آیا قتل آتنا ها ناشی از فقدان آموزش جنسی به کودکان است ؟


این فیلم رو بادقت ببینید.

خیلی چیزا رو میشه معامله کرد
ولی آدم سر ناموسش که معامله نمیکنه


#آموزش_جامع_جنسی


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به هیچ وجه ربطی به فقدان آموزش جنسی به کودکان نداره. من نمی دونم یه عده واقعاً کرکره مخشونو دادن پایین و عملاً تو تعطیلاته مخشون.

    یه آدم یابوی گنده ای، حمله می کنه به یه دختر جوون، اون دختر بیچاره کاری از دستش بر نمیاد، اونوقت یه بچه چیکار می تونه بکنه؟

    من موندم واقعاً. بعضیا جوری حرف می زنن انگار آموزش مسائل جنسی به کودک مثل یه کلت کمری نه میلیمتری عمل می کنه که وقتی بهت حمله شد، بتونی با اون از خودت دفاع کنی.

    نمیگم آموزش مسائل جنسی نباشه ها، باشه خوبه ولی دیگه تأثیرش اینقدرها هم نیست که آمار تجاوز رو کاهش بده، وگرنه که الان تو غرب اصلاً نباید تجاوز داشته باشیم. نداریم؟؟؟ علی برکت الله. بی حد و حساب داریم. تو اینجا هم داریم.

    پس باید زیربنایی کار کرد. باید پیاده کنیم فرهنگ اسلامی ایرانی رو. همون احمقایی که همش دم از آزادی زدن و جامعه رو به گند کشیدن، تبعاتش رو هم باید در نظر می گرفتن که نگرفتن و اگه می گرفتن که دیگه احمق نبودن. به جای اینکه بیان شغل ایجاد کنن و مسکن ایجاد کنن و تولید مملکت رو رونق بدن تا زمینه ازدواج جوونا فراهم بشه، راه آسون رو انتخاب کردن و گفتن ای جوونا آزادیییییی. برین تو خیابونا هر کاری دلتون می خواد بکنین، ما هم کاری به کارتون نداریم.

    من از شما کاربرا سؤال می کنم، با این طرز فکر مسئول، مملکت درست میشه؟؟؟؟ نه، واقعاً درست میشه؟؟؟ من بعید می دونم تا نظر شماها چی باشه.

  • ج : 96/4/25 ساعت 11:42

    بله!

    و از آن مهمتر ، فرزندان و نوامیس و هموطنان بنده و شما هستند که نیازمند یک آموزش کاملا قانونمند ، آکادمیک و منطبق با دین و ملیت و فرهنگ هستند!

    خودمان باید بفکر باشیم!
    چه 2030 باشد و چه نباشد.

  • بله باید به فکر باشیم وسندی اسلامی و ایرانی درست کنیم وکار های فرهنگی درستی انجام دهیم ...در ضمن سند 2030 به بچه ها نمی اموزد که چگونه خود را از این اسیب ها حفظ کنند بلکه می اموزد چگونه خود را ارضی کنند حالا از هر طریقی شده میخواهد دوست دختر باشد دوست پسر باشد یا حتی هم جنس خودت باشد ( واقعا معذرت میخواهم ولی گاهی اوقات لازم است یک سری پرده ها کنار رود)...