باید مث عربا بریم زیر سلطه آمریکا تا وضع مون خوب بشه!


«آدم مدهوش!»
پاسخ های متفاوت مردم به سوالِ "از برجام خارج بشیم یا نه؟!


+ 
2

- 
0
ارسال در 1396/5/29 ساعت 09:42 2017-8-20 09:42:58
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مردم ایران ناچار باید دچار سرنوشت لیبی شوند. همین زنان باید به قیمت عادلانه در بازارها فروحته شوند. آن وقت شاید بفهمند معنای تسلیم شدن در مقابل آمریکا چیست.

  • اون چند تا بچه محصل امیدوارمون کردن

  • دقیقا
    تنها جایی که دلمونو خوش کرد همون چندتا جوون بودن
    و وای به حال ما با این مردمی که داریم با این مغزهای زنگ زده که هنوز صره از ناصره رو نمیتونن تشخیص بدن
    هیهات

  • واقعا متاسفم بابت داشتن چنین مردمی در کشور ایران با این همه قدمت تاریخی ای خدا یا ما رو از شر این مردم کم کن یا اینا رو با صاعقه ای چیزی نابود کن تا نباشن که بخواهیم اینجور به ذلت و نابودی کشیده نشیم . بله ببینید تا این جماعت در کشور هست امثال روحانی ظریف جهانگیری هاشمی طبا رای میارن و ایزن از اینا بدتر میان روی کار و کشور رو به نابودی میبرن . ملت اگاه راحت بخوابید کورش تو هم بخواب خواجه حافظ تو هم بخواب همگی بخوابین تا چنین جماعتی تو کشور هست نیازی به دشمن نیست اینها خودشان با دست خودشان دو دستی کشور را تقدیم دشمنانشان میکنن .به نظرم باید فکری به حال این جماعت کرد . مثلا صبح به صبح با پتک از خواب بیدارشون کرد و شبم دوباره با همون پتک بخوابونیشون به این میگن زندگی حیوانی دقیقا مثه حیوون درگیر چریدن خوابیدن و امیزش هستن . اینها لیاقت زندگی ایده ال و عدالت الهی و عدل علی و امنیت و اقتدار و پیشرفت و عزت نیستن

  • خخخخخخخخخخخخخخخخخ جالبه اکثر اونایی که معتقد به پایبندی هستن نمی دونن به چی پایبندن فقط پایبندن چون اونقد تو ماهواره ها تحمیق شده ان که معتقدن هرچی بوی آمریکا بده نماد روشنفکری و مدرن بودنه یعنی از محتوای برجام بی خبرن خخخخخخخخخ جالبترش اینجاست که همین ها ادعای روشن فکری هم می کنن به خاطر این پایبندی هاشون.
    خدایا ولایت خودت رو از شر این روشنفوکول های نادان حفظ کن.
    فیلیپ مانزو نقاش ایتالیایی پس از اینکه مدفوعش رو به فروش گذاشت و مردم دلار و طلا میدادن یه مثقال مدفوع مانزو میخریدن گفت این احمق ها فکر می کنند که هرچه از مانزو براید زیباست چه نقاشی های او باشد چه مدفوعش. ...........

  • یه دانشجو جوان این رو میفهمه که شما یه حقی رو ازت میگیرن و بعد میگن اگر میخوای این حقت رو بهت بدیم باید فلان چیز (هسته ای و راکتور و ...) رو بدید و 25 سال منتظر بشینید تا ببینیم چی میشه.بعد همون ها که میخوان رو ازت میگیرن و باز هم به اون وعده شون عمل نمیکنن.تازه میگن باید موشکی هم بتن بریزید.زورگویی و زیاده خواهی آمریکا حد یقفی نداره.ملت هم میدونن اینا همش بهانه است اونوقت میگن که بریم هرچی آمریکا میگه رو عمل کنیم زیر سلطه باشیم تا وضعمون بهتر باشه.اینا ها اثرات شبکه ها و روزنامه ها و سایت های زنجیزه ای داخلی و خارجی هست که دست به دست هم مغز مردم رو به سمت مسخره بودن دین مسخره بودن استقلال مسخره بودن خانواده و ازدواج و هزاران چیز دیگه سوق میدن.من همین قراردادهای نفتی.50 سال پیش ملت میخواستن نفت ملی بشه و مصدق تا چند سال پیش آدم حساب میشد اما یکدفعه همه اینا برگشت و تفکرات مصدق و استقلال خواهی او رو دیوانگی و مسخره عنوان میکنن!! بریم ipc امضا کنیم! یعنی ببینی چقدر استحاله طللب ها چقدر مزدورن.هیچ کجای دنیا نمیتونی اینطور اوباشی رو پیدا کنی فقط توی جمهوری اسلامی این موجودات کثیف پیدا میشن.