چهارشنبه‌های تقلبی


مسیح علی‌نژاد که چند سالی است اقدام به تهیه گزارش‌هایی علیه ایران کرده است، برای وجاهت بخشیدن به گزارش‌های خود که اقبالی از سمت مردم نداشته، اقدام به تقلب کرده است.



+ 
12

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • واقعا فک کردین با پخش کردن این مزخرفات و دروغا عقاید مردم رو تغییر بدین؟ مردم رو خر فرض کردین؟ فک کردین واقعیت رو نمیدونن؟ آزادی حق همه ی اداماس جدا از جنسیت و دین و نژاد و عقاید سیاسی. همه حق دارن تو جامعشون ازادی داشته باشن و عقاید خودشونو داشته باشن. زن ها حق دارن پوشش خودشونو ازادانه انتخاب کنن. ما تا وختی حقمون رو نگیریم دست از تلاش نمیکشیم و کارایی مث بازداشت و پاک کردن همین نوع مسیجا مارو متوقف نمیکنه.

  • آزادی حق همه ی آدماست. اما آزادی از چه نوع و تا چه حد؟
    اگر اینطوره خود شما مردان را آزاد می گذارید که مثلا در خیابان با شما هر کاری خواستند بکنند و کسی هم کاری باهاشون نداشته باشند؟
    آزادی در هر چیزی، #حد داره. در هر دولت و کشوری که قانون هست، برای همه ی آزادی ها (بدون استثناء) حد وجود داره.
    مثلا همه می تونن با ماشین شون تا هر سرعتی که می خوان رانندگی کنند! ولی کی گفته این تونستن یعنی #حق دارند 200 تا سرعت برن؟
    حالا مثلا یک مرد معتقد باشه که بخواد جلوی کودک شما کاملاً برهنه و لخت مادرزاد بیاد، همین جمله رو می گید که "مرد ها حق دارند پوشش شون رو آزادانه انتخاب کنند" ؟

  • واقعا چقدر بدبخته و عمر و جوونی خودشو هیچ و پوج به باد فنا میده . همینطور مجری فراری سیدمحمدحسینی که او هم ملعبه دست یک مشت ازخدا بی خبر شده است