سخنرانی جنجالی دیگری از حسن عباسی این بار در مسجد ارشاد اهواز!


سخنان طوفانی دکتر #عباسی در مورد ناکارآمدی مدیران دولتی

مسجد ارشاد اهواز



+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جليل 96/2/12 ساعت 18:42

    خدا قوت

  • در پاسخ به جناب «حسنی مقدم»
    عزیز برادر، استاد حسن عباسی یک گوهر ناب است که منحصر به خود حسن عباسی است.
    اساساً خوبان و بزرگان عالم در هر روزگاری از تاریخ که ظهور و بروز دارند منحصر به فردند. مثلاً نظیر امام خمینی (ره) نداریم و نخواهیم داشت، نظیر حضرت آقا خامنه ای (مدظله العالی) نیز نخواهد آمد. هر بزرگواری از نیکان و پاکان روزگار در وجه بروز خودشان منحصر به فردند. پس اگرچه صحبت شما برخاسته از نیت خیرتان بوده ولی جسارتاً بپذیرید که چندان شایسته نیست.
    اگر هر آدمی در نفس خویش دستی بر آتش جهاد اکبر بدارد، شاید که در زمرۀ خوبان روزگار خدماتی ارزنده و شایسته چون این عزیزان در راه حق ارائه دهد.

    و اما...در پاسخ به «روشن کنید»:
    اولاً مکرراً گفته ایم ، آزادمردی چون حسن عباسی چه در بلندای عزت نفس و چه در اعتلای روح و چه در شایستگی مقام نزد اللّه چنان بزرگوار و والامرتبه هست که مقامات دنیوی ای آن هم در سطح وزارت و صدارت امور اجرائی نه در دایرۀ جذابیت و نه در ارزش به قوارۀ اهمیت، در چشمان بصارت چنین بزرگمردی به وسوسه نیامده و نخواهد آمد!
    ثانیاً عمل که تو از آن دم می زنی به واسطۀ خادمین اجرائی تنها بارز می شود اما قطعاً و یقیناً در پس نقاب هر عمل، اندیشه ای کارآمد جریان دارد که استاد حسن عباسی در آن سِمت و در حکم مغز متفکر و برجستۀ راهبردها است.(حفظه اللّه)
    ثالثاً نگران باش چون این بار مردی از جنس زعیم، هم مرد عمل و هم یقین، (سید ابراهیم رئیسی عزیز) در راه است. روشن شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • جليل 96/2/12 ساعت 16:20

    بي عمل عباسي يا خود فروختگاني مثل ظريف و جريان اصلاح طلب برو بچه جون شما مثل اينكه شبها رو پر قو ميخابي يك سر برو به فقيرهاي كشورت سر بزن بعد بيا طرف داري اين بي غيرتها رو بكن

  • اگه چندتا حسن عباسی دیگه جای ظریف خیانتکار داشتیم چی میشد

  • یعنی چی دقیقا؟؟؟؟؟
    حسن عباسی بشه وزیر امور خارجه؟
    شاید هم رییس جمهور؟
    آره فقط وزیر امور خارجه ناز کرشمه ای و بی عمل کم داریم.
    اگه احمدی نژاد نامزد میشد ، حتما در نظر میگرفت.