انتشار لیست جدیدی از بدهکاران کلان بانکی


چه ارتباطی بین روزنامه قانون و بدهی‌های بانک سرمایه وجود دارد؟


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی اظهاراتی گفته است: گزارش کامل تفریغ بودجه ۹۵ با همه‌ی​ اجزا و تبصره‌ها و تمامی درآمدها و هزینه‌ها به تفکیک هر دستگاه تهیه می‌شود که شاید مغایرت‌های قانونی در این گزارش بالغ‌بر هزاران تخلف باشد.

  • از رهگذر موقت به کاربران فهیم روشنگری؛ اول سلام.

    دوم؛ رهگذر موقت بارها و بارها نسبت به وجود فساد گسترده در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اظهاراتی مطرح کرده است. افراد فاسدی که با استفاده از رانت، توانسته‌اند مبالغ کلانی از دارایی‌های این مرز و بوم را به تاراج ببرند و متأسفانه یا ساز و کاری برای مقابله وجود ندارد یا اگر هم هست، مجری را توان اجرا نیست.

    سوم؛ شایسته است حامیان جریانی که خود را مدعی اصلاح طلبی می‌دانند نسبت به افراد فاسد منتسب به این جریان، مواضع صریح و البته کوبنده اتخاذ کنند. چرا که اصلاح جامعه را باید از خود شروع کرد. البته اگر هدف اینان از اصلاح، تبدیل نظام جمهوری اسلامی ایران به یک نظام سکولار و یا لیبرال به دور از ارزش‌های دینی نباشد.

    چهارم؛ اکنون که حاکمیت به هر علتی با فساد اقتصادی مبارزه‌ی قاطعانه نمی‌کند، شایسته است آحاد ملت با یکدیگر متحد شده و به تقابل با مفسدین اقتصادی بپردازند. این تقابل باید در ابعاد گسترده‌ای صورت گیرد، از فعالیت در فضای مجازی گرفته تا فعالیت‌های میدانی. مفسد اقتصادی جایی در نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد و باید به شدیدترین وجه با او برخورد کرد.

    آخر؛ رهگذر موقت امیدوار است شرایط در جامعه به گونه‌ای شود که حتی فاسدترین افراد، جرأت ایجاد فساد نداشته باشند. البته با شرایط حاکم بر جامعه، این مهم، آرزویی دست نیافتنی به نظر می‌رسد.