آموزش روابط جنسی به کودکان طبق سند 2030!! +18


نمونه آموزش #سکس به کودکان طبق سند۲۰۳۰ یونسکو که دولت روحانی آن را امضا کرد و #رهبری مانع آن شد.
جدا #پوزش میطلبم.

با #رای به روحانی، تربیت غربی فرزند خود را رقم بزنید..


+ 
1234

- 
504

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ...... 02/3/26 ساعت 15:26

    اگر الان به بچه زیر 18 درست آموزش بدن خیلی بهتر از اینه که بچه خودش بفهمه و برای تجربه خودش اقدام کنه ولی خیالتون راحت با این سیاست کثیف ایران همه چیز برعکس انجام میشه

  • هههه 01/1/15 ساعت 12:47

    اين عالیه که بچه اینجوری بدنیا میاد
    سند 2030 زنده باد

  • سپهر 00/8/15 ساعت 07:45

    ببین اگه به صورت اصولی و از سن درست آموزش داده بشه خیلی چیز خوبیه ولی قبل از سن درستش باعث میشه یکی از چیزهایی که باعث میشه بچه خیال‌پردازی کنه و خلاقیت ذهنش بالاتر بره،از بین بره ولی از ده دوازده سالگی به بعد مانعی نداره چون اگه هم آموزش داده نشه خود بچه ها میفهمن مثل یکی دوتا از بچه های همین ویدیو.
    یسری چیز ها برای نسل های الان و گذشته تبدیل به تابو شده که خیلی عادی هستن و نیازه که اطلاعات داشته باشه فرد و این واقعا مسخرست که یه مرد یا یه زن یسری چیز ها رو راجع به رابطه جنسی ندونه و بعد از ازدواج از طریق همسرشون بخوان یاد بگیرین و این از فقر اطلاعاتی هستش و درنتیجه یکسری تعصبات مزخرف و غیر درست

  • Roza 00/7/22 ساعت 18:59

    خیلي خب ویدئو خوبي بود متشکرم ، مشكل اينجاست وقتي به كودكان زير ١٨ سال آموزش مي دهند تا با چنین چیزاي كه بنظر عادي باید برسه روبه رو بشند ، رو شما تكست زير ويدئو رو ١٨+ سال ميزاريد !

  • 00/7/14 ساعت 09:17

    همین کارارو کردین عمو جانی و پورن استار ها به وجود اومدن

  • تو غرب که همه چی وله سند ۲۰۳۰ هم هست اونجا دقیقا چرا پورن استار داره؟

  • نمیذاریم تو ایران این کثافت کاریارو محقق کنن.هدف از اینکار بلوغ زودرس پچه هاست که بیماری های روانی جنسی رو بوجود میاره مثل جنون و مازوخیسم جنسی و نسل بعد رو در کودکی نوجوانی و جوانی به سمت سکس مطلق سوق میده و عملا یک یا چند نسل رو نمیکشن بلکه اونها رو با بودجه بیت المال مسلمین به نیروهایی برای مقابله با مسلمین تبدیل میکنن.والدین ساکت ننشینید و در صورت مشاهده به دادگستری مراجعه و با دادستان صحبت کنید و برای چنین معلمینی پرونده سازی کنین و پیگیر پرونده باشین تا کیفری بشه چون این اعمال خلاف قانون اساسی ماست و ارائه و ترویج فحشا و همچنین آسیب روانی به کودک محسوب میشه.ساکت ننشینید و طبق احادیث اگر نهی از منکر نکنید از طریق دادگستری اشرار ما بر ما مسلط میشن

  • به نظر شما روش فکرا کار با همین آموزش تموم میشه؟
    آیا به نظرتون دیگه این بچه همه چیزا با این حرفا فهمید به نظرتون دست به آزمایش عملی نمیزنه و آیا در این سن دست به کارعملی زدن باعث بلوغ زود رس و مشکلاتی که بعد از آن میادر را نداره؟؟؟
    آیا فکر میکید این دختر یا پسری که توانایی جسمش هنوز خوب بالا نرفته اگه از ارضا بشه میتونه بدنش این نوع تنش را در سن کم تحمل کنه؟؟؟
    و یا این که مشکالات روحی براش پیش خواهد آمد؟؟؟؟

  • سلام . خدا رو شکر مخالفت کردن .چون همین طوری هم طرف تو ده سالگی سیر تا پیازش رو بلده . وای به حال از بین رفتن پرده حیا بین فرزندان و پدر و مادر . ان شاءالله با تلاش و ان شاءالله با ظهور آقا شاهد چنین چیز هایی در عرصه اجتماع نباشیم .

  • سلام این قدرروحانی عقل نداردکه رهبری درمورد همه چیزیکه ضرر مردم ایران است بازهم خلاف امر رهبری انجام میدهد

  • این طرز آموزش کاملا مشکل ایجاد میکنه. خیر و شر موضوع رو بررسی کنیم. شر این نوع آموزش از خیر آن بیشتره.
    اصلا بچه نمیخواد بدونه و اون بزرگترها(از نظر سنی) به زور میخوان توضیح بدن! آموزش زوری!

    کسانی هم که میگن باید آموزش داده بشه، توی دانشگاه کتابش هست. بیرون هم میشه خرید. فیلم آموزشی هم که اومده. سایت ها هم که دیگه ...!
    الان مثلا من که میدونم چه گلی به سر اجتماع زدم!
    بلوغ زودرس میاره.
    بچه از نظر اجتماعی و مالی و... به بلوغ دیرتر میرسه اما بلوغ جنسیش زودتر! که این شر درست میکنه.

  • (فرض کنیم در این سند، هیچ‌چیز واضح بیّنی هم که مخالف با اسلام باشد وجود نداشته باشد -که البتّه وجود دارد؛ آنهایی که خیال میکنند ما گزارش درست نگرفته‌ایم؛ نه، گزارشهای ما گزارشهای درستی است- حرف من این است که نظام آموزشی کشور نباید بیرون کشور نوشته بشود؛ حرف من این است. شما میگویید این مثلاً فرض کنید خلاف اسلام ندارد؛ داشته باشد یا نداشته باشد، اینجا ایران است، اینجا جمهوری اسلامی است، اینجا یک ملّت بزرگند. نظام آموزشی ما را چهار نفر در یونسکو یا سازمان ملل یا فلان‌جا بنشینند بنویسند؟ چرا؟ این همان مسئله‌ی استقلال است. استقلال ابعادش تا اینجاها است.
    گزیده بیانات امام خامنه ای در دیدارجمعی ازدانشجویان - 96/3/17)

    حالا سوال بنده حقیر دربرابرخدای متعال؛
    چرا بایستی اجازه بدهیم حرام زادگان (پدرنامعلومان) غربی برای ما تصمیم بگیرند؟

  • اینه که میکن تو اخر الزمان مجبوری دست زن و بچت رو بگیری از این شهر به اون شهر برای جهت حفظ دینت فرار کنی ...

  • عیسی 96/11/14 ساعت 16:32

    بد نیست

  • سوپر 96/11/8 ساعت 15:57

    چرا این آموزش را ندارمیم اجازه بدید

  • بنده 96/11/8 ساعت 12:28

    ببین با عرض معذرت و فحش هم نمیدم ولی باید کودکان با مسایل جنسی اشنا شوند تا بفهمند وجلوی یه سری مشکلات گرفته بشد منتها باید اموزش دهندگان استاد وحرفه ای باشندوسوئ استفاده صورت نگیرد این حق هر انسانی است که درست وصحیح مسایل جنسی رو بدونه و پیاده کنه و مشکلاتشو رفع کنه تا قبل از اینکه اجتماع و افراد مریض و گاها ادمهای بی اطلاع بخوان این موضوع رو غلط به بچه یاد بدن پس تا دیر نشده باید فکری کرد

  • من دقیقا متوجه نشدم که قصد قرار دادن این فیلم در اینجا چه بوده است.
    البته من این فیلم را قبلا مشاهده کرده ام.
    در هر صورت مطمئن هستم که قرار دادن این فیلم در اینترنت(به خصوص با زیرنویس فارسی) کار درستی نیست و دیدن آن برای کودکان دبستانی کشورمان اصلا به صلاح نیست.

  • سوپر 96/11/8 ساعت 16:01

    خوب حق با اینه

  • Aliiiiii 96/10/13 ساعت 15:06

    اساسا بر اساس علم روانشناسی بهترین موضوع برای دور کردن افراد از یک اتفاق روشن کردن ان موضوع است

  • رستمی جان تو اصلا قرار نیست بچه دار شی پس زیاد فکر نکن.اصلا نیازی هم نبود فیلمو ببینی.تو به روشنگری مخصوص خودت برس فقط

  • Ramin 96/9/26 ساعت 18:21

    تفکر بیمار شماست ک همه چی رو سکسی و شهوانی میبینید و نمیتونید خودتونو کنترل کنید
    ولی بدونید اونی ک اخرش از سر راه برداشته میشه شمایید با اون افکار پوسیده و قدیمی گندتون

  • Nimas 96/6/31 ساعت 22:04

    سلام. ممنون فیلم اموزشی خوبی بود.

  • حرف شما درست ولی در مدارس ایران بچه ها از کلاس سوم همه چیز را (نه کامل) میفهمند و از کلاس پنجم با فیلم هایی که شما به ان میگویید مستهجن اشنا میشوند و تمام اندام های زنان و مردان و ارگاسم ان ها را میبینندو اغلب به روی خود امتحان میکنند. این در حالی است که نه خانواده و نه مدرسه این چیز هارا به ان ها اموخته اند بلکه هنگامی که بچه ای به دیگری فحش میدهد معنای ان فحش را از دیگری میپرسد و با همه چیز اشنا میشوند . ای کاش مسولان میکروفونی به بچه های نه ساله وصل میکردند تا متوجه شوند. حال قضاوت با خودتان است.

  • جالب بود باعث میشه بچه ها از پدر ومادرشون این چیزا رو اصولی یاد بگیرن ومشکلات جامعه کم بشه

  • این خیلی خوبه ک به بچه ها میفهمونن دیگع مسائلی مثل آتنا اصلانی برای یک کشورمسلمون ک تمام ادماش ادعا مسلمون بودن میکنن و بعضی هاشون دست ب چنین کارایی میزنن و از بچه ای ک حتی نمیدونه فرق مردوزن چیه استفاده جنسی میکنن خیلی بده.
    بچه متوجه میشه و اینجور مواقع میدونه بایدچکارکنه ولی بازهم تاحدودی.
    روش خوبیه ولی ن این ک طوری باشه همون بچه هابه ناموس مردم نگاه بدداشته باشن اگرمیخاین متوجه کنیدشون بایدمسائل دیگه هم براشون فراهم کنیدتاجوری نشه ک بی غیرتی بهش دست بده و دست به کارهذی بدتربزنه ولی میشه اگرتمام موجودیات این مسئله روفراهم کرد جلوخیلی ازمشکلات روگرفت.
    ممنون ویدئو بالا

  • چطور تو کشورهای غربی که همه جور آموزش جنسی دادن تجاوز ها بیشتره والا به ما این چیزا رو یاد ندادن میگفتن با غریبه حرف نزن طرفش نرو بعدم فرضا اون بچه هفت ساله سیر تا پیاز همه چی رو می دونست دقیقا چطور می خواست از خودش دفاع کنه در برابر یکی چند برابر خودش؟

  • به علت دروغ و تهمت علیه ریاست محترم جمهوری وبسایت شما به زودی فیلتر خواهد شد و شکایات قضایی علیه شما حتما پیگیری میشود و مطابق قانون رفتار خواهد شد

  • آخه آدم معمولی، اگه دستت به جایی می رسه، برو کانال آمد نیوز، تو تلگرام رو فیلتر کن. از دولت هم بعید نیست این سایت رو فیلتر کنه؛ چون دولت، آزادی بیان رو فقط واسه موافقان دولت میخواد نه مخالفا.

    این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید / نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد

  • دوست مهمان..سلام

    سایت آمد نیوز فیلتره دیگه.
    اما
    وزیر ارتباطات هم رسما اعلام کرده که دولت از همه کس بیشتر تاکید داره روی بسته شدنِ کانالِ آمد نیوز!
    اما ، خودِ تلگرام نمی بندتش!

    بعدشم...
    دوست عزیز...
    با بستن که چیزی حل نمیشه!

    بعد از بسته شدن ، سریع جنجال میشه که چرا بسته شده؟!
    مگر چه چیزی گفته؟!

    بعدش با یورش کاربران با فیلتر شکن ، نتیجه ی عکس میگیره!

    خفه کردن و بستن که راه نیست!
    صدا و سیما و باقی ، بایس از این شکل عبوس و یکطرفه خارج بشن و یک به یک همه این موارد رو تحلیلِ منطقی و بی طرفانه کنند !
    بجای این همه برنامه های بی ثمر و فلج.

    ما که هی زخم زبــــان از کس و ناکس خوردیم! / چه تفاوت که به ما زخــــم تبــــر هم بدهند

    قوت ما لقمه‌ی نانی‌ست که خشک است و زمخت / بنویسید به ما خــــــون جگر هم بدهند

    دوست که دل خوشی‌ام بود فقط خنجــــر زد / دشمنان را بسپارید که مرهــــــم بدهند

  • طاهر 96/4/24 ساعت 12:25

    بچه موجودات معصومی هستند و این ماییم که چگونه این معصومین رو به کمال برسونیم. چرا کاری میکنن که تپش قلب این بچه ها زیاد بشه و به جای دنیای کودکی وارد کثیف ترین احساس ها بشن. گناه این بچه ها چیه که باید جلو بزرگترا این شکلی از عنوان این صحبتا خجالت بکشن و روشونو از خجالت برگردونن.

  • از روشنگری شما ممنونم .

  • emzed 96/4/7 ساعت 00:43

    میشه با دلیل و سند مشخص کنید که این ویدئو چه ربطی به یونسکو و سند 2030 داره؟ منبع منتشر کننده این ویدئو یونسکو هست؟! یا این چیزی که ما میبینیم (یک ویدئو بلاگر) ؟! امثال این ویدئو رو میشه با یک سرچ چند دقیقه ای در یوتیوب پیدا کرد... اثبات کنید این ویدئو متعلق به یونسکو و 2030 هست

  • می شه بفرمایید طرح توصیفی کردن مدارس و شش سه سه از کجا نشات می گیره. مثلا با اجرای این طرح الان مدارس مخصوصا مختلط و در روستاها هیچ مشکلی ندارن؟ بعضیا مثل کبک سرشون رو زیر برف کردن و خیلی چیزها رو نمیبینن. لطفا به روستاها هم یه سر بزنید و یا از معلمین اونها هم نظرسنجی کنید هرچند اونها رو قبول ندارید و مرغ یک پا داره. کاش نظام آموزشی ما متمرکز نبود. سند 2030 هم یکسری معایب و محاسنی داره. در ضمن خدا رو شکر که همه چیمون از خودمونه. میگن درس حسین فهمیده حذف شده یه نگاه به کتاب سوم ابتدایی بنداز بجاش درس فداکاران اومده که عکس فهمیده بزرگ چاپ شده و یه دختر هم به اسم شهید سهام خیام 12 ساله اهل هویزه هست. اشاره کوچکی هم به حسین فهمیده شده.طبق سند تحول بنیادین دانش آموز باید محقق بار بیاد یعنی خودش بره کتاب بخونه در مورد حسین فهمیده و امثالهم که هم به مطالعه علاقه مند بشه هم چیزی یا بگیره. عزت زیاد

  • علي 96/4/2 ساعت 01:31

    لطف كنيد راجع به پرونده اقاي طوسي كه عملي اموزشداد همچنين كهريزك هم اظهار نظر كنيد

  • با سلام به همه دوستان. این کلیپ رو من خیلی وقت پیش دیدم. ربطی به 2030 نداره. خودتون رو اذیت نکنید.

  • https://t.me/mellat_plus
    https://t.me/mellat_plus
    https://t.me/mellat_plus
    https://t.me/mellat_plus
    https://t.me/mellat_plus
    فقط میتونم بگم جوین بده پشیمون نمیشه ازهمه نظر

  • انصافا من ک متن فارسی و انگلیسی 2030 رو خوندم این چیزایی ک میگین رو ندیدم :|
    خداوند عاقبت همه مان رو بخیر کند .

  • خدمت همه ی دوستان بزرگوار خودم عرض سلام دارم. اما خدمت همه ی دوستان و بویژه reza banan و مصطفی م عرض شود که؛

    اول از همه قبول کنیم که وقتی به یه سند بین المللی نگاه می کنیم، حتماً حتماً حتماً باید متن انگلیسی رو ملاک قرار بدیم نه متن فارسی. چون میدونیم دیگه تو انگلیسی واژه های زیادی هستن که معادل فارسی ندارن و اگه بخوایم ترجمه کنیم باید واژه سازی کنیم که خیلی از وقتا معادل فارسی اصلاً به معنای اون کلمه ی انگلیسی نیست.

    دوم اینکه شما درست گفتید که تو متن سند 2030 چیز اشکال داری وجود نداره، اما یه نکته وجود داره و اون اینکه وقتی این سند رو غربی ها نوشتن، معنای هر کلمه تو این سند، همون معنای غربیه اونه. یعنی مثلاً وقتی تو سند 2030 می نویسه خانواده، منظورش خانواده ی غربیه. خانواده ی اسلامی متشکل از زن و مرد هست که با هم ازدواج کردند.حالا برای ما متشکل از یک مرد و یک زن. اما تو غرب چون همجنسگراها هم می تونن با هم ازدواج کنن، خانواده ی غربی می تونه متشکل از مرد و مرد یا زن و زن باشه.

    سوم اینکه تو سند2030، نوشته که این سند بخشی از یه برنامه ی کلان فلانه و در راستای اون برنامه های قبلیه. یعنی وقتی شما این سند رو قبول کنی، یعنی بصورت پیش فرض اونای قبلی رو هم قبول کردی. اونای قبلی هم مربوط به حقوق همجنسگراها و اینهاست.

    چهارم اینکه چرا ما همش باید بریم اسنادی رو قبول کنیم که غربی ها نوشتن و برای ما فارسی زبان ها هزار جور میشه تفسیر کرد و توضیح داد؟؟؟ یعنی من میگم بهتره دولت ما و مشخصاً وزارت خارجه ی دولت، متنِ به فارسی ترجمه شده ی سند 2030 رو بردارن و بگن آقا ما این سند رو قبول داریم و توی اون متن فارسی هم توضیح بدن که آقا خانواده از دیدگاه ما یعنی فلان. اومانیسم از دیدگاه ما یعنی فلان و بقیه ی واژه ها هم همینطور. اینجوری اگه فردا روزی اون وریا خواستن علیه ما کاری بکنن فوری میگیم آقا ما تفسیر خودمون از این سند رو قبول کردیم نه تقسیر شماها رو.

    خلاصه که تو این روزگاری که دشمنای ما همش به فکر یه اشتباه کوچیک ما هستن که فوری علم کنن علیه ما و قطعنامه صادر کنن و تحریم کنن و ... باید تو امضا کردن چنین اسناد مهم و تأثیرگذاری خیلی خیلی دقت کنیم. نه این که همش بریم دنبال امضاکردن این سند و اون سند باشیم. بالاخره این ملت تجربه ی برجام رو دارن. که وزارت خارجه ترجمه کرد و گفت برجام اینه اما غربی ها متن انگلیسی برجام رو ملاک قراردادن و دیدیم که آخرش هم بر مبنای متن انگلیسی عمل کردن و وزارت خارجه ی ما رو گذاشتن تو آمپاس شدییییدد.

  • برجام هم همش بد نیست شما که از طرز سخن گفتنتون سواد دار هستید لطفا برجام رو دقیق تر مطالعه بفرمایید. مگر نمیگید مرگ بر امریکا پس چرا با تمام جهان دعوا کنیم؟از بی عرضگی خود ماهاست یه پیچ رو نمیتونیم بسازیم و یا می سازیم زود خراب می شه. این هم به دولت ربط داره؟ اگر داره دولتهای قبلی از اول انقلاب تا الان مقصر هستن که جلوی این رو نگرفتن.دیگه اینکه این رو قبول دارید که همین برجام باعث شد بعد از 60 سال ایران رو تمام کشورهای دنیا به عنوان یک کشور هسته ای قبول کنن؟ کاری که زمان شاه هم اتفاق نیفتاده بود و نیروگاه اتمی بوشهر تحت نظارت دقیق روسها بود. الانم که تو هیاهوی انتخابات ایران با همکاری چین دوباره راکتور آب سنگین اراک رو راه اندازی می کنه شاید بگیداز اول داشتیم ولی به چه قیمتی؟ تحریم تمام دنیا؟ خوب با این کار صلح طلبی خودمون رو به دنیا داریم ثابت میکنیم همون کار و حرفی که رهبرمون هزار بار گفتن که ما نمیخوایم بمب اتم بسازیم. الان دنیا داره به این واقعیت پی می بره. در ضمن در این تحریمات جدید هم صدراعظم آلمان به امریکا هشدار داد اگر به منافع آلمان ضرر بخوره از امریکا پیروی نمیکنه. ترو خدا وقتی رهبر حرفی رو میزنن چند بار اون رو برای خودتون باز گو کنید بنویسد درباره هر کلمه اون تحقیق و مطالعه کنید بعد نظر بدین. هر کلمه حرف رهبری از نظر منتقدان جهانی معانی خاص خودش رو داره این رو من نمیگم بخدا خود منتقدان جهانی می گن. رهبر ایرا ن با هوش ترین رهبر جهان وسیاستمدارترین اونهاست. عین جمله یکی از خبرگزاریهاست. یادم نیست کدومشون. به جای این همه نقادی کمی هم به فکر سازندگی باشیم عزت زیاد. پاینده باد رهبری و رییس جمهورش هرکی باشه چون رهبری اون رو مورد تائید قرار میده والا نه و ملت بزرگوار و شریف ایران. یا حق

  • فکر کنم تو این جمع شما تنها کسی هستید که این سند رو خوندید. ملت عادت دارن ندونسته فقط فحش بدن.

  • مزخرفه!
    واقعا چرا بچه ها باید از دنیای بچگی بیرون بیان؟
    حالت شک و ناامنی این بچه های معصوم، واقعا آزار دهنده است.
    لعنت بر اون فکرهایی که به آرامش کودکی هم رحم نمیکنند.
    فقط فکرش رو بکنید این بچه ها بعداز این نسبت به خلوت پدرومادرشون چه حسی دارن؟ یه لحظه خودتون رو جای اونها بگذارید

  • تف بر شرف نداشته ات ....

  • سند 2030 اگر خوب بود در کشور فرانسه که بزرگترین مرکز فساد و فحشا در دنیا است اجرا می شد پس اینقدر از این سند2030 که شرم آور و ننگین است دفاع و حمایت نکنید



    محتوای سند 2030 چیست و چه منافعی برای مردم ایران دارد :

    با امضای سند 2030 از این به بعد همجنس بازی و فساد و فحشا در بین تمام مهدهای کودک و دبستان ها و مدارس به رسمیت شناخته خواهد شد

    با امضاء سند 2030 هر نوع تربیت اسلامی و دینی در مدارس ایران تعطیل و ممنوع می شود.

    با امضاء سند 2030 در تمام مهدهای کودک و مدارس تدریس و یادگیری قرآن و نماز ممنوع خواهد شد

    با امضاء سند 2030 در تمام کتب درسی دانش آموزان اسم امام حسین (ع) و اسم شهدا حذف و کسی حق ندارد درباره روز عاشورا و امام حسین (ع) صحبت کند



    با امضاء سند 2030 تمام پدران و مادران ایرانی موظف هستند تا کودکان شان را به طور عملی با سکس و آموزش های جنسی و خودارضایی آشنا کنند (علی الخصوص مهدهای کودک و مدرسه ها) و اگر کسی بپرسد چرا باید این کار را بکنیم می گویند برای بهداشت و سلامتی کودکان باید این کار را انجام دهیم

    با امضاء سند 2030 همه مردم ایران باید همجنس گرایان و فرقه ضاله مانند بهاییت را به رسمیت بشناسند.



    آقای روحانی شما که می گفتید من مسلمان هستم و انقلابی و خود را یار و یاور حضرت امام خمینی و ولایت فقیه معرفی می کردید و همیشه می گفتید من ذخیره نظام و اسلام و انقلاب هستم

    آقای روحانی شما که می گفتید من همیشه در جنگ تحمیلی در خط مقدم جبهه بودم و همیشه به نفع اسلام و مسلمین قدم بر می دارم

    آقای روحانی شما که دم از خدا و پیغمبر اسلام و 14 معصوم و اسلام و مسلمانی و شهدا و شرافت - آزادی و غیرت حرف می زنید پس چرا با دین مردم بازی می کنید

    افرادی که سند بی شرمانه و ننگ آور2030 را امضا کرده و از آن دفاع و پیروی می کنند دشمن خدا و پیغمبر خدا و اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا هستند و علنا به جنگ با خدا رفته اند و در آینده ای نزدیک نابود خواهند شد این افراد شب اول قبر باید پاسخ گو باشند

  • این فیلم که واقعیت است این طور حرف می زنید و عصبانی هستید و سخن می گویید تا چند وقت دیگه خیلی بدتر از این به سر بچه هاتون می یاد خاک بر سر کسی که این سند را امضا کرده و کسانی که از او دفاع و حمایت می کنند

  • دوست من !!باید بدونید این سند در واقع یک بیانیه هست نه یک معاهده یاپیمان که نیازی به امضا داشته باشه که شما فرمودید دولت روحانی آن را امضا کرده.عزیزم بیانیه بعنوان یک پیشنهاد مطرح میشه و نیازی به امضا نداره که الزام اجرایی برای اون کشوری بیاره که امضا کرده.ضمنا چرا کل حقیقت رو نمیگید؟از چیزی میترسید؟آها احتمالا بدون نحقیق شماهم هر چی بدستتون رسیده نشر دادید،درسته؟چرا نمیگید ایران تنها کشوری بوده که ضمن قبول این پیشنهاد که صد البته الزام اجرایی نداره یعنی مجبور به اجرای اون نیستیم ،از قانون حق تحفظ استفاده کرده؟احتمالا میدونید تحفظ چیه یا نه؟یعنی هر چیزی که در این پیشنهاد مغایر با شئونات و فرهنگ ایران میباشد به هیج عنوان اجرا نخواهد شد!!!چرا شایعات منتشر میکنید؟؟احتمالا اینقدر شعور دارین که میدونید فرهنگ هر کشوری با کشور دیگر فرق میکنه؟اره؟خب ببین عزیزم این فیلمی که گذاشتی واسه کشوریه که دینشون و اعتقاداتشون اجازه میده خیلی کارا بکنن یا خیلی چیزا بگن،خب؟یعنی بی حجابن و مشکلی نیست.خب یونسکو برای همه کشورهای جهان این پیشنهاد رو داده خب اگر یک کشوری دلش نخواد یه قسمتیشو اجرا کنه ،میتونه .دقیقا مثل قطعنامه های دیگه ای که ایران امضا کرده و ملزم به اجرا بوده چون معاهده بوده پیمان بوده قطعنامه بوده و ضمن امضا از حق تحفظ استفاده کرده وقسمتهایی که مخالف شرع ایران بوده حذف شده و اجرا نشده.بد نیست کمی تحقیق کنید.دروغ نگید وشایعه پراکنی نکنید.این فیلما رو هم اپلود نکنید زشته

  • می دونید مشکل اصلی مردم و اصل مشکل مردم چیه؟ من یکی از اونها، به مجریان این سند که بدون ارائه به مجلس و شورای انقلاب فرهنگی، یواشکی و زیر میزی اقدام به اجرای اون کردن، اعتماد نداریم. حالا چه از قانون حق تحفظ استفاده کرده باشن یا نه. برا من مهم نیست. مخفیکاریشون بوی بد می ده. چرا یه سری دروس خواص باید به بهانه اشاعه خشونت از کتاب درسی بچه من حذف بشه، بعد هالیوود پر باشه از فیلهای منتشر کننده خشونت و بی بندو باری و کسی هم کاری بکارش نداشته باشه. کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. اول از خودشون شرع کنن از سینمای مر از فحشا و خشونتشون بعد نسخه پیچ ممالک دیگه بشن. و به قول رهبری عزیز، چرا باید بیگانه ها برا ما سند آموزشی بنویسن و ما زیر بار اون بریم. پس میهن پرستی یه عده کحا رفته. فقط در برابر عربها میهن پرستن؟! غربیها خودین؟؟؟ چطری میشه آخه!!!؟

  • دوست من شما در حق تحفظ نمي تونيد قسمتي را قبول نكنيد كه با اصول و روح قانون مخالف باشد. حق تحفظ اين نيست كه هرجاش را خواستم اجرا ميكنم هرجاش را كه نخواستم اجرا نميكنم. الان ميدونيد حتما در بعضي كشورها از بعضي مراسم محرم بعنوان ترويج خشونت جلوگيري مي شود مثل فرانسه در مورد روضه حضرت علي اصغر. حالا اگه ما بگوييم ما اين مورد را قبول نداريم اين شدني نيست چون با روح و ذات قانون نه تنها همخواني نداره كه ضديت هم داره. الان تعريف خشونت و ترويج خشونت با آنهاست نه ما. بر فرض هم كه الان هنوز تعريف ضدي وجود ندارد اگر چند سال بعد تصويب كردن برگزاري اين طور مراسم ترويج خشونت است آن وقت چه

  • دوست عزیز شما باید بدانید که سند کاملا الزام آوره!
    و بعد هم اسناد بین المللی بعداز گذر از یک مقدار خاصی امضاء، الزام آور میشن

  • اول اینکه دانستن این مسائل برای کودکان نه تنها بد نیست بلکه باعث می شه فریب نخورند و مورد سوء استفاده قرار نگیرند توسط افراد افراطی و غیر قابل کنترلی چون شما. دوم اینکه سند 2030 فقط همین یک موضوع نیست و در ایران کاملا متفاوته و در هر کشوری با فرهنگ اون کشور طرح میشه و تنها بند های اصلی اون و سر تیتر ها جهانیه سوم اینکه رئیس جمهور گفتند در ایران آن چیزی که بر خلاف فرهنگ است اجرا نمیشه چهارم اینکه امضای این توافقنامه یونسکو هیچ تعهدی برای اجرای آن نیست و هیچ ناظری وارد ایران نمی شود تنها کشور ها دستاورد های خود را گزارش می کنند. شما ها مغزتون رو شستشو دادن و فقط مثل طوطی تکرار می کنید.
    بندهای سند 2030 هم در زیر آوردم بذارین مردم خودشون قضاوت کنن:
    سند آموزشی یونسکو با عنوان «دگرگون‌ساختن جهان ما: دستور کار ۲۰۳۰ برای توسعه پایدار» هدف خود را چنین بیان می‌کند: «تضمین آموزش با کیفیت برابر و فراگیر و ترویج فرصت‌های یادگیری مادام العمر برای همه و اهداف وابسته به آن.»

    این سند در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۵ در نیویورک به تصویب کشورهای عضو یونسکو رسید. در آن ۱۷ هدف تعیین شده که امضاکنندگان متعهد شده‌اند تا سال ۲۰۳۰ به آنها دست یابند، از این رو است که سند به "سند ۲۰۳۰" شهرت یافته است. اهداف هفده‌گانه از این قرار هستند:

    هدف اصلی ۱. پایان دادن به فقر در همۀ اشکال آن و در همه جا؛

    هدف اصلی ۲. پایان دادن به گرسنگی، تحقّق امنیّت غذایی و تغذیۀ بهتر و توسعۀ کشاورزی پایدار؛

    هدف اصلی ۳. تضمین دارا بودن زندگی توأم با سلامت و ترویج رفاه برای همه و در تمامی سنین؛

    هدف اصلی ۴. تضمین آموزش با کیفیت، برابر و فراگیر و ترویج فرصتهای یادگیری مادام العمر برای همه؛

    هدف اصلی ۵. دستیابی به تساوی جنسیتی و توانمندسازی همۀ زنان و دختران؛

    هدف اصلی ۶. تضمین دسترسی به آب و مدیریت پایدار آب و بهداشت برای همه؛

    هدف اصلی ۷. تضمین دسترسی به منابع انرژی مقرون به صرفه، مطمئن، پایدار و نوین؛

    هدف اصلی ۸. ترویج رشد اقتصادی ماندگار، فراگیر و پایدار، اشتغال کامل و بهره‌ور، و اشتغال شرافتمندانه برای همه؛

    هدف اصلی ۹. ساختن زیربنای مقاومتی، ترویج صنعتی‌‌سازی پایدار و فراگیر و ترویج نوآوری؛

    هدف اصلی ۱۰. کاهش نابرابری در درون و میان کشورها؛

    هدف اصلی ۱۱. تبدیل شهرها و سکونت‌گاه‌های انسانی به مکانهای همه‌شمول، امن، مقاوم و پایدار؛

    هدف اصلی ۱۲. تضمین الگوهای پایدار تولید و مصرف؛

    هدف اصلی ۱۳. اقدام فوری برای رویارویی با تغییر اقلیم و آثار آن؛

    هدف اصلی ۱۴. حفاظت و استفادۀ پایدار از اقیانوس‌ها، دریاها و منابع دریایی برای توسعۀ پایدار؛

    هدف اصلی ۱۵. پاسداشت، احیاء و ترویج استفادۀ پایدار از بوم‌سازگان‌های زمینی، مدیریت پایدار جنگل‌ها، مبارزه با بیابان‌زایی و توقّف و معکوس‌سازی روند تخریب (یا فرسایش) زمین و همچنین متوقف ساختن تخریب‌؛

    هدف اصلی ۱۶. ترویج جوامع صلح جو و فراگیر برای توسعۀ پایدار، برقراری امکان دسترسی به عدالت برای همه و ایجاد مؤسسات مؤثر، پاسخ گو و فراگیر در همۀ سطوح؛

    هدف اصلی ۱۷. تقویت ابزار اجرا و احیای همکاری‌های جهانی برای تحقّق توسعۀ پایدار.
    در مقدمه سند چنین می‌خوانیم:

    «ما بار دیگر بر اهمیت بیانیۀ جهانی حقوق بشر و سایر اسناد بین المللی مربوط به حقوق بشر و حقوق بین الملل تأکید می‌کنیم. ما در راستای منشور سازمان ملل متحد، بر مسئولیت‌های همۀ کشورها در ترویج، حفظ و احترام به حقوق بشر و آزاد یهای بنیادین برای همه، به دور از هر گونه تبعیض از لحاظ نژاد، رنگ، جنسیت، مذهب، دیدگاه سیاسی یا غیره، خاستگاه ملّی یا اجتماعی، مالکیت، تولد، معلولیت و یا هر وضعیت دیگری تأکید می کنیم.»
    در ادامه بند بالا در سند این بند آمده است:

    «به رسمیت شناختن تساوی جنسیتی و توانمندسازی زنان و دختران، در تحقّق همۀ اهداف اصلی و فرعی این دستور کار نقش مؤثری دارد. بهره وری بهینه از توانمندی‌های انسانی و تحقّق توسعۀ پایدار، در شرایطی که نیمی از جامعۀ بشری از فرصتها و حقوقی که در چارچوب حقوق بشر به آنان تعلق می‌گیرد، محروم باشند، ممکن نخواهد بود. دسترسی زنان و دختران به آموزش کیفی، منابع اقتصادی و مشارکت اجتماعی و فرصت‌ها باید با مردان و پسران برابر باشد؛ ضمن اینکه برای اشتغال، رهبری و تصمیم‌گیری در همۀ سطوح نیز با مردان و پسران از فرصت‌های یکسانی بهره‌مند شوند.

    ما برای از بین بردن شکاف جنسیتی و تقویت حمایت‌های سازمانی برای تحقّق تساوی جنسیتی و توانمندسازی زنان در سطوح جهانی، منطقه‌ای و ملّی تلاش خواهیم کرد. همۀ اشکال تبعیض و خشونت علیه زنان و دختران، در سایۀ مشارکت و همکاری مردان و پسران ریشه‌کن خواهد شد. در اجرای دستورکار حاضر، یکپارچه‌سازی نظام‌مند یک دیدگاه مبتنی بر تساوی جنسیتی اهمیت بسزایی دارد.»

  • چه خوش استدلال هستید این همه جنگی که تو فلسطین وبحرین ولبنان ویمن و سوریه ...شده و کودکانشون از یه تکه نان محروم بودند صدای نویسندگان این سند مزخرف عوام فریب در نیومد حالا می گن پایان دادن به فقر در همۀ اشکال آن و در همه جا؛
    پایان دادن به گرسنگی، تحقّق امنیّت غذایی خدایا چرا بعضی ها به زور می خوان دشمن رو دوست فرض کنن

  • خیلی خوش باوری دوست عزیز
    با همین تحلیل خوش باش
    اگر تو یک پدر یا مادر بودی، مثل من از دیدن این فیلم و همین عیب سند وحشت برت ميداشت. محاسن سند نسبت به عیوب اون اولا قابل توجه نیس درثانی چرا باید بخاطر اون محاسن آدم درگیر این معایب بشه؟
    مگه ما چلاقم که یه عده مریض! برامون سند بنویسن؟
    واقعا شرفت کجارفته؟
    چرا باید بریم زیر بلیط یه مش زورگو!

  • خیلی خوش باوری دوست عزیز
    با همین تحلیل خوش باش
    اگر تو یک پدر یا مادر بودی، مثل من از دیدن این فیلم و همین عیب سند وحشت برت ميداشت. محاسن سند نسبت به عیوب اون اولا قابل توجه نیس درثانی چرا باید بخاطر اون محاسن آدم درگیر این معایب بشه؟
    مگه ما چلاقم که یه عده مریض! برامون سند بنویسن؟
    واقعا شرفت کجارفته؟
    چرا باید بریم زیر بلیط یه مش زورگو!

  • ممکنه متن سند رو بگزارید به انگلیسی.یه لینک بدید.
    بنده در هیچ کجااین سند رو پیدا نکردم که چنین چیزی توش نوشته باشه.

  • متاسفم برای این جوامع غربی که همش از آزادی مدنی حرف میزنن حالا یک عده جاهل به دنبال اینا اند
    شهید مطهری : هیچ وقت آزادی مدنی و اجتماعی محقق نمی شود مگر با آزادی معنوی همراه باشد

  • باسلام به همه
    این وریا و اون وریا
    لطفا یکی از حامیان روحانی بگه،درصورتیکه این سند گل و بلبل هست،چرا یواشکی امضا و اجرا شده،چرا رییس جمهور با ادعای قانونمداریش،قانونگریز شده؟
    ایران،مجلس نداره،شورای عالی انقلاب نداره؟
    اگه میخواد همینو بومی اش کنه،چرا برنامه خودمون رو اجرا نمی کنه؟چرا باید به یونسکو جواب بدیم،که اونا بگن پیشرفت داشتید یا نداشتید؟،یعنی خودمون متوجه نمی شویم؟
    لطفا منصفانه قضاوت کنید.

  • همین سند سال 91توسط حاج بابایی تحت عنوان اصلاحات شش گانه اموزشی در فرانسه امضا شد و اون موقع همین اقایون اونو افتخار دونستن!!
    بحث سر خوبی یا بدی این سندنیست.بحث سر اینه که خودی ها اونو امضا کنند یاغیر خودی ها!
    وگرنه چرا رهبری بعد از شش ماه از امضای سند یهو دم انتخابات! یادشون افتاد ازش انتقاد کنن مثلا دولت رو زیر سوال ببرن؟ که البته ((ولله خیرالماکرین)) و همین تخریب باعث شد مردم بیشتر تحریک به رای دادن بشن و به دکتر روحانی عزیزرای دادن!

  • حق مردمیه که به حرف رهبرشون گوش ندادند و واقعا بچه های بیگناه که هدف شهوترانی قرار می گیرند

  • این اسمت رو یه چیز دیگه بذار.
    چاپلوسی و پاچه خواری سنخیتی با این اسم مقدس نداره

  • با احترام به انتخاب نام از سوی والدین گرامی کاربر عزیز«کوروش» و یا انتخاب کاربری خودش، و با امید به عفو ایشان از پاسخ من به مهمان 96/3/2 ساعت 22:57!!!
    مهمان 96/3/2 ساعت 22:57!
    تعریف جنابعالی از قداست چیه؟ آیا شما «کوروش» میپرستید؟
    اگر چنین است چگونه می توانید ادعای جانبداری از حقیقت و یا مفهومی به نام وحدت داشته باشید؟
    ایرانیان باستان در ستایش خداوند پیشتاز جهانیان بوده اند! و پیش از آن هم هرگونه الهه ای را اگر ستوده اند هرگز به انسانی در غالب فرعون سجده نبرده اند! چگونه است که این فرهنگ پرستش الهی از سوی مدعیان ایران دوستی چون تو اینچنین به خفّت برده می شود؟ این دشمنی است یا دوستی خاله خرسک؟
    جای آن است که اساساً به صحت وجود و هویت «کوروش» در تاریخ ایران باستان شک کرد!!!!!!!!!!!
    چه بسا ساخته و پرداختۀ دشمن است!!!!!!!!!!!!

  • الان دو روز بعد انتخاباته که من اینو میبینم و البته تا حدی از مفاد این سند اطلاع داشتم...
    اصلا هم ادم مذهبی نیستم،طرفدار روحانی هم هستم...اما این کار کثیفی بود که دولت روحانی باید پاسخگو باشه و وزیر آموزش پرورش باید استیضاح بشه...
    هر چند که مذهبی نیستم ولی گویا بشریت چاره ای جز ظهور منجی نداره...چون هیچ کس حق نمی تواند بجز او حق راستین عدالت رو ادا کند...آقای روحانی که در اوایل انقلاب می گفتن بگیرین اونا که مخالف انقلاب هستن رو اعدام کنید،امروز دم از آزادی میزنن...
    آقای رئیسی که خادم الرضا میخونن خودشونو،با امیر تتلو که الحق اصن تابلو نیست که چرا اومده برای انقلاب و انرژی هسته ای میخونه و بعد هم با آقای رئیسی نشست داره و اینکه هوادارانش بیان و بگن عجب...میبینی ؟باید به رئیسی رای بدیم...
    هیچکدام ...نه روحانی و نه رئیسی دلسوز بشریت نیستند...پیشنهاد میکنم که شعر "میل ها همچون سگان خفته اند " رو مطالعه بکنید...خدا سلامتی رهبر رو حفظ کنه...تنها کسی بوده که تا الان از خط مشی خودش خارج نشده و طرز فکرش هم صحیح بوده...البته باز میگم من این مذهبی نیستم که حالا فکر کنین تو بیت رهبری بهم امتیاز میدن...
    از نظر من هم گذاشتن این مطالب مطلقا مشکلی نداره...و باید به همین نحو بدون سانسور گذاشته بشه...تا چشم و گوش مردم ما که همیشه دوست داشتن خودشونو به خواب بزنن باز شه...تشکر از مطالبتون...خدا خیرتون بده که اطلاع رسانی میکنید

  • خدا رو شکر توی دار دسته روحانی منصف هم پیدا میشه.
    نامه امام علی(ع) به مالک اشتر: ای مالک! اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی.(نهج البلاغه)
    اینو گفتم بخاطر دیدار تتلو با رییسی، نه رییسی با تتلو، در ضمن تتلو خودش رو بزرگ کرد، از بزرگی اقای رییسی،چیزی کم نشد.
    ودر اخر، حمایت افرادی که ظاهر بین هستند و با اتفاقهای این چنینی نظرشون عوض میشه،همون بهتر که زودتر خودشونو نشون بدهند و حمایت نکنن.

  • سارای! ضمن تشکر از کاربرد منطق دور از تعصب در کامنتتون تنها یک خرده به شما رواست:

    یک حقیقت وجود داره و اون هم اینکه
    جناب روحانی هرچه بود و هست با یک سلسله تقلب آشکار، بیشترین رأی رو در انتخابت 96 به خودش منسوب کرد!
    جناب رئیسی هم هرقدر باب طبع جنابعالی باشن یا نه، برندۀ حقیقی بیشترین آمار آراء انتخابات 96 بوده اند که .... فعلاً بماند! البت از فرط رکوردزنی آمار جناب رئیسی، رقیب که به تقلب متوسل شد باز هم نتونست منکر آمار ایشون در اعلام به مرتبۀ دوم از خود تقلبیش بشه!
    حواستون هست؟ بهتره بیدار شید چون مردم حواسشون هست...

    ضمناً بابت رأیتون به روحانی و برد ظاهری ایشون به شما تبریک می گم.. هر چند با این حد از منطقتون اگر برد حقیقی برملا می شد هم قطعاً جنابعالی به صورتی متخلق به اخلاق و متشخص به شخصیت نیکو رفتار می کردید.. نه همچون فتنه گران بنفش!! از این رو برای بنده محترمید..

  • ینی شما دیگه پر رویی رو به تهش رسوندید!
    دم مردم گرم که با رای شون سپاه وبسیج و صداسیمای میلی و حیثیت بضی ها رو با خاک یکسان کردند.
    اگه تخلفهای انتخاباتی روحانی از تقلب و صندوق دزدیهای سپاه و حامیان رییسی بیشتر بود شورای نگهبانتون همینجوری ساکت میموند؟نکنه شوراای نگهبان رو هم جدیدا قبول ندارید! که دراین صورت طبق فتواهای ارباباتون مستحق اعدامید!
    برید خجالت بکشید که ننگ جنایات 88شما تو کهریزک ها هیچوقت از خاطره مردم پاک نمیشه.
    ارای اصولگراها همیشه حدود 16میلیون بوده بجز88!
    این تازه اولیش بود.بشین و ببین سند بی آبروییتونو که یکی یکی روبشه..

  • دوستان می تونید برای روشن تر شدن موضوع و پرهیز از جدال به صحبت های آقای رحیم پور و رهبر انقلاب در لینک های زیر مراجعه کنید:
    http://www.aparat.com/v/dzb8t
    http://www.aparat.com/v/MWYIm
    http://www.aparat.com/v/nevKQ

  • شیر تو شیر همینه این حضرات زدن سیم اخر

  • خدا روحانی رو لعنت کنه که سند 2030 را امضا کرده و مردم را ساده و احمق فرض می کند همش دروغ میگه و سرمردم ساده کلاه میگذاره

    روحانی نوکر اسرائیل و امریکاست
    روحانی از این کشور برو

  • باشه الان ميرم....
    خخخخخ

  • خوش اومدی ... برو و خواهر و دخترتو تو کشور بیگانه ببر تا این سندو بهتون آموزش بدن.. اینجا ایرانه.. ملتش غیرت دارن.. اگه لازم باشه همچی سیاستی اجرا بشه خودمون بهترشو میتونیم بنویسیم... نه یه بیگانه که زمین تا آسمون فرهنگامون فرق میکنه.. یه بیگانه که قانونش میگه هیچکس نمیتونه تو کارهای شخص 18 سال به بالا دخالت کنه ولو اینکه ی زن یا شوهر نباید نمیتونه به همسرش بگه چرا بجز من با یکی دیگه خابیدی.. برو که حقا جای تو همونجور جاهاست

  • البته که خودمان بهترشو میتونیم بنویسیم و آموزش عملی هم بدیم !

  • وات فاز..... اصلا فهميدي چي نوشته شده؟؟؟؟؟درجواب چي؟؟؟؟ببين واقعا..... ي...
    اي خداااااااااااا

  • متاسفم برا خودم و این سایت که همجین فیلمی توشه

  • پیامی که براتون گذاشتم میگن روشنگری نه کار شما ها که فقط سیاه نمایی است

  • به جای اینکه عقلتون به چشتون باشه برید اول تحقیق کنین


  • چالش‌ها و خلأهای کشورها که در سند 2030 وجود دارد:

    نیاز به تبیین در بخش آموزش‌های آزاد برای دست اندرکاران و اتخاذ سیاستها و وضع قوانین و مقررات در خصوص آن از خلاهای موجود این بخش است.

    افزایش همکاری‌های بخشی و بین بخشی در خصوص سیاست گذاری در بخش نظارت و ارزیابی و اعمال قوانین موجود و وضع قوانین ومقررات لازم در خصوص مشکلات و معضلات فرهنگی؛ اجتماعی و اقتصادی (مانند ازدواج زودرس دختران؛ نیاز والدین به نیروی کار فرزندان؛ پراکندگی جغرافیایی وصعب العبور بودن برخی مناطق و.. ) و عدم دسترسی بخشی از کودکان به آموزش‌های پیش دبستانی به دلیل رایگان نبودن آن بخشی از چالش‌های حوزه دسترسی به آموزش است.

    تراکم بالای دانش‌آموزان؛ به کار گیری نیروهای غیر مرتبط؛ متناسب نبودن محتوای درسی با زمان آموزش و کمبود فضای آموزشی استاندارد از مهمترین عواملی است که موجب کاهش کیفیت آموزش و تکرار پایه وترک تحصیل (به میزان محدود) در نظام آموزشی شده است که خلا قانونی در این بخش احساس نمی‌شود بلکه موانع اعتباری واجرایی و هماهنگی‌های بخشی و بین بخشی از عوامل موجده آن است.


  • در این پیش‌نویس همچنین در بندی آمده است:
    سیاست گذاری و تدوین راهبردهایی برای حفاظت از یادگیرندگان، معلمان و پرسنل آموزشی از خشونت در چارچوب ایجاد مدارس عاری از خشونت و اتخاذ رویکردهای مناسب در مناطقی که درگیر جنگ مسلحانه‌اند، متعهد شدن به حقوق بین المللِ بشردوستانه و اجرای آن به عنوان ابزاری برای حفاظت از مدارس به عنوان مکان‌های متعلق به جامعۀ مدنی و ترویج پاسخگویی در قبال خشونت در اجرای آموزش 2030.

    تضمین اینکه همۀ مؤسسه‌ای آموزشی امن باشند و آب، برق، سرویس‌های بهداشتی سالم و مستقل برای دختران و پسران داشته باشند که در دسترس، کافی و ایمن باشند.

    آنچنان که در پیش نویس این سند عنوان شده است، نوعی القا وجود خشونت و دیگر موارد در مدارس است که به نوعی سیاه‌نمایی در آن وجود دارد.

    -کلاس‌های درس ایمن و کافی باشند و مدارس مجهز به مواد آموزشی و فنّاوری‌های مناسب باشند.

    -تضمین اختصاص منصفانۀ منابع در میان مدارس محروم از نظر اجتماعی -اقتصادی و مدارس غیر محروم و همینطور در میان مؤسسه های آموزشی.

    -سیاست گذاری های جامع، منصفانه و جنسیت محور برای مدیریت معلمان و اجرای آن سیاست‌ها در حوزه‌های مختلف مرتبط با استخدام، آموزش، توزیع معلمان، میزان حقوق دریافتی، توسعۀ حرفه ای و ارتقای شرایط کاری آنان؛ ضمن بهینه سازی جایگاه معلمان و آموزگاران و ارتقای کیفیت آموزش.

    -آموزش مهارت‌های کافی فنّی به معلمان به منظور توانمند ساختن آنان در کاربرد فنّاوری های اطلاعاتی و ارتباطی و شبکه های اجتماعی. آموزش سواد اطلاعاتی به آنان و مهارتهای نقد و واکاوی منابع مورد استفاده برای تدریس و نیز نحوه برآوردن نیازهای کودکان استثنایی (کودکان دارای نیازهای ویژه) و رویارویی با چالش‌های ناشی از داشتن شاگردان استثنایی در کلاس درس.

    -ایجاد و اجرای نظام های مؤثر برای دریافت و دسترسی به اطلاعات، به منظور حمایت از روشهای خوب تدریس و نیز توسعۀ حرفه ای معلمان و حصول اطمینان از تأثیرگذاری مثبت آموزش بر فعالیت معلمان.

    -تقویت مدیران مدراس برای بهبود آموزش و یادگیری.

    -ایجاد یا تقویت سازوکارهایی برای گفت وگوی اجتماعی نهادینه شده با معلمان و سازمان های نماینده معلمان، به منظور تضمین مشارکت کامل آنان در توسعه، اجرا، پایش و ارزیابی سیاست‌های آموزشی.


  • برخی معیارهایی که کشورها مطابق سند 2030 باید انجام دهند:

    - تدوین معیارها و بازبینی مواد درسی برای تضمین کیفیت و ارتباط آن با محتوا، مهارت‌ها، ظرفیت‌ها، ارزش‌ها، فرهنگ، دانش و جنسیت.

    - تقویت کارایی و کارآمدی مؤسسه‌های آموزشی، راهبری و حاکمیت مدارس از طریق افزایش مشارکت جوامع، از جمله جوانان و والدین در مدیریت مدارس.

    -اختصاص منصفانه‌تر منابع در بین مدارس محروم از نظر اجتماعی ـ اقتصادی و مدارسی که از مزایای اجتماعی ـ اقتصادی بهره‌مند هستند.

    -ترویج آموزش‌های دوزبانه و چندزبانه در جوامع چندزبانه.

    -شناسایی موانعی که کودکان و جوانان آسیب پذیر را از دسترسی به برنامه‌های آموزش کیفی دور نگه می‌دارد و تصمیم‌گیری‌های مؤثر برای رفع آن موانع.

    -حمایت از رویکردی جامع برای مقاوم سازی مدارس در مقابل تأثیرگذاری بلایای طبیعی، با توجه به شیوه تأثیرگذاری بلایا یا دامنۀ اثر آنها از جمله روش‌های این مقاوم سازی، می‌توان به تأمین امکانات ایمن تر برای مدارس، آموزش مدیریت بلایا در مدارس، مقاومت و کاهش مخاطرات، اشاره کرد.

    - فراهم آوردن امکان آموزش از راه دور، آموزش فنّاوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی، دسترسی به فنّاوری‌های مناسب و زیربناهای ضروری برای تسهیل ایجاد فضای یادگیری در منازل و در مناطق جنگی و مناطق دور افتاده، به ویژه برای دختران، زنان، پسران و جوانان آسیب پذیر و سایر گروه‌های به حاشیه رانده شده.

    -تضمین بازبینی کتب و برنامه‌های درسی، بودجه و سیاستگذاری‌های آموزشی و همینطور آموزش معلمان و نظارت بر فعالیت‌های آنان توسط دولت‌ها به نحوی که موارد یاد شده عاری از هرگونه کلیشۀ جنسیتی باشند و در ترویج تساوی، عدم تبعیض، حقوق بشر و آموزش بین فرهنگی مؤثر واقع شوند.


  • اهداف مورد اشاره سند 2030 مطابق پیش نویس:

    این سند پیش نویس اهداف مختلفی را دنبال خواهد کرد که آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، سنجش و ارزیابی کیفیت و یادگیری، مراقبت اوان کودکی، آموزش پیش دبستانی و ابتدایی، آموزش فنّی و حرفه‌ای و مهارتی رسمی، آموزش عالی مهارتی متوسطه، آموزش فنّی و حرفه‌ای و مهارتی غیررسمی، دسترسی به آموزش عالی با کیفیت و برابر، کارآفرینی با تأکید بر کار شایسته، برابرسازی فرصت‌های آموزشی و اجتماعی برای زنان و دختران، دسترسی برابر اقشار آسیب‌پذیر به آموزش، آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، توسعۀ سوادآموزی و مقابله با کم‌سوادی، آموزش توسعۀ پایدار در آموزش ابتدایی و متوسطه با تأکید بر ایجاد هماهنگی بین بخشی، آموزش توسعۀ پایدار در آموزش‌عالی، آموزش سلامت و شیوه‌های زندگی‌سالم و بهداشتی، مدارس و تجهیزات آموزشی در سطوح ابتدایی و متوسطه، دانشگاه‌ها و نهادهای آموزش عالی، فناوری و تجهیزات آموزش‌های غیر رسمی مهارتی، توسعۀ همکاری‌های علمی و بین‌المللی در آموزش عالی، توسعۀ همکاری‌های بین‌المللی در آموزش مهندسی، توسعۀ همکاری‌های علمی و بین‌المللی در زمینۀ تربیت معلم، ارتباط با مراجع، اسناد کلان بالادستی و آموزش 2030، شاخص‌های آموزش 2030، آموزش 2030، ترویج هماهنگی، سیاستگذار، جامعۀ علمی و پژوهشی، انجمن‌های علمی و سازمان‌های مردم نهاد و آموزش 2030، اطلاع‌رسانی به دانشگاه‌ها و نهادهای آموزشی، نهادی و بین بخشی در ساختارهای دولتی، مطبوعات و آموزش 2030 و رسانه‌های جمعی و آموزش 2030 از دیگر موارد این سند اعلام شده است.

  • فقط میتونم بگم متاسفم براتون

  • خداییش فطرت پاک و سلیم رو تو نگاه تک تک این بچه ها می تونی ببینی
    این خلاف قانون هستیه که رک و واضح با فکر پاک بچه ها بازی کرد
    بچه ها از شنیدن الفاظ هم رنگ به رنگ می شدن
    خدایااااااااا با خلاف قوانین عالم هستی نمی تونیم پیش بریم
    قلب و روح آدم کدر میشه
    آموزش هر چیزی روش خاص خودش رو می طلبه
    این یعنی دریدن پرده های حیا و عفاف
    و وقتی لطافت , حیا و و عفاف دریده شد چی برای انسان باغی میمونه ؟؟؟؟؟؟؟
    من یه معلمم دلم به درد اومده از این سیاست بازی های کثیف
    بچه ها امانت های الهی هستن
    حق نداریم با لذت جویی و لذت طلبی روانشون رو به انحصار در بیاریم
    میل جنسی از سن هفت سالگی به حالت تقریبا مسکوت در میاد چون آغاز دوره ی آموزش و تحصیله ولی یه عده سطحی نگر با این قوانین وحشی گری و اومانیسم که همه چیز رو در اصالت لذت و کامجویی می بینن ذهن و روح سلیم بچه ها رو به چالش و منجلاب فساد می کشن
    خدایااااااا موعود را برسان

  • لطفا پاک شود. منافی عفت عمومی جامعه.

  • مهمان 96/2/27 ساعت 02:34 ! شما معذبی این دو آدرس رو ببین... دیگه منافی عفت عمومی جامعه نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://roshangari.ir/video/48452
    http://roshangari.ir/video/48421

  • شما برای تخریب منتقداتون اخلاق رو نابود کردید.
    این ویوئو اصلا ربطی به 2030 نداره و سند 2030 برای اموزش به بچه ها همچین روش کثیفی رو استفاده نمیکنه.
    متاسفم.همون بهتر که خانواده مخالفان این سند طعمه ای امثال سعیدطوسی قاری محبوب بیت، بشن

  • جناب مهمان 96/2/26 ساعت 23:33!
    منتقد؟ کدام منتقد؟ اگر هم نقد و انتقاد و حتی مخالفتی بوده از جانب ما به سند مزخرف 2030 بوده!
    آنچه از جانب برخی کاربران علیه ارزش ها در این سایت کامنت نویسی می شود که تنها از سر عناد و دشمنی بوده.. با کمال تأسف کمتر انتقاد و نقد سازنده ای دیده ایم...
    تأسف شما که با چشمانی بسته از بطلان محض این سند آلوده و جنایی دفاع می کنید فاقد ارزش است!
    مسئلۀ هر کس و ناکسی که مرتکب به گناه بوده یا باشد نیز از نظر ما مذموم است..
    عزیز برادر باطل باطل است و ما از مدافع هیچ باطلی نبوده و نیستیم حتی اگر در آب و رنگ دین در آید..
    به قول ابراهیم بت شکن، رئیسی بزرگوار: فساد اگر در زیر عمامۀ جناب روحانی یا زیر کت آقای جهانگیری هم که باشد باید زدوده شود.. چه رسد به طوسی و موسی و ...
    اما در نهایت سند 2030 فراتر از این مفاسد، در حد جنایت است...
    ما آن را برازندۀ هیچ کودکی در جهان نمی دانیم چه رسد به کودکان ایرانی و مسلمان!
    والسلام

  • منظور از منتقد کسانی هستند که به امثال شما دوستان ذوب و نیمه ذوب در ولایت انتقاد دارند مثلا هواداران دولت جناب روحانی که با رای خودشون ایشون رو وکیل کردن که از طرف مردم درباره مسائل کلان مملکت تصمیم میگیرن.
    ضمنا الان واسه همه مردم مشخص شده که سیستم اموزشی کشور پر از نقصه و بازدهی کمی داره.پس دولت اقای روحانی واسه اصلاحش از نتایج پژوهشهای جهانی مثل همین 2030 میخوان استفاده کنن که صدای عربده ی ولایت معاشان که کلا با هر پیشرفتی که با مناف خودشون منافات داشته باشه مخالفن،درومده.
    ضمنا اقای رئیسی که فساد 12 میلیاردیش توسط دکتر روحانی رو شد بهتره از فساد حرفی نزنه.چون خودش تو این همه سالها که اختلاس از در و دیوار مملکت میباره ،خودش مثلا مسئول مبارزه با فساد بوده البته که مصداق بارز ضرب المثل "...وای به روزی که بگندد نمک" نیز بوده.
    ضمنا همین اقای طوسی موسی بقول شما که استاد قران فرزند رهبری نیز هست و پرونده فسادش از سال 90 بازه و هر بار با دخالت بیت،به سرانجام نرسیده.که اگر سند 2030 زودتر اجرایی میشد اون 19 نفری که قربانی هوسرانی این شیطان شدند با اگاهی بیشتر از مسائل جنسی شاید قربانی نمیشدند.البته ظاهرا اقایان به این دلیل با 2030 مخالفن که از هشیار شدن نوجوانان برای قربانی نشدن. توسط هوسرانی این قاریان و مسئولان محبوب بیت،احساس خطر میکنند و شاید بخاطر محدود شدن ابزار بهره کشی جنسی خودشان با اگاهی مردم مخالفند! ضمنا فساد شما ولایت معاشان برای مردم مشخص نشده و با مخفی شدن پشت عناوین مقدس این ننگ از وجود امثال شما پاک نمیشود

  • مهمان 96/2/28 ساعت 22:55 !
    اولاً تعریف منتقد این که تو می گی نیست داداش! جنابعالی مثل بقیۀ موارد، منتقد رو هم با نگاه خودبینانه تعریف کردی!
    داستان رأی روحانی در 92 با داستان معاملۀ ولایتی بر همگان روشن است...

    ثانیاً اگه سیستم آموزشی کشور مثل خیلی جاها و سیستم های دیگه حتی، نقص داره به خاطر حضور و فعالیت های لیبرالی در طول نزدیک به چهل سال تو این مملکته.. خوب باس اول تصفیه صورت بگیره تا موانع کم بشه... اونوقت به خواست خدا اتفاقات خوب رقم می خوره..
    آقای روحانی هم خیلی بیجا کرده که برای عوامفریبی با پوشیدن لباسی که بهش ایمانی نداره و اصلاً بهش ربطی نداره، ادعای ولایت مداری کرده و حالا به ولایت مدارها توهین می کنه.. یا تو دهن توی طرفدارش نمی زنه!(دم خروس رو می گم اگه بفهمی)
    بدتر از اون خیلی خیلی پا از گلیم درازتر کرده که به خاطر منافع کثیف خودش با توسری خوردن از اربابای غربی صهیونیستش خواسته سند زباله پروری رو جایگزین روش پرورش انسان های نسل های بعدی اسن مملکت بکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ثالثاً تهمت 12 میلیاردی و دروغ سازی علیه سید بزرگوار (ابراهیم بت شکن) رئیسی عزیز و پیروز، تاوان بزرگی واستون داره ها!!!!!!!!!
    ضمناً مصداق نمک گندیده که از بوی هاشمی بهرمانیتون تا خاتمی فتنه گر و این روحانی بنفشه مدت هاست هممه رو داره خفه می کنه.. لطفاً تو ساکت!

    رابعاً کیه که با وجود خائن بزرگی مثله حسن فریدون در لباس روحانیت با اسم مستعار روحانی تا الآن نفهمیده باشه که ریش گذاشتن و قرآن درس دادن و وول زدن لابه لای ملت ما، بیشتر از یک نفوذ رنگ رخنه داره... یارو و امثالش از خودی های شماهان.. میان خودشون به وقت به لجن می کشن تا شتکش دامن این ملت انقلابی و مؤمن رو بگیره، اونوقت غرق کثافت خودشون مرجوع می شن به آغوش پر مهر ننه بابای لیبرال غرب زده پس اندازشون!!!!!!!!!! پس!!!!!! خــــــــــــفّه...!

    خامساً نــــــــــنگ که از هیکل آمار زنازادگی و تجاوز به کودک در 2030نویسان غربی می باره...وقتی از دهن امثال تو در بیاد خنده اس!!!
    اون بهره کشی جنسی هم آرزوتونه که در این مملکت باب بشه.. هرچند در دوران روحانی مچکریم با باز کردن درهای مملکت رو به هر کثافت اجنبی زنازادۀ زناکار، آمار داد به مملکت! اما اینجاشو کــــــــــــــــور خوندین بـــــــــــد! سند 2030 سند رواج زناکاری و بهره کشی جنسی از کودکان با ترفند انحراف ذهنی کودک به امور جنسی پیش از شکل گیری نیاز واقعی او به تأمین آن از سوی جنس مخالف است...

    تا لوله تون نکردیم لای سند 2030 بفرستیمتون تو بغل نتانیاهو.. هررررررررررررررری

  • دیگه جوابی بهت نمیدم با تمام تخریبهاتون مردم با رای دوباره به روحانی شما رو لوله کردند..
    بترسید از روزی که این لوله کردن با رای نباشد..

  • مردم با انتخاب دوباره روخانی سند 2030 را به امضا رسوندند مردم کسی را لوله نکردن مردم خر ناموسشون را لوله کردن دختراشون را با ازدواج سفید به فاحشگی فرستادند علی برکت اله

  • مهمان 96/2/30 ساعت 17:27 !
    لیبرال جماعت فقط وقتی جواب نمی دن که دیگه جوابی نداشته باشن که بدن!!!
    ضمناً مفهوم لوله رو بد فهمیدی..
    این ملت ایران بودکه دیروز با حضور انقلابیش پای صندوق های رأی، فتنۀ بنفشتون رو لوله کرد قِل داد تو درَک!!!
    پس! اونیکه باس بترسه کسیه که از سکوت و صبر مردم سوء استفاده کنه!!!
    روشنه؟
    وقت سیلی جانانه که رهبرم گفت صورتتو نکش عقب! به اربابات هم بگو....
    باز می گم ... اونی که باس بترسه همین حالاش هم ترسیده...
    ملت دیروز پیروز شد...
    آب گیرت اومد(بطری 40000 تومن) بریز اونجا که هم بو می ده هم می سوزه..

  • مردم به کسی رای دادن که علنا گفت شما 38سال فقط اعدام و زندان بودید..
    اگه به قول شما مردم بخاطر ارادت به نظام استبدادی مطلقه فقیه اومده بودن پای صندوق همین یه جمله روحانی بس بود که نیان.
    واسه کسی به مفت خوری و آدم فروشی و زورگویی به مردم عادت نکرده باشه همین چند جمله کافیه که قانع بشه.
    در ضمن اگه گفتم جوابی نمیدم به این دلیل نیست که جوابی ندارم.به این دلیله که شماها اگه خود خدا بیاد بهتون بگه مردم شمارو نمیخوان و از زورگویی و چپاول امثال شما خسته شدن به خدا میگید تو اشتباه میکنی مردم ماهستیم نه اون اکثریت.

  • مهمان خواب آلود96/2/31 ساعت 15:06!
    مردم به دعوت ولی فقیه عادلشون (امام خامنه ای مد ظله العالی) اومدن پای صندوق رأی. مردم به احترام خون پاک شهداشون و هم برای حفظ نظام انقلابی اسلامی ایران عزیزشون اومدن پای صندوق رأی.. مردم برای اثبات اعتقادات و باورهاشون به جهان اومدن پای صندوق ردی.
    مردم برای نفله کردن و سوزوندن جنین فتنۀ بنفشتون اومدن پای صندوق رأی..!
    جناب روحانی هم بیش از اون چیزی که فکرش رو بکنی تو اذهان عمومی این ملت و هم ملت های منطقه گاف مستند داره داداش!
    ضمناً مردم ما هستیم... همون اکثریت!!!
    حالا آب بدم بریزی همونجا! البت چون روحانیچی هستی باس پولدار باشی دیگه.. ما هم که مفتخور.. پس! 40000 تومن پول وارداتش رو که روحانیتون باب کرده بسُرف!! بعد بریز خنک شه.

  • صفحه‌ها