بانوی کرمانشاهی: خاک بر سر دولت روحانی!


آقای روحانی؛ غیرت ایرانیت اجازه میده زن و بچه خودت در خیابان بخوابند؟ دولت تا قیامت شرمنده مردم کُرد است


+ 
67

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آقای روحانی اگر کرد نباشد ایران هم نیست

  • خاک بر سر دولت بی غیرت

  • ادمهای بدبخت و نفهمی که بر ضد نظام حرف مفت میزنند بروند از قدیمی ها بپرسند که زمان شاه کسی از ترس ساواک و یا حتی یک فرماندار و یا حتی یک پاسبان جرات اظهار نظر مخالف نداشت و حتی ادمها از برادر خودشان هم میترسیدند که شاید ساواکی باشد و این انقلاب بعد از قرنها ظلم حکام ستمگر ازادی به مملکت اورد . بروید زلزله ها و مصیبت های زمان شاه را ببینید که کسی از مردم جرات حرفی به جز التماس نداشت و از طرفی عده ای مستمسکی پیدا کرده اند که تا اتفاقی میفتد فوری دم از این خلق و ان خلق و شیعه و سنی میزنند . همه ایران یک ملتند و همه چه در انقلاب و در جنگ تحمیلی کم و بیش ایثارگری کردند . اما اگر حرف منطقی باشد قابل قبول است و ان اینکه توقع مردم از انقلاب این نبود که عده ای بر سر سفره غنائم بنشینند و مملکت را بدوشند و دزدی کنند و وقتی سیر میشوند بی حیایی و بی شرفی راه بیندازند و رقاصی کنند .

  • رضا١١ 97/12/18 ساعت 00:32

    روحانيو غير روحاني نداره اينا همشون مترسك اون بزرگشونن ملتم مسخره هيچ فرقي باهم ندارن

  • در حرامزادگی شما همین بس که فرق دولتی را که ششماهه تمام زلزله زدگان ورزقان را در اوج تجریمهای فلج کننده صاحبخانه کرد با دولتی که رییس جمهورش مشغول تفریح و جت اسکی در سواحل قشم است یکی می دانید.

  • شگفتا که مردم هنوز به این آخوندا و این حکومت سرتا پا دزد و جانی امیدوارند و متاسفم برای مردمی که بین روحانی و رییسی تفاوت قائل می شوند.

  • اصل انتقادات این خواهر عزیزمون بجا و منطقی است. ستاد بحران وزارت کشور، ستاد بحران استانداری و ستاد بحران فرمانداری همه زیرمجموعه دولتند. انتظار نمیره درحالیکه دولت فعلی 4 سال کشور دستش بوده، در مقابل بروز یک حادثه طبیعی در مملکتی که به گواه دانشمندان جزء مناطق حادثه خیز جهان هست تا این حد علیل و ناکارآمد نشون بده..
    اما اینکه معتقدند حکومت و نظام بدهکار قوم کرد هستن(!) باید بگم این حرف درست نیست! چرا مسئله رو قومیتی می بینید؟! واقعا فکر می کنید بقیه مردم دارن در رفاه و آسایش زندگی میکنن؟! یعنی حقیقتا تا این حد شما از درد و رنج و فقر و تبعیض در مورد سایر هموطنانتون بی خبرید؟!
    باقی ملت هم ایثار و فداکاری زیادی برای این نظام و این مملکت و خصوصا قوم عزیز کرد داشتن و در این راه زیاد سختی کشیدن.. آیا قوم شجاع و نجیب کرد در 8 سال دفاع مقدس و در مقابل داعش تنها مبارزه کردن؟! وجود این همه ایثارگر، آزاده، جانباز، شهید و خانواده های بزرگوارشون از شهرها و مناطق مختلف ایران سند تفکر اشتباه شماست!
    هموطن گرامی؛ گفتن این حرف ها در این شرایط شاید درست نباشه، اما نگاه و ذهنیت غلط خودتون، که بجای در نظر گرفتن منافع کل کشور و ملت، قومیتی یا سیاسی رای میدین باعث شده این سیکل مخربِ سیاستمداران و مسئولین بی خاصیت، همیشه در صدر امور مملکتی حضور داشته باشن! با عرض معذرت، از نظر مشارکت اجتماعی شما آلت دست سیاسیون مبتذل شدین و همون ها دارن ازتون سوء استفاده میکنن.. حداقل از حالا به بعد عمیقتر و با دید بازتر و وجدان بیدارتر به کسانی رای بدین که عزتمندانه حامی انقلابی هستند که متعلق به همه محرومین و پابرهنه هاست، نه اونهایی که هدفشون جیب خودشون و اطرافیان و چشمشون هم به دست کدخداست!

  • شما را می خواهیم و هموطن ماییم و ما نسبت به شما مسوولیم. برای ما کرد و فارس و ترک و عرب و... هیچ تفاوتی ندارند. الان مصیبت زده اید و بعضی حرفهایتان معقول نیست ولی بی خود هم احساساتی نشوید و قومیت گرایی در نیاورید. برای چه خدا خواسته شما به این وضع بیفتید؟ چه شده که عذاب الهی را متوجه خودتان کرده اید؟ دولت درست عمل نکرده سرجایش اما به خودتان هم نگاه کنید چرا خداوند عذاب می فرستد؟ یک کم فکر کنید. یک جوالدوز که به دیگران می زنید یک سوزن هم به خودتان بزنید. در هر صورت ان شاالله مشکلاتتان با کمک همه مردم و ارگان ها حل شود و ما صورت رنجدیده و مصیبت دیده شما را شاهد نباشیم.

  • دولت حسن روحانی پول بیت المال که مال شماست به مدیران ایران فروش و جاسوس حقوق نجومی می دهد برادر همین روحانی و جهانگیری بیت المال را دوشیدند . مهدی جهانگیری دزد 14 هزار میلیارد غارت کرده است برای مردم عادی پول و اعتبار نیست . همه شما روحانی نفرین کنید تا بمیرد .تا شماها باشید به اصلاح طلب ها که امید اسراییل در ایران هستند رای ندهید . غذای گرم به شما همین ریسی داره می دهد نه روحانی . دیگه به ابو موسی اشعری ها رای ندهید خوب .

  • خاک بر سر تو که به حسن روحانی رای دادی هرچی کاشتی حالا درو کنید برید دعا کنید به جان سپاه و ارتش که به دادتان رسید. هر کسی به روحانی رای داده در حقیقت به شرف و عزت ناموس خودش خیانت کرده است . بابا این روحانی و ظریف مامور هستند تا ایران را دفن کنند و از هستی به نیستی ببرند. نکنه ترسیدی اگر به ریسی رای بدهی تو پیاده روها دیوار بکشد زنکیه احمق ؟

  • برادر مهمان
    این خواهر کرد من از دردش میگوید و تو از رای او ایراد میگیری - کمی از مولایمان علی یاد بگیر که به دیدار یتیمان جنگ میرفت و همسران و بچه های انان علی را لعن میکردند و او زبان به اعتراض نمیگشود . حالا این خواهر به خاطر رایش باید مورد شماتت باشد.؟ من هم این دولت را قبول ندارم اما توهین اصلا کار درست و مردانه ای نیست و سیاسی بازی از دستاویزهای همین دولت است.
    شما اگر از دولت ناراضی هستید بهتر کار کنید و به این مردم مظلوم یاری برسانید.

  • من 96/9/2 ساعت 10:04

    هر کس به روحانی رای داد هم به خودش ظلم کرد هم به ایران..... اما درست نیست توی این شرایط با این مصیبت زدگان اینجوری صحبت کنید . یعنی در هر شرایطی این طور جواب دادن درست نیست.

  • خانم کرد عزیز ، هر کی به حسن روحانی رای داده است به خدا به آمریکا و اسراییل رای داده است . از جمله خود شما ناخواسته خواسته آمریکا را انتخاب کردی این زلزله عذاب خداست برای شماهایی که به روحانی رای دادید پس هر چی سرتان بیاید حقتان است چون به حسن روحانی نجس و جاسوس آمریکا است رای دادید .

  • ج 98/9/25 ساعت 18:43

    این حسن مگه شورای نگهبان تاییدش نکرده

  • بانوی عزیز و ساده کرمانشاهی اگر به روحانی رای دادید پس جوابتان را خوب از انتخاب اشتباه خود گرفتید . این از شما و مثل اینکه 6 میلیون اهل تسنن هم به روحانی رای دادند و در جلسه تحلیف حتی یک نفر از اهل سنت دعوت نکرد. خانم کرد کرمانشاهی چرا به ریسی رای ندادی ؟ آخه چرا؟ حسن روحانی حرمت و احترام دانشمندان هسته ای را نگه نداشت و روی دستاوردشان بتن ریخت وای به حال شما ها. برید خدا راشکر کنید ارتش و سپاه به دادتون رسیدند وگرنه از این هم بدبخت تر می شدید . وقتی به ابوموسی اشعری ها رای دهید همین می شود .