دمش گرم، خیلی مرد بوده...


شما حاضرید براش چیکار کنید؟


+ 
26

- 
2
ارسال در 1396/6/20 ساعت 08:59 2017-9-11 08:59:07
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)

  • عکس نوشته اسم
    http://binazirgraphic.ir

  • ICT 96/6/26 ساعت 00:45

    اون رفت که روسری نره
    میلیونها مئل من میریم که روسری بره.

  • می روید، میلیون که هیچ میلیاردی، ولی این راهی که بدین منظور می خواهید تشریف ببرید به جهنم ختم می شود هم در این دنیا و زندگی نمی دانم چند ساله تان (ممکن است فردا دیگر نباشید یا چند ماه دیگر یا چند سال دیگر) و هم در آخرت یعنی حیات ابدی شما. چقد حیف است که حیات بی نهایت در بهشت و جوار الهی و خوبان عالم را به زندگی چند روزه در مزبله ترجیح می دهید!!

  • راه باز جاده دراز.... بفرمایید بیاد برید ببینیم میتونید.... بسم ا... .

  • رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش در راستای تخلفات صورت گرفته در بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان، نوشته است: تسهیلاتی بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان در اختیار ۳۱ نفر قرار گرفته است.

  • آیا می دانید با لقمه ای که از راه حرام مانند رانت و... به دست آمده و به همسر و فرزندانمان می دهیم در نهایت کسانی را به جامعه تحویل می دهیم که دزدی می کنند، اختلاس می کنند، دروغ می گویند، بیگانه طلب می شوند، بی غیرت می شوند، بی حیا و بی حجاب می شوند، معتاد می شوند، خیانتکار می شوند، بی دین می شوند و هزار بیماری دیگر؟

  • از ابراز احساساتتان به خصوص از خانم ها بسیار ممنون. خدا اجرتان بدهد. اما لطفا حکم خدا یعنی حجابتان را هم رعایت کنید و با بی حجابی یا بد حجابی روح شهید حججی و مانند ایشان را آزار ندهید. اگر در سخنانمان صادقیم مرد آن است که به مطالب زیر و خواهش های همسر بزرگوار شهید حججی عمل کند. فکر می کنم این کم ترین کاریست که برای خانواده وی خانم ها می توانند انجام دهند. کمی به تقاضای این بانوی بزرگ و داغدیده فکر کنیم:
    محسن من رفت که روسری نره. من خواهش می کنم از همه، حداقل برای تسلای دل شهید، همسر شهید، مادر شهید، خواهر شهید، خواهش می کنم بخاطر اینا حجابشونو رعایت کنن. حداقل جلوی ما حجابشونو رعایت کنن. خیلی واسه ما ارزش داره. گفتم محسن من رفت که روسری نره و این که دشمن منتظره، منتظر نشونه ایه که شاد بشه.

  • به تو چه ربطی داره حجاب مردم؟

  • 1منظورتان از "تو" همسر شهید است دیگه که از خانم ها خواسته برای خوشحالی شهدا و تسلای دل خانواده ایشان حجاب شرعیشان را رعایت کنند و دشمن شادشان نکنند؟!
    2خداوند از مسلمانان خواسته در مسائل اجتماعی (نه خصوصی) فضول باشند یعنی نگویند بمن چه و بتو چه. خداوند به حجاب و نماز و روزه مردم نیازی ندارد اگر گفته فضولی کنید برای این است که مردم از راه خیر منحرف نشوند که دچار مصیبت های امروزه ما شوند و بدرد چه کنم چه کنم دچار. یعنی برای خیر و سعادت خودشان گفته.
    3یک بنده خدایی سوار قایقی بود دید بغل دستیش داره قایق را سوراخ می کنه خواست اعتراض کنه و جلویش را بگیره دید جناب عالی بهش می گی به تو چه ربطی داره سوراخ کردن قایق؟
    4رعایت حجاب جزو قوانین کشور است. افراد متمدن به قانون احترام می گذارند.

  • این مثال نخ نمای کشتی و قایق سوراخ رو 40 ساله برای حجاب دارید میگید...اگه این قایق قرار بود با حجاب سوراخ شه الان کشورهای غربی و اروپایی شادترین کشورهای دنیا(کشورهای منطقه اسکاندیناوی)، پویا ترین اقتصادهای دنیا، امن ترین کشورهای دنیا و هزارتا چیز دیگه نبودن
    کثافت کاری های خود را پشت سپری به نام دین مخفی نکنیم و دین را به زور به مردم تحمیل نکنیم
    چون نتیجه عکس میده
    دین یه مقوله شخصیه و دین هرکسی به خودش مربوطه

  • فرزند جانباز عزیز پدر بزرگوار شما دقیقا برای اعتقاداتی جانباز شدند که خلاف اعتقاد شماست. آن چه که می گویید دین یک مقوله شخصیه و دین هر کس به خودش مربوطه دقیقا خلاف تعلیمات تمام انبیا و معصومین علیهم السلام است. البته عقیده شما برای خود شما محترم است ولی بدانید خلاف قرآن و روایات ائمه و سیره رسول خدا(ص) است. در قران آیه ای است که می فرماید لا اکراه فی الدین یعنی در دین اجبار نیست یعنی هر کسی هر دینی خواست می تواند داشته باشد(اصل اختیار انسان) ولی در جایی دیگر قرآن می فرماید و من یبتغ غیر الاسلام دینا فلن یقبل منه و هو في الاخرة من الخاسرين یعنی و هر کس بخواهد غیر از اسلام را به عنوان دین بپذیرد ، محال است از او قبول شود و در آخرت هم از زیانکاران است (اصل تکلیف به قبول کردن اسلام) . در آخرت فقط اسلام را قبول می کنند و این حرف های روشنفکرانه و سکولار که دین یک مقوله شخصیه در قیامت مشتری ندارد.بله افراد می توانند با اختیار خودشان بروند جهنم اما قرار نیست ما را هم زوری با خودشان ببرند.
    مطلب دیگر آن که این مثال به نظر شما نخ نما ی کشتی و قایق سوراخ را 40 سال نیست که گفته می شود بلکه 1400 سال است که گفته می شود و ما ها هم نمی گوییم بلکه شخص اول عالم خلقت رسول خدا (ص) آن را فرموده اند. ببخشید از نظر شما نخ نما شده است! پیامبر اکرم (ص) در این زمینه می‌فرمایند: یک انسان گنهکار در میان مردم، همانند فرد ناآگاهی است که با گروهی سوار کشتی شده و آن گاه که کشتی در وسط دریا قرار می‌گیرد، وسیله‌ای برداشته و به سوراخ نمودن جایگاه خود می‌پردازد، هر کسی به او اعتراض می‌کند او در پاسخ می‌گوید: من در سهم خودم تصرف می‌کنم؛ به یقین این یک حرف احمقانه است. اگر دیگران او را از این عمل خطرناک باز ندارند، طولی نمی‌کشد که همگی غرق می‌شوند.
    مطلب سوم، بنده خودم حدود 6 سالی در غرب زندگی کرده ام و این چیزهایی که می گویید را با این شدت ندیده ام. به فرض هم تا حدودی باشند (که خوبست البته بعضیهایش دلیل مادی دارد) از جهات دیگر در فساد اخلاقی غرقند و خانواده دیگر بی معنا شده است . از نظر سن منفی شده اند. در جنایت و کمک به ظالم در راسند. اگر هدف انسانی دنیا و حیوانیت و لذت طلبی و سود خواهی لجام گسیخته باشد غرب طویله خوبیست ولی اگر دنبال قرب الهی و عزت و استقلال و خودباوری و ... باشد آن جا جز یک کشور استعمارگر نخواهد بود. غربی ها ابزار سازهای خوبی هستند و همین طور از نظر علمی رشد می کنند ولی آدم نیستند و حتی به خودشان هم رحم نمی کنند و فاصله طبقاتی هم بیداد می کند. همین سازمان شفافیت بین المللی گزارش داد که همین کشورهای اسکاندیناوی بهشت برین بعضی ها شاهد رسواییهای مالی بود ه اند. به هر حال متاسفانه همیشه مرغ همسایه غاز است. اگر همین جنایتکاران ما را به حال خود رها می کردند الان از حیث مادی هم جامعه ما از برترین ها بودیم البته زیر علم اسلام.
    مطلب چهارم، ای عزیز دین شما مال خود شما ولی وقتی قدم های مبارکتان را از درب خانه بیرون می گذارید باید به قوانین جامعه احترام بگذارید و نمی تواند هر کسی مطابق میلش عمل کند، مسیحی باشد یا یهودی یا زرتشتی یا اصلا بی دین باشد. اگر این طور شود جامعه با یک جنگل که هر حیوانی مطابق دلش (یعنی غریزه اش) عمل می کند فرقی نخواهد داشت. حتی اگر یک جامعه اسلامی هم نباشد و سکولار باشد مثل کشورهای غربی و... بالاخره مردمش باید به قوانین آن جامعه عمل کنند حتی در مورد لباسشان هر کسی با هر لباس و میزان لباس نمی تواند بیرون بیاید و توسط نیروی انتظامی آن جا دستگیر و جریمه می شود. بنابر این قبول دین زوری نیست ولی قانون زوریست. چون اسلام در کشور ما مبنای قانونگذاریست لذا باید همه مبنای رفتار خود را فطرت خود یعنی اسلام قرار دهند نه هوای نفس خود را. ضمن آن که اگر مثلا حجاب هر کسی به خودش مربوط باشد و دولت هم دخالت نکند چه کسی تضمین می کند که بعضی ها برهنه بیرون نیایند. شاید هم بعضی ها از اصرارشان چنین هدفی دارند!!!این طور نیست؟!
    مطلب آخر ای عزیز این را به عنوان یک خیرخواه شما عرض می کنم. شما مثل بعضی از نسل های فعلی تفکرتان سکولار است و خودتان خبر ندارید. اهل نماز و انجام عبادات هم هستید ولی سکولارید. سکولار یعنی چه؟ خیلی ساده اش یعنی می گوید بمن چه و بتو چه! یعنی قائل به دخالت اسلام در مسائل اجتماعی نیستید. یعنی تلویحا به سلیمان نبی (ع) و رسول خدا(ص) و امیرالمومنین(ع) اعتراض دارید که چرا حکومت تشکیل دادید. یعنی معتقدید خدای نماز و روزه و... کسی است و جامعه و مسائل اجتماعی هم خدای خودش را دارد که خودمانیم. این که من با حجاب باشم یا نباشم یا در مدارس چه تدریس بشود یا پیوند فلان عضو زن به یک مردی و گذاشتن سر یک میمون روی سر انسان و... چه ربطی به دین دارد. دانشمندان هر رشته می نشینند و عقلشان را روی هم می ریزند و برای مشکلات اجتماعی راه حل مشخص می کنند!! این راه حل ها هم البته دوره به دوره با تغییر افراد و سلیقه ها و...عوض می گردد. شما خود نمی دانید ولی عملا اسلامتان ناقص است و با عرض معذرت در واقع مسلمان حقیقی نیستید اگرچه اسما مسلمانید. لذا توصیه برادرانه حقیر به شما این است که مطالعه کنید و از اندیشمندان درجه یک اسلامی حوزوی در این زمینه ها کتاب بخوانید به خصوص شهید استاد مطهری و حضرت علامه مصباح یزدی. در ضمن جناب عالی به کثافتکاری بنده (احیانا اگر دارم) و امثال بنده اعتراض کن و جلوی ما را بگیر ولی خودت از طرف دیگر غش نکن و اسلام را ناقص نکن. اگر بنده درست عمل نمی کنم چه ربطی به اسلام دارد که باید شیر بی یال و دم و اشکم شود و فقط محدود به خانه و دل شما گردد؟!! ان شا الله موفق باشید و پدر بزرگوارتان سلامت و در مسیر ولایت فقیه.

  • ای کاش این سوال ها رو از مسئولین می پرسیدین. همون نجومی بگیران ریز و درشت.
    مردم که مشکلی ندارن.