خانم حجابتون رو رعایت کنید!! تو نگاه نکن!


خانم #حجابتون رو رعایت کنید
#تو_نگاه_نکن

این کلیپ را ببینید تا بفهمید چه کسی باید رعایت کند!!

سیگار نکش
صدای موزیکو کم کن
سد معبر نکن

**گروه چهارشنبه های سفید: yon.ir/nchwi


+ 
22

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وقوع #انقلاب_جنسی در ایران:
    انقلاب جنسی، مانند آنچه در دهه‌ی ۱۹۵۰ در آمریکا رخ داد، در حال وقوع است. پایه‌ی ایدئولوژیک این انقلاب جنسی، #فمینیسم و #هدونیسم است.
    (برگرفته ازفرهنگ لیبرالیسم غیرالهی وغیرتوحیدی ،وریشه آن،درفرهنگ مصرباستان فرعونی کفراست.)
    به نوشته‌ی آلن بلوم Alan Bloom، پروژه‌ی مرکزی فمینیست‌ها، #حیازدایی">#حیازدایی به منظور تحقق انقلاب جنسی است.
    جنبش فمینیستی ایران نیز در دو دهه‌ی اخیر، نقش کلیدی در حیازدایی برای تحقق انقلاب جنسی ایفاء کرد.
    از این‌رو، این جنبش عمیقاً مورد حمایت سرویس‌های جاسوسی غرب بوده و هست. اصالت لذت، بخش مکمل حیازدایی در انقلاب جنسی است...ایران امروز، توفان انقلاب جنسی را در نسل زیر ۳۵ سال خود در دوره‌ی ۲۵ ساله‌ی اخیر از سر گذرانده است.
    برای مواجهه با انقلاب جنسی نوین در ایران، مدیریت و هدایت آن تا نیل به یک رژیم شرعی ـ عرفی جنسی جدید در افق ۱۴۱۴ ترند اصلی این حوزه است.
    تبیین #رژیم_جنسی نوین ایرانی ـ اسلامی، به عنوان یک الگوی کارآمد و مؤثر که گزاره‌های زیر را در بر داشته باشد، در افق ۱۴۱۴ از ترندهای اساسی تربیتی، فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود:

    1️⃣متضمن حقوق جسمی، عاطفی، روانی، ذهنی ـ قلبی و اجتماعی فرد باشد.

    2️⃣تفریح و لذت جنسی مشروع را تضمین کند.

    3️⃣میان زوجین، مناسبات مطلوب را ایجاد کند (به #سکینت منتج شود).

    4️⃣مناسبات جنسی مطلوب زوجین، استحکام خانواده را رقم زند.

    5️⃣به اصلاح و تقویت مناسبات اجتماعی و ایجاد جامعه‌ی جنسی سالم منجر شود.
    با توجه به رخوت مدیریت علمی- فرهنگی- تربیتی- هنری و رسانه‌ای کشور، اقدام مناسبی از سوی نهادهای رسمی انجام نمی‌شود.
    از این رو، باید در طول برنامه‌ی ششم، گفتمان‌سازی #حیا ـ که آغاز شده است ـ
    با حرکت خودجوش مردمی، شتاب روزافزون بگیرد.

  • تمام نظرات رو از بالا تا پایین خوندم متاسفم از این همه درک و فهم . به هر چرت وپرتی اشاره شد الا اینکه بابا این کلیپ می خواست این و بفهمونه که هر کس پاشو از حریم خصوصی خودش بیرون میزاره و به حریم و محیط عمومی وارد میشه باید تابع قوانین و اصول همان محیط باشه . و اون اصول و قوانین احترام به حقوق دیکران است .

  • تمام. حالا هی آسمون ریسمون ببافید . محیط عمومی محیطیه که باید منافع همه رعایت شه یعنی چی وقتی به یه خانم می گن حچابت رو رعایت کن می گه تو نگاه نکن . این کلیپ همینو می گه دیگه می گه به یکی می گن صد معبر نکن چرا ممکنه صد معبر همه یا یه نفر بشه به یکی می گن سیگار نکش چون ممکنه حداقل یه نفر از بوی سیگار بدش بیاد و ... حجابم دقیقا همینه . فرقیم نمی کنه برا خانم یا آقا . آقایی که بخواد در عموم برهنه باشه باید بهش تذکر داد باید جلوشو گرفت ولی اینجا تفاوت تو اینه که زیباییهای زن بیشتره حالا شما اگه تصور کنی که حتی یه نفرم از آقایون نتونه نفسشو کنترل کنه نباید اینکارو بکنی خواهر من نباید.

  • کارایی که اقایون انجام دادن واقعا درست نیست تو مکان عمومی انجام بدن جدا از فیلم واقعا تو مملکت ما این مشکل هست
    در رابطه با اون خانم واقعا حق داره چنین جوابی بده پاکدامنی فقط به حجابه؟ طرف حجاب داره هزار جور کثافت کاری میکنه پس ربطی نداره که حجاب موجب پاکدامنی زناس چندین ساله زنای ایرانی واسه مردای مسلمون ایرانی حجاب میزارن رو سرشون وه اونم از صد درصد هشتاد درصد از اجباره,تو گرمای تابستون چادر مشکی سرشون میکنن که یوقت مرد مسلمان تحریک نشه؟ بعد تو قران نوشته زن و مرد هیچ فرقی باهم ندارن چطور فرق ندارن؟ شما که انقد اهل تحقیق و مستند سازی هستی یه مستندم بساز برای تفاوفت قاعل شدن بین زن و مرد ! بازم میگم چندین سال زن ایرانی حجاب اجباری دارن واسه اینکه مرد ایرانی تحریک نشه ولی نسل ما زیربار اجبار نمیره اندفعه مرداها هستن که باید چشماشونو بپوشنن تا زنها راحت باشن چون ماها واقعا خسته شدیم حرف این خانمم واقعا خوب بود اون اقا باید چشماشو بپوشونه نه زن خودشو

  • سرکار خانم باز هم یکی از یکی

    قرار نیست برای اثبات خودتون دیگران رو بکشی پایین
    شما که حتی نمیدونید با بی ارزش کردن دیگران ارزش شما بالا نمیره! لطفا کامنت ندید یا اگر میدید درست بدید که لااقل به هم کیشان خودتون بی احترامی نکنید
    همین امثال شما ها هستید که خانم ها رو به دو دسته چادری هااا و بی حجاب ها تقسیم می‌کنی
    چادری اتفاقا عشوه بیشتر بلدند؟!
    امیدوارم این برای بالا بردن خودتون و امثال خودتون و پایین آوردن چادری ها نباشه
    بله چادری های واقعی عشوه هم بلدند اما لوث نمیکنندش و فقط برای کسی که محرمشون هست نشون میدن
    قرار نیست چادری های الکی رو با باقی چادری ها مقایسه کنید و حکم صادر کنید
    در منطق شما همین بس که ماشین رو کالای تحت تملک مرد میدونید!!! زنانی که ماشین دارند رو ندید لابد!!! لطفا شما از خانم ها دفاع نکنید ، شمایی که خانمها رو در حد داشتن ماشین نمیدونید

  • لطفا خواهش میکنم تا آخر بخون . تو که تا اینجا اومدی بخون . این مستند واقعا قابل استناد نیس به این نوع مقایسه ها میگن قیاس مع الفارق دو تا چیزی که اصلا به هم ربطی نداره رو با هم مقایسه میکنن ربطی نداره . اونی ک سد معبر میکنه بی فرهنگه . اونی که تو کتابخونه سیگار می کشه یا با تلفن حرف می زنه بی فرهنگه . اونی که تو اوتوبوس یا مترو سیگار میکشه بی فرهنگه ولی اونی بی حجابه اون اساسی با حجاب آشنا نشده . با دین اسلام خوب آشنا نشده . مشکل تربیت خوانواده هاس . این حرف منو توهین تلقی نکنید . خیلی از اینایی که بی حجابن ممکنه خوانواده هاشون مذهبی باشن ولی خانواده ها بچه هاشون رو درست با اسلام آشنا نکردن . در واقعیت بیشتر ماها مسلمون نیستیم . نگاه کنید اون آمریکایی که راجع به اسلام تحقیق کرده و مسلمون شده خیلی بیشتر از ماها رعایت می کنه .هیچ کس به ما ها توضیح نداده اصل اسلام چیه یا توصیه نرکده که خودمون بریم تحقیق کنیم فقط گفتن نماز . همه ماها میگیم اسلام چیه . دین کوروش پادشاه مهر گستر ایران بهتره . آیا میدانستید که پوشش چادر در زمان پادشاهی کوروش بوده . اسلام بعد از کوروش اومده . اسم کوروش در قرآن اومده . یکم تحقیق. همه میگن حجاب فقط برای زنه نخیر برای مرد هم هست .مردی که 24 ساعته لباس زیرش معلومه ک مرد نیس . قطعا اون زنی که حجاب رعایت میکنه یک مرد با حجاب هم دنبال اونه .اگه میخواید از اسلام بدونید باید به کتبی و مراجعی که اسلام داره مراجعه کنیم . نه از تو اینترنت و ماهواره بریم تحقیق کنیم . برید تحقهق کنید . اگه یه درصد هم احتما بدید که زندگیتون بهتر میشه برید . لطفا . خواهش میکنم . اگه خواستید با من در ارتباط باشید به این ایمیل پیام دهید .sina.adibnia@gmail.com

  • کاملا مقایسه بی ربطی بود اصلا درک نکردم

  • خدا وکیلی اگر همین بی تدبیری از سوی بانک مرکزی آل خلیفه یا آل سعود رخ می داد ریس جمهور و صدا سیما اینگونه روزه سکوت می گرفتند در ضمن برای اولین بار است که صدا و سیما و آقای روحانی موضعی یکسان و همسو دارند آنهم سکوت در مقابل سپرده گذاران کاسپن مجوزدار سپرده گزارانی از تمام نقاط ایران لر و بلوچ و فارس و ترک و کرد ... دمتان گرم مردم کابوس زده و مصیبت زده و سرگردان در کف خیابان رانمی بینید خوشا و مرحبا به آمیختن دین باسیاست تان

  • در ابتدا عرض کنم که در مثل مناقشه نیست. خانمهای عزیز به خودشون نگیرند

    --وقتی ماشین رو میزاری توی کوچه، درش رو قفل کن!
    -چرا؟
    --چون دزد میبره
    - واقعا متاسفم برای این جامعه که توش دزد هست. من در ماشین رو نمیبندم! اونا نباید دزدی کنند!
    --حقیقت اینه که دزد هست. خیلی هم بده ولی هست. پس در ماشین رو قفل کن!

    خانم های عزیز بنده به آزادی حجاب معتقدم. هر کسی هرطور که دوست داره لباس بپوشه. اما متاسفانه چیزی که امروزه در بین اکثر خانمها به عنوان زیبایی در پوشش مطرحه اینه که هرچی تحریک آمیزتر لباس بپوشی قشنگتری!
    از نظر عقلی عرض میکنم و نه شرعی
    همونجور که در جامعه دزد ماشین هست، کسانی هم هستند که از نظر اخلاقی مریضند و یا ظرفیت بسیار پایینی دارند و نگاه و ... دزدانه انجام میدهند. عقل در این موارد حکم میکنه که اگر نمیتونم جامعه را درست کنم، خودم خوراک برای انسانهای مریض درست نکنم.هرچند که تعدادشون اندک باشه!

  • جناب مهمان 96/3/16 ساعت 16:30!
    در مثل مناقشه هست وقتی زن رو همتای کالای واجد مالکیت آقایون فرض کنیم!
    این توهین به خانم هاست که زن رو فاقد قدرت انتخاب راه حق و باطل بدونید و اختیار خودتون رو بر اطاعت او سوار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    فراموش نکنیم.. هر زنی در صورت تمایل از وجه نفسانی خودش (والا یا پست) در نهایت مرتکب آن شود که خواهد حتی اگر او را به جینی درون بطری تبدیل کنی!
    وقتی زن رو به ماشین تشبیه می کنید، شأن او رو به بی ارزش ترین شکل ممکن تنزل داده اید!
    این یعنی اولاً زن کالاست و جزء املاک و دارایی های مرد
    ثانیاً این زن کالا، همچون یک جامد فاقد شعور در جائی افتاده و هر کس می تواند آن را مثل کالا بدزدد! (تا زنی خود در یک سوی ماجرا راغب نباشد هیچ اتفاق کجی نخواهد افتاد)
    یعنی زن فاقد شعور و در صورت وجود آن فاقد قابلیت پذیرش اعتماد شوهرش است (محتمل به خیانت)

    اینکه پوشش می تواند تحریک آمیز باشه قبول اما آیا نگاه یا رفتار حتی در زیر یک پوشش کامل نمی تونه تحریک آمیز باشه؟
    بهش می گن «عشوه» که اتفاقاً چادری ها خوب بلدندش!
    اگر زنی تمایل به دیده شدن داره این متقابل همون میلیه که مرد برای دیدن داره.. لطف خداست یک نعمته..
    حالا چه جوریه که مرده نمی تونه نبینه اما زنه می تونه دیده نشه!
    جداً خودخواهیه.. هرچند موافقم با این که یک قدم مرد بره عقب تا زنه صد قدم!
    پایاپاست!
    قبول کنیم تنها یکی از طرفین واجد مهار نفس باشه، قضیه حلّه.. حالا زنه لخت بیاد جلو چشم مردی که با حیاست! یا هزارتا مرد هیز و چشم چران و بوالهوس یک بانوی باحیا رو محاصره کنند! تا وقتی اون مرد یا اون زن با حیاست ولو آراسته هم باشند، چون هدف شراکت در گناه نیست اون موقعیت فتنه ای برای لغزشکاران است و بس!
    سر کاریم با این بحث ها..
    وقتی در یک مطلبی ضعف نشون می دیم یا مته به خشخاش می گذاریم، دشمن بیشترین سود رو می بره!
    توی این 40 سال اگر وقت صرف آموزش باورمند حیا به فرزندانمون شده بود، الآن بی حجابی هم کمتر آسیب رسان بود چه برسه به این فساد و فحشا که حتی.. که حتی .. تضمینی نیست از چادری هاش هم نزنه بیرون!!! دیده ام که می گم!

  • وقتی می گیم بدن من؛ دست من، مغز من؛ ذهن من؛ شخصیت من؛ این من کیه یا چیه؟ این بدن بعد مادی هست بعد اصلی که انسان را فراتر از ملائک می بره بعد روحانیه. پس این مثال ها که زده میشه بدن را در تملیک روح فرض می کنه یعنی روح زن مالک بدن خودش هست.

  • ف.ع 96/3/16 ساعت 10:32

    متاسفانه با اینجور بحث ها به خوده آقایون اهانت میکنید...مثل یه موجود بی اراده و پریشان و تماما شهوت نمایشش میدید که هرچی میبینه بدون هیچگونه شعوری فقط دلش به لرزه میفته...لطفا اینقدر به مردان و زنان وطنم اهانت نکنید

  • ع.ا 96/3/28 ساعت 23:38

    نوجوان و جوانی که تازه تازه بلوغ رو احساس کرده ، در این زمینه اراده ی پریشانی داره .... و این طبیعی هست و اهانت هم نیست .

  • جناب ف.ع
    اولاً کامنت اول فقط نظر بنده بود و نه نتیجه گیری مورد نظر من!
    ثانیاً حقیقتی است آنچه بهش معترفید!

    صوفیا لورن، در اواخر عمرش جملۀ زیبایی گفت: «یکی از تجربیات من اینه که آقایون با چشمانشون فکر می کنند!»

    اگر این حقیقت نیست چه دلیلی برای ارتقاء جذابیت از سوی خانم ها اون هم به ضرب جراحی های سخت و آرایش و پیرایش و .. وجود داره؟

    بدتر از اون چرا علماء واعظ دین بر سر منبرها برای ممانعت از طلاق زوج ها، چاره ای که إرائه می دن اینه که «خانم ها در داخل منزل برای شوهرانتون آرایش کنید و هر کاری که ممکنه در جذابیت برای جلب نظر (نگاه) و تأیید زیباییتون توسط شوهرتون انجام بدید تا مجذوب زن دیگری نشه!!!!!!!!!!!!!!!!» http://roshangari.ir/video/48628
    قضاوت با بصیران

  • ف.ع 96/3/16 ساعت 10:28

    نتیجه گیری بسیار سطحی و بی ربط بود...

  • قوانین بر اساس و پایۀ منطق دینی قابل احترام و عمل هستند!
    نگاه این ویدئو از حیث کارکرد قوانین است.. که برای حجاب ..! چندان هوشمندانه نیست.
    سیگار نکش چون برای سلامت خودت و دیگران ضرر داره
    صدای موزیکو کم کن چون باید به حقوق دیگران در عدم تمایل به سلیقۀ شما احترام بذاری
    سد معبر نکن چون معابر جای عبورند و نباید مانعی برای عبور وجود داشته باشه..
    اما

    اما حجابتو رعایت کن چون..؟
    چون واسه سلامت شهوانی آقایون مضره!
    چون سلیقۀ من نیستی.. خوشم نمیاد از هیکل و قیافه ات؟
    یا اینکه ...
    تا معبر رسیدن من به خدا رو سد نکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    در همۀ جواب های بالا بُعد منفی ندیدی؟
    متأسفم.
    جناب محسن! ریشه ها رو دریاب.. که اگه دریافتی نه فقط به بد حجاب ها که به چادری ها هم کمک کردی..

  • اتفاقا آقامحسن دمت گرم کارخیلی خوب واساسی بودوریشه ای چون ریشه خوش ظاهر اما بدسرشتی چون یکی ازیکی هاکشف شدن بااین انحرافات فریبنده
    فاعتبرویااولی البصار

  • لطفا به پیامی که گذاشتم توجه کنید .