گفتگوی امیر تتلو با سید ابراهیم رئیسی


گفتگوی صمیمانه امیر تتلو با سید ابراهیم رئیسی


+ 
83

- 
25

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درود برشرفت

  • درود برشرفت

  • . 99/12/17 ساعت 10:02

    هع چقد شما بیکارید ک بجا اینکه سرتون تو زندگی خودتون باشع درباره زندگی دیگران تصمیم میگیرید، اگه باغ بونی باغچه خودتو بیل بزن والا

  • تتلو خوب و مودب بود این طوری شد چرا؟

  • چپلو 96/3/13 ساعت 22:59

    با هزار تا تتلو و چپلو و شپلو و چرخنده و خزنده و چرنده هم رای نمیارین خخخخخخ

  • وای چه ادبیاتی؟
    این کلمات از کجا اوردید؟

    علی برکت الله

  • چطور رقاصی و دست زدن و کنسرت های مبتذل و مختلط زن و مرد برای آقای روحانی مجاز است و برای دیگران حرام

  • دقیقا

  • از آقای رئیسی بعیده!!! موسیقی جزو لهو و لعب است و خدا در قرآن بارها درباره حرمت موسیقی سخن ها و مثال ها رانده و ما بی خبران، قرآن را مهجور گذاشته و دوست داریم آهنگ این آقا رو درباره امام رضا (علیه السلام) بشنویم!!! واقعا که....!!!

  • روحانی با دروغ و تهمت و شایعه واستفاده ازتمام امکانات بیت المال ودولت و یک طرفه بودن دست اندرکاران به این رأی ناحق رسید.

  • اره لابدرهبري وشوري نگهبان ازخائنينن؟؟؟حرف دهنتو بفهم اصولي،،توداري بااين حرف به سيدعلي خامنه اي رهبرايران توهين نكن

  • بچه ...رهبر در حیطه وظایفشون فعالیت میکنن شورای نگهبان هم در حال برسی مستندات ارایه شده نمیدونستی بدون ...ممکن است مستندات ارایه شده کافی نباشد و عموحسن در کرسی قدرت باقی بماند ...رهبری در پیامشون به عمو حسن نگفتند رییس جمهور منتخب بچه جان یکم اطلاعاتت رو ببر بالا

  • به نظر من آخوند ها کلا بی سوادند. چون مهمترین مرحله علم یا دانستن آزمایش آن است برای تشخیص صحت آن. اینها آن قدر دروغند که هیچ وقت جرات ندارند در حضور یک مخالف مورد آزمایش قرار بگیرند.مثلا اساس اسلام بر حضرت آدم و حوا بنا شده است و اگه این قضیه از نظر علمی رد بشه متاسفانه اگه کفر نگم اسلام هم رد خواهد شد.
    حالا یه سوال فرزندان آدم و حوا با کی ازدواج کردند؟ تمام آخوند ها هم جمع کنی نمی توانند به این سوال در حضور یک مخالف پاسخ بدهند.

  • مهمان 96/3/2 ساعت 15:54!
    عزیز برادر! یحتمل از اهالی منطق هستی .. برای همین دلم خواسته به کامنتت پاسخگو باشم..
    اما صرف نظر از اینکه بنده نه آخوندم و نه قصدم از پاسخ به شما حمایت 100% از پوشش آخوند، باید بگم شاید تعریف شما از «سواد» اندکی دچار نگرش تک بعدیه!

    عزیزم سواد در نگاه شما مبتنی بر نگاه باب شده با منشأ غربی آگاهی های منحصر به دروس تجربی از عالم ماده است!!! همان عالم محسوسات که قابل به تجربه بوده و کاملاً حسی است! آزمایش هم تنها متوجۀ همین امر است..

    از سوی دیگر اساس اسلام مبتنی بر توحید است و کارکرد آن قسط یا عدل! که این هر دو فراتر از عالم محسوسات و ماده است.
    اما از آنجا که مسئلۀ مطروحه از جانب شما «آدم و حوا» است، و نیز از این حیث که جنابعالی واجد نگرش «داروینیسم» شده ای، باید جهت درک اسلامی از حقیقت آدم و حوا، از نگاه داروین مبتنی بر اصالت ماده برای هر گونه خلقی دوری کنی تا میدان تازه ای جهت پذیرش حقیقت در ذهنت بر تو پدیدار شود.
    پس در جمع بندی اول، اسلام را نمی توان به عالم محدود محسوسات ماده و تجربیات علوم تجربی خلاصه کرد و با آن سنجید یا قضاوت کرد!
    نکته ای که داروین را به الحاد کشاند اصرار او بر قطار کردن و پیوست دادن روند پیدایش و تطور موجودات از پس یکدیگر و تعریف هر موجود در شجرۀ خلقت آن دیگری است که همگان را از اصالت حقیقی خلق در عالم ماده به اشتباه کشانده است و دین را نیز زیر سؤال برده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    البته حتی با فرض صحت نگرش داروین بر عالم محسوسات مادی و تجربی از حیث تطور مادی و کالبدی موجودات (مبتنی بر اصالت ژن و تأثیر متقابل محیط، یا همان اصل ژن برای ژن و دیگر داستان های ژنتیک)، خوب است بدانیم که خلق انسان کاملاً جدا از خلقت میمون بوده و روند تطور این هر دو کاملاً متفاوت و نامرتبط از هم در تاریخ پیدایش مخلوقات در زمین بوده است. این امر به سادگی قابل اثبات ژنومیک است!
    باور این مورد که چون مصالح اصلی(مادۀ اولیه) هر ژن تنها همان قند 5 کربنه و 4 نوع باز آلی و گروه فسفات تشکیل دهندۀ نوکئوتیدهاست و هر موجود زنده واجد ژن است پس همۀ موجودات و مخلوقات در خلقت مادی شان در یک سلسلۀ عظیم تاریخی واجد یک منشأ هستند خام اندیشی محض است و بس!!!!!!!!!!!!!!
    چراکه مبتنی بر قانون «نظم» در خلقت که حتی همان مقولۀ ژنتیک برپایه های آن استوار است (اگر بدانید حتی یک جهش نقطه ای منتج به بروز ناهنجاری های عظیم در کالبد موجود زنده و نسل های حاصل از آن خواهد شد)، نمی توان اصالت « تصادف» را برای خلقت این همه نظم سازمان یافته و تنوع در مخلوقات جهان ماده پذیرفت و این پیدایش عظیم را صرفاً از نوترکیبی های اتفاقی متصور شد! (کوته فکری است)

    اما در باب اصل موضوع؛ از آنجا که روح انسان حاصل دمش روح خداست و نیز بدین سبب که روح انسان هم خلقی است (یعنی خلق شده)، می توان برای آن صرفاً پس از حضور در کالبد مادی، وجه تعلق در نظر گرفت از این رو در چنین هنگامی وجه تمایز جنسی کالبد مادی انسان بر روح او مؤثر خواهد بود نه تنها تا مادام به حضور در کالبد و در قید حیات مادی و دنیوی اش بلکه تا قبل از رجوع آن الی اللّه تبارک و تعالی!
    بدین ترتیب پذیرش وجه روحانی آدم و حوا منوط به نحوۀ خلقت انسانی ایشان قابل به حصول است..
    هرچند از باب فلسفی هم که ابعاد مختلف زمان و عوالم زمانی محاط بر آن را مورد بررسی قرار دهیم، می توان به حضور کنونی آدم(ع) و حوا(س) مؤمن شد...که اینجا مجال آن نیست..
    پس من حیث المجموع، حکایت هبوط آدم و حوا بر زمین را می توان از جسم مُمَثل ایشان به کالبد تماماً فیزیکی در زمین نسبت داد. ضمن اینکه فرآیند فرزند آوری نه به مفهوم تولید مثل چه بسا که از جسم ممثل در عوالم عُلوا هم جهت انطباق هنگامه(زمان موعد به اذن حضرت حق) بر کالبد دنیوی در ساز و کار دیگری قابل باشد.. و ما بی خبریم..
    حکایت فوضولی انسان بر آنچه ذیل آن واقع است حکایت درد خُردی او در قبال خداوندی است که او علیم است... و این خود حکمی است بر سجدۀ حاکی از ذلت ما به درگاه اللّه اکبرش...

  • راستی احیاناً پرسش شما به دلیل کامنت بنده در 96/3/1 ساعت 00:34 که به Pan troglodytes اشاره داشتم نبوده؟!
    اون محض مزاح با ریش تراش دوستدار ریش های بنفش بود.. خیلی علمی نبوده برادر... خواستم تشابه رفتارش رو با اون موجود بامزه بهش یادآوری کنم... D:

  • برادر عزیز باز هم یکی از یکی این خود گفته شماست (( اما در باب اصل موضوع؛ از آنجا که روح انسان حاصل دمش روح خداست )). خداوند بی انتهای علمه، بی انتهای عشق، بی انتهای مهربانی، پاکی، گذشت، و ... است. حالا سوال: از آنجا که روح انسان حاصل دمش روح خداست و هر ذره بی نهایت بی نهایت و بی نهایت از خدا باز تمام خوبی ها و زیبایی ها و علم ها را در بر می گیرد. حال چرا انسان های اولیه وحشی بوده اند؟ چرا همدیگر را می کشتند و گاهی هم می خوردند؟ سواد که هیچ چرا با گذشت زمان تکامل یافتند؟ این جنگ ها وحشیانه در طول تاریخ چی بوده؟
    خدا خیلی خیلی خیلی شرمنده، مگر یه قسمت کوچیک و کوچیک و کوچیک از روح خدا وحشی و شیطانی بوده که انسان های اولیه که حاصل از اویند این جوری بوده اند.؟

  • چرای عزیزم در 96/3/3 ساعت 07:44!
    قلب آدمی (به مفهوم میدان مقام إدراک و حصول امور و در نهایت حضور) واجد قابلیت میدانی فوق العاده عظیمی است که قرآن عزیز آن را «فؤاد» نامیده است! نهایت خلوص و شاید که محل قابل به اتصال به حضرت ربوبی حق جل و علا، همین میدان بی نهایت فؤاد است...
    فؤاد ظرفیتی برای جعل معانی و إدراکات عُلوی و سفلی را در بی نهایتی همه سویه از جانب حضرت حق است! (جعل =واژه ای قرآنی به معنای قرار دادن است و شأنی جدا از خلقت دارد) .. چه بسیار آدمیانی که در تمام عمر بلندشان قادر نخواهند بود به دریافت معنایی از عالم جعل چراکه دست درکشان برای حصول به فؤاد قلبشان از پس گناهان و غفلت های بی شمار کوتاه می ماند!!!

    اما روح خلقی است و در انتساب به آدمی توسط خداوند برای هر انسان که به دنیا می آید خلق می شود ازیرا ذیل ربوبیت آن به آن(پرورش پیوستۀ خداوند بر بودشان) پیرو احوالات مختلف در تغییر به فراخور شأنی است که بدان می سد(نایل می شود)... دستخوش پروسۀ صیرورت است...
    و از آنجا که هر آدمی بنا بر اختیار اعطائی بر وجودش در این دنیا، می تواند حق و باطل را برای صیرورت (=شدن) خود آگاهانه یا ناآگاهانه برگزیند، لذا می تواند در غفلت خود، روحش را در آلودگی به نفسانیاتِ مذموم، دچار کرده و روی آن را به جانب دوری از منشأ (پروردگار جل و علا) گذارد و یا بالعکس، با «جهاد اکبر= معرفت از نفسانیت و طریق مقابله با بدی ها» در اعتلای روح به جانب اللّه همت کند..

  • اصلاح:
    و هر ذره بی نهایت بی نهایت و بی نهایت کوچیک از خدا

  • تنها دلیل بر وجود خداوند، اندیشه است. اندیشیدن در مخاوقاتش که باید یک خاقی باشد که این خلق هوشمند را آفریده است. علم فیزیک و ریاضیات از اندیشه انسان جاری شده به طوری که انسان با این علم با کائنات سفر می کنه و در آسمان پرواز می کند در صورتی که همزمان به طور مستقیم و بسیار سریع با هر کسی در هر نقطه از زمین در ارتباطه و حتی می تونند تصویر یکدیگر را به صورت مستقیم ببینند و .... . حال چه طور میشه علم فیزیک و ریاضیات (که همان اندیشه است) توسط کسانی (آخوندها و مسلمانان) حتی کوچکترین اصولی از علم فیزیک و ریاضیات نمی دانند به این راحتی مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیره و اون قسمت هایی که ازش خوششان نمی آیند را رد بکنند.
    علم دریاست تازه بعد از یک عمر تلاش و تحقیق تازه می فهمی هیچ چیز نیستی. این آخوندهای بی سواد حتی حاضر نشده اند قدمی در این دریا بزنند پس به همین دلیل خود را عالم می دانند و بس.

  • برادر خیلی عزیز باز هم یکی از یکی : دانشمند کبیر کلوین می فرماید چیزی که نتوان آن را آزمایش کرد و نتایجش با اعداد نشان داد علم نیست بلکه فرضیه یا اعتقاد است و نمی تواند قانون باشد. فرضیه برای تبدیل شدن به نظریه و علم باید و باید آزمایش شود و اگر نه هیچ ارتباطی ندارد. برای مثال اعتقاد من: من خود خدا هستم که با شکل انسان در
    امده ام حال با گفته خود شما اثباتش می کنم ((حکایت فوضولی انسان بر آنچه ذیل آن واقع است حکایت درد خُردی او در قبال خداوندی است که او علیم است... و این خود حکمی است بر سجدۀ حاکی از ذلت ما به درگاه اللّه اکبرش..)) این حکمت من است که به شکل انسان درآمده ام و اگر تو انسان فوضول باور نکنی حکایت درد خُردی او در قبال خداوندی است که او علیم است.
    یک انسان معمولی از رام می رسد و من این اعتقادم را به او می گویم اون به من می گوید مثلا اگر مردی حالا که روز است در جا به شب تبدیلش کن .این شخص خیلی خیلی معمولی چه کار کرده؟؟؟ اون دارد پروسه آزمایش برای تبدیل فرضیه یا اعتقاد به قانون و علم انجام می دهد و من به او می گویم این حکمت من است و این فوضولی ها با شما انسان ها نمی آید:...............اون هم به من می گوید تو دیوانه شده و می خندد و می رود............حالا این شخص خیلی خیلی معمولی به شما چه می گوید؟ فقط می خندد.
    این آخوندهای بی سوادند، چون اعتقاد دارند و نه علم دارند.

  • مهمان عزیزتر از جان! جناب مهمان 96/3/3 ساعت 10:15!!!
    حکیم اندیشمند استاد حسن عباسی می فرمایند: علم تنها بر وجه تجربی آن علم نیست! بلکه وقوف و احاطه بر امور عقیدتی و خصوصاً وحیانی شأن و مرتبۀ والایی از علم است که البته علوم حکمی در مرتبۀ علوی از آن مدرج است!
    در حکم استاد عباسی (اندیشمند ایرانی معاصر ما)، هر حکمی که ذیل احکام وحیانی از جانب حضرت حق تبارک و تعالی بر پیامبران الهی، شأن نزول یافته (آیات قرآن مجید) می بایست که قانون باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    در باب تفسیر جنابعالی از سخن بنده، متوجۀ برداشتتان نشده ام! بنده گفتم :«حکایت فوضولی انسان بر آنچه ذیل آن واقع است حکایت درد خُردی او در قبال خداوندی است که او علیم است... و این خود حکمی است بر سجدۀ حاکی از ذلت ما به درگاه اللّه اکبرش»
    بدین معنا که قطعاً و یقیناً خداوند به لحاظ عظمتش در هر باب، برهمۀ مخلوقاتش محاط است. پس هیچ مخلوقی را توان آن نیست که به درک أکمل از حضرت حق جل و علا نایل شود..مصداق گر بریزی بحر را رد کوزه ای چند گنجد قسمت یک روزه ای!
    استنباط شما و آن فرد خندان از سخن بنده که نشان از ایمان به بزرگی و خداوندی خدا در قبال مخلوقاتش دارد، اشتباه است..
    و اگر منکر این سخن و مقصود باشید، بایست که سری بر تفرعون داشته باشید...!!!!!!!

  • ما با یک رستم دستان (یعقوب لیث) دیگر از سیستان نیازمندیم تا از دباره فرمان به پارس بودن بدهد .
    مرگ بر غرب پرستان
    مرگ بر عرب پرستان
    زنده باد آریا، زنده باد عشق.
    ای هم وطنان عزیز من یک پارسم از استان پارس، یک خواهشی از شما عزیزان دارم: اعراب وقتی به ایران حمله کردند تقریبا بیشتر مردمان پارس را سر بریدند و زنان و دخترانشان را برای کنیز برای خودشان برداشتند. اما کثیف ترین کار آنها این بود که گفتند هر وقت سگ صدا می دهد بگویید پارس می کند و حالا من شما می خواهم که هیچ وقت این کلمه را استفاده نکنید و برای انتقام بگویید سگ عرب می کند.

  • پارس آریای عزیز!
    همانطور که قبلاً هم گفته ام بار دگر می گویم..
    تکیه بر نژاد ویژه در این خاک کهن کار عبثی است! زیرا در طول تاریخ دور و درازی آماج حملات و بعضاً پناه پناه جویان بسیاری از نژادها و اقوام مختلف بوده است و این به دلیل خاصیت جغرافیای وطن عزیزمان ایزان است!
    چرا از این منظر به این مهم نمی نگرید که یکی از دلایل هوشمندی و قوّت آنان که در خطه ای به نام ایران متولد شده و زیسته اند همین تخلیط نژادی در طی سالیان و از اقوام مختلف زمین (از شرق دور تا غرب) بوده است! (منطبق با نظر مورد پذیرش همگی شما داروین و اصل انتخاب برتر)!
    چگونه است که در همه جای علوم تجربی غربی ها داروینیسم را می پذیرید(نقض آدم و حوا!) اما در مورد تخلیط و نوترکیبی های ژنومیک نه!! اتفاقاً این علم تجربی به صحت پذیرفتنی است ... به همین دلیل برای تولید نسل های مقاوم به بیماری ها و نقص ها امروزه به تأسی از انتخاب طبیعی ژن برتر، دانشمندان به دستکاریهای ژنتیکی روی آورده اند(فارق از اشتباه یا درست بودن آن منوط به نتایج گسترده اش در طوب زمان!)
    درباب پارس کردن احتمال صحت امر می رود اما چرا خبط برخی اعراب جاهل را آن هم در دوره ای خاص به پای همۀ ایشان بنویسیم... انصاف نیست! نظیر کاری که صهیونیست با نژاد آریایی آلمان ها کرد!!!!!!! مؤاخذۀ پیوستۀ تاریخی نسل های آلمانی و تلکۀ پول و غرامت به خاطر خبط یا جنایت هیتلر در قبال یهودیان که تازه مستند هم نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پس فرق ما ایرانیان با رژیم اسرائیل چیست؟

  • فردوسی بزرگ، بزرگترین شخصیت ادبی ایران زمین می فرماید:
    شما را جهان‌آفرین یار باد همیشه سر بخت بیدار باد
    که بهر تو اینست زین تیره‌گوی هنر جوی و راز جهان را مجوی
    که گر بازیابی به پیچی بدرد پژوهش مکن گرد رازش مگرد
    چنین است کردار این چرخ تیر چه با مرد برنا چه با مردپیر
    من با وجودی که خودم شیرازیم حافظ را در مقابل فردوسی بزرگ اصلا به حساب نمی آورم.

  • ضمن احترام به سلیقۀ شما پارس آریای عزیز!
    هر بزرگی را در بزرگی خودش بستا!!!!!!!!!
    هیچکس را در آنچه عنایت ربوبی خداوند بر وجود نازنینش بوده، با دیگری قیاس مکن..
    هر بزرگی واجد نکات شایسته ای برای یادگیری من و شماست..
    عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست

  • من صدر در صد با یهود مخالفم. ولی یک سوال دارم که دوست دارم به من پاسخ بدهید تا از این گمراهی نجات پیدا کنم. چرا برترین دانشمندان جهان از فرقه یهودند؟؟؟ برای مثال:
    1-ماکس کارل ارنست لودویگ پلانک یکی از مهم‌ترین فیزیک‌دانان آلمان در سده ۱۹ میلادی و اوایل سده ۲۰ بود. او را پدر نظریهٔ کوانتوم می‌شناسند.
    2-آلبرت اینشتین فیزیک‌دان نظری یهودی الاصل آلمانی‌ها بود. او بیشتر به خاطر نظریّه نسبیت و بویژه برای هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc۲) شهرت دارد. اینشتین جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۲۱ برای خدماتش به فیزیک نظری و به خصوص ... او به دلیل تأثیرات چشمگیرش، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فیزیک‌دانانی شناخته می‌شود که به این جهان پا گذاشته‌اند. در فرهنگ عامه، نام «اینشتین» مترادف هوش زیاد و نابغه شده‌است.
    3-ورنر کارل هایزنبرگ برندهٔ جایزه نوبل فیزیک و یکی از بنیانگذاران فیزیک کوانتومی بود.
    4-سِر ایزاک نیوتن فیزیک‌دان، ریاضی‌دان، ستاره‌شناس، فیلسوف و شهروند انگلستان بوده‌است. وی در سال ۱۶۸۷ میلادی شاهکار خود «اصول ریاضی فلسفهٔ طبیعی» را به نگارش درآورد. در این کتاب، او مفهوم گرانش عمومی را مطرح ساخت و با تشریح قوانین حرکت اجسام، علم مکانیک کلاسیک را پایه گذاشت. از دیگر کارهای مهم او بنیان‌گذاری حساب دیفرانسیل و انتگرال است. نام نیوتن با انقلاب علمی در اروپا و ارتقای نظریهٔ خورشید-مرکزی پیوند خورده است. او نخستین کسی است که قواعد طبیعی حاکم بر گردش‌های زمینی و آسمانی را کشف کرد. وی همچنین توانست برای اثبات قانون‌های حرکت سیاره‌های کپلر برهان‌های ریاضی بیابد. در جهت بسط قوانین نامبرده، او این جستار را مطرح کرد که مدار اجرام آسمانی مانند دنباله‌دار، لزوماً بیضوی نیست، بلکه می‌تواند هذلولی یا شلجمی نیز باشد. افزون بر این‌ها، نیوتن پس از آزمایش‌های دقیق دریافت که نور سفید ترکیبی از تمام رنگ‌های موجود در رنگین کمان است. او فرضیهٔ موجی هویگنس را دربارهٔ نور رد کرد.

  • مهمان عزیز96/3/3 ساعت 07:29 !
    حقیقتاً مرز بین کفر و ایمان باریکتر از موی است(در مثل)!
    این را گفتم که بر سخنم خرده مگیری..
    تاریخ هست آدمی بر کرۀ خاکی اثبات کرده مکرراً که هرگاه انسان به توانایی بالقوه اش که البته خدادادی است ( مثل دمش روح!)، تکیه زده
    و تماماً عزم خویش را برای ایجاد تسلط (سلطه) بر امور فیزیک و متافیزیک جزم کرده، به توفیقات وافری در علوم حسی و تجربی(علم) نایل گردیده و همان خصوصاً در عبور از خطوط قرمز نفسانی اش منتج به تفرعون او شده به گونه ای که دیگر خود را بی نیاز از معبود دیده و خویشش را ستاییده است!
    نظیر آنچه از دوران فرعنۀ مصر باقی است که حاکی از علمی وافر و حیرت انگیز در آن زمان دارد...
    این امر (پیشرفت علم )منوط به تأمین بستر امن و مهیا در یک ثبات عالی برای جامعۀ اندیشمند است که در ادوار مختلف تاریخ برای ملل مختلف به فراخور ثبات و اقتدارشان ایجاد شده است!
    لذا نمی توان بر این که چون پیشرفت علوم در دستان یک قوم خاص نمود کرده و یا ایشان مدعی آن شده اند اصالت قائل شد.. چه بسا در مواردی ایشان ربایندۀ بنیان های علمی محصول زحمات دانشمندان و اندیشمندان نقاط دیگر دنیا بوده اند.. مثل قضیۀ هذلولی که به ابن هیثم نیز منسوب است یا خدمات بسیاری از دانشمندان مسلمان عرب و ایرانی نظیر ابن سینا-فارابی- خیام- امام صادق (ع) و شاگردانشان .. پس نمی توان با اعتماد به نگاه غربی ها منفعت طلبی ایشان را نادیده گرفت و تاریخ را به قلم ایشان پذیرفت!

    در نهایت: اگر هم علم تماماً نزد قوم یهود بوده باشد که (عقلانی و منطقی هم نیست!)، حکمی بر برتریت ایشان ندارد.. لوازم رشد و توسعۀ علوم و اندیشه در جوامع ایشان (ضمن ظلم و تنگ کردن عرصه بر دیگر اقوام زمین از دیرباز) برایشان بیشتر فراهم بوده...و از این دست ادله..

    امّــــا! آنچه مهمتر از برتری قوم یهود (بر فرض مثال) در علوم تجربی است، ضعف ایشان در ارائۀ حقیقت علوم است!!!!!!!!!!!!!!!!
    جای تأمل دارد که بیشتر علوم انسانی که بنیان های اصیل خلقت و جعل آدمی را حاکی است، توسط قوم یهود دچار نقایص عمده و یا به بطلان رفته است.. علوم انسانی برآمده از تفکر یهود منحرف، کاملاً الحادی است و نابودگر معنویت آدمی در عمر دنیوی و اخروی اش!
    لذا نه تنها جای فخر یا برتری ایشان بر ما نیست، حتی جای آن است که علیه علوم ایشان داوری حقانی شده، و بسیاری از آن حذف گردد!

  • 7تااز3تايابهتره بگم سه درچهار!!!!
    خف لطفا،،چيزي نداري بگي فقط خف.... تواحمق ترين اصوولي بودي كخ توعمرم ديدم!! خداشفات بده!!
    دكتربااختلاف10ميييييليييييون نفربرد،مرررردباش بپذيركه له شدس!!! جونسازباچرت وپرتات به كاروزندگيت برس مردخوب ني ادم ايييينهمه مجازي باشه

  • عجیبه ریش تراشی که بنفش نمیتراشی!
    بابت پیروزیتونه که اینقدر مشابه خانوادۀ Pan troglodytes که ناخواسته روی باربیکیو نشسته باشه رفتار می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    این همه فحاشی به خاطر آرامش پس از بردتونه یعنی؟
    چیه چرا اینقدر استرس دارن این لیبرال های بنفش غرب پرست؟!!!
    یا اینکه توهم غلبۀ چماقداری شون باز گل کرده تو کلۀ پوک؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    روحانیتون رأی آورده.. یه کم آرامش داشته باش! اثبات کن که حقیقتاً دیگه مشکلا تموم شدن!!!مگه همینو نمی خواستی؟ دیگه چرا تحمل حرف حق نداری باز؟ دیگه واسه چی می ترسین؟

    زمان همۀ حقایق رو ثابت خواهد کرد... ما ملت انقلابی ایران بزرگ، همه پیروز این انتخاباتیم...
    وجود می خوام غیر این زری بنویسه ناکسی که دستشو رو کنم ابدی کز کنه کنج تختخوابش!

  • صبوری کن برادر...

  • خب دیگه... شب عملیات هم رسید... به امید پیروزی جبهه حق... اینم برا همه عاشقا:

    http://www.aparat.com/v/gG7x2#


  • http://www.aparat.com/v/gG7x2

  • mrym 96/2/28 ساعت 21:48

    امام‌خامنه‌ای: گفت شیخا، هرآنچه گویی هستم/ آیا تو چنان که‌ می‌نمایی هستی؟
    استاد رائفی پور٬ استاد مهدویت که اسرائیل به خونش تشنه‌اس: اولین رَپر دنیا با عنوان ضد صهیونیست وارد میدان شد٬ ینی اساس رپ مبارزه با صهیونیست و فساد و تمام بدی‌هاست٬ میگفت یه بار یه گروه رپر اومدن پیشم گفتن میشه ماهم واس امام زمان بخونیم؟؟؟
    انقدری که وزارت ارشاد اینارو منزوی کرده واس خوندن برا امامشونم شک دارن بیچاره‌ها!!!
    دهنمکی: هنوز هم حاجی گرینف ها مخالف مجید سوزوکی ها هستند...

    سرگرم تظاهر و تأسف بودند
    با باطن خویش در تعارف بودند
    گفتند که این توبه، محال است محال!
    الحق که خود ِحاج گرینوف بودند!

    طیب:روی سینه اش عکس رضاشاه رو خالکوبی کرده بود. اهل هر خلافی بود!

    بعد انقلاب، امام کنار قبر شهید طیب رفت و گفت: طیب! تو عاقبت به خیر شدی دعا کن خمینی هم عاقبت به خیر شود.

  • عزیز مگر رضاشاه چه شه؟ شما باید علمی برخورد کنید و برای خوب بودن یا بد بودن رضاشاه با دوران قبل خودش مقایسه کنید نه با این دوران که یک قرن تمدن از آن گذشته این ناعدلانه است.
    دوران قبل از رضاشاه حکومت قاجار بود. که این حکومت پست کشور عزیزم ایران را همانند یک کیک در میان بیگانگان گذاشت به طور که هر کس یک تکه ای از آن برای خودش بر می داشت. دوران رضاشاه بله دوران رنج و رنج بود. شما دارید در یک خانه می سوزید یک نفر می آید و شما را از آتش به درون حوض پر از لجن می اندازه. بله لجنه ولی زنده موندید و می تونید خودتان را کم کم از این لجن نجات بدید و هر آرزیی دارید بهش به رسید و این طور ایران به انقلاب رسید و اگر نه کشوری به نام ایران نمی موند.

  • من صدر در صد با یهود مخالفم. ولی یک سوال دارم که دوست دارم به من پاسخ بدهید تا از این گمراهی نجات پیدا کنم. چرا برترین دانشمندان جهان از فرقه یهودند؟؟؟ برای مثال:
    1-ماکس کارل ارنست لودویگ پلانک یکی از مهم‌ترین فیزیک‌دانان آلمان در سده ۱۹ میلادی و اوایل سده ۲۰ بود. او را پدر نظریهٔ کوانتوم می‌شناسند.
    2-آلبرت اینشتین فیزیک‌دان نظری یهودی الاصل آلمانی‌ها بود. او بیشتر به خاطر نظریّه نسبیت و بویژه برای هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc۲) شهرت دارد. اینشتین جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۲۱ برای خدماتش به فیزیک نظری و به خصوص ... او به دلیل تأثیرات چشمگیرش، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فیزیک‌دانانی شناخته می‌شود که به این جهان پا گذاشته‌اند. در فرهنگ عامه، نام «اینشتین» مترادف هوش زیاد و نابغه شده‌است.
    3-ورنر کارل هایزنبرگ برندهٔ جایزه نوبل فیزیک و یکی از بنیانگذاران فیزیک کوانتومی بود.
    4-سِر ایزاک نیوتن فیزیک‌دان، ریاضی‌دان، ستاره‌شناس، فیلسوف و شهروند انگلستان بوده‌است. وی در سال ۱۶۸۷ میلادی شاهکار خود «اصول ریاضی فلسفهٔ طبیعی» را به نگارش درآورد. در این کتاب، او مفهوم گرانش عمومی را مطرح ساخت و با تشریح قوانین حرکت اجسام، علم مکانیک کلاسیک را پایه گذاشت. از دیگر کارهای مهم او بنیان‌گذاری حساب دیفرانسیل و انتگرال است. نام نیوتن با انقلاب علمی در اروپا و ارتقای نظریهٔ خورشید-مرکزی پیوند خورده است. او نخستین کسی است که قواعد طبیعی حاکم بر گردش‌های زمینی و آسمانی را کشف کرد. وی همچنین توانست برای اثبات قانون‌های حرکت سیاره‌های کپلر برهان‌های ریاضی بیابد. در جهت بسط قوانین نامبرده، او این جستار را مطرح کرد که مدار اجرام آسمانی مانند دنباله‌دار، لزوماً بیضوی نیست، بلکه می‌تواند هذلولی یا شلجمی نیز باشد. افزون بر این‌ها، نیوتن پس از آزمایش‌های دقیق دریافت که نور سفید ترکیبی از تمام رنگ‌های موجود در رنگین کمان است. او فرضیهٔ موجی هویگنس را دربارهٔ نور رد کرد.

  • آقای عزیز درسته یهودیان و مسیحیان در چند قرن اخیر تمدن علمی عظیمی را به وجود آوردند ولی اکثر آنان اعتراف می کنند که کوروش بزرگ تمدن اولیه انسان را بنا نهاد و اولین قانون جهان را نوشت و از مهر و گذشت گفت در غیر این صورت محال بود تمدن امروزی غرب به وجود می اومد . و اگه تمدن آریا به دست اعراب و مسلمانان نابود نمی شد به خداوند مهربانم قسم آریایها اولین انسان هایی بودند که بر روی کره مریخ تمدن ایجاد می کردند چون اون موقع بیشتر غرب متمدن امروز اونها وحشی و یا غار نشین و یا حتی آدم خوار بودند و ما دانشگاه داشتیم.

  • با سلام خدمت شما دوست و هموطن گرامی ، جناب والعاقبة للمتقین..

    بصورت صریح ، جواب هایی در ادامه نظر قبلم ، به‌ترتیب به بندهای شما برادر گرامی میدهم..
    امیدوارم که از حقیر مکدر نشده و مورد توجه جنابتان واقع گردد...

    1. نظر رائفی پور..
    بنده ، بشخصه حرف ها و تحلیل های این فرد کاملا محترم را ، خالی از منطق میبینم به دلایل مختلف..
    و..
    این نظر جناب رائفی پور ، در خصوص تتلو بیشتر جنبه طنز و شوخی دارد تا روشنگری!
    همین نام بردن حضرت عالی هم ، از '' بر و بکس '' تاییدی از صحبت های حقیر در خصوص پیراهن عثمان سازی ، بود.

    2. شما به حقیر نکته وارد میکنید که چرا بجای جواب به سوال ، دلایل « به زعم شما » بی ربط می آورم...
    اما خودتان امیر تتلو را به سخنرانی کوی دانشگاه روحانی ارتباط میدهید!
    پس من هم شما را به اقدامات رییسی ، قالیباف و از همه مهم تر انصار حزب الله!!!! ، در همان سالها حواله میدهم...
    که در مورد آنها ، کمتر و در مواردی اصلا پرداخته نشده!!!

    3.معیشت اصل و اساس است.
    بر منکرش هم لعنت!
    خود دولتمردان فعلی هم بر این مهم باور دارند....خودشان میگویند ، ما ماشین اقتصاد را از دره بیرون آورده و در جاده قرار دادیم!
    هنوز که به حرکت و سرعت مطلوب نرسیده ایم.....

    اما یک سواله به زعم شما بی ربط
    چرا کسانی که تا یک ماه قبل ، زیر تیترهای برادر کشانه ی جناب محسن '' توهین یک اقتصاددان به نظر آیت الله جوادی آملی در تلویزیون '' و چندین تیتر دیگر ، وضعیت مردم را خوب و اقتصاد غرب را ویران و ... میدانستند ، امروز دم از تشنج اقتصادی و مردم بدون لباس و گرسنه و شکاف طبقاتی میزنند؟؟؟؟؟
    هر ندای معیشت محوری را ، برچسب لیبرال میزدند، تاهمین یک ماه قبل!!
    حال چه شده در این یک ماه؟؟؟؟
    رای گیری! شده!!!!!!
    آنجا چرا شما نتها معترضشان نشدید ، بلکه حمایت هم کردید!!
    این است یکی از آن هزار در دل من!!!!!
    اگر یادتان رفته ، مراجعه کنید :

    http://roshangari.ir/video/47668

    4. در دروغگویی و راست گویی باید همه را دید و نه فقط روحانی را!

    5.این هم که میگویید ، طرفداران روحانی ضد انقلاب اند درست نیست عزیز برادر!
    خود شما خوب طرفداران اصلی هر کس را میشناسید!
    حداقل طرفداران اصلی روحانی ، مثل بزرگترین حامی رییسی ، صریحا نگفتند : '' مردم هیچ حقی ندارند ، هیچ حقی '' !!!!!
    مردم!
    نه برچسبهای ضد انقلاب یا فتنه گر یا لیبرال یا فراماسونر یا ......
    بلکه، مردم!

    در خصوص حسین فریدون هم ، اگر در دادگاه عادلانه محکوم شد ، انشاءالله به اشد مجازات برسد!
    اما باید منتظر خیلی های دیگر در همین دادگاه ، به جرم املاک نجومی ، جنایت و آدم کشی ، اسید پاشی و.... هم باشیم.

    6. گمانم همه چیز مشخص است در این بند حضرت عالی!
    اینکه چه کسانی دشمن مرحوم آیت‌الله هاشمی رضوان الله تعالی علیه بوده ، هستند و خواهند بود کاملا مثل روز روشن است!!!!!

    7.بنده هیچ آماری از خودم نساخته ام و اتفاقا شخص شما نیک این را میدانید.
    و متاسفانه ، یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت یازدهم رو یادم رفت بگم.
    طرح تحول سلامت!
    که در آن 11 میلیون ! ایرانی ، مخصوصا مبتلایان به بیماری های خاص و مستضعفان ، تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفتند ، که همه ، حتی مخالفان دولت هم بر این برگ زرین شهادت داده اند.

    تکرار میکنم
    بنده هیچ آماری را از خودم در نیاوردم ، و اینکه شما هم مثل جناب میرسلیم ، آمار رسمی کشور را نمی پسندید ، تقصیر من نیست.

    ما در سال گذشته! در زمینه گندم که یک محصول استراتژیک است و اهمیتش به اندازه ی تجهیزات نظامی ست ، خودکفا شده ایم!
    چهار سال قبل ما جزو بزرگترین وارد کنندگان گندم بودیم ، اما الان ذخیره ی ! گندم ما به 14 میلیون تن! رسیده که تا یک سال خیالی آسوده داریم!

    رکود بسیار مهم است ... بر منکرش هم لعنت!
    اما تورم که بی اهمیت نیست!
    قیمت گوشت زمان احمدی نژاد 30 تومن بود با تورم 40 درصد!
    الان تقریبا 38 تومنه! با تورم 8 درصد!
    اگر از آن 30 تومن تا به امروز تورم 40 درصد حاکم بود ، قیمت این گوشت کیلویی 95 هزار تومان میشد!!!!!!!!

    در مورد پارس جنوبی ..
    من نمیدانم ، چطور است که اگر دستاوردی هم باشد ، مال دولت نیست .... مال یکی دیگر است؟؟؟؟؟؟
    ولی وقتی ضعف است ، فقط و فقط و فقط از جانب دولت است!!!

    از این گذشته...
    اخوی گرامی ...
    شما از ارادت من به سپاه عزیز خبر دارید
    اما.....
    بزرگترین بدبختی اقتصاد ما دخالت ارگان های نظامی - امنیتی در آن است!

    لازم به ذکر است ، میدان مشترک گازی بین ما و قطر ، بزرگترین میدان گازی جهان است!!
    و ما امسال توانستیم بعد از بیست سال ، از قطر جلو بزنیم در استخراج!!!!!!

    در خصوص لغو 18 قطعنامه ، فصل هفت شورای امنیت و البته پرنده های خریداری شده هم ، روزها و هفته ها با هم مکاتبه داشته ایم.

    8. هنرمندان و ورزشی های حامی روحانی « بشکل رسمی »که شما همه یا اکثرشان را ضد ارزشی و زود باور! و بدون افتخار میدانید:
    استاد شجریان ، استاد مشایخی ، مهدی فخیم زاده ، فریبرز عرب نیا ، محسن چاوشی ، سحر دولتشاهی ، باران کوثری ، استاد ناظری ، علی دایی ، علی کریمی ، پگاه آهنگرانی ، طناز طباطبایی ، بهداد سلیمی ، لیلی رشیدی ، فرهاد آییش ، حمید رضا آذرنگ ، داریوش ارجمند ، فریدون جیرانی ، پانته آ بهرام ، احمد مهرانفر ، محسن تنابنده ، ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی ، سیامند رحمان «قهرمان پارالمپیک» ، ساعد سهیلی ، شیلا خداداد ، سالار عقیلی ، علی نصیریان ، و ..............

    نمیدونم...
    شاید خالکوبی های تتلو یا توهین های بزرگ طالبی ارزش شده برامون.

    9.اینکه من گفتم '' کیهانتون '' ، منظورم به کلیه دوستان ، طرفدار رییسی بود...
    اما اینکه شما کیهان را از خود ندانستید جای تشکر بنده حقیر ، از شما را دارد.
    والبته معذرت خواهی ، بابت نکارش دو پهلو..


    10. یک کلام
    قالیباف فرار کرد!
    از اول هم ، با دادن آن وعده های شاخ دم دار و محکوم به شکست و نشدنی « بحث ما میتوانیم یا نمیتوانیم نیست ها» ، فقط برای تخریب و ریزش آرای روحانی آمده بود ..
    البته کسی که وعده ی 26 در صد رشد اقتصادی!!! « همان 2.5 درصد سرانه درآمد !!!!» را بدهد ، باید هم فرار کند!!!

    این هم که می فرماید :
    '' آقای روحانی قصد اجرای برنامه را نداشته، ندارد و نخواهد داشت احتمالاً (در صورت انتخاب شدن البته). ''
    باز نظر شخصی شماست .
    اگر بنا به جواب دادن هم باشد ، باید بگویم : امثال رییسی و قالیباف بیش از سه - چهار دهه هست که نخواستند و بر این نخواستن افتخار هم کرده اند.

    در آخر
    #به یاری حق ، فردا همه ، باهر گرایش سیاسی ، به پای صندوق رای آمده و البته بعد از منتخب شدن ریاست جمهور اصلح ، حداقل این بار ، رقابت را به رفاقت تبدیل کنیم!

    یاحق.

  • تمام چیزهایی که نوشتی را از روی همان کیلیپ تبلیغاتی کپی کرده ای!

    آیا تحقیق بیشتری هم کردی؟ که ببینی اطراف و حول و حوش آن ماجرا هایی که در آن عجایب هفتگانه ذکر شده چه چیزهایی مخفی شده؟
    من میبینم عینا داری نکرار میکنی.

    کاش بیشتر و دقیق تر اخبارو و آمارو دنبال کنی و به یه کلیپ صرفا انتخاباتی اکتفا نکنی.
    هرچند الان دیگه آقای روحانی رای آورده و باید دید چطور میتونه با راه افتادن ماشین اقتصاد قیمت دلار و تورمو تو جامعه کنترل کنه...همونی که همش روش مانور میده.
    کاش بتونه صنایع رو فعال کنه که 950 هزار شغل در سال ایجاد بشه.

    ما بدمون نمیاد اما تجربه ی 4 ساله ی خوبی در عمل کردن به وعده ها ندیدیم.

    راستی دوستان بیایم یه کمپین درست کنیم و از آقای ظریف بخوایم بیاد و بند بند برجامو تو رسانه ی ملی به مردم و کارشناسا توضیح بده. به عنوان آفتاب تابان.
    خیلی ها میدونن خیلی ها هم مثل بنده ی حقیر دوست دارن از زبان ایشون بشنون.
    حاضرین این اولین مطالبه ی ملت باشه از دولت؟
    ما بیشماریم.

  • جناب رضا123؛

    در مورد بند 1 حضرتعالی: گمانم شما باید دلیل بیاورید که چرا اظهارات سخنوری چون رائفی پور را قبول ندارید و آن را منطقی نمی دانید، اما در کلیپی که آدرس داده اید، از فردی مانند مرتضی عزتی دفاع کرده اید؟؟؟

    در مورد بند 2 حضرتعالی: بنده اشاره کردم که موضوع بحث مشخص است و اکنون فقط و فقط پیرامون دیدار آقای دکتر رئیسی با امیر تتلو و ضعف های دولت یازدهم بحث می کنیم.

    در مورد بند 3 حضرتعالی: دوست بزرگوار؛ حرف که مبنای قضاوت نمی شود. در عمل باید نشان داد که طرفدار معیشت مردم هستیم. در عمل. تا کنون هزاران بار گفته ام. چرا بنده را مجبور به تکرار مکررات می کنید؟؟؟ دولتمردان اعتدالی باید در عمل نشان می دادند طرفدار معیشت هستند اما ما حمایت از نجومی بگیر را دیدیم، پورشه سوار سگ به دست را بعنوان طرفدار دیدیم و سخنی در مورد مبارزه با اشرافی گری از جانب آقای روحانی نشنیدیم چه برسد به عمل!!!! شما از کجا دریافتید اصلاحات (اعتدالیون امروز همان اصلاحات دیروز هستند) طرفدار معیشت مردم اند و نه کنسرت ؟؟؟؟

    بعلاوه دوست عزیز یکبار دیگر کلیپی را که یادآوری کرده اید با دقت ببینید و نظرات بنده را نیز بخوانید. به دقت. بنده سرِ حرفی که زده ام، هستم. اما سؤالاتی هم در آنجا پرسیدم که بی پاسخ مانده است. اگر در فرصتتان بود نظری بر آنها بیافکنید.

    در مورد بند 4 حضرتعالی: هزار بار گفته ام لیبرالیسم توهین نیست. یک مکتب فکری است. بار ها و بار ها آن را تعریف کرده ام. کسی که تفکر او مطابق لیبرالیسم است، می شود لیبرال. بماند که آقای آخوندی خود صراحتاً اعلام کرد که ما باید در مملکت لیبرالیسم را پیاده کنیم. جناب رضا123؛ محض رضای خدا برای یکبار هم که شده برسید به این نکته که لیبرالیسم در تضاد جدی با بهبود معیشت مردم است. مردم یعنی عامه مردم نه فقط سرمایه داران.

    در مورد بند 7 حضرتعالی: دوست عزیز بنده بر مبنای آمار بانک مرکزی و گمرک دولت یازدهم، اظهار نظر کرده ام. اما شما بر کدام مبنا مدعی شده اید که دولت یازدهم ما را در گندم خودکفا کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا غیر از این است که آمارسازی کرده اید؟؟؟ پس بگویید بدانیم آن کدام آمار است که می گوید دولت یازدهم ما را در زمینه ی گندم خودکفا کرده که در منافات با آمار گمرک و بانک مرکزی است؟؟؟؟؟ در مورد تورم، دیگر شفاف تر از آنچه که توضیح دادم، نمی توان گفت. اگر ریاضی می دانید مثالم کاملاً گویا بود. صحبت از تورم در شرایط رکود مثل آن است که در ریاضیات یک تابع، فاقد حد است و شما بحث از مشتق پذیری می کنید.

    آخر دوست عزیز، اگر سپاه در کارهای جاری مملکت دخالت نمی کرد که امروزه آقای روحانی حتی همان طرح ها را نیز نداشت که افتتاح کند. آن وقت چه داشتند برای گفتن؟؟؟؟

    در مورد بند 8 حضرتعالی: جناب رضا123؛ یک سؤال از حضرتعالی می پرسم. خواهشاً به دور از حاشیه جواب دهید. می خواهم نظر شخصی شما را بدانم. همه ی افرادی که حضرتعالی در بند هشتم اشاره کرده اید، محترم هستند. چه ارزشی و چه غیر ارزشی. به لحاظ انسانیت. اما به نظر شما این افراد در طول مدت فعالیت خود، مشخصاً چه اقدامی انجام داده اند که به اعتلای ایران در عرصه ی بین الملل کمک کرده است؟؟؟ شما می دانستید که علی (الکساندر) رهبری، (موسیقی دان بزرگ دنیا که رهبری ارکستر سمفونیک وین را در کارنامه ی خود دارد و به لحاظ هنرمند بودن، هزاران مرتبه هنرمند تر از پگاه آهنگرانی و امثالهم است) در دولت آقای روحانی با شنیدن وعده های ایشان به ایران آمد، ارکستر سمفونیک تهران را راه اندازی کرد اما با مشاهده ی بی توجهی های بعدی و پی بردن به توخالی بودن وعده ها، ایران را ترک کرد؟؟؟؟ بعلاوه عرض کردم که شجریان حمایت از هر نامزدی را تکذیب کرده است. بازیگرانی هم که شما از آنها نام برده اید ... ، بهتر است حرفی در موردشان نزنیم.

    در مورد بند 10 حضرتعالی: بنده می گویم برنامه ی ششم توسعه می گوید باید سالانه یک میلیون و اندی شغل در مملکت ایجاد شود. وعده کدام است؟؟؟ رئیس جمهور مؤظف به اجرای برنامه است. نکند شما هم مثل آقای هاشمی طبا معتقدید که برنامه ششم توسعه به آمال و آرزو شبیه است؟؟؟؟

    در پایان جناب رضا123؛

    اولاً خالی از لطف نیست اگر نگاهی هم به نظرات جناب mrym بیندازید. ایشان نکات قابل توجهی مطرح کرده اند.

    ثانیاً مدت هاست که بنده و حضرتعالی پیرامون مسائل مختلف با هم بحث کرده ایم. این بحث ها عمدتاً در مورد عملکرد دولت یازدهم بوده است. بنده به عنوان یک منتقد عملکرد دولت یازدهم و حضرتعالی به عنوان یکی از حامیان دولت یازدهم. می توان به جرأت گفت که هیچ یک از کاربران حامی دولت یازدهم در این سایت، وقتی بنده یکسری سؤالات بر مبنای منطق عقلی پرسیده ام یا پاسخی نداده اند و یا فحاشی کرده اند. اما حضرتعالی از این قاعده مستثنی بوده اید. چرا که در بسیاری از موارد به نظرات حقیر توجه کرده و بر مبنای برداشت خود (که گاهی اوقات هم نادرست بوده البته) به دور از توهین و فحاشی (غالباً)، به نظرات حقیر پاسخ داده اید. از این جهت بر خود لازم می دانم صمیمانه از شما تشکر کنم که از فرصت ایجاد شده برای بحث استفاده کردید و رفتاری متفاوت با دیگر کاربران حامی دولت یازدهم از خود نشان دادید. حتی اگر باز هم آقای روحانی رئیس جمهور شد، امیدوارم عملکرد ایشان به اندازه ای قدرتمند باشد که در سالیان آتی، دیگر شاهد انتقاد از عملکرد ایشان نباشیم.

    درانتها امیدوارم در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت ماه، نتیجه ای رقم بخورد که به نفع اسلام و مردم باشد و هر نتیجه ای که رقم بخورد (خواه موافق میل ما و خواه مخالف آن) امیدوارم همه ی ما آن را بپذیریم و در جهت اعتلای جمهوری اسلامی ایران در همه ی عرصه ها تلاش کنیم.

    ای مسافر طلب از لطف خدا باز مگیر / می رویم هر چه خدا خواست همان خواهد شد

    یا علی ...

  • سلام علیکم

    احسنت. عالی بود. خدا خیرتون بده.

    شب جمعه و زیارت آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام...

    انشاالله به حق آقا امام حسین علیه السلام دولتی سر کار بیاد که کشورمون رو مهیای تشریف فرمایی مولا حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف کنه.

    یا حق

  • mrym 96/2/28 ساعت 22:01

    اقای رائفی پور کسی نیستن که شما بخواید عقایدشونو تحلیل کنید٬ عقیده ایشون امام زمان و‌زندگی مهدوی٬ چیزی که پدر انقلاب ایران هدفش بوده و امام حسین در راه همین اهداف شهید شدن٬ من کانال استاد رو میدم تا دوستان خودشون کلیپشون رو ببینن و خودشون قضاوت کنن٬ در ضمن وقتی عضو کانال شدید ببینید که تا بحال هیچ بحث مربوط به سیاستی نکرده تاحالا٬ برید و کلیپ تتلو رو خودتون ببینید٬ masafiran@

  • دوست گرامی..
    من در خصوص جناب رائفی پور ، نظر شخصی خودم رو دادم..

  • رضاجان عزيزي عزززززيزززز

  • قربان شما!

  • یه تار موی تتلو ها شرف داره به کل سینمای فستیوال پرور

  • با سلام خدمت همه دوستان غیر عصبانی! و ریلکس!!!!
    مخصوصا شما جناب متقی.

    اما بعد...
    دوقطبی در این انتخابات ، از آنچه پیشبینی میشد ، دوقطبی تر شد!

    خیلی‌ها به این دوقطبی القاب فراوان دادند!
    بد و بدتر
    96 - 4
    راه و بیراهه
    و....

    تعصب در این دوقطبی ، باعث شد که حق به ناحق بیان شده و ناحق ، حقیقت گردد!

    انشاءالله بعد از انتخابات ، درد دل بسیار! دارم از اتهاماتی که به هم زدیم !

    اما ... این دیدار امیر تتلو..

    دوستان گرامی..
    اگر روحانی و اصلاحات این کار را کرده بودند ، شما این را هم پیراهن عثمان میکردید... مثل هزاران موارد دیگر!
    چطور است برای این آقای امیرخان ، حتی از رهبری تقطیع بی ربط می گذارید ، اما پگاه آهنگرانی را ضد ارزشی دانستید؟؟؟؟؟
    تقطیع صحبت های رهبری در مورد زنان بود و نه این آقای هنرمند زیر زمینی!
    چطور توجیح میکنید این تناقض رو؟؟
    هر دو این ها از نظر اخلاقی مشکل دارند و حتی این امیر خان بیشتر!
    چه شده که یکی عزیز شده و دیگری کثیف؟!

    جناب متقی ... برادر عزیز..
    چه خوب شد که شما که داعیه بی طرفی هم دارید ، تیتر های هرکاری را ذکر فرمودید..
    خلاصه و صریح میگویم!
    کسانی که نمیتوانند خوشحالی یک پدر میانسال را ببینید ، مشکل دارند!
    دیگر مثل دوستان نمیگویم : '' بسوزید یا کور شوید و .... ''
    کسانی که تحمل رقص محلی کردی ، آذری ، لری و ... را ندارند ، مشکل دارن!

    میگویند که روحانی پول داده!
    به دهیار و بخشدار !!!!
    اما نمیگویند که رییسی و قالیباف ، رسما قول واریز 250 هزارتومان صدقه بدون هیچ گونه پشتوانه را به 96 درصد مردم بصورت ماهانه دادند « تا یک میلیون تومان از جیب دیگرشان بیرون آورند »

    میگویند روحانی ، راست راست تو چشم ملت نگاه کرده و بهشون دروغ گفته...
    اما نمیگویند ، جناب قالیباف سندی مربوط به معامله زمینی را مربوط به دهه هفتاد اعلام کرد و دیگری را دهه هشتاد!
    در صورتی که اسناد مربوط به اوایل دهه های شصت و هفتاد بوده!
    اما خود قالیباف ، 220 میلیارد تومان املاک را میبخشد!!!........به رفته گر ها!!!!!!!!!!
    و با لابی ، یاشار سلطانی را ماه ها به انفرادی انداخت!!
    جناب رییسی ، حسین فریدون را بدون دادگاه و محاکمه ، مفسد خواند!
    قبول.
    اما جناب سید محرومان !!!!
    رفیقتان ، سعید مرتضوی ، جنایتکار قتلگاه کهریزک و مفشد تامین اجتماعی کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    اما دوست عزیز!
    آیت‌الله هاشمی رضوان الله به رحمت خدا رفتند..
    درست نیست ، هر چه میخواهید به ایشان و فرزندانش « هرچند در مواردی بد و بسیار بد » نسبت بدهید برای رقیب هراسی!!!

    میگویند دولت از کیهان شکایت کرده!!!
    نمیگویند که در این کشور کیهان شریعتمداری خود را دارای حق آب و گل میداند و پاسخگوی احدی هم نیست ! چه برسد به کیسه بکسی به نام دولت!!!!


    میگویند کارنامه دولت خالی است!
    این بی انصافی ، نظر شخصی شماست!
    برای خودتان محترم!
    شاید شخص شما ، یا دوست دیگری ؛ خارج کردن ایران از فصل هفت شورای امنیت و لغو 6 قطعنامه سازمان ملل و 12 قطعنامه آژانس بصورت یکجا و خودکفایی در گندم « برای ما که چهار سال پیش بزرگترین وارد کننده بودیم » ، بهینه سازی ناوگان هوایی ، کاهش تورم از 40 درصد به 8 درصد!!!!!! ، طرحهای عظیم پارس جنوبی در میدان های مشترک و ..... را کارنامه خالی بدانی، اما من یک قلمش رو برابر با دستاوردهای کل عمر امثال رییسی میدانم....!!
    اینها باعث غریبی امام هشتم شده اند.
    این است دستاوردشان.

    دوست دیگری گفتند : رییسی 4 میلیون دنبال کننده تتلو را مال خود کرده!

    نمیگم اگه بنا به دنبال کننده بود ، شجریان و چاوشی و سالار عقیلی و .... بیشتر دنبال کننده دارند یا تتلو !
    فقط اشاره میکنم به واکنش همون حسین شریعتمداری کیهانتون به این دیدار ، همین و بس!

    یا دوستی گفتند کسی که 4 میلیون طرفدار دارد از ما بهتر است!!
    ...
    جواب این رانمیدهم!

    فقط یه نکته هم بگم که بستن سایت کارانه نامزد فراری از وعده های خود ، ربطی به دولت ندارد!
    این فیلترینگ محتوای مجرمانه داشتن و احتمال کلاهبرداری و ... بود.

    یک سینه حرف موج زند در دهان ما / از بیم دین ، اگر چه خموشیم چون حباب!

    وسلام.

  • با سلام،

    گاهی برای رفع یک خط شبهه یک دفتر نوشتن لازم است، و مسلما روشنگری و رفع یک دفتر شبهه بسیار سختتر هم میشود. متاسفانه همین واقعیت مبنای تاکتیک دشمنان برای القای شبهه در جامعه میباشد، چرا که شنیدن و یا خواندن یک خط بسیار راحت تر از یک دفتر، و شنیدن یا خواندن یک دفتر کم ملالتر از یک کتابخانه میباشد. علی ای حال، انشاءالله طی چند پست برخی شبهات شما پاسخ داده میشود:

    دوقطبی شدن، پدیده جدیدی نیست. با بررسی قرآن کریم شما به وضوح میبینید که به وفور بحث از جبهه حق و باطل میشود.در این نقشه کامل و تصویر بزرگ از خلقت، چیزی به نام حقتر، باطلتر، کمتر حق و یا کمتر باطل وجود ندارد.

    اگر تمام کاندیداهای انتخابات در جبهه حق باشند، این افتخاری است برای نظام. چرا که نشان میدهد که نظام این توان را داشته که مدیرانی تربیت کند که مردم بین صالح و اصلح انتخاب کنند نه بین حق و باطل.
     
    اما پاسخ به دو پرسش:

    1. اگر وجود این دوقطبی حق و باطل اصالت دارد چرا به رییس‌جمهور سابق توصیه شد وارد انتخابات نشوند تا از دوقطبی شدن انتخابات و ضرر ملت جلوگیری شود؟
    در پاسخ باید گفت که (حداقل تا استقرار حکومت مولایمان امام زمان عجل الله تعالی فرجه) نه تنها کسی توان رفع دوقطبی جبهه حق و باطل را ندارد، بلکه اساسا پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و سلم به همراه قرآن کریم آمدند تا مردم را به جذب جبهه حق شدن هدایت و از قرار گرفتن در جبهه باطل برحذر دارند. اما آن دوقطبی ای که مضر است، دوقطبی کاذبی است که شخصی به باطل نماد جبهه حق بشود و گرد و غبار شبهه چنان برپا شود که شناخت حق واقعی برای مردم دشوار شود. در چنین شرایطی، با در نظر گرفتن حالت ایده‌آل، که یک طرف قضیه جبهه حق باشد، رقابت بین جبهه حق خواهد بود و حق کاذب که عملا خواهد شد تقابل حق و باطل، چرا که نماهای کاذب حق عملا جزء جبهه باطل هستند. اما حالات متصور دیگر، رقابت بین جبهه باطل است با جبهه حق با حضور نمادهای کاذب، که باز هم با توجه به اینکه نماهای کاذب حق جزء جبهه باطل هستند، تقابل نهایی بین جبهه حق و باطل است. در حالت بدتر جبهه واقعی حق حضور ندارد و رقابت بین جبهه باطل است با نماد کاذب حق که میشود مواجهه باطل-باطل که در هر صورت خسارت آن برای مردم است. پس در تمامی حالات ذکر شده یا جبهه حقی وجود ندارد یا اگر هم هست بواسطه گرد و غبار فتنه نماد کاذب حق، مردم قدرت تشخیص کمتری برای جذب شدن به سمت جبهه حق خواهند داشت.

     از این دست نمادهای کاذب حق که از مصادیق فتنه است، حتی در زمان ظهور حضرت مهدی روحي لتراب مقدمه الفدا هم به وفور یافت خداهد شد و تنها افرادی که بصیرت و قوه تشخیص حق از باطل دارند قادر به پیروی از مولایمان خواهند بود. به همین دلیل برای اینکه نیازی به گذشت زمان (به عنوان یک سرمایه بسیار ارزشمند) جهت فرو نشستن غبار، و عیان شدن این حقیقت به مردم که فلان نماد حق غیر واقعی بود، نباشد، امام که وظیفه هدایت مردم را دارند تلاش میکنند که تا حد امکان جلو دوقطبی کاذب گرفته شود.

    2. در انتخابات فعلی، اساسا دوقطبی حق و باطل داریم یا نه؟

    به نظر حقیر، دوقطبی اصیل حق و باطل شکل گرفته:

    در یک جبهه، مدافعین حرم اند و در سویی دیگر مدافعین حرامخواران و غارتگران بیت المال.

    در یک سو، معتقدان به وحدانیت خدا هستند و در جبهه مقابل اصالت قائل شدگان برای کدخدا.

    در یک سو علم امام خمینی و امام خامنه‌ای دیده میشود و در سوی دگر علم دشمنان ولایت.

    در یک سوی میدان پایمردان بر عهد و میثاقشان با ولی خود هستند و در جبهه مقابل، پسمانده های فتنه گری که انتخابات را بهانه میدانستند و اصل نظام را نشانه گرفته بودند.

    در یک سوی میدان موحدین و مجاهدین فی سبیل الله با عزم راسخ برای جهاد تا دفع کامل فتنه قرار دارند و در سوی دیگر، هیاهوی فتنه گران و شعارهایشان در حمایت از سران ملعون فتنه به گوش میرسد و رقاصی، عیاشی و هرزگی هواداران تنها با خنده مستانه کاندیدای آن جبهه همراه میشود.

    الحمدلله ما امروز از این دوقطبی ترسی نداریم، چرا که این یک دو قطبی اصیل حق و باطل است و ما تمام تلاشمان را برای قرار گرفتن در جبهه حق و هدایت افراد بیشتر به این جبهه و نجات از باطل، و مبارزه کامل در هر سطحی که لازم باشد، جهت شکست باطل و اعتلای کلمه حق بکار خواهیم بست.

  • جناب رضا 123؛ سلام علیکم. وقت بخیر.

    1) در مورد دیدار امیر تتلو با آقای دکتر رئیسی، از حضرتعالی خواستم نظر استاد رائفی پور را در مورد این خواننده بشنوید. آیا این کار را کردید؟؟؟؟ بعلاوه مگر همین آقای روحانی نبود که در ابتدای دولت خود با گروه بر و بکس دیدار کرد و عکس یادگاری گرفت؟؟؟؟؟ گروه بر و بکس که از همان ابتدا غلط بود و امروز هم غلط است!! اما کسی آن را پیراهن عثمان نکرد. جریان به اصطلاح اصلاحات که دیگر تکلیفشان با کرام الکاتبین است.

    2) دوست عزیز، شما شخصیت امیر تتلو را با پگاه آهنگرانی یکی می دانید؟؟؟ به هیچ وجه وضعیت امیر تتلو مشابه هیچیک از هنرمندانی نیست که از آقای روحانی حمایت کرده اند. مثلاً همین پگاه آهنگرانی یک تفاوت عمده با امیر تتلو دارد و آن این که پگاه آهنگرانی در ابتدا درست بود اما امروزه، غلط شده است. مثل گلشیفته فراهانی و خیلی از هنرمندان حامی آقای روحانی. اما امیر تتلو در ابتدا غلط بوده و امروزه، درست شده است. نگویید نمی شود تغییر کرده باشد که در آن صورت خواهم گفت آقای روحانی هم که در سال 1378 طرفدار سرکوب قاطع ملت و تکه تکه کردن و قطعه قطعه کردن آن ها بود، نیز نمی تواند تغییر کرده باشد. صادق زیباکلام همینطور، غلام کرباسچی همینطور، فائزه هاشمی همینطور و امثالهم نیز به همین ترتیب.

    3) جناب رضا123؛ ما امروزه در مملکت یک مسأله ی اساسی و محوری داریم و هزاران مسأله ی فرعی. به نظر شما امروزه مسأله ی اصلی در کشور ما بهبود معیشت مردم است یا کنسرت؟؟؟؟؟؟ کسی که معیشت درستی ندارد محال است به فکر کنسرت رفتن بیفتد. محال است. متأسفانه آقای روحانی مسائل فرعی را در محور قرار داده و یک عده جوان ناآگاه نیز فریب خورده اند. فریب آزادی بیان توخالی را. نگویید توخالی نیست که خواهم گفت، 60 بار شکایت در 10 روز نشانه ای بارز بر تو خالی بودن این وعده است.

    4) دوست عزیز، در این مورد بحث از دروغ گفتن آقای روحانی است. تاکتیک شما در این مورد همان تاکتیک آقای روحانی و طرفدارانش در برخورد با منتقدان است که هر وقت از اقدامات آقای روحانی انتقاد کردند، گفتند مگر آقای احمدی نژاد چه کرده؟؟؟؟ در اینجا هم بحث از آن است که چرا آقای روحانی دروغ می گوید؟؟؟ در پاسخ می گویید، قالیباف چرا فلان کار را کرده؟؟؟؟!!!!!!

    5) رفقای حامی آقای روحانی ضدانقلاب های آن طرف آب هستند که امثال سعید مرتضوی هرکاری هم بکنند در گندکاری و کثافت به گردپای آنان هم نمی رسند. بعلاوه این که، مرتضوی چه ربطی به آقای دکتر رئیسی دارد؟؟؟؟ بعد از انتخابات خواهید دید که حسین فریدون هم محاکمه خواهد شد انشاالله. البته اگر تا آن زمان از مملکت فرار نکرده باشد.

    6) اولاً حضرتعالی وقتی می خواهید از مرحوم هاشمی رفسنجانی (عفی الله عنه) یاد کنید می نویسید (( آیت‌الله هاشمی رضوان الله)) که درست نیست. مثل این است است که در مورد پیامبر گرامی اسلام بنویسیم حضرت محمد (صلی الله). باید نوشت صلی الله علیه و آله یا صلوات الله علیه. پس در مورد مرحوم هاشمی رفسنجانی (عفی الله عنه) هم باید بنویسید (رضوان الله تعالی علیه). بعلاوه چرا امروز که آقای هاشمی رفسنجانی از دنیا رفته اند، امثال آقای روحانی و حامیان به اصطلاح اصلاح طلبشان، مدام حرف از هاشمی می زنند و می گویند راه هاشمی را ادامه می دهیم؟؟؟ مگر همین ها نبودند که مرحوم هاشمی رفسنجانی را عالی جناب سرخ پوش نامیدند؟؟؟ مگر اکبر گنجی اصلاح طلب نبود که یک کتاب نوشت با عنوان عالی جناب سرخ پوش و عالی جنابان خاکستری؟؟؟؟؟ مگر اصلاح طلبان نبودند که در انتخابات مجلس ششم تقلب کردند تا مانع از ورود مرحوم هاشمی رفسنجانی به مجلس شوند؟؟؟؟ که تقلب آنها محرض شد و مشخص شد که وزارت کشور صدها هزار برگه ی رأی را نشمرده بود؟؟؟ مگر همین اصلاح طلبان نبودند که بعد از آن آنقدر به مرحوم هاشمی رفسنجانی فشار آوردند که ایشان را وادار به استعفا کردند؟؟؟؟

    جناب رضا123؛ بگویید بدانیم چطور می شود این افراد به اصطلاح اصلاح طلب، امروزه حامیان مرحوم هاشمی رفسنجانی باشند؟؟؟؟ بعلاوه بار ها گفته ام، اگر آقای دکتر محمد صادق خرازی اصلاح طلب باشد، امثال رئیس دولت اصلاحات، صادق زیبا کلام، غلام کرباسچی، فائزه هاشمی و امثالهم، هیچگاه نمی توانند خود را اصلاح طلب قلمداد کنند، اصلاح طلب نما چرا.

    7) کارنامه ی دولت آقای روحانی خالیست به هزاران دلیل که بار ها گفته ام. جناب رضا123؛ از خودتان آمارسازی نکنید. آمار گمرک دولت یازدهم می گوید در 9 ماهه اول سال 1395، بیش از یک میلیون تن گندم وارد کشور شده است. بگویید بدانیم شما اگر در واردات محصولی، خودکفا باشید، یک میلیون تن از آن محصول وارد مملکت می کنید؟؟؟ دولت یازدهم در واردات گندم رکورد زده است. بیشترین میزان واردات گندم در سال های اخیر مربوط به سال 1393 با 7/2 میلیون تن واردات گندم بوده است. در تولید گندم به خودکفایی رسیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ بنا بر آمار بانک مرکزی در دولت یازدهم، سفره مردم در سال 1394 نسبت به سال 1391، هشت درصد (8%) کوچک تر شده است. آن وقت آقای جهانگیری که شما او را پدیده خوانید، راست راست در چشم مردم نگاه کرد و به آنها دروغ گفت. آمار گویای این مسأله است. به قول آقای زیبا کلام لغو قطعنامه و فصل هفت و اینها، مسائل حیدر نعمتی است. واقعیت ها چه می گویند؟؟؟ پیش تر گفته ام که تورم زمانی معنا دارد که فعل و انفعال اقتصادی وجود داشته باشد، در شرایط رکود، صحبت از تورم، بی معنی است. این را هر اقتصاددان خورده پایی هم می داند. در شرایط رکود اصلاً شما بگو تورم شده صفر درصد!!! باز هم معنی ندارد. مثل آن است که در ریاضیات یک تابع فاقد حد است و شما بحث از مشتق پذیری می کنید. افتتاح های صورت گرفته نیز شاید در 90% موارد مربوط به پروژه هایی بود که سپاه و خاصه قرارگاه خاتم الانبیا اجرا کرده بودند. 90% فازهای چند و چند پارس جنوبی هم در دولت های نهم و دهم تکمیل شده بودند و در این چهار سال تنها 10% آنها تکمیل شد و آقای روحانی افتخار کل طرح را به نام خود زد.

    8) هر چند حمایت شجریان از یک فرد نمی تواند برای آن فرد افتخار باشد اما اگر پیگیر اخبار بوده باشید، آقای شجریان حمایت از هر نامزدی را تکذیب کرده اند. حمایت چاووشی و عقیلی از آقای روحانی بر می گردد به تبلیغات منفی آقای روحانی علیه آقای رئیسی. و نشان از زود باوری چاووشی و عقیلی دارد. بعلاوه دنبال کننده های امیر تتلو اکثراً به سن قانونی رأی دادن نرسیدند. بعلاوه خیلی از دنبال کننده هاش هم فقط برای این که بهش فحش بدن، دنبال کننده هستند. پس ملاقات با امیر تتلو نمی تواند تاکتیکی در جهت جلب آرا باشد. کما این که آقای دکتر رئیسی نیازی هم به جلب آرا ندارند. مردم خودشون به مسائل مملکت واقف هستند انشاالله.

    9) حسین شریعتمداری کیهانتون؟؟؟؟!!!!!!!! یعنی کیهان من؟؟؟؟؟ بابا گلی به گوشه ی جمالت. از شما توقع نداشتم حرف این مدلی بزنید.

    10) آقای قالیباف را نامزد فراری از وعده های خود نامیده اید؟؟؟ اگر می خواستم مثل شما پاسخ بدهم می گفتم نه که آقای روحانی از وعده های خود فرار نکرده!!! اما دوست عزیز وعده کدام است؟؟؟ برنامه ی ششم توسعه می گوید بایستی در هرسال یک میلیون و اندی شغل ایجاد شود. برنامه می گوید. رئیس جمهور هم مؤظف به اجرای برنامه است. همین و بس. اما بگذریم از این که آقای روحانی قصد اجرای برنامه را نداشته، ندارد و نخواهد داشت احتمالاً (در صورت انتخاب شدن البته).

  • احسنت بر غیرتت

  • از شما دوستان عزیز ، اصلاح و محمد رضا نیامی ، بخاطر بنده نوازی تان کمال تشکر را دارم.

    رضا 123 96/2/28

  • احسنت رضاجان... خداپشت وپناهت

  • خواهش می کنم اگه به خدا اعتقاد ندارید لااقل اسم امام رضا رو تو نظرتون نگذارید
    تا یک چیزی می شه امام رضا وسط میاد
    مگه ندیدید تو جمعهاشون از امام رضا بد می گن
    خدا بهشون رحم کنه
    وگرنه کارشون با جهنم و زجر
    خدا این دولت رو لعنت کنه

  • احسنت رضا جان.اما از من به داداشم نصیحت وقتتو واسه جواب به این دین و وطن و ادم فروشا تلف نکن.اینا اگه حتی خود خدا هم بیاد بگه دست از سر این مردم مظلوم بر دارید و در اشتباهید باز قانع نمیشن و میگن ما حق هستیم و بقیه باطل.چون پول مفت ملت چشاشون رو کور کرده

  • نگران نباش اصلاح طلب تو اگه دین می داشتی یک روز نمی گفتی می کنه تو گونی
    یک روز بگی چرا با تتلو
    عزیزم اصلا قصه نخور تو ریبلار این جور افراد اصلا نمیدونن چی میگن
    آخرش بگم خدا با ماست خدا با افراد صادق نه با افراد دروغگو و دیوانه
    که فراموش می کنن چی به مردم گفتن
    دست خودشون نیست مشکل عقله که هر کسی نداره
    اگه رئیسی اومد که شکر خدا
    ولی اگه نیومد ما تا آخر پشت ولایت فقیه ایستادیم
    تو زیاد جوش نزن ما که راحتیم
    خدا با ماست.

  • من فلسفه ولایت فقیه رو نفهمیدم. جدا می خوام بدونم. تحقیق کردم دیدم هیچ حدیثی مبنی بر اینکه فقیه ولیات داشته باشه نداریم. و باز چرا آقای خامنه ای فقط ولایت داشته باشند چرا دیگر فقهاء نه ؟؟؟ چرا از زمان آقای خامنه ای باب شد؟؟؟؟ بعد از ایشان که ولایت داره؟؟
    تنها چیزی که من فهمیدم اینه که فقط محمد و آل محمد و انبیاء علیهم السلام ولایت دارند تازه انبیاء هم بالتبع از محمد و آل محمد علیهم السلام قربانشان بشوم.
    آقای خامنه ای فقیه هستن و حاکم ایران هم هستنن قبول. دیگه ولایت فقیه چیه که شماها باب کردین

  • جناب محمد مهدی جلالیان! تحقیقاتتون چیا بوده که مجاب نشدی!!!!؟؟؟
    اگه دنبال اثبات جک و جورجی که داداش اونا دشمن ولیه فقیه اند و قطعاً دنبال نابود کردنش!
    اگه جدی می خواهی بدونی برو ببین:

    http://roshangari.ir/video/43580
    http://roshangari.ir/video/47233

  • مرگ برضدولايت فقيه،درووودبرروحاني

  • با یکی دو جمله از شما نمیشه شما رو متهم به نفاق کرد ولی در بهترین حالت میشه گفت که شما بواسطه پیگیر نبودن، در جریان خیلی مسائل بدیهی که مورد اشراف عامه مردم هم هست نیستید. به همین دلیل، صرفا جهت روشنگری، باید بگم که در سخنرانی (بخونید کنسرت) های شیخ حسن، وطن فروشان بی غیرتی رقاصی میکنند و شعار حمایت از سران ملعون فتنه گر سر میدن که از اساس با این نظام و ولایت فقیه مشکل دارند ولی شعارهای اونها علیه نظام و ولایت فقیه سبب نشد که شیخ حسن ذره ای واکنش نشون بده، بلکه با خنده های مستانه، به گدایی رای از این جماعت وطن فروش بی غیرت ادامه دادند.

    امثال شما اگر کم اطلاعید که بیشتر تحقیق کنید انشاالله خدا کمک میکنه هدایت میشید. اما اگر کم اطلاع نیستید و خوش رقصی فتنه گران و حرامخوارانی که در مقیاس کلان از اموال کوخ نشینان به یغما بردند، را در حمایت از شیختون میبینید اون موقع دیگه دلیلی برای این وجود نداره که همزمان شعار "مرگ بر" و "درود بر" ضد ولایت فقیه سر بدید.

    حالت دیگری که میتواند متصور باشد، این است که امثال شما باهوشتر از دیگر دشمنان این نظام و ولایت فقیه هستند. امثال شما با درس گرفتن از 9 دی تجربه کرده اند که نیات پلیدشان در مواجهه علنی با نظام و ولایت فقیه با سیل خروشان ملت انقلابی مواجه میشود. از همین روی ، درپی آن هستند که در ظاهر مخالفتی با ولایت فقیه نداشته باشند و حتی در صورت لزوم شعار حمایتی هم بدهند، اما در عمل در میان مخالفین نظام و ولایت فقیه، به همراه برخی حامیانشان که حرامخوار و غارتگر بیت المال هستند، همراه با رقاصه های سگبازشان به مستی و پایکوبی بپردازند. این دورویی و نفاق آنان از هراس به خروش آمدن سیل امت انقلاب است، اما مطمئن باشید که این سیل خروشان انقلاب، دفعه بعد فتنه را از بیخ و بن میکند تا شر پسمانده های فتنه، که با نفاق و دورویی و پنهان کردن ماهیت پلیدشان از خشم امت انقلابی در امان ماندند، را از سر این سرزمین کم کرده و ماموریت 9 دی خود را تکمیل کند.

  • ميگوييدخاتمي نابود.... مطهري نابود.... هاشمي رفسنجاني نابود.....خميني زاده ها نابووود..... روحاني نابووووود.... جهانگيري نابوووود..... عارف نابود.....

    من فتنه گرنيستم،اما شما ها آمديدگناه 4آدم خس وخاشاك خياباني راكه عشقي آمدند درخيابانها واختشاش كردندوعلي حسين شعاردادندومرگ براصل ولايت فقيه گفتندرابه پاي ميرحسيني كه نامش حسين است وازيزيديان ميناميدش انداختيد،من كروبي رانپسنديدم چون ناشايست بوداما گناه ميرحسين چيست كه بايدتا حدمرگ برودودستش ازبيمارستان ودرمان دورباشد؟؟؟كجاي قانون اساسي نوشتندحصر؟؟؟چراكمي به بي عدالتي هاي حاكم نمي انديشيد وفقط ميگوييد،،
    زنده باداحمدي نزاد.... زنده بادقاليباف.... زنده بادرئيسي..... زنده بادجليلي.... زنده بادولايتي.....
    چراكمي انديشه نميكنيدكه اصلاح طلبان خودشان(باعده كمي ازاصوليان) بودندكه انقلاب آفريني كردند؟؟
    چرادرك نميكنيدكه اطراف كل ايران پرازداعشيان وغربي هاست وقصدحمله به ايران رادرهرلحظه دارندوايجادكوچكترين تنش ازسوي اصوليان باعث جنگ ميشود؟؟؟
    چراسازش باغرب(سياسي)راحرام وبرضرراسلام ميدانيد،وقتي بهترازهركس ميدانيداين كارهاي دكترروحاني براي جلوگيري ازسلب آرامش مردم است،برادران عاقبه المنافقين و يكي ازيكي وهمه اصوليان شما اگرجنگ دوست هستيدبه مرزهاي اطراف وخطري برويد،برويدازمدافعان حرم شويدوبجنگيد!!!!
    چراكامنت طوماري مينويسيد؟؟؟

  • حضرت امام خمینی ره یک نوه دیگه دارند به اسم علی که اتفاقا خیلی دوستش داشتند و کاملا خط سیاسی اش با سایر خانواده محترم حضرت اام فرق می کنند و او را قبول ندارند چرا از ایشان اسمی به عنوان خمینی زاده برده نمی شود... ادب هم خوب چیزیه نام حضرت امام را اینجوری بردن درسته؟

  • در اون به قول شما طومار سعی شد اگه بی اطلاعید تلنگری به وجدانتون زده بشه که انشاءالله بیدار بشه و همچنین برای روشنتر کردن ماهیت مناقق افرادی که عامدا شعار مرگ بر و درود بر ضد ولایت فقیه میدن، و بحث مستدل معمولا طولانی میشه. امیدوارم شما از طرفداران طرح شبهه یک خطی که یک دفتر استدلال نیاز داره برای رفعش نباشید.

    اول از همه اینکه، نمیدونم اون به قول شما طومار رو خوندین یا نه، ولی به هر حال پاسخی به استدلال های حقیر ندادین. خواهش بنده اینه که واقعا فکر کنید راجع به اونا و اگه نظری داشتید بفرمایید.

    و اما؛

    البته که ما از مدافعین حرمیم. ما هم با داعش خارجی میجنگیم هم داعشیان داخلی. در این چند دهه شهید کم ندادیم که ما رو از جنگ بترسونید. اما این جماعتی از دوستان شما که نام بردید زمان جنگ تحمیلی کجا بودند؟ ما در ادعای جنگ با دشمن صادقیم و گواهش هم، سرداران ما و جانبازان ما که نام برخی از اونها رو هم آوردید. فرض کنید جنگ بشود. این دوستان شما که الان سنگشون رو به سینه میزنید جرات جنگ دارند؟ زمان جنگ قبلی اونا کجا بودن که جنگ بعدی کجا باشند؟ دقیقا به خاطر بزدل بودن دوستان شماست که حاضرند تمام دارایی ملت را دو دستی تقدیم دشمن کنند به امید اینکه جنگ نشود غافل از اینکه جنگ را با اقتدار دفاعی و پشتوانه مردمی میشود دفع کرد. به خاطر همین بزدل بودن دوستان شماست که به جای تلاش برای قدرتمندتر ساختن توان دفاعی کشور، به نیروهای مجاهدی توهین میکنند که این امنیت رو برای شما به ارمغان آوردند که الان با امنیت بشینید پشت وسیلتون و نظر بدید.

    شما فکر میکنید با تعطیل کردن صنایع دفاعی سرنوشت بهتری نسبت به لیبی خواهیم داشت؟ همونطور که گفتید دور تا دور ما بی امنیتیه اما چرا اینجا الحمدلله امنه. شما لابد میدونید ما چند تا شهید عزیز میدیم تو مرزامون تا جلوی نفوذ اجیرشدگان غربی، عربی و عبری گرفته بشه. از یک طرف میخواید جنگ نشه، از یک طرف هم به شهدای مظلوممون توهین میکنید، در پیشرفت صنایع نظامی هر گونه اخلالی که بتونید میکنید، اخرشم در روز جنگ معلوم نیست شما و دوستانتون کجایید. اون روز همین ماها مردمی میمونیم که شما ازمون الان هزینه میکنید. بزدلی و ترس شماها رو به تناقض انداخته.

    مشکل شما اینه که فکر کردین با لیس زدن پای کدخدا، خلق و خوی کدخدا تغییر میکنه و شما چند صباحی بیشتر میتونید تو دنیای خودتون نفس بکشید. اما فرهنگ ما اینه:

     هيهات منا الذلة

    این رو بعید میدونم بشه راحت به کسی یاد داد، اما اگر کسی غیرت داشته باشه و آزاده باشه راحتتر این فرهنگ رو درک میکنه.

    و اما در مورد فتنه:

    ما به واقع اعتقاد قلبی به ولایت داریم. وقتی میگیم مرگ بر ضد ولایت فقیه کسی را استثنا نمیکنیم. نه احمدی نژاد نه ولایتی نا هاشمی رفسنجانی نه خمینی زاده ها و... حتی اگر زمانی به فرض محال جناب رییسی، جلیلی و ... بخواهند در جبهه مقابل ولی قرار بگیرند ما در مقابلشون در هر سطحی که لازم باشه، از روشنگری گرفته تا مبارزه مسلحانه و بالاتر بنا به اقتضا، خواهیم ایستاد. ایستادن در برابر رییس‌جمهور سابق پس از رفتن به بیراهه ای که افسادطلبان پیش از آن تجربه کرده بودند، یکی از گواهان صدق ماست.

    شما چه؟ پاسخ مستدلی به نقدهای بنده ندادین. برای روشن شدن نیات، خواهشا صریحا پاسخ بدین که:

    عزیزانی بعد از اینکه دیدند کسی که بهش رای دادند از اقدام مسلحانه علیه نظام حمایت میکنه، بعد از اینکه دیدند دور و برشون شعار ... بر اصل ولایت فقیه و انتخابات بهانست اصل نظام نشانست و ... سر میدن و به عزاداران آقای مظلوم ما ابا عبدالله الحسین علیه السلام، به پیروی از عمربن سعد ملعون وحشیانه حمله ور میشن و سران فتنه اونها رو خداجو میخونن، با پیوستن به سیل خروشان 9 دی از سران فتنه اعلام برائت کردند. حالا شما بگید چرا پس از چند سال سران فتنه هنوز اعلام برائت نکردن از حمله کنندگان به خیمه‌های آقای مظلوم ما. چرا نگفتند ملت ما غلط کردیم که اون یزیدیها و عمربن سعدها رو امت خداجو خوندیم؟ اگه پاسخی دارید بفرمایید.

    تکیه کردین بر اینکه چون یکی از سران فتنه نام حسین رو داره نمیشه یزیدی دونستش! اینطوری استدلال میکنید؟ تنها پاسخ به این بخش پیامتون سکوت هست و خواهش از شما برای تفکر بیشتر و یا کنار موندن از فتنه حاضر تا انشاءالله کمترین خسارت ممکن به آخرتتون وارد بشه.

    اگر واقعا تفکر میکنیم، راجع به این سوال هم فکر کنید و اگه نظری داشتید بفرمایید:

    جناب روحانی که شما برش درود فرستادید چه نسبتی با سران فتنه داره؟ چه نسبتی داره با افرادی که به عزادارن حسینی حمله کردند؟ چه نسبتی داره با اون افرادی این یزیدیان رو امت خدا خداجو خواندند؟

    و اما بگین ایشون چه نسبتی با ولایت فقیه دارند. امام خامنه‌ای بارها و بارها نظرشون رو راجع به فتنه گفتند. فرمودند که این خط قرمز نظامه. فرمودند (نقل به مضمون) که سران فتنه گناه نابخشودنی مرتکب شدند که در صورت محاکمه افرادی مثل مطهری از نتیجه اون رضایت نخواهند داشت.

    خب حالا نظر خود شما راجع به این فتنه و سران فتنه چیه (برای مشخص شدن نسبت شما با ولایت فقیه خواهشا صریح بیان کنید)؟ نظر روحانی چیه؟

    وقتی فکر کردین و به این سوالات جواب دادین، اون موقع ببینید میشه به ضد ولایت فقیه هم درود فرستاد هم مرگ؟

  • واقعاحوصله مطالعه استدلال هاتونو ندارم!!!
    ببينيد..... مردم آرامش ميخوان.... گذذذذشت قبلا قبلاهاكه همه سرسپرده جنگ بودند... من نگفتم نوكرخارجي ها باشيم،فقط گفتم تبادلات سياسي ونرمش بهترازتندرويي ومتحجربازي هست.... توكامنت هايي كه درجواب ميگذاريد(بعضياتون)هرتوهيني ميخوايدميكنيد،ميگيدليبرال وفمنيسم ومنافق... ميگين دولت سكسي پرور... ميگين دولت دروغ.... انصاف نداريد... ازبدي ها ميگيد...ازاشتراك چاه نفتمون باقطرتودوره احمدي بگيد... خسته ام نميتونم بنويسم... انشاالله فرداشيرني قبولي دكترروحاني روميديم... ممنون

  • از صداقت شما در نخواندن پاسخ بنده تشکر میکنم. بصورت کاملا مختصر، که حوصله کنید بخونید، خدمتتون بگم که کسانی که حتی حوصله خوندن و یا شنیدن نقد طرف مقابل رو ندارند، هیچ وقت سختی جنگ رو هم حاضر نیستند تحمل کنند ولو اینکه ناموسشون دست اجنبی بیفته. و دقیقا به همین دلیل، بزدلانه حاضرند تمام کشور رو بفروشند به امید اینکه جنگ نشه.

  • اخه نقد نیست که.اراجیفیه که از رو شکم پری و وقت ازاد زیاد بخاطر رسیدن به موقع جیره و مواجبه.الان که دارم این کامنتو مینویسم مردم وطن پرست ایران با انتخابروحانی نشون دادن که این مزخرفات شما ارزش خوندن نداره

  • امام رضایی که از صدای کمانچه کلهر در نیشابور ناراحت میشد امروز تو مشهد دلش با تتلوئه.
    رئیسی اعتقادات خودشم میفروشه شرف ملت که دیگه چیزی نیست

  • جالبه شما کلمه ای به نام شرف رو هم یاد گرفتی. خدمت شما بگم که اون چیزی که باهاش مخالفیم بساط عیاشی و هرزگیه. اگه معنی غیرت رو نمیفهمی معنای بی غیرتی رو راحت میتونی بفهمی. یه نگاه به کنسرتای شیختون بنداز که چطور دختر و پسر قاطی همدیگه میرقصن. ما با اون اشاعه فحشا مخالفیم ولی صحبت کردن با مردم ولو با ظاهر نامقبول رو حرام نمیدونیم. ولی شیخ شما بخاطر گدایی رای از چند تا سگباز پا رو اعتقادات ظاهری خودش که عبای روحانیت هست گذاشته. جسارت نباشه خدمت مذهبیهای حامی این شیخ، ولی حامی کسی شدن که ضدنظام و ضدولایت و فتنه گر و رقاصه و لختیها جلوش پایکوبی میکنن ککش هم نمیگزه. چرا؟ چون گدای رای اونهاست. پس این که گفتم جسارت به مذهبیها نبود. تنها نقد به مذهبیهای حامی این شیخ اینه که دورویی و عدم صداقت و بی مذهبی ایشون رو میبینن و به خودشون نمیان.
    همون جوری که شما هم تقریبا فرمودین کسی که اعتقاد خودش رو فروخت، شرف مردم رو هم به حراج میذاره. نمونه واقعیش هم پیش فروش عزت این ملت مظلوم هست توسط شیخ شما برای خرید یه چک نسیه به نام برجام که امروز مثل یه فقیر خوار و ذلیل هر جا میره همین چک رو در میاره نشون میده در حالیکه صاحب چک به ریشش میخنده.

  • شما که گفتید همه رو تو گونی می کنه چرا تتلو رو با خالکوبیاش تو گونی نکرده
    وای وای وای
    بازم دروغ گفتید وای وای وای
    شما اصلا نمیدونید دارید چی می گید
    رفت پیشش خوب کاری کرد
    روحانی که امضایی بیشتر هنرمندا رو گذاشته توسایتش برو ببین
    یکی رفته یکی دیگرو تازه اون اومده پیشش ببینه
    چقدر صدا داد
    برو سایت روحانی ببین چه کرده بازم دروغ
    با دولت دررررررررووووووووغ
    خدا لعنت کنه دروغ گو رو
    طرف داره روحانی همون جاسوسایی آمریکایی زمان برجامن

  • خخخخخخخخخخ..... يعني فقط خخخخخخخخخخخ....
    چي ميشه گفت؟؟؟!!!!
    اين رفتارش منو ياديه عزيزي ميندازه كه باساسي مانكن بودواسه راي.....
    ازخاطرات شيرين شكست رئيسي خواهدشدديداربا دختربغل كن... دخترماچ كن...!!!!
    هي راستي اين تتتمو تتو... تتلو.... توتوله..... اااااه.... چقدسخته اسمش.... يه احمق متظاهر..چرابايددركنارايت الله العظمي سيدابي رئيسي قراربگيره دريك قاب؟؟؟!!!!!!
    راي؟؟؟
    راي؟؟؟؟
    راي؟؟؟؟؟
    يعني ديگه بخاطرراي جمع كردن اينقداين دراون درزدين كه فقط خداميدونه وبس....
    بابا من بخاطرسلامتي خودتونم توروخدااينقدخفه نكنين خودتونو.... ميوفتين رودست بخدا....

  • شما قبل از هر چیزی تربیت یاد بگیراون یک ایرانی وحق را یداره وحق داره با رییس جمهور اینده صحبت بکنه وخودشم گفته که توبه کرده وبابت کار های گذشته اش هم حبسش رو کشیده هم حرف های زشتش رو شنیده در ضمن اقای رییسی با کسی دیدار کرده که توبه کرده نرفته کنار چند تا زن بلیز شلواری عکس بگیره یا نرفته مثل خاتمی با زنا دست بده عزیزم گذشته دیگران به من وتو هیچ ربطی نداره به فهم که ادم های مثل تتلو کم نیستند که توبه کردند وراهی رو یک باره رفتند که من وتو داریم سالها برای رسیدن بهش تلاش میکنیم

  • علی4 96/2/28 ساعت 23:41

    باور کن سگ تتلو به امثال شما می ارزه...تتلویی که توبه کرده تازه اگه این کارو هم نمیکرد بازم از شما بی صفت ها ارزشش بیشتره...برو یه نگاهی به ستادای ..کاواره های..شیختون بنداز..بعد میفهمی کی برای رای دینشو میفروشه...شیخ شما با اوبامای کافر و ادم کش رابطه برقرار میکنه... همین برای بی دین بودنش کافیه...

  • جالبه شما هم دم از ارزشهای اخلاقی و اسلامی زدید! شما نگران سلامتی شیخت باش که وطن فروشای بی غیرت و لختیها و سگبازها تو کنسرتای انتخاباتیش رقاصی میکنن و اونم بخاطر گدایی رای دیوانه وار فقط میخنده. حتی کثیف ترین آدم روی زمین هم شرف داره به وطن فروشای بی غیرت.

  • آخه انصافی اگه روحانی اینکارو کرده بود اصلاح طلبا پا نمشدن بگن ما اصلاحی ها روشن فکریم.اگه شما انجامش بدین میشه روشن فکری واگه اصول گرا انجامش بده میشه دغل بازی وفریب مردم.خود رهبر هم گفته ک: قرار نیست همچین آدمایی طرد بشن همه عیب دارن.بعضیا عیبشون تو ظاهرشون هست بعضی ها هم تو دلشون.
    من نمخواستم رای بدم.ولی خب وختی میبینم داره همچین اتفاقات خوبی میفته تو جامعه امیدوار میشم.من طرفدار تتلو هستم.بیشتر از اینکه طرفدار آهنگاش باشم طرفدار صداقتش هستم.
    من هم به آقای رییسی رای خواهم داد.

  • تتلو با این دیدار نشان داد از خیلی از ما که ادعای اسلام و فهم و درک میکنیم بصیرت سیاسی بیشتری دارد. شما این دیدار را مقایسه کنید با سو استفاده روحانی از برخی هنرمندان و موسیقیدانان ما برای کسب رای. همین امروز در مشهد کنسرت برگزار کرد که اگر مخالفت شود رقیب هراسی کند. من به عنوان دکترای نخبه و بیکار این کشور از روحانی میپرسم آیا مشکل ما برگزاری کنسرت است؟

  • *** 96/2/27 ساعت 19:46

    ایول...
    آخرهفته روحانی رفته..

  • معلومه حضرات در الزایمر انتخاباتی به سر می برند الان اگه با حاج اقا عکس مینداخت خوب بود....... نه عین به اصطلاح بازیگران 24 ساعت تو هر کانالی هست نه با پول بیت المال سریال ابکی بازی کرده یک رای داره دوست داره از رئیسی حمایت کنه

  • طرفدار امام رضایی که از صدای کمانچه کلهر در نیشابور ناراحت میشد امروز تو مشهد دلش با تتلوئه.
    رئیسی اعتقادات خودشم میفروشه شرف ملت که دیگه چیزی نیست.

  • جالبه شما کلمه ای به نام شرف رو هم یاد گرفتی. خدمت شما بگم که اون چیزی که باهاش مخالفیم بساط عیاشی و هرزگیه. اگه معنی غیرت رو نمیفهمی معنای بی غیرتی رو راحت میتونی بفهمی. یه نگاه به کنسرتای شیختون بنداز که چطور دختر و پسر قاطی همدیگه میرقصن. ما با اون اشاعه فحشا مخالفیم ولی صحبت کردن با مردم ولو با ظاهر نامقبول رو حرام نمیدونیم. ولی شیخ شما بخاطر گدایی رای از چند تا سگباز پا رو اعتقادات ظاهری خودش که عبای روحانیت هست گذاشته. جسارت نباشه خدمت مذهبیهای حامی این شیخ، ولی حامی کسی شدن که ضدنظام و ضدولایت و فتنه گر و رقاصه و لختیها جلوش پایکوبی میکنن ککش هم نمیگزه. چرا؟ چون گدای رای اونهاست. پس این که گفتم جسارت به مذهبیها نبود. تنها نقد به مذهبیهای حامی این شیخ اینه که دورویی و عدم صداقت و بی مذهبی ایشون رو میبینن و به خودشون نمیان.
    همون جوری که شما هم تقریبا فرمودین کسی که اعتقاد خودش رو فروخت، شرف مردم رو هم به حراج میذاره. نمونه واقعیش هم پیش فروش عزت این ملت مظلوم هست توسط شیخ شما برای خرید یه چک نسیه به نام برجام که امروز مثل یه فقیر خوار و ذلیل هر جا میره همین چک رو در میاره نشون میده در حالیکه صاحب چک به ریشش میخنده.

  • یاد اون حرف حسن عباسی افتادم!

    که خطاب به بقیه گفت : ما سردار سلیمانی رو داریم و شما لامبورگینی ها سگ بدست رو !!!!!!!!!!

  • سلام علیکم جمیعاً. جناب رضا 123؛ استاد عباسی گفتند: (( پورشه سوارهای سگ به دست...)) . درسته لامبورگینی و پورشه هر جفتشون خودروی لوکس محسوب میشن، اما خوب نقل قول اگر می کنیم باید دقیق باشه. دقیق.

    بعلاوه در مورد این آقای خواننده، قبلاً هم یک کلیپ از ایشان قرار گرفته بود، راجع به آن بحث بسیار صورت گرفت. قطعاً شما هم در جریان بوده اید. اگر یادتان باشد استاد رائفی پور هم در مورد این خواننده اظهاراتی مطرح کرده بودند (http://roshangari.ir/video/45308). خواهشاً اظهارات استاد رائفی پور را گوش کنید و در آن بیاندیشید.

  • خالکوبی هاش چند درصدیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • آهنگ امام زمان امیر تتلو به نام آقا کمک کن را دانلود کنید واقعا عالیست. کسی که 4 میلیون طرفدار داره قطعا از همه ما بهتر و عاقبت به خیرتر است . دوستان طرفدار روحانی از چی میسوزن؟ ما طرفدار خطی هستیم که سو استفاده از هنرمند نمیکند برای رای. طرفداران تتلو اکثرا زیر 18 سال بودند اما روحانی که دنبال اجرای کنسرت برای گدایی رای است چرا هزینه کنسرت را صرف امور زندگی مردم نیازمند نمی کند؟

  • جهت تذکر، این گزاره که "کسی که 4 میلیون طرفدار داره قطعا از همه ما بهتر و عاقبت به خیرتر است" مسلما اشتباه هست. دلیلش هم واضحه نیازی به گفتن نیست. اما همین رو میدونم که اصل، غیرته. کم نداشتیم افرادی که ظاهرشون به ظاهر مقبول عرف و مذهب شباهت نداشته و حتی غرق در گناه بودن ولی غیرت داشتن و در نهایت هم سر همین غیرتشون نه تنها عاقبت به خیر شدن که شهید هم شدن. یعنی سعادتی که خیلی از ماها که ظاهر خوبی داریم و حتی اعمال خوبی هم داریم بهش غبطه میخوریم.

  • درصد مرامشه

  • نه ..
    خدایی چی فرض کردین ملتو؟؟؟؟!!
    برای رای هر کاری؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

  • شما خودتون احمقین , تتلو یه خواننده است همین جرمه!!!!!!!!!؟؟ متهجرهای تندرو معتدددددددددددددددل, طرفداران شما کیان!!؟؟ مریم رجوی فاحشه جنایتکار,بهایی های نجس,وهابی ها,داعش,همه ی مفسدان مالی, تتلو با دختر عکس انداخته ولی مال مردم,فقیر,یتیم نخورده,آدم نکشته.آنکه می نوشد شراب تا شود لا یعقل و مست وخراب چون شود از عقل و حیرت بی خبر بس شرف دارد ,شرفبه شیخ حیله گر

  • سید دکتر رئیسی با دیدار با تتلو به 4 میلیون طرفدار ایشان که اکثرا نوجوانانی هستند که در سن رای نیستند این فرصت را داد که مسییر درستی انتخاب کنند و عاقبت به خیر شوند. تتلو هم نشان داد از خیلی از ما که ادعای اسلام و فهم و درک میکنیم بصیرت سیاسی بیشتری دارد. شما این دیدار را مقایسه کنید با سو استفاده روحانی از برخی هنرمندان و موسیقیدانان ما برای کسب رای. همین امروز در مشهد کنسرت برگزار کرد که اگر مخالفت شود رقیب هراسی کند.آقای رئیس جمهور آیا مشکل ما برگزاری کنسرت است؟ شما اگر مردی به دزدی و اختلاس و حقوق های نجومی و بیکاری جوانان و کرسنت پاسخ بده؟ اگر مردی برادر خودت را کنترل کن عبور از رکود و تورم پیشکش؟و......

  • جناب رضا123؛

    هر کار یعنی یارانه ی بعضی از مردم رو به یکباره قطع کنی و این دم انتخابات بیای یارانه براشون واریز کنی!!!!!

    هر کار یعنی بیای رقص و پایکوبی رو توی ستادهای خودت آزاد اعلام کنی!!!!!

    هر کار یعنی این که بیای به دهیارها و بخشدارها پول بدی!!!!!

    هر کار یعنی این که تو دانشگاه های مملکت، شوی تبلیغاتی راه بندازی!!!!!!

    هر کار یعنی این که راست راست تو چشم ملت نگاه کنی و بهشون دروغ بگی!!!!!

    هر کار یعنی این که هر صد متر یه ستاد انتخاباتی بزنی و هزینه های سرسام آور بکنی!!!!

    هر کار یعنی این که طرفدار بهاییت (فائزه هاشمی) رو بفرستی این ور اون ور سخنرانی کنه!!!!

    هر کار یعنی این که سایت کارانه ی رقیبت رو ببندی و خودت سایت مشابه راه اندازی کنی!!!!!

    هر کار یعنی این که ببینی کارنامه ات خالیه، رقیب هراسی کنی!!!!

    هر کار یعنی این که دم از آزادی بیان بزنی و تنها در مدت 10 روز، 60 بار از روزنامه کیهان شکایت کنی!!!!!

    هر کار یعنی این که ...

    گمانم رئیسی را با روحانی اشتباه گرفته ای، دوست عزیز. آقای روحانی بود که برای جلب رأی مردم دست به هر کاری زد. هر کاری که فکرش رو بکنی. حتی هر کاری که فکرش رو هم نمی کنی.

  • mrym 96/2/28 ساعت 21:32

    به به! سخن که از دل برآید بر جان نشیند! خوشحالی ینی چقدر منطقی میشه جواب طرفدارای روحانی رو داد!!!! تنها افتخارشون طرح تحول سلامته که بیشتر بودجه‌ی کشور رو به اون دادن! انگار ملت همگی سرطان دارن و هیچکسم بیکار نیس!

  • حالا اگه روحانی این کار رو کرده بود بجای " خدایی چی فرش کردین ملتو؟؟؟؟!! برای رای هر کاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!! "
    می شد اسطوره آزدی اصلا خود مجسمه آزادی البته جنسیتش مهم نیست
    عزیزم دوربین رسمی که نگرفتش با گوشی فیلم گرفتن

  • مشکل ما با آواز استاد شجریان حل نمی شود بفهمید
    ازدواج ،اشتغال، فساد مالی و ...
    سرتان را دوباره گول نمالد
    شما خانه نمی خواهد
    شما همسر نمیخواهید
    شما فقط هنرمند میخواهید که برایتان فیلم بازی کند
    رای اکنون من دیگر با روحانی نیست زیرا همین ربنا را هم نتوانست پخش کند
    و این را یک هنر میبینم که حتی این خواننده را که اینطور درموردش گفته اید بتوانند نگه دارند و تازه در راه انقلاب بخواند
    دیگر به دروغ رای نمی دهم زیرا اگر به روحانی رای دهم به میدان ندادن به جمشیدهای آریا ، به نخبگان علمی که این دولت حسابی آن ها را کوبید و ۶ ماهواره جدید که جلوی پرتابشان را این دولت گرفت و نخبگان را فراری داد رای داده ام
    به فساد مالی رای داده ام
    به فساد جوان ها رای داده ام
    من کمی فکر میکنم که چرا به روحانی رای دهم و تقریبا با همه ی نقاط مثبتش کفه نقاط منفی بسیار سنگین تر است

    از دوستان خیلی ها را می شناسم که به ستاد روحانی می روند و پول کار تبلیغیشان را می گیرند اما رای آن ها روحانی نیست

    در ضمن کسی که توبه کرده رو خدا می بخشد، نه؟

    کمی بدون تعصب فکر کنید

  • صفحه‌ها