول هم مقبولیت و مشروعیتی نداشت جز با حیله و مکاری و فریب و کلید دروغ به اینجا نرسیده مردک انگلیسی مزدور

  • 1 96/11/7 ساعت 21:32

    شما الآن وکیل الدوله هستی؟ حافظ الدوله هستی؟ نوکر روحانی هستی؟ چی چی هستی؟
    یعنی هر کس منتخب مردم بود حق داره هر یاوه ای را بگوید؟ هر غلطی خواست بکند ؟
    عصمت ائمه اطهار جزئی از محکمات و اصول تغییر ناپذیر تشیع است و برای شیعه از ناموس مهمتر است . اگر غیرت دینی نداری لااقل طوری دهان خود را باز کن که حداقل فضای نقد و تلنگر بسته نشود و منتخب جونتون از فضای گفتگو بهره مند شود و در مسائل کشور کمتر اشتباه کند

  • دستمال بدست؟! شما دستمال بدست کی هستی؟همه ی ادما دستمال بدستن مهم اینکه دستمال به دست خدا باشی یا شیطان شما دستمال بدست روحانی باش ما هم میدونیم دستمال بدست کی باشیم...
    مردم به بنی صدر هم رای دادن ولی بعد متوجه شدن که به کسی رای دادن که دستمال بدست امریکاست...
    اگر با ادب بودی با ادب جواب میگرفتی...ولی هنر شما مثل رئیس جمهورتونه...