سخنان پخش نشده استاد پناهیان علیه روحانی قبل از انتخابات!!!


چاپلوسی روحانی برای ترامپ و بی محلی ترامپ


+ 
101

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جواهر را اگر در جاي خودش قرار ندهيد ارزش را كم كرديد .
    اين سخنان را بايد در زمان خود منتشر ميكرديد و الان بيشتر به نوشدارويي شبيه است كه بعد از مرگ سهراب در جام طلا عرضه ميشود.

  • از رهگذر موقت به کاربران فهیم روشنگری؛ اول سلام.

    دوم؛ مطالعه نظرات ذیل این کلیپ، خصوصاً نظرات مربوط به اشک، دنیز، بهداد و از سوی دیگر، رهگذر موقت را بر آن داشت تا نکاتی را متذکر شود.

    سوم؛ افراد و جریانات فکری متعدد نسبت به مواضع و جهت گیری هایی که در مسائل گوناگون اتخاذ می‌کنند، حامیان و مخالفانی پیدا می‌کنند. آنچه مهم است این که حامیان و مخالفان، بایستی صرفاً از فکر و منش حاکم حمایت کرده یا با آن مخالفت کنند نه این که حمایت از یک شخص حقیقی صورت پذیرد و مخالفت با یک فرد. متأسفانه در مملکت خود بارها و بارها شاهد حمایت بسیاری از افراد از یک فرد خاص (مثل رئیس دولت اصلاحات) و مخالفت آنها با یک فرد خاص (مثل رئیس دولت های نهم و دهم) بوده ایم. غافل از اینکه حمایت کورکورانه از یک شخص سیاسی، مصداق دیکتاتور پروری است و مخالفت با یک شخص سیاسی نیز مصداق کار لغو.

    چهارم؛ بسیاری از افرادی که منتسب به جریان اصولگرا هستند در انتخابات سال ۸۸ از آقای احمدی‌نژاد حمایت کردند و امروزه شاهد آن هستیم که این فرد را قبول ندارند. چرا؟ فردی در این مورد گفت چون ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم. منطقی بود. یعنی تفکر اصولگرایی از تفکر حاکم بر احمدی‌نژاد سال ۸۸ حمایت کرده بود نه از شخص حقیقی محمود احمدی‌نژاد.

    پنجم؛ در مورد افراد منتسب به جریان اصلاح طلب اما اوضاع متفاوت است. چرا که اینان اغلب به حمایت از اشخاص مبادرت می ورزند مثل حمایت همه جانبه از رئیس دولت اصلاحات. اما افراد منتسب به این جریان در یک مقطع زمانی خاص، مرحوم هاشمی رفسنجانی را اکبرشاه خطاب کرده و حتی علیه آن مرحوم کتاب نوشتند اما در مقطع زمانی دیگری از ایشان حمایت کردند. تأمل لازم است. چرا؟ چون جریان اصلاحات، یک زمانی به خون مرحوم هاشمی تشنه بوده اما زمانی دیگر، او را بالاتر از همه ارکان نظام دانسته است. آیا می توان گفت جریان اصلاحات در ابتدا با تفکر حاکم بر هاشمی مخالفت کرد و سپس از تفکر حاکم بر او حمایت کرد؟ اگر اینگونه باشد، آن تفکر واحد که مورد پذیرش جریان اصلاح طلبی باشد، چیست؟

    ششم؛ مروری گذرا بر تاریخ معاصر نشان می‌دهد مبنای تفکر اصلاح طلبی توسعه سیاسی بوده که اولین بار توسط حجاریان مطرح شده است. حجاریان این مبنا را از حسین بشیریه الهام گرفته است. بشیریه در مورد توسعه سیاسی گفته بود: «توسعه سیاسی یعنی دموکراتیزاسیون و دموکراتیزاسیون هم یعنی سکولاریزاسیون». صبر کنیم. سکولاریزاسیون؟ بارزترین مشخصه سکولاریسم، جدایی دین از سیاست بوده و هست اما مگر می‌شود تفکری که مبنای آن جدایی دین از سیاست اعلام شده، در مسائل سیاسی از آخوند جماعت حمایت کند؟ مع الوصف، وقتی جریان اصلاحات در مسائل سیاسی از روحانیون حمایت می‌کند، دو حالت وجود دارد، یا مبنای تفکر خود را تغییر داده‌اند​ (که علی الظاهر چنین نیست) و یا اهداف دیگری را در پس پرده ی حمایت از روحانیون دنبال می‌کنند. اهدافی که فی المثل در دوران دفاع مقدس باعث شد طارق عزیز از نوشته‌های اینان علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده کند.

    هفتم؛ در زمان دولت اصلاحات، آیت الله مصباح تلاش کرد در مورد مبانی اساسی حاکم بر جریان اصلاحات با مهاجرانی، وزیر ارشاد وقت مناظره کند اما مهاجرانی و امثال او از انجام مناظره شانه خالی کردند و امروز می بینیم که چه اهداف شومی را در پس پرده دنبال می کردند.

    هشتم؛ برتری تفکرات بر یکدیگر در نتیجه‌ی بحث و گفتگو آشکار می‌شود. مناظره، ابزاری توانمند برای سنجش قدرت هر تفکر و روش است. امروزه افراد منتسب به کدام جریان فکری در مناظرات دست برتر را دارند؟ حامیان کدام جریان فکری بیشتر مناظره می‌کنند؟ اصولگرایی یا اصلاح طلبی؟ تفکر واحدی که بر جریان اصلاح طلبی حاکم است، چیست؟ آیا جریان اصلاح طلبی اصولاً دارای تفکر واحد هست؟ اگر هست این تفکر واحد چیست؟ این تفکر واحد چیست که هاشم آغاجری که حزب او از احزاب پرنفوذ جریان اصلاحات بود، در ۳۱ خرداد سال ۱۳۸۱ در همدان طی اظهاراتی در مورد پروتستانیزم اسلامی در کمال وقاحت، تقلید مقلدان شیعه از مراجع تقلید را میمون وار توصیف کرد. این اظهارات در آن زمان موجی از اعتراضات را در جامعه به دنبال داشت تا جایی که حتی رئیس دولت اصلاحات نیز در واکنش به این اظهارات گفت: «از دشمنان توقعی بیش از این نیست که روحانیت و دین را تضعیف کنند اما تضغیف روحانیت به اسم روشنفکری و اصلاح چرا؟!»

    نهم؛ بحث در مورد دولت فعلی و قبلی بماند برای زمانی که مدعیان اصلاحات، پاسخ هایی منطقی و معقول به سؤالات رهگذر موقت ارائه کردند.

    آخر؛ البته رهگذر موقت خود را حامی هیچ جریانی نمی داند اما معتقد است تناقضات موجود در جریان اصلاح طلبی بسیار زیاد است و بر حسب ظاهر کسی هم نیست که مواضع و تفکرات حاکم بر اصلاحات را شفاف کند تا این تناقضات از بین بروند.

  • حالا خودکشی پسر روحانی مسأله شخصی قبول این کمیته حقیقت یاب فاجعه منا که کلی افراد نخبه و شاخص شهید شدند تشکیل شد؟؟؟ کار به کجا رسید؟ در گزارش صد روزه رئیس جمهور بود یا نبود؟ ... احتمالا این هم یادم ترا فراموش

  • نظرات آقای رئیسی اصلا جنبه ی فنی و کارشناسی نداشت.خصوصا نظرات اقتصادی .(با شکلات یارانه نتوانست رای جمع کنه)خود ایشان و مشاوران اشتباه کردند.

  • ظریف الممالک در سفرهای پی در پی فقط به اروپا در مورد برجام صحبت میکند بعد از نزدیک به سه سال توافق هنوز گفتکو در مورد برجام است چطور ظریف پی در پی از تهعدات اروپا صحبت میکند که جان مادرتان به بانک هایتان بگوید با ما کار کنند پولهای بلوک شده در بانک هایتان را لطفا کنید بدهید اگر زحمتی نیست چطور ما باید دنبال ...چطور ما باید دنبال تهعدات اروپائیان در برجام باشیم ولی انها انکار نکار پس این غربی های خوب بانظم مقرراتی و متهعد چرا به ترکمن هسته ای عمل نمیکنند راستی دبیر کل فدارسیون بین المللی صلیب سرخ نمی داند برجام امضا کردیم مبلغی که ایرانیان مقیم و اروپائیان کمک کرده بودند به دلیل تحریم ها تحریم ها ..........

  • 24 میلیونی که به روحانی رای دادند به ایران خیانت کردند. در حقیقت به آمریکا و اسراییل رای دادند.

  • اشک 96/9/10 ساعت 09:42

    این یه بی احترامی به مردمه
    مردم به هرکی دوست داشته باشن رای میدن
    چون تجربه تلخ سال های 84 و 88 رو خوب یادشونه

  • خیلی هم شیرین بود اینقدر شیرین بود که هیچی نمی تواند تلخش کنه... این موج خدمتی که می بینی در مسئول ها افتاده زمان خاتمی فتنه گر جز تشنج سیاسی در محیط های دانشگاهی و سفر یک بار در 4 سال رئیس جمهور و اهانت های وحشتناک به ارزش های دینی مردم چیزی نبود... چی شد یک بار کاندید موردنظرتون رای نیاورد ذائقه تون تلخ شد؟ برای چی دیگه سطل آشغال آتش زدید تا به ذائقه همه تلخ کنید؟ اینقدر که دگمید... ولی افراد انقلابی و اصولگرا به نظر اکثریت احترام می گذارند و سلایق مختلف را به رسمیت می شناسند من که دست اصولگرا ها را می بوسم چون هر جا بودم واقعا خدمت کردند معصوم که نیستند ولی نسبت تخلفاتشون به مدعیان اصلاحات و اعتدال خیلی ناچیز و کم است إن شا الله همیشه اونها رای بیاورند دلها دست خداست... راستی چرا پسر روحانی خودکشی کرده؟ کسی که نمی تواند پدر خوبی برای بچه اش باشه می تواند رئیس جمهور خوبی برای مردک کشورش باشه؟؟؟؟؟؟ بره به خانواده اش اول برسه

  • واقعا براتون متاسفم نقطه ضعف دیگه ای برای تخریب روحانی نداشتین و داغ دیدن جوونشو
    میکنین سپر خودتون
    خود کشی پسرش یه مسئله خصوصیه
    به احدی ربطی نداره
    ممکنه مادزاد دیوونه بوده تو از کجا میدونی که زود قضاوت میکنی

  • 96/9/10ساعت 16:48.شما از کجا میدونی ...ممکنه مادزاد دیوونه بوده تو از کجا میدونی که زود قضاوت میکنی .

  • اشک 96/9/10 ساعت 16:46

    پس شما میگی که دست احمدی نژادو می بوسی
    بهتره بری ببینی اقای مصباح روشنفکرتون در مورد رفتار و اعمال امروز احمدی نژاد چی گفته
    گفته یک منحرفه یعنی ده سال از یک منحرف حمایت کرده
    یعنی میخای دست یه منحرفو ببوسی واقعا برای ایشون متاسفم که از یک منحرف حمایت کرد
    این یعنی عین بی بصیرتی
    احمدی نژاد دست پنهان خداست
    حالا حالا ها باید افشاگری کنه و شما و امثال شما
    و کسانی که اینو اوردنش بالا از رده های بالا تا پایین جواب بدن

  • شما به خاطر یک دستمال داری قیصریه را آتش می زنی حالا مشایی یک خط انحرافی را دنبال کرده همه آن زحمت های بقیه افراد و مسئولین و اصولگراها را باید بشوری بگذاری کنار؟؟؟ اگر زبانت خیلی درازه برو از دولت به اصطلاح اعتدال که زیر این نام کلی افراط گرایی می کنند بپرس این حقوق های نجومی چی شد؟ چرا جهانگیری هی با پول بیت المال میره سفرهای خارجی هر روز یک کشوره دلیلش چیه؟ خانه های بالای شهرشون و متراژهای بالا شیوه زندگی مسئول انقلابی و پیرو امام است؟ چرا در دولت روحانی زنها ساپورت پوش شدند مانتوها ول شده تا خشتک زنها پیداست، اگر مدیریت اسلامی بود زنان جامعه را اینگونه بازیچه نگاه هوسران و سیری ناپذیر بعضی مردها می شدند؟ سرمایه گذاری خارجی آیا واقعا زیاد شده؟ چرا اقتصاد مقاومتی اجرا نمیشه روسیه داره اجرا می کنه مسئولان ما یک گزارش بدهند... چرا واردات افزایش یافته؟ بیکاری جوانان بیشتر نشده؟ و.... اگر خیلی زبون داری لطفا قبر کنی نکن همین حالا را داشته باش از مسئولان فعلی بازخواست کن

  • هر روز که از عمر این دولت می گذره تازه می فهمم چرا پسر روحانی خودکشی کرده البته اگر خودکشی کرده باشه ... الله اعلم

  • شما خودت میگی در قضاوت مواظب باشیم
    پس چطور راجع به پسر روحانی انقدر راحت قضاوت میکنی...

  • پس چرا وقتی در مورد دیوار کشی صحبت میکنند امثال شما راحت قضاوت میکنید خوب در مورد پسرش هم توضیح بده تا ما به سبک شما قضاوت نکنیم ان شا الله در مورد قضاوت در همه ی مسائل همچنین موضعی داشته باشید... انقدر راحت قضاوت میکنی...

  • اشک 96/9/10 ساعت 09:44

    لازم نیست در مورد پسرش به کسی توضیح بده
    این یک موضوع شخصی و خانوداگی مربوط به خودشه به من و تو هم ربطی نداره
    بی خودی مسایل رو به حاشیه نبر

  • خدا هدایت کنه کسانی که دهان منتقدین دلسوز را می بندند... اگر قابل هدایت نیستند شرشون را از این ملت با خدا و با ایمان کم کند... این اعتدالی ها به اسم اعتدال بدترین افراطی گری ها را دارند می کنند در خوردن بیت المال ، در به هدر دادن سرمایه های مادی و معنوی ایران و... دهن کیهان که مسئولش در دوران شاه زیر شکنجه ساواک بوده و انقلابی است و حرف مردم را می زند و یک ریال از دولت پول نمی گیره را می خواهند خفه کنند... می دانند که فقط این روزنامه است که خلاف شرع و قانون و خلاف انقلابی گری های اینها را رو می کند...آره ابوبکر و عمر هم خواستند قانون را برای مردم و حضرت زهرا یکسان اجرا کنند ولی دیگه عقلشون نرسید که عقل قضاوت ندارند و کسی که برای دین خدا داشت خون دل می خورد را کنار زدند و همسرش را بین در و دیوار شهید کردند مواظب باشید در قضاوت خطا نروید به جای اینکه دشمن را بزنید دوست را نزنید بعد یک روز چشمتون را باز کنید استقلال و ارزش ها و دین جوانان از دست رفته باشه فقط پول و پله براتون مونده باشه اگر دشمنا چیزی براتون البته باقی گذاشته باشند

  • اشک 96/9/9 ساعت 23:40

    شما بهتره احمدی نژادتونو با اون همه اختلاسو جمع کنید جواب حمایت های اون روزاتونو بدین
    توجیهی برای رفتار امروزش داشته باشین...
    خیلی زیر شکنجه ساواک بودن این اقا اگر شکنجه ای هم شده نباید منتی بزاره چرا که برای خدا این کارو کرده در غیر این صورت در خسران بوده
    اگر هم انقدر فکر دین و ایمون جوونا هستی بد نیست به آمار مشروب خواری در کشور بندازی که قم با این همه ادعا رتبه 1 رو داره
    دوست عزیز مشکل مردم و دولت نیست مشکل جای دیگست مشکل جایی بود که مرحوم هاشمی سال ها بود خطر ان را گوشزد میکرد...


  • مهم این است که همه این کارها تلاشی است برای جواب ندادن به چند سوال
    ساده احمدی نژاد از بعضیها.
    به پاسخ دادن به استدلال فقط گوینده را متهم می کنند. درست شبیه پاسخی
    صهیونیستها به دو سوال ساده د مورد هولوکاست دادند.
    در منطق این افراد من قال مهم است نه ما قال
    همراهی برخی نهادهای نظام با اصلاح طلبان علیه احمدی نژاد هم جالب توجه است
    ایضا حمایت شما ازفاسدترین خاندان ایران

  • ادب رئیسی 96 و موسوی کروبی 88....

  • اشک 96/9/9 ساعت 23:41

    چقدر هم رییسی با ادب بود
    فعلا جواب سکه هایی رو که گرفته بده

  • رئیسی به جان سطل اشغال ها نیافتاد نمی دانم چرا اسهال طلب ها ارادت خاصی به اتش زدن سطل اشغال و اتوبوس و بانک ها دارند حتی اگر هم برای ظاهر سازی مسولین ستاد انتخاباتی رئیسی گل پخش میگردند حرکت درستی بود البته با این همه تخلف که از پنهان کاری کاملا در اشکار بود و اما سکه رابطه ی سکه و کروبی دو رفیق هم رکاب هستند عروسی دختر کروبی و خرید سکه توسط شهرام جزایری و کار را بنداز همیشگی اش کروبی ....

  • اشک 96/9/10 ساعت 09:48

    باز مردم سطل اشغال ها رو اتش زدند
    رییسی که با انکار کردن و دروغ گفتن در مورد نگرفتن سکه ها اتش به دین و ایمونش زد
    البته که خود ایشان هنوز انکار نکردن اما بهتر است مثل یک مرد و با شجاعت در جلوی مردم دست بر قران حرف بزند
    اری احمدی نژاد پدیده ای است که خدتان ان را پرش دادید به او میدان دادید حالا حالا ها باید تحملش کنید
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین

  • اشک...رئیسی به جان سطل اشغال ها نیافتاد نمی دانم چرا اسهال طلب ها ارادت خاصی به اتش زدن سطل اشغال و اتوبوس و بانک ها دارند حتی اگر هم برای ظاهر سازی مسولین ستاد انتخاباتی رئیسی گل پخش میگردند حرکت درستی بود البته با این همه تخلف که از پنهان کاری کاملا در اشکار بود و اما سکه رابطه ی سکه و کروبی دو رفیق هم رکاب هستند عروسی دختر کروبی و خرید سکه توسط شهرام جزایری و کار را بنداز همیشگی اش کروبی ....

  • دنیز 96/9/10 ساعت 13:34

    اشک چه قدر حرف چرت و مفت میزنی خدا شفات بده غلط میکنی که چهارتا لات بی سر و پا رو با مردم ایران یکی میدونی
    این تویی که داری دروغ میگی رئیسی سکه ای نگرفته بخواد انکارش کنه
    مگه کتاب قرآن نون و پنیره که به خاطر حرف احمدی نژاد روش دست بذارن قرآن احترام داره حالا هرکی میخواد باور کنه میخواد نکنه به درک
    حالا نه روحانی جون شما خیلی خوبه ملت خودش همه چی رو فهمیده کی خیلی بهتره مسلما احمدی نژاد هرکاری کنه خیلی بهتر از اونه
    گربه کوره نیستیم اشتباهات احمدی رو ببینیم و خدماتی که کرده رو نه هرانسانی اشتباهاتی میکنه انسان جایز الخطاست گل بی عیب خداست
    اون سند جعلی بود که یه دور بخونیش میفهمی احمدی نژاد همین الان نوشته
    اکثر کسایی رو گفته سکه داده باهاشون مشکل داشته خواسته عقده گشایی کنه
    از سایت روشنگری درخواست میکنم خواهشا ویدئو های صحبتها و افشاگری های علی زکریایی که در مورد بقایی و احمدی که
    تهمتهایی که درباره سکه دروغین زدن در اینستاگرامش گذاشته رو در تیتر یک سایت بذارین و در شبکات اجتماعی قرار بدین تا همه بفهمن رئیسی راستگوست

  • اشک 96/9/10 ساعت 16:41

    این طرز صحبت کردن از طرف مقابل انتظار می رفت
    اهان اینجا که میشه اسناد میشن جعلی
    پس خیلی از اسناد دیگه هم جعلیه
    حالا خوبه همه اونایی که متهم اند به سکه گرفتن سکوت کردند

  • دنیز 96/9/10 ساعت 19:27

    اشک بدبخت چه قدر زر مفت میزنی تا دیروز احمدی بد و سیاه بود امروز تا چهار حرف دوغین گفته شده خوب
    دوستای اصلاح طلبت هم تو تحلیل روزنامه هاشون اعلام کردن دروغه گویا تو زیادی پرتی
    روایت اول = در این کلیپ بقایی اعلام شد میزان سکه ها 5 عدد به هر نفر بود اما در سندی انتشار یافت میبینیم اعلام شده تعداد سکه به هر نفر 1 عدد بوده و متوجه تناقض میشویم خب این کلیپ میگه 9 نفر 5 سکه گرفتن درسته یا این سندکه میگه هر نفر 1 سکه گرفتن درسته کدوم رو باور کنیم
    روایت دوم = در سند نوشته شده بدینوسیله گواهی میشود در جلسه مورب 8-8-91 در دفتر ریاست محترم جمهوری وقت تشکیل گردید ((خخخخخ)) صورت مجلس در زمان ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد نوشته شده بعد تو صورت مجلسش نوشته شده رئیس جمهوری وقت یعنی معلومه الان نوشتن این صورت مجلس اون موقع رو خب این یک سوتی
    روایت سوم = ونوشته خواستیم شئونات حفظ شه رسید نگرفته ایم !!!! آهان و دوباره نوشته به دستور ریاست محترم جمهور دفتر رئیس جمهور وقت تو صورت مجلسی که اون زمان نوشتن به اعضای مشروحه ذکر اهدا گردید و بعد جالبه حسبه دستور برای حفظ شئونات رسید اخذ نگردید آهان !!!! خواستن شئون این افراد حفظ بشه ازشون رسید نگرفتید !!!! ولی تو صورت مجلس اسم همه رو آوردین ((خخخخخ)) مثل اینکه طرف رفته مجلس ختم بهش گفتن میت گفته لباس مشکی نپوشین گفتن میت غلط کرده ما به احترامش میپوشیم و خب دوباره تو سند تاکید کرده هر نفر 1 عدد سکه گرفته درصورتی که بقایی میگه هر نفر 5 سکه !!!!
    روایت آخر = رئیسی و سرلشکر جعفری و جلیلی تکذیب کردن منتها توکور بودی ندیدی کر بودی نشنیدی

  • تو چقد زر زر میکنی جوجه...
    خودتو جمع کن تحمل شنیدن حرف حقو نداری
    حالا اولشه بزار اسنادی که از وزارت اطلاعات برداشته رو کم کم رو کن بعد قیافت دیدنی گوگولی

  • دنیز 96/9/10 ساعت 21:11

    جوجه تویی مشنگ دلم میخواد این سایت برای همه اس و هرکی هم حق اظهار نظر داره من مثل بقیه نمیدونستم باید با یه هالوی احمق هماهمنگی داشته باشم زر زر هم تو میکنی جعلق تو خودتو جمع کن که معلومه بچه مدرسه ای هستی هنوز دوزار حالیت نیست حرف حق خخخخ بیچاره حرف حق که به امثال شماها بچسبه
    کدوم اسناد همونایی که مثل افشاگری مدرک آموزشی زن میرحسین جونتون بود خخخخخ آخه نی نی هی نرو برای من بیا حرفهای مجری های شبکه سیاسی رو بلغور کن
    قیافه تو بیشتر دیدنیه گاگول جان احمدی سندی نداره رو کنه اون حرفاشون درباره سکه یک گاف بیش نبود تمام
    خب دیگه حالا وقتشه برو مامی جونت بگو روپوش مدرسه ات اتو کنه فردا شنبه اس باس بری مدرسه

  • آمریکایی ها آخه ملت ایران را حتما میشناختند فقط یکی باشه دروغ بگه دروغکی همه چی را حل کنه براشون لابد کافیه... ولی آمریکا إن شا الله زمین خواهد خورد چون تنها مسئول این مملکت رئیس جمهور نیست ... و ظلم هم چه کوچک و چه بزرگ ابدی و همیشگی نیست

  • اشک 96/9/9 ساعت 15:29

    حالا چون روحانی برجامو به سرانجام رسونده ناراحتی؟ شما هم که میخاستین برجامو با جلیلی به سرانجام برسونین
    حالا اگه جلیلی موفق میشد باز میگفتی احمدی نژاد باعث حقارت و ذلت ملت ایران شده؟

  • ببین عزیزم فکر نکن زنان پاکدامن بلد نیستند تن فروشی کنند. قطعا می دانند که چطور تن فروشی باید انجام دهند. منتها تن فروش نیستند و عفت دارند.
    اما صد رحمت به زن تن فروش. او برای تن فروشی پول نقد می گیرد اما مرد وطن فروش برای وطن فروشی وعده نسیه می گیرد.

  • اشک 96/9/9 ساعت 23:33

    چه ربطی به حرفام داشت؟؟.؟

  • اگر ربطش را نفهمیدی خودت را فورا به روانپزشک معرفی کن.

  • دنیز 96/9/10 ساعت 14:29

    آخی چه قدرم برجام تون نتیجه داد خخخخخخخخخخخخخخ
    زمان احمدی تحریم بودیم
    الان مادر تحریم ها هستیم
    میخوای لابد بگی مادره احترامش واجبه خخخخخ

  • په نه په
    برجام شما خوب بود که همش جلیلی از اسلام
    و تاریخ واسشون حرف میزد
    یه کسی که از اساس مدرک این کارو نداشت میخاست برجامو بنویسه وای به حال اون روز
    هیهات....

  • دنیز 96/9/11 ساعت 00:02

    جلیلی اگه از دین و تاریخ بزنه خیلی بهتر ظریفه که یه سره نیشش تا بنا گوشش جلو خارجیا بازه ....همش عینهو عربا جلو خارجیا روی مبل لم میده .....موقعی که سران همه کشورا باهم می ایستند همه یه طرف ظریف هم یه طرف همه خارجیا صاف و صوف و اتوکشیده ظریف همش نیش تا بنا گوش بازه هی به طرف راستش نگاه میکنه میخنده به طرف چپش نگاه میکنه میخنده ندید بدید آدم ندیده

  • دنیز 96/9/10 ساعت 21:26

    ما برجامی نداشتیم خخخخخخخخخخخ
    جلیلی هرکسی که هست خیلی بهتر ظریف خان شماست
    جلیلی وطن فروش نبود که بتن روی دستاوردشهدای هسته ای بریزه
    از ننگجام شما چیزی جز خسارتی بزرگ به جا نماند مردم امروز از گذشته فقیرترند 12 میلیون زیر خط فقر اینهمه بیکار 19 میلیون بدمسکن کودکان کار
    آخر هم برگشتیم سر خونه اول حالا هم دنبال این هستید توان موشکی را نابودکنید تا دشمن به کشور ما حمله کند و شما مفتخورها با پولهایی که اختلاس کردین برین خارج از ایران و باهاش به ریش ملت بخندین خخخخ چه خیال محضی کور خواندید مگر بزرگمردان ایران ایندفعه میگذارند سخت در اشتباهید نقیب زاده سخت در اشتباهی روزنامه جامعه فردا سخت در اشتباهی افساد طلبان رانتخوار سخت در اشتباهید
    تو هم معلومه یکی از همین بچه کوچولو های مدرسه ای ژن خوب دزدان رانتخوار افساد طلب باشی

  • مگه ما مثل کره شمالی و امریکا جنگ افروزیم که بخوایم هی واسه اینو اون شاخ و شونه بکشیم همین که اونا از ما بترسن و بدونن نمیتونن با ما مقابله کنن کافیه

  • آره. قطعا از نظر شما ما جنگ افروزیم. اگر جنگ افروز نبودیم اروند رود را به صدام تقدیم می کردیم تا جنگ شود!
    ترسوهایی مانند شما خیال کرده اند باید به هر قیمت ولو ذلت و تسلیم شدن به دشمن جلوی جنگ را بگیرند.
    زنده باد کره شمالی. زنده باد رهبر خردمندشان
    کفاری که در عمل به قرآن از ما جلو افتاده اند.

  • شجاعت زیاد هم نشانه عزت بلند در برابر دشمن نیست
    شجاعت به معنی گفتن حرف حق و راستی است
    در برابر صدام هم ما جنگ را شروع نکردیم
    یکم تاریخ بخون
    بله اونا کافرند و در عمل به قران از ما خیلی جلوتر اما نه به اندازه ی ما در برابر دشمنامون
    چرا که ما با اعتقاد به جنگ میریم

  • اگر این چیزها به عقل تو می رسد پس چرا نمی فهمی نقد دادن داشته های بومی کشوری در ازای وعده های نسیه عین خیانت است؟
    چرا نمی فهمی حتی برای داشتن صلح باید اسلحه داشت؟
    می دانی صدام چرا یکبار بعد از معاهده ایران و آمریکا در الجزایر و بار دوم بعد از پذیرش قطعنامه حمله سراسری به ایران کرد؟ به همان دلیل که که بعد از برجام الان شیخ نشینها هم ما را تهدید می کنند.
    آری. کره شمالی دست آمریکا را خوانده و کاملا حق دارد که اینطور قاطع برخورد می کند. اگر مثل لیبی برخورد کنی سرانجامی بهتر از قذافی نخواهی داشت.
    کره شمالی. 60 سال است است تحت شدیدترین
    تهدیدها و تحریمها است اما احدی جرات حمله به او را ندارد. در این مدت توانسته کشوری با امنیت صدرصدی ایجاد کند که نه بیکار دارد و معتاد و نه
    تورم و نه اختلاس و نه فاحشه و ترافیک و نه آلودگی و...

    اما من از ته دل آرزوی جنگ دارم. چرا که در جنگ نامردها را می شود رو ریخت. ضمنا ترجیح می دهم که اگر قرار است جمهوری اسلامی نابود شود به دست
    دشمن  خارجی نابود شود به جای اینکه خودش از درون استحاله شود.  اما مطمئنم که ناتو و آمریکا و همه قدرتهای پفکی دنیا هیچ گاه جرات حمله  به هیچ کشوری را ندارند مگر آنکه آن کشور در مقابلشان ضعف نشان داده باشد  یا بخشی از ملت  جلوی آنها ابراز ضعف کرده باشند یا اپوزوسیون چراغ سبز  به آنها نشان دهد.  نگاه کنید به حملات و جنگهای آمریکا. چرا آنها هرگز  جرات حمله به کره شمالی و حتی کوبا را نداشتند؟
     چون وقتی دشمن احساس کند ملتی مستحکم است و نمی توان بر آن سلطه یافت هرگز حمله نمی کند.  حتی تحریمهای نفتی و بانکی آمریکا علیه ایران هم وضع
    نشد مگر بعد از فتنه  88، یعنی وقتی که به شنیدن صدای مخالف و تغییر در ایران امیدوار شدند.

     پس تنها تقاضای ما از ترسوها و جان دوستها این است که اگر واقعا کشورتان و  جانتان را دوست دارید الکی دلسوزی نکنید و خفه شوید و بگذارید تا صدایی  جز صدای اتحاد و اقتدار و اعتماد به نفس از ایران و ایرانی شنیده نشود.  در آن صورت جنگی هم در کار نخواهد بود و شما هم می توانید به زندگی بی  ارزش خود ادامه دهید.

  • این مردم حقارت و ذلت و خرد شدن در برابر زور گفتن آمریکا را دوست دارند چون فکر میکنند اینطوری روشنفکر می شوند,این مردم رو اونقدر با ماهواره ه تحمیق شون کردن که خودشون حاضرن سربازای آمریکایی رو بر بالین ناموسشون ببرن تا بهشون روشنفکر و مدرن و آزادیخواه بگن.
    این مردم لیاقت قاسم سلیمانی نداره, این مردم لیاقت یه کسی مثل شاه رو داره که سرباز آمریکایی رو بیاره به ناموسشون تجاوز کنه , بعدش هم ازشون حق توحش بگیره تا روشنفکر و مدرن بشن.

  • آروم برو با هم بریم ... مــــــهمان
    چه خبره مردم براثر یک جنگ روانی یک اشتباهی کردند شما چرا کار را به ناموس میکشونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    همین حرفها را میزنید که هرکس و ناکسی پیدا میشه میگه توندرو.خواهش میکنم سعی کنید یکم با زیباتر صحبت هاتون را بیان کنید تا ملت را جذب کنید نع که دفع کنید.

  • دوست عزیز اتفاقا ایندفعه مردم درست عمل کردن ولی دیگه مهندس رحمانی فضلی کار خودشو کرد..

  • خیلی ببخشید امام حسن هم میتونست بگه تمام فرشتگان بشن سربازش برای شکست معاویه
    اما صلح کرد و صلح کاملا به جا بود ایا خدایی نکرده ایشان زیر بار ذلت و حقارت رفتند ؟
    نه بلکه شرایط زمانی و مکانی ایجاب میکرد که این معاهده انجام شود
    ایا حضرت اشتباه کرد؟ زیر بار ظلم و ستم رفت؟

  • بله. قطعا زیر بار ستم رفت چون چاره ای نبود و مردم خودشان عدالت را فدا کردند تا آرامش و رفاه پیدا کنند. قطعا اگر امام می جنگید شهید می شد بی آنکه ثمری داشته باشد. خود معاویه برایشان اشک می ریخت و عزاداری می کرد و تمام. باید یزید به سر این مردم بیاید تا کفر را به وضوح ببیند .

  • نه خیر امام با این کار خواست جهل جماعت رو اثبات کنه همون طور که روحانی با برجام جهل عده ای رو نشان داد
    نیازی هم به امدن یزید نیست
    همین که امام زمان بیاد تا حق و باطل مشخص بشه کافیه

  • کسانی که صلح امام حسن مجتبی رو با برجام مقایسه میکنن یا واقعا تاریخ نخوندن و یا مغرضن! امام(ع) سپاه رو برای جنگ آماده کرده بود اما معاویه با تطمیع، تهدید و نیرنگ سربازان و فرماندهان لشگر حضرت رو چنان سست کرد که دیگه عملا امکان موفقیت در جنگ از امام گرفته شد! در چنین شرایطی بود که تن به صلح دادن، درحالیکه اگر مفاد صلح نامه رو مطالعه کنید امام(ع) دست بالا رو دارن، یعنی حضرت مذاکره کردن هم بلد بودن، نه مثل شیخ حسن که در حالی پای برجام رو امضاء کرد که خود آمریکایی ها میگفتن اگه توافق هسته ای صورت نمیگرفت تحریم ها خودبخود لغو میشد و برا همینم هست که هیچ رقمه حاضر نیستن چنین معاهده ی یکطرفه ای رو از دست بدن!

  • این چه ربطی به صحبت های من داشت