بدون تعارف | آلزایمر سیاسی


بدون تعارف یک ویژه برنامه انتخابات 96 است که جهت روشنگری، وقایع اتفاق افتاده توسط مسئولین و کاندیدها را به نمایش می گذارد و آن را با از زاویه ای دیگر بررسی می کند.



+ 
1

- 
0
ارسال در 1396/3/6 ساعت 03:25 2017-5-27 03:25:22

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ازشما رسانه محترم که با شجاعتی که دربیان حقیقت دارید عاجزانه خواهشمند است در خصوص موسسه مالی واعتباری کاسپین مستندی ساخته و آن را به سمع ونظر مسئولین کشوری و لشکری برسانید زیرا اکنون با فرمول کسر سود پرداختی از شهریور 94 از اصل سپرده و و بایکوت 10 درصد از اصل سپرده تحت عنوان قرض الحسنه عملا 50در صد از سرمایه یک عمر تلاش ودست رنجمان نابود می شود و ما را در ورته بیچارگی ودرماندگی کشانده اند

  • توجه توجه پیامی که هم اکنون می شنوید معنی ومفهوم آن این است که از سپرده شما در صد قابل توجهی کسر شده و در زمان نامعلوم پرداخت می شود اگر اکنون صاحب قدرت یا آشنایی دارید برای سرمایه تان تلاش کنید(بانک مرکزی: سپرده‌گذاران مؤسسه مجاز ثامن نگران نباشند/ صیانت از سپرده‌ها ... )عین همین جملات کلیدی نگران نباشید , صیانت ،در خصوص کاسپین نیز را شنیدیم و اطمینان کردیم و حال برای خرج روز مره مان دست نیاز به اقوام وآشنا دراز کرده ایم و برخی در کف خیابان با باتوم عدالت و رحمانیت اسلام عزیز کبود وسیاه شدند

  • توجه توجه پیامی که هم اکنون می شنوید معنی ومفهوم آن این است که از سپرده شما در صد قابل توجهی کسر شده و در زمان نامعلوم پرداخت می شود اگر اکنون صاحب قدرت یا آشنایی دارید برای سرمایه تان تلاش کنید(بانک مرکزی: سپرده‌گذاران مؤسسه مجاز ثامن نگران نباشند/ صیانت از سپرده‌ها ... )عین همین جملات کلیدی نگران نباشید , صیانت ،در خصوص کاسپین نیز را شنیدیم و اطمینان کردیم و حال برای خرج روز مره مان دست نیاز به اقوام وآشنا دراز کرده ایم و برخی در کف خیابان با باتوم عدالت و رحمانیت اسلام عزیز کبود وسیاه شدند

  • احسنت به مردم فهیم و باشعور ابهر، خرمدره و سلطانیه و زنجان و سیرجان و... به خاطره انتخاب نماینده باعزت وشجاع و اما نماینده گان شهر من خدا نکند اتفاقی در جزایر فالکلند جنوبی و صحرای موریتانی و یا مجوز کنسرتی دریکی از شهرهای ایران عزیز لغو یاحتی کنسرتی برگزارشود آنگاه هست که در صدر تمام اخبار دیداری و شنیداری همراه باعکس و فیلم... فریاد شان کران تا کران می پیچد ولی در قبال دومیلیون سپرده گذار کاسپین مجوزدار دربند فقر و فلاکت فقط روزه سکوت و دعوت به صبر و
    و خویشتنداری که گویی معشیت الهی در این بلای آسمانی (بانک مرکزی ) نقش داشته است !

  • خدا وکیلی اگر همین بی تدبیری از سوی بانک مرکزی آل خلیفه یا آل سعود رخ می داد ریس جمهور و صدا سیما اینگونه روزه سکوت می گرفتند در ضمن برای اولین بار است که صدا و سیما و آقای روحانی موضعی یکسان و همسو دارند آنهم سکوت در مقابل سپرده گذاران کاسپن مجوزدار سپرده گزارانی از تمام نقاط ایران لر و بلوچ و فارس و ترک و کرد ... دمتان گرم مردم کابوس زده و مصیبت زده و سرگردان در کف خیابان رانمی بینید خوشا و مرحبا به آمیختن دین باسیاست تان

  • ما حتی اگه کمتر باشیم که اینطور که دیده میشه هستیم اهمیتی نداره.
    به هرحال ما نمی تونیم یه سری امتیازها که لیبرال ها در اختیار عموم مردم قرار میدن قرار بدیم.
    اونا به اصول دیگه پایبندن که در موافقت با رسانه های قدرتمند جهانی هم هست...

    به نظر من ما باید خودمونو قوی کنیم...خیلی قوی تر از این. ممکنه تندبادهای زیادی پیش رو داشته باشیم...باید کنار هم باشیم و منسجم.
    این انتخاباتو و نتیجه اشو به زمان می سپریم خودش خیلی چیزهارو ثابت میکنه. اگه تو این مسیر دوستی خواست به ما اضافه شه باهاش دوستانه رفتار میکنیم.

    ما رسانه ی قوی درست نکردیم... منظورم اینه اینایی که اینجا هستو هم من می فهمم هم شما اما قرار نیست همه ی مردم قبولش کنن...باید ریشه ای تر کار کرد.

    امتیاز لیبرال ها (از دید خودشون) اینه که ابزاری به طرفدارشون نگاه میکنن...بنابراین روی اصول خاصی پافشاری نمیکنن و طیف های مختلفو جذب میکنن...ما نمی تونیم چون ما دارای اصولیم و باید بهش پایبند باشیم و درست منتقلش کنیم.

    مشکل همین منتقل کردنه.

    کاش میشد یه مسیری باز کنیم برای رسانه ی قوی که پایبند به اصول هم باشه.
    از اهل فن هم کمک بگیریم.

  • جناب مهمان 96/2/31 ساعت 01:12 !
    ضمن احترام به نظرتون، بنده معتقدم ما کمتر نیستیم. حتی بیشتر هم هستیم.. خیلی خیلی بیشتر..
    در جائی که مناسبات سیاسی بروز وقایع غیر حقیقی رو ایجاب کرده باشه، بهتره زیاد به خودمون شک نکنیم!

    در مورد امتیازهای لیبرالی که فرمودید مخالفم.. اونچه لیبرال ها تظاهر به داشتن و ابرازش می کنن، امتیاز نیست! نوعی انحطاطه که رنگ و لعاب امتیاز داره! تزویر و نیرنگه... توافق لیبرال با منشاء خودش منطقیه ... اما فراموش نکنیم قدرت رسانه های جهانی هم تنها در قدرت فریفتن و فریب دادن اذهان عمومی جهانه.. که البته هرگز پایدار نیست و نخواهد بود.. رو به افوله...

    درباب تقویت خودمون نظرتون وضوح کافی نداشت! یا من متوجه نشدم..! دوستانه رفتار کردن با هرکسی از راه رسید و مدعی دوستی شد چندان منطقی نیست! البته رعایت احترام و کرامت همه جای خود داره...ولی..رفتار دوستانه مستلزم حس دوستی است و ایجاد حس دوستی مبتنی بر اعتماده!!!!!!!!!!!!!!! یعنی در نظر جنابعالی ما باید در راستای تقویت خودمون به هر کسی که تصمیم گرفت به ما وارد بشه(مثل نفوذ) اعتماد کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوستی کنیم و ...؟

    بنده فکر می کنم هرگز قرار نیست که همۀ مردم آنچه را ما بدان پایبندیم قبول و باور کنند! چون اولاً ما در همۀ امور أکمل نیستیم و هم اینکه همیشه عده ای مخالف حقیقت وجود دارند... این خاصیت این کرۀ خاکی است..

    در باب امتیاز لیبرال ها تا حدودی با دریافتتون موافقم اما یادتون باشه لیبرال ها هم اصولی دارند که منطبق با اون ها کسی رو به طرفداری خودشون می پذیرند و بهش اعتماد می کنند! اصلاً اینجوری نیست که علی السویه و الکی پذیرا و اعتمادکننده به افراد مختلف باشند! مثلاً اون ها در وهلۀ اول عدم پایبندی افراد و مخاطبینشون رو به اصول ویژه می سنجند... اگر هیچگونه ارزش یا اصولی حقیقی قیدی برای آن افراد نداشت تازه روش حساب باز می کنند.. تازه می تونن نگاه ابزاریشون رو به او داشته باشند! این نکتۀ مهمیه!
    لذا منظور شما از طیف های مختلف مورد جذب لیبرال ها چی می تونه باشه؟ اونها مبتنی بر تعریف بنده در بالا تنها طیف لا ابالی و مجذوب در اباحه گری رو به خودشون جذب می کنند.

    اما با کار ریشه ای خیلی موافقم.. خوب نظرتون در این باره چیه؟
    رسانۀ قوی دقیقاً یعنی چی؟

  • عالی..
    سپاس از شبکۀ سدره و روشنگری
    در پاسخ به جناب محمدرضا1 و مهمان پاسخگو به ایشان:
    مردم انقلابی ایران اسلامی ما بصیرند.. پس ... عزیزانم زود قضاوت نکنید..

    در اثبات بصیرت مردم، صفوف فشرده و بلند مردم در96/2/29 برای لبیک به رهبر و امام و نظام و خون پاک شهدا و در یک کلام ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم کافی است..
    در اثبات صبر مردم نیز همان بصیرت کافی است!
    و در تأکید حرف جناب قالیباف (مدت صبر و مهلت عمر) هم لزوم تنبه برای حضرات به ظاهر پیروز کافی است!!!

    قضاوت با بصیران...

  • اين صفوف به هم فشرده بيشتر براي نه به نظام بود تا حمايت از نظام
    شما حالت خوشه
    فكر ميكنم همچنان گيجي.
    من هم خودم دلم ميخواست آقاي رئيسي راي بياره ولي بايد قبول كنيم عملكردمون مخصوصا در حوزه اقتصاد و فرهنگ اونقدر ضعيف بوده كه اين نتيجه اتفاق افتاد.
    حالا هم به جاي اين خيال بافي ها و توهمات بهتره دلايل اين اتفاقا مطالعه و آسيب شناسي بشه و براي رفعش برنامه ريزي و پيگيري نه اينكه انكار واقعيت.
    امثال شما كه همه چي را ميخوان ماس مالي كنن و خودشون و ديگران را گول بزنن نه تنها كمكي نميتونن بكنن بلكه جلوي درس گرفتن و جبران اشتباهات را هم ميگيرن
    شما بهتره از توهم مردم ...... دست برداري و بببيني كجاهاي كارمون اشتباه بوده. متاسفانه در بسياري از زمينه ها اونقدر از اسلام فاصله گرفتيم كه حقمونه گه گاه از ملت سيلي بخوريم. شما هم بهتره به جاي اينكه جلوي راي ملت بايستي كه قطعا سيلي خواهي خورد، به فكر اشتباهات و جبران اون ها باشي نه انكار و هميشه خود پيروز بيني
    بدون شك اين اتفاق يه شكست براي بخشي از سياسيون ماست اگر همچنان از گذشته درس نگيرند.

  • مهمان 96/2/30 ساعت 17:49!
    این تحلیل جنابعالی بیشتر که نه تماماً آرزوی بر باد رفتۀ دشمنان نظام و ایران و اسلامه!
    خوب شما با اولین جملۀ بی شناسنامگی خودتون رو در نسبت با نظام و ملت ایران (هویتاً) رو کردید!!!
    بنابر دم خروستون که اول در یک قِر کمر نمایشش دادی دیگه نیرنگ بعدیت که با دروغ حمایت از رئیسی، جازدن خودت زیر نقاب انقلابی ها و ملت بصیر ایرانه لو رفت!!!
    داداش ما مطالعه و آسیب شناسی رو بعد از وقوع وقایع بی فایده می دونیم... پس! نگران نباش!!!! به زمان درستش اندیشیده شده ... منتظر باش به وقوع به عمل!
    ملتی که بصیر باشه فقط به دشمن سیلی می زنه! اما اینکه شما می فرمائید ملت از بی بصیرتی سیلی زده، توهینیه که به همین ملت واگذاری می شه! پس لطفاً منتظر دریافت و نوش جانش باشید در موقع لازم منظورم همون سیلی ایست که رهبر فرمودند! شما هم از همون می ترسید دیگه! هرچند دیروز نوش جان فرمودید در یک سمت صورت... واسه بقیه اش گفتم..
    ضمناً ما که رأیمون جزئی از آرائ همین ملت انقلابی و بصیره نیازی ندیدیم جلوی رأی خودمون بایستیم... گویا علیه آراء ما (ملت) اتفاقاتی افتاده که به وقتش صبوری باید و در وقتش کشیدۀ دوم!
    با کلام آخرت البت با تفسیر خودم از آن موافقم.. بدون شك اين اتفاق يه شكست براي بخشي از سياسيون ماست اگر همچنان از گذشته درس نگيرند! پس وقتی لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره؟

  • خرا شايد بشه آدم كرد ولي كسي كه خودشا به خريت زده نميشه كاريش كرد
    در جهل مركب ابد الدهر ميماني
    امثال تو را مثل اكبر گنجي ها و امثالهم اين مملكت به خودش زياد ديده
    فقط ميتونم بگم برات آرزوي شفاي عاجل ميكنم

  • خر کسیه که با رای اکثریت مخالفت میکنه

  • به ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﺍﮐﺜﺮ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺷﮏ ﮐﻦ چون ﺍﻏﻠﺐ بجای فکر کردن، ﻓﻘﻂ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ؛ ﺍﺯ ﻣﺘﻤﺎﯾﺰ ﺑﻮﺩﻥ ﻧﺘﺮﺱ ، اغلب ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻧﻤﺎ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ اﺣﻤﻖ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺳﺖ.

    صادق هدایت

  • اوه اوه! مهمان 96/2/30 ساعت 18:38!
    داداش فاز انقلابی برداشتی داری خودی میزنی؟
    اکبر گنجیتون که لیبرال مطلقه ما باهاش عناد داریم!
    چی شده؟ آفتاب از کدوم الاغ.. ببخشید طرف دراومده اینجوری شدی؟
    شفا رو ما طلب کردیم.. واس شما جواب نمیده.. خیر پیش..

  • متاسفانه جامعه ما همیشه درطول سالها ازاین عدم بصیرت ها ضربه خورده حالا باید منتظر آخر شاهنامه بود

  • الان دیگه مردم بی بصیرتند؟

  • ما که نگفتیم روحانی رئیس جمهور نشود
    دزد نباشه دروغ گو نباشه
    دین و دنیا رو نفروشد
    هرکاری دلش می خواد بکنه

  • بابا جمع كنيد تو را خدا
    هنوز ول نميكنين
    بابا اصلا رئيسي رئيس جمهور شد مردم هم به روحاني نه گفتن
    بسه ديگه توهم

  • خخخ دمت گرم داداش زدی توخال.اینا خدا هم بیاد پایین بگه شما دارید اشتباه میکنید باهاش بحث میکنن.بذار تو نفهمی خودشون بمونن

  • تتلو هم شد وزیر ارشاد