چه کسانی مسبب وضعیت فعلی هستند؟


هستند؟چه کسانی مردم را گمراه کردند؟

عده ای آگاهانه، و عده ای فریب خورده!


+ 
6

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 96/10/21 ساعت 20:17

    مسبب وضعیت فعلی مردم ابله و بیشعوری هستند که هر چه رهبری در مورد ملاکهای اصلح به آنها هشدار داد و هر چه فرمود الان در پیچ تاریخی هستیم توجه نکردند و برای کنسرت رای دادند. اما در عمل به سیاستهای ریاضتی و انقباضی رای دادند.
    هیچ کس هم نیست به این روحانی بگوید آمریکای عزیزت وقتی دچار رکود و بحران اقتصادی شد با کاهش مالیاتها و سیاستهای انبساطی توانست تولید و اشتغال را نجات دهد. اقلا تو که مسلمان نیستی برو از همان آمریکای عزیز و سایتهای اوبای عاقل و مدوبت پیروی کن.
    چه کسی به تو گفته برای غلبه بر رکود باید تازه مالیاتها را زیاد کنی؟
    جز این که تو قصدت منفجر کردن ایران و براندازی است.
    مرگ بر همه مردمی که تیم اقتصادی قدرتمند رییسی و قالیباف را رها کردند به کابینه وزرای هزارمیلیاردی رای دادند. لعنت خدا بر همه آن مردم.

  • حتما ملاک های اصلح همان ملاک های انتخاب احمدی نژاد بود
    لعنت خدا بر کسانی که بصیرت را در احمدی نژاد دیدند
    عملکرد اون اقایونم تو شهرداری و قوه قضاییه دیدیم
    شما بهتره احمدی نژادتونو جمع کنید

  • بله. بدون هیچ شکی احمدی نژاد درخشانترین دروه تاریخ ایران حداقل بعد صفویه را رقم زد. دوره ای ایران به بالاترین سرعت رشد علمی جهان رسید، هسته ای و فضایی شد، شعارهای اولیه انقلاب را زنده کرد، دولت را میان محرومان برد و به خشم تهران نشین ها بی توجهی کرد. میلیونها انسان را با وجود همه کارشکنی ها خانه دار کرد. میلیونها گرسنه را سیر کرد و ضریب جینی را به پایین ترین رقم در سالهای بعد از انقلاب رساند.
    صد البته او خشم الیگارشی را بر انگیخت. اگر در تمام جهان در انتخاباتی یک فرد غیروابسته به الیگارشی رای بیاورد که الیگارشی نتواند او را بخرد و جذب کند همان ماجرایی رخ می دهد که در انقلابهای رنگی و یا فتنه 88 رخ می دهد. الیگارشی شورش می کند و پیروانش را به خیابانها می کشد. فتنه 88 هم تمام نشد مگر وقتی که الیگارشی از نظام قول گرفت که احمدی نژاد و یارانش برای همیشه حذف شوند.
    و همین الان هم دارد تاوان معامله نظام با الیگارشی و مافیا را می دهد. والا چه کسی در دنیا هست که بتواند پاسخ برای استدلال های قاطع و منطقی او در مورد قوه قضاییه داشته باشد؟ چه کسی در دنیا هست که می تواند فریاد بزند هر چه سند علیه من دارید منتشر کنید. اما منتشر نمی کنند! فقط می گویند خفه شو.
    جالب اینکه مدعیان دروغین و کثیف اصلاح طلبی هم نشان دادند که ائتلاف استراتژیک با خاندان لاریجانی دارند.

  • نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در واکنش به پیشنهاد افزایش قیمت بنزین به ۱۵۰۰ تومان در لایحه بودجه سال ۹۷ بیان کرد: این افزایش به جامعه شوک وارد می‌کند و باید در بررسی آن بازنگری شود.

    وی با تاکید بر اینکه مجلس باید در مقابل افزایش قیمت بنزین بایستد و مقاومت کند، گفت: دولت به‌جای اینکه هزینه‌های خود را کاهش دهد، چنین مدیریتی ندارد و دست خود را در جیب مردم کرده است.

  • مملکت در سراشیبی سقوط قرار گرفته . علی برکت الله .