سخنان جنجالی حسن عباسی درمورد روحانی/حرف هایی که دادگاه تاکید کرده بود که حسن عباسی نگوید


اظهارات استاد عباسی در روز دانشجو/صحبت هایی که دادگاه از حسن عباسی خواسته بود درباره روحانی نگوید...


+ 
52

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اگر میخواهید به حسن روحانی رای بدید حتما این متن و لینکها را بخونید ومنتشرکنید نگذارید دشمنان اهل بیت و تشیع به قدرت برسند. حداقل عنوان لینکهایی که در زیر آمده رابخوانید درضمن میتونید فقط متن زیر را منتشر کنید:

    مشت نمونه خروار از توهین های اصلاح طلبان به مقدسات:
    http://b2n.ir/59483

    توهین های اصلاح طلبان به مردم و مقدسات:
    http://b2n.ir/24837

    رکوردهای روحانی! فوق العاده جالب و مُحیر العقول !!! حتماً ببینید ومنتشر کنید:
    mshrgh.ir/711056

    15 هزار میلیارد تومان دارایی مالکان سهام عدالت در جیب دولت/بازی دو سر برد دولت با سهام عدالت
    http://akhbartop.com/446947

    خانه ی 2000 متری وزیر حسن روحانی+ 131 شرکت + 780میلیارد تومان ثروت و یکماه تفریح خانوادگی نماینده مجلس در کانادا
    http://b2n.ir/98946

    پرده برداری از دیدار حسن روحانی و نماینده ای از اسرائیل+فیلم
    http://b2n.ir/45857

    ترجمه فارسی متن سخنان جلسه حسن روحانی در سال ۶۵ با نماینده اسراییل:http://www.mobarezclip.com/?p=10337


    هدیه به دشمن! (خیلی مهم است حتما بخوانید)
    http://b2n.ir/44255

    ماجرای عزل رستگار و تهدید وزیر اقتصاد به برکناری توسط فریدون چه بود!؟
    http://b2n.ir/95695

    «روحانی» به نفع «جهانگیری» کنار می‌رود؟
    http://b2n.ir/45883

    تخلف ۱۸ هزار میلیارد تومانی توسط زنگنه و شرکاء
    http://b2n.ir/24684

    دولت «رسانه ملی» را با حربه «بودجه» گروگان گرفت
    http://b2n.ir/89532

    دستکاری آمار رشد اقتصادی با نزدیک شدن به انتخابات
    http://b2n.ir/42474

    آقای رئیس جمهور : راستش را بگویید!!(خیلی مهم حتمات بخونید)
    http://b2n.ir/94468

    لابی وزارت بهداشت برای حذف منتقدان از رسانه ملی
    http://b2n.ir/47795

    یارانه ۳ برابری یا سیب‌زمینی، کدام یک انتخاباتی است؟ روزه سکوت اصلاح‌طلبان! + جدول
    http://b2n.ir/27898

    حمله شدید زنجیره ای ها به رسانه "ملی"/ دولتی ها به دنبال رسانه "مِیلی"!
    http://b2n.ir/88556

    مأموریت جدید جریان انحرافی در انتخابات96
    http://b2n.ir/63772

    بی بی سی: جهانگیری ضربه گیر روحانی است
    http://b2n.ir/95483

    "رسانه ملی" یا ستاد انتخاباتی روحانی؟
    http://b2n.ir/27824

    حسن روحانی داراها را داراتر و فقرا را فقیرتر کرد
    http://www.snn.ir/detail/News/596269/189

    اخَــوی فریــدون! حتما بخوانید (در مورد فساد برادر رئیس جمهور)
    http://b2n.ir/52253

    تضاد آمار خزانه‌داری با گزارش ادعایی نوبخت
    http://b2n.ir/69574

    «افتتاح رسمی»، اسم مستعار «افتتاح دوباره» است!!!
    http://b2n.ir/85732

    سخنان جنجالی حسن عباسی درمورد روحانی/حرف هایی که دادگاه تاکید کرده بود که حسن عباسی نگوید
    http://roshangari.ir/video/46897

    پروژه دعوت به شورش و اعتراضات انتخاباتی کلید خورد/ ببینید
    http://www.jamnews.ir/detail/News/783270

    عامل اصلی کشتار سیل آذربایجان وزارت راه است
    http://b2n.ir/33223

    کلاه گشاد دولت سر تولید
    http://b2n.ir/28887

    واردات بیش از ۷۴۰ تن مسواک در سال ۹۵!
    http://b2n.ir/32947

    کاهش ۱۵ میلیارد دلاری تجارت غیرنفتی در ۲ سال اخیر دولت/ وابستگی به ۴ کشور در کالاهای راهبردی
    http://b2n.ir/23848

    دو گفتمان انتخابات آتی چه حرفی برای گفتن به مردم دارند؟/ اعتراف از درون کابینه به غیرقابل دفاع بودن کارنامه
    http://b2n.ir/49979

    بیانیه سرلشکر سلیمانی در واکنش به تلاش تفرقه‌افکنانه دشمنان
    http://b2n.ir/36486

  • نظر 95/11/20 ساعت 20:47

    سلام بر هموطنان هرچیزی اندازه دارد . افشاگری خوب است . اما فقط نباید تکیه به ان زد این شخص ان شخص را مواخذه میکنه و برعکس ... بیاید به در دهای جامعه توجه کنیم و به انها رسیدگی کنیم اقای X ... بیاید به درد ملت برسیم که سختیها به صورتی شده که وجدان و دین را زیر سوال برده تا به کی همه اش کوبیدن این وان .... گرچه به حرفهای ما شهروند ان و هموطنان گوش نمیدهند صدای ما در این غوغاهای سیاسی گم است ...چند روز دیگر چشن انقلاب است انقلابی که باخو ن برپا شد برای اچرای قوانین اسلام هدف کسانی که انقلاب کردند گم شد ویا کمرنگ شد . ....چرا ؟

  • مهمان 95/11/18 ساعت 21:51

    آیا کسی که داره کلا نظام رو زیر سوال میبره شایسته حمایت است. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...

  • مهمان 95/11/18 ساعت 21:54

    جناب آقای عباسی شما بفرمائید برای این مردم و نظام چه کار مفیدی انجام داده اید تا امروز؟

  • مهمان 95/11/18 ساعت 22:02

    سوال بسیار بسیار خوبیه.
    جواب خوب و مشخصی هم داره.
    حرف..حرف...حرف.

  • برجامِ ، منهای اسلام انقلابی

    انقلاب اسلامی فجر جدیدی در تاریخ بشریت گشوده و یکی از شاهکارهای بزرگ تاریخ بشر است که به دست مردان بزرگ با عشق، ایمان، عقل و شجاعت بوجود آمده است، انقلابی که جلوه گاه کرامت مردم ایران و بلندای مقام جمهوری اسلامی ایران است و در برازندگی اش همین بس که پایبند به اصول خود است، صلح را مقدم بر جنگ می داند، چون با این همه بیداد علیه آن هنوز سلاح اش در غلاف است.
    انقلاب اسلامی عهده دار منزلتی در جهان است که یکه و بی همتاست، انقلابی که مبنا و مقصد دارد، افق و حرکت دارد، تنها انقلاب منطقی جهان که از اسلامِ ناب نشات گرفت و توانست ثمره اصلی خود را که اسلام انقلابی ست را به یک ضرورت طبیعی و تاریخی، و بر اساس سنت های الهی، به عنوان نمادِ حق در دوران معاصر جلوه گر کند.
    اسلام انقلابی روزنه های نجات بخش دین مبین اسلام را باز کرده، و سرنوشت کمال انسان را در امتداد راه آن قرار داده است، انقلابی که به مردم ایران آموخت از نداشته های خود شروع کنند، و انسان هائی که به شناخت اسلام انقلابی نائل نشده باشند، در تاریک ترین مراحل نادانی خود قرار دارند.
    اگر بنی صدر اسلام بدون روحانیت را پیگیری می کرد، امروز آقای روحانی، روحانیت بدون اسلام را پیگری می کند، و علنا از تفکر نفی اسلام انقلابی سخن می گوید، آقای روحانی دقیقا دنبال اسلام آمریکائی سکولار است، برای همین هم در عمل، رضایت به رابطه با آمریکا، داده و برجامِ ، منهای اسلام انقلابی را پیگیری می کند.
    بینش سیاسی اسلام انقلابی، که از انقلاب اسلامی، آرمان های خمینی کبیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری سرچشمه می گیرد، باید چراغی روشن در راه درک مسائل و حل مشکلات اقتصادی بعضی از دولتمردان که در راس امور اجرایی هستند باشد، تا به امیدِ واهی در تاریکی تفکر خود، به امید دلسوزی غرب برای نجات اقتصاد ایران نباشند، و نسبت به مجاهدان واقعی ولایت بیدار و بینا شوند.
    آیا نباید طرح و قانونی در مجلس شورای اسلامی یا شورای امنیت ملی یا هر جایی که لازم است تصویب شود تا مسئولانی که در روابط خارجی، راهبردهای حساس نظام در مذاکرات را به عهده می گیرند مدارکی دال بر کفایت سیاسی از دانشگاه هایی خاص در ایران را دارا باشند، و بعد اجازه این نوع مذاکرات به آنها داده شود تا برجام هایی دیگری توسط همین دولت یا خدای نکرده دولت هایی دیگر که بخواهد به مردم ایران تحمیل شود را بگیرند.
    با منطق مدافعان برجام، انقلاب اسلامی کار عبثی بوده، آقای عراقچی رسماً اعلام می کند تحریم‌ های پسا برجامی نقض برجام نیستند، اما نقیض دستور9 بندی رهبر انقلاب هستند.
    کسانی که سر سفره انقلاب اسلامی نشسته اند باید به قدرِ لیاقتشان بخورند نه به اندازه اشتهایشان، ارزش های انقلاب اسلامی برای دولت اعتدال و هم فکرانش به قدری بزرگ شده، که از حد درک آنها فراتر رفته، برای همین بود که در برجام سر به آسمان داشتند ولی در چاه افتادند، اینان اصلا معنی و مفهوم مذاکره را نمی دانند، مردان سیاست اگر انقلابی نباشند، زحمات و کفایت شان به حاشیه میرود.
    سه سال است به اسم تدبیر، بی تدبیری در کشور حاکم شده، مسئولین دولتی ادعا می کنند این بی تدبیری سایه جنگ را از کشور دور کرد، ادعا می کنند ما در مرحله ای بودیم که به این بی تدبیری دلسوزانه نیاز داشتیم، تا جلو فروش نفت از طرف دشمن را بگیریم، ظاهرا ضربات برجام به دولت چنان سخت بوده که قدرت تحلیل را از آنان گرفته، نمی خواهند خسارات فاجعه بار توافق برجام را بپذیرند.
    امنیت امروز ایران نه از برجام، که محصول مقاومت، ایثار و شهادت ‌طلبی فرزندان ایران در پاسداری از حریمِ حرم، قدرت موشکی، ایمان و اراده مردم غیور ایران در تحمل شرایط سخت تحریم هاست، امنیتی پایدار که مدیون فداکاری های مجاهدان و مؤمنانی راستین، که با بهره گیری از سنتِ نصرتِ الهی، در عصر غربتِ دین، و غرق بعضی مسئولین در دنیا و مادی گری، به یاری دین خدا برخاسته اند، و سایه شوم جنگ را از سر مردم ایران دور کرده اند.
    همین افکار کدخدا محور آقای روحانی ست، که نام دولتمردان اعتدال را، در ردیف مردانی قرار داده که با ذوق و شوق آمدند تا به مردم خدمت کنند، اما سر از دکان حضرت کدخدا در آوردند، آقای روحانی بعد از سه سال وعده دادن، و اعطای مدال‌ به این و آن، حال به جای پاسخگوئی به وعده های خود، اعلام می کند، مشکلات کنونی کشور بخشی از آینده‌ ای بهتر هستند.
    این دولت عنانِ خود را به دست وعده های دولت سلطه جوی آمریکا سپرده است، و این تصمیم نادرست از نفس سرکشِ بعضی از مسئولین دولت اعتدال سرچشمه گرفته است، مسئولان این دولت اگر می خواستند در مذاکرات، منافع ملت ایران را از آمریکائیان بگیرند، باید جسارت و درایت انقلابی می داشتند، نه غرور و خود سری، آقای روحانی اگر رو به خدا می کرد و پشت به کدخدا، یقینا از تعهدات و وعده های آمریکا همچون آتش دوزخ می گریخت.
    کسی که ارزش های انقلاب اسلامی را در دل دارد، دل به وعده های دولت خائن و جنایتکار آمریکا نمی سپارد، مسئولانی که پاسخگوئی در برابر خدا، ثمره خون شهدا و احترام به مادر شهید را در دل باور داشته باشند، تعهدات و وعده های آمریکا را جز لهیب آتش نمی بینند.
    قدر یک روز عمرِ مسئولین اعتدال، به کوتاهی یا بلندی آن نیست، یک روز مسئولیت در بندگی خدا، اگر به درستی در خدمت به مردم و اهداف انقلاب بگذرد، از هزار سال عمر در مسئولیت بی ثمر و خسارت بار بهتر است، هر دولتی جدا از هر سلیقه ای که دارد، تکلیفی دارد که باید خدمت به مردم را در راه اهداف انقلاب جلو ببرد، و چه پیروز بشود یا نشود، مکلف است مقابل ظلمی که به انقلاب و ایران عزیز می زنند بایستد، چرا که انقلاب برای برداشتن ظلم آمده، نه قبول ظلم، این سنت و قانون بچه های انقلابی ست، و کسانی که با قانون انقلاب زندگی نکنند، طبق همان قانون منفور مردم و خدا خواهند شد.
    بعضی افراد که با ريا كاری دينی، به پست و مقامی رسیده اند، هیچ وقت خواست خدا را در نظر نمی گیرند، ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺘﺎﻉ ﺩﻧﯿﺎ ﻋﻘﺪﻩ ﮔﺸﺎﯾﯽ، و برای رای جمع کردن از ضد انقلاب و بی حجاب ها، ﺑﺎ ﺩﺷﻤﻦ ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ می ﮐﻨند، و این همان خاصیت منافقان است، که کلام حق را با نیت باطل بر زبان جاری می کنند.
    مذاکراه با آمریکا خود سوز است و فرصت سوز، نه تحریم سوز، اینک سیل تحریم های جدید در راه است، و این همان آغاز تعامل سازنده با جهان از طرف دولت تدبیر بود، چرا که جناب کدخدا روح متعفن برجام را، برای تحریم های جدید علیه ایران بر سر نیزه کرده، و فعلا آنها دو میلیارد دلار پول ایران را، به خاطر اینکه ایران به روح برجام حُرمت نگذاشته مصادره کرده اند، از نظر آنان تاوان بی احترامی ایران به روح برجام، یعنی جلوگیری از توسعه برنامه موشکی ایران، کم شدن سیاست های فعال منطقه ‌ای ایران، حمایت نکردن از حزب الله، جلوگیری از قدرت دریایی و اقتدار ایران، نداشتن حقوق بشر و غیره، لذا مصادره همه اموال ایران را کلید زده اند، تا برجام های غیر هسته ای را ، برای اجرای برجام هسته ای، گروکشی کنند.
    امروز ناآگاهی از خسارات برجام بلای جان مردم شده، و مردم باید با اصل برجام بیشتر آشنا شوند، تا هم کینه ورزی دشمنان شان را ببینند و هم عناد یا گاها خیانت ورزی بعضی از دولت اعتدال را ، باید ریشه های این نفاق را در جای جای سرزمین ایران فاش کرد، باید سنت انقلابی امام راحل را در بین مردم زنده کرد، سنت هایی که این دولت در پی نابودی آن است.
    دولت برجام را مملو از برداشت ها و سوء برداشت ها و تناقض ها کرده تا کلید نهائی حل مشکلات کشور را ، نه در توافق برجام، که درنزدیکی با آمریکا قرار دهد، ولی مردم ایران چنین نیستند که امروز از دشمنان و منافقان چیزی را بپذیرند که سی و هشت سال قبل نپذیرفتند، اعتدالی ها در شک خود از یقینی که مردم انقلابی ایران در هدف خود دارند پایدارتر نیستند.
    مرتجعينِ متجددنمائی که می گویند، بايد از سياست خارجی ايدئولوژی زدايی کرد، برجام را برای اقتصاد و پیشرفت کشور، بخشي از مشکل کرده اند، نه بخشي از راه حل، گرفتن حق مردم از سلطه گران، شایستگی و سختی های زیادی می خواهد، و سختی های بزرگ فقط به دست مردان بزرگ و با ایمان حل می شود، نه مسئولانی که در ممذاکرات معتقدند بودند ما در چانه زنی دیپلماسی نباید حرف درشت بزنیم، کسانی که نه انقلابی اند و نه راستگو ، اینها لیبرال مسلک هائی هستند که مصلحت خود را نمی توانند تشخیص بدهند حال چطور می خواهند مصلحت مردم را تشخیص بدهند.
    خدا را سپاس که انقلاب در سایه رهبریِ مقتدرانهِ مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) قرار گرفته، و خسارت برجام نمی تواند از ادامه راه انقلاب جلوگیری کند.
    اینک تنها قدرت آمریکا علیه ایران مانع ‌تراشی در مبادلات بانکی و تجارت با تهران، برای مهار قدرت و پیشرفت ایران است، آنها زمانی می اندیشیدند که خاور میانه ای نوین خواهند داشت با حکومت های وابسته و کوچک، اما اینک آنقدر درمانده شده اند که دست به دامان، حکومت های خائن و مرتجع منطقه، و عده ای تروریست جانی و جاهل و پست تر از خود شده اند، تقدیر این صهیونیست مسیحیان شیطانی، همچون ستاره ای، در روز روشن در حال افول است.
    مردم ایران ماهیت دولت استکباری آمریکا را می شناسند، آنها شیاطینی مستکبرند و هرچه تحقیرتر شوند شکسته تر شده، و هرچه باج بگیرند گستاخ تر می شوند، بهترین شیوه برای برخورد با این شیاطین، قدرتمند شدن ایران و به رخ کشیدن این توانمندی به آنهاست، تا پیش جهانیان روز به روز از توانمندتر شدن ایران احساس حقارت بیشتری کنند، این باید سلاح فعلی ایران در پسا برجامی باشد که این دولت به نظام تحمیل کرده، باید روز به روز بر تعداد و آزمایش موشک ها، قدرت دریایی و هوایی ایران به نمایش گذاشته شود، تا با این قدرت دوباره به آنها گفته شود، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

    http://bahmaneyar.blogfa.com/post-490.aspx


  • ناهید 95/11/16 ساعت 07:22

    حالا چرا اینا دست میزنن!

  • خب چون دست زدن ، گدایی میشه!

  • ان شاء ا... آقای روحانی بعد از این همه دست گل هایی که در این چهار سال به آب دادند دیگه برند استراحت کنند و بیشتر از این خرابکاری نکنند.

  • مهمان 95/11/14 ساعت 23:10

    به نظر من ،توهین مستقیم به سرای قوا به نوعی توهین به نظام هست.
    این جور حمله به رئیس قوه قضائیه مردم رو نسبت به کل نظام بدبین می کنه و بس.

  • مهمان 95/11/14 ساعت 23:33

    بد بین شده اند با این عملکرد!
    نگفتن این حرف های حق ,اعتماد زدایی میکند

  • سلام علیکم جمیعاً. انصافاً استاد به نکته ی خوبی اشاره کردند:

    (( ادب مرد به ز دولت اوست ))

    ای کاش آقای رئیس جمهور هم مشاور با بصیرتی در کنار خودش داشت تا این نکته رو به ایشان هم گوشزد می کردند.

  • * 95/11/14 ساعت 14:29

    احسنت

  • خبرهای محرمانه !
    خخخخخخ