چه بر سر غیرت بعضی مردان و حیای برخی زنانمان آمده?


فروشنده لباس: نمیگذارم همسرم از این لباسها بپوشد...
چه بر سر غیرت بعضی مردان و حیای برخی زنانمان آمده
#غیرت_علوی
#حیای_فاطمی


+ 
6

- 
1
ارسال در 1396/4/8 ساعت 08:22 2017-6-29 08:22:54
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • از انقلاب اسلام 38سال
    گذشت ولی ایران اسلامی نشد!ا

    ابراهیم نبوی

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از 36 سال که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد، بعد از اینکه دو رهبر، دو نخست وزیر، هفت رئیس جمهور مسلمان کشور را اداره کردند، بعد از اینکه ده شبکه تلویزیونی 24 ساعته و صد شبکه رادیویی 24 ساعته و هزاران روزنامه از صبح تا شب برای اسلامی کردن کشور تلاش کردند، بعد از گذشتن عمر دو نسل از مردم که بیش از هشتاد درصدشان در جمهوری اسلامی به دنیا آمدند، بعد از اینکه هزاران نفر بخاطر تلاش علیه اسلامیت نظامی زندانی شدند، بعد از ایجاد صد هزار مسجد و تربیت صد هزار روحانی، بعد از اینکه سپاه ده سال کل اقتصاد و مسائل اجتماعی و فرهنگ و بهداشت و راه و صنعت و کشاورزی را در دست خودش داشت و دارد، اعلام کرد:

    «اسلامی شدن برخی دستگاههای نظام به کندی پیش می رود.»

    حالا من نمی دانم که ما باید
    چه کنیم؟ رئیس جمهور که التزام به ولایت دارد، ولایت هم که عین اسلام است،
    نامسلمان ها هم که الحمدالله نه می توانند وزیر و وکیل بشوند و نه می توانند روزنامه و مجله و تلویزیون داشته باشند، حتی ارمنی ها و یهودی های کشورمان هم از مسلمان های کشورهای دیگر مسلمان تر هستند، ما باید چه کنیم؟ شما یک هویج را گرفتی و هی تلاش می کنی تبدیلش کنی به آلبالو، این کار شدنی نیست.

    چطور می شود
    که آرتور آیهام پوپ ایرانشناس که سالهاست مرحوم شده و در اصفهان دفن است قبرش لانه جاسوسی است، رابرت مرداک که در آن گوشه دنیا تلویزیون خرید و فروش می کند تمام سرنوشت فرهنگ کشور را در دست دارد، ولی نظام جمهوری اسلامی 77 میلیون آدم و دستگاههایی را که 36 سال در اختیارش بوده نمی تواند کشور را اسلامی کند؟

    اسلامی شدن هم که به این سادگی نیست، ملت هشت سال می دوند دنبال آیت الله خمینی و هی صبح تا شب می گویند روح منی خمینی بت شکنی خمینی و آقا هی دست نوازش بر ابرها می کشد، بعد از سی سال معلوم می شود که پسر و دختر و نوه و نتیجه و ندیده و نبیره و همه بازماندگان بنیانگذار جمهوری اسلامی از کفار هم بدترند.

    تقصیرمردم چیست؟ یا مثلا
    امام خمینی می گوید «من در منتظری نه یک بار بلکه چند بار خلاصه شده ام.» مردم هم می افتند دنبال آیت الله منتظری و هر کس با آقا مخالفت کند دهانش را خرد می کنند، بعد یک دفعه در عرض دو ساعت قائم مقام رهبری و نایب الامام منتظری می شود شیخ ساده لوح.

    مردم چه تقصیری دارند؟
    دستگاهها چه تقصیری دارند؟

    یکی به اسم میرحسین موسوی را
    می کنند نخست وزیر، هشت سال آیت الله خمینی از او حمایت می کند، بعد از استعفایش می رود توی خانه نقاشی آبستره می کشد، هر چه به او اصرار می کنند بیا رئیس جمهور بشو نمی آید، بالاخره بعد از بیست سال نامزد ریاست جمهوری می شود
    با سلام و صلوات، دهانش را که باز می کند، یک دفعه تبدیل می شود به فتنه گر و جاسوس آمریکا و مزدور آفریقا و پرتش می کنند توی خانه در را به رویش قفل می کنند. مردم که وقتی دنبال موسوی رفتند او نخست وزیر امام بود، مردم و دستگاهها چه تقصیری دارند؟


    از وسط همه رهبران کشور یکی پیدا می شود مثل آیت الله خامنه ای که تبدیل می شود به رهبر.

    یک خواهرش می شود هوادار مجاهدین خلق، شوهر خواهرش می شود سخنگوی مجاهدین خلق،
    خواهرزاده اش می شود عنصر مساله دار، برادرهای رهبر هم می شوند عناصر معلوم الحال، وقتی رهبر مملکت نمی تواند اطرافیانش را درست کند، مردم عادی و
    دستگاهها چه تقصیری دارند؟


    بعد از نابودی همه دشمنان اسلام کسی که نورچشم امام و دشمن همه دشمنان نظام و دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی بود و امام جمعه تهران و رئیس جمهور کشور شد، هاشمی رفسنجانی بود.
    ملت گفتند این یکی دیگر مظهر اسلام ناب محمدی است، افتادند دنبال او و هی کارخانه افتتاح کردند و سد ساختند و سازندگی کردند و گل کاشتند و پیش رفتند،
    آخرش تمام روزنامه های اسلامی کشور پر شد از فحش به هاشمی که دخترش فلان است و خودش بهمان و نابود باید گردد و این حرف ها.


    حالا کلا خاتمی را فاکتور می گیریم که سپاه روی او شک داشت و دارد.

    ولی وقتی خاتمی رفت، همه سپاه عقلش را گذاشت روی عقل بیت، برادران لاریجانی هم عقل شان را گذاشتند روی این دو تا، روحانیون هم کمک کردند، شریعتمداری هم وارد شد، یک دفعه یک تحفه از ارادان وارد شد که هم پیامبر زمان بود، هم هاله نور داشت، هم ساده زیست بود، هم سپاه دوستش داشت، هم رهبر. ملت هم گفتند این یکی دیگر اصل جنس است. بخاطرش کودتا شد، آدم زندانی شد، مردم آواره شدند، دو تا رئیس جمهور سابق و یک نخست وزیر سابق محصور و ملعون و مطرود شدند، آخرش هم سپاه و مجلس و روحانیون و رهبر و بقیه همه گفتند که این آقا از اول فاسد بود و همه می دانستیم و جنگیر بود و رمال بود و وردار و ورمال بود، خوب! به ما چه؟ مردم و دستگاهها چه تقصیری دارن .

  • حضرت مهمان 96/4/14 ساعت 14:28؛ اول اینکه اندکی پای خود را بر پدال ترمز بفشارید تا ما نیز به شما برسیم.

    دوم اینکه همه ی افرادی که ما در 100 سال اخیر مملکت خود با آنها مواجه بوده ایم، همگی آدم بوده اند و عصمت نداشته اند. و این آدم ها در هر برهه ای از زمان، بنا بر آنچه که اندیشه ی آنها یاری می کرده، حرکت کرده اند. بر این اساس هیچگاه نمی توان گفت فلان فرد که امروز آدم درستی است، سی سال دیگر هم آدم درستی خواهد بود.

    سوم اینکه در خانواده پیامبران ما و حتی پیامبران اولوالعظم ما، بوده اند افرادی که نزدیک ترین نسبت را با پیامبر خدا داشته اند اما فاسد بوده اند. مثل پسر حضرت نوح (ع) و همسر حضرت لوط (ع). غرض اینکه وقتی در خانواده پیامبران ما که معصوم بوده اند، افراد فاسد وجود داشته اند، هیچگاه نمی توان از آدم های عادی انتظار داشت که در خانواده و نزدیکان آنها، مفسده ای یافت نشود. از این جهت شاعر فرموده است که:

    همسر لوط با بدان بنشست / خاندان نبوتش گم شد
    سگ اصحاب کهف روزی چند / پی نیکان گرفت و مردم شد

    بنابراین شایسته است که در هر زمان، مطالعه کنیم و سطح آگاهی و دانش خود از مسائل روز را بالا ببریم و در نهایت از عقل خود کمک بگیریم و نسبت به حال افراد، بیندیشیم.

  • عزیز دل برادر اینها عادی است وقتی که در صدر اسلام ابوبکر ها ،عمرها و عثمانی ها و طلحه ها و زبیرها باشد که خود امام علی فرمودند اگر عبدالله فرزند زبیر نبود زبیر از ما اهل بیت بود و در زمان حیات امام خمینی هم منتظری ها بودند و الان هم کروبی ها و میرحسین ها هستند . مهم این است که جامعه ما باید آماده بشود برای ظهور حضرت حجت چون با ظهور آن حضرت باز هم دغل بازها با ایشان خواهند آمد منتها اون موقع دیگر مردم اینقدر از این منافقین و دغل بازها دیدند که خود مردم مانع به قدرت رسیدن آنها خواهند شد. نه دیگر منافقین و دغل بازها نخواهند توانست با فریب و نیرنگ و دروغ به قدرت برسند ما باید ابدیده بشویم وخود را برای ظهور حضرت حجت آماده و قوی کنیم

  • اینجا جمهوری اسلامی ایران هست. باید نظارت بیشتری برمحصولات فرهنگی انجام شود تا لیبرالها وسکولارها و سودجویان نتوانند به ارزشهای 80 میلیون مسلمان ایرانی توهین کرده و لباسهای بی بندوباری و سخیف و زننده وضد انسانی که کلمات سخیف و هرزه روی آنها حک شده و کوتاه وتنگ و بعضاً پاره هستند. واقعاً جای تأسف است که سالهاست تهاجم فرهنگی بیگانگان و اراذل واوباش به فرهنگ غنی وجاوید ایرانی اسلامی ماآغازشده وحتی ناتوی فرهنگی جانوران انسان نمای غرب زده سالهاست اغاز شده ولی ما بی خبریم وغافل

  • Z 96/4/10 ساعت 09:59

    گروه نقد و بررسی فیلم و انیمیشن:
    https://t.me/joinchat/AAAAAEHRo9rTaZS871mlwg

  • اینا نتیجه اجبار بیجا و رفتار خشن با مردمه.
    خدا رحمت کنه خمینی کبیر رو که فرموده هاش رو مردم رو چشمشون میگزاشتن.
    ولی الان چی؟مثلا مکارم فتوا میده فرداش میشه جک بین مردم.چون مردم فهمیدن تو باطن اینا چه خبره .به قول علامه جوادی املی ظاهر مردم باطن مسئولینه.

  • بلانسبت، اما با کلاس ترین ها حیوانات هستن چون لختن

  • غیرت و حیا و شرف و ... دارد از دست می رود . افراد بی ناموس و بی عفت که از این وضعیت

    راضی و خوشحالند و بقیه هم سعی می کنند خودشان را با این وضعیت وفق بدهند .

  • خدا لعنتشون کنه...

    فرشنده های مومن لا اقل نیارن

  • به آن ها و آن خانم دانشجوی محجبه و دیگر دانشجویانی که می گویند این مسائل دغدغه ما نیست این مسائل را نشان دهید تا شاید متوجه شوند ناگهان دارد زیرشان خالی می شود و با جامعه سقوط آزاد به جهنم می کنند. اینها فکر می کنند خداوند شوخی دارد؟!! الله اکبر از این طغیان و سرکشی و دهن کجی انسان در برابر خدا! و الله اکبر از این عبرت نگرفتن از سرنوشت مردم و اقوام سابق!!!

  • احسنت