مداحی فوق العاده جواد مقدم در وصف امام خامنه ای


الهی چشمات پر از غم نشه آقا سفره ی فاطمیه ات جمع نشه آقا خدا بهت سلامتی بده که سایه ات از سر کشور ما کم نشه آقا به امام رضا (ع) میدونم که تو پابندِ به عهدی زنده باشی این علم رو بدی به دستای مهدی (عج) توی دستات یک بغل از یاس توی چشمات ، چشمه ی احساس دست خسته ات قصه ای داره رحم الله عمی العباس اللهم احفظ قائدنا خامنه ای ما مریدیم و شما پیر و مرادی تو فقط به ما بده حکم جهادی دشمن آل علی (ع) رجز میخون


+ 
85

- 
11

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جم 96/10/12 ساعت 15:46

    جناب محسن، این کلیپ رو حذفش کنید. لخت سینه زدن رو حضرت آقا انحراف خواندند و دستور دادن که اینجوری نباشه . ضمنا این تیس تیس کردن زمینه رو هم از رهبری تا آیت الل مکارم نهی کردن. هدفت از گذاشتن این کار فرقه انگلیسیها چیه؟

  • نباید موسیقی حاصل از عزاداری های ما شبیه موزیک های غربی ها شود. در متن یک عده دارند یک صدایی می کنند که کاملا غلط است. یعنی خیلی سریع و کوتاه دارند می گویند حسین حسین (البته خیلی نامفهوم) اما در واقع اسم مقدس امام حسین (ع) را برزبان نمی آورند بلکه دارند شکل موسیقیایی به کارشان می دهند و یک موسیقی را اجرا می کنند. برای عزاداری امام حسین (ع) نیاز به این کارها نیست. الان شعر خوب است و انقلابی هم هستند ولی اجرا اشکال دارد. حرکات نباید شبیه رقص شود و نوع موسیقی حاصل هم شبیه موسیقی راک غربی گردد. بنده ایام شهادت حضرت امام رضا (ع) پیاده رفتم مشهد و در حسینیه شیرازی ها اسکان یافتیم. اوایل شب یکی از روزها ناگهان از خواب پریدم. فکر کردم دارند بیرون حسینیه دهل می زده اند دهل زن ها آمده اند داخل حسینیه. فردا شب متوجه شدم نخیر یک گروه مداحی هستند آمده اند برنامه دارند. با عرض تاسف اول که معلوم نبود مداح چی می خواند بعد بعضی ها که گویی می رقصیدند. با بدنشان یک حرکاتی می کردند که همان رقص غربی راک بود سوم هم انگار داشتند موسیقی راک غربی اجرا می کردند یک نفری گویی مسوول بود به اصطلاح روی وولوم بلندگو کار می کرد و با صدای آن بازی می کرد. آن قدر گوش خراش بود که کسی نمی توانست استراحت کند در حالی که در کاروان ما افراد مسنی هم بودند تا ساعت 12 شب یا یک صبح به نظر بنده داشتند می رقصیدند و به نظر خودشان و کسانی که لخت شده بودند داشتند برای امام حسین (ع) و... عزاداری می کرند. این ها انحراف است. اگر خود ائمه معصومین )ع) تشریف داشتند اجازه این کار ها را نمی دادند. بعضی ها برای این که مثلا یکعده جوان یا غیر جوان را جذب کنند خود به گناه دست می زنند و از شیوه های گناه آلود استفاده می نمایند. بنده خودم در دوران جوانی در جلسات آقای ارضی و طاهری و...دردهه 60 شرکت داشتم و عزاداری ها هم محتوا داشت و هم شور مناسب جوانی ولی این دیگر رقص همراه با موسیقی بود. البته خیلی از جوان ها نمی دانند و روی عشق و علاقه عمل می کنند ولی کارشان غلط است. مقصر دست اندرکاران هیئتشان یا مداح یا ...می باشد. امیدوارم اصلاح شود.

  • مهمان 96/10/11 ساعت 14:39

    عالی

  • مهمان 96/10/11 ساعت 14:40

    منظورم نظر مهمان دیگر عالی بود نه خود برنامه .برنامه ایرادات فراوان داشت

  • مهمان 96/10/10 ساعت 15:44

    مداحی عالیه
    اما حضار احترام مجلس رو از نظر پوشش رعایت نکردن
    اگر رعایت کنن بهتره