فوری فوری / وحید حقانیان : خدالعنت کنه آقای جهانگیری رو!!!!!


وحید حقانیان نماینده رهبر انقلاب در بازدید از مناطق زلزله زده: خدا لعنت کنه آقای جهانگیری رو که اولین تخم لق سیاسی بازی رو در ماجرای زلزله گذاشت!


+ 
58

- 
9

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • saie 96/9/17 ساعت 08:56

    درود بر شرفت

  • احسنت به این سخنان . حرف حق والا تلخه اون از برادر احمق رئیس جمهور که داره میدزده و میبره اونم از برادر معاون اول که سفره رانت خواریش هنوز پهنه خداوند دست جمع لعنت کنه این دولت تدبیر و فساد رو . سردار حقانی شما ازین حرفایی که میزنن ناراحت نشو اینا همونایی اند که رای دادن به رئیس جمهوری که چهارتا دزد و مفسد دور خودش جمع کرده . خدا انشالله هرجا هستی حفظت کنه سلام مارو هم به آقا برسون بگو تا آخرین قطره خون پای این انقلابیم.

  • خیلی زیبا بود ، با همین فرمون برو

  • خوب گفت. وحید هیچ غمت نباشد حرف حق را گفتی. خدا لعنت کنه جهانگیری. این اصلاح طلبان دیگه شورشی در آوردند

  • از رهگذر موقت به هموطنان فهیم ایران زمین؛ اول سلام.

    دوم؛ مشاهده‌ی کلیپ حاضر و مطالعه‌ی نظرات ذیل آن، خصوصاً نظرات مربوط به سید مهدی، آتش قلم، مهمان 96/8/29 ساعت 09:00 و مهمان 96/8/29 ساعت 16:14، رهگذر موقت را بر آن داشت که نکاتی را به کاربران فهیم متذکر شود:

    1) اهل بصیرت اگر نگاهی به نظرات کاربرانی که نام آن‌ها ذکر شد، بیفکنند، به وضوح تلاش بیهوده‌ی فرد یا برخی از افراد نا آگاه را خواهند دید، که با توسل به تاکتیک‌های نخ نمای تعویض نام کاربری و یا عدم ذکر آن، سعی در تشویش اذهان عمومی و هوچی‌گری داشته و به خیال خود کوشیده‌اند بین آحاد ملت، ایجاد تفرقه کنند. اینان همان‌هایی هستند که با توسل به روش ارباب خود یعنی صادق زیبا کلام، همواره در مواجهه با سؤالات منطقی، کوشیده‌اند با هوچی‌گری و کولی‌بازی، از ارائه‌ی پاسخ‌های شفاف و صریح شانه خالی کنند. البته خدا را شکر که حوض روشنگری، خالی از ماهی نیست که اینان احساس سپه سالاری در آن کنند.

    2) پر واضح است که نظر مربوط به مهمان 96/8/29 ساعت 09:00 از سوی کدام کاربر معروف روشنگری نوشته شده. رهگذر موقت قطع به یقین می‌داند این نظر را چه کسی نوشته است و می تواند نام کاربری مشهورتر او را ذکر کند. بله. مشهورتر از آن جهت که این شخص در سایت روشنگری نام‌های کاربری فراوانی دارد که تعداد آن‌ها از عدد انگشتان دو دست نیز بیشتر است. اما به واقع علت چیست؟ علت چیست که یک فرد از ذکر نام کاربری عام‌تر خود پرهیز می‌کند؟ رهگذر موقت علت این امر را در بحران هویتی می‌داند که در وجود این افراد نهفته است. اینان به جهت این که تکلیفشان با خودشان معلوم نیست و هر روز حرف‌هایی می‌زنند که ناقض ادعاهای قبلی آن‌هاست، به جهت فرار از پاسخگویی پیرامون مواضع لغو و نادرست قبلی خود، یا نام کاربری عوض می‌کنند، یا از ذکر نام کاربری پرهیز می‌کنند و یا برای خود سوراخ موشی گیر آورده و به کل مخفی می‌شوند. با وجود اینکه هر سه تاکتیک مذکور نخ نما شده‌اند اما به هر صورت تاکتیک اخیر به نسبت دو تاکتیک قبلی، عاقلانه‌تر به نظر می‌رسد.

    3) رهگذر موقت از حامیان سیاسی‌کاری صورت گرفته توسط آقای جهانگیری، چند سؤال مهم و اساسی دارد. اگر پاسخ معقولی به این سؤالات داشتید، رهگذر موقت مایل است بداند.

    الف) آمارها حاکی از آن است که حداقل پنج میلیون نفر از هموطنان عزیزمان در مسکن مهر سکونت دارند. اگر مسکن مهر نبود، این بخش از مردم در چه مدل خانه‌هایی سکونت داشتند؟ خانه‌هایی ضعیف از خشت و گل یا خانه‌های چند صد متری در برج‌های مستحکم؟ آیا ساکنان مسکن مهر از مستکبرین متمول هستند یا از مستضعفین محروم؟

    ب) آقای جهانگیری، با استناد به کدام آمار رسمی یا غیر رسمی، صبح روز بعد از زلزله اظهار می‌کند که مسکن مهر عامل بخش عمده‌ای از تلفات زلزله در کرمانشاه بوده است؟ این اظهارات در حالی صورت گرفت که حتی دو روز بعد نیز مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمانشاه (وابسته‌ی دولتی) گفت: «اکنون آمار دقیقی از میزان تلفات مسکن مهر مناطق زلزله‌زده به‌ویژه سرپل‌ذهاب وجود ندارد». این مقام دولتی اضافه کرده است: «براساس تصاویر موجود، سقف بیشتر واحد‌های مسکن مهر شهرستان سرپل‌ذهاب سالم است و تنها دیواره بیرونی آن تخریب شده است». لازم به ذکر است که دیواره بیرونی در سال 94 تکمیل شده بود. بر این اساس اقدام آقای جهانگیری چگونه توجیه می‌شود؟

    ج) چه می‌شود که وقتی رئیس جمهورمان در چهار سال گذشته، با زننده‌ترین الفاظ و القاب، به منتقدان خود حمله می‌کرد و در ایام نزدیک انتخابات در توهینی آشکار به بخش زیادی از ملت، حامیان کاندیدای مقابل را خشونت طلب معرفی کرد، این افراد دم از فضائل اخلاقی و تربیت و لزوم حفظ آن توسط رئیس جمهور نزدند و حتی در مواجهه با افرادی که بر لزوم حفظ تربیت تأکید داشتند، در کمال وقاحت اظهار کردند که رئیس جمهور کار درستی کرده که منتقدان خود را بی‌سواد و بی‌شناسنامه خوانده و آن‌ها را به جهنم حواله داده است، امروز لعنت فرستادن توسط آقای حقانیان به یک فردی که اقدامی به غایت نادرست انجام داده است را توهین و بی تربیتی قلمداد می‌کنند و او را مورد هجمه قرار می‌دهند؟

    رهگذر موقت بر مبنای منطق عقلی، سؤالاتی را مطرح کرده و در پی پاسخ آن‌ها از سوی افرادی است که دچار بحران هویت‌اند. بعلاوه رهگذر موقت قصد حمایت از هیچ گروه و جریانی را نداشته و ندارد و تنها تأکید بر آن دارد که فضیلت باید برای همه فضیلت باشد، رذیلت هم برای همه باید رذیلت باشد. نه این که فی المثل بی ادبی را آن‌جا که به نفعمان بود فضیلت بشماریم و آنگاه که به ضررمان بود، رذیلت قلمداد کنیم.

  • رهگذر عزیز؛ حرف‌هات کاملا درسته و از لحن نوشتار، مشخصه یکنفر با نام‌های کاربری متفاوت به زعم خودش مشغول انحراف اذهان مردمه.. حتی خودشم میاد از خودش تشکر میکنه و پست قبلی‌شو تایید! فقط اینجا هم نیست، تو این سایت زیاد اینکارو انجام میده، بعدم فکر میکنه کسی متوجه نمیشه..
    منتها یه اشتباه کوچولو اینکه مهمان 16:06 و 16:14 خودمم و اگر دقت کنید اشتباه املایی کامنت اول رو تصحیح کردم D:

  • عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!!!

    همیشه برایم سوال بود که وحیدِ حقانیان ، رفتارش چگونه است؟!
    صدایش چه شکلی ست؟!
    ادبیاتش چقدر سنجیدس؟!
    «حتما پشت یک کلمه ش ، بسیار فکر و سنگین و سبک کردن هست!»
    ؟
    آما..

    این زلزله باعث شد که کاخ تفکرات مردم در خصوص این آقا فرو بریزه !
    و این صحبت های کوتاه نشان داد که ایشان از یک پادو و چمدان کش هم کمتر هستند.

    ایشان از جای دیگری دلخور هستند!
    مسکن مهر ، بهانه ای بیش نیست!
    چرا؟

    چون :
    1. بعد از انتخاب شدن دوباره ی روحانی ، ما شاهد بدترین حملات و توهین ها به خود مردم و با استفاده از خودِ کلمه ی مردم بودیم!

    مصباح که خیلی قبل تر گفته بود مردم هیچ حقی ندارند!
    و بقیه ... که سرانه ی مطالعه مردم پایین است و چه و چه .... ( خیلی جالبه ، چون هیچ کس به اندازه ی همین آقایونِ محافظه کار ، از نا آشنایی و کمبود سرانه ی مطالعه در مردم ، سوء استفاده نکرده و خودشان دلیلی برای این کمبود هستند ).
    حال که جان تمام ایران ، شده کرمانشاه و از همه جای کشور ، کامیون پشت کامیون کمک های مردمی! ، قطار شده به سمت زلزله زدگان ، آقایان خود را در محاصره ی تئوری های دوزاریِ خودشان میبینند.

    2. تخم لق های در بست نشسته را فراموش نکنیم!
    مسکن مهر کار ایشان بود و تعدادی از جرایم مشخص شده ایشان در دستگاه ناعادل قضایی ، مربوط به فساد و کیفیت پایینِ ساختِ همین مسکن مهر است!

    پس اگر مسکن مهر بد بوده :
    پس چرا جهانگیری شده گذارنده ی تخم لقش و باید لعنت شود ؟!
    اگر هم خوب است :
    پس چرا این بلاها را بر سر احمدی نژادی ها آوردند؟!

    3.خودِ مردم!
    اگر خسارت در مسکن مهر ، محدود به نما میشود ، پس خود مردم هم باید این مورد را تایید کنند!
    که نمی کنند!

    آقایان فکر میکنند که اگر اسکلتِ یک بنا سالم بود ، پس بنا سالم است.
    ( :
    با اینکه به 27 نفر از سازمان نظام مهندسی زنجان استناد میکنند!!!

    4.ایشان در این صحبت ها و در صحبت های جدید ، منتقدان به مسکن مهر را به سیاسی کاری متهم کردند!!!
    ((( :
    خیلی جالبه..
    تفکرِ آقایان کشوری ساخته که در اون آستین کوتاه یا بلند! ، نوع ریش، و .. سیاسی کاری محسوب میشه !
    بعد دیگران را متهم به آن میکنند!

    وحید خان!
    تفکر شما در سیاسی کاری ، در مورد قرار دادهای نفتی ، سند 2030 ، طرح تحول سلامت و ... رفوزهِ ی رفوزه است!
    تازه این مسائل مربوط به دولتی ست که شورای نگهبان و رهبریِ خودتان آن را تایید کرده!
    سیاسی کاری در حق مردم بی دفاع و مظلوم ایران ، بماند برای روز رستاخیز!


    بگذریم!
    به واقع خدا لعنت کند خفه خونِ رسانه های سیاسی کار و میلی را!

    و البته خدا به تمامی پرسنل ارتش ، هلال احمر ، و امثال زیباکلام که در عرض 48 ساعت 1 میلیارد تومان توانست جمع کند «که این آقایون به خونش تشنه اند» و هر هنر مند و فوتبالیست و انسان مسلمانی که به زلزله زده ها کمک کرد ، 1 در دنیا و 100 در آخرت عوض دهد.

  • عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد؟!!!کاش یکم به حرفایی که میزنی فک کنی، کدوم عدو؟ ایت الله مصباح که بنده صالح خداست؟ و دشمنان خدا از بی بی سی گرفته تا منافقین علیهش به خاطر روشنگریهاش و تیز بینی تهمتو افتراعو فحشو بدو بیراه میگن...اگر تو میدونستی خدا یعنی چی به این بزرگواران توهین نمیکردی...
    واقعا شماها مرض سیاسی دارین...و امیدوارم شفا بده...
    تو اگه روز رستاخیز میدونستی چیه اینطوری صحبت نمیکردی و میفهمیدی رهبری کیه و چه عظمتی داره...معاویه هم از روز رستاخیز خیلی حرف میزد...مشکل شما با سپاهو بسیجو رهبری و اسلام اینه که نمیذارن تو این کشور گناه بکنید عرق فروشی راه بیوفته و تو کاباره ها کیفو حالتونو بکنید و به نوامیس مردم دست درازی کنید مشکل شما این جور چیزاست والا مثل روز روشنه که کی داره دزدی میکنه و منشع فساده...مسکن مهرو دزدی و اختلاس برای شما اصلاح طلب ها که در حقیقت فساد طلب هستین و از کلمات قرانی برای امیال نفسانی خودتون استفاده میکنید بهانست...امثال اقای حقانی در راه خدا کار میکنن و نفس میکشن...و دنبال جمع کردن مالو ثروتو شهرت نیستن البته اگه چش داشتی میدیدی...
    بله ما سیاسی هستیم و سیاست ما عین دیانت ماست...و اهل ظلم نیستیم...ریش داریم چون خدا این ظاهرو میپسنده هرچند معاویه صفتان هم ریش دارند...و خدارو شاکریم که طبق خواسته ی اون حرکت میکنیم...هرچند اشکالات بسیار...

  • همین مردمی که به روحانی رای دادن الان مدام دارن به رئیس جمهور منتخب خودشون طعنه میزنن که مگه ما بهت رای ندادیم و برای انتخاب شدنت تا تونستیم ندویدیم؟! پس چرا حتی تو این شرایط بد هم هوای ما رو نداری؟؟؟؟؟ دیگه فقط منتقدین نیستن، بلکه خود رای دهندگان و طرفداران اربا وعده ها هم صداشون دراومده..
    همونطور که آقای حقانی بدرستی اشاره کرد جهانگیری بدون اینکه از نزدیک واقعیت میدانی رو دیده باشه یا حتی یک مسئول دولتی از کرمانشاه بهش گزارش رسمی داده باشه، در همون دقایق اولیه فی الفور اعلام میکنه؛ اکثر قربانیان زلزله از ساکنین مسکن مهر بودن! معاون اول رئیس جمهور- بدون تحقیق- جل الخالق!... یعنی شخصیتی در سطح معاون اول رئیس جمهور یک مملکت دقیقا مثل رسانه های زرد و هوچی گر سریع اقدام به ماهیگیری از آب گل آلود میکنه، بی توجه به اینکه وقتی اوضاع آرام و همه چی شفاف بشه حقیقت برای مردم روشن و دروغشون برملا میشه.
    حالا هم مگس های ریز و کثیف بجای دست به یقه شدن و توضیح خواستن از یک مقام دولتی بابت اعلام بی محابای یک شانتاژ خبری و بر زبان آوردن یک دروغ شاخدار، یقه ی حقانیِ بنده خدا رو چسبیدن که چرا به یک دروغگوی لعنتی لعنت فرستادی! دیگه فهم اینکه چرا آقای حقانی در یک جمع خصوصی میگه لعنت به جهانگیری سخت نیست! چون اگر کسی غرض و مرض نداشته باشه به محض وقوع حادثه، تَکرار می کنم: به محض وقوع حادثه! بجای برنامه ریزی برای کمک به حادثه دیدگان که جزء وظایفش هست، بدنبال یافتن مقصر واقعه نمیفته!...
    همین حالا هم اکثر مشکلات مردم مناطق زلزله زده بوسیله ی کمک های مردمی هست که برطرف میشه، وگرنه مدیریت رسیدگی به توزیع صحیح اقلام اهدائی مردم که بدون تردید با دولت و استانداران و فرماندارانش هست زیر صفره! اگر همت ملت ایران نبود این دولتِ علیل کاری از دستش بر نمیومد جز اینکه با چشم های از حدقه بیرون زده، شدیدترین لعن و نفرین ها رو از مردم غیور غرب کشور بشنوه و فقط نظاره گر باشه! یعنی همون بلایی که معدنچیان مظلوم سرش آوردن..

  • پاراگراف اول ارباب وعده ها...
    ضمنا اگه دروغ و بیرون دادن آمار غیر واقعی توهین به مردم و شعور یک ملت نیست پس چیه؟! پس بیخود سجاده آب نکشین و دم از اخلاق نزنین که نشت رسوایی تون خیلی وقته افتاده و صداش همه جا پیچیده!

  • احسنت هموطن گرامی..
    در اثبات ناپاکی این جماعت همین بس که هر زمان یکی از همفکرانشان ناسزا با توهینی می کند به دفاع و توجیه می پردازند.فارغ از اینکه شریعت اسلام در این امور چه حکم می کند.اینان دین را مطابق منافع وامیال نفسانی خویش تفسیر میکنند.

  • حرف حق زدی.. این دولت حسن کلید انصافا تنها در یک کار به موفقیت رسیده در هوچی گری که چندصدمین فازش رو در زلزله کرمانشاه افتتاح کرده..........

  • از وقیحانه صحبت کردن نباید خوشحال شد. معصوم علیه السلام لعن مسلمان را جایز نمی شمرد. در اینترنت سرچ کنید

  • پس از این به بعد زیارت عاشورا نخونیم؟!!!

  • آقای وحید؛ شما جز «پادویی» و ‌«گماشتگی» رهبری، هیچ شأنیتی در بین مقامات و مردم ندارید، شما حق نداشتید به معاون اول کابینه ۲۴ میلیونی توهین‌ کنید؛ چه در جلسه‌ی خصوصی چه در جلسه‌ی عمومی

  • ما عاشق پادویی نائب امام زمانیم...شما هم عاشق پادویی معاویه زمان خاتمی
    23تا با مهندسی اراء،24تا مال محمود بود یادتونه که؟
    خب ما مثل شما سطل اشغال اتیش نمیزنیم،بانک تخریب نمیکنیم،علیه رئیس جمهور تو خیابونا اردو کشی(در واقع جوجه کشی) نمیکنیم،

  • چقدر بنده مشتاقم گماشته و پادوی امام زمانم و یا جانشین ایشان یعنی حضرت آقا باشم.

  • پادویی و گماشتگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاترین از بالاترین ارزش‌هاست..
    از دولت دوازدهم هم که چیزی نگی بهتره.. الان خود یارویی که مهندسی کرد، مثل یه موجود با وفا پشیمونه و به غلط کردن افتاده

  • مهمان 96.8.28 . پادویی گماشته مشاوره رهبر انقلابه که در کرمانشاه حضور داره وظیفه ای که داره رو انجام میده. مشاور نیازی به شان امثال شما نداره .امثال شماها هم حق این رو نداشتید که به رئیس جمهوری که بیشترین رای ریاست جمهوری کشور رو داره توهین کنید مثل صانعی پدر معنوی اسهال طلبان و مثل شیخ شیو خاتمی و مرحوم رفسنجانی.فشار زیاد بهت اومده حرف از شان میزنید حسین فریدون پستش در دولت چیه یکبار در برجام و یکبار در اقتصاد و یکبار در عزل و نسب مسولیتها در دولت قبل از 92 هم که خرید و فروش ارز و الان هم پست جدید بازداشت و سند بزار بیا بیرون رو در مسولیت خطیرش داره البته اسهال طلبها و وطن فروشها در حول یک محور حرکت میکنند ولی با 2 روش مختلف مثل روزنامه های زنجیره ای که حتی در مورد زلزله هم کینه دارند و سر تیتر روزنامه شرق این است که زلزله عراق ایران را لرزاند و یا در مورد مسکن مهر........

  • جهانگیری دقش از اینه که چرا برادرم را زندانی کردید . مقصر مردم هستند باید بریزند به خیابان و شعاردهند ما نخست وزیری که برادرش دزد و رانت خوار و مفسد باشد نمی خواهیم از کجا معلوم خود جهانگیری با برادرش در غارت 14 هزار میلیارد با هم شریک نباشند. مقصر مردم هستند . باید علیه جهانگیری فریاد بزنند تا مجبور به استعفا شود ایرانیان باید از مردم کره جنوبی یاد بگیرند دیدید چطور باعث شدند ریس جمهور عوض شود . آخه مگه برادر ریس جمهور هم زندانی می شود

  • خیلی اقایی خیلی حرف خق تلخه که این مرررد زد

  • واقعا دمش گرم ...... مثل سردار سلیمانی رفیق دیرینه اش سر به دار شد و این حرف رو زد...... مردان واقعی اینها هستند که همیشه هم در معرض اتهامند..... یزید ملعون هم به امام حسین گفت تو بی ادبی و معصیت کار چون از یزید بد گویی میکنی..هههههه ....خخخخخخ....

  • رضاشاه مهندسان پل ورسک را مجبور کرد که زیر پل بخوابند و قطار از روی پل رد شود.

    آیا وحید حقانیان حاضر است یک‌شب منزل مرفه خود(در شهرک شهید دقایقی) را رها کند و در منزلی بخوابد که به گفته او، «فقط نما ندارند»؟

  • بله حاضره بخوابه، حسن روحانی حاضره ویلای چند ده میلیاردیشو ول کنه تو بیمارستانایی که ساخته بخوابه؟

  • طیف روحانی و جهانگیری هم از قماش رفسنجانی هستند که انقلاب و ایران را ارث باباشون می دانند می گویند مسئولیت ها و ثروت های کشور مال ماست... ولشون کنید خونتون را برای اینها کثیف نکنید کسی حریف اینها نمیشه جز خدا... مگه کسی حریف حیف و میل بیت المال توسط پسرهای رفسنجانی در مترو (در زمان تصدی گری اش) و فائزه فتنه گر و... شد؟ اینها طرز فکر گمان می کنه مردم برده شونن

  • کسی مملکت رو ملک پدریش میدونه که همیشه با منتخب ملت مشکل داشته;
    از هاشمی بگیر تا روحانی.
    کسی که بجز خدا کسی نمیتونه حریفش بشه همین شخصه; نه منتخب های مردمِ.

  • این حرف های کسیه که کل زندگانیش و باورهاش ، زاییده ی یک تخم لقه !!!!!
    این حرف ها ، حرف های کسیه ، که در کل زندگیش ، یک مصاحبه نداشته!
    این اولین جاییه که صداشو مردم میشنون!

    وحید خان!
    امثالِ شما ، بیست سالِ پیش ، واجبی! خور شدن!!!!!

    حاجی واسه ما جا نماز آب نکش
    ( :

  • عقل شما به چشمتونه دیگه اگه امثال سردار نبودند شما الان باید کاسه لیسی امریکایی ها و اسرائیلی ها رو میکردید
    شما سرتون رو کردید توی برف نمیبینید که امثال سردار شبانه روز از جونشون دارند مایه میگذارند که شما سر سفره انقلاب مفت بخورید و ...!
    آقای جهانگیری و امثالهم با این افترا ها فکر میکنند دارند جریان مذهبی رو میکوبند و تضعیف میکنند ولی اگه یه نظر به تاریخ همین 40 ساله بندازند میفهمند که گنده تر از اینها به لطف سربازان این انقلاب متهم به شکست هستند.
    بله ایراد هست ولی هدف این آقایون نقد نیست استحاله نظام است
    البته شما که این چیزها رو درک نمیکنید

  • البته قصد توهین به این دوستمون رو نداشتم ولی متاسفانه خیلی ها خودشون رو زدند به خواب و نمیخواند بیدار بشند
    در مقابل این افراد نباید کوتاه اومد و نباید این طوری فکر کرد که طرف دنبال حقیقته یا از روی جهل این حرف رو میزنه خیلی از این افراد هم البته فریب خورده هستند.
    هدف روشنگری است حالا اگر کسی خودش رو زده به خواب نمیشه کاریش کرد

  • سردار ما پشتتيم

  • دمش گرم كه جلوي اين خائنين وايميسته
    همش ميخان مردم رو ناراحت كنن سر لج بازي با دولت قبل

  • ادب مرد به از ایستادن در کنار بزرگان است/ ادب مرد به از قدرت اوست؛ از ایستادن در کنار بزرگان، لزوما بزرگ نمی‌شویم.

  • حالا آشنا یه حرفی زده اتفاقا" حرف غلطی هم زده ، در کنار بزرگان بودن خیلی هم اعتبار میآره البته فرق داره کنار کدام بزرگ باشی حضرت علی علیه السلام یا معاویه لعنت الله علیه ، امام خامنه ای حفظ الله یا روحانی .... .

  • میشه بگی ادب یعنی چی؟اگه اینجوری باشه نعوذ بالله ائمه هم بی ادب بودن...شما تعریفت از ادب درست نیست...در مقابل کسانی که به جای کمک رسانی و خدمت به مردم دائم دنبال سیاسی کاری هستن این کلمات عین ادبه

  • ایشان بی ادبی نکردند. یک حرف حق و صحیحی را زدند. لعنت هم یعنی از رحمت خدا دور باشد. شما چقدر دل نازکید؟! یک کم به افرادی که هسته ای کشور را دفن کردند و دلسوزان را با تعابیری مانند بروید به جهنم، بیسواد، عقب مانده، متوهم، حسود و کاسب تحریم و بزدل و کودک و هوچی باز و لبو فروش و فاسد و بیکار و جیب بر و...خطاب کردند یک اعتراضی بفرمایید. اصل حرف ایشان را هم شما بگیرید. در ضمن در قرآن در مورد بعضی ها کلمه اخسئوا آمده است. بنده ترجمه اش نمی کنم چون شاید خدا را هم شما بی ادب! بدانید اگر مایل بودید معنیش را خودتان بیابید.

  • اون موقع که روحانی منتقدا رو با فحش روونه میکرد و دستورات رهبر رو زیر پا گذاشت (و میذاره)، چرا حسام الدین آشنا خفه خون گرفته بود؟

  • چقدر بی ادبی

  • خدا شمارو حفظ کنه که شفاف و صریح حرف مردم رو میزنید
    انتظار میره خیلی ها جلوی این آم ها پا شند و توی دهنشون بزنند
    یا علی