پاسخ کوبنده حجت الاسلام موسوی به سیاه نمایی های حسن آقا میری


پاسخ کوبنده و انقلابی حجت الاسلام موسوی به سیاه نمایی های حسن آقا میری در خصوص ظهور امام زمان (عج)


+ 
22

- 
7

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • amir 99/7/1 ساعت 06:59

    از سفسطه گری بپرهیزید
    به ولای علی...به قرآن قسم که من با صحبت های حاج اقا میری به اسلام هرروز خوش بین تر میشم
    هرروز تو کار و زندگی از اصول حرفه ای و وجدان بیشتری بهره میبرم
    بخدا که من هرروز بیشتر علاقمند و شیفته ی این سخنان و اسلام میشم و اصلا هم نا امید و سر خورده نشدم
    مدت زیادی بود شاید نمازم دچار تزلزل بود بدون قرب بود و با توجه به شرایط و مسولین و اتفاقات دچار گمراهی شده بودم که خداروشکر با صحبتهای جناب برطرف شد و بیش از پیش خوشبینانه هرروز این حاجت واجب را انجام میدم

  • متاسفانه اسلام در ایران دچار بعضی آخوندهایی شده که صوفیانی اند در لباس تشیع و آخوندهای متمایل به تصوف که انحرافات عقیدتی صوفیان را ترویج میکنند
    و جالب اینکه مخالفانشان را تهمت جهل میزنند و عقاید باطلشان را نیز با سوء استفاده از آیات متشابه و فلسفه بافی و تشبیه خالق به مخلوق که شرک و کفر است اباطیلشان را برای عوام جا میزنند
    مثل محمدحسین طهرانی که نام علامه برایش گذاردند و عقایدش بخلاف اسلام است
    چنانچه ادعا کرده:
    حق سبحانه و تعالی، خالق است در مرتبه اعلی و مخلوق است در مرتبه دانی،آمر است در مقام بالا، مامور است در مقام پائین، راحم است در افق مبین،مرحوم است در اسفل السافلین!
    (الله شناسی ج 3 ص 222)..
    از این بهتر نمیتوانسته ادعا کند که همه چیز خداست و خداست که همه چیز است؛ و مخلوق همان خالق است و خالق همان مخلوق است.. در حقیقت اینها خداوند را مخلوق و مملوک و مربوب می شمرند و ادعا دارند مخلوق از ذات خالق و تطوّر و تحوّل خود خالق پس همذات اوست
    بخلاف اسلام که خداوند در آن خالق همه چیز و مالک همه چیز و ربّ همه چیز و بخلاف اشیاء و غیر آنهاست و مخلوق و مملوک و مربوب نیست و کُنهِ خداوند متفاوت و بخلاف مخلوقاتش است
    در قرآن و کلام اهل البیت(علیهم السلام) میخوانیم که فرمودند:
    الله خالق کل شئ، هو ربّ کل شئ، لَهُ کل شئ و هو بخلاف الاشیاء و نظیر این تعابیر..
    همین جناب محمدحسین طهرانی در جایی ادعا کرده که اگر استادش(هاشم حداد) بگوید: یک لیوان خون بخور فلفور آن را میخورد؛
    (حتّی اگر خداوندِ قرآن و اهل البیت(علیهم السلام)فرموده باشند خوردن خون حرام است)
    و مثل محمدحسین طهرانی امثال محمدرضا نکونام و حسن زاده آملی و صمدی آملی و شمس تبریزی و مولوی صاحب مثنوی و محئی الدین ابن عربی و شاه نعمت الله ولی و امثال اینها ادعا کردند:
    اصلاً ممکنی(مخلوقی)نداریم و مخلوق ظهور و نزولِ خودِ پروردگار است
    الآن من و تو و عالَم نمانده، همه از دست رفته و هو شده، انا و انت و او؛هو(خدا) شده
    خود خدا هم نماز میخوانه و روزه میگیره و حج میره و چلّه میگیره
    در آخر موسی و فرعون و شمر و امام حسین یکی اند
    اگر رفتید بهشت و دیدید شمر و یزید زودتر(از مومنین)رفتند تعجب نکنید
    سول کل خودرو ای جزو خدا
    ووو از این قبیل اشعار و تعابیر
    اینها خیال کردند که بخشی از خود خداوند متطوّر(متحول)شده و به حدّ و اندازه و اشکال گوناگون در آمده(هر لحظه به شکلی بت عیار(خدا) در آمد)
    بنابراین مخلوقات مخلوق نیستند، بلکه ظهور و بروز و ترشحی از خود خداوند هستند
    و این عقیده شان را هم وامدار فلوطین هستند و ادعا داشت خداوند عالَم را از ذات خود آفرید!
    ولی در مکتب قرآن و اهل البیت(علیهم السلام)، خداوند خلقتش لا من شئ است
    یعنی نه از چیزی، یعنی خداوند نه از خودش جهان را خلق کرد تا مخلوق همذات و همسنخ ذاتش و شبیه او باشد
    و نه از ماده اولیه ای جهان را خلق کرد تا غیر از خدا قدیم دیگری هم باشد
    و با تاسف بسیار کسی چون ملاصدرا عقیده فلوطینی دارد چنانچه در کتابش نوشته است
    ملاصدرا می گوید:
    ((أنشأ الأشیاء من شیء و هذا الشّیء هو نفسه))
    جمیع اشیاء را از چیزی آفرید و آن چیز نفس خودش بود.
    اسفار ج2ص231،وعرشیه مساله اول

    رجعت العلیة و الافاضة إلی تطور المبدأ الاول بأطواره:
    معنای علیت و افاضه (خداوند) به این باز می‌گردد که مبدا اوّل(خدا) متطور(متحول)میشود به اطوارش(حالات و دگرگونی های مختلفش)
    مشاعر/ 541- اسفار 6/110
    چنین است که ادعای یک چیزی خالق و مخلوق را دارند
    و ادعاهایی چون محمدحسین طهرانی از آنها سر میزند که:
    حق سبحانه و تعالی، خالق است در مرتبه اعلی و مخلوق است در مرتبه دانی،آمر است در مقام بالا، مامور است در مقام پائین، راحم است در افق مبین،مرحوم است در اسفل السافلین!
    (الله شناسی ج 3 ص 222)

  • سلام این اقا سید اقامیری خودش حرف خودشو باور نداره چطورتوقع داره ماباورکنیم خداشاهده برای هیچ کس دلش نمیسوزه فقط میخوادشناخنه بشه همین وبس .چون این اقا را من خیلی خوب میشناسم

  • آیت الله العظمی بهجت(ره): سبب غیبت امام زمان (عج) خود ما هستیم.
    ما داریم به سمت ظهور می رویم ولی حضرت چه موقع ظهور می کنند؟ ما می توانیم با انتخاب هایمان و اعمالمان ظهور حضرت را عقب بیاندازیم کما این که در طول تاریخ این چنین شده است و ظهور حضرت عقب افتاده است. انقلاب اسلامی باید در سال 42 یا 43 پیروز می شد ولی به خاطر رفتار مردم ایران آن موقع، تشکیل نظام اسلامی به عقب افتاد. ظهور ولایت علوی باید بعد از شهادت رسول خدا(ص) صورت می گرفت ولی مردم ( احزاب و جریان های ....) آن را عقب انداختند. لذا باید بدانیم که رفتار ما بر ظهور حضرت اثر دارد. ممکن است یکروز مانده به پایان دنیا حضرت ظهور کنند چون ما باعث شده ایم تا آن زمان ظهور به عقب بیفتد. قبلا مردم تغییر کردند و با امام راحل (ره) بیعت کردند و ایستادند لذا ظهور حضرت را جلو انداختند ولی اگر همین مردم پشت کنند ظهور مجددا به تاخیر می افتد. مردم دنیا الان در بعضی کشورهای اسلامی دارند تغییر می کنند اگر ادامه دهند ظهور جلو می افتد. بالاخره حضرت که ظهور می فرمایند اگر وارد ایران مثلا شدند و فرمودند احکام اسلامی مو به مو اجرا شود نباید جوری باشد که مردمی بگویند ما نمی خواهیم!! و...