مگه قرار نبود آب و برق رو مجانی کنید ، کو پس؟


آیا امام خمینی (ره) گفتند آب و برق را مجانی میکنیم؟؟
واقعیت ماجرا چیست؟


+ 
7

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • m55 02/10/26 ساعت 11:34

    خمینی نه یک عالم و عارف دینی بلکه سیاستمداری ماهر و قدرتگرا بود و در حالی با وعده های بی ارزش و غیرمنطقی و عوامفریبانه اب و برق مجانی (و روزانه 75 تومان سهم نفت) مردم را امیدوار به اینده انقلاب، و مصمم به سرنگونی شاه کرد که پس از رسیدن بقدرت ، اهمیتی به مشکلات فزاینده جامعه نداد و علیرغم ته کشیدن بودجه کشور و ذخایر تسلیحاتی زمان شاه، همچنان بر طبل بیست ساله جنگ میکوبید، و درحالی فرمانده کل قوا بود که رنگ جبهه را هم ندید تا عمق فاجعه را درک کند همانطور که هرگز دغدغه معیشت نداشت تا اهمیت اقتصاد و اشتغال را بفهمد و انرا مال خر نداند. امروزه تفکر خمینیسم با ماهیت طالبانی واپسگرا و ترقی ستیز، که پیشرفت را فقط در ابعاد نظامی و امنیتی باهدف حکومت بر جهان دنبال میکند، نه ایران بلکه جهان را در ماتم فرو برده. تجربه بسیار تلخ حکومت اسلام شیعی بر جهان ، اثار بسیار ظالمانه و ویرانگر طولانی مدت دارد و امردم را نه به معنویت الهی، بلکه شیطانی رسانده و اعتماد بکلی سلب شده. تا درک حقیقت دین و ماهیت رهبران بر مردم مشخص نشود و افراد نادان و طماع دست از حمایت باطل حقنما برندارند، وضع به همین منوال است.انچه عیان است، اگر حکومت دینی در حل مشکلات مردم ناتوان است، در دروغ و عوامفریبی و شایعه پراکنی و جوسازی و ایجاد بحرانهای انحرافی برای حفظ قدرت، ابراستاد زمان است.

  • بسوز m55 حرامزاده که خوب میسوزی از این خنده خدا که به یه پیرمرد 80 ساله قدرتی داد که ژاندارم آمریکا رو بندازه بیرون.
    امام خمینی یقینا سیاستمدار بود البته نه سیاست مدل شما چون سیاست مدل شما مثل اقتصادتون مال خره. سیاست امام خمینی دیانتش بود، کسی که در نظرش خدا بزرگه بقیه چیزها حقیر کوچیکه به خصوص اون کشورهایی که اسم خودشون رو ابرقدرت گذاشتند در نظر ایشون پشم هم نبودند.
    اما بعد خوبه دقیقا این کلیپ برای جواب دادن به مزخرفات امثال شماست. شما کلا دوست دارین این بحش از تاریخ رو سانسور کنین که اولین بار این امیرانتظام هم فکر و هم مسلک شما بود که وعده آب و برق مجانی داد، که امام بعد گفت حکومت اسلامی فقط نیومده دنیا رو درست کنه اومده آخرت مردم رو هم درست کنه (که البته باز هم به برکت خائنان همفکر شما هم آخرت و هم دنیای امت مسلمان به باد رفته)
    وقتی انقدر فشاری هستی که حتی تاریخ کشورت رو فراموش میکنی کاری نمیشه کرد، جنگ ایران و بعثی ها هشت سال طول کشید نه ده ها سال، اگه هم منظورت جنگ حق و باطل، جنگ مستضعف و مستکبر، جنگ فقر و غنا و ... باشه که این جنگ هزاران ساله که ادامه داره. و امام خمینی فقط سریازی بود در این جنگ. بودجه کشور هم ته نکشیده بود چون اصلا هیچ وقت در طول جنگ بیشتر از 20% بودجه صرف جنگ نشد. (الحمدلله اعتراف قاسمی رییس وقت بانک مرکزی و رییس فعلی بانک پاسارگاد هست که با وقاحت میگه ارز برای هزینه جنگ ندادیم!) در مقابلی که عراق بخش اعظم بودجه اش رو برای جنگ گذاشت.
    خیلی هم جالبه شما از صدام که به ایران حمله کرد کینه ای نداری و فقط مقصر رو انقلاب و امام خمینی میدونی. (قضیه اون کسیه که خرش رو دزدیده بودن و همسایه ها هر کسی و هرچیزی رو مقصر میدونستن الا خود دزده!!!)
    بعد شما اینو نمیگی که صدام به تحریک کی به ایران حمله کرد؟ من میگم یکی از عملان محرک صدام شخص شخیص شاپور بختیار عاریایی بود که به امید ساقط کزدن انقلاب تو گوش صدام خونده بود به ایران حمله کنه. (البته خیلی های دیگه هم به تحریک صدام کمک کردند.)
    سوال آیا در جنگ های مدرن رهبران کشورها در خط مقدم حضور دارند؟ این جنگ های مد نظر شما مال نهایتا رنسانس به قبله. غیر از اون کافی بود که امام پاش رو از تهران بگذاره بیرون تا همفکراتون مملکت رو به باد بدن (همون طور که اول انقلاب امام خمینی تو قم بود و فمفکراتون داشتن گند میزدن تو کشور. با حضور خمینی تو تهران خداقل مجبور شدن چراغ خاموش به کثافت کاری ادامه بدن). حالا این بماند که اگه امام خمینی 80 ساله پاش رو میگذاشت تو خط مقدم همین شما ها شروع میکردین به مزخرف گویی که ی پیرمرد 80 سالعه مگه چیزی از جنگ میفهمه که رفته اونجا و تازه دست و پا گیر شده!!!
    همان طور که گفتم اقتصاد و اشتغال شما که در اون باید مستضعف برده مستکبر باشه مال خره. محض اطلاع امام خمینی از بچگیش تو سختی بوده، از غارتگری های قشون و راهزن ها، تا یتیم شدن تو بچگی تا دست و پنجه نرم کردنن با وبا، و بعدا که با تبعید. پس دری وری نگو که خمینی چیزی از سختی و درد مردم نمیفهمید وقتی که خودش با این دردها بزرگ شده بود. واقعا خرانی مثل شما باید هم تاریخ رو تحریف کنند.
    در اینجا بازهم باید به روح پر فتوح ملا عمر سلام و صلوات بفرستم که باعث شده حرامزادهایی مثل شما انقدر بسوزن. البته که این نفرتی که شما از طالبان داری از داعش نداری چون داعشیا مثل شما حرومزاده بودن و در خدمت یهود.
    پیشرفت و ترقی هم در منظر حکومت اسلامی به داشتن خونه های لاکچری نیست بلکه به داشتن عقل و شرفه که حروموزاده هایی مثل شما از اونها بی بهره هستند و در عوض در اسلام به انفاق و قناعت تاکید شده. (ولی برعکس تو همین اسلام گفتن برای دفاع از سرزمین های اسلامی باید برای امور نظامی بیشترین هزینه بشه تا گزندی به بلاد اسلامی نرسه).
    یک دفعه راست گفتی، هدف غایی حکومت اسلامی تسلط بر جهانه. حکومت یکپارچه الهی که در آن مستضعفانند که به برتری رسیده اند. البته این حکومت متاسفانه تنها با شمشیر فرزند خلف علی مرتضی علیه السلام تشکیل میشه. (میدونم حرومزاده هایی مثل شما حتی از شنیدن نام علی بن ابی طالب وحشت دارند برای همین مرتب تکرار میکنم تا بیشتر بسوزی)
    آخی چقدر بهت فشار اومده حرومی که این همه تجربه حکومت های ضایع سرمایه داری و کمونیستی و فاشیستی و عاریایی اذیتت نکرده ولی یک حکومت اسما شیعه (که واقعا نیست چون بسیاری از احکام اسلام توش اجرا نشده) باعث شده انقدر بسوزی پس به سوختن ادامه بده.
    اون کسی هم که به قول شما بخشی از مردم رو به معنوینت شیطانی برده آخوندهای انگلیسی و نفوذی های همفکر شما در حوزه و حکومت هستن، وگرنه هر کی پپاس سخنرانی های آخوند های مسلمانی مثل مجتهدی تهرانی و ناصری نشسته به اعتقادش اضافه شده. البته این نشانه چندان بدی هم نیست چون ما در آخرالزمان قرار داریم و باید کسانی هم که اندک ناخالصی در اعتقادشون هست از مخلصان راه خدا جدا بشن.
    تا وقتی نوکران صهیونیست و در بدنه این حکومت قرار دارند و دستورات شیاطین بین المللی را اجرا می کنند و احکام اسلامی را طرد میکنند، اوضاع بدتر از این میشه.
    و در طول تاریخ هیچ حکومتی دروغ گو تر از حکومت های شیطانی که شعار دموکراسی و آزادی سر میدهند نبوده است و نخواهد بود. چرا که این حکومت ها نه تنها مشکلات مردم خوشدون رو حل نمیکننن بلکه اونها رو به یه حالت خلصه میروسنن که دیگه حتی قادر به فکر کردن نیستن و به یه حالت خلصه رسیدن.
    این حکومت های اسما آزاد، شیطانی ترین دیکتاتوری جهان را ایجاد کردن که اون دیکتاتوری بر مغزهاست، همان طور که در قضیه کرونا در جهان دیدیم که در این کشورهای مثلا آزاد بیشترین محدودیت ها برای زدن واکسن ایجاد کردن و تمام نداهای مخالف طرح شیطانی واکسن را در نطفه خفه کردن. به عنوان مثال در کانادا بسیاری از افرادی که هنوز قادر بودند از مغز خود استفاده کنند و حاضر به پذیرش مزخرفات دولتی و سازمان بهداشت جهان شیطانی نبودند را از کار برکنار کردند، یا در سوئد و هلند که پلیس به زور فرزندان مسلمان را از پدر مادرهایشان میگیرد چون در خانه به آنها توصیه شده نماز بخوانند!!!!


  • «آب و برق مجانی»، شعار و لایحه دولت موقت بود. این شعار را ابتدا «امیر
    عباس انتظام»، سخنگوی دولت موقت مطرح کرد.
    او در تاریخ ۸ اسفند ۱۳۵۷ گفت: «برای کم درآمدها آب و برق مجانی
    می‌گردد.» حتی او هم نگفت برای همه.
    حضرت امام در 9 اسفند تأکید کردند که این برای قشر محروم، مستضعف و زیان
    دیده است، نه همه‌ی کشور و همه‌ی مردم. ایشان در پیام 14 ماده‌ای خود در
    9 اسفند، خطاب به مرم فرمودند:
    «من به دولت راجع به مجانى کردن آب و برق و بعضى چیزهاى دیگر فعلاً براى
    طبقات کم بضاعتی که در اثر تبعیضات خانمان برانداز رژیم شاهنشاهى دچار
    محرومیت شده‌اند و با برپایى حکومت اسلامى به امید خدا این محرومیت‌ها
    برطرف خواهد شد. سفارش اکید نمودم که عمل خواهد شد.» (صحیفه امام، ج6،
    ص262)

    ؟تنها یک سوال نکته باقی می ماند واینکه این وعده برای فقرا بوده است.
    چرا مرفه ترین ثروتمندان ایران برای آن نوجه سرایی می کنند.