استاد طاهرزاده: احمدی نژاد ما را پنجاه سال عقب انداخت!!


نظر استاد طاهر زاده در مورد احمدی‌ نژاد

تا وقتی ایشان ذیل ولایت بود حکیم بود و از وقتی بیرون آمد بچه‌ بازی در می‌ آورد


+ 
40

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ما تا وقتی ک یاد نگیریم بدون جبهه گیری و از روی منطق حرف بزنیم و تصمیم بگیریم وضعیتمون حتمن بهتر نمیشه
    اکثر کامنتا ک گذاشتن فقط بی احترامی و جانب داری مسخرس...بابا عاقل باشید حرف حقا ببینید چیه ن ک یکی یه حرف ب شهصیت مورد علاقه تون میزنه زرتی بتون بر بخوره

  • ماشالا استاد....#حرف_حق

  • برام عجیبه ! چرا این آقای متخصص به آقای طاهرزاده فحاشی می کنه ؟ تخصصش میگه هر چی از دهنت در بیاد بگه؟ یک بخش مرز بین عامی و متخصص به نظرم اخلاقه. باور کنین من این رفتارو هرگز از استاد طاهرزاده ندیدم .. اصلا بیشتر از ایشون اخلاق دیدم. حالا چون یه حرفی به آقای احمدی نژاد زده باید این طوری باهاش حرف بزنین اگه مایه شو داری بگو کجای فکرش غلطه بدون فحاشی. یه کم از استاد مطهری و منشش یاد بگیر

  • به عنوان متخصص و مدرس در حوزه و دانشگاه که سالهاست تخصصی ترین مباحث علوم اسلامی را در حوزه تدریس میکنم، باید متأسفانه عرض کنم که آقای طاهرزاده بشدت بیسواد و عوام زده هستند و مانند بسیاری دیگر از امثال خود که الفبای درس و بحث و تفکر را طی نکرده اند و دورادور چیزی شنیده اند، جزء سیاه لشکرهای مباحث دینی و علمی بوده و به کلی در این فن بی بهره است.
    بسیاری از سخنان و نوشته های ایشان تا حد مضحکه نازل و خنده آور است. وای بر دینی که امثال طاهرزاده بی مایه و بیسواد در ترویج آن دخالت میکند.
    ای کاش ایشان و امثالشان که تخصص که هیچ، حتی کمترین اطلاعی از مباحث اسلام شناسی ندارند، سخن نگویند که بیش از این مایه آبروریزی دین نشوند.

    حرفهای ایشان در این کلیپ را هم که تا بحال نشنیده بودم، چون این حد از سفاهت و بلاهت و تعصب و خرمقدسی(به تعبیر مرحوم مطهری) باورنکردنی است که متأسفانه در طاهرزاده تحقق یافته است.

  • مهدی. م 97/10/12 ساعت 20:16 پیوند ثابت
    پاسخ
    سلام علیکم؛
    این حقیردربرابر خدای متعال هم؛
    به عنوان کسی که بیش ازبیست سال است ، مسائل استراتژیک را پیگیری ودنبال می نمایم؛
    نه در دفاع از آقای طاهرزاده یا آقای احمدی نژاد، به عرض شما می رسانم؛
    لیبرالیسم ،جامعه جهانی راآلوده کرده است؛
    لیبرالیسم بگونه ای درتار و پود علوم و معرفت ها(انسانی و تجربی )پیچیده که؛
    قوه تشخیص خوب و بد – زیبا و زشت- عدالت و شقاوت را از بشریت گرفته ؛
    متاسفانه لیبرالیسم مانند ویروس همه راآلوده کرده ؛
    طوریکه درایران اسلامی و انقلابی ما،حتی قوه فرقان را ازبعضی مومنین گرفته و بسیاری را می بینیم که چطور؛
    ساده اندیشانه در چاه ویل لیبرالیسم افتاده‌اند و دست و پا می زنند.

  • آشنا 98/4/11 ساعت 18:26

    بله شاید شما درست می گویید که استاد طاهرزاده عامی هستند ولی عامی بودن گنج نایاب و از خلق خوی نبی اکرم(ص) است. خشک مقدس بودن رابا عامی بودن قاطی نکنید، حداقل شما دوست عزیز که از علمای برجسته ی حوزه و دانشگاه هستید. خشک مقدس کسی است که می گوید حجابتان را رعایت کنید قبل از آنکه اسلام و حرف اسلام را تبیین کند. امروز این حجم از ضعف فرهنگی کشور محصول کدام نهاد کشوری است. من می گویم حوزه مسئول تبلیغ اسلام ناب محمدی بود ولی نه در همه جا بلکه در موارد عظیمی کوتاهی کرد و معارف ناب اسلام را به مردم عرضه نکرد. که اگر کرده بود برای حفظ حجاب نیازی به گشت ناجا نبود. ولی امثال استاد، خیس از دریای المیزان، ما را با اسلام ناب آشنا کردند، خدا خیرشان دهد و از گزند زبان جاهلان دورشان دارد. من از گفته شما ناراحت شدم، چرا که شرط ادب را رعایت نکردید ولی در مقام جواب هم نیستم زیرا که لگدچهار پا را نمی توان با لگد جواب داد.

  • فرض کن احمدی نژاد کافر و محارب و نجس است. اما الان دارد حرف منطقی و مستدل می زند. اگر جواب گفتار را نداری بدهی چرا گوینده اش را می کوبی؟ آیا نمی دانی حمایت از ظالم از خود ظلم بدتر است؟ آیا سید میثم صفاییان را نمی شناسی؟ یا طلبه سیرجانی را؟ یا دانشجویی که به گزارش افشای فساد فلان قاضی به قوه قضاییه توسط همان قاضی زندانی شد؟ از کی داری دفاع می کنی؟ از آملی لاریجانی؟ به چه قیمتی؟ اگر نمی خواهید از حق دفاع کنید و بهای آن را بپردازید اقلا از ظالم حمایت نکنید که کیفر خدا از ظالمان و حامیانشان بسیار سخت است. چرا قیامت را شوخی گرفته اید؟

  • درود بر احمدی نژاد به قول احمدی نژاد همون جایی تون که میسوزه اب بریزید

  • درود بر دکتر احمدی نژاد
    دشمن مردم فریبان و دوستاران پول و قدرت و عوام فریبی

  • احمدی نژاد را کسانی درک و حمایت میکنند که قید مسائل دنیا و پول و قدرت را زده اند و فکر و ذکرشان فقط مبارزه با ظالم و سرمایه داری است و حامی و نوکر مردم مستضعف هستند.

  • اینکه احمدی نژادی که به قیمت کشتار مردم در منصب ریاست قرار گرفت با بصیرت ارباب صاحب بصیرتتان تناقض دارد

  • بصیرت یعنی بفهمی که خاتمی مهره ی غرب و اسرائیل توی ایرانه
    و قاتل اصلی ایشونه و بی خودی جای ظالمو مظلومو عوض نکنید...
    قضیه شما قضیه همون دزدیه که میره دزدی بعد که صاب خونه میفهمه و میاد بیرون همراه با بقیه دزد دزد میکنه...
    اقای احمدی نژاد اشکالات زیادی داره ولی انصافا سگش به امثال خاتمی و رفقاش می ارزه...

  • سگ ارزشش بیشتر از خاتمی معلونه ان شا الله خون شهدا جواب اشعث های این کشور رو بده........

  • رهبری مانع از بازداشت احمدی‌نژاد
    ۱۱حکم قطعی علیه معجزه هزاره سوم صادر شده است که تعدادی از این احکام به پیش از تابستان ۹۶ بر می‌گردد.

    ۲۳ مردادماه امسال بود که اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام رهبری معرفی شدند و ادامه حضور چهره‌ای نظیر «محمود احمدی‌نژاد» در مجمع تشخیص؛ مساله‌ای که برخی تحلیلگران از آن بعنوان فرصت پایانی برای حضور وی در فضای سیاسی کشور عنوان کرده اند رقم خورد.

    باوجود فضای مسمومی که احمدی‌نژاد و یارانش پس از پایان دولت دهم در کشور به‌وجود آورده‌اند و بر خلاف رقبای انتخاباتی‌اش (در سال ۸۸) که در حصر به سر می‌برند، آزادانه ارکان نظام را زیر سوال می‌برد، خطایی که موسوی و کروبی هرگز مرتکب آن نشدند.

    حال پرسش این است؛ چرا رهبری نظام با تمدید عضویت جنجالی‌ترین رییس‌جمهور تاریخ انقلاب اسلامی در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای وی مصونیت ایجاد نمود!؟

    احمدی‌نژاد از چه راز سر به مُهری می‌تواند پرده ‌بردارد که پرورش دهندگانش سکوتی این‌گونه توأم با ترس اختیار کرده‌اند!؟

  • اگه قرار باشه اقای احمدی نژاد بازداشت بشه به خاطر کاراش
    حتما حکم امثال خاتمی اعدامه...شک نکن!
    رهبری از احمدی نژاد دفاع کرد و میکنه چون یه سری کفتار صفت و بی انصاف خدمت های عظیمی که برای کشور کردو نمیبینن و فقط قصد دارن ریشه ایشونو بزنن...و دلیلشم اینه که ایشون پا گذاشت روی دمشون البته اشتباه کرد و باید طبق قانون و مدرک پیش میرفت ولی امسال اقای رفسنجانی کم نخوردن و نبردن و لابی نکردن...
    حالا همون دنباله روهای اقای رفسنجانی که جناب رئیس جمهور محترمم میباشد باید هر جا میره دولته قبلو بکوبه تا همه یادشون باشه که نباید با تفکر اشرافی در افتاد...باید گذاشت تا اقای روحانی و دارو دستشون همیشه ثروتو قدرت دستشون باشه و سفیدو سیاه نشون بدن و سیاهو سفید...
    البته اقای احمدی نژاد هم اشتباهات زیادی داشت و بزرگترین اشتباهش خودخواهی بود...ولی در حقیقت ما هیچ وقت اقای احمدی نژادو با امثال روحانی و خاتمی که انحراف و کژی از منشو روششون میباره عوض نمیکنیم...تفکر اشرافی و لیبرالی امریکا و اروپا به جز برده داری مدرنو به ارمغان گذاشته ... یه عده سرمایه دار و گردن کلف و خیل عظیمی هم برده های اونا...
    حالا تفاله های اونا بخصوص خاتمی با اون افکار انحرافی و ناصحیحش میخوان طرح برده داری غربو برای ایران به ارث بذارن...

  • چرا حاج آ قا دروغ میگی

  • Sbu 96/9/4 ساعت 14:15

    حضرت استاد
    خدا رو شکر من درست تشخیص دادم ،خودتون میگید آقا از ایشان حمایت کرد ماهم حمایت کردیم،از جایی که ایشان از زعیم جدا شد ما هم از او جدا شدیم،زعیم خودشون فرمودند سال ۹۲ شما دولت در تمام طول هشت سال آرمان ها رو سر دست گرفتید و به آن افتخار کردید.حالا شما از زعیم. جدا شدید یا احمدی نژاد؟

  • رفتارهای احمدی‌نژاد، دست انتقام الهی است از ما اصولگراها؛ حالا حالاها باید تاوان بدهیم بابت تحمیل او به مردم و نظام.

    مهاجری درست می‌گوید. اما حالا مانده تا تاوان کامل انتخاب‌های فاجعه بار ۸۴ و ۸۸. فقط بحث احمدی‌نژاد نیست بحث اصلی فرآیندی است که به انتخاب او منجر شد. حمایت‌های سازماندهی شده و گسترده کسانی که او را «معجزه هزاره سوم» نام نهادند و انقلابی مجاهدی که آمده بود ارزش‌های از دست رفته را زنده کند.

    احمدی‌نژاد یک مهره بود که با پشتیبانی محافظه‌کاران بر مسند قدرت نشست. تحمیل او در سال ۸۸ امنیت ملی ایران را در معرض خطر قرار داد و منتقدانش را منکوب کرد. حامیان او باید پاسخگو باشند. نمی‌شود زمانی از معجزه بگویند و چند سال بعد از انحراف. همه حرف‌های احمدی نژاد هم غلط نیست.

    او گفته است قوه قضاییه باید در مورد عملکردش پاسخ دهد. اصلا به کجا پاسخ می‌دهد؟ ساز و کار نظارتی شهروندان بر قوه قضاییه کجا پیش‌بینی شده؟ آیا قوه قضاییه در جرم ‌زدایی موفق بوده اگر بوده چرا هزاران هزار زندانی عادی؟ آیا دادرسی عادلانه در این قوه رعایت می‌شود؟ این‌ها همه سئوال هستند که احمدی‌نژاد به درستی مطرح کرده اما مشکل اینجاست او خود متهم است.

    او از قتل ستار بهشتی انتقاد می‌کند اما نمی‌گوید که مدافع سرسخت مرتضوی، عامل اصلی کهریزک، بوده است. وقتی روح الامینی، جوادی [فر]، مقدم جان می‌دادند، وقتی سهراب اعرابی زیر شکنجه کشته شد؟ وقتی کهریزک به نمایشگاهی از ستم عریان علیه شهروندان معترض تبدیل شده بود احمدی‌نژاد کجا بود؟اصلا وقتی که زهرا بنی‌یعقوب آن نخبه ایرانی در سال ۸۶ در بازداشتگاه ستاد امر به معروف و گشت ارشاد جان داد احمدی نژاد کجا بود؟

    ۸۴ تا ۹۲ سخت‌ترین دوره حیات جامعه مدنی ایران بود. یکی از دشمنان جامعه مدنی در ایران تیم احمدی‌نژاد بود که برای تحت فشار قرار دادن نهادهای مدنی از هیچ اقدامی چشم‌پوشی نکردند. حالا آنها از همان جامعه مدنی که محدودش کردند کمک می‌خواهند و فریاد مبارزه با ظلم سر می‌دهند.

    ببینید چه می‌کند تقاص خون آن جوانان معترض بی‌گناه که احمدی‌نژاد و مدافعانش را به جان هم انداخته و منتقدان محصورش کروبی، موسوی و رهنورد را سرافراز کرده..

  • جناب مهمان خودت را درست معرفی کن چون خنده ام گرفته از این جمله که می گویی دست انتقام الهی از ما اصولگرایان ،خودت را اصولگرا جا نزن حمایت از فتنه و الفاظ دهن پر کن فتنه گران مانند جامعه ی مدنی که به وسیله ی آن همه جا را به لجن کشاندند که اصولگرایی نمیشود
    لطفا درون خودت را به واقع نشان بده و بعد این اراجیف را بگو اگر احمدی نژاد به انحراف رفته ما او و بقایی و مشایی و.... را زیر پا می گذاریم اما نشان دادن خدمات درخشان دولت های وی بخصوص دولت نهم را هم نمی توان کتمان کرد وبه شیوه ی امثال جنابعالی و خط فتنه مانند روش معاویه و عمرو عاص وارانه جلوه داد
    به قول حضرت امام ملاک حال افراد است و یاران خمینی کبیر عقد اخوت با کسی نبسته اند تا وقتی در خط ولایت هستند حامی آن ها هستیم و اگر غیر آن باشد مقابلشان می ایستیم حال هر کسی باشد اما شما ها بر عکسش عمل می کنید وقتی که فرد مقابل ولایت و نظام ایستاد و برای غرب غش وضعف کرد مریدش می شوید هر کسی می خواهد باشد پسر فلان آیت اله باشدیا فرزند فلان شهید و....
    در ضمن این شیوه ی منافقان است که در هیچ شرایطی از خط و خطوطشان دست نمی کشند حتی اگر لیدر هایشان بزرگترین فتنه ها و بزرگترین اختلاس ها بزر گترین خیانت ها و بزر گترین وطن فروشی هاو جاسوسی ها را بکنند چون در دلهایتان مرض است باز هم از آن ها حمایت می کنید خیانت ها و آسیب هایی را که به کشور زدند را به عینه دیدید و در دادگاه مشاهده کردید ولی باز هم حرف های فتنه گرانه را می زنید چون نمی توانید و نمی خواهید حق طلب باشید

  • کامنت بالا مربوط به بنده بود که فراموش کردم نام کاربری ام را ذکرکنم.

  • نور 96/9/4 ساعت 12:03

    نه اینکه قبلش خیلی جلو بودی و یا حالا خیلی جلو هستی
    شماها یکی از یکی بدتر هستید نمیخواهید مشکل مردم را حل کنید فقط میخواهید با یه شعاری حالا اصول گرایی اصلاح طلبی اعتدال یا هر گند و کثافت دیگه ای حکومت کنید که این آرزو را به گور خواهید برد
    شما اول بگو چرا بعد از جنگ هر کسی در هر لباسی و تیپ و قیافه ومرام و عقیده ای هستش چرا بیش از چند فیش حقوقی داره
    بعدش شما بگو چرا بیش از یک خانه منزل و بیت داره
    بعدش بگو چرا اینقدر بعد از جنگ ایقنرد از اسم و راه و رسم سیدالشهدا امام حسین واهمه دارید