حقوق حجت الاسلام رئیسی در آستان قدس رضوی چقدر است؟


حجت‌الاسلام رئیسی در دیدار نخبگان دانشگاهی درباره حقوق خود از تولیت آستان قدس رضوی توضیح داد.


+ 
33

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اahmad 96/3/8 ساعت 01:51

    آیا برای ایجاد اشتغال از تولیدات مجموعه آستان قدس میشه با مجموعه همکاری کرد یا نه غیر تیم خودتون کسی نمی تونه وارد بشه.محصول مد نظرم یه جورایی خام فروشی به حساب میاد

  • آقایان که با رده های بالا دستی دارن طوری ماست مالی و تکذیب میکنن که هیچکس شک نکنه کی میتونه بفهمه اصل ماجرا چی بوده ؟؟؟؟
    الله اعلم!!!!

  • کاربر آندیا!
    محتوای کامنتت تماماً به قوارۀ دولت یازدهم و البته دوازدهم مینشینه!!!
    در این فقره هم اللّه اعلم و به مدد او کل ملت انقلابی ایران ...

  • آقا،بدان که تا هست وهست،ازسیدمظلومی که باآبروزندگی کرده است ویک ریال هم درطول عمرش حق الناس نکرده است،حمایت می کنیم وخاهیم کرد...

  • اصلاً قبول ندارم رئیس یک عروسک است که عرسکدان های اصول گراهای تندرو آن را میچرخوانند و از یک طرفی هم میشود گفت ابوموسی اشعری دوم است

  • جناب محمد!
    نظرت فقط واسه خودتو و لیبرال های ارباب مستکبر محترم داداش!
    هرچند غیر از این نوع تفکر از امثال جنابعالی بر نمیآد! در جائیکه با چشمای احولتون فقط می تونید وجه باطل رو از امور قابل اختیار بشر، استباط کنید..!

    اولاًٌ اساساً طرح و اجرای صحنۀ تئاتر عروسکی و قالب زنی اون در ابعاد سیاسی همان ریا و تزویر و نیرنگ و حیله و.. است که فقط و فقط کار پیروان و اهالی باطله .. یعنی مجموعه هایی که در طلب انتفاعات دنیوی اند و به عاقبت امور و معاد اخروی نامؤمن! یعنی همان لیبرال های منحط و صهیون پرست های غرب زدۀ مستکبر و منحوس! یعنی امثال دولت های هفت و هشت و یازدهم!!! پنج و شش هم بماند!
    حالا تو اومدی ننگ خودی تونو به اهالی حق بچسبونی؟!!! نمی چسبه داداش!
    در گردش روزگار و ظهور حقانیت بصیرانی چون رئیسی بت شکن، تنها دست گرداننده، دست حضرت باریتعالی حضرت حق جل و علا است!
    تا بترکه چشم حسودان بخیلانی چون شما...

    ثانیاً هرکس مخیر است به انتساب نام بلند تاریخی جهت خبردار کردن هم عصران خویش به مشابهت بروز نحوۀ رفتار با وی.. که جناب رئیسی تا کنون چنین نکرده است تنها آنان که می دانند و بصیرند ایشان را در رهروی از ابراهیم خلیل، بت شکن یافته اند..

    لذا رهروی و انتساب نام امثال ابوموسی اشعری و خائنین تاریخ بیشتر برازندۀ خُرده اربابان مستکبر داخلی شماست...! جناب روحانی که با وزارت امو خارجۀ دولتش(یازدهم) و افراد منفوری چون ظریف و حسین فریدون و عرقچی و تخت روانچی و صالحی و ... حکم «اشعث» را برای سپاه حق ایفا کرد.

    ننگ بر شما پیروان خائنین تاریخ

  • پیروان خائنین تاریخ شما ولایت معاشانید که در هیچ دوره ای انقد ایران تخریب نشده.از منابع منابع طبیعی کشور بگیر تا فرهنگ و دین مردم.
    و اما در مورد تزویر! داش شما که کلا با تزویر زنده اید.یه مشت روضه خون دوزاری و لات و چاقوکش که تزویر رو ازتون بگیرن نون شبتون آجره که.
    قبل ازینکه اسم دکتر ظریف رو ببری اون دهن گشادتو آب بکش.ایشون واسه ملت یه قهرمانه.
    همونطور که حاج طوسی قهرمان شماست!
    ظریف کسیه که سال 92 که آهی دربساط شما ولایت معاشا نبود با مذاکرات اموال کشور رو ازاد و فروش نفت رو چند برابر کرد تا الان شما جیباتون پرپول مردم باشه و و باپررویی تمام نمک نشناسی کنین.در ضمن امثال تو مفت خور از طرف مردم حرف نزن.مردم همونان که از سال 68 تا حالا با رییس جمهور کردن هاشمی وخاتمی و روحانی بعلاوه 88 که با کودتای انتخاباتی احمدی نژاد رو رییس جمهور کردین،کسایی رو انتخاب کردن که با شما ادم فروشا مبارزه و به دمو کراسی نزدیکتر بشن

  • جناب مهمان 96/2/26 ساعت 23:12 ؛

    نمی شد نظر خودتان رو با توهین به این و آن بیان نمی کردید؟؟؟؟ چرا در این حد دستپاچه شده اید از مشاهده ی اقتدار رقیب؟؟؟؟؟ نکند شما هم مد نظرتان بود که آقای روحانی را بدون برگزاری انتخابات جدید، به مدت چهار سال دیگر رئیس جمهور اعلام می کردند؟؟؟؟؟

    بعلاوه آقای ظریف امروز در کشور ما به مانند نویل چمبرلین است در انگلیس 1938؛ امروزه شما آقای ظریف را قهرمان ملی می دانید، سالیان بعد خواهید دید ایشان با چه عنوانی (که طبیعتاً قهرمان نخواهد بود) در تاریخ ماندگار خواهند شد.

    مابقی صحبت های شما نشان از آن دارد که حتی یکبار هم در این چهار سال به مغازه ها سر نزده و از وضع کسب و کار و زندگی مردم خبر نگرفته اید. فقط خواهشاً اگر خواستید توهم سازی کنید، به کسی توهین نکنید. یا علی ...

  • چه جالب که برخی از هموطنان ما برای منافقین ( گروهک مجاهدین خلق ) دلسوزی می کنند و سنگ آنها را به سینه می زنند.

  • همینو فقط میدونم ایندفعه روحانی رای بیاره 4سال رو میرم عراق زندگی میکنم شرف داره به این دولت دروغگووو....خودتونو به خواب زدید یه نگاه به زندگیا مون بکنیم میبینیم چه وضعیه مخصوصا مشاغل آزاد ....

  • درود

  • اینجا محل توهین و... نیست این فقط یک تکه از سخنرانی آقای رئیسی است که حالا در جواب به سوالی بوده یا اقتضای اون مجلس فرمودن که از تولیت حقوقی نمی گیرند که حالا بخواهند چند حقوقه باشند یا برای انتخابات خرج کنند... دوران مدیریتی ایشان هم بسیار پربار و درخشان است... همین انتخاب ایشان از طرف ولی فقیه نشان از اعتماد ایشان به این فرد است... حداقل در عمل و گفتار و خیلی چیزها از طیف تدبیرو امیدی ها و اصلاح طلبان بهترند...حداقل سیداولاد پیغمبر و فرزند حضرت زهرا هم هستند و لباس پیغمبر تن شان است اساتید برجسته ای هم در طی دوران تحصیلی شان داشته اند، ... ایشان دلشان به حال اسلام و مملکت و جوانان و پیشرفت کشور نسوزد کدام از این کاندیدها می خواهد دلش بیشتر بسوزد... امتحانش که ضرر ندارد... علی برکه الله

  • دقت کردین
    وقتی یه کلیپ از اشتباهات و گاف های فریدون تو سایت روشنگری میذارن همه طرفداراش لال میشن و صداشون در نمیاد اما کافیه یه کلیپ درباره ی آیت الله رئیسی بذارن اونوقت سریع میان وسط

  • امیدوارم الگوت همیشه حسام الدین آشنا باشه نه فقط تو نسبت دادن اصلیت خونوادت به بقیه.خیلی خوبه که کامنتهام اینجوری از ته میسوزونه شما مفت خورا و آدم فروشا رو که تربیت خونوادگیتونو رو کنین.

  • این توهین ها مختص به این آقای به اصطلاح آشنا نیست گوش ما از این فحاشی ها پر است ... این توهین هایشان که معرف شخصیت و تربیت خانوادگی شون است ... ائمه گفته اند کسی که فحش بدهد از ما نیست... پس کسی که اطمه قبولش ندارند برای چی باید الگوی ما باشد؟؟؟ قبل از حرف زدن حرفت را در دهنت مزمزه کن بعد صحبت کن... یک کم فکر کردن قبل حرف زدن بد نیست ها... اون وقت میشی مثل روحانی ، وزیر بهداشت و وزیر راه و...

  • اتفاقا با کمال بی ادبی ، درست میگه جناب مهمان 96/2/8 ساعت 06:13 ..

    خدا را شکر ، حداقل دشمنی با حسن روحانی ، باعث شد که این ساده لوح هایی که همیشه برچسب لیبرال میزنن به هر ندای معیشت محور ، حداقل کمی دروغ بگویند در این باره..
    این نامردمانی که همه میدانیم معیشت برایشان دغدغه ی هزارم هم نیست.
    اصلا دغدغه نیست.
    بگذاریدشان ، فقط برای ایدئولوژی های مقدس صورت و پلشت سیرت شان.


  • یکی از خوبیای گفت وگوی امشب [ديشب] #رئیسی این بود که خیالمون کامل راحت شد که حتی رقیب هم نمیتونه حساب بشه! کسی که هیچ به معنای واقعی هیچ برنامه ای ندارد!

    کسی که ازدواج رو به مسکن ربط میده و درست موقعی که میتونه برنامشو در زمینه مسکن ارائه بده میگه تو مشهد زمین امام رضا داشتیم!

    کسی که تفاوت فضای مجازی با تولید نرم افزار و سخت افزارو نمیدونه، شخصی که مفهوم فرهنگ رو به هنر خلاصه میکنه و بعد در مورد کاشی های حرم حرف میزنه!

    کسی که انقدر آمار و ارقام برایش نامأنوس است که تفاوت ۲ برابر یا ۳ برابر کردن یارانه را نمی فهمد!

    هیچ برنامه ای در زمینه تولید، اشتغال و صادرات ندارد، هیچ شناختی از قانون، بودجه و ساز و کار دولتی ندارد و سیستم اقتصادی را مانند سیستم آستان قدس میداند!

    فکر می کند بودجه دولت همانند بودجه آستان قدس است و بدون حساب کتاب قابل خرج کردن!

    این مسائل و هزاران مسئله دیگر می‌تواند خیالمان را راحت کند که رئیسی اگر کمتر از میرسلیم چیزی نداشته باشد بیشتر ندارد!

  • عقل کل یکدفعه به خودت شک نکنی خودت مفهوم هنر را منحصر کرده باشی به چند تا چیز... شما می فهمی بقیه همه باید بیان از شما یاد بگیرند استاد... همین هم فکرهایتان اینطوری فکر کرده اند که هنر ایرانی اصیل ما دارد از بین میرود ... تفکر ما رای نیاوریم تقلب شده، و سطل آشغال آتش زدن ، و توهین کردن و در رفتن ... گذشته است
    لطفا آزاداندیش باشید... این استبداد هیج جا جواب نمیده احتمالا آدم پیر و مسنی هم باشی چون جوان این قدر بسته فکر نمی کند...

  • ببین مهمان 96/2/8 ساعت 03:14!!
    تو هـــــــــــــــــــــــــــــــــِی وظیفۀ محوله ات رو در سیاه نمایی جناب رئیسی این ور و اون ور این سایت تکــــــــــــــــــــــرار می کنی!!!
    مدام هم جواب منطقی به مزخرفاتت توسط کاربران داده می شه اما تو هــــــــــــــــــــــی می گی!!!!!
    مصداق نرود میخ آهنین در سنگی ها!
    کسی که راجع بهش اینگونه بی ادبانه(در پیروی از لیبرالهای موهن) حرف می زنی، شبیه کاندیداهای مورد حسن نظرتون «ناکس» نیست! تا تو باشی کسی کسی راه نندازی!
    اولاً ازدواج به مسکن همچین بی ارتباط هم نیست! تو یا مرفه بی دردی! یا تو سیس ازدواج سفید که کارتن هم پیدا بشه شب رو با هم می گذرونن!
    ثانیاً صداقت همیشه برای لیبرال های دروغین دروغگو آزار دهنده است واسه همین هول می شن حرف راست و حقانی طرف مقابل رو به جای گاف می گیرن!!
    ثالثاً شما خودت ارتباط مفهومی تاکتیک و تکنیک رو می دونی که از این مسئله مثلاً گاف گرفتی؟ بگو ببینم کاربرد تاکتیک(مثل فضای مجازی) بدون ابزار (تکنیک) مورد نیازش مفهومی داره؟ اصلاً امکانپذیره؟
    عزیز برادر جنابعالی که مدخل فرهنگ رو بلد نیستی از شما انتظاری نمی ره که مخرج فرهنگ رو نشناسی!!!!! توی معنی خود فرهنگ که قطعاً می مونی...
    گیر شما الآن دقیقاً چیه داداش؟ اعداد ؟ یکی بالا یکی پائین؟ مضرب اعداد؟ اعداد اول؟ استثناها؟
    یعنی اینقدر واسه گاف گرفتن تلاش کردید به انضمام قرض و قولۀ یه دوجین حواس دیگه در اضافه به 6 دانگ قبلی که از 2 و 3 فقط تونستی دست بگیری!!!!! مرحبا. شکر نخوری یه چیزی می شی، چشم و چال پیشکش!
    رابعاً برنامه ها رو گفتن، اصل کاری ها رو باز هم می گن! منتها بفهم می خواد! شناخت ایشون رو شناخت دارها می فهمند (در باب قانون به سمتهای پیشین ایشون سری بزن!- در باب اقتصاد هم خودشون و هم کابینشون باید کارآمد باشه که إنشاء اللّه هست)
    در مورد بودجه و فهم از اون اینقدر هست که مثل آقایون دولت یازدهم ، با پول جیب بابابزرگ و پس انداز جد و آبائشون اشتباهی نگیرن!!! دولت یازدهم بودجه رو به طور قانونی از دارایی های شخصی دولتی ها می دونن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    میر سلیم هم که از دوستان شماست تو صف انقلابی ها جا نمی شه داداش! مغلطه نکن!
    خیال ما انقلابی ها و مردم ایران از انتخاب صحیح راحت هست . شما یه فکری به حال خیال ناراحت خودت و لیبرال های نجومی بگیر کن!

  • باسلام.این غافلینی که از یه سری منافق آدم کش به عنوان جوانان گول خورده نام میبرند و حمایت می کنند و آقای رئیسی رو متهم میکنند ،حتما چند سال دیگه از ریگی و گروه تروریستی که چند روز قبل مرزبانان ما رو به شهادت رسوندند و داعش به خاطر اینکه این ادم کش ها اعدام بشن حمایت جانانه میکنن.کاش این افراد فقط یکی از افراد خانوادش توسط این آدمکش ها نقص عضو میشد نه کشته،آیا باز هم از یه سری منافق آدم کش وطن فروش حمایت میکنن.متاسفم برای این افراد غافل ،در ضمن باید متوجه باشن دفاع از منافق مانند اینکه در عمل اونها شریک هستند.

  • سرنوشت را خودت بنويس..
    اقای رئیسی که تا به حال مدیریت اجرائی در سطح کلان و مدیریت اقتصادی نداشته و سر رشته ای از جامعه شناسی، سیاست، اقتصاد ندارند، ادعا میکنند که مشکل بیکاری جوانان را از بین خواهند برد، ارزانی را به ایران باز می گرداند! و با فساد بانکی مقابله میکند و نظام بانکی را در ایران تغییر میدهد. درصورتی که زمانی که خودشان در قوه قضاییه هزاران پرونده فساد مالی و بانکی زیر دستشان بود، هیچ اقدامی نکردند.

    طبق تحقیق هایی که به عمل آوردم آقای رئیسی متهم به نقض حقوق بشر شدند و در سال ١٣٦٧ با حکم اعدام های زنجیره ای محکوم به نقض قانون حقوق بشر شدند و پلیس بین الملل به حکم سازمان ملل به دنبال دستگیری اقای ابراهیم رئیسی می باشد. از این رو اگر اقای ابراهیم رئیسی در شرایط خاص و پیچیده ای پیروز شود نمیتواند در هیچ شرایطی به کشورهای دیگر سفر کند و باید معاون ایشان به جای وی در سفرهای خارجی جایگزین شوند و این امر سبب میشود که کشورهای پیرو سازمان ملل دولت ابراهیم رئیسی را رد کنند و حاضر به همکاری با دولت ایران در هیچ راستایی نشوند.

    تحریم ها دوباره روی کار می آیند و ایران بشکه های نفشتش را باید با جنس نامطلوب چین تعویض کند و هیچ ارزی وارد کشور نخواهد شد و یک رکود اقتصادی به شدت قابل رشد پیش بینی میشود. انتقال هواپیماهای ایرباس خریداری شده به ایران متوقف میشود و ایران مجبور است با همان هواپیماهای مسافربری و تجاری زمان شاه در فرودگاه ها فعال باشد. تورم رشد منفی را دوباره از سر میگیرد و داروهای مورد نیاز بیماران خاص و لوازم پزشکی وارد ایران نخواهد شد و هیچ کشوری حق خرید حتی یک دستگاه پراید از ایران را نخواهد داشت.

    تولیدات سیمان ايران که در آسیا حرف اول را میزند به صفر میرسد. با این حال اقای رئیسی چگونه ادعا میکند که مشکل بیکاری را حل میکند و هزاران وعده دروغ به مردم تحویل میدهد؟ پول بیت المال زیر دستان اقای رئیسی است و تا به حال از آن برای نیازمندان هزینه نشده و در عجبم که به یک باره در سال نود و شش ایشان اینقدر منصف و دلسوز شدند برای مناطق محروم و شخص خودشان با همراه هیئت همراه آرد و روغن بين مردم توزیع کردند و صدای مردم در آمده که این مرد مؤمن و دلسوز در این سالها کجا بوده است؟

    و حالا سوال من هم از شما این است اقای ابراهیم رئیسی! در طول این سالها که مردم در مناطق محروم در سختی و رنج زندگی میکردند شما چرا این مردم را مورد حمایت های بیت المال قرار ندادید و چگونه در زمان انتخابات و اسم نویسی تان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، به فکر مردم و درد حالشان افتادید؟

  • سخنرانی در اجلاس‌های بین المللی

    – اجلاس مبارزه با فساد اداری در قاره آفریقا

    – اجلاس مبارزه با جرائم سازمان یافته در آرژانتین

    – اجلاس سلامت اداری در سوچی روسیه

    – اجلاس حقوق بشر در پاکستان

    -اجلاس نقش عاشورا در تحولات اجتماعی – استانبول ترکیه

    – اجلاس دلالت های قانون اساسی در حفظ حقوق بشر – نیجریه

    – اجلاس همکاری های بین المللی در مبارزه با فساد – چین

    – اجلاس حقوق بشر سازمان ملل – ژنو

    – اجلاس مبارزه با فساد اداری در فیلیپین و انتصاب به عنوان قائم مقام بازرسان کل آسیا

    – ده ها نشست تخصصی دیگر با حضور مقامات کشورهای خارجی

    http://jebheyemardomi.com/news-id=2114

  • مهمان 96/2/6 ساعت 15:01 !
    امر فرمودید «سرنوشت را خودت بنویس»!!! منتظر اوامرتان نبوده ایم!!!
    اولاً سرنوشت در لوح محفوظ از جانب اللّه تعالی مرقوم است ما تنها با گام زدن در مسیر اختیاری برای فزونی یا کاستی قدر خود، مجاز به انتخاب آن هستیم!!! پس نوشته های حضرت حق را با چشم فؤاد (بصیرت) می خوانیم و هر یک را بر حسب اختیار می گزینیم!!! این با نوشتن سرنوشت که غربی های منحرف بدان قائل و در آن سردرگم اند متفاوت است!
    ثانیاً این علومی که برشمردی تماماً علوم الحادی پیشکشی که نه، زورچپان غربی ها به ایران و جهان است که حضرت آقا (امام خامنه ای مد ظله العالی) پیشتر و مکرر به ضرورت تغییر آن و امتناع از تکیه برآن ها تأکید داشته اند!!! لذا معیار ما تنها علوم الهی (محاط بر تمامی علوم و عالمین و معلمان و متعلمین و..) است که جناب رئیسی نازنین (حفظه اللّه) از آن سررشته دارند به کفایت!!!
    ثانیاً چارچوب قانون همیشه خطوط قرمزی برای هر منسب و عنوانی داشته و خواهد داشت علاوه برآن وجود و فعالیت خائنین داخلی در طبقات مختلف امور مملکت، از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون هماره حکم ترمز در روش و تلاش های انقلابیون و دلسوزان ملت و مملکت بوده است! همچنین اگر قرار بر اینگونه سیاهنمایی ها باشد که پیشناهد دارم قبل از اشاره به امثال این مسائل قدری هم پیرامون همین امور در انتساب به کاندیداهای مورد حمایت خودتان تفکر و جستجو کنید اگر قابل دفاع بود این خرده ها را بر دیگران بگیرید! مثلاًٌ آقای فریدون (روحانی) که هم به قول جناب عادل در کسوا روحانیت هستند و هم لقب آن را به خود داده اند و هم حجت الاسلام والمسلمین اند و هم دکتــــــــــــــــــــــر! یا همان جهانگیری ، هاشمی طبا یا میر سلیم ، در اموری که گفتی (مدیریت و جامعه شناسی، سیاست، اقتصاد، مقابله با فساد بانکی و تغییر نظام بانکی) چقدر به همان شیوۀ غربی اش(با ارفاغ) موفق بوده اند؟ همین جناب روحانی که آب خوردن مردم را هم به برجام و چنگال غربی ها گره زدند!!! قفلی که باز نشد هیچ هر چه کلید برای قفل ها موجود بود (من جمله شاه کلید) را هم به غربی ها سپردند!!! انگار که بر معضلات قفلی بزنی و کلیدش را به حلقوم کفتار هار فرو کنی!!!
    ثالثاً نقض حقوق بشر در جائی که تنها واجد معنا و مفهوم انتزاعی است که برای انتفاع و تأمین مطامع درنده خویی هژمون استکبار غرب(امریکا، اسرائیل و اروپا) Bold شده تا در پس نقاب مزخرف و بی ماهیت (سازمان ملل= شعبه ای از محل لابی های صهیون امریکا در امریکا و به فرمان صهیونیستهای امریکا و اروپا!!!) و به دنبال خودزنی های مکرر دیوهای استکبار(امریکا و اروپا)، دست آویزی برای آشوب و فتنه و تآمین مقاصد شیطانی و توسعۀ سلطه شان بر ملت های مستقل و موحدی چون ایرانیان باشد، در کذب محض از اتهامات واهی به ایران، فاقد هرگونه اعتبار واقعی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    رابعاً در اقدام به إعمال اعدام 1367 در تمام سلسله مراتب صدور حکم تا اجرا دوستان دیگر مکرراً ذیل دیگر ویدئو ها با عنوان فهرست اسامی عامل به إقدام، در باب نا مرتبط بودن آن با جناب رئیسی تأکید داشته اند(رجوع کنید)! اما در باب اصل قضیه که خود این امر درخششی بر کارنامۀ هر آنکس است که در احقاق حقوق جانی، مالی و حیثیتی ایرانیان و هموطنانمان در قبال جنایات منافقین اسفلی آن هم به شیوۀ صحیح اقدام کرده است! (اتفاقاً نهایت مدارا با آنان و هر گنهکار دیگر در حکومت جمهوری اسلامی ایران از باب حکم و اجرا انجام شده، در مثال طبق مجازات اسلامی ما هرگز پاسخ شکنجه را با شکنجه نداده ایم! و عدل و انصاف اسلامی بیش از آنچه حکم برابری باشد یعنی همان حکم مرحمت همواره رعایت شده است!) شما محض اطلاع سری به مستندات و مدارک خروجی از زندان ها و إعمال حقوق بشر امریکائی و اروپایی و اسرائیلی بزن!!!!!!!!!!!
    خامساً اینکه جناب رئیسی جزء افراد ممنوعه برای سفر به غرب، از جانب غربی هاست، یک مزیت برجسته برای ایشان و مهر تأییدی بر خلوص انقلابی گری و برتری او در نسبت با دیگر کاندیداهاست! چرا که هرگونه راه مذاکره با گرگ ها، و احتمال تمدید چپاو ل آنان از ایران کاملاً به روی خودشان بسته است!! این هم از فرط تضییع منطقی قلدری های استکباری خودشان است که از رسوایی حتمی (در صورت مذاکره با مردان انقلابی)به پوششِ دست پیش گیرانه جهت پس نیافتادن (مثل لیست سیاه) تمسک کرده اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سادساً تحریم ها بداشته نشده بود که دوباره بیاید!! فقط به همت دولت یازدهم لاپوشانی می شد که به دلیل ماهیت تحریم ها از هر سمت و سویی با جهشی فنرمانند در چشم ایرانیان نمود داشته و هرگز پنهان هم نشد چه رسد به لغو یا حذف!
    سابعاً اینکه ایران بشکه های نفشتش را باید با جنس نامطلوب چین تعویض کند و هیچ ارزی وارد کشور نخواهد شد و یک رکود اقتصادی به شدت قابل رشد محصول تحرکات دولت یازدهم بوده، امری نوظهور نیخواهد بود و ما هم اکنون درگیر این نتیجۀ محصول دولت جناب روحانی هستیم!!!!!!! ننگ عملکرد هر دولت به پای خودش نوشته می شود این خاصیت تاریخ است!
    ثامناً چه بهتر که انتقال هواپیماهای ایرباس خریداری شده به ایران متوقف شود!!! اما این امر قرار معلومی بود که از همان بدو امر تا زمان تغییر دولت از جانب معامله گران معتمد شما (غربی ها) در plann ایشان لحاظ شده بود!!! اتفاقات اقتصادی و پولی مثل تورم، پیرو ایجاد همبستگی ایران توسط دولت روحانی با غرب درگیر در سقوط سیستم مالی آلوده اش، بدترین اتفاق ممکن از سوی غربی ها و خائنین است که ایران را دچار کرده این هم از برکات دولت یازدهم بوده (علی برکت اللّه).. و داروهای مورد نیاز بیماران خاص و لوازم پزشکی هرگز در حد مکفی و ضرور هم در مدت دولت 11، وارد ایران نشده بود که بخواهد بغرنج تر شود!!! و اگر به قول تو هیچ کشوری حق خرید حتی یک دستگاه پراید را از ایران را نداشته باشد برای حفظ آبروی ایرانی بهتر است با آن کیفیت مزخرف و الگوبرداری نیمبند بی خاصیت و وابستگی خودروی ایران به خارج از کشور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نه تنها تولیدات سیمان ايران که بسیاری از تولیدات مورد افتخار ما که در آسیا حرف اول را میزد در دورۀ 4 سالۀ دولت یازدهم به صفر رسید جنابعالی خواب بوده اید یا قصد دارید معضلات لیبرال ها را به گردن جناب رئیسی بیاندازید؟؟؟؟؟!!!!! حل شدن مشکل بیکاری ساده است! تنها و تنها عمل به عکس رفتار دولت یازدهم درمان بیماری بیکاری خواهد بود این را کودکان هم می دانند!!!
    تاسعاً پول بیت المال در دستان متصدی صرف آن برای محرومین بوده و طبق مستندات واقع، در اندازۀ موجود آن به بهترین شیوه و در کمال عدل و انصاف هزینه شده است- خود مردم گواه این امرند! این سیاهنمایی مغرضانه، بی منطق و دلیل و سند، به ضرر خود شماست!!!!!!!!!!!!
    در باب سؤال پایانی شما، اوامر فرموده تان بیش از آنکه تا کنون در حیطۀ اختیارات جناب رئیسی بوده باشد در حکم وظایف قطعی ریاست جمهوری است!!!! جناب روحانی باید به شما پاسخ دهند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

  • در تکمیل بند ثامن کامنت قبلی خودم عرض می کنم که واردات و تأمین اقلام عدیده ای که جناب مهمان 96/2/6 ساعت 15:01 و امثال ایشان، بدان افتخار کرده و نگران از بین رفتن آن هستند (مثل دارو , تکنولوژی هایی چون هواپیما و...) در صورت ادامۀ سیاست های خائنانه به وطن، به سبب تکمیل سلطۀ مورد نظر غرب به کشور، روزی از چرخۀ مبادله در إزاء امتیازات مفت منابع طبیعی و انرژی مثل همان نفت، (یا به دلیل اتمام ذخائر و یا در پی واگذاری های پی در پی به همان غربی ها) تمام خواهد شد در حالیکه وابستگی ها همچنان پابرجا خواهد بود! آن زمان چه کسی پاسخگوی ذلت یک ملت خواهد بود؟ شما یا اقای روحانی یا ظریف یا صادق زیبا کلام یا سریع القلم یا رنانی یا هر لیبرال مستکبر غربی پرست؟!! سنگ استکبتار بر سینه زدن کافی است! ملت مسلمان عزتمند و با شرف و غیرتمند ایران به کوری چشمان شما مقتدر تر خواهد بود به حول و قوۀ الهی... رأی من #رئیسی .
    والسلام

  • عجیـــــــــــــــــــــــــــــــــــبه!!!
    وقتی نهایت بصیرت بعضی کاربرها از نقدشون پیدا میشه موجبات تأسف ما هم فراهم!!!
    عزیزان مهمان منتقد ویدئو!
    شما دارید تولیت آستان قدس رضوی رو با بانکدار و متصدیان امور بانکی مقایسه می کنید؟!!! چجــــــــــــــــــــــــوری ممکـــــــــــنــــــــــــــه؟!!!
    اساساً کسی که از اوج شرافت و پاکی نفس و روح و باور، در کسوت روحانی حقیقی و از برترین خادمین حضرت آقا امام هشتم (ع) است. کسی که از منظر رهبر معظم (مدظله) در زمرۀ لایق ترین افراد در امر تولیت است یعنی بانی حریم حرم ملکوتی معصوم (ع) را چگـــــــــــــــــــــــــونه با بانک بانان (بانیان و نگهبانان جریان منفور الحاد غرب و ربا و ..) در قیاس می آورید؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! قیاس مع الفارق است دوستان!
    آن هم در پیرامون «پول»؟!! همان بهتر که هم سنخ ها را در کنار هم به بحث بکشید. یعنی بحث دزدی و پول و بانک با هم سنخیت دارند اما معنویات را با مادیات آن هم از نوع منحرف و باطلش در یک ظرف بیانی نگنجانید... جواب نمی گیرید...سپاس!!!


  • آقای رئيسي ! با ورود شما به آستان قدس رضوي، مهدي عزيزيان برادر همسر مرحوم واعظ طبسي از سمتِ قائم مقامي اين آستان بركنار و به عضويت هيئت امناء و مشاورت ابراهيم رئيسي منصوب شد.

    وي با دريافت آخرين چك حقوق و مزاياي خود به مبلغ ٣٨٠ ميليون تومان، به پست سازماني جديد انتقال يافت و پس از بررسي اسناد مالي آستان، مشخص شد اختلاس هزار ميليارد توماني از اين مكان مقدس انجام شده است.

    مرتضي بختياري، قائم مقام جديد آستان، كه خود مقام قضايي است، از وي بازجويي كرد، پرونده مقدماتي را انجام داد و مقرر شد پرونده پيگيري قضايي شود اما نام افراد مطرح در اين پرونده و ترس از ضربه به اعتقادات مردم باعث شد، با رضايت ابراهيم رئيسي و مقامات قوه قضائيه، مهدي عزيزيان از كشور خارج شود.

    برخي معتقدند ممكن است اين هزار ميليارد تومان و ساير منابع مالي آستان قدس رضوي در راستاي اهداف انتخاباتي سيدابراهيم رئيسي و بيت رهبري هزينه شود، اما اين ادعا نياز به بررسي دقيق اسناد مالي حساب هاي ستاد ابراهيم رئيسي خواهد داشت.

    ابراهيم رئيسي مي گويد ما گزارش اين اختلاس را يك ماه پيش از فرار مشاور خود، به دادگستري ارائه كرديم!! اما جاي سؤال اينجاست كه عزيزيان با اجازه چه كسي فرار كرد؟ هر عقل سليمي مي داند متهم دانه درشت در اولين اقدام قضايي، ممنوع الخروج مي شود، اما چگونه مهدي عزيزيان توانست از چنگال دو مقام قضايي ارشد (بختياري- رئيسي) بگريزد؟ زيرا اساساً گريختني در كار نبوده و متهم با اجازه اين دو مقام ارشد قضايي از كشور خارج شده است.

  • سلام بر همگی.

    جناب (مهمان 96/2/2 ساعت 19:28)، دوست عزیز ای کاش برای اتهامات و مسائلی که مطرح فرموده اید، منبع ذکر می کردید. در اینصورت عموم کاربران قادر بودند صحت و سقم فرمایشات حضرتعالی را ارزیابی کنند. دوست عزیز الان خیلی وقته که دیگه کسی بدون سند و مدرک حرف نمی زنه چون حرف بدون سند و مدرک، حرف .... .

  • آره راست میگه ، حقوق ایشون به ما ربطی نداره
    اما این که تو دهه 60 سر چندتا جوون رو بخاطر اینکه گول خورده بودن و فقط بخاطر عقاید و افکارشون فرستاد بالای دار ، دسته دسته . خوب شد مرحوم آیت الله منتظری اواخر عمرش خوب این جماعت رو رسوا کرد . این حاجی تون تا بازو دستش به خون یه سری جوون آلودست .
    والسلام من التبع الهوی

  • همون چند تا جوون که شما الان سنگشو به سینه میزنید خون خیلیارو تو شیشه کردن وخیلی روهم فرستادن اون دنیا ......اشکال ما اینه هر چرتی رو گوش کردیم اگه علاقه بهش داشتیم زود تاییدش میکنیم ....منطقی باشید ...اول تحقیق کنید بعد یه چیزی رو بنویسید .....

  • همون چند تا جوون که شما الان سنگشو به سینه میزنید خون خیلیارو تو شیشه کردن وخیلی روهم فرستادن اون دنیا ......اشکال ما اینه هر چرتی رو گوش کردیم اگه علاقه بهش داشتیم زود تاییدش میکنیم ....منطقی باشید ...اول تحقیق کنید بعد یه چیزی رو بنویسید .....

  • سلام علیکم
    رییس سورای عالی قضایی آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی
    دادستان کل انقلاب در سال 1367 چه کسی بود ؟ آقای موسوی خویینی ها
    دادستان کل کشور آیت الله موسوی تبریزی
    مدیریت زندان اوین بر عهده مجید انصاری و محسن آرمین
    این آقایون سران کدوم جناح و طرف داری کدوم تفکر سیاسی هستن ؟

  • بررسی دقیق بکنید و ببینید که منشا این اعدامها موسوی خوئینیها بوده یا ایشان؟؟؟؟!!!!!!
    سمتهایشان را دقیق بررسی کنید

  • حقوق ایشون هر چقدر که باشه به ما ربطی نداره چیزی که به ما ربط داره اینه که ایشون در دوران کوتاه فعالیتشون در استان قدس خیلی خوب کار کردند واون یک نفری رو که به ناحق از استان قدس پولی رو استفاده کرده بود به پای میز محاکمه کشیدند وهمین بس که کاکنان زیر دستشون از ایشون به شدت راضیند پس بهتره برای تخریب ایشون خیلی تلاش نکنین (این قسمت اخر صرفا برای اینایی بود که سخنرانی میکنن)

  • م.م 96/6/2 ساعت 14:16

    چیزی ک نمیدونی نظر نده
    هنوز مونده تا این اقا را بشناسی

  • وقتی کل دستگاه های حکومت ازت حساب میبرن ، حرف از فیش حقوقی احمقانس.

  • حرفی کاملا مزخرف و بی نطق . مگه صفدر حسینی بانکهای زیرمجموعش ازش حساب نمیربردن که نجومی بگیر شده بود . دزد دزده هرجا میخواد باشه ...

  • مزخرف اینه که شما داری کارمند پیمانی رو با هیئت رییسه مقایسه میکنی!
    پول برا چی بکار میاد نابغه ؟! برا چه چیز خرج بشه بهتره؟
    شهرت ؟ امنیت ( از هر نوع ) ؟
    چی ؟؟؟؟؟
    این آقایون همه رو دارن.
    دستشون تو قوه قضائیه هم بنده.
    مصونیت قضایی هم که نمیشه با هیچ پولی خرید!
    پس مرض دارن بیان یه تیکه کاغذ ، بعنوان سند نجومی و نقطه ضعف بزارن تو جیبشون؟!
    داداش جانم
    شما یا واقعا خوابی یه عمره
    یا واقعا دوستداری بخوابی و خودت رو بخواب زدی.

  • مهمان 96/2/2 ساعت 10:59
    احسنت ، موافقم

  • یعنی واقعا یه کارمند پیمانی ساده توانایی دزدی به این بزرگی رو داره ! ریئس صندوق توسعه ملی کارمند پیمانی ساده نیست . توی حوزه خودش توانایی انواع کار رو داره و با این حرف موافقم که دزد دزه هر جا که میخواد باشه

  • خیلی داغونی.