دلت باید پاک باشه؟!


موضوع آزاد شدن حجاب

**گروه چهارشنبه های سفید: yon.ir/nchwi


+ 
8

- 
7

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تو جامعه ای که رئیس شیخ مجتهد,آخوندش بیاد بگه مردم را نمی شود به زور به بهشت برد وا با این منطق احمقانه خودش کل رسالت و فرستادن پیامبران و اون همه کتاب آسمانی رو زیر سوال ببره و وبه جای دادن وعده ی ازدواج آسان به اونها وعده ی آزادی فحشا و فساد رو بده همین میشه,جالبه که این روشنفوکولها خودشون رو روشنفکر هم میدونن.
    جامعه ی ایران توسط یک سری ترسو به سمت سکولاریزه شدن میره که احمقانه ترین ومسخره ترین نوع اعتقاد هست.

  • متاسفانه تو جامعه ی ما مخصوصا" به کمک یه سری احزاب ترسو که خودشون رو معتدل میدونن دارن جوری ارزش ها رو تغییر میدن که وحشتناکه به طوری که تو جامعه ی ما فحشا,هم باشی , خوردن گوشت خوک و عرق,.... انواع کثافت کاری ها رو دارن به عنوان روشنفکری به خورد مردم بیچاره میدن و برعکس هرکی بخواد تمیز و مثل یک انسان سالم زندگی کنه بهش میگن متهجر , سنتی ,...., ای کاش این مردم سنتی باشن تا روشنفوکول, درمورد دلت پاک باشه هم که آخه والا من نمی دونم یعنی اینایی که نماز نمی خونن ,روزه نمی گیرن,انواع کثافت کاری ها رو میکنن آخرش هم با یه نگاه خمار و لبخند مسخره آمیزمیگن دلت پاک بشه یعنی دل اینها از دل اون امام ها پاکتره!!!!!!!!!!!؟؟؟ که هم اونهمه راز ونیاز,عبادت,.... که آخرش هم بازاز خودشون در برابر خدا راضی نمی دونستن. البته هرکی رو به گور خودش می ذارن .

  • سلام شما که تا اینجا اومدید لطفا تا آخر بخون . دین اسلام یه دین صریحی است . اینک میگن حجاب محدودیت نیس مصینیت است اشتباهه . حجاب عین خود محدودیت است . خیلیا شاید بگید برابری جنسیو از این حرفا . خدا در قرآن اولین کسی را که به حجاب و کنترل نگاه امر کرده مرد است . پس شما خانوم محترم باید از مرد و همسر آیندت توقع داشته باشی که حجاب را رعایت کنه و نگاهش رو کنترل کنه .حجاب مرد چیه. بغیر از دست و مو تمام جاهایی که امر به پوشش شده برای زن از طرف خدا برای مرد هم هست . همون دست هم اگر باعت تحریک زن بشه اونم هم باید مرد بپوشونه . بهش میگن احتیاط واجب .(اخرش میشه همون واجب)مرد که نباید لباس بدن نما بپوشه . شلوار فاق کوتاه که تمام داستاناش معلوم باشه .حالا دومین کسی که امر به کنترل نگاه و حجاب شده زن هست. مردی ک حجابشو رعایت میکنه از خانم و همسر آیندش انتظار داره که اونم حجابشو رعایت کنه . الکی نگید که کدوم مردو زنی با این چیزا تحریک میشه . لطفا خواهش میکنم تحقیق کنید . اگر یک درصد هم در زندگیتون تاثیر داشته باشه می ارزه . بازم اگه خواستید اطلاعات کسب کنید به این ایمیل پیام دهید. sina.adibnia@gmail.com

  • منظور از این قسمت از آیه لا اکراه في دین یعنی هیچ اجباری در دین اعتقادی نیست ولی در دین عملی همه موظف به عملند،همانطور که در صدر اسلام بعضی از ادیان در پناه امنیت دین اسلام زندگی میگردند و در اعتقاد با ما یکی نبودند ولی در عمل موظف به عدم فتنه علیه دین اسلام بودند.
    یک مثال ديگه:همسایه تان اعتقاد داره که با کفش نجس ميشه روی فرش رفت ولی زمانی که مياد خونه شما با این که ما نميتوانيم اعتقاد او را تغییر بدهیم اما او موظفه در عمل کفشش رو درب منزل شما در بياره اين ميشه معنای لا اکراه في الدين.

  • ای کاش قوه قضاییه آمار تجاوز و دلایل آن را اعلام می کردند بعد
    اهمیت حجاب معلوم می شد

  • جناب محمد 66!
    قوۀ قضائیه می تونه صرفاً آمار تجاوز رو همراه دلایل ظاهری اون اعلام کنه نه دلایل حقیقی رو!
    بیماری های نفسانی حقیقت اصلی رفتار ناهنجار تجاوزه اما لحظه ای فکر کنید پوشش زنان یک جامعه یکپارچه چادر باشه، آیا این باعث شفای بیماری نفسانی و یا روانی متجاوزان می شه؟
    اهمیت حجاب تنها زمانی درک می شه که حجاب «انتخاب» بشه... با انتخاب دولت دوازدهم قطعاً حجاب انتخاب مردم نبوده و نیست!
    مگر با زور که... خدا نیامرزه هاشمی بهرمانی رو.. روحانی هم که ورژن دیگۀ خاتمیه...

  • با انتخاب دولت دوازدهم قطعاً حجاب انتخاب مردم نبوده و نیست!

    شما راحت بفرماييد:

    با انتخاب دولت دوازدهم قطعاً انقلاب اسلامي انتخاب مردم نبوده و نیست!

    دم خروس بعضي افراد داره آروم آروم ميزنه بيرون!!

  • بی زحمن مفهوم لا اکراه فی الدین را تا آخر آیه برید و تفسیر کنید/همینگونه ناقص می خونید و تفسیر می کنید که با بی حجابی موافقید

  • کی گفته من با بی حجابی موافقم؟
    شما هم که با برچسب زنی موافقید چقدر لا اکراه فی الدین رو فهمیدی؟
    در کامنت بنده (باز هم یکی از یکی در 96/3/15 ساعت 16:02) ذیل آدرس http://roshangari.ir/video/48652 بخون که گفتم با چی مخالفم. یعنی قبل از کامنت جنابعالی در این ویدئو

  • ... 96/3/24 ساعت 17:32

    من نه علاقه ای به برچسب زنی دارم نه عضو هیچ کدوم ازگروه های اصلاحطلب و یا اصوالگرام.
    ولی الان بری از هر خانومی که لباس نامناسب پوشیده دلیلش رو بپرسی میگه لا اکراه فی الدین...
    ولی انگار هیچکدوم ادامه آیه رو نخوندید:قَدْ تَبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ
    در دین اجباری نیست چرا که راه از بیراهه آشکار شده (یه فرد اگه میخواد به بیراهه بره در داخل چار دیواری و خانه خودش به بیراهه بره)
    خانومی که با اون همه آرایش و لباس نامناسب میاد بیرون اولا از همون اول که اونجوری تیپ نزده یواش یواش تیپش اینجوری شده دوما اون خانوم چجوری میخواد جواب بلوغ زود رس یه مشت پسربچه رو بده.این همه خانومی که با این تیپ و لباس ها تو خیابونند باعث بلوغ زودرس و حتی در مواردی خود ارضاییی خیلی ها شدند.اگه شما نمی خوایید این موضوع رو ببینید که خوب بحثش جداست و قائدتا نباید بیاید از سایت روشنگری انتقاد کنید اما اگه میخواید بدون هیچ موضع گیری موضوع رو ببینید بسم الله.

  • عزیزان
    اگر کارکرد حجاب در دین و فرهنگ پوشش ایرانی رو درک کرده اید حق دارید ازش دفاع کنید و تازه هنوز حق ندارید بهش امر کنید تا مادامی که کارکرد حجاب از زنان محجبه در ایران دیده نشده هیچ زن محجبه ای حق نداره به حجاب دعوت کنه یا از بی حجابی ایراد بگیره!!!!! چه برسه به مردان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    برید وقت بذارید. بدون پیش زمینۀ مغرضانه! مفهوم لا اکراه فی الدین رو دریابید!
    دلم می خواد یکی بیاد همین جا دم از دین بزنه... دم از حجاب بزنه.. بلکه روشنگری کنیم..
    از این ویدئوها جز غرض و مرض در نمیاد...

  • اول معنی این ایه مسئله اعتقاد به اسلام است ولی وقتی شما در یک کشور اسلامی زندگی میکنین واز مزایای اون کشور استفاده میکنین مثل امنیت و... باید رفتار هاتون هم درست کنید حجاب یک رفتار اسلامیه نه اعتقاد

  • خواهشا اول معنای لا اکراه فی الدین رو خوب یاد بگیر بعد کارشناسی کن . لا اکراه فی الدین مربوط به قبل از پذیرش دین اسلام است نه بعد از پذیرش . مثل قراردادی که تا وقتی امضا و انگشت نزدی اجباری نیست و تعهدی هم نداری ولی وقتی امضا و انگشت زدی یعنی همه مفاد اون رو پذیرفتی و دیگه حق نداری خلاف قرارداد عمل کنی

  • شما اگر چیزی میدونید به خاطر خدا و حقیقت باید بگید نه به خاطر حب و بغز با کسی که به اصطلاح خودتون چیزی بگه. میخواهید خودتان را اثبات کنید یا از دین خدا دفاع کنید.

  • اين نظراتتون را در غالب يك رساله عمليه منتشر كنيد در اختيار همه باشه. چون خيلي جاها كاملا مخالف رساله عمليه مراجع تقليد بيسواد الآنه

  • دوستان محض اطلاعتون!
    این ره از دو سو به ترکستان است!
    آخر همه عالم خود ترکستان است!