عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مگر ما در کشور ،دوجریان انقلابی و غیرانقلابی نداریم؟
    اگربگوئیم نداریم که خلاف واقعیت گفته ایم.!!
    و این جعل است.
    هرچه می کِشیم ازلیبرالیسم است؛
    لیبرالیسم درنسبت با حق و باطل مُخَنّث(خنثی)است؛
    چراکه ریشه اش تثلیث است؛
    واین تثلیث بنیانش از کجاست؟
    الثالوث مصرباستان فرعونی است........؛
    وَفِرْعَوْنَ ذِي الْأَوْتَادِ -فرعون صاحب میخ ها-فرعون صاحب ابلیسک ها
    (سوره الفجرآیه 10)
    لیبرالیسم زندگی ما را آلوده کرده است. !!
    لیبرالیسم به گونه ای در تار و پود معرفت‌ها و علم‌ها پیچیده است که قوه فرقان را حتی از مؤمنین گرفته و بسیاری را می بینیم که چطور ساده اندیشانه در چاه ویل لیبرالیسم افتاده‌اند و دست و پا می زنند. !!!
    لیبرالیسم بافت و نسوج ساختار ها را شکل داده، و هر ساختاری درصدی از آلودگی به این ویروس را دارد!!!!

  • اصلا انبیا -رسول خدا و ائمه و ولایت وفقیه امده اند خط بین حق و باطل را مشخص کنند امده اند صف نفاق و حق و باطل را مشخص کنند حال در این میان عده ای جدا بشن مشکل فکر و عمل خودشونه ولایت فقیه برای این نیست برای اینکه بترسه تعدادی جاسوس انگلیسی از ملت جدا بشن پا روی حق بگداره اتفاقات بعد از انقلاب نشان داده که قدرت دست کسانی افتاده که کشش پست ومقام را نداشتند و با فریب مردم به پست رسیدند از بنی صدر نفوذی - هاشمی مغروق استخر فرح -خاتمی جاسوس سوروس -احمدی نژاد خود شیفته - روحانی کذاب بزرگ-

  • از رهگذر موقت به کاربران فهیم روشنگری؛ اول سلام.

    دوم؛ در کلیپ حاضر آقای رحیم مشایی، مطالبی در مورد ولایت فقیه بیان کردند که مسلماً صحیح هم بود اما در این کلیپ صحبتی در مورد ولی فقیه مطرح نشد که بتوان گفت آقای رحیم مشایی به مقام معظم رهبری توهین کرده است.

    سوم؛ رهگذر موقت معتقد است اخیراً mohsen در انتخاب کلیپ‌ها و تیترهای مربوط به آن‌ها بسیار مغرضانه و به دور از انصاف رفتار می‌کند. بی‌شک این قبیل رفتارها جز به هم ریختن آرامش عمومی و ایجاد تفرقه بین آحاد ملت نتیجه‌ی دیگری نخواهد داشت. باشد که درس گیریم و خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم.

  • ناظر 96/10/22 ساعت 21:04

    سلام علیکم. به نظر بنده سخن به میان آوردن از ولایت فقیه توسط آقای مشایی در شرایظ اخیر نیازمند دال و قرینه های موید است بدین معنا که زمینه ی صحبت ایشان بایستی به درستی مورد تدقیق و بررسی قرارگیرد. آیا ایشان سلسله درس های ولایت فقیه برگزار کرده است؟ آیا در جمعی سخن می گفته که در صدد تبیین نظریه ولایت مطلقه ی فقیه بوده اند؟

    طبعا سخنان ایشان بیش از آنکه دلالت بر مورد فوق مذکور نماید، بیشتر انعکاس روابط پیش آمده ی بین او و اطرافیان او مثل آقای احمدی نژاد می باشد؛ لذا وقتی میگوید ولی فقیه کذاست و یا باید اینگونه باشد دور از ذهن نمی آید که صحبت او ناظر بر ولی فقیه کنونی است و اینکه ولی فقیه کنونی به نام پیامبر فاصله درست میکند و موجب صف بندی جامعه شده است و نباید اینگونه باشد.
    یعنی به تعبیر روشن تر حرف سلبی ایشان یک قرینه و مصداق خارجی دارد که او در صدد نفی او و اثبات مطلوب مورد نظرش است. ناگفته پیداست که این فرض دورتر و غیر طبیعی تر است که شما مطلبی را که مصداقی ندارد و هیچ کس مدعی آن نگشته مطرح کنید و بگویید ولایت فقیهی را که فلان طور باشد ما قبول نداریم...


    مثل اینکه جنابعالی خطایی را که از کسی در جمعی سر زده می بینید و به صورت کلی برای آنکه به او اشاره نکنید می گویید به طورکلی یک شخص نباید این رفتار زشت را داشته باشد.

  • از رهگذر موقت به ناظر؛ اول سلام.

    دوم؛ ناظر، اظهارات آقای رحیم مشایی را از جنبه‌ی علمی مورد بررسی قرار داده و مطالب درستی مطرح کرده است.

    سوم؛ رهگذر موقت ضمن قدردانی از ناظر، فرمایشات او را از دیدگاه علمی تأیید می‌کند اما به واقع فهم دقیق این مطلب که آقای رحیم مشایی در سخنرانی حاضر، ولی فقیه را مخاطب قرار داده‌اند یا خیر، مستلزم حضور در آن جلسه و شناخت مخاطبان آن بوده است. طبعاً نمی‌توان بر مبنای یک تقطیع چند دقیقه‌ای در مورد نیت و اراده‌ی افراد قضاوت کرد.

  • این کجاش توهینه؟ قرائت درست از ولایت فقیهه که برای وحدت جامعه است نه صف بندی جامعه. که کار همیشگی اصولگرایان هست که ولی فقیهو فقط متعلق به جریان خودشون میدونن نه همه جامعه و بدترین ضربه ها رو به ولی فقیه زدن با کارها و اظهاراتشون. با این کار خودشونو پشت ولی فقیه پنهان میکنن کسی نتونه بهشون انتقاد کنه انتقادم بهشون بکنی میگن توهین به نظام کردی توهین به رهبری کردی. مثل همین فردی که این تیترو برای این ویدئو گذاشته

  • امین.. 96/10/20 ساعت 14:26

    فقط از منافق همه راضی هستند!
    چند بار سعی کردند پیامبر را به قتل برسانند؟
    ائمه را چه کسانی به شهادت رساندند؟جز همین مردم!

  • Sbu 96/10/20 ساعت 00:29

    برادرای من ترخدا اگه با کسی مشکل دارید،دروغ نگید.مشکلتون رو بگید.آقا این کلیپ رو چند دقیقه قبل و بعدش رو گوش کنید بعد اینجوری اظهار نظر کنید.هر کسی این کار رو عمدا کرده قطعا تقوا نداره

  • مهمان 96/10/19 ساعت 11:45

    عزیزانی در این جا مطلب گذاشته اید خواه از هواداران مشایی یا مخالفانش باشید خوب دقت کنید:
    اولا جنگ حق و باطل ابدی است و این حرف که نباید جامعه را دو قطبی کرد خواسته ای نشدنی است. رهبری خودش تلاش کرد مانع از دو قطبی شدن انتخابات 96 بشود اما دیدید که دو قطبی شد. پس حرف مشایی غلط است.
    اما لزوما به معنای اهانت و سوء نیت نیست. چرا که خیلی ها می خواهند جامعه آرام باشد و فکر می کنند دو قطبی سازی به ضرر مردم است.
    اما این عده اشتباه می کنند. اصولا آرامش لزوما چیز خوبی نیست. آرامشی که معنایش حاکمیت باطل و بی عدالتی باشد باید در هم شکسته شود. اصلا ظهور انبیا آرامش جوامع را به همین دلیل بر هم می ریخت.
    هدف از خلقت انسان این نیست که به دنیا بیاید و بخورد و زند و زا کند و بمیرد. چون انسان موجودی جاودانه است و. زندگی بعد از مرگ وجود دارد چندان مهم نیست اگر در دنیا آرامش داشته باشد یا نداشته باشد.
    پس حرفهای مشایی از نظر منطقی غلط است. اما این حرفها توهین نیست. خیلی از مردم همین فکر غلط را دارند و می گویند بیاید کاری به کار کسی نداشته باشیم. سوء نیت ندارند اما هدف از خلقت انسان را درک نکرده اند.

  • بگذرد 96/10/19 ساعت 09:26

    هرکی از رهبری جدابشه کلاش پسه معرکس حالا چه اقیون لیبرال چه اقیون احمدی نژاد ی ها

  • مهمان 96/10/19 ساعت 08:42

    اخه گلابی! تو برو دلالیتو بکن به قیف تو میاد اخه از این حرفا بزنی آقا گرگه

  • به خدا قسم باید یکم خجالت بکشید که اینجوری کلیپ های تقطیع شده ميذاريد و سر و ته حرف کسی رو میزنید و باعث سوظن یه ملت می شید. بدبختی اینه اسمتونم گذاشتید انقلابی و مذهبی. من نه طرفدار اینام نه جیره خوار. ولی چون مخالفم قراره مثه یهودی های حرام لقمه هر کار کثیفی انجام بدم ? خدا به دالتون برسه مومن های قلابی. فیلم کامل این سخنرانی رو بذار تا مردم قضاوت درست کنن

  • مهمان 96/10/19 ساعت 02:39

    آخه جناب مشایی،
    من چی بگم به شما؟!

    مردم از ازل تا ابد صف بندی شدن و میشن.
    صف حق و صف باطل.

    شما یا اینو نمیدونی که خداوند آگاهت کنه یا میدونی و می خوای سرباز شیطان شی و وسوسه کنی که خدا هدایتت کنه.

    شمایی که بین حق و باطل صفی قائل نیستی چطور به ماجراهای آخرالزمان و ظهور اصلا اعتقاد داری؟!!!

    این صف هست چه شما بخوای چه نخوای، فقط الله میدونه که ما تو کدومشیم.
    اینو به همه ی دور وبری هاتم بگو.

    با حضرت آقا ( ولی فقیه عزیز ما ) هم لطفا درست صحبت کن. ما سرباز ایشونیم تا لحظه ظهور ان شاالله.

    والسلام

  • مهمان 96/10/19 ساعت 11:34

    حرف شما درست است اما مگر خود رهبری نگفت جامعه را دو قطبی نکنید؟
    به هر حال این بحث هر چه باشد بگویید کجایش توهین است.

  • با سلام، امام خامنه ای حفظه الله راجع به دوقطبی کاذبی هشدار دادند که یک سمت آن بشود نماد کاذب حق، و گرنه دو قطبی حق و باطل دوقطبی اصیلی هست که قرآن به ما می آموزد. در دوقطبی کاذب، اگر نماد کاذب حق به پیروزی ظاهری هم برسد ثمره اش در نهایت جز سرخوردگی مردم از حق و گرویدن به گزینه های دیگر ولو ناحق باشند نیست. در دوقطبی کاذب، مردم در هرصورت متضرر میشوند. اما در دوقطبی ای که پیرامون انتخابات پیش آمد یک دوقطبی اصیل بود نه کاذب، شما دیدید یک سمت طرف کدخدا بود دیگری طرف خدا. مردم انتخاب کردند و رفتند طرف آنکه رفتند. حال اگر زمانی پشیمان شوند، این هم ان شاالله میشود یک تجربه برایشان ولی مسلما سرخوردگیشان دیگر از نماد کاذب حق نخواهد بود.

  • مهمان 96/10/18 ساعت 21:09

    مشایی کثافت، به درک که نظرمثبت نداری.توی لجن که هرکسی هم خوب بود،بعدفریبت روخورد و باخودت به زیر کشیدی،کی هستی که بخوای نظربدی یانظرت مثبت باشه.خدالعنتت کنه که کارت به گستاخی کشیده که به رهبرعزیزمون توهین کنی.لعنت خداو رسول صلی الله به تو وهمه خائنای داخلی وبیرون ایران.الهی آمین....منتظرباشیدکه ماازمنتظرانیم... .صدق الله العلی العظیم.

  • مهمان 96/10/18 ساعت 20:45

    قول می دهم اینها دارند به مشایی فحش می دهند اصلا حرف او را گوش نکرده اند.

  • خودشم نمیفهمه چی میگه الان رهبری داره مردم رو جدا میکنه یا شما و دارو دستت جانم فدای رهبر مظلومم

  • نگفته رهبری مردمو داره جدا میکنه منظورش اصولگرایانی هست که با قرائت بدی که از ولی فقیه به جامعه ارائه میدن بدترین ضربه هارو دارن به ولی فقیه میزنن و جامعه رو دسته بندی میکنن. که شخودشونو پشت رهبری قایم میکنن که کسی نتونه بهشون انتقاد کنه. به زودی ملت از اون پشت اونارو میکشن بیرون و محاکمه خواهند شد. شما هم از سال 90 تا 92 در پازل همونایی که خطشون از جای دیگری داده شد بازی کردید و بر انقلابی ترین دولت تاریخ انقلاب که تو اوج تحریمها داشت برای کشور شبانه روز میدوید خنجرها از پشت نواختید. (شیمون پرز در سال 89 در مصاحبه ای فرمان داده بود که باید بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود و در داخل بسیاری به این فرمان لبیک گفتند!) خدا قضاوت خواهد کرد درباره اون ظلمی که کردند در حق آقای احمدی نژاد و یارانش. اصولگرایان و اصلاح طلبان در یک اتحادی بی نظیر برای به زیر کشیدن اون دولت چه ها که نکردند!

  • مهمان 96/10/19 ساعت 14:00

    عالی

  • این خوارج این مشایی که لعنت خدا ونفرین رسول الله براو وحامیانش باد همان بن علی و قذافی مسلکانی هستن که آخر باید از فاضلاب ها ی اسرائیل و...جمعشون کرد
    نورانیت آقا امام خامنه ای باطل السحر این داعشی کابالاییست (مشایی)است
    با این اراجیفی که این مشایی پشایی میگوید فقط مردم را نسبت به امام خامنه ای علاقه مند تر وجان فداتر میکند.
    مرگ بر حامیان مشایی .سلام الله بر پیروان ولایت.جانم فدای امام خامنه ای

  • همین اسمی که روی خودت گذاشته ای برای نشان دادن میزان غرور و بی تقوایی تو کافیست.

  • مهمان 96/10/18 ساعت 16:47

    الان کجای این حرفها توهین بود؟

  • جان خود و فرزندم فدای رهبر عزیزم باشد

  • افی 96/10/18 ساعت 14:33

    خدا لعنت کنه احمدی نژاد و دارو دستشو که هشت سال مملکتو به گند کشیدن هنوز هم ول کن نیست

  • مهمان 96/10/21 ساعت 21:19

    اصولا هر چه چیزی را شما گند بدانید از نظر ما مایه افتخار است. آری. از وطنفروش انتظار نمی رود اقدامات وطندوستان را جز مایه گند بداند.
    همانطور میرزا آقاخان نوری افتخار می کرد هرات را داد و سایه جنگ را از ایران دور کرد.
    بر عکس امیرکبیر که با روس و انگلیس در افتاد و خودش و کشور را دچار تنش و مشکلات کرد.

  • مهمان 96/10/18 ساعت 12:55

    این اقایون امثال احمدی نژاد و روحانی و دار و دستشون بهتره بدونن که بنی صدر و منتظری هم همین راه رو میرفتن والان باید عبرت هم که شده سرانجامشون رو ببینید تازه بنی صدر کتاب اقتصاد اسلامی نوشته بود و95 درصد هم رای داشت و منتظری هم که قائم مقام ولی فقیه بود این اقایون که دیگه وضعشون معلومه چیه

  • منظور از وحدت چیه؟!!!!
    آیا وحدت حول باطل اصالت دارد؟
    اگر جامعه بخواد به سمت فساد بره و رهبر یا ولی فقیه جلو اون فساد رو بگیره و این ایستادگی موجب صف آرایی حق و باطل بشه ایراد داره؟
    خود یا رو هم می دونه داره چی رو میزنه
    فکر میکنه با یک اللهم عجل لولیک الفرج که پشت سرش زده میشه مهدوی!!!!

  • مهمان 96/10/19 ساعت 11:37

    بله. حق با شما است. اما وقتی که خود رهبری حرفهای مشابهی زد و گفت جامعه را دو قطبی نکنید دیگر نمی توان به مشایی ایراد گرفت.
    ممکن کسی حرفهای غلط و باطلی بزند. اما لزوما نباید آن حرفها را توهین نامید.

  • با سلام مجدد،
    در مورد اینکه ایا توهین بوده یا نه، باید توجه کرد که برای توهین یک تعریف ریاضی نمیتوان بیان کرد که مثلا بزرگتر یا کوچکتر از این حد توهین میباشد و بالعکس. یک مفهومی است که از دید اشخاص مختلف میتونه متفاوت باشه. مثلا شما در محضر یک استاد روی دوزانو مینشینید که ادب را رعایت کنید، در حالیکه کنار شما یک نفر دیگه چهارزانو میشینه و شما پیش خودتون میگید چقدر بی ادبه، در حالیکه در نظر اون شخص بی ادبی نکرده. شاید یک کم اون طرف تر را نگاه کنید ببینید که یک نفر پایش را هم دراز کرده و تکیه داده! شاید شما هیچ وقت به خودتان اجازه ندهید که حتی چهارزانو هم در محضر اون کسی که به وی ارادت دارید بنشینید... از طرف دیگر خود شما که این همه برای آن استاد یا شخصیت احترام قائل هستید، در خیلی جاهای دیگر با دوستان خود یا موارد دیگر، چه بسا پایتان را هم دراز کنید، چرا که احترام خاصی که به آن استاد یا شخصیت میگذاشتید را به همه اطرافیان نمیگذارید. پس این بحث تا حد زیادی برمیگرده به 1) درک و فهم افراد و 2) محبتی که از طرف مقابل که قرار است احترام بشود در دل افراد هست. یک مثال دیگر بزنم:

    امام علی علیه السلام روزی به نماز ایستاده بودند و مردم نیز به ایشان اقتدا کرده بوند. یکی از خوارج به نام ابن الکوا فریادش بلند شد و آیه 65 سوره زمر را به عنوان کنایه به مولا، بلند بلند خواند. این آیه خطاب به پیغمبر است که به تو و همچنین پیغمبران قبل از تو وحی شد که اگر مشرک شوی اعمالت از بین میرود و از زیانکاران خواهی بود. ابن الکوا با خواندن این آیه خواست به مولا علی بگوید که سوابق تو را در اسلام میدانیم، اول مسلمان هستی، پیغمبر تو را به برادری انتخاب کرد، در لیلة المبیت فداکاری درخشانی کردی و در بستر پیغمبر خفتی، خودت را طعمه شمشیرها قرار دادی و بالاخره خدمات تو به اسلام قابل انکار نیست. اما خدا به پیغمبرش هم گفته اگر مشرک بشوی اعمالت به هدر میرود و چون تو اکنون کافر شدی (اشاره به پذیرش حکمیت از طرف امیرالمؤمنین با اینکه خودشان به مولا حکمیت را تحمیل کردند و بعد توبه کردند و خواستار توبه ایشان هم بودند) اعمال گذشته را به هدر دادی (کتاب جاذبه و دافعه علی علیه السلام اثر شهید استاد مطهری صفحه 124)

    در این مورد یک نفر میتواند بگوید، ابن الکوا حرف بدی نزده چون آیه قرآن را خوانده اما احتمالا شما یا پیروان مولا علی علیه السلام آن را توهین بدانید...

    در آخر، به نظر من این قضایا ، فراتر از بحث توهین یا عدم توهین هست... راجع به مغلطه ای که این فرد در این ویدیو میکند و میگوید "این ولایت فقیه نیست، این جعل است" "به نام پیغمبر بین مردم فاصله بیندازیم" "به نام امیرالمؤمنین فاصله درست کنیم"... همین کوته بینی را اهل خوارج پیش از شکل گیری، در صفین کردند و گفتند ما که برای قرآن میجنگیم... اینها هم که میگویند پیرو قرآن هستند... پس چرا فاصله؟ چرا جدایی؟ چرا جنگ؟ و نه تنها نجنگیدند که خواستند بینشان هم فاصله و خط کشی نباشد.


    عقل محوری بدون محبت اولیای الهی عاقبت خوشی ندارد. خوارجی پیدا شده اند که عقل و منطق خود را مبنا قرار داده اند و حرکت میکنند و البته که به حرفشان هم اعتقاد راسخ دارند و شجاعت هم به خرج میدهند و بواقع مسلکی هستند، غافل از اینکه حتی حضرت موسی علیه السلام بینشش در حدی نبود که بفهمد حضرت خضر علیه السلام چه میکند و چرا میکند و آخر سر پس از سه مرتبه اعتراض، حضرت خضر جوابشان کردند چرا که تاب همراهی با حضرتش را نداشت و اگر میماند شاید، شاید، برایش سود که نداشت، هیچ، ایمانش هم بر باد میرفت، کما اینکه خوارج خود را عقل کل دانستند و قرآن را به اشتباه تفسیر کردند و برای یک امر مقدس "امر به معروف و نهی از منکر" قیام کردند. دقت کنید خوارج دنبال دنیا هم نبودند... دنبال اصلاح حکومت بودند اما کوته بین بودند و بقول مولا علی علیه السلام مردمی خشن و فاقد اندیشه عالی بودند... این شد که چه هزینه ها که برای علی علیه السلام که میرفت تا ریشه نفاقها را برکند به وجود نیاوردند و در نهایت، هم خود و هم هم کیشان خویش را به هلاکت افکندند.

  • سوره اعراف آیه ی200

    وَإِمَّا يَنزَغَنَّكَ مِنَ الشَّيْطَنِ نَزْغٌ فَاسْتَعِذْ بِاللَّهِ إِنَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ‏

    و اگر از طرف شيطان (و شيطان صفتان) كمترين وسوسه و تحريك و سوءنيّتى به تو رسيد، پس به خداوند پناه آور، كه قطعاً او شنوا و داناست.