تنفیذ دوازدهم


بخش هایی از مراسم تنفیذ احکام و انتصاب رؤسای جمهوری ادوار گذشته


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هندی‌ها کاهش 25 درصدی واردات نفت از ایران را به عنوان اقدام تلافی جویانه به دلیل عدم واگذاری توسعه میدان گازی فرزاد «ب» به آنها، کلید زدند.

  • از رئیس جمهور محترم می خواهیم به ارمانهای انقلاب و ولی فقیه بایبند باشند

  • دعوت از احمدی‌نژاد در مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری با وجود تمام فسادهای آشکارش و دعوت نکردن از خاتمی فقط نشانه کینه عمیق بعضیا از محبوبیت خاتمیه .احمدی نژادی که رای باطله مینداره صندوق باید توی مراسم تنفیذ باشه اما خاتمی که مردم رو دعوت به شرکت در انتخابات میکنه نباید باشه.ولی عیب نداره..چون
    این همه آدم نشستن توی تنفیذ و دارن در مورد انتخاباتی حرف میزنن که خاتمی با یه پیام ویدیویی سرنوشتش رو تعیین کرد :)))) خنده‌ام میگیره..

  • خواب دیدی خیره آ سید مهدی. سرنوشت انتخابات رو یه آدمِ معمولی نمی تونه تعیین کنه.

    ملت جاهلی داریم که اسیر ظواهر دنیا شدن و از استفاده از خرد گریزان اند. البته نقش منفی دولت در انتخابات رو هم نباید نادیده گرفت. میزان مشارکت مردم تو این انتخابات، رکورد جدیدی در تاریخ مملکت ثبت می کرد اگر دولت درست به وظیفه اش عمل می کرد. متأسفانه قدرت چیزیه که هوش از سرِ آدم می بره و گاهی اوقات بشر برای رسیدن به قدرت از عمل به هیچ رذیلتی فروگذار نمی کنه و هر غلطی می کنه تا به قدرت برسه.

    چقدر تغییر کردیم از زمان اول انقلاب. اما متأسفانه تغییر منفی در تفکرات و باورها.

    التماس بصیرت!

  • عکس کلیپ مال چهار سال پیش نیست؟؟

    بعد از اینکه فریدون ها، ظریف ها، ژن خوب ها و همفکرانشون در نتیجه ی اعمال تحریمای جدید علیه جمهوری اسلامی ایران و بر باد رفتن جسم و روح برجام، اساسی کِنِف شده بودن، بعضیا خوف کرده بودن و گم و گور شده بودن. انگار تنفیذ باعث شد، دوباره جون بگیرن.

    ولی خدایی، سوژه خنده نداریم وقتی اینا نیستن (((؛

  • عجب عکسی.......

    « خدا حفظ کند سردار وحید حقانیان رو »