تعرض به دختر 14 ساله توسط داعش +18


یک خبرنگار ایتالیایی در گزارشی سرنوشت دختر 14 ساله ای را نشان می دهد که توسط تروریست های خونخوار داعش ربوده شده و فروخته و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
سرگذشت این دختر نظیر ده ها دختر ایزدی و سنی است که به اسارت داعش درآمده اند و کسی هم از آنها خبری ندارد.
این دختر 14 ساله می گوید: آن روز صبح ما از روستایمان تل آذر گریختیم و به روستای دیگری گریختیم اما بعد از نیم ساعت تروریست های داعش رسیدند و ما را در سه گروه قرار دادند. زنان مجرد ، زنان متاهل و مردان جوان.
آنها تمام مردان جوان از جمله برادرم را کشتند، من شاهد جان دادن او بودم زنان جوان را نیز با خود بردند.
پس از آنکه سوما را به موصل بردند او را فروختند او و دوستش که 27 روز در اسارت بودند وقت این را داشتند که فرار کنند و به بغداد بروند.
سوما می گوید: من و دوستم به دو شیخ در فلوجه فروخته شدیم، آنها هم سن پدرمان بودند و با ما بد رفتاری می کردند و هر زمان کاری علی رقم میل آنها انجام می دادیم ما را کتک می زدند.
سوما و دوستش توانستند بگریزند اما آنطور که او می گویند سرنوشت بقیه زنان و دخترانی که به دست داعش افتاده اند یا تن دادن به تجاوز و اسارت است یا مرگ.


+ 
2645

- 
1019

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ظلم است

  • اقدامات داعش درهرکجا باشد محکوم است

  • اسلام همه جا فقط برای تجاوز و شهوت پرستی رفته حتی ایران که مردان رو گشنه و معتاد کردن تا دخترانمان مجبور به همخوابی با عراقی ها بشن

  • non 99/6/2 ساعت 17:09

    می دونم تایید نمی کنی اما بترس از اون روزی که مردم بیدار بشوند و بفهمند که داعشو کی به وجود اورده و هدفش چی بوده و خمینی رو کی روی کار اورده و هدف چی بوده چرا حاظر نیستند به روسیه تو بگویند یا تمام پول های ایرانو هزینه کشوری کنند که تو اون جوانانشون همشون شاد و مشکلات زندگی ببراشون مهم نیست ولی جوان ایرانی واسه یه لقمه نون باید صدتا کار بکنه یا دختری که واسه تامین هزینه خودش نه خانوادش باید هرشب بهم خواب مردی بشه که سنش با پدرش برابری میکنه یا پسری که با حسرت یه زندگی خوب شبا به خواب می ره. مشکل از کجاس آیا خامنه ای فرمانده کل قوا بی عرضه یا بنیان گزار انقلاب اسلامی مشکل کجاس کدام یک از این دو کارشون درست نبوده.

  • سلام دوست عزیز ،
    دلت پره از روزگار و حق داری،،
    ولی دلایل ات صحیح نیست،

    کمترین جواب به شما این است که اگر کشورهای همسایه سی مثل ایت الله خامنه ای داشتند ،کمتر مورد تجاوز داعش قرار می گرفتند، و امنیت بیشری داشتند...

    وضع اقتصاد هم بیشتر اش مربوط با انتخاب غلط مردم در انتخابات هست ...

    یا زهرا س..

  • هنوز نديدم

  • اسلام را باید در قران و دستورات پیامبر و ائمه هدی دید . نه در وحشیهای داعشی که از اسلام فقط چند کلمه میدانند .خداوند قران را در حجاز بر پیامبر نازل کرد در حالی که میدانست الاعراب اشد کفرا و نفاقا و خداوند به این وسیله خواست قدرتش را و بسیاری دیگر از مسائل را نشان بدهد و یکی از انها اینکه بهترین دین خدا را در میان بدترین مردم نازل کند و بدون شک پیامبر و خانواده اش از این قوم وحشی و بت پرست بسیار متمایز بودند و دیدیم همین قوم . پیامبر و دخترش و دامادش و فرزندانش را به شهادت رساندند . امروز اسلام واقعی همان تشیع است که افتخار ان نصیب ایرانیان شده و ما قدرش را نمیدانیم و به جای شناخت واقعی ان به اراجیف و مزخرفات کفار و دشمنان دین واقعی خداوند گوش میدهیم و حرف انها را نشخوار میکنیم . بزرگترین دشمن شیطان همین شیعیان هستند و شیطان سعی و تلاشش برای گمراه کردن شیعیان چندین برابر همه پیروان ادیان دیگر است چون میداند اگر شیعیان را به حال خود رها کند دین واقعی را در جهان با سرعت گسترش خواهند داد .

  • واقعا کی راست میگه کی دروغ میگه!واقعا خوب
    بلدین همه رو به جون هم بندازین.همتون به فکر منافع خودتون هستین.ادم خودش باید با عقل و منطق خودش بفهمه چی بده چی خوبه.فقط یه چیزمیگم سخن امام صادق که میگه هرچی برایه خود میپسندی برایه دیگران هم بپسندو... .حالا اگه دوست داری تجاوز کنی به یه دختر پس نباید بدت بیاد به خواهر و مادرت تجاوز کنن!!!

  • نیما 97/10/19 ساعت 12:01

    به نظر من حق با سورنا عزیز هستش

  • داعش فرزند صهیونیست و امریکا بود و هست ..برای انکه در شروع قرن بیست و یکم لکه ننگی بر دامن اسلام بگذارند. قرار بود داعش رشد کند قرار بود ویدیوهای گردن زدن و زنده سوزی را با اسم اسلام پخش کنند قرار بود داعش تصویر اسلام باشد ...ببینید اسلام این است ... اما غافل بودند که سرداران رشیدی چون حسین همدانی - ابوحامد - رضا الوانی - حسسن قمی - محسن حججی - شهید زنده قاسم سلیمانی و هزاران دلاور دیگر در برابر جنایات داعش قد علم می کنند و سرجایشان می نشانند و این لکه ننگ را از اسلام محو می کنند. به همین دلیل ترامپ و ناتانیاهو شروع کردند به عو عو کردن و تاوان این نابودی اشباب بازیشان را از مرذن ایران گرفتند. غافل هستند که همین جوانهایی که سر محله ها مشغول الافی و سیگار کشی و.... هستند پایش بیفتد جلویتان قد علم می کنند. ایرانی را نشناختند شیعه را نشناختند. از بلایی که شیعیان یمن بر شر سعودی ها آورد و حنگ چهل روزه سعود و امارات و کویت ومصر و... بعد از چهارسال هیچ پیرئوزی نصیبشان نشد. اینکه سرباز وطن شهید زنده قاسم سلیمانی می کوید من خودم حریفتان هستم را کم نیست. ما هزاران هزار قاسم سلیماتی داریم ما ملت ایثار هستیم ما ملت شهادتیم. شما حتی حریف سلیمانی ما نمی شوید چه برسد به زاتو در آوردن ملت ایران. بیست میلیون قاسم سلیمانی در ایران هست که گوش به فرمان رهبر هستند.
    فشار اقتصادی ممکن است باعث شود تعدادی از ملت ما به خیابانها بیایند که برخی از آنها اعتراضشان به حق هست و برخی معدود فرصت طلب. مسولین ما باید حرف حق را بشنوند و فکر چاره باشند و به فرصت طلبها و کاسبان تحریم اجازه گل به خودی ندهند.

  • http://abrakgraphic.ir
    مرجع عکس نوشه اسم
    http://bazarchemehr.ir
    خرید پستی
    http://abrakgraphic.blog.ir
    عکس پروفایل
    http://binazirgraphic.ir
    طراحی رایگان

  • وقتی عقل نباشد جان در عذاب شاید این جمله رو بیش ازصد بار شنیده باشین اما افسوس که زره ای بهش عمل نمیکنید
    بابا برید تاریخ رو بخونید تاریخ رو که نمیتونن دستکاری کنن همین امام حسن وامام حسینی که تو ماه محرم براش عزا میگیرید نیاکانتمون رو به عزا نشوندن خاک بر سر بی غیرت ما که برای چنین آدم های که به غیر از غارت وقتل وتجاوز کار دیگه بلد نبودن عزا داری میکنیم خاک بر بر ما که بخاطر چنین آدم های فرق سرمون را با شمشیر میشکافیم خاک بر سر ما هنوز هم تو جاهلیت 1400سال پیش موندیم شمافک کردی واسه چی اسلام از عربستان ظهور کرد چون اسلام نمیتونست از کشور متمدنی مثل ایران ظهور کنه وقتی پیغمبر برای پادشاه ایران نامه نوشت شما فک کردی چرا نامه رو پاره کرد چون همون پادشاه اران فهمیده بود که محمد داره دروغ میگه اما ماهنوز بعد از هزار وچهار صد سال نفهمیدیم ماشالله به این هوشمون

  • آره. آن پادشاه فهمیده ایران آنقدر فهمیده بود که بزرگمهر وزیرش را هم اعدام کرد! ایضا بهترین سردارانش را!
    لیاقت شما همان عیاش جنایتکار است.
    نه انسان بزرگواری که می فرمود با نام خدا و براي رضاي او و بر اساس روش رسول خدا صلی الله علیه و آله حركت كنيد؛ غل و غش نكنيد و مُثله و غَدر را پيشه كار خود نسازيد و پيرمرد فاني و كودك و زن را مكشيد و هيچ درختي را قطع نكنيد، مگر اينكه مجبور به قطع آن شويد».

    درد شما با اسلام است.
    اما هر قدر عزیزان مدعی حقوق بشر شما در دنیا جنایت کنند، یکبار هم از آنها اعلام برائت نمی کنید.

  • ظاهرا همه منطق واستدلال مسلمانان در این جمله هست (ولا اكراه في الدين)
    ودر دین شک نکنید
    اما من شخصا به اون خدایی که بهش نمیشه شک کرد شک دارم

  • در جواب به باران رحمت باید بگم که بله حق با شما ست انسان ها خوب وبد هستند واین موضوع هیچ ربطی به دین نداره
    اما اگر خدادر قرآن بجای انکه میگفت مشرکان را بکشید ودست پای آنان را قطع کنید میگفت هیچ کسی را نکشید وبه همه اجازه دهید تا آزادانه دینشان را انتخاب کنن
    آیا داعش میتوانست امروزه چنین کارهایی را انجام دهد البته که نه!
    باید با کمال تاسفت به شما بگویم که قرآن وحی الهی نیست ونمیتواند باشد آیا شما از آلبرت انیشتین که نابغه طول تاریخ بشر بوده باهوش تر هستید که نتوانسته دستورات قرآن را درک کند وگفته بود که من چندین بار از روی معانی قرآن و بقیه ی کتب آسمانی همچون تورات وانجیل خوانده ام اما همه ی آنها قصد دارند فقط انسان های ساده را فریب دهند ونمیتوانند کتابی الهی باشند این موضوع مثل روز روشن هست که خدا موجودی نیست که با کسی حرف بزنه ویا وحی نازل کنه اونم برای یک آدم بیسواد که تا حالا بیرون از عربستان رو ندیده راستی چرا در قرآن سوره ی برف نداریم ؟شاید به این دلیل که در عربستان برف نمیومد فقط آدم های ابله میتونن این داستان های شنگول ومنگول اسلامی باور کنن اینکه در بهشت جوی های شراب جاری است اما خدا شراب رو برای انسان ها حرام کرده اینکه توی بهشت هفتاد ودوتن حوری بهشتی وجود دارد که ما با آنها تماس جنسی بی پایان بر قرار کنیم ظاهر خدا نمیخواد زمین کثیف و نجس بشه اما توی اون دنیا یه فاحشه خانه ی ملکوتی برای مسلمانان تدارک دیده خخخ

  • خیر. اولا دین آزاد است! کسی تو را مجبور نکرده مسلمان باشی. لااکره فی الدین
    اما تو را مجبور می کند که اگر در جامعه اسلامی زندگی می کنی باید در اجتماع طبق قانون اسلام زندگی کنی . خلوت خودت هم به خودت مربوط است. اما اگر نمی خواهی
    به قانون اسلام احترام بگذاری و یا سر جنگ با اسلام و تبلیغ علیه آن را داری اسلام به تو رحم نمی کند.
    اما اسلام کاری با کافرانی که کاری با مسلمانان ندارند و علیه اسلام فعالیت نمی کنند ندارد.
    لاینها کم الله عن الذین لم یقاتلو کم فی الدین و لم یخرجوکم من دیار کم ان تبروهم و تقسطوا الیهم ان الله یحب المقسطین - سوره ممتحنه آیه 8
    خدا شما را از آنان که با شما در دین قتال و دشمنی نکرده و شما را از دیارتان بیرون ننمودند نهی نمی‌کند که با آنان نیکی کنید و به عدالت و انصاف رفتار نمایید، که خدا مردم با عدل و داد را بسیار دوست می‌دارد.

    اما با امثال شما البته سر جنگ دارد و کوتاه هم نمی آید. سوره ممتحنه آیه 9
    و تنها شما را از دوستی کسانی نهی می‌کند که در دین با شما قتال کرده و از وطنتان بیرون کردند و بر بیرون کردن شما همدست شدند، زنهار آنها را دوست نگیرید و کسانی که با آنان دوستی و یاوری کنند ایشان به حقیقت ظالم و ستمکارند.

    آلبرت ایشتین هم هیچ گاه اظهار نظری در مورد قرآن نکرد و هرگز آن را نخواند. البته او کتاب مقدس را خوانده بود و قطعا نمی توانست قبول کند که خدایی هست که پسرش را می فرستد تا کشته شود و خدایی هست که با پیغمبرش کشتی می گیرد.

    و حالا فرض کن برف در قرآن بود ( که آنهم به طور ضمنی هست! سوره نور آیه 43 آيا نديده اى كه خدا ابرى را مى راند سپس ميان [اجزاى] آن پيوستگى برقرار مى كند، آن گاه آن را متراكم مى سازد; پس مى بينى كه باران از لابه لاى آن بيرون مى آيد، و از آسمان از كوه هايى كه در آن جا هست سردی فرو مى ريزد... که سردی اشاره به برف است و کوه احتمالا اشاره به ابراهای مرتفع مانند ابرهای کمولونیمبوس)
    اما آیا بعد نمی گفتی چرا اسم اورانگ اوتان در قرآن نیست؟ یا نام خرس قطبی نیامده است؟

    شراب بهشتی هم شرابی است بدون مستی! و صرفا با لدت. سوره صافات آیه 47
    (شرابى كه) نه مايه‌ى فساد عقل است و نه آنان از نوشيدن آن مست مى‌شوند...
    شراب دنیا را شیطان اختراع کرد تا انسانها شراب بهشت را فراموش کنند.

    و این هم که اعتراف کردی یهودی هستی بسیار عالی است!
    چیزی به نام 72 حوری در قرآن وجود ندارد!
    این 72 همان عدد مقدس کابالای شما است!

  • شما یی که دم از اسلام واسلامی میزنی میتونی به چند سوال من پاسخ بدی اگر اسلام خوبه چرا باید پیغمبر اسلام چندین زن داشته باشه که البته همه از این موضوع خبر دارن حتی خود شما !
    شاید جواب شما این باشه که خب برای مصلحت یا محافظت از آن ها این کار انجام شده اما باید بگویم که یکی از همسران پیغمبر اسلام عایشه دختر ابوبکر یکی از سران قریش بود که در نه سالگی با پیغمبر ازدواج کرد خب حالا بگو ببینم چه جوابی برای این سوال داری البته عایشه فقط یکی از دها زنی که پیغمبر اسلام داشت بود خب یک سوال دیگه در کتاب تا ریخ طبری که یکی از معتبر ترین منابع تاریخ اسلام است داستان قوم یهودی بنام قوم بنی قریظه آمده که طبق گفته این کتاب تاریخی بر حکمی که برای پیامبر از جانب خداوند نازل شده بود تمام فرزندان بالغ این قبیله گردن زده شدند و بقیه هم به بردگی گرفته شدند و حتی پیامبر عظیم الشان اسلام که هیچ گناهی را تا به حال مرتکب نشده با زن رئیس قبیله همبستر شد و البته باید در جواب به این سوال که داعش اسلام واقعی است یانه باید بگویم که شما یکبار از روی معانی قرآن بخوان تابفهی که داعش ،اسلام ناب محمدی را مو به مو اجرا میکند یکی سوره هایی که به داعش اجازه کشتن مردم را داده سوره ی احزاب است که البته آیه مربوطه را به خاطر ندارم اما اگر زحمت بکشی و یک بار از روی معانی سوره ی احزاب بخوانی اون وقت حساب کار میاد دستت هر چند که فک نکنم شما ها از اون آدم هایی باشید که به جز نظرات خودتون به نظر کسی اهمیت بدید اما اگر به مسئله ی مشکوکی در دین اسلام بر خوردی بجای اینکه خیلی معذرت میخوام مثل گوسفند بری از یه آخوند بپرسی برو خودت دنبالش بگرد از اینترنت ،علم وتاریخ یا حتی خود منابع اسلامی ببین واسه چی باید دین اسلام تحمیلی باشه چرا باید خدا چنین حکم های وحشتناکی درباره ی قطع کردن دست وپای مشرکان بده چرا باید اجازه بده که یک مرد هفت تا زن داشته باشه ولی زن از کوچکترین حقوق باید محروم باشه درآخر میخوام یه جمله از آدولف هیلتر بگم که ایشون هم دست کمی از پیغمبر عظیم الشان اسلام نداره
    -حقیقت همان دروغ هایی هستند که با ر ها وبارها تکرار شده اند ،بادروغ های مداوم میتوانید مردم را قانع کنید که زندگی در جهنم بهتر از زندگی کردن در بهشت است -

  • آقای محترمی که سنگ اسلام رو ب سینه میزنی.اولین ایراد اسلام بی تربیت و پر مدعا کردن پیروانشه.بهشون زورگویی یاد میده که قشنگ در نوشته های شما مشخصه.
    عقیده خودتو محترمانه بگو و پذیرای عقاید دیگران هم باش.البته تو مرام مشلمان جماعت این حرف خنده داره.
    دومین ایراد اسلام معنای تحت اللفظی من درآوردی آخوند هاست.هرجا بخوان میتونن هر آیه ای رو مصادره ب مطلوب کنن.آقا اینجا تاویل اینه.این که نشد خود پیغمبر زبان عربی بلد نبوده میترسیده چرا بخاد معنای تحت اللفظی رو در نظر داشته باشه .خب مستقیم بگه آقا اینه.
    محمد و موسی عیسی و سایر بزرگواران تفاوتی با هیتلر موسولینی چنگیزخان تیمور ندارن .فقط بعضی از این بزرگواران نتونستن پیروز بشن با پیروزی هاشون رو حفظ کنن وگرنه مقدس بودن و اولیالامر
    در ضمن اگر سر سوزنی سواد داشنه باشی و معانی ایات قرآن رو بخونی داعش نمود عملی تک تک ایات قرانه.

  • تو نمی خواهی سوال بکنی. تو می خواهی فقط سوال را پخش کنی . والا جواب این سوالات بارها داده شده است. صدها سایت پاسخ به شبهات همین الان جواب حرفهای تکراری تو را دارند.
    عایشه در زمان ازدواج با پیامبر حداقل 17 ساله بوده است. قول مشهور 9 ساله افسانه ای بیش نیست. آن ازدواج هم فقط به اصرار شدید شخص ابوبکر بود. بقیه زنان پیامبر هم همه زنان میانسال تا پیرزنانی بودند حتی دارای اولادهای بسیار.
    تاریخ طبری هم از جمله نامعتبرترین و دروغ ترین تاریخ های نوشته شده در تاریخ است. ناقل آن داستان بنی قریظه هم یک یهودی! داستان هم داستان شوروش ماسادا یهدیان در سال 3 میلادی علیه روم.
    طبق همان داستان هم پیامبر با دختر رییس قبیله بعدا ازدواج کرد به نام صفیه. هیج ربطی هم با زن رییس قبیله نداشت.

    اما اینکه نوشتی داعش مو به مو اسلام را اجرا می کند را راست گفتی. منتهی لعنت خدا بر تو که نگفتی همه چیز را جا به اجرا می کند.
    انسان حتما چشم و گوش و دست و پا دارد. اما اگر انسانی همه این اندامها را داشت اما جا به جا چه می شود؟ انسانی که چشمس در شکمش است و دستش در کمرش.
    اگر این انسان عجب الخلقه است به معنای آن نیست که انسان سالم نباید گوش و چشم داشته باشد.

    آری. اسلام یک دین تی تیش مامانی و لوس نیست. هم می کشد و هم برده می گیرد و هم جزیه.
    اما در جای خودش. و به عدالت.
    درد شما هم البته با خدا است.
    چن هر قدر هم دنیای لیبرال شما میلیون میلیون بکشد و ملتها را به بردگی بکشد و سرمایه داری انسانها را نابود کند و میلیونها زن و بچه را برای تفریح سرمایه دارای سفید پوست بدزدد و و آمستردام و لندن بفروشد مشکلی با آنها ندارید.

  • لقمان را گفتند ادب از که آموختی گفت از صدای سخن "ژاپن" ندیدم خوشتر
    دوست عزیز آواز دهل از دور خوشه بهت توصیه میکنم فقط با دید توسعه تکنولوژی و اقتصادی به ژاپن نگاه نکنی در حالی که کاملا ضد اخلاقه و فقط پیشرفت به هر قیمت براش مهمه

  • بخداقسم بخداقسم وبخداقسم این جورافرادوبایدزنده زنده اتیش زد .بهشت ارزانی خوبرویان جهنم میروم باامثال حرمله وداعش کاردادم

  • اهو 96/1/17 ساعت 12:42

    من اهو

  • دردین اسلام کنیز و برده حلال است بحث نکنید

  • علی 96/1/7 ساعت 15:04

    معالی

  • علی و 95/12/30 ساعت 01:11

    اسلام.ببخشیدخواستم بگم ماایرانیان قبل از اینکه بخوایم مسائل خارج کشور روحل کنیم باید به فکر دخترانی باشیم که ازروی فقر درهمین ایران فروخته میشوند وبهشون نجاوزمیشود وپسرانی که بی کارن واز بیکاری روی میارن به موادبنظرم به اینا فکرکنیم بهتره تا مسائل خارج از کشور .اول درون خود رو درست کنیم بعد به بیرونمون فکرکنیم

  • البرز 95/12/23 ساعت 07:40

    بدنیست اما جداعالیست دمتون گرم.

  • مجی 95/11/23 ساعت 22:37

    مثبت

  • مهمان 95/11/18 ساعت 16:13

    اینایی که میگن ربطی به اسلام نداره هنوز دین خودشون رو نمیشناسن. برید ترجمه قران رو درست و بدون تعصب بخونید. این جتایت هایی که داعش میکنه به شکل بدتر در صدر اسلام اجرا شده.

  • خوب

  • حامی 95/10/8 ساعت 00:44

    بی شرمییه

  • صمد 95/9/30 ساعت 23:16

    عالی

  • صمد 95/9/30 ساعت 23:15

    عالی

  • خوبه

  • خوبه

  • این چیزی ک زنان رو ب بردگی میگیرن و همون بردگی براشون حکم ازدواج داره یه اشتباه بزرگ هست و متاسفانه عین متن قرآن آیه 20تا27سوره نسا. ک همچین چیزایی در تمام ادیان وجود داشته. حال طالبان ادعای دین اسلام داره داعش ادعا دین داره و ایرانیان هم ادعای دین دارن و هیچ کدوم دین اسلام رو عملی نکردن فقط ادعا هستن مثلا قرآن گفته دست دزد باید از مچ قطع بشه چ آفتابه دزد چ شتر دزد اما ایران میلیاردی دزدیدن واسه سران عیب نیست اسمشم عوض شده گذاشتن اختلاس و حداقل مجازات براشون میزارن ک میتونن مجازات بخرند «با اندکی پولی ک اختلاس کردن» و اگ تاریخ بخونید میفهمید ک هر جا دین رفته خونریزی و کشت و کشتار هم رفته . حالا دین هایی ک وجود دارن فقط یه تلقین هست و خرافات چون همه تحریف شدن. و بنظر من اون چیزی ک آدم رو بخدا نزدیک کنه دین نیست و انسانیت هستش و نمونه کامل انسانیت رو باید مردم ژاپن مثال زد. از هر نظر عالی هستن برخورد با همدیگر رفتار با سالمندان رفتار با بچه ها اهمیت دادن ب خیلی چیزای جزیی ک واس ما ها دیندارا طنز هستش اما باعث در صلح زندگی کردن در کنارهم و با عقاید مختلف میشه. این نظر شخصی من هستش هر چند از نظر خیلی ها اشتباه باشه اما شخصا بش پایبندم

  • جناب کیارش!
    شما احتمالاً عرب زبان نیستید!!
    صحت قضاوت آیات قرآن که نزول مبارک آن به زبان فصیح عربی است (زبانی که به نوعی أکمل زبان های زندۀ جهان شناخته شده)، با استناد به ترجمۀ تحت الفظی آن، از سوی افرادی که به علوم قرآنی آشنا نیستند حتی خود عرب زبانان، در اقلّ احتمال، ممکن است!!!
    لزوم تفسیر آیات از جانب اشخاص سلیم القلبِ زبده در بصیرت که در تشرف به آیات حضرت قرآن، در نسبت با دیگر افراد معاصر خود، سرآمد باشند به هدف تلاش برای دریافت حقیقت مربوطه و منجذب با هر عصر و هر مکان در تأثیر راهگشایی ِاین تنها رهنمای آدمی نیز به همین دلیل است!

    بسنده کردن به نخستین معنی دریافتی از آیات قرآن مجید ، آن هم توسط افراد عادی (فاقد پشتوانۀ بصیرت و نیز إشراف علمی برتر)، ظلم بزرگی در حق این أکمل کتب آسمانی است!!! چراکه حضرت قرآن، در نزد قلب های خفته، بسیار «محجوب» است!!! حجاب پوشیده بر معانی عمیق آیات قرآن، به تناسب غفلت (عدم بصیرت) در آدمیان و اعصار مختلف ایشان، در شدت است... (نوع پذیرش و رفتار داعش نمونه ای از دریافت سطحی از قرآن مورد درک ایشان است!!! به شدت خصمانه و ظالمانه!! آیا عمل به قرآن داعش، همان عمل به قرآن محمد(ص) است؟؟؟!!! )

    قرآن مجید، در وسعت حضور مبارکش، بر آفرینش آدمیان، فرا زمانی و فرا مکانی است!!! و از این جهت بزرگترین و معتبرترین «معجزۀ الهی» شناخته و إدراک شده است!!!!!!!!! لذا می توان به سادگی اعجاز قرآن را در شاملیت لا یتناهی آن دریافت! و در بیان منطقی مفهوم فوق این اثبات مبنی بر مفاهیم و معانی آیات قرآنیِ خارج از دسترس ذهن و منطق آدمیان (به فراخور سعۀ فؤاد هر آدمی و نیز آدمیان در زمان و مکان مختلف خَلقی شان) قطعی است!!!!!!!!!!!! و هم مفتخریم به حتی اندک معرفتی از دینی که هرگز هیچ کس توان تحریف آن را نداشته و نخواهد داشت (إنشاء اللّه تعالی)

    به عنوان مثال «قطع دست» که به آن اشاره کرده اید، در ظاهری ترین مفهوم حاصل از مشاهدۀ آیۀ مربوطه، معنی چنین ظلمی در شکل تنبیهی آن است! (که البته در جای خویش پذیرفتنی هم هست و تبعات نیک خودش را در عرب جاهل صدر ظهور اسلام هم داشته)؛ حال آنکه در حقیقت، معنای «خارج کردن امور به کم و کیف قطعی از دسترس» یا «محروم کردن» او از إعمال هرگونه إراده و اختیار در امور ی چنان که در صورت ضرورت همراه با ابراز دلیل آن باشد (مثلاً سوء پیشینه که به آن در جامعه شناخته شود)! هم استنباط می شود......!!!!
    و قس علی هذا...

    البته بنده در مورد ضعف و تقصیر های نابخشودنی سیستم حاکمیتی اسلامیزۀ کنونی، در صحت استنباط «مفاهیم قرآنی» ، تعریف جامع و کامل از آن در قالب «قانون» در جامعه و نیز «عمل» به آن، به أتم شدت گله مندم!!! بنابراین، ادعای مدعیان در دنیا و عقبا گریبانگیر خودشان نیز هست!! و روا نیست که ضعف یا غرض مدعیان توسط عوام جوامع (نعوذ باللّه) به حیثیت حضرت قرآن خدشه ای وارد کند!!!

    در باب مطالعۀ تاریخ! از آنجائیکه همواره، بخش اعظم تاریخ توسط مسلطین به ادوار "که غالباً مستکبرین ستمکار بوده اند" نگاشته شده، اعتماد به صحت تمام آن چندان عقلانی نیست!!! چرا که در تمام طول تاریخ هیچ بازۀ زمانی در هیچ مکانی از جهان، که به حقیقت تحت سیطرۀ قدرت و «حاکمیت دین أسلم» در آید نبوده است!!! و اگر نه بازده و خروجی آن چنین آشفتگی ها و بی سر و سامانی هایی برای بشر غفلت زدۀ تهی از آدمیت امروزی نمی بود!!!!!!!!

    «دین أسلم» که همان «اسلام ناب محمد (ص)» است و البته که اسلام ذات حقیقی همۀ ادیان ابراهیمی است، از جانب حضرت تبارک و تعالی برای «نجات» بشر دور مانده از آدمیت خویش و گمشده در شیطنت انفس و آفاق، نازل شد!!!!! این قعر بی خِرَدی است که با استناد به تاریخ نگاشتۀ شیاطین روزگاران، دین را عامل خونریزی و کشتار بدانیم!!! هر چند در قیام برای احقاق حقانیت حق جل و علا در زمین، عوامل باطل، در ظلم و کشتار فروگذار نیستند!!!

    دین، به شرط صحت آن (چون اسلام عزیز)، برترین نعمت نازل شده به آدمی از جانب پروردگار عالمیان است که به دلیل حکم فراخواندن آدم به قربت إلی اللّه، از سوی اللّه به سوی اللّه!، تنها آموزندۀ راه و رسم دقیق و صحیح (صراط مستقیم) در حصول این امر به کیفیتِ اعلا ست! (مطابق با وعدۀ حضرت جبار هر آنکس که راه دین را به صحت تمام آن برگزیده و سالک وادی معنای حقیقی آن باشد قطعاً و یقیناً سعادتمند است هم در دنیا و هم در عقبایش! و خداوند هرگز خلف وعده نمی کند! این آخری مصداقی از ایمان است)
    «انسانیت» مفهوم کاملی برای تعریف اوج عروج آدمی نیست! حال آنکه «دین»، در حکمت خود، ضمن شمول انسانیت ذیل آن، فراتر از انسانیت را برای آدمی متصور است! که رسم آن گشایندۀ امن ترین شاهراه مستقیم مختوم به اللّه است!!! توجه کنید.. اللّه!!! ..نه انسان!!!!

    در مورد ابراز رفتارهای انسانی (اخلاقی) در جوامع غیر مسلمان، استنباط بنده اینگونه است که :
    هر گونه حُسن خُلق و رفتار پسندیده از جانب هر انسانی ، هر زمان و در هر جایی از زمین، اشارتی از اسلام ناب محمدی (ص) است که آن فرد یا جامعۀ آراسته به آن نیکی ویژه، بدون آن که بداند یا آگاه باشد، بر طریق مسلمانی گام برداشته است!!!! چرا که اسلام محاط است بر آدمیان، چه در غفلت و چه در آگاهی! او در دسترس است، کافی است که عقل ما آگاهانه دست دراز کند تا متنعم شود!!! (یادآور می شوم به فرازمان و فرامکان بودن اعجاز دین اسلام یعنی قرآن!)

    اما در خصوص آرامش در زندگی دنیوی جوامعی چون ژاپن (که مثال زده اید!)، بحث بسیار است! چرا که با توجه به این مهم که (کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا) از این جهت که هنوز ظلم و استکبار و خشونت و سلطه جویی و انتفاع از تضییع حق مظلومین را در سراسر دنیا شاهد هستیم، وظیفۀ وجدان آگاه «انسانی» حکم می کند که برای برقراری عدالت و آرامش در جهان، از آرامش خود گذشت کنیم!!! این ذیل تعریفی از انسانیت است اگر بدان معتقدید!! فلذا صلح و آرامش تنها در سایۀ اقامۀ «عدل» در جهان ممکن خواهد بود در غیر این صورت، آنچه در ژاپن یا هر گوشۀ دیگری از دنیا با قرابت موقعیتی چنان می بینیم، زائیدۀ «انسانیت» و یک «آرامش حقیقی» نیست بلکه «بی تفاوتی در قبال استکبار و ظلم بر سر دیگر انسان ها» است!!!!!!

    در نهایت با احترام به نظر شما، امیدوارم به إرتقاء شناخت حقیقت در شما کمک کرده باشم.

    یاحق

  • این چیزی ک زنان رو ب بردگی میگیرن و همون بردگی براشون حکم ازدواج داره یه اشتباه بزرگ هست و متاسفانه عین متن قرآن آیه 20تا27سوره نسا. ک همچین چیزایی در تمام ادیان وجود داشته. حال طالبان ادعای دین اسلام داره داعش ادعا دین داره و ایرانیان هم ادعای دین دارن و هیچ کدوم دین اسلام رو عملی نکردن فقط ادعا هستن مثلا قرآن گفته دست دزد باید از مچ قطع بشه چ آفتابه دزد چ شتر دزد اما ایران میلیاردی دزدیدن واسه سران عیب نیست اسمشم عوض شده گذاشتن اختلاس و حداقل مجازات براشون میزارن ک میتونن مجازات بخرند «با اندکی پولی ک اختلاس کردن» و اگ تاریخ بخونید میفهمید ک هر جا دین رفته خونریزی و کشت و کشتار هم رفته . حالا دین هایی ک وجود دارن فقط یه تلقین هست و خرافات چون همه تحریف شدن. و بنظر من اون چیزی ک آدم رو بخدا نزدیک کنه دین نیست و انسانیت هستش و نمونه کامل انسانیت رو باید مردم ژاپن مثال زد. از هر نظر عالی هستن برخورد با همدیگر رفتار با سالمندان رفتار با بچه ها اهمیت دادن ب خیلی چیزای جزیی ک واس ما ها دیندارا طنز هستش اما باعث در صلح زندگی کردن در کنارهم و با عقاید مختلف میشه. این نظر شخصی من هستش هر چند از نظر خیلی ها اشتباه باشه اما شخصا بش پایبندم

  • جناب کیارش!
    شما احتمالاً عرب زبان نیستید!!
    صحت قضاوت آیات قرآن که نزول مبارک آن به زبان فصیح عربی است (زبانی که به نوعی أکمل زبان های زندۀ جهان شناخته شده)، با استناد به ترجمۀ تحت الفظی آن، از سوی افرادی که به علوم قرآنی آشنا نیستند حتی خود عرب زبانان، در اقلّ احتمال، ممکن است!!!
    لزوم تفسیر آیات از جانب اشخاص سلیم القلبِ زبده در بصیرت که در تشرف به آیات حضرت قرآن، در نسبت با دیگر افراد معاصر خود، سرآمد باشند به هدف تلاش برای دریافت حقیقت مربوطه و منجذب با هر عصر و هر مکان در تأثیر راهگشایی ِاین تنها رهنمای آدمی نیز به همین دلیل است!

    بسنده کردن به نخستین معنی دریافتی از آیات قرآن مجید ، آن هم توسط افراد عادی (فاقد پشتوانۀ بصیرت و نیز إشراف علمی برتر)، ظلم بزرگی در حق این أکمل کتب آسمانی است!!! چراکه حضرت قرآن، در نزد قلب های خفته، بسیار «محجوب» است!!! حجاب پوشیده بر معانی عمیق آیات قرآن، به تناسب غفلت (عدم بصیرت) در آدمیان و اعصار مختلف ایشان، در شدت است... (نوع پذیرش و رفتار داعش نمونه ای از دریافت سطحی از قرآن مورد درک ایشان است!!! به شدت خصمانه و ظالمانه!! آیا عمل به قرآن داعش، همان عمل به قرآن محمد(ص) است؟؟؟!!! )

    قرآن مجید، در وسعت حضور مبارکش، بر آفرینش آدمیان، فرا زمانی و فرا مکانی است!!! و از این جهت بزرگترین و معتبرترین «معجزۀ الهی» شناخته و إدراک شده است!!!!!!!!! لذا می توان به سادگی اعجاز قرآن را در شاملیت لا یتناهی آن دریافت! و در بیان منطقی مفهوم فوق این اثبات مبنی بر مفاهیم و معانی آیات قرآنیِ خارج از دسترس ذهن و منطق آدمیان (به فراخور سعۀ فؤاد هر آدمی و نیز آدمیان در زمان و مکان مختلف خَلقی شان) قطعی است!!!!!!!!!!!! و هم مفتخریم به حتی اندک معرفتی از دینی که هرگز هیچ کس توان تحریف آن را نداشته و نخواهد داشت (إنشاء اللّه تعالی)

    به عنوان مثال «قطع دست» که به آن اشاره کرده اید، در ظاهری ترین مفهوم حاصل از مشاهدۀ آیۀ مربوطه، معنی چنین ظلمی در شکل تنبیهی آن است! (که البته در جای خویش پذیرفتنی هم هست و تبعات نیک خودش را در عرب جاهل صدر ظهور اسلام هم داشته)؛ حال آنکه در حقیقت، معنای «خارج کردن امور به کم و کیف قطعی از دسترس» یا «محروم کردن» او از إعمال هرگونه إراده و اختیار در امور ی چنان که در صورت ضرورت همراه با ابراز دلیل آن باشد (مثلاً سوء پیشینه که به آن در جامعه شناخته شود)! هم استنباط می شود......!!!!
    و قس علی هذا...

    البته بنده در مورد ضعف و تقصیر های نابخشودنی سیستم حاکمیتی اسلامیزۀ کنونی، در صحت استنباط «مفاهیم قرآنی» ، تعریف جامع و کامل از آن در قالب «قانون» در جامعه و نیز «عمل» به آن، به أتم شدت گله مندم!!! بنابراین، ادعای مدعیان در دنیا و عقبا گریبانگیر خودشان نیز هست!! و روا نیست که ضعف یا غرض مدعیان توسط عوام جوامع (نعوذ باللّه) به حیثیت حضرت قرآن خدشه ای وارد کند!!!

    در باب مطالعۀ تاریخ! از آنجائیکه همواره، بخش اعظم تاریخ توسط مسلطین به ادوار "که غالباً مستکبرین ستمکار بوده اند" نگاشته شده، اعتماد به صحت تمام آن چندان عقلانی نیست!!! چرا که در تمام طول تاریخ هیچ بازۀ زمانی در هیچ مکانی از جهان، که به حقیقت تحت سیطرۀ قدرت و «حاکمیت دین أسلم» در آید نبوده است!!! و اگر نه بازده و خروجی آن چنین آشفتگی ها و بی سر و سامانی هایی برای بشر غفلت زدۀ تهی از آدمیت امروزی نمی بود!!!!!!!!

    «دین أسلم» که همان «اسلام ناب محمد (ص)» است و البته که اسلام ذات حقیقی همۀ ادیان ابراهیمی است، از جانب حضرت تبارک و تعالی برای «نجات» بشر دور مانده از آدمیت خویش و گمشده در شیطنت انفس و آفاق، نازل شد!!!!! این قعر بی خِرَدی است که با استناد به تاریخ نگاشتۀ شیاطین روزگاران، دین را عامل خونریزی و کشتار بدانیم!!! هر چند در قیام برای احقاق حقانیت حق جل و علا در زمین، عوامل باطل، در ظلم و کشتار فروگذار نیستند!!!

    دین، به شرط صحت آن (چون اسلام عزیز)، برترین نعمت نازل شده به آدمی از جانب پروردگار عالمیان است که به دلیل حکم فراخواندن آدم به قربت إلی اللّه، از سوی اللّه به سوی اللّه!، تنها آموزندۀ راه و رسم دقیق و صحیح (صراط مستقیم) در حصول این امر به کیفیتِ اعلا ست! (مطابق با وعدۀ حضرت جبار هر آنکس که راه دین را به صحت تمام آن برگزیده و سالک وادی معنای حقیقی آن باشد قطعاً و یقیناً سعادتمند است هم در دنیا و هم در عقبایش! و خداوند هرگز خلف وعده نمی کند! این آخری مصداقی از ایمان است)
    «انسانیت» مفهوم کاملی برای تعریف اوج عروج آدمی نیست! حال آنکه «دین»، در حکمت خود، ضمن شمول انسانیت ذیل آن، فراتر از انسانیت را برای آدمی متصور است! که رسم آن گشایندۀ امن ترین شاهراه مستقیم مختوم به اللّه است!!! توجه کنید.. اللّه!!! ..نه انسان!!!!

    در مورد ابراز رفتارهای انسانی (اخلاقی) در جوامع غیر مسلمان، استنباط بنده اینگونه است که :
    هر گونه حُسن خُلق و رفتار پسندیده از جانب هر انسانی ، هر زمان و در هر جایی از زمین، اشارتی از اسلام ناب محمدی (ص) است که آن فرد یا جامعۀ آراسته به آن نیکی ویژه، بدون آن که بداند یا آگاه باشد، بر طریق مسلمانی گام برداشته است!!!! چرا که اسلام محاط است بر آدمیان، چه در غفلت و چه در آگاهی! او در دسترس است، کافی است که عقل ما آگاهانه دست دراز کند تا متنعم شود!!! (یادآور می شوم به فرازمان و فرامکان بودن اعجاز دین اسلام یعنی قرآن!)

    اما در خصوص آرامش در زندگی دنیوی جوامعی چون ژاپن (که مثال زده اید!)، بحث بسیار است! چرا که با توجه به این مهم که (کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا) از این جهت که هنوز ظلم و استکبار و خشونت و سلطه جویی و انتفاع از تضییع حق مظلومین را در سراسر دنیا شاهد هستیم، وظیفۀ وجدان آگاه «انسانی» حکم می کند که برای برقراری عدالت و آرامش در جهان، از آرامش خود گذشت کنیم!!! این ذیل تعریفی از انسانیت است اگر بدان معتقدید!! فلذا صلح و آرامش تنها در سایۀ اقامۀ «عدل» در جهان ممکن خواهد بود در غیر این صورت، آنچه در ژاپن یا هر گوشۀ دیگری از دنیا با قرابت موقعیتی چنان می بینیم، زائیدۀ «انسانیت» و یک «آرامش حقیقی» نیست بلکه «بی تفاوتی در قبال استکبار و ظلم بر سر دیگر انسان ها» است!!!!!!

    در نهایت با احترام به نظر شما، امیدوارم به إرتقاء شناخت حقیقت در شما کمک کرده باشم.

    یاحق



  • برخورد با افراد ستمگر

  • خداوند در آیه ی179 سوره اعراف می فرماید: أُوْلَـئِكَ كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَـئِكَ هُمُ الْغافِلُونَ". آنها مانند چهارپایان هستند وحتی گمراه تر و نادان تر از چهارپایان هستند.آنها همان غافلون هستند. در سوره فرقان آیه ی 44 می فرماید :إِنْ هُمْ إِلاَّ کالاْءَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِیلاً (162) آنها مانند چهارپایان هستند بلکه نادان تر و گمراه تر هستند. در سوره جمعه ایه ی 5 می فرماید:مَثَلُ الَّذينَ حُمِّلُوا التَّوْراةَ ثُمَّ لَمْ يَحْمِلُوها كَمَثَلِ الْحِمارِ يَحْمِلُ أَسْفاراً بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذينَ كَذَّبُوا بِآياتِ اللَّهِ وَ اللَّهُ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمينَ» (الجمعة، 5) ترجمه: وصف حال آنان كه تحمل (علم) تورات كرده و خلاف آن عمل نمودند در مثل به حمارى (الاغی) ماند كه بار كتاب‌ها بر پشت كشد (و از آن هيچ نفهمد و بهره نبرد) آرى قومى كه مثل حالشان اين است كه آيات خدا را تكذيب كردند بسيار مردم بدى هستند و خدا هرگز ستمكاران را هدایت نخواهد كرد

  • خواهرم نیت خیرتون رو درک می کنم ولی شما الان رفیق دزدی یا شریک قافله! با این لحن که طرف بدتر در میره اگه راست می گید یه کاری بکنید برگرده تو صف!

  • MR 95/9/7 ساعت 15:23

    .......

  • عابی

  • به این بی خرد که پیام موهن نوشته توصیه میکنم کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران رو بخونن....

  • چه میکنه این شمشیراسلام !!!شریعت دین اسلامه ببینید1400سال پیش جه برسرماایرانیان اودنندباشمشیرمحمدعدالت علی !!!!!!!خاک برسرما که فرق بین جانی ومآمنونمیفهمیم؛ایذدیان اصل ایرانی هستنندکه ازترس اسلام ناب به عراق پناه بردنند؛بعدازگذشت 1400سال هنوزامنیت ندارنندمن شمابایدمحرم سروسینه بکوبیم بخاطرکسانی که کنیزایرانی داشتند خنددارنیست !!خاکبرسرمان نیست !!!!ماکه دین اسمانی داشتیم کجای تاریخ نوشته مادخترانمان رازنده بگوکرده باشیم؟

  • قبول دارم واقعا خاک بر سرمون ولت کردیم برا خودت بری، به قول حسن عباسی لسفر! تقصیر اصلی از ماست شما درست می فرمایید از اسلام برای نصفتون تو سر زدنش رو گفتیم واسه بقیه لا اکره فی الدین !که اون رو هم به اشتباه ترجمه کردیم. (لا اکراه نه لا اجبار! اولی یعنی چیز کریهی در اسلام ناب نیست و لذا عقلی دعوت کنید و با نرمی نه با اجبار دومی یعن آقا لسفر، بی خیال، به من چه بگذار هرجا می خواد بره کسی رو به زور نمی فرستند بهشت ولی هر دو نصفه رو صاف می فرستیم جهنم واقعا خاک بر سرمون اگه امثال من به عنوان تنها مذهبی هایی که دیدی آدم بودیم در مورد امام حسین یه همچین چیزی رو شما نمی نوشتی )

  • خاک بر سر کسی که بین این رفتار با فرمانهای دین آسمانی برتر (اسلام) مشابهت قرار دهد.

  • بحث ظلم و تجاوز به زنان، ربطی به هیچ دینی نداره، ربطش به پستی آدمهاست که ممکنه نقاب هر دینی را به صورت داشته باشند.
    اگه در مورد جنایات سربازان آمریکائی در ویتنام تحقیق کنی
    اگه در مورد جنایات نازی ها در جنگ دوم جهانی تحقیق کنی
    اگه در مورد جنایات سربازان شوروی و آمریکا پس از فتح برلین تحقیق کنی
    اگه در مورد جنایات صربها در بوسنی تحقیق کنی
    اگه در مورد جنایات سربازان امپراتوری ژاپن تحقیق کنی
    اگه در مورد جنایات لشکر روم در فتح بیت المقدس تحقیق کنی
    اگه در مورد ماموران ساواک رژیم شاه تحقیق کنی
    اگه در مورد سربازان بریتانیای کبیر در سه قرن استعمارگری تحقیق کنی
    اگه در مورد جنایات سفید پوستان مهاجر به قاره آمریکا نسبت به سرخپوستان تحقیق کنی
    و اگه در مورد اکثر لشکرکشی های تاریخ تحقیق کنی
    آنگاه متوجه خواهی شد که مشکل نه دین که نفس سرکش بشر است در هر نقاب و لباسی که باشد.
    به جای نظر دادن با جهل تمام خوب است تعصب را کنار گذاشته تا عقلت روشن شود.
    بد نیست بدانی که هم اکنون که بنده مشغول نوشتن این مطلب هستم در کشور جعلی اسرائیل، فروشگاه هائی وجود دارد که زنان و دختران را برای کثافت کاری می فروشند. نه در خفا و پنهانی بلکه با مجوز و زیر چشم تمام نهادهای حقوق بشری! کشف این موضوع کار سختی نیست. با چند جستجوی اینترنتی مشخص خواهد شد.
    مشکل اصلی در کج فهمی شماست که به جای فهم آزاد و مستقل، زیر چتر امپراتوری تمامیت خواه رسانه ای و خبری غرب زندگی می کنید. همان کسانی که دشمن آشکار اسلام هستند. همان کسانی که داعش را رسما و عمدا نماینده اسلام معرفی می کنند تا چهره اسلام را تخریب نمایند در حالی که همه کشورهای اسلامی و همه علمای سنی و شیعه اعلام داشتند که داعش از اسلام خارج است.
    لطفا با این طرز فکر، یه فکر اساسی برای خودت بکن.

  • (ضمن اعتراف به عدم مشاهدۀ ویدئو می نویسم)
    جناب Sorna!
    دوستان به حق پاسختان را داده اند اما بنده هم به قدر کظم غیظ خویش می نویسم!
    اگر عرب تاریخی که تو آن را حربه ای کرده ای علیه اسلام، چنان «جاهل» نبود که خداوند حکیم، خاتم پیامبرانش را که برترین است به حق در زمین و زمان «برترین عقل جهان»، برای «تحکیم اعجاز اسلام» ، در میان آنان بر نمی گزید!
    اگر حاکمیت ایران در آن زمان که تو از گریختن ایزدیانش دم می زنی، چنان معتبر به رعایت حقوق انسانی بوده، پس چرا ایزدیان ایرانی برای دریافتن اسلام و برخوردای از اقل آرامش و آنچه حق خود دانسته اند به آغوش اسلام در عراق پناهنده شدند؟
    و اگر حاکمیت ایران آن زمان، اقتداری به دور از ظلم بر مردمش روا داشته پس چگونه بود که در سراسر تاریخ حاکمیتش بر بلادی چنان وسیع، کوچکترین اثر و توفیقی در گسترش آن فرهنگ و آرامش به گوشه و کنار مرزهایش نداشته که اعراب آن زمان از فرط جاهلیت چنان می زیسته اند که تنها راه نجات، ظهور پیامبر خاتم و دین مبین اسلام بوده است؟ (چنانچه حکمیت ایران آن دورۀ تاریخی در قالب یکتا پرستی و پندار و گفتار و کردار نیک به حقیقت در رعایت بوده ، چرا از ایران به دیگر نقاط جهان مثل جهان عرب شایع نشده؟ و حاجت به ظهور پی در پی پیامبران از چه روی بوده؟!!! مگر نه آنکه اوج جاهلیت راقم چنین نیازی بوده است؟)
    و اگر داعش امروز، ماحصل ابتذال و انحطاط بشری است که همچون شما، سر بر سنگ جهالت می فشارد و به تقابل با حق و حقیقت، قد عَلم کرده است، در واقع حامل پرچم تعصب ، خود بینی و خود رأیی ایست که نشان از واماندن در پوست و ظاهر هر چیز مثل نژاد تا حتی «اسلام» دارد!!!
    بدان و آگاه باش که ایرانیان باستان و آن ایرانیان متمدن و پیشگام در اعتلای فرهنگ بشری که در تاریخ زمین برترین بوده اند؛
    همآنند که «سلمان پارسی» را با آغوش باز در رکاب «محمد (ص)» داشته اند!
    همانند که در هوش چنان برتر بوده اند که در خط مقدم صحت إدراک اسلام و پذیرش آن بوده اند.
    همانند که نه تنها اسلام را پذیرا بودند که پیشاپیش آن را دعوت گو هم بوده اند!
    و همانند که امروز در حراست و صیانت از آن حقیقت ناب ، در معرکۀ جدال حق و باطل، سینۀ خود را برای حق کرده و تیغ های بیشمار بر باطل می رانند!
    دور باد هر گونه فتنه و گزند و آسیب از جان و روان پاک ایرانیان مسلمان!
    کور باد زخم چشمان شور تنگ نظران ملعون جنود شیطان

    یا حق

  • سميه 95/8/16 ساعت 03:48

    واقعا برات متاسفم كه هيچي نه از ايران ميدوني نه از اسلام و تشيع، گرچه لابد از همون جيره خوارهاي غربي و پول گرفتي اين حرفا رو بزني وقتي شكم از حرام پر شد ديگه حرف حق توو گوش نميره. هر كس كه نداند و نداند كه نداند در جهل مركب ابدالدهر بماند...