از ابتدا تا انتهای ماجرای گم شدن آتنا اصلانی


از ابتدا تا انتهای ماجرای گم شدن آتنا اصلانی، دختربچه پارس آبادی و فاجعه‌ای که برای وی اتفاق افتاد


+ 
20

- 
10

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • محمد 96/4/30 ساعت 15:45

    سلام واقعا متاسفم باید قاتل اتنا اعدام بشه یا باید سنگسار بشه

  • محمد 96/4/30 ساعت 15:42

    سلام فقط باید قاتل اتنا اعدام یاسنگسار بشه

  • باید چنین ادمای اعدام بشن تا خواهر هایمان وبچه هایمان درامان باشند

  • اگر قوه‌ی قضائیه‌مان «ویرانه» نبود و به اتهام «لواط» قاری قرآن محبوب رهبری پس از پنج‌سال رسیدگی می‌شد، شاید کسی جرأت نمی‌کرد «نگاهِ چپ» به دخترانی مانند آتنا اصلانی کند.

  • قوه قضاییه مان ویرانه که نیست هیچ خیلی هم کارش درست است ...اگر ایت اتهام ثابت میشد حتما رسیدگی میشد خیلی ها مثل هاشمی رفسنجانی هم خوب بودند ولی میتوانند کم کم بد شوند ....راه دیگری پیدا نکردید که رهبرممالک اسلامی را تخریب کنید دیگر راه افتاده اید تهمت میزنید .....لواط یعنی هم جنس بازی و ربطی به بلایی که سر اتنا امد ندارد هر کدام در جای خود جای بحث دارد ....اگر یاد میگرفتیم فرهنگمان وخودمان ر تغییر دهیم ان وقت بود که این بلاها سر اتنا ومثل او نمیامد ... یاد بگیریم اسلامی زندگی کنیم تا جامعه یمان درست شضود وکودکا بی گناه شکار شهوات مردانی پست نشوند ...

  • ینی محبوب هیشکی نبوده جز رهبری؟!!!!!!! کاری جز تخریب بلدید؟؟؟؟؟؟

  • اولاتخریب کار خبرگذاری فارسه که روزی نیست که خبر دروغی رو که قبلا منتشرکرده حذف نکنه.
    ثانیا این قاری لواط مسلک با این همه اقرار و توبه نامه محبوب همین ایشون بوده که داره راس راس تو جامعه میگرده نه یه فرد عادی..
    لطفا بجای طرفداری کورکورانه از یه شخص, یکم تحقیق کنید هموطن تا واقعیتا رو متوجه بشید چرا انقلاب بین مردم ضربه خورده


  • آتنا، دختر این سرزمین یکی دیگر از هزاران کودک قربانی تجاوز و کودک‌آزاری بود و حالا که دوباره کار از کار گذشت، این سؤال تکراری برای همه ایجاد می‌شود: «مقصر کیست؟ فقط قاتل؟؟ به یقین نه.»

    می‌خواهم بگویم: مقصر همه آن کسانی هستند که از آموزش خود مراقبتی جنسی، فعالیت مدنی و اجرایی شدن سندی مانند ۲۰۳۰ جلوگیری کردند.

    مقصر همه آن‌هایی هستند که به جای حمایت قانونی از زن‌ها، فقط حجاب را مصونیت دانستند و با بیلبوردهای توهین‌آمیز تبلیغاتی، به مردان آموزش دادند همه زنان برای استفاده جنسی تعریف می‌شوند و فقط ظاهر آن‌ها، راه رسیدن به این لذت را تغییر می‌دهد.

    مقصر تمام آن‌هایی هستند که شهوت مردان را «الهی» و زنان را «راه رسیدن» به این شهوت الهی تعریف کردند.

    مقصر تمام کسانی هستند که برای پوشش بد زنان در جامعه نعره سر دادند، یقه پاره کردند و حالا خفقان گرفتند.

    مقصر تمام آن‌هایی هستند که امنیت کودکان را در کلاس‌های قرانی زیر سؤال بردند و حالا راست راست در خیابان‌های این شهر قدم می‌زنند.

    مقصر تمام آن‌هایی هستند که پشت منبر نماز جمعه، زنان را به اتوبوس و تاکسی شباهت دادند.

    مقصر آن فرهنگ غلطی است که از کودکی در گوش تمام زنان و دخترکان این سرزمین زمزمه شد: «هیس! دختران فریاد نمی‌زنند.»
    همه شنیده‌ایم که امیرالمؤمنین علی (ع) فرمود که «شنیده‌ام دشمنان از پای دختر یهودی، خلخال کَنده‌اند. اگر مَرد مسلمانی به خاطر این غصه دِق کند و بمیرد کار ارزشمندی انجام داده است.»

  • سلام اقای مهمان شما خودتان چه کار کردید که این همه مقصر میشمارید ....اتفاقا ان سند 2030 ایراداتی اساسی دارد که اصلا در جامعه اسلامی قابل اجرا نیست ...چند وقت پیش کلیپی در فضای مجازی پخش شده بود درباره اشنایی کودکان اگر خیلی ادعایتان میشود شماهم به جای پیراهن پاره کردن برای 2030 سعی کنید فرهنگتان رادرست کنید کارهایی مشابه ان انجام دهید وبرنامه ای مطابق با دین اسلام برای این جامعه بنوییسید تااجرا شود ....کی گفته همچین فرهنگی در جامعه ما وجود دارد من به عنوان یک دختر از یک خانواده مذهبی همچین فرهنگی ندیدم ....میشود بفرمایید ان کسی که از پشت تیریبن نماز جمعه زنان را به اتوبوس تشبیه کرده است کیست ؟؟؟(مقصر تمام کسانی هستند که برای پوشش بد زنان در جامعه نعره سر دادند، یقه پاره کردند و حالا خفقان گرفتند) این را در جواب جمله تان نوشته ام .مگر کار دیگری از دستشان برمیامد جز حرف زدن و راهنمایی کردن مردم... (مقصر تمام آن‌هایی هستند که شهوت مردان را «الهی» و زنان را «راه رسیدن» به این شهوت الهی تعریف کردند.)این را هم در جواب این جمله تان است نه خیر این را شماها اشتباه میگویید هم زن وهم مرد است که از طریق ازدواج این میل جنسی را برطرف میکنند چیزی که علاوه بر برطرف کردن میل جنسی میتواند ثمره ای زیبا مانند فرزند داشته باشد .....


    با سپاس از اقای رضا که حرف من را فهمیدند ایشان که این قدر درک بالایی دارندو 100درصدسند 2030 راقبول ندارند پس چرا مانند افراد بی بصیرت از سند 2030 دفاع میکنید

  • چرا چرت و پرت می گین!؟ اگه واقعا به این حرفایی که می زنید اعتقاد دارین جواب سوال من رو بدین. این سند لعنتی ۲۰۳۰ چطور جلوی این فاجعه رو می تونست بگیره؟ دختره بچه معصوم ۷ ساله بوده و اون مردک از خدا بی خبر ۴۲ ساله. هر طور نگاه می کنم سر در نمیارم. شما که خیلی میفهمید به من بگید! پدر و مادرش که نیازی به ۲۰۳۰ نداشتن و آموزش اینطور مسایل رو نیاز نداشتن. بازم بنده های خدا نتونستن جلو این فاجعه رو بگیرن. وقتی تو کل دنیا حتی به زنایی که چندتا هم بچه دارن، عذر می خوام، تجاوز می شه، زنایی که هم قدرت بدنی بیشتری دارن هم صفر تا صد این مسایل رو می دونن، اون وقت چطوری میشه با یه سند لعنتی پر از مرض و غرض جلو این قبیل اتفاقات رو گرفت. جمع کنید خودتونو. چقدر لاطائلات بهم می بافید. اتفاقا این اتفاقات نتیجه بی بندو باری جامعه اس. نتیجه بی غیرتی و کنار گذاشتن امر به معروف و نهی از منکره. زنان ابلهی که خود آرایی مقابل نامحرم رو تجدد و روشنفکری می دونن و با اینکار مردها رو چشم چران کردن باید مقابل خداوند پاسخگو باشند. من خودم زن هستم. دیگه مثل قبل نمی شه راحت بیرون رفت. خدا به سر شاهده بیرون که در میام با این که حدود اسلامی رو رعایت می کنم متوجه نگاه های کثیف زیادی می شم. مردهای بی غیرت معلومه دلشون نمیاد زناشون رو جمع کنن. چون در اون صورت بقیه هم این کار رو می کنن و دیگه چش چرونی تعطیل می شه. چقدر زن و شوهر بهتون نشون بدم که بهم شک دارن و این نتیجه سبک زندگی غلط شونه.این چه جامعه ایه که ساختیم. این جامعه نتیجه افاضات فضل امثال شماست. ما همه تو این جامعه زندگی می کنیم و می دونم چه خبره و از کجا آب می خوره. شما نسخه پیچ جامعه نشو لطفا. اون سند کوفت و زهر مار به هیچ درد ما نمی خوره. متاسفم که سیاست ما انقدر کثیف شده! با حزب و جناح خاصی هم کاری ندارم برا من هیچ فرقی نداره اشتباه از کدوم حزب و جناح باشه. مهم اینه که اشتباهات رو بفهمیم قبول کنیم و تکرارش نکنیم. این تعصب های مسخرتونم تو حزب و جناحاتون خرج کنین. تو فضاها و مکانهای عمومی حواستون باشه چی می گین!!! یکم از خدا بترسیم بد نیست. خدایا در روز قیامت نویسنده این کامنت و من رو بابت چیزهایی که اینجا نوشتیم مورد قضاوت قرار بده و اگر هدفی جز رضای تو داشتیم و دغدغه ای جز اسلام مجازاتمون کن. وقتی کامنت می ذاریم این جمله رو که نوشتم و از خداوند متعال خواستم در ذهنمون بیاریم اونوقت جرات نمی کنیم هر چیزی رو بنویسیم. والله باید جوابگوی کلمه به کلمه این کامنت ها باشیم.

  • يعني اگه الآن ٢٠٣٠ اجرايي بشه بعد ديگه از اين موارد نداريم؟؟؟!!!

    آن حضرت علي كه اين طور ازشون ياد ميكنيد جاهاي بسيار ديگري هم فرمايشات داشتند. فقط به عنوان مثال در مورد نگاه به نامحرم و نحوه ارتباط بين محرم و نامحرم بريد مطالعه كنيد. احتمالا ميبينيد كه به اين راحتي نميتونيد از سخنان ايشون در اين متنتون استفاده كنيد چون تطابق اون با قسمت اول بحثتون كلي سوال ايجاد ميكنه

    حتي گيرم سند ٢٠٣٠ در مورد آموزش جنسي به كودكان خوب باشه. خوب اين چه ارتباطي به ساير جنبه هاي اين سند داره؟!!؟ يعني اگه من به شما ماشيني معرفي كردم كه سيستم گرمايش خوبي داشته باشه شما اون را ميخريد؟ بدون اينكه در مورد ايمني، مصرف سوخت، قيمت، قدمت و ...... تحقيق كنيد

    سند ٢٠٣٠ هم همينطوره شايد در مواردي خوب باشه كه حتما هست ولي وقتي شما سندي را امضا ميكنيد همه اون را قبول ميكنيد پس بهتره با دقت بيشتري اين ماشين را بررسي كنيد و احساسي تصميم نگيريد

    گاهي يه پارچ بزرگ شربت شيرين و گوارا با اندكي زهر، مرگ بار و خطرناك ميشه پس كمي با تامل بيشتر

  • نسخه ی ۲۰۳۰ واسه سوئد و کشورایی از این دست پیچیده شده، نتیجه بر عکس بوده، تجاوزات چندین برابر افزایش پیدا کرده

  • عرض سلام خدمت همه کاربران بزرگوار؛ ضمن ابراز تأسف از فاجعه رخ داده در مورد دختر مظلوم پارس آبادی، و اظهار همدردی با خانواده این فرزند عزیز وطنم، بی شک دستگاه قضا تمام توان خود را برای احقاق حقوق خانواده این عزیز از دست رفته، به کار خواهد بست و اقدامات لازم را برای محاکمه عاملان این جنایت بزرگ، انجام خواهد داد.

    و اما بعد:

    با نگاهی گذرا به کتاب تاریخ تمدن ویل دورانت و نیز کتاب تاریخ بی خردی، نوشته باربارا تاکمن، مسأله ای که کاملاً آشکار می شود آنست که حکومت ها و دولت ها در طول تاریخ، سنگین ترین، مهلک ترین و سخت ترین ضربات را از سوی ناآگاهان و افراد نادان، عموماً از داخل همان حکومت ها و دولت ها متحمل شده اند. اما بدبختی ما اینجاست که ما مردم ایران به هیچ وجه اهل مطالعه نیستیم. اهل افزایش آگاهی نیستیم و همین می شود که اداره ی امور را به یک عده از افراد می سپاریم که مدام به مردم دروغ گفته اند و چون از خود چیزی نداشته اند، مدام دیگری را تخریب کرده اند و با هزار جور لطایف الحیل، مجدداً روی کار آمده اند و با مشاهده اینهمه، باز هم هستند کسانی که دم از مردم می زنند. کدام مردم؟ مردمی که تعرفه برای رأی دهی نداشتند؟ یا مردمی که تعرفه به آنها دادند اما مهر پای تعرفه نزدند؟ آیا آنها مردم نبودند؟ هر چند که طرح این مباحث کمکی به وضع امروز جامعه نمی کند، اما در هر صورت، اظهار نظر از روی آگاهی بهتر از نظر دادن از روی جهل و گمراهی است.

    نکته ی دوم:

    در بی خردی اعضای دولت برجامیان همین بس که بدون هیچگونه فکر و اندیشه ای، سندی را امضا می کنند که حتی فرانسه نیز حاضر نبود آن را پیاده کند، بعد هم وقتی با عمق فاجعه ای که به بار آورده اند، تا حدودی آشنا می شوند، دستور لغو سندی را می دهند که خودشان امضا کرده اند. چنین عناصر سست عنصر و بی خردی آیا توان آن دارند که مملکت را اصلاح کنند؟ در طی این 38 سال که از انقلاب اسلامی می گذرد، اینان نه تنها قادر به اصلاح مملکت نبوده اند، بلکه خود نیز دچار تحول معکوس شده و آب در آسیاب دشمن می ریزند.

    نکته سوم؛ خطاب به مردمانی که دم از سیاسی کاری می زنند؛

    ای دوستان بزرگوار، ای علامه ها، ای دانشمندان، بد نیست هر از چندی انسان به سخنان گوش فرا دهد چرا که خداوند قادر متعال به هر انسان، دو گوش داده و یک زبان تا دو برابر آنچه که می گوید، بشنود. بشنود سخنان افراد را. حتی اگر این سخنان از سوی یک عده بی سواد صادر شود و من نمی دانم که با کدام معیار و سنجه، پروفسور مسعود درخشان را بی سواد می نامند.

    البته پر واضح است که بی سواد کسی است که واژه انگلیسی lift را، لغو ترجمه می کند و وقتی باسوادان آمدند و گفتند ای مردمان نادان، lift به معنای تعلیق است و نه لغو. اما رئیس دولت برجامیان این افراد باسواد را بی سواد خطاب کرد و گفت بروند به جهنم. که در ادامه با نابودی جسم و روح برجام، پیداست که چه کسانی به جهنم رفتند.

    در مورد سیاسی کاری؛

    چگونه است که حامیان دولت برجامیان، وقتی می خواهند برای دولت مورد حمایتشان تبلیغات کنند، مدام دم از این می زنند که وا مصیبتا، در میدان گازی مشترک، قطر روزانه فلان میلیارد دلار سود می کند و ما از آنها عقب مانده ایم. آن وقت چرا کسی نیامد بگوید که ای مردمان ابله، منافع ملی مملکت و سرمایه های آن را (نفت و گاز) سیاسی نکنید؟

    ما با مردمی رو به رو هستیم که تعصب و جهل، چشم و گوش آنان را کور و کر نموده است و وقتی معلوم الحالی مثل صادق زیبا کلام، حرف از برداشت میلیارد دلاری قطر و عقب ماندگی ما می زند، بدون تفکر و جست و جو و حتی لحظه ای تأمل، سخنان او را می پذیرند و برایش سوت و کف نثار می کنند.

    رئیس دولت برجامیان، وزیری را به عنوان وزیر نفت روی کار می آورد که سالیان قبل، قرار دادی سرتاسر فساد به نام کرسنت امضا کرده است و در آن قرارداد ننگین، ایران متعهد شد گاز را به مدت زمان طولانی به قیمت بسیار نازل به طرف اماراتی واگذار کند. اما چه می شود که یک ایرانی، منافع ملی مملکت خود را ارث پدری حساب می کند و آن را این چنین بر باد می دهد؟ آری. سوداگری و دریافت رشوه 60 میلیون دلاری. و همانند دیگر پروژه های مربوط به نفت، در قرارداد کرسنت هم رد پای جونیور ملعون، م.ه آشکار می شود و این است راه و رسم رسانه ملی ما در برخورد با افراد و مسائل که وقتی آن جونیور ملعون دستگیر می شود می گویند م.ه دستگیر شد، وقتی در تیم مذاکره کننده هسته ای دولت برجامیان، جاسوس پیدا می شود، حتی اسمی به اختصار نیز از او برده نمی شود، وقتی در دفتر حجة الاسلام دکتر، سرهنگ، گاز انبر، لوله، حسام الدین آشنا، جاسوس پیدا می شود حتی اسمی به اختصار نیز از او برده نمی شود، اما وقتی حسن عباسی دستگیر می شود، همان رسانه ملی در خبر خود رسماً اعلام می کند که حسن عباسی دستگیر شد، یا در مورد حمید بقایی هم به همین صورت. پس چه می شود که ما نمی گوییم رسانه میلی و طرف مقابل می گوید؟
    ضرب المثل آورده اند که اینان دست پیش گرفته اند که پس نیفتند. و گرنه این ما هستیم که باید بگوییم رسانه میلی.

    در دولت های نهم و دهم، ایران نسبت به قرارداد کرسنت معترض می شود و شکایت می کند و اعلام می کند افرادی که از داخل ایران این قرارداد را امضا کرده اند، مفسد بوده اند. بر این اساس در زمان دولت های نهم و دهم، دو جلسه دادگاه برگزار می شود و ایران با ارائه مستندات خود، وجود فساد را در این قرارداد ثابت می کند. در نتیجه این مسأله، طرف اماراتی رشوه دهنده، محکوم می شود و جریمه می شود اما جالب است که تا به امروز آن طرف ایرانی رشوه گیرنده (که لعنت فراوان خداوند بر او باد)، مشخص نشده است. جلسه سوم دادگاه زمانی برگزار می شود که بیژن نامدار زنگنه (خداوند از سر تقصیراتش نگذرد) وزیر نفت شده است. همین مسأله باعث می شود ایران، تا آن جلسه هر چه رشته بود پنبه شود چرا که طرف اماراتی مدعی می شود که این بیژن زنگنه اگر فاسد بوده، چرا وزیر نفت شده است و همین مسأله باعث می شود ایران به پرداخت سی میلیارد دلار جریمه محکوم شود. یعنی سوء تدبیر شیخ خندان افراط (حسن روحانی)، برای ما سی میلیارد دلار جریمه به همراه دارد. جالب آنکه در جلسه بررسی صلاحیت وزیر نفت در مجلس، دانایی چون دکتر زاکانی نسبت به این مسأله هشدار داد اما همان مردمان نادان، گفتند اینان افراطی اند و سیاسی کاری می کنند.

    این پایان مصیبت کرسنت نبود. با مشاهده محکوم شدن ایران در دادگاه بین المللی، کشور ترکیه که خریدار گاز مملکت ماست، معترض می شود که چرا گاز را به قیمت بسیار نازل به طرف اماراتی داده ای اما با ما گران حساب کرده ای. دولت انفعال در این مورد مجبور می شود به ترکیه هم گاز مفت بدهد. و این است تدبیر این آقایان. نابودی منافع ملی و سرمایه های ملی ما نتیجه تدبیر اینان است. که این یعنی در دورانی که دولت برجامیان روی کار است، سوء تدبیر به معنای تدبیر است. بی سواد یعنی باسواد و باسواد یعنی بی سواد. افراط یعنی اعتدال و تفریط هم یعنی اعتدال. جلاد یعنی شهید و شهید یعنی جلاد و در کل جای فضائل و رذائل با هم عوض شده اند.

    همان افرادی که آن قرارداد سرتاسر فساد کرسنت را امضا کرده بودند، امروز آمده اند و توسعه فاز یازده پارس جنوبی را طی قراردادی به شرکت فرانسوی توتال سپرده اند که پنجمین شرکت نفتی فاسد در دنیاست. و جالب تر آنکه محتوای قراردادی را که با توتال بسته اند، محرمانه نگه داشته اند و هیچکدام از آن مردمان نادان نیز نیامده اند بگویند که اگر این قرارداد، درست است و منافع ملی ما را تأمین می کند، چرا محتوای آن محرمانه است؟ آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟ شما ببینید وقتی کلیات مدل جدید قراردادهای نفتی، موسم به IPC ، چنین بحث بر انگیز باشد، جزئیات آن در حد فاجعه خواهد بود. اما شما ببینید وزارت نفت آنهمه تهمت را به جان می خرد ولی همچنان محتوای قرارداد را محرمانه نگه می دارد؟ علت چه می تواند باشد غیر از اینکه عقد این قرارداد برای یک عده خاص، منافع فردی بسیاری به همراه دارد؟ و بعدها تاریخ از ما سؤال خواهد کرد که مردمان قدیم چه کسانی بوده اند که چنین افراد فاسدی را بر مسند امور گمارده اند.

    در مورد سند 2030:

    وقتی متن یک نوشته انگلیسی را مطالعه می کنیم، معنا و مفهوم هر واژه، معنا و تعریف آن در دید نویسنده آن متن است. یعنی وقتی در متن سند 2030 می نویسد خانواده، یعنی خانواده ی انگلیسی و نه خانواده ایرانی. خانواده انگلیسی هم مثل خانواده ایرانی نیست که متشکل از زن و مرد و فرزندان باشد، خانواده انگلیسی می تواند متشکل از مرد و مرد و یا زن و زن باشد. یعنی همجنسگرایان در دید آنها می توانند تشکیل یک خانواده بدهند. وقتی چنین سندی از سوی ایران پذیرفته می شود، باید فردا روزی منتظر قطعنامه های متعدد باشیم به دلیل نقض حقوق بشر مد نظر آنان. چرا که طی این سند باید همجنسگرایان اجازه داشته باشند تشکیل خانواده بدهند و اگر به آنها اجازه داده نشود، قطعنامه علیه ما صادر خواهند کرد.

    نکته ای که ذکر کردم، بسیار نکته ساده ای است که حتی فهم و شعور یک کودک شش ساله هم به آن می رسد. چه می شود که شعور یک عده باسواد و البته دانشمند!! در جلسه هیئت دولت به این مسأله بسیار ساده نمی رسد، یا للعجب. یک عده از بی خردان دور هم جمع شدند و یک سندی امضا کردند که امروز مجبور شدند آن را لغو کنند. جای بسی تأسف است که ما مردم، با انتخاب و اختیار خود، افرادی را بر مسند امور گمارده ایم که سرِ سوزنی نمی اندیشند و تعقل نمی کنند. و اگر هم با اندیشه و تعقل چنین سندی را امضا کرده بودند، قطعاً یک مشت خائن بر مسند امور گمارده ایم.

    یادمان نرفته که دولت برجامیان در سال 1395 وقتی با کارنامه خالی دولت مواجه شد، خواست، چند صفر از پول ملی حذف کند، اما وقتی با ابعاد آشکار و پنهان این قضیه نظیر هزینه هنگفت لازم برای جایگزین کردن اسکناس های موجود با اسکناس های جدید، مواجه شد، به کل، قید آن مسأله را زد.

    این مسائل و مسائلی از این دست، همه و همه در راستای سیاست زدایی از جامعه است. تا در هر برهه ای از زمان، توجه ملت به نقطه ی خاصی معطوف شود و توجهات از مسائل اصلی مثل رکود بی سابقه حاکم بر بازار، وضعیت نابسامان تولید، آمار رو به رشد بیکاری، افزایش روز افزون بدهی دولت برجامیان به بانک ها، فقر و تنگدستی و وضعیت سخت زندگی قشر مستضعف به ویژه در مناطق محروم و صدها و هزاران معضل دیگر، منحرف شود.

    به امید روزی که مردمی آگاه داشته باشیم که حتی بدون اندیشه، دهان خود را نیز برای سخن گفتن باز نکنند.

  • با سلام و صبح بخیر به همه کاربران گرام...

    دوست گرامی...نفس بابا..

    من نظر شما رو قبول دارم....
    بحثی باهاش ندارم اصلا!

    فقط در خصوص 2030 ...
    بله ..
    سند 2030 یکسری مشکل اساسی داشت...
    اما اون بخشی که به آموزش « منطبق با همون دیدگاه شما » مربوط بود ، میشود با یک اصلاح ریز بینانه و موشکافانه ، به افزایش سطح آگاهی و جلوگیری از آزار جنسی کودکان بسیار کمک کند.



    دوست گرامی....جناب ج.م...

    خوشحالیم که با تمامِ بی در و پیکر بودن سایت روشنگری ، هنوز میهمانانِ خوارجی و معاویه ای و عمرو عاصی ، تواناییِ نظر دادن و بودن در کنار شما اعضای محترمِ فاتح جمل و مصادره کننده ی کربلا ، را داشته و بر خلاف توصیه نامه های سرکوب گرانه ی شما «حتی در این قسمت کوچک و محدودِ نظرات» ، هنوز میتوانند نظر بدهند.
    و البته شکر گذاریم که با شروعِ بحث 2030 در کشور ، همه ی عزیزانِ دلواپس ، صاحب دو جین بچه! شده اند...
    خدا به آنها ببخشد و از آنها محافظت نماید ( :
    انشاءالله


    اما بعد...
    ببینید....
    شما که جزو اعضا و فعالان در بخش نظرات هستی ، با نظرات بنده ی حقیر آشنایی دارید.
    میدانید که در خصوص 2030 چه نگاهی دارم!

    در خصوص این سند و تذکری که رهبری ، بدرستی دادند ، دو دیدگاه وجود دارد....
    اولین دیدگاه ، دیدگاه سیاسی و جناحی به آن میباشد ، که مانند بقیه موارد از آن یک چماق ساخته برای زدن دولت!
    دولتی که به تایید مردمِ حداکثری رسید و مشخص شد که مشکل خیلی ها خودِ مردم اند.....
    و این روزها هم شاهدِ حمله ی بی شرمانه و ناجوانمردانه ی مستقیم به مردم ، و با استفاده از خود کلمه ی مردم ، توسط ارگان ها و اشخاص «بظاهر» مقدس هستیم.
    و خیلی جالبه که اینها ، خودشان قبل از هرکس ، رقیب هراسی کرده و نداهای توخالیِ وا دینا و وا اسلاما را سر دادند ، اما عادت دارند که عیب خود را به طرف مقابل نسبت دهند.


    دومین دیدگاه:
    دیدگاه بی طرفانه و البته تحلیل گرانه و موشکافانه به 2030.....
    که خوب و بد ، را در آن کاملا تمیز میدهد.


    اینجانب ِ کمترین ، با دیدگاه اول مخالف بوده و در برابرش «در حد توان» می ایستم...
    و از دیدگاه دوم «حتی اگر خلافِ خواسته ها و تفکراتم باشد» حمایت و پشتیبانی میکنم.
    چنانچه بارها و بارها هم در این سایت این حمایت را کرده و بدان احسنت گفته ام.
    در موردِ تحلیل خود در خصوص 2030 ، بارها نظراتی داده ام.
    با تکرار آنها سرتان را بدرد نمی آورم..



    اما مباحث دیگر مطرح شده ی جنابعالی....

    بنده ، اینجا حرفی از احمدی نژاد و اصول گرایی و اصلاح طلبی نزده ام...
    چون شما اشاره کردید ، نظرم را میگویم.

    احمدی نژاد چوب خودش را میخورد...
    چوبِ سکوتش را!
    چرا ؟
    چون تفکرِ حامیانِ دیروز و برائت کنندگان امروز را نشناخت!
    شما را نشناخت....

    از انتخابات سالِ 88 تا سالِ 90_91 ، هر کسی که مقابل احمدی نژاد ایستاد ، به معنای واقعی حذف شد!
    منظورم فقط اصلاح طلب نیست ها...
    ما شاهد این بودیم که حتی وقتی وزرای سابق ، یا وزرای وقت و یا نمایندگان موافقش در مجلس ، کوچکترین انتقاد را به وی میکردند هم ضربات شدید را تجربه میکردند ، و میگفتند که فلان وزیر یا نماینده دیگر اصول گرا نیست!
    خیلی از این بی وفایی ها ، و سرکوب ها ، از جانبِ خودِ احمدی نژاد نبود!
    اما احمدی نژاد ، سکوت کرد در برابر این سرکوب ها....
    چون خیال میکرد که این سرکوبها ، بخاطر خودش است!!!
    اما نبود.
    و در سال 92 ، خیاط افتاد در کوزه!
    و خودش شد ، آماجِ این بی وفایی های تکراری!
    آنچه که در انتخاباتِ امسال اتفاق افتاد ، فقط تیرِ خلاص بود .... وگرنه امثال حداد عادل در سالِ 92 اعلام برائت غیر رسمی کردند...وحتی قبل از آن!
    و خود این بی وفایی ها هشداریست برای امثال جلیلی و قالیباف و رییسی ، که زیاد روی وفای اطرافیانشان حساب نکنند!
    اشتباه نشه ها...
    نمیخوام بگم که مثلا اصلاح طلبان برا هم میمیرند.....نه.
    اما بهم تیرِ خلاص هم نمیزنند.



    جناح فکری شما علاقه ی خاصی به مصادره کردن دارد!
    امام عصر «عج» ، امام هشتم «ع» ، امام حسین «ع» ، انقلاب و انقلابی بودن ، بصیرت « خیلی جالبه که یک فرد که چشم سَرَش کور هست ، چشمِ دل را مصادره کند» ، قرآن کریم ، و .....

    افراد یا باید با این جریان همراه باشند که میشوند رهروان راه حق و معصومین....
    یا اگر غیر از آن! « نه مخالف ، بلکه غیر» باشند ، میشوند بی بصیرت ، پوچ اندیش ، فتنه گر ، مفسد ، دزد ، هیز و ...
    البته ، این بشدت تکراری و کلیشه‌ای شده... دیگر مردم عادت کرده اند!


    جناب ج.م
    رییس‌جمهور ایدآلتان ، بیخ ریشِتان است.
    احمدی نژاد باعث شد که حرف های امروز و دیروز تفکر شما ، بشکل 180 درجه ای متناقض شود!
    میشود تیتر زد:
    «دلواپسان و مردمِ فتنه شکن و بابصیرت 88 تا مردمِ فریب خورده و ترسانده شده ی 92 ...» ... « که معلوم نیست چرا به روحانی رای داده اند»
    ( ;

    نه فقط مردم ، بلکه در تمامیه مواردِ دیگر.



    چه دعای زیبایی در آخر کردید!


    ان شاءالله خدا همممون را هدایت کنه....
    انشاءالله..

  • نه زور الکی بزن برادر نه سفسته کن! فعلا که پزشک قانونی این اراجیف رو در مورد این حادثه فجیع تایید نکرده. پس فعلا قضیه، عذر می خوام، تجاوز منتفیه. برا همین گفتم شما بل گرفتی. همونطور که گفتم شما بیشتر دلت واسه جناح سیاسیت می سوزه و بس و هی داری سعی می کنی از این ماجرا به نفع اونها استفاده کنی. اما جای تو بود رضای خدا رو مقدم بر سیاسی کاری می کردم. من طرفدار هیچ جناحی نیستم. من طرفدار اسلامم. و اعتقاد دارم با همه وجود که اسلام کاملترین دینه. و من تا به حال هر گز نشنیدم و نخواندم و ندیدم حدیث یا آیه ای که به ما دستور داده باشه از طفولیت این مسایل رو به کودک معصوم آموزش بدیم. من هیچ شما علمای مت رو هم قبول ندارید گویی. تا بحال نشنیدم علمای آگاه به مسایل روز ما، مجتهدین عظیم الشان چنین دستوری داده باشن. شما حتما مجتهد دارید برید از مجتهدتون بپرسید که حکم این کار از نظر اسلام چیه! این وظیفه یک مقلده!!! پس به وظیفه دینی تون عمل کنید.گور پدر سیاست بی پدر مادر. شما دلیل آوردین که بچه بالاخره از این ور اون ور می شنوه و می فهمه. اولا اگر هم اینطور باشه در سن کودکی نخواهد بود و در نوجوانی خواهد بود و البته سعی ما والدین اینه که تا بچه به سن ازدواج نرسیده چیزی از این ماجراها ندونه! بخاطر خودش و فقط خودش که بتونه رو چیزهای مهمتر که با اقتضای سنش اولویت داره تمرکز کنه. بعد، اگر بچه از این طرف اون طرف یه چیزای متوجه بشه، به اندازه ای نخواهد بود که با آموزش تمام و کمال بهش داده بشه. در آخر این متوجه شدن از دور و بر هم سوغات همون غربی های از خدا لی خبر و کم خردی برخی والدینه که ماهواره و کوفت و زهرمار رو در دسترس کودک قرار می دن و تصورشون اینه که بچه متوجه نمی شه. اما .... متاسفم برای این والدین بی مسئولیت. اگر جامعه واقعا همت کنه که نسل جدید تا قبل از سن ازدواج وارد این قبیل مسایل نشه این اتفاق قطعا میافته و ذی نفع حتما و حتما جامعه است. در ضمن اروپا و غرب اول فکر می کردن فروید خیلی روشن فکره! شما مراقب باش به روز اونا دچار نشی و در توهم روشنفکری داشته های با ارزش دینی رو به باد فنا ندی. شیطان یکی از کاراش همینه که کارهای به شدت غلط رو به شدت مثبت و روشنفکرانه جلوه می ده. در آخر این روشنفکریتون و بلند نظری تون رو نگه دارید برای فرزندان خودتون و برا فرزندای ما تصمیم نگیرین. در پایان والدین عزیز بشدت مراقب کودکان باشید مخصوصا فرزندان دخترتون. فیلم دخترها فریاد نمی زنند نگاه کاملا موشکافانه ای به این مسئله داره. کاش پدر و مادر ها مسائلی رو که این فیلم فریاد می زنه جدی بگیرن.

  • ( :

  • کودکان سرزمینِ اسلامیِ ایرانیِ ما باید بتوانند از نظر جنسی از خود محافظت کنند!
    و در زمینه ی مزاحمت های جنسی ، آموزش ببینند.

    #نه

    نه!
    به خشونت و آزار کودکان

    نه!
    به نگاهِ کوته نظرانه به سند 2030

  • کجای سند از دفاع شخصی در برابر این هیولاها گفته شده:/
    خوده اروپا و امریکا ک این سند رو اجرا کردن چرا این همه اماره تجاوز هاشون بالا هست؟؟؟ میشه جواب بدی !

  • امنیت ایران از همه ی دنیا بیشتره
    آزادی در ایران از هنه جای دنیا بیشتره
    تجاوز در ایران از کافران غربی کمتره
    اقتصاد ربوی کافران غربی ویرانه
    موشک های دشمن تزئینیه و مال ما خداس
    گشنگان در ایران از تمام دنیا کمتره
    و..........

    دورغ هایی که از رسانه های محدود و کوته فکر و دیکتاتور میشنویم.

  • معلومه تجاوز کمتره اگر این اتفاقا الان شوک هست برای مردم اینکه جاهای دیگ اونقدر زیاده که براشون عادیع/معلومه اقتصاد ربوی ویرانگره وگرنه این همه بدهیه هایی ک کشورای بزرگ غربی بالا اوردن چی
    چندتا مثال از رسانه ی نامحدود و بلند نظر و غیر دیکتاتور معرفی کنید؟

  • همه این مشکلات ازاینجا ناشی می شود که در عمل نمی خواهیم زیر بار قرآن و خدا برویم.دنبال دلمانیم.

  • ( من این کلیپ روندیدم وفقط در جواب اقا رضا متن گذاشته ام )
    اخه داداش چرا این قدر کوته نظری تو کافیه یک نگاه بندازی به امریکا چه قدر بلا سر کودکانشون اومده اون وقت میفهمی سند 2030 چه قدر خانمان سوزه ....اینکه یک جوون توی سنی که مهم ترین سن زندگیشه فقط بگه سنیه که ادم باید خوش بگذرونه ودوست دختر بازی کنه بنظرت این سند سند مناسبیه ...چرا این قدر تو امریکا زندگی ها متزلزله ؟نه تو دلیلش رو به من بگو ....ما همه میخواهیم نه بگوییم به ازار کودکان بی گناه ....
    التماس تفکر داداش

  • ج.م 96/4/22 ساعت 11:21

    سلام علیکم
    کودکان سرزمین اسلامی ایران ما باید براساس اسلام و قران آموزش ببینند
    نه براساس ننگ نامه های حسن جسمانی
    شما فقط یک طرف قضیه رو میبینید
    نمیدونید اگه بچه در این مورد اموزش ببینه چه خطرات روحی روانی داره وبرای خودجامعه
    البته شایدم بچه نداشته باشید
    یا نمیدونید یا نمیخواهید بدونید
    حالا10/20ساله هامون فهمیدن وضیعت جامعه اینه که بایه شعارووعده ی ازادی(البته تعریف متفاوت)جوونای دانشگاهی و...گول میخورن(البته نه همه بین این دانشجو ها و جوونا افراد با بصیرت مخلصم زیاد هستکه اگه خدایی نکرده اتفاقی افتاد به اختیار با جان خودشون میمونند پای انقلاب نمیرن اونطرف اوضاع خوب شد برگردند)
    حجاب بعضی اینطورو....
    بابا به پیر به پیغمبر(ص)ما اصولگرا نیستیم تا موضع میگیریم جلوی شما احمدی نژاد رو سر ما میکوبید نه ما دلواپسان انقلابی تندرو ها جهنمی ها و...هستیم که داریم خون دل از دست این تفکر اصلاحاتی میخوریم البته احمدی نژاد96 دست کمی از اصلاحات نداره
    ولی خداییش فکر کنین دور اول احمدی نژاد به مراتب از دور اول روحانی بهتر بود بماند که هر چی الان داریم از روحانی ضربه میخوریم تقصیر احمدی نژاد
    هی میگین 26ملیون30ملیون شما نه ولی همفکران شما میگند
    23ملیون البته همین 23ملیون اصلاحاتی نیستند به عینه دیدیم بعضی مردم فریب همین شایعات رو خوردند
    چرا در کنار 23 ملیون نمیگید روحانی اولین رییس جمهوری بوده16ملیون مخالف داشته؟
    روحانی این دفعه کلید نیورده به خدا تیشه اورده اینی که راست راست دشمنان وایمیسن میگن ما باید تقویت کنیم اونایی که با ولایت فقیه وسپاه مشکل دارن جهت براندازی نظام فکر میکنین کیا میگه
    وقتی میاد غدیر رو زیر سوال میبره تا جایی که مفتی عربستان میگه کار ما رو راحت کرد...
    ایات و روایات رو تحریف میکنه به نفع خودش و....
    روحانی فقط لباس روحانی پوشیده وگرنه دین رو فقط جاهایی که به نفعشه فهمیده وضربه ای که از این منافق داریم میخوریم بیشتر از ضربه دشمنه
    برادر یه ذره فکر کنید کجای قران واسلام گفته چنین کاری رو؟البته شاید توی اسلام رحمانی و اعتدالی چنین چیزی باشه ایا واقعا خدا و اهل بیت(ع)از این چنین چیزی راضین؟
    شهدایی که رفتند تا ما بمونیم راضیند؟

    اگه لحنم تند بود ازتون عذر خواهی میکنم حلال کنین
    ان شاءالله خدا همممون را هدایت کنه


  • ج.م 96/4/22 ساعت 11:18

    .

  • چه بولی گرفتی شما. یا بچه نداری. یا بچه نداری. شما حتما بچه نداری. و حتما نمی دونی بلوغ زود رس یعنی چی. اگر این اتفاق بیافته بچه باید ازدواج کنه جناب روشنفکر وگرنه دچار مشکلات زیادی می شه چون یه نیازی در وجودش خیلی زود تر از موقع ایجاد شده و باید به این نیاز پاسخ بده. شوخی و بچه بازی که نیست. این آموزش هزارو یک مشکل برا بچه معصوم ایجاد می کنه. پس خاک بر سر هر کی که به فکر جناح سیاسیش هست اما بفکر بچه مسلمانی که اجازه پاسخ به میل جنسی خارج از ازدواج رو نداره نیست. این قسمت ۲۰۳۰ مورد تایید شما واقعا پر از کثافت کاری و بی بندوباریه. پس شما قطعا بچه نداری! اگر هم داری و شدیدا فکر می کنی کار درستیه، دیر نشده خودت بهش آموزش بده. اگه به حرف من نرسیدی! فقط قبلش یه شوهر یا زن خوب واسش در نظر بگیر که بهش ستم نکنی و ازش انتظار داشته باشی تا بیست و چند سالگی یا حتی بیشتر این میل رو سرکوب کنه. خود دانی!

  • سلام!
    قبول دوستِ بی انصاف...
    من بچه ندارم...
    اصلا من بی بصیرت...منحرف...و..
    هرچی شما بگی...

    اما همه ناموس داریم حتما....


    عزیز برادر...
    شما چه دلت بخواد .. چه دلت نخواد.
    چه صلاح بدونی و چه ندونی.
    چه خوشت بیاد و چه بدت بیاد.
    بچه ت و ناموست یه اصطلاحاتی رو میشنون و یه اتفاقاتی براشون بوجود میاد...بدون شک!

    من میگم اگه تو محیط سالم و منطبق با علم اتفاق بیفتد بهتره ..
    همین.
    حالا اگه شما پَستو رو راه حل میدونی و حرف غیر خودت رو هم بر نمی تابی ، من مقصر نیستم.

  • اره درسته هممون ناموس داریم ولی شما داری میگی به جا یه راه حل پیدا کردن بریم تودل مشکل تا مشکل حل بشه ...من خودم از طریق اطرافم فهمیدم قضیه از چه قراره ...ولی باید خانواده ها تا حدی توانایی تربیت فرزند رو داشته باشند تا بتوانند فرزندشون دوست باشن وبه تمام سوالات بچه هاشون به گونه ای پاسخ بدن که بچه ها دچار مشکل نشن نه اینکه از اول بهشون بگن این طوری اون طوری من خودم سر این قضایا کلی دچار مشکل شدم بهتر از هر کسه دیگه ای میفهمم که اگر سند 2030 اجرا بشه چه بلایی سر بچه ها میاد