نخستین روستای موشکی ایران!


گزارشی از روستایی که جوانان آن در تولید موشک فعال هستند.


+ 
2

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آخه چرا وقتی خودتون مسخره هستید صنعت موشکی کشور عزیزمان ایران رو که دنیا رو ترسونده مسخره میکنید با این کاراتون.( والا رشتی بازی در آوردین بهشهریا)

  • خوشبختانه هدف جوانان این شده که امریکا رو به جای بمب از خنده بترکونند . ما می توانیم

  • معلومه که ما میتوانیم تاکور شود هر آنکه نتواند دید
    شما مواظب باشید به نفع دشمن حرف نزدیدانتقاد بی جا پیش کش

  • در مورد افرادی که همش عادت دارن حرف مفت بزنن و نظراتشون سرشار از جهل و بی سوادیه، بار ها و بار ها گفتم که نظرات اینها در حدی نیست که بهشون جواب داده بشه. دقت هم اگر بکنید، یک سری حرف ها زده و همه رو متهم کرده. دریغ از حتی یک منبع. یکی نیست بپرسه، عمو (: مگه تو افسر ارشد اطلاعاتی هستی که همش میای بدون سند و مدرک، قوه قضاییه و فلان رو متهم می کنی؟ اما وقتی تو دفتر حجة الاسلام دکتر سرهنگ آشنا، جاسوس پیدا میشه، جاسوس واقعی ها، اون موقع چرا خفه خون می گیری؟

    وقتی در تیم مذاکره کننده هسته ای، یک مذاکره کننده ارشد، جاسوس از آب در میاد، اون موقع چرا خفه خون می گیری؟ وقتی جسم و روح همون برجامی که کلی ازش دفاع می کردین به فنا میره و وزیر خارجتون میره تو مجلس میگه «غلط کردم»، اون موقع چرا خفه خون می گیری؟ چرا نیست میشی؟
    حالا خوبه قوه قضاییه قبول می کنه فساد رو و میاد پرونده تشکیل میده. دولت که تو قضیه حقوق های نجومی به کل منکر فساد میشد و می گفت قانونیه. آخرشم که دیدیم چی شد. زکی مازوخیسم. تو خیال کردی اینجا سایت خبرآنلاین اون لاریجانیه باری به هر جهته که بیای هر حرف مفتی دلت خواست بزنی و ما هم به به و چه چه بزنیم. نه عمو! خواب دیدی خیره.

    هدفم از اینکه اسمم رو گذاشتم بیکار و بی شناسنامه دو چیز بوده:

    1) ملتی که اینجا میان و اسم بنده رو می بینن، یه لحظه کنجکاو میشن که بدونن چرا این آدم این اسمو واسه خودش انتخاب کرده، اون موقع من میام میگم رئیس جمهور مملکت این القاب رو به ما داده تا همه بفهمن رئیس جمهور مملکت چقدر بی تربیته. " ادب مرد به ز دولت اوست"

    2) از میان اون همه الفاظ و القاب ناشایستی که رئیس جمهور مملکت به ماها نسبت داده، تأکیدم روی بی شناسنامه بوده، تا آدمایی مثل تو (مازوخیسم بزرگ 123 که دچار آلزایمر هم هستی) که بیشتر از جلوی دماغشون رو نمی بینن، بفهمن که ما تو مملکتمون، در نظام جمهوری اسلامی ایران که نزدیک به چهل سال از انقلابش می گذره، واقعاً آدمایی داریم که شناسنامه ندارن. وقتی شناسنامه ندارن یعنی کارت ملی هم ندارن و عملاً تو این مملکت داخل آدم به حساب نمیان. ولی آیا اینها آدم نیستن؟ ایرانی نیستن؟ حقی از این آب و خاک ندارن؟ تقصیرشون چیه که تو مناطق محروم به دنیا اومدن؟ برو از دولتی ها بپرس ببین چند بار گذرشون به روستاهای زابل افتاده؟

    اونوقت ملت به جای این دغدغه های اصلی، چسبیدن به کنسرت و آزادی پوشش و غیره و ذلک . اونوقت این ملت جاهل نیستن پس چی هستن؟ نکنه علامه ان؟ علامه هایی که سرانه مطالعه شون آدم رو به گریه میندازه؟ یا روشنفکرن که نور فکرشون خیلی زیاده و دور و برشونو نمی بینن؟

    از رو هم که نمیرید ماشاالله. هر حرف مفت شماها رو با صد جور دلیل و منطق رد می کنم، خودتون هم می بینید حرفی برای گفتن ندارید، می افتید به چرت و پرت گفتن. همین 123 وقتی ببینه یه بنده خدایی یه نظر نوشته که دیگه هیچی نمی تونه بگه و ناچار باید تأیید کنه می بینی تو جواب یارو زده "((:"

    به خدا من بیشتر از همه تون می خندم به نظرات حاکی از جهالت شماها. ولی باز میگیم بحث کنیم شاید به یه جایی رسیدیم. هر چند بعید می دونم با مازوخیسم جماعت به اشتراکاتی برسیم.

    محمود صادقی رو میگه شجاع. یعنی ... ((((:

    آخه آدم معمولی؛ این آدم اگه شجاع بود که حرف مفت نمیزد. از ترس، آدرس خونشو داد به ملت که نتونن دستگیرش کنن. شجاع اونه که سند و مدرک معتبر جور می کنه، بعد میاد رسانه ای می کنه قضیه رو. اگر دستگیرش هم کردن، اسناد رو بر میداره میره دادگاه از حرفش دفاع می کنه. اون که گرخیده و آدرس خونشو داده به ملت که بریزن و نذارن دستگیر شه، احمقیه که دومی نداره. اونوقت به این آدم میگه شجاع!! مازوخیسم همینه دیگه.

    قضیه اینها (کسانی که گول دیکتاتورا رو خوردن و ندیده و نشناخته رفتن لیستی به یه مشت آدم بَبو رأی دادن) شده عین همون آدمی که خورد زمین، بعد تا خونشون سینه خیز رفت. یعنی یه اظهار پشیمونی ساده انقدر برای شما دردناکه. آقا بگید غلط کردیم و خلاص.

    بعدشم هی نگو مردمی که تا دیروز بابصیرت و فتنه شکن و فلان بودن، امروز شدن نادان. نه عمو. انقلابی هنوز هم انقلابیه و بابصیرت. منتهی ایراد شماها اینجاست که فکر می کنی آدم نادان، تو صحنه حاضر میشه. نه جونم. زهی خیال باطل. آدمایی که فتنه شکن و بابصیرت هستن، همیشه تو صحنه حاضرن. یا تو صفوف نماز جمعه، یا تو راهپیمایی ها، یا تو مرقد امام در ایام رحلت امام، یا تو روز نهم دی. علت این که رئیس جمهور محبوبتون امسال تو رحلت امام سخنرانی نکرد هم همین بود. که جو غالب اونجا، یعنی افراد حاضر در صحنه، انقلابی اند و مخالف انفعال و جاهلین اونجا حضور ندارن. همین انقلابیون رفتن جنگ. تو هشت سال جنگ تحمیلی یا الان تو سوریه و عراق و جاهای دیگه. همین انقلابیون بلند میشن میرن مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی. خلاصه جاهل همیشه جاهله. مگر اینکه یه تحولی توش اتفاق بیفته که با این وضع بعیده.

    «ما زنده به آنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگی ما عدم ماست»

  • خخخ سکته نزنی انقد به خودت فشار میاری..
    مزخرفات تو سند نمیخواد؟فقط حرفای بقیه باید مستند باشه؟
    دوستان عزیز رضا123 و سید مهدی بیخیال شید بابا.این دوستمون الان یه کاری دست خودش میده..خخخ

  • طی چند ماه گذشته، میزان صادرات پتروشیمی در حدود ۵۵۰ میلیون دلار کاهش یافته است. مسئولین امر اظهار داشته اند این مسأله به دلیل مشکلات تجارت با کشور چین ایجاد شده است.

  • موشک‌های روستای ادعایی سپاه و صدا و سیما، مثل سنگ قلاب یا فلاخَن هدف‌گیری کرده و پرتاب می‌شوند!

    ساعاتی پس از آنکه با حضور فرمانده نیروی هوافضای سپاه از نخستین روستای موشکی ایران در استان مازندران رونمایی شد، تصاویری در رسانه‌های رسمی منتشر شده که نشان می‌دهد، موشک‌ها قلابی هستند.

    این موشک‌ که از نظر ظاهری شبیه مدل زلزال بود با سیم بوکسل به سمت هدف از بالای کوه هدایت شده

    صداوسیمای جمهوری اسلامی و سپاه مدعی شده بودند در روستای کیاسر از توابع بهشهر در استان مازندران گروهی از مردم روستا به صورت خودکفا موشک تولید می‌کنند!

    آنها در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما گفته‌اند «آنقدر موشک می‏‌سازیم که سایه تهدیدها از سر کشور برداشته شود» حالا مشخص شده موشک‎ها با سیم بوکسل به سمت هدف پرتاب یا دقیق‌تر «هُل داده» شده‌اند، یعنی چیزی شبیه سنگ‌قلاب و فلاخَن که در جنگ‌های قرون گذشته به کار می‌رفت!

    گزارشگر صداوسیما پیش از اصابت موشک به هدف با لحنی پرطمطراق گفته بود: «غیر از این هم نمی‎شود انتظار داشت و در خانه‎هایی که نام خدا و علی و حسین یادشده فرزندان آن خانه به دلیری عباس خواهند بود و مقابل اهریمن می‎ایستند».

    فساد و فریب در صنعت دفاعی ایران موضوع تازه‌ای نیست. رونمایی از سیستم دفاعی اس ۳۰۰ قلابی و جنگنده‌های قاهر که هرگز پرواز نمی‌کنند بخشی از این دوز و کلک‎های مرسوم در سپاه است.

    امیر حاجی‎زاده فرمانده هوافضا در واکنش به آزمایش موشک‌های این روستا عنوان کرد، «[…] سوالی که مطرح بود این بود که آیا نسل سوم انقلاب پای کار هستند؟»
    بنده به صورت پیمانی در یکی از مراکز صنایع دفاع در چندین پروژه همکاری کردم و بجز حیف و میل کردن بیت المال و کپی کاری تکنولوژی 40 سال پیش شوروی سابق و فریبکاری چیزی ندیدم و تا گزارش این روستا رو نگاه کردم خنده ام گرفت و البته متاسف از بابت تباه کردن پول این ملت گرفتار ظلم..

  • مگر چه اشکال داره از این روستا تا امریکا سیم بوکسل می کشیم و امریکا رو با همین موشک های جوانان خودمون نابود می کنیم تازه احتمال برخورد دی به هدف هم 100 درصده . دیگه اینجوری نیست که بخوای سوریه رو بزنی عوضش موشکت میفته تو عراق .

  • آقا محسن ...
    گِل بگیرن اون فضایی رو که تو توش فعالیت میکنی!

    یه لوله پلیکا رو رنگ کردن و با مقوا براش بالچه گذاشتن و بستن به یه قرقره! و از بلندی ولش کردن رفته خورده به یه پرچم که زیرش یه پیت بنزینه ، بعد اسمش رو گذاشتن موشک!
    بعد فرمانده هوا و فضا ی سپاه رفته بازدید!
    ننگ ملی ما هم گذارش میده :
    « در خانه هایی که یاد خدا یاد علیِ حسین بسیار یاد شده ، فرزندانی آگاه و شجاع به دلیری عباس رخ نشون خواهند داد که پشت هر اهریمنی را به خاک می کشند »
    یعنی بزرگترین دشمن اباعبدالله هم نمیتونه اینجوری به اون حضرت توهین کنه!

    شاید میخوایید دشمن انقدر بخنده تا هلاک بشه!
    موشک قرقره ای :
    http://www.iribnews.ir/files/fa/news/1396/5/15/1246723_408.jpg

  • انگار شما خیلی هوای دشمن رو دارید یه وقت خار به پاش نره
    اونا الان خودشون رو هم خیس کردند که حتی تو روستاهای ایران دارن موشک هرچند قرقره ای میسازن
    اما خیالشون راحته خیلی ها تو ایران شما و امثال شما هواشون رو دارند

  • شما مطمئنی حالت خوب است.

  • سلام
    اولا اگه دقت کنید فیلم پخش شده از مرجع بزرگی مثل صدا وسیما بوده
    ثانیا مرجع فعال خبری در آپارات یعنی کلاکت هم این فیلم رو پخش کرده
    ثالثا این خطی که داخل عکس هست چرا اصلا داخل فیلم پیدا نیست؟
    و در آخر طرف موشک آبی درست میکنه که با باد به جایی پرتاب میشه میگن فناوری و خلاقیت اما این اصلا خلاقیت توش نبود و الکی هستش
    پس با نظری که شما نوشتید باید صدا وسیما به خصوص بخش خبری که این فیلم رو برای اولین پخش کردند کلا گل بگیرن و برن

  • برادر محسن؛

    شما خودتو ناراحت نکن. این مهمان بدبخت ببین چه آدم بی سوادیه که به جای "گزارش" ،نوشته "گذارش" . یعنی از یه همچین آدم بی سوادی، انتظار بیشتری نمیشه داشت به خدا.

    بعدشم این آدم معلومه که مازوخیسم داره و با شما مشکل داره. اصلاً به کلیپ و اینا کاری نداره. پس فقط از دور بایستیم و به حماقت های این مردمان نادان لبخند بزنیم ((:

  • جناب بیکار و بی شناسنامه و احتمالا بی..
    من تعجب میکنم اگه شما با این چاپلوسی که برای حکومت ظالم میکنی واقعا بیکار باشی و. جیره و مواجب نگیری.
    دیگه حداقل از افسران! جنگ نرررررم ساعتی 8 تومنی که باید باشی!!؟
    این مهمانِ بنده خدا نظری گذاشته که یه غلط املایی ((گذارش)) توش داشته..
    اینکه نظرش مخالف عقیده شماست چرا دیگه توهین میکنی و شخصیت خونوادگی خودتو اینجوری نشون میدی؟
    واینکه مازوخیسم(لذت بردن از آزار خود) بیشتر مناسب امثال توه که اسم خودتو (بی شناسنامه و..) گذاشتی و از توهین به خودت لذت میبری..

  • با سلام به همه ی کاربران گرامی..

    جناب سید مهدی..
    زیاد خودتون رو در گیر بحث با بعضی معلوم الحال ها نفرمایید.
    اینارو هم خدا زده و هم خلق خدا.
    حرجی بهشون نیست...هنوز گیج سیلیِ مردم اند....مردم زدن دندوناشون رو خرد کردن ...بارها.
    گزارش را گذارش نوشتن ، خیلی بهتره تا به موشک بگیم جنگنده....به سیستم پدافند هواییِ برد بلندِ اس300 ، بگیم جنگنده! ..
    غلط نوشتن یه کلمه ، خیلی بهتره تا مهندس بازرگان رو با دکتر جلیلی جمع ببندیم!
    یا کرسنت رو به ترکیه ربط بدیم.

    این افراد معلوم الحال ، انقدر فلک زده و بیچاره شده اند ، که بجای پرداختن به اصل موضوع ، روده درازی کرده و نقاط ضعف خودشان را به دیگران نسبت میدهند!
    این افراد عادت دارند که در موقع قرار گرفتن در موضع ضعف ، وارونه التماس کنند!!!
    بجای ابراز ندامت از اراجیف گذشته ی خود ، با نشان دادن چنگ و دندان التماس میکنند!!!
    باید با ادبیات خودشان با آنها سخن گفت.
    خودشان را معصوم فرض کرده و به مردمی که تا دیروز فتنه شکن مینامیدند ، بدترین صفت ها را نسبت میدهند.
    اینها همان گوسفندانِ انیمال فارمِ!!! جُورج اوروِل هستند که حرف های پوسیده ی خود را ساعت ها فریاد میکنند.. ( ;
    میگن روحانی به ما گفته بی سواد...بی شناسنامه..

    خب ..!
    یک عمر دیگران از طرف شماها به ناحق ، جاسوس و فتنه گر و لیبرال و سکولار و حامی امپریال و معاند با نظام و معاند با شخص! و پوچ اندیش و غرب زده و زنا زاده و حرامزاده و بی بصیرت و مرتد و غیره ... لقب گرفتند و در جهنم های واقعیِ کهریزک و ... سوختند ؛ یکبار هم به شما بگویند بی سواد و بی شناسنامه .... و وعده ی! جهنمِ گرم و نرم به شما بدهند تا از بزدلی بخود نلرزید!
    به کجا بر میخورد!؟!
    اتفاقا این القاب بسیار برازنده ی شماست...که خداراشکر این برازندگی را خودتان هم درک کرده اید.
    برای شما مبتلایان به بحران هویت ، بین هزاران اسمتان ، این یکی برازنده ترین است.
    بله سید مهدی جان...
    دوست دارند خودستیزی خودشان را به بقیه نسبت بدهند..
    پیش خود فکر میکنند که اگر عیبی را زودتر به کسی نسبت بدهند ، در برابرش مصون میشوند!
    ( :
    یا حرف های دیگران رو مثل طوطی تکرار میکنند...
    لبخند های مثلا از دور و همیشگی شان هم ناشی از اختلالات روانی و کمبودهای تربیتیست....که حس دلسوزی هر فردی را برمی انگیزد.
    وقتی هم که به جواب هاشان که ناشی از فقر فکری و اطلاعاتیست جواب نمیدی ، چنان حرصی میخورن که عنقریب سکته کنن!

    خیلی جالبه بخدا ..
    ((((( :
    بنده در نظرم مینویسم :
    چه عکسِ زیبایی...
    بعد در جواب به این جمله ، مینویسه :
    «کجاش قشنگه»...عکسِ قدیمیه!
    ژن خوب ها جون گرفتن ... فریدون ها جون گرفتن


    بعد به ما میگن خود ستیز!
    آخه ستیز محور ... تو برو اول معنی و مصداق کلمه ای که ساعت ها فریاد میکنی رو بفهم ، بعد به دیگران نسبتش بده..

    البته سعی کن بیشتر خود ستیز باشی...
    چون خود ستیز فقط به خودش آسیب میزنه ....
    اما سادیسم ........ بَد دردیه!

    یه لطفی هم بکنید و شما دیگه از آزادی دَم نزنید!!!
    که آزادی خجالت میکشه!!!!!
    اگرم فکر میکنی مردم کشورت بیشعور ، نفهم ، بیسواد و .... هستند !.. بقول حضرت علم الهدی ؛ برو!
    برو یه جایی که فکر میکنی اسلام ناب و مردم با سواد وجود داره!
    با شناختی که ازت پیدا کردم ، یکی از مناطق تحت تصرف بوکوحرام را پیشنهاد میکنم.



    یه صحبت کوتاه هم با دوستمون ، محسن دارم.
    دوست گرامی...چقدر خوبه که یکبار هم با نام حساب کاربریتان!!! نظر دادید!

    اولا ...
    دو عکس زیر را ببینید:

    http://www.iribnews.ir/files/fa/news/1396/5/15/1246723_408.jpg

    http://www.iribnews.ir/files/fa/news/1396/5/15/1246717_881.jpg

    هم آدرسش برای صدا و سیما هست و هم واترمارک داره.
    دوست عزیز .. اگر صحت مطلبی برایتان ثابت نشده آن را نشر ندهید.

    دوما
    در لینک زیر به حضرت عالی وعده ای دادم ، که خداراشکر قسمت اصلی و اعظمِ آن محقق شد:

    http://roshangari.ir/video/47250

    الان هم حرفم همونه!
    دوست گرامی...
    این وضعیتِ اسفبار شایسته ی شما و هیچ کسی نیست.
    اگر واقعا فکر میکنی با گذاشتن تقطیع های چند دقیقه ای یا مسخره کردنِ افراد ، چیزی روشنگری میشه ، ادامه بده..
    من بعنوان برادرِ غیر هم نظرت ، تو را به بی طرفی در بررسی و تقطیع نکردن ، در رسیدن به اهداف محترمت توصیه میکنم.
    وگرنه برایتان نتیجه ، همان است که در انتخابات امسال دیدید.
    باخت تمامی انتخابات ها!
    و حتی رای نیاوردن کسانی از تفکرِ شما در مجلس و شوراهای شهر ، که به نظر بنده شایسته ی انتخاب شدن بودند.

    یاحق.

  • احسنت. جناب رضا 123.
    "خودشان را معصوم فرض کرده و به مردمی که تا دیروز فتنه شکن مینامیدند ، بدترین صفت ها را نسبت میدهند"
    این زیباترین قسمت کلامت بود.
    مرحبا به سواد و آگاهیت.
    فقط یه سوال ذهنمو مشغول کرده:
    اینکه این جماعت ولایت معاش واقعا از رو اعتقاد و دینداری این چرندیاتو میگن و فریب خورده اند یا نه,خودشونو به دینداری میزنن و فیلم بازی میکنن واسه دو قرون بیشتر که جلو شون بندازن؟
    اگه واقعا خودشونو معتقد و مسلمون میدونن پس این روشهای ماکیاولیستی چیه که دارن؟ از هیچ دروغ و توهین و تهمتی واسه تخریب رای اکثریت مردم کم نمیذارن؟
    من موندم اینا خبر ندارن که مثلا طبق اعلام خود حضرات,امسال رشوه و فساد در قوه قضائیه دو برابر بودجش بوده؟ رئیس این قوه رو کی انتخاب میکنه؟با این وجود چرا از عملکردش تقدیر هم میکنه؟
    که البته این فقط یکی از افتخارات این جماعته..

  • با عرض سلام و صبح بخیر خدمت شما دوست گرامی...جناب سید مهدی.

    این افراد با ولایت و دین و مذهب ، هیچ اشتراکی ندارند..
    فقط دوستدارند که یک چیزی رو طرح کنند و عقده های جمع شده ی خودشون رو خالی کنند....باری به هرجهت.
    چنانچه به محض کم آوردن ، رهبری را سپر بلای خود میکنند.
    و واقعا درست اسم گذاری کردند ... بی کارند!
    بالاخره باید اوقات فراغت خودشون رو پر کنند.
    چون خودشون دوستدارند و حقیقت را قبول کرده اند ، بیایید از این به بعد با اسمِ مورد علاقه شان صدایشان کنیم.

    و البته اینجاست که بقول معروف باید دعا کنیم که خدایا ، تَنِ ما رو از چاقو کشانِ نابلد و چاقوی زنگ زده ، حفظ بفرما!

    جناب سید مهدی..
    با مثالی که مطرح کردید ، درست زدید به هدف.
    بنده در خصوص قوه ی قضائیه ، انقدر اینجا نظر نوشته ام که حسابش از دستم دَر رفته.....
    بنده منکر فساد در دستگاههای دیگر کشور نیستم!
    اما فساد در دستگاهی که قرار بوده نوک پیکان مبارزه با فساد باشد ، بدترین نوعِ فساد است.
    فساد مالی!!!
    ببینید...
    رشوه ، به هرشکل ، در هرکجا ، بد و غیر قابل توجیه است!
    اما وقتی یه مسئول قوه قضائیه و دادگستری ؛ یعنی کسی که نیاز مالی ندارد ، حقوق و مزایاش هم تامینه ، رشوه! میگیره ؛ این بدترین و سیاه ترین نوعِ رشوست!
    و وقتی این رشوه دو برابر بودجه ی قوه قضائیه میشه ، یعنی نواختن کوس رسوایی دستگاه قضا ، بشکل رسمی!
    فسادی که در قوه ریشه دوانده..
    از زمانِ ریاست جناب یزدی و ماجرای زمین های شیراز و جنگل های شمال حرفی نمیزنیم.
    از زمان هاشمی شاهرودی که سعید مرتضوی را در دادستانی تهران مطرح کرد، سخنی نمیگوییم!
    سعید مرتضوی ای که بزرگترین قاتل! و مفسد در زمان خودش شد.

    بیاید از زمانِ شیخ صادق خانِ لاریجانی حرف بزنیم.

    در چند سال گذشته ، هر سال حدود 15 میلیون! پرونده در قوه قضائیه تشکیل شده.
    15 میلیون پرنده!!!!
    جولانگاه مفسدان و رشوه بگیران.

    سالها قبل برای برادران شیخ صادق پرونده های متعدد در دستگاه قضا تشکیل شد.
    محمد جواد لاریجانی!
    پرونده های زمین خواری در ورامین و قم و حفر 72 حلقه چاه غیر مجاز که منجر به بی آبی و بدبخت شدنِ کشاورزان ورامینی و زمین های حاصل خیز ورامین شد.

    گند کارِ برادر دیگر ، یعنی فاضل لاریجانی را تیم احمدی نژاد و خودِ سعید مرتضوی درآوردند!
    و فیلمی از تقاضای رشوه ی وی از بابک زنجانی را منتشر کردند.

    البته برادر دیگر ، یعنی علی لاریجانی که کمتر به فساد آلوده بود ، پا سوزِ فساد در بین برادران خود شد!

    در نهایت در سالِ 91 ، جناب محسنی اژه ای ، اعلام فرمودند که : خیالِ همه راحت...
    پرونده ی دو برادر لاریجانی بشکل مستقیم توسط صادق لاریجانی! دنبال میشود!

    محسنی اژه ای!
    کسی که به همراهِ دامادش جواد الله قدمی ، باعثِ فرارِ خاوری شد!

    خودِ شیخ صادق!
    در سال گذشته ، نماینده شیردلِ مجلس ، محمود صادقی فساد در حساب های شخصیش را فاش کرد!
    63! حساب بانکی که سودشان در سال 250 میلیارد تومان بود!!!

    بعدش میخواستن سَرِ صادقی رو زیر آب کند که مردم نگذاشتند!
    ای کاش چند نماینده ی دیگر ، مثل ایشان در مجلس میبود!
    نه بخاطرِ اصلاح طلب بودنش !
    بلکه بخاطر شجاع بودنش!
    چنانچه جای احمد توکلی هم اکنون خالیست!

    خلاصه ....
    # از دزدِ شب ، نمیتوان به دزدِ روز! شکایت بُرد!!!

    و صدای انتقاد «تخریب» این بیکارانِ بی شناسنامه ، فقط از روحانی و چند نماینده ی مجلس ، رِساست!!!
    این معصوم ها!
    این اهل کتابها!!

    در خصوص مردم.
    بله..
    بنده هم قبول دارم که سرانه ی مطالعه در کشور پایینه!
    قبول دارم عادت های بد و هنجار شکنی های باب شده در کشور را...
    مثل رد شدن از چراق قرمز و .....

    اما ..
    1. از یه هنجار شکنی و یا کم بودن سرانه ی مطالعه که نمیتوان اصلِ دموکراسی و جمهوریت را رَد کرد!

    2. هرکس از کم بودن سرانه ی مطالعه یا فرهنگ های بدِ باب شده در بین مردم بنالد ، این بی هویت ها حق ندارند !!
    چطور شد که مردمی که تا چند سالِ پیش از دیدِ همین بیکارانِ بی شناسنامه ، بابصیرت و فتنه شکن و آزاده بودند ، امروز از دیدِ همین بی شناسنامه های بیکار تبدیل به بی بصیرتانِ بیسوادِ بیشعور ِ جاهلِ نادان شدند؟!
    قبلا دُم خروسشون که میزد بیرون ، ماست مالیش میکرن!
    الان خودشون شدن دُم خروس سیار!!!
    نمیشه که همیشه هم تفکرت بر مردم حاکم باشه ، هم دو قورت و نیمت از همون مردم ، باقی!

    با آرزوی سلامتی برای همه ی ملت ایران.


    كه گفت می‌رود این خانه، رو به ویرانی؟! / كه خوانده از رخ میهن خط پشیمانی؟

    اگر چه نیست به سامان امور این سامان / و جمع ماست كنون مظهر پریشانی

    دوباره می‌شود این خانه خانه‌ای آباد / به همت منِ یك لاقبای ایرانی!!!

    برادری كه ز ایمان و عشق بی‌خبر است / به بردگی بفروشد عزیز كنعانی

    غریبه می‌رود از خانه ورنه می‌افتد / به زیر تیغ ابومسلم خراسانی

    «امید» را مده از دست كاین وطن دارد / هزار كاوه به پس كوچه‌های پنهانی...

    یاحق.

  • رضا123 به رسم ادب، اول سلام؛

    بعدش؛

    الان به خیال خودت مثلاً ما رو کوبیدی؟!؟!؟! بابا سنبه ماتریس. بابا پتک فولادی. بابا گوشت کوب (((:

    ولی خدایی دمت گرم. ممنون که هر لحظه برای ما سوژه خنده فراهم می کنی ((:

    قبلاً هم گفتم، نظراتت در حدی نیست که بهش جواب بدم چون اون چیزی که تو نظرت موج می زنه، بی سوادیه و نادانی. چیزی که البته مملکت رو فرا گرفته و بی سوادان به مجلس هم راه پیدا می کنن، وزیر هم میشن، رئیس هم میشن. البته "گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست". یعنی ملت نادان یه دولت نادان تر از خودش روی کار میاره و طبیعیه. چون علت و معلول همیشه با هم هستن. البته امثال شما همیشه بر علت اصرار می کنن و بعدشم ساده لوحانه، معلول رو محکوم می کنن. بی سوادی یعنی همین دیگه.

    آمار میگه سرانه مطالعه در کشور ایران، هر پنجاه و پنج سال چیزی در حدود دو دقیقه س. یعنی رضا123؛ تو خودتم بکشی نمی تونی این آمار رو از بین ببری و یا حتی افزایش بدی. این آمار نشون میده ملت ما (برای اینکه به مطالعه کننده ها و باسوادها توهین نشه، بگیم اکثریت ملت ما) به غایت جاهل هستن و بی سواد. به غایت نادان تشریف دارن. یعنی من فکر نمی کنم ملت جاهلن. آمار داره اینو میگه و متأسفانه این اکثریت نادان ملت هستن که سرنوشت مملکت رو تعیین می کنن. و تو آدم معمولی هم خوشحالی از این که یک اکثریت نادان تعیین کننده سرنوشت مملکتت باشن. پس خودت هم جاهلی ولی قبول نمی کنی. می دونی چرا؟ چون حرف حق تلخه ((؛

    بازم که حرف از رمان جورج اورول زدی. با اون افتضاحی که قبلاً سرِ قضیه "Farm" و "قلعه" به بار آوردی، چجوری روت میشه دوباره حرف از رمان مزرعه حیوانات بزنی؟ البته جای تعجبم نیست چون اربابانتون امروز یه حرفی می زنن و فردا بصورت وقیحانه راست راست تو چشم ملت نگاه می کنن و حاشا می کنن. عجب آدمایی هستین شما. یه اسفندی چیزی واسه خودتون دود کنید. برید گینس رو خبر کنید بیاد شماها رو به عنوان پر رو ترین آدم های تاریخ ثبت کنه تو کتاب. بلکه اینجوری یه خورده از عقده هاتون کم شه ((:

    قبلاً بهت گفتم برو پیش روانپزشکی، روانشناسی، چیزی، زودتر درمان خودآزاری رو شروع کن. ببین جدی نگرفتی کار بیخ پیدا کرده ها. آلزایمر هم گرفتی. آلزایمر شروعش زمان بره ولی خیلی سریع پیشرفت می کنه ها. برو کلیپ مربوط به تحلیف رو که زیرش اظهار فضل ((؛ کرده بودی که «عجب عکسی...»، یه بار دیگه ببین. تو نگفته بودی چه عکس قشنگی و بعدشم من نگفتم که کجاش قشنگه. سؤال پرسیدم که «عکس مال چهار سال پیش نیست؟».

    مازوخیسم. مازوخیسم. مازوخیسم. یعنی واقعاً خودآزاری داری. دائماً هم میای ثابت می کنی که خودآزاری داری. گمونم تا حالا غیر از خواجه ی شیراز، همه فهمیدن این مسأله رو. از خدا میخوام شفات بده ولی خودتم باید یه حرکتی بکنی.

  • آ سید مهدی؛ اول سلام علیکم.

    بعدش:

    یه جایی شما یه حرفی زده بودی، بنده به شما یه جوابی دادم که انگار بدجوری خورده تو ذوقت. اینجا میخوای تلافی کنی. عجب ((:

    آ سید مهدی، حکومت ظالمه؟ خوب بگو چرا؟؟ فقط تو رو قسم میدم به روح بزرگوار جد والا مقامت (اگه واقعاً از سادات هستی)، اگه تهمتی به کسی زدی، دلیل بیار و با سند و مدرک حرف بزن. وگرنه همه بلدن حرف مفت بزنن.

    سخن از افسران جوان جنگ نرم زدی. اگه تو جای اونا بودی، یه ساعت هم نمی تونستی تو شرایطی که اونا کار می کنن، کار بکنی.

    در مورد مهمان عزیزی که نظری نوشته بود سخیف:

    اولاً آ سید مهدی آقا بگو بدونیم آیا یه کلمه ای مثل "گزارش" به لحاظ املایی خیلی کلمه ی سختیه و حروف ناخوانا داره و فلان؟!؟!؟ حالا اگه می نوشت "گطارش" یا "گرارش" می گفتیم اشتباه تایپی شده ولی نه عمو. گزارش یه کلمه خیلی ساده ست که حتی یه بچه دستانی هم می تونه درست بنویسدش. کسی که میاد توی سایت، تو بحث سیاسی، این کلمه رو غلط می نویسه، قطعاً بی سواده و جزء اوناییه که مخشونو تعطیل کردن.

    بعدشم شما انگار در جریان نیستی. این برادر محسن؛ که الحق و الانصاف فعالترین عضو روشنگریه و می دونم که چیزی بابت این فعالیت گیرش نمیاد، یه خارِ بزرگ شده تو چشم بعضی ها. و این بعضی ها همش میان هر چی لایق خودشون و خانودشونه، نثار این آقا محسن می کنن. اخلاق قشنگی هم که این محسن داره، اینه که خیلی به ندرت پیش میاد به کسی جواب بده. به خاطر همین من وظیفه خودم دونستم که از آزادی بیان و اندیشه تو فضای مجازی، دفاع کنم. و کسی هم که طرفدار آدمایی که شعار آزادی بیان میدن باشه ولی تو عمل بیاد خلافش حرف بزنه و عملاً بگه آزادی بیان فقط برای موافق، این آدم خود آزاری داره. خودآزاری هم که همون مازوخیسمه. گرفتی آقا سید؟

    کلام آخر: آ سید مهدی اختیار داری. چوبکاری می فرمایید. ما کجا توهین کردیم. بیکار و بی سواد و بی شناسنامه و برو به جهنم و متوهم و اینا که توهین نیست. اگه توهین بود که رئیس جمهور اخلاق مدار! شما عمراً ازش استفاده نمی کرد. تازه ما از ادبیات منقلی هم استفاده نکردیم ((: به همین خاطر هم هست که من از اسمی استفاده می کنم که رئیس جمهور شما برای ما انتخاب کرده وگرنه الزاماً تو فضای مجازی وقتی کسی اسمش رضاست به این معنی نیست که از همه چی راضیه. مثال زدم ها. کسی به خودش نگیره ((؛

    حالا آ سید مهدی به قول شاعر: «ماییم و نوای بی نوایی / بسم الله اگر حریف مایی» ()؛