مشکل بی عرضگی مسئولان است نه تحریم


گزیده ای از سخنرانی انتقادی استاد رحیم پور ازغدی در نماز جمعه تهران


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نفس استاد رحیم پور گرم!
    ضمن طلائی بودن مو به موی سخنانشان،
    اشاره به «دلیل عدم اقدام به عمل صحیح برخی مسئول نمایان، به مسئولیت حقیقیشان» بسیار به جا بود!!!
    معطل ماندن مسئولیت های کارشناسی در حکومت تنها به دلیل ترس برخی مسئول نماها در جایگاه مسئولیت از در خطر افتادن آبرویشان ! و دردسر!!

    - من نمی دانم آبروی یک مسئول از نظر خودش در این نظام باید در قبال خداوندمهم تر باشد، در برابر مردم انقلابی شهید پرور مهم باشد یا اینکه در برابرمنتخب آن حزب دیگر و مدعو بیگانه و ژورنالیست های غربی و صهیونیست ها و کدخدای دهکده و ...؟ (جناب آقای آملی لاریجانی!)

    -من نمی دانم دردسر از نظر یک مسئول نما، برملا شدن کثافتکاری آقازاده اش که در بساط لجن غربی ها مشغول به تحصیل هرزگی و مثلاً علم است مهمتر است یا خرید عذاب خیانت در دنیا و آتش جهنم آخرت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    (جنابان بیژن زنگنه! فریدونی برادر رئیس جمهور! هاشمی بهرمانی! و... )

    -من نمی دانم آبرو نزد صهیونیست های جنایتکار اسرائیل و آمریکا مهمتر است یا نزد خداوند آبرو ساز؟ دردسر در پاسخگویی به خرده هیزم های جهنمی چون اوباما و شرمن و موگرینی و اشمیت و اشتاین مایر و عنکبوت و رطیل مهم تر است یا به مطالبات ملت بزرگی که به شمایان اعتماد کردند؟؟؟؟(جنابان حسن روحانی و ظریف)

    استاد فرمود: این ها ضد احتیاط است!!!
    اما این ها از نظر بنده «خیانت» است!!!

    تا کی؟ تا کجا؟
    به خودتان رحم کنید و «اسفل السافلین را انتخاب نکنید»

  • خطاب به استاد رحیم پور ازغدی:
    جانا سخن از زبان ما می گویی

  • درود بر تو رحیم پور ازغدی از تازه به دوران رسیده ها بیشتر از این نمی شود انتظار داشت که به جای انسان با حیوانات نشست و برخاست کنند. آنان حیواناتی در لباس انسان هستند و از آنان انتظار می رود با حیواناتی نظیر سگ و گراز و مار و شیر و پلنگ زندگی کنند خود این ها روی حیوانتی چون روباه را رو سفید کرده اند. لعنت بر اصلاح طلبان کافر. درود بر دکتر حسن عباسی و احمدی نژاد عادل و دکتر سعید جلیلی