عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درود بر دکترعباسی مرد اندیشه وتفکر واستدلال و مرد آزاده و پاک طینت و راست قامت واندیشمندی دلسوز وشجاع وانقلابی

  • سلام علیکم جمیعاً. بر جناب آقای دکتر عباسی به جهت داشتن لهن تهاجمی نمی توان خرده گرفت چرا که ایشان از ابتدا لهن تهاجمی نداشتند. دولتی ها در حدی با منتقدان بدرفتاری کردند که امروز به قول معروف کارد به استخوان رسیده است.

  • با سپاس از جناب «والعاقبة للمتقین»
    در پاسخ به کاربر مهمان، مسئلۀ قوای سه گانه و تقابل ریشه ای آنان با روال حکومت قرآنی و اسلامی را در خصوص ولایت مبسوط گفته ام و در تاریخ اسلام تا به امروز دیده ایم! اساس و بنیان این گونه نظام های حاکمیتی کاملاً غربی است فلذا با حق در تعارض!
    نمونه اش هم همین که اگر مجریه نشد، قضائیه! آن نشد مقننه!!!! خلاصه تا 3 نشه بازی نشه! برای سرکوبی حق بالاخره یکی جواب می ده ! شاید هم 3 تایی با هم!!!

  • آخه قضيه فقط دولتي ها نيست
    با تمام احترام براي ايشون ولي در اين كليپ بخش قابل توجهي از صحبت ايشون به رئيس قوه قضاييه برميگرده
    بهتره كمي آروم تر

  • بله..
    درسته.

  • درود بر تو عباسی همین جور تند ادامه بده و سخن حق را آشکارا بگو و از اسلام بگو در راه خدا حق بگو و به مردم کاری نداشته باش حتی اگر یک نفر هم باشی چون محقی حاجیت هست از هر کی بپرسی جمشید سرباز حاجیتو نشون میده و من سرباز توام و تو سرباز امام زمان درود بر تو مسلمان واقعی

  • خخ

  • با سلام خدمت همه کاربران گرام...
    در خصوص جواب ندادن به فحاشان و منافقان موضع گیری خود را مکررا اعلام کرده ام و فقط زمانی جوابگوی افکار عمومی کاربران محترم هستم که با دروغ بستن نامی از بنده برده شود..
    اما بعد ...
    در دفاع از نظر خود باید عرض کنم :
    بنده مخلص دکتر عباسی هستم و تمامیه نظرات ایشان را دنبال میکنم و نه فقط آنهایی که با سلیقه ام مغایرتی ندارند.
    و ایراد بند هم فقط به لحن سخنرانی تقطیع شده بود که باعث خشن جلوه دادن چهره استاد شده.
    و هیچگاه از حزب خاصی هم دفاع نکرده ام و هر دو حزب اصول و اصلاح را هم خاکستری مایل به سیاه میدانم.
    یا حق.
    وسلام.

  • با سلام به کاربران محترم
    در مورد سخنرانی استاد که حفظه اللّه انفسه! یک مرد تمام قد انقلابی، غیور، بلیغ اللهجه و راسخ! این دکتر حسن عباسی است.. هر زمان، هر چه گفته اند به أشد صراحت، حقیقت محض بوده و هست!
    طبیعی است که معاندان در پی بهانه تراشی ها برآیند!!!
    و البته که پرداختن معاندان راستی و حقیقت، به محتوا برایشان صَرفه ای ندارد!!!
    اتهام و افترا که شغل اصلی حزب اصلاح طلب خصوصاً منتخب اخیرشان است از منظر طرفدارانشان آنقدر بدیهی و جانبدارانه است که انگار هیچ نیست! دقت کرده اید با قید «اگر» همراه می کنند و در ادامه جسارت نصیحت را هم نشخوار!!! (اشاره به کامنت رضا 123)... یعنی اگر با آبرو و حیثیت بزرگان انقلابی ای چون «استاد حسن عباسی» و .. بازی کرده ایم، خوب کرده ایم، شما حقی برای دفاع از حقانیت خود ندارید! (بماند که این دقیقاً مصداق عملکرد قوۀ قضائیۀ مدعی اجرای احکام اسلام در این مملکت هم هست که مضمون سخنرانی استاد بود)!!!
    اینان خائنین می گویند: «افتخار غضب هم تنها نصیب ماست! دلسوزان و دلواپسان انقلابی فقط بسوزند و بسازند.. ما هر بلایی بر سرتان یباوریم قلدریم می کنیم! شما ها ساکت!»

  • درپد بر تو یکی از یکی که همیشه روی کافر ۱۲۳ را کم کرده ای که در قالب میش است دکتر حسن عباسی همیشه روشنگر بودهاند و از اول انقلاب خدمات بسیار زیادی در منطقه داشته اند خدماتی که تقریبا بی نظیر است درود بر یاران واقعی اسلام درود بر دشمنان عملی دجال( آمریکای جهان خوار) نه زبان باز های نوکر آمریکا که از ستون پنجم هم بدتر هستند مثل فاسدان داخلی که در سایه اصلاحات روز به روز فاسد تر می شوند لعنت خدا بر معاویه که خلافکاری هایش را پنهان می کرد و اگر مثل یزید آشکارا فسق و فجور می کرد زودتر از مرکب می افتاد لعنت خدا بر منافقین دو روی کامنت نویس و شیاطین پشت پرده سیاست

  • شما باید قبل و بعد سخنرانی هم ببینید چجوری بوده از اول تا آخر همینطوریه یا خیلی عادی مثل همه ی سخنرانی های دیگر بزرگان بعضی جاها تند و بلند میشه و بعضی جاهای دیگر آروم.بخاطر همینه که میگن سخنرانی هارو تقطیع نکنید درست نیست

  • احسنت ...
    من هم بهمین خاطر محتوا رو مد نظر قرار ندادم.

  • سلام..
    به محتوا اشاره ای نمی‌کنم و آن مد نظرم نیست..
    اما آیا درست است که استاد بجای کنترل احساس و بیان مودبانه حرفشان ، این چنین غضبناک و احساسی ، این گونه خطاب کنند رییس دستگاه قضا و اجرا رو ؟!
    اگر بی ادبی و تهمتی زده شده ، آیا درست است جوابش را چند برابر غضبناک آلود تر داد ؟!
    در جواب کار بد ، کار بدتر باید داد ؟!

    یا حق.

  • انفاقا من دوست دارم به محتوا هم اشاره كنم. محتوا بد نيست كلا با غالب بحثاي ايشون موافقم....
    ولي اصلا لحن و شيوه صحبت ايشون را نمي پسندم. نميخوام اسم ببرم ولي افراد ديگه اي هم هستند كه مطالب و موضوعات مهمتري را خيلي هم جدي تر و تند تر نقد ميكنند ولي با لحن درست تر و بهتر

  • احسنت..