سخنان جنجالی حسن عباسی در مورد روحانی!!


توهین روحانی به دکتر حسن عباسی و جواب دکتر عباسی


+ 
21

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • روحانی یک بزدل بی سواده که تو دوره ای که قرار بود ما بریم سر کار و به سرو وسامون برسیم حضور نحسش به عنوان رئیس جمهور همه چیز رو از ما گرفت
    حالم ازش به هم میخوره امیدوارم دردی که ما جونا به خاطر بی تدبیری و بد تدبیری این احمق میکشیم گریبان گیر جونش بشه

  • کسی نیست ایشون و از برق بکشه؟ :|||||

  • منظور جناب روحانیه دیگه؟... اگر کسی تونست برق بددهنی هاش را بکشه واقعا ارادتمندشم به شخصه... بروحانی برو...

  • درود بر استاد

  • هرکه 2 کلمه حرف حساب به دوستان ولایت معاش میزنه جوابش میشه احمق و بی بصیرت و غرب گرا و..
    این همه دزدی و جنایت در حق این ملت مظلوم رو ازش بگذریم،همین حرکت احمقانه آخرشون که با بالارفتن از دیوار سفارت باعث از دست دادن میزبانی تیمهای آسیایی ایران شدن نشوندهنده اوج روباه صفتی و بی شعوری این جماعت دلواپسه که 38 ساله مثل اختاپوس رو ایران عزیز سایه انداختن.

  • اولاً تا ... حرف حساب... از محــــــــــــــــاسبات چـــــــــــه کسانی باشه....؟! البته که حرف محاسباتی شیطان معاش ها و شیطان مدارها همین نشخوار جناب مهمان 96/2/4 ساعت 20:41 هست دیگه!!
    ثانیاً می بینم در گفتن «ولایت مداری» لکنت زبون داری داداش! اونایی که همۀ بودن و زندگیشون رو در «معاش» که نه،در واقع در «مادیات» خلاصه کرده اند، همون امثال ارباباتون و شماست!
    ثالثاً حرکت آخری که ازش دم می زنی، یه خریت دیگه از جانب الاغهایی بود که به دستور همون ارباباتون توی پوست شیر دراومده بودن تا حماقتشون پای جناح حق نوشته بشه مثلاً گاف گرفته باشن واسه غلط های بعدی شون!
    می دونی فقط الاغ ها (البته گاهی هم شترها) توی خواب آرزو می کنن شیر واسشون پنبه بیاره و چون اساساً در تعبیر خوابشون، شیر نه تنها هیچ پنبه ای رو نمیاره تا لپ لپ و دونه دونه بخورن، تازه پنبه شونم چنان می زنه که بشه بافتشون بهم!!! اونوقت به فکر می افتن یه پوست شیری چیزی (اونم ساخت مصنوع) گیر بیارن برن توش تا بلکه خوابشون رو به دستان ناتوان خودشون تعبیر کرده باشن مثلاً گافه رو گرفته باشن! اونوقت می رن تو فاز بعدی حماقت که معمولاً دُز بالاتری هم داره..!
    آره داداش حکایت دیوار سفارت عربستان اینجوریا بود! به شیر وصلۀ هیچ خری نمی چسبه چه برسه روباه!
    رابعاً ملت ایران هنوز اونقدر بی غیرت و بی ناموس نشده اند که با وضعیت مرقومه از سوی سعودی های منحوس (از کشتن و قتل عام مسلمون های جهان و هموطنانمون در منا و ...گرفته تا تجاوز به بچه هامون و هتک حرمت های انسانی و غیره) بنشینن بابت سرگرمی های تحت لیسانس صهیونیست مثله فوتبال و کذا و کذا به پیروی از توی منافق و کاسه لیس صهیون غصه بخورن!
    حالا این مدال ها و کاپ های افتخار صهیونیست ها فله فله نیاد تو این مملکت! نه اینکه در إزاء هزینه هایی که بابت فوتبال و امثالش دور ریز کردیم چیزی هم عاید مملکت و افتخاراتمون شده؟؟؟ میزبانی تیم های فوتبال که خودش اساساً دروازۀ آلوده ترین مافیای اقتصاد و فرهنگ و البته ورزشه و در حکم میدون تاخت و تاز صهیونیست چه در عرصۀ رشوه و قمار و خروج سرمایه و بازی با آبرو و رواج گستاخی و دامن زدن به بیماری های روانی ناشی از عنان گسیختگی هیجان های نفسانی و... است همون بهتر که نشد تا مردم ببینن که نباید مملکت رو حتی در موارد حقیری چون فوتبال تو چنگ بازی های صهیون قرار بِدن!
    مصداق عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
    ضمناً واسه اینکه بی جواب نرفته باشی می گم: اوج روباه صفتی و بی شعوری و حکایت اختاپوس و سایه اندازی انگل وار و هر آنچه سزاوار است و در بیان، بی ادبی است هم تماماً برازندۀ ارباب های صهیونیست و غربی و لیبرال پس انداز شماست! خیر پیش...

  • عجب.از کی تاحالا اقای کرد میهن که سردسته ی سفارت نوردان بوده، چشمش به دهان امریکا و صهیونیعذست هاس!!؟ چی زدی برادر قاچاقچی؟ احتمالا صنعتی سنتی.
    از کی تاحالا سفارت نوردی شده مظهر غیرت؟ شماها اگر غیرت داشتین با این حکومت مثلا اسلامی کار رو به جایی نمی رسوندین که دخترای این مملکت از سر فقر برده ی جنسی عربا بشن.
    در ضمن سگ صهیونیست ها و امریکاییهایی که بخاطر مردم خود، به بقیه دنیا ظلم میکنن شرف داره به کسایی که ثروت این مملکت رو تقدیم لبنانی ها و فلسطینیهایی میکنن که حاضر نشدن خون ایرانی های شیعه رو واسه زخمی هاشون قبول کنن چون اونو نجس میدونن.
    در ضمن اگه جناح حق! امثال گردانندگان این سایتها و طوسی ها و مرتضوی ها و.. باشن که باید در هرچی جناح حق رو گِل گرفت که.
    آخه کسی که ورزش رو که نماد صلح و دوستیه ,دروازه ی ورود مافیا میدونه و حتما بجاش عزاداری و توسرزنون و مرده کشون رو واسه سرزنده کردن مردم مناسب میدونه چی باید گفت!؟ اگه این مدل زندگی کردن از عنان گسیختگی هیجانات نفسانی! جلوگیری می کرد که از دل این مکتب امثال سعید طوسی ها بیرون نمیومد که!! ببندین در این دکون دین فروشیتون که بوی گندش دنیایی رو برداشته.
    تا دیروز که همش دم از بصیرت میزدین و معلوم شد نوک دماغتون، اوج وسعت دید شماست.بد نیست یه سری به آرشیو فالس نیوز (فارس)خودتون تو سال 84 بزنین و ببینین اونموقع ها که محمدخاتمی درباره احمدی نژاد گفت:
    "جریان واپس گرای فعلی در مقابل رهبری نیز خواهد ایستاد"
    ارباباتون سر مست از رئیس جمهور شدن احمدی نژاد، اطاعت از او را اطاعت از خدا می دانستند​/
    ✅ https://youtu.be/79T5ze8alHU
    بله برادر،همان موقع که خاتمی با بصیرت،سرکشی احمدی نژاد حتی مقابل رهبری را پیش بینی کرد،احمدی نژاد مورد تقدیر همه ارکان نظام بخصوص رهبری قرار می گرفت، رئیس جمهوری که رهبری گفته بود دولت او پاکدست ترینِ دولتهاست، عدالت خواهی و انقلاب محوری را دوباره بر سر زبانها آورد، و یا می گفتند نامه هایی که او به سران کشورهای دیگر می نویسد الهام از خداوند است، و آقای مصباح یزدی هم که کار را تمام کرد و گفت «اطاعت از احمدی نژاد اطاعت از خداوند است».
    در ضمن یادمان نرفته کسانی که بابصیرت هر چه تمام تر! ادعای واکسینه شدن کشور در برابر تحریم را داشتند ولی چند سال بعد مجبور به نرررررمش قهرمانانه شدند!
    البته ذیرکان فهمیدند که منظور از واکسینه شدن "ما"همان خود آن آقا و چاپلوسان و جیره خورهای اطرافشان بوده وگرنه مردم مظلوم باید تاوان کینه و لجاجت ایشان را بدهند.
    بهر حال من جای شما بودم واژه ی بصیرت را بکار نمیبردم یا سعی میکردم حداقل قبلا معنایش را متوجه شوم.

  • هپروتی هنوز؟... بیا رو زمین دوباره کامنت قبلی منو بخون!!!!!!!!! جوابات طبق معمول به مشنگ بافی های ذهن پریشون خودته داداش!
    همونطور که گفتم، روحانیتون که واسه انتشار یکی دو دقیقه از حق گویی های استاد عباسی زمین و زمان رو بهم می دوزه که پونده تشکیل بشه و دادگاهی بشه و زندانی بشه و چی بشه و چی نشه، چه جوریا بود که از مثلاً خطایی که دولت یازدهم مدعی شد واسه خاطر اون خطا، ظریفشون جلو پای یارو سعودیه تو سازمان بین الملل زانو زد و زیر گوشش ونگ ونگ، راحت گذشت و نه حکمی و نه چیزی و ... نتیجه می دهد خودی بوده داداش! جدی جدی چی چی می کشی یا می خوری یا می زنی که خودی می زنی؟! گفتم جریان فتنه تو پوشش ملت این کار رو کرد، تا مثلاً گاف گرفته باشه!!! سر بند فتنۀ 88 دست ننه بابای انگلیسی آمریکائیتون با شما پس اندازهای منافق خوب رو شده واسه مون!!! دست و پا نزن خودتون بیشتر گره می خورین!!!
    غیرت ما هم همونیه که از ماحصلش توی سوریه و عراق و مرزهای خودمون، بابتش توی مفت خور کاسه لیس شیاطین، الآن از سر سیر و پری «امنیت»، هیکل لمس و افلیج مغزت رو در راه هرزه گویی و نشخوار زر زر دشمن هدر می دی!!!!!!!!!!!!!!! غیرت ما همونیه که چشمای کور شدۀ اربابات و هر چی دشمن اسفلی، بابت رشادت و دلاوری هامون از حدقه تون زده بیرون دارین نفله می شین!!!!
    اصلاً تو که دهنت رو با کلمۀ غیرت پر و خالی می کنی اصلاً معنی و مفهومش رو می دونی؟ یا فقط زر می زنی؟ ببیــــــــــــــــــــــــــــــــــن!!! توقع نمی ره که تو بدونی «غیرت» یعنی چی، ناکسایی مثل تو همون «دیوثی» رو خوب صرف می کنن که مدام مشقش می کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    از دخترای این مملکت هم کسی دم بزنه که ارباب فتنه اش «محمد خاتمی» در دورۀ منحوسش به قاچاق و تجاوز و فروش علنی نوامیس و دخترای مردم توی دبی امارات و قطر و ... دئاثت نشون نداده باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همون وقتی که مردای این مملکت فریاد می زدند که جلوی اون وضع اسفبار گرفته بشه، خاتمی تون راه هرزگی و پارتی شبانه و مواد مخدر و قاچاق و هزارو یک گناه دیگه رو رو به جوونای مردم باز کرده بود بفرما می زد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    آره دیگه در باور امثال توی منافق اینجوریه که «شرف» وصف حال مستکبر دیوث متجاوز و خونریز باشه!!!!! لابد تا وقتی هم دولت های اهل دئاثت که ثروت ملت و مملکت رو 6 دستی به همون «کفتار کرکس های با شرف مموش » تقدیم کنن همه چی خوبه...!
    اگه از این سوختی که ایران از لبنان و فلسطین حمایت می کنه باید بگم اینجا رو خوب اومدی واسه سوختن، محترقه از یه جاهایی کم اوردی خبر کن آتیشش رو تند کنیم واست!!! از بابت خون و اون چرندیات هم که بافتی سند بیار نه زر زر! داداش هپروتی، داعش و با فلسطین و لبنان اشتبا گرفتی!!!
    اینم آرزوی شیطانه که در جناح حق (نعوذ باللّه) گل گرفته شه، آرزوهاتو واسه خودت نگه دار حرومشون نکن داداش! اگه سمت و سوی حق راهت نمی دن این قدر بد و بیراه گفتن نداره . یه راه همیشه بازه. اونم راه توبه! استغفار کن تا از اوج حسودی نترکی! در حق رو به خوبانش همیشه بازه!!! ارحم الراحمینه! فازت چیه؟ اگه زیادی خرابی اورژانس خبر کنیم...! گنده تر از دهنت زیاد می گیا! آخه چه جوری می شه چیزی رو که فراتر از معنا و برتر از إدراک بشری است (دین همیشه زنده برای تاریخ هستی) رو معامله کرد؟! فروش؟ میگن کافر همه را به کیش خویش پندارد اینجاها مصداق داره! صهیون ها قبلاً یهود بودن دیگه از دین فروشی به اینجا رسیدن! حالا انگ و ننگش رو به ما برچسب می زنن!!!!!!!! بدیهیه. سعی می کنم درکت کنم . البته دَرَک شده ها رو خیلی هم نمی شه درک کرد!!!!
    داستان فوتبال رو هم تو کامنت قبلی مفصل گفتم، هپروتی کار دستت داده، رجوع کن بفهمی اگه ابزارش رو داری!
    اون موقع هم که خاتمی تون اون حرف رو زد، داشت پالس می داد که تو برنامۀ ارباباش افتاده، زیر پای احمدی نژاد هم بشینن و منحرفش کنن به نفع دشمنی هاشون! یه جور اولتیماتوم بود تا پیشگویی شبه غیبگویی!!!! زیادی اقتدا نکن بهش مسحور می شیا! دورۀ فراعنه هنوز تکرار می شه...بپا مسخ نشی.
    اون مزخرفهایی هم که از قول این و اون گفتی همه کـــــــــــــــــــشـــــــــــــــک!!!! خردسالان و نونهالان هم حقیقت رو می دونن!! فازت چیه؟
    مردم مظلوم که تو ازش دم می زنی یعنی کی ها؟ همون منافقینی که دم فتنۀ 88 دوون دوون و پَرون پرون از گوشه کنار زمین ریختن تو مملکت و پناهندۀ سفارتخونه های خط مفت بده شده بودن؟؟؟ یا رجویون شکنجه گر که به خودهاشون هم رحم ندارن؟ مردم مظلوم از نظر تو کیان؟ اولاً ملت من مظلوم هر ظلمی نیست! اگر صبوری می کنه اگر مقاومت، همه برای عاقبتیه که خیر دنیا و عاقبتش رو می سازه، اونم خاکمالی پک و پوز استکبار و هژمون نجس و نحس اربابای صهیون توئه!!!!!!!!!!!!!!!! دلت خواسته بگی مظلوم؟ تا به چی چی بگی ظلم!!! اونوقت تعریف مظلومت هم قشنگه!!! فازت چیه؟:)
    معنا رو تو بگو از بصیرت تا یاد بگیریم. منتها قبلش چند تا کلمۀ دیگه هم هست ها...!!!



  • هپروت؟ این واژه مناسب واسه اوناییکه که از سر شکم سیری به یاوه گویی افتادن.مثل فریاد یاااااااعلی! بهنگام خروج از بََّدنِِِ مادر! یا ادعای 13 بار عشق بازی با امام زمان تا همین چند وقت پیش! پس پیشنهاد میکنم مثل واژه بصیرت! واسه هپروت هم یه فکری کنی! برادر قاچاقچی.نکنه جنسای قاچاق رو به جای پخش کردن تو جوونا واسه بریدن صداشون گاهی خودتم میزنی بر بدن بی مصرفت!
    واما غیرت! خرج کردن پول مملکت واسه همدستی با بشار جنایتکار و اربابای روستون و رفیق آیت ا... واسه حملات شیمیایی و قتل عام سوریها در پوشش دفاع از حرم حضرت زینب(س ) (که اصلا تو سوریه نیست!)مظهر غیرته جدیدا! اینم از واژه ی غیرت! شما که هر چی کلمه بود که به گند کشیدین که!
    درضمن انقد اسم جنایت 88 رو فتنه نگذارید شما تاوان خون جوونایی که قربانی جنگ نمایشی قدرت بین موسوی و کروبی نفهم و اربابای لجوجت شدن رو بد جوری پس میدید..

  • اون یا علی و ادعای 13 بار عشق بازی امام زمان رو توضیح بدی بد نیست! چون بنده بی اطلاعم! احیاناً تو هم ما رو با بعضیا اشتبا گرفتی! نسبت دادن این دو مورد مجهول و واژۀ قاچاقچی! نشان از بی بصیرتی تو و امثال تو داره!
    در مورد بشار اسد که ما نگفتیم نعوذ باللّه معصوم بوده! اون هم اگه ایراد و اشکالی نداشت که مملکتش اینجوری به گرداب دشمن نمی افتاد!
    بنده تا جایی که از خودم خبر دارم بنده احدی جز خدای احد و واحد نبوده ام و نخواهم بود! واس خاطر همینم بند دل جاهل و غافل و شیطون یه ریز از بابت ما تو لرزه است! روسیه هم کم از اربابای اروپائیش نداره. بر منکرش لعنت! منظورت از آیت ا.. کیه؟ تا بعد بریم سراغ رفقاش!
    دونستن معنی و مفهوم غیرت پیش نیاز حرف زدن از مظهرشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تو اول اثبات فهم کن بعد ادعـــــــــــــــــــا!!!
    فتنۀ 88 که جنایاتش هم مشتمل بر خون جوونای بسیجی و حزب اللهی بود از گور اربابای کاسه لیس غرب پرست شیطان صفت و منافقتون دراومد! یادت باشه مائیم که طلبکار خون جوونامونیم! کاش لا اقل یکی دوتا هم از فتنه ای ها درَک شده بودن تا ادعای تو و امثال تو جا پیدا می کرد! ارباب من خدا (اللّه) منه! داتری به خدا فحش می دی! لجوج بر وزن یأجوج و مآجوج از تیره طایفۀ ارباب تو که شیطان باشه و از صفات اون و لابد هم توئه! بپا چی می گی! مرتد! پس دادنتون هم قشـــــــــــــــــــــــــنگ!

  • «بز دلان سیاسی» که «ب-ز» پرور هم هستند (نمونه اش هم همون حقوق های نجومی و دزدان حقوق دنیوی ملت) همونایی ان که (دین ملت) رو هم با جهنم بردن زورکی و توسعۀ ربا و قمار نابود کردن و دست بردار هم نیستندعلی برکت اللّه.. اینا رو می شه در بیان دیروز مقام معظم رهبری شناخت! توصیه ای که همچنان دارند مبنی بر ضرورت عدم ترس در برابر دشمن!
    (توهم جنگ) رو که جناب روحانی و دار و دسته شون با اصرار به خورد مردم می دن تا از «ترس» اینکه مبادا اتفاق بی افته بتونن سر تا ته اربابای غربیشون رو بیشتر توی لفّ و لیس چپاول و غارت این آب و خاک فرو کنن، دارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    در پاسخ به مهمان 96/1/31 ساعت 09:17 باید بگم، حد و حدود نامنتها در سعۀ وجود و بصیرت نظیر استاد عباسی در قوارۀ اذهان کوچولو و محدود شما نمی گنجه عزیز! به دست فهم گُنده تون نمی یاد چه برسه به شمایان!!! پس خاموش!
    در جواب مهمان 96/1/31 ساعت 10:07 هم بگم، همۀ اون عزیزانی که اسم بردی یکی هزاربار صاق زیبا کلامتون رو از فرط رسوایی نابود کرده اند! استاد عباسی روشنگر عرصه های حقیقت در قواره های بزرگ تره هرچند از شناسوندن ناکسای پیرو شیاطین مثل همون صادق زیبا کلامتون هم کوتاه نیومده! این بابا اگه خیلی حریفه (که عمـــــــــــــــــــــــــــــراً) بیاد به مسلخ! اما مثه اینکه دیگه رمقی نداره سربند همون چندتا مناظرۀ قبل!!! بی خیال داداش! یکی روو کن که هنوز نفس می کشه!!!

  • این عباسی هر جا میشینه ، دم از مناظره میزنه..
    در حالی که حتی به دونه مناظره در کل عمرش نداشته..
    تو دانشگاه ها...
    حتی یه دونه.
    بعدشم..
    شما اگه دلت برا دین مردم سوخته بود ، الان زنای کشور به فساد نیوفتاده بودن..
    بجای گشت ارشاد و اقدامات کوته فکرانه ، اونا رو دریابید.

  • این به اصطلاح دولت که تا الان هر برنامهء تلویزیونی که یه گوشه ای از پنهان کاری هاشو افشا کرده رو فورا تعطیل کرده یه بارم قرار بود یکیشون با استاد عباسی در رابطه با اقتصاد مناظره کنه که اونم از ترس لغو کرد( برنامهء زاویه شبکهء چهار)

  • بله ... ترس ... دلیل تکراری.
    و من هم جواب تکراری رو میدم :
    آیا این آقا از حسین عبدالله کرم انصار حزب الله ترسناک تره؟!
    نه .. دلیل دیگری داره..
    دلیلش اینه که ، این آقا ، بشکل معمول که خودش داره با خودش مناظره میکنه ، کم مونده خود زنی کنه وای به حال مناظره با دیگری.

  • کاری با حسن عباسی و زیبا کلام ندارم ولی دلم واقعا میسوزه برای امثال شما که هر آنچه دارید رو صرف میکنید برای رئیس جمهوری که هرگز دقدقه شما رو نداشته (البته اگر شما از اقوام نجومی بگیر نباشید که گمان نکنم باشید)
    صحبت های رئیس جمهور تقطیع شده و غیر شده نداره ایشون دارن توهین میکنند مثلا اگر کامل اون سخنرانی پخش بشه چطوری میشه توهین ایشون رو توجیح کرد ؟؟؟ اگر همین حرف رو یه کس دیگه به طرف آقای روحانی میگفت آقای روحانی فرداش نامه میزد که مایه شرمساریه حالا هم آقای عباسی حرف بدی نزد فقط گفت (نقل به مضمون) ما افتخار میکنیم که دغدغه دین مردم رو داشته باشیم و صحبت اصلیش اینه که شما که رئیس جمهوری و لباس دین تنته باید به فکر دین و دنیای مردم باشی نه امثال من. این حرف بدیه؟ شما اگه از حسن عباسی بدت میاد یه بحث دیگه است اما حرف بدی نزده

  • بله و در این خود مناظره ای ها حرفای مهم و قابل فکر و حساسیت برانگیزی میزنه و زمانی که در برابر این صحبتها کسی صداش در نمیاد معنیش اینه که جواب و حرفی در مقابل اون وجود نداره.

  • کمی تحقیق کنید مناظرا ایشان قابل دید است
    در ضمن به استاد اجازه سخنرانی نمی دهند چه برسد به مناظره
    www.aparat.com/v/lir9I/مناظره_جنجالی_حسن_عباسی_در_دانشگاه_----- مناظره استاد در دانشگاه
    ایشان در مورد مسائل شفافاتوضیح می دهند و روشنگری می کنند اما چون این رو شنگری ها به ضرر عده ای است مدام استاد را می کوبند ....رییس جمهور چقدر به فکر این بوده است که زنان کشور به فساد نیافتند که الان از استاد که حتی شما به عنوان دکتر هم قبولشان ندارید انتظار دارید؟ در صورتی که ایشان در مورد جنگ نرم بیانات پر محتوایی دارند..

  • 1400 96/2/2 ساعت 06:55

    من توضیحی نمیدم در مورد سخنان زیبا کلام یا کامنت های بالا.
    ولی دوستان حتما ، تقطیع نشده لینک شهیده رو ببینند.
    حتما!
    ببینید که این فرد ترسناکی که همیشه دم از مناظره میزند ، جلوی چهار تا دانشجو ساده ، سنگ رو یخ میشه.
    و هیچ جوابی نداره بده.
    بعد با مناظره های ، هزار هزار دیگران مقایسه ش کنید.

  • پس فرموده شما غلط است که ایشان را به حال هیچ مناظره ای در محیط دانشجویی نداشتند...
    ایشان ترسناک نیستند ..قفط حرف حقیقت را با سند بیان می کنند ...که برای خیلی ها تلخ است و خوششان نمی آید

  • خوب یکی بیاد باهاش حرف بزنه،اون که از خداشه.میترسن داداش می ترسن.............
    درسته جوشیه ولی حرف حق می زنه..........

  • جوشی چیه؟!
    کلا آدم ناراحتیه!
    یعنی چی دقیقا؟!؟!
    یعنی تو این 10 - 15 سال همه ازش ترسیدن؟
    از کوچک زاده و رسایی و نبویان و فراستی و کوشکی و ..... ترسناک تره؟!
    زیباکلام با همشون مناظره داشته.
    ده بار فقط با رسایی.

  • بله در جریان سخنان بی محتوای ایشان در مناظرات بودیم..
    اسرائیل را به رسمیت می‌شناسم چون سازمان ملل آنان را به رسمیت شناخته است
    زنان قشقایی کولی هستند!
    چون همه به ما مشکوک هستند ما هم به همه مشکوکیم...
    و...

  • غییریت سازی ...
    تبلیغات ناجوانمردانه ...
    آسمون ریسمون بافتن ...
    شعار ...
    تقطیع....
    من تعجب میکنم..
    خود حسن عباسی ، از تقطیع بارها زخم خورده ، و بعد میاد از بقیه تقطیع میکنه.
    بعدشم..
    استاد همه چی دونی ، مثل عباسی ، اصلا در حدی نیس که رییس جمهور کشور بهش بخواد توهین بکنه یا نکنه.

  • در حدی نیست که بهش توهین کنه ولی در حدی هست که بارها از شکایت و دادگاهیش کنه بعدشم حرف استاد درست در میادو چون ایشون فعلا در راس قدرت بودن صداشو در نیاوردن.

  • بله ...دادگاه..
    به نکته ظریفی اشاره کردند.
    هیچوقت از خودمون نپرسیدیم ، که چجوری این آقا هفته ای ، هشت بار میره دادگاه و هر بار بدون کوچکترین مسئله ای بر میگرده تو تریبون های مصادره ای خودش؟!

    چجوریه واقعا؟
    یعنی در هر جلسه دادگاه ، کل دادگاه و قاضی و ..... رو میگیره تو دستش و تبرئه بر میگرده؟
    در صورتی که خیلی ها با کوچک تر از این حرف ها « البته در مورد جناح مقابل » رفتن ، اونجا که عرب نی انداخت.
    حتی ارتش هم مظلومه در مقابلش!
    یعنی چی ؟
    یعنی تمام این شکایات ناحق و غیر مستند و بقصد تخریبه؟!
    همه ش؟ هفته ای هشت بارش؟!
    عجبا!

    مطمئنا باید دلیل جالبی داشته باشه...بجز بالایی البته.

  • استاد عباسی هر حرفی که می زنه مستند و با مدرکه بی حساب و از روی هیجان و ناراحتی نیست مثل رئیس دولت راستگویان و جنابعالی هم که خیلی خوب در جریان تعداد دادگاههای ایشون هستید کمی فکر کنید که چه جوریه یه کسی هشت بار میره دادگاه و نمیره اونجا که عرب نی انداخت.

  • در کنار بصیرتتون حتما به مصونیت قضایی فکر کنید...
    از هر پول و حقوق و مسکن نجومی هم ، با ارزش تره..
    اصلا قابل مقایسه نیستند.

  • شما که گفتید که در حدی نیست که حتی بهش توهین کنن حالا دارید صحبت از مصونیت قضایی میکنید یعنی اینقدر بزرگه!!!!!؟؟؟؟

  • در نگاه اصول گرایان حاکم بله « چون چیزی جز این ها را نداره »
    اما در نگاه مردم .........

  • رییس جمهور اصولا در توهین هایش نگاه نمی کند ببیند طرف کیست..
    کلا توهین می کند //چه استاد//چه کار گر// منتقد //برایشان فرقی نمی کند ...
    بروند به جهنم
    منتقدان فاسد
    عقب مانده
    مخلوقات ترسو
    لرزان
    تازه به دوران رسیده‎
    هراسان
    عصر حجری
    هوچی باز
    تازه انقلابی شده
    و...

  • حق و حرف حق یکم تلخه واسه همه......................

  • بله ..
    تلخه..یکم هم نه ... خیلی.
    از جمله برای خود شما.
    اگر بنا به تقطیع باشد ؛ عباسی به حضرت رقیه س و ارتش و .... توهین کرده و قصد اختلاف افکنی بین نیروهای مسلح را دارد.

  • ولی سخنان حسن روحانی نیاز به تقطیع نداره یه تیکه توحین و دروغ گویی و نف ....